курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Менеджмент", решение задач по предмету "Менеджмент", контрольные по предмету "Менеджмент", дипломые работы по предмету "Менеджмент", курсовые работы по предмету "Менеджмент".
Количество готовых работ по предмету "Менеджмент": 464
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Характеристика організаційно-економічного потенціалу підприємства 7 1.2. Механізм управління організаційно-економічним потенціалом підприємства 10 1.3. Проблемні питання в управлінні організаційно-економічним потенціалом підприємства 15 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТОВ «НЕВГОДІВСЬКЕ» 22 2.1. Опис господарської діяльності СТОВ «Невгодівське» 22 2.2. Організаційна структура СТОВ «Невгодівське»: її переваги та недоліки 23 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТОВ «НЕВГОДІВСЬКЕ» 26 3.1. Аналіз майнового стану СТОВ «Невгодівське» 26 3.2. Аналіз фінансового стану СТОВ «Невгодівське» 32 3.3. Оцінка фінансових передумов неплатоспроможності та ймовірності банкрутства СТОВ «Невгодівське» 39 РОЗДІЛ 4. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТОВ «НЕВГОДІВСЬКЕ» 43 4.1. Організація аналізу організаційно-економічного потенціалу СТОВ «Невгодівське» 43 4.2. Методика аналізу організаційно-економічного потенціалу СТОВ «Невгодівське» 45 4.3. SWOT-аналіз СТОВ «Невгодівське» 50 РОЗДІЛ 5. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ СТОВ «НЕВГОДІВСЬКЕ» 54 5.1. Шляхи удосконалення стратегічного планування в процесі управління організаційно-економічним потенціалом СТОВ «Невгодівське» 54 5.2. Формування стратегії розвитку організаційно-економічного потенціалу СТОВ «Невгодівське» 66 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 77 ДОДАТКИ 82
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Організація управління асортиментом продукції підприємства та фактори, що її визначають 6 1.2. Моніторинг ринку кондитерських виробів в Україні 11 Висновки до 1-го розділу 18 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ В ПРАТ «ВО «КОНТІ» 20 2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ПрАТ «ВО «Конті» 20 2.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ПрАТ «ВО «Конті» 26 2.3. Сучасний стан формування та управління асортиментом продукції в умовах ПрАТ «ВО «Конті» 35 Висновки до 2-го розділу 42 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА НОВОЇ ПРОГРАМИ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ ПРАТ «ВО «КОНТІ» 45 3.1. Оцінка ідеї нового продукту в залежності від цілей та можливостей підприємства 45 3.2. Обґрунтування проекту плану товарної діяльності підприємства 50 3.3. Оцінка економічного ефекту від впровадження проекту 54 Висновки до 3-го розділу 65 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 67 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 72 ДОДАТКИ 77
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Поняття стратегії та стратегічного розвитку 6 1.2. Роль стратегічного управління у діяльності підприємства 11 1.3. Інформаційне забезпечення стратегічного управління 20 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПП «НАТУРАЛІС-УКРАЇНА» ЯК СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 2.1. Кількісна та якісна оцінка елементів системи управління ПП «Натураліс – Україна» 29 2.2. Аналіз господарсько-фінансової діяльності ПП «Натураліс – Україна» 42 2.3. Особливості організації стратегічного управління ПП «Натураліс – Україна» 54 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПП «НАТУРАЛІС-УКРАЇНА» 3.1. Підвищення ефективності процесу стратегічного планування ПП «Натураліс – Україна» 63 3.2. Формування стратегії розвитку ПП «Натураліс – Україна» 72 ВИСНОВКИ 81 ПРОПОЗИЦІЇ 83 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 84 ДОДАТКИ 93
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ІСТОРИЧНО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРА 6 1.1. Історія становлення менеджменту та сутність професії менеджер 6 1.2. Проблемні питання в діяльності менеджерів: огляд періодичної літератури 15 1.3. Діяльність менеджера на підприємстві та методика її оцінки 22 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПП «НАТУРАЛІС – УКРАЇНА» ЯК СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 34 2.1. Кількісна та якісна характеристика елементів системи управління ПП «Натураліс – Україна» 34 2.2. Аналіз господарсько-фінансової діяльності ПП «Натураліс – Україна»47 2.3. Оцінка організації праці менеджерів ПП «Натураліс – Україна» 54 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ПП «НАТУРАЛІС – УКРАЇНА» 61 3.1. Удосконалення організації праці менеджерів на ПП «Натураліс – Україна» 61 3.2. Розподіл та кооперація управлінської праці як фактор підвищення ефективності в діяльності ПП «Натураліс – Україна» 68 3.3. Делегування повноважень як метод раціоналізації управлінської праці на «Натураліс – Україна» 76 ВИСНОВКИ 81 ПРОПОЗИЦІЇ 83 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 85 ДОДАТКИ 94
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства 6 1.2. Класифікація стратегій організації 9 1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу 14 Висновки до 1-го розділу 22 РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА КОНДИТЕРСЬКА КОРПОРАЦІЯ «РОШЕН» 23 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 23 2.2. Оцінка зовнішнього і внутрішнього середовища 33 2.3. Портфельний аналіз 43 Висновки до 2-го розділу 49 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА КОНДИТЕРСЬКА КОРПОРАЦІЯ «РОШЕН» 50 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей 50 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій підприємства 53 3.3. Розробка функціональних стратегій 58 Висновки до 3-го розділу 65 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70 ДОДАТКИ 73
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 5 1.1. Якість продукції та показники її оцінки 5 1.2. Управління якістю продукції на підприємстві 8 1.3. Взаємозв’язок якості та конкурентоспроможності продукції 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ДП НВКГ «ЗОРЯ-МАШПРОЕКТ» 17 2.1. Характеристика господарської діяльності ДП НВКГ «Зоря-Машпроект» 17 2.2. Аналіз організаційної структури управління якістю на ДП НВКГ «Зоря-Машпроект» 29 2.3. Аналіз системи забезпечення якості на ДП НВКГ «Зоря-Машпроект» 35 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕФФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ДП НВКГ «ЗОРЯ-МАШПРОЕКТ» 43 3.1 Вдосконалення організаційної структури управління якістю ДП НВКГ «Зоря-Машпроект» 43 3.2 Шляхи вдосконалення системи управління якістю 47 3.3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції ДП НВКГ «Зоря-Машпроект» 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56 ДОДАТКИ 59
Вступ ………………………………………………………………………........... 3 Розділ 1. Вихід компаній на міжнародні ринки ……………………………….. 5 1.1. Передумови виходу компаній на зовнішні ринки ……………………… 5 1.2. Форми та способи виходу компаній на зовнішні ринки ………………. 17 Розділ 2. Характерні риси зовнішньоекономічної діяльності українських підприємств на сучасному етапі ……………………………………………….. 26 2.1. Система участі українських підприємств в міжнародній торгівлі ……. 26 2.2. Проблеми виходу українських підприємств на зовнішні ринки ……… 36 Розділ 3. Дослідження особливостей виходу підприємства на міжнародний ринок на прикладі Дочірнього підприємства «Абпланалп Україна» ………... 42 3.1. Основні напрямки розвитку підприємства на сучасному етапі ……….. 42 3.2. Оцінка перспектив та розробка стратегії виходу компанії на зовнішні ринки ……………………………………………………………………… 45 Висновки ………………………………………………………………………… 52 Список використаної літератури ……………………………………………….. 53 Додатки………………………………………………………………………… 54
Вступ. Праця – це складне і багатоаспектне явище, свідома доцільність людей,спрямована на створення матеріальних і духовних цінностей. Як самостійній економічній науці праці притаманні кількісні і якісні характеристики. Кількісна полягає втому, що вона є витратою певного обсягу енергії. З економічної точки зору кількісна характеристика праці проявляється в таких поняттях, як чисельність зайнятих, тривалість робочого дня, трудомісткість, інтенсивність праці тощо. Наукова організація праці передбачає систематичне впровадження досягнень науки і передового досвіду та дозволяє найкращим чином поєднувати техніку і людей в єдиному виробничому процесі, забезпечує найбільш ефективне використання матеріальних і трудових ресурсів, безперервне підвищення продуктивності праці. Впровадження наукової організації праці (НОП) спрямоване на рішення економічних, соціальних і психофізіологічних задач.
ЗМІСТ Вступ 4 1. Основні принципи сталого розвитку суспільства. Пріоритетні завдання щодо формування ефективних механізмів реалізації концепції сталого розвитку 6 2. Загальна характеристика міста 22 2.1. Географічне положення та коротка історія 22 2.2. Природне середовище 24 3. Аналіз стану території міста та оцінка відповідності стану території принципам збалансованого розвитку 29 3.1. Економічна сфера 29 3.1.1. Характеристика промисловості 29 3.1.2. Управління комунальними та земельними ресурсами 32 3.1.3. Інвестиційна і будівельна діяльність 36 3.1.4. Оптова і роздрібна торгівля, ресторанне господарство та послуги 39 3.1.5. Бюджетна та податкова політика 41 3.1.6. Інституціональні перетворення та розвиток підприємництва 47 3.1.7. Житлові умови населення 48 3.1.8. Транспортний комплекс та зв'язок 53 3.2. Соціальна сфера 57 3.2.1. Доходи населення 57 3.2.2. Зайнятість населення 59 3.2.3. Молодіжна та сімейна політика 61 3.2.4. Освіта 64 3.2.5. Охорона здоров’я та соціальна допомога 67 3.2.6. Культура і відпочинок 71 3.2.7. Соціальна робота з сім’ями, дітьми та молоддю та подолання дитячої безпритульності та бездоглядності 75 3.3. Екологічна сфера 79 3.3.1. Стан забруднення навколишнього середовища міста 79 3.3.2. Природно-техногенна екологічна безпека 81 4. Стратегічний план сталого розвитку міста 86 4.1. Стратегічні напрямки розвитку міста 86 4.1.1. Бачення майбутнього 86 4.1.2. Стратегічні напрямки та стратегічні цілі 86 4.1.3. Аналіз сильних і слабких сторін, можливості і перешкоди 88 4.2. Стратегічні завдання та їх реалізації 93 4.2.1. Екологічна сфера 93 4.2.2. Соціальна сфера 95 4.2.3. Економічна сфера 96 5. Управління реалізацією стратегії 106 5.1. Інструменти реалізації стратегії 106 5.2. Моніторинг стратегії 109 5.3. Система актуалізації стратегії 110 Висновок 112
1. Підготовка прогнозу продажів 2. Визначення очікуваного обсягу виробництва 3. Розрахунок виробничих витрат і експлуатаційних витрат 4. Визначення руху коштів і інших фінансових показників 5. Складання планованих фінансових звітів
Вступ Блок 1. План виробництва та матеріально-технічного забезпечення Блок 2. Праця і заробітна плата Блок 3. Комплексні витрати Блок 4. Собівартість та прибуток Висновки та пропопзиції
ВСТУП 3 1. ГАЛУЗЬ, ФІРМА ТА ЇЇ ПРОДУКЦІЯ АБО ПОСЛУГИ 4 1.1. Поточна ситуація і тенденція розвитку галузі. 4 1.2. Опис продукту фірми 5 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 7 2.1. Загальна характеристика ринку продукту 7 2.2. Оцінка впливу зовнішніх факторів 8 3. МАРКЕТИНГ-ПЛАН 11 3.1. Стратегія маркетингу 11 3.2. Передбачувані обсяги виробництва та продажу 15 4. ПЛАН ВИРОБНИЦТВА 16 5. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 18 5.1. Форма організації бізнесу 18 5.2. Потреба в персоналі 18 6. ОЦІНКА РИЗИКУ ТА СТРАХУВАННЯ 23 7. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 25 7.1. Розрахунок собівартості 25 7.2. Розрахунок прибутку і рентабельності 29 ВИСНОВОК 32
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЙОГО ФУНКЦІЙ 8 1.1. Сутність управління підприємством та його складові 8 1.2. Характеристика функцій управління підприємством 17 1.3. Рівень дослідження питань щодо ефективності функцій управління у ринкових умовах господарювання 30 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЧУДНІВСЬКОГО УЕГГ ЯК СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 41 2.1. Кількісна та якісна характеристика елементів системи управління Чуднівського УЕГГ 41 2.2. Аналіз господарсько-фінансової діяльності Чуднівського УЕГГ 54 2.3. Стан реалізації функцій управління на Чуднівському УЕГГ 66 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЙ УПРАВЛІННЯ ЧУДНІВСЬКОГО УЕГГ В РИНКОВИХ УМОВАХ 76 3.1. Основні шляхи ефективної реалізації функцій управління Чуднівського УЕГГ в ринкових умовах 76 3.2. Планування заходів щодо розширення спектру послуг Чуднівського УЕГГ 83 3.3. Пропозиції щодо оптимізації реалізацій функцій управління на Чуднівському УЕГГ 91 ВИСНОВКИ 100 ПРОПОЗИЦІЇ 104 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108 ДОДАТКИ 118
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ПРАЦІ 8 1.1. Сутність та функціональні особливості професії менеджер 8 1.2. Ключові проблеми організації управлінської праці в умовах ринку 18 1.3. Принципи організації управлінської праці на підприємстві та методика її оцінки 25 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАЛІНСЬКОЇ ПРАЦІ В УМОВАХ ТОВ «ФАБРИКА КЛАСУМ» 37 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Фабрика Класум» 37 2.2. Аналіз стану організації управлінської праці на ТОВ «Фабрика Класум» 43 2.3. Оцінка результатів управлінської праці на підприємстві 55 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ПРАЦІ В ТОВ «ФАБРИКА КЛАСУМ» 62 3.1. Удосконалення організації управлінської праці на ТОВ «Фабрика Класум» 62 3.2. Розподіл та кооперація управлінської праці як фактор підвищення ефективності функціонування підприємства 68 3.3. Делегування повноважень як метод раціоналізації управлінської праці в ТОВ «Фабрика Класум» 77 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 86 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 91 ДОДАТКИ 101
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність конкурентоспроможності продукції підприємства 6 1.2. Організаційно-економічний механізм забезпечення конкурентоспроможності продукції 17 1.3. Стратегічне управління конкурентоспроможністю продукції підприємства 26 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ СТОВ „СТАРОКОТЕЛЬНЯНСЬКЕ” 34 2.1. Організаційно-економічна характеристика СТОВ „Старокотельнянське” 34 2.2. Фінансовий аналіз господарської діяльності СТОВ „Старокотельнянське” 41 2.3. Оцінка конкурентоспроможності продукції СТОВ „Старокотельнянське” 52 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ СТОВ „СТАРОКОТЕЛЬНЯНСЬКЕ” 68 РОЗДІЛ 4. СТАН ОХОРОНИ ПРАЦІ НА СТОВ „СТАРОКОТЕЛЬНЯНСЬКЕ” 79 4.1. Нормативно-правове забезпечення охорони праці в Україні 79 4.2. Організація та стан охорони праці на СТОВ „Старокотельнянське” 84 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 110
ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1. Поняття організаційно-економічного потенціалу. Сутність, виміри, дефініції 8 1.2. Складові та джерела формування організаційно-економічного потенціалу підприємства, що є об’єктами управлінського впливу 15 1.3. Механізм управління організаційно-економічним потенціалом підприємства 20 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ СТОВ «НЕВГОДІВСЬКЕ» 27 2.1. Організаційно-економічна та фінансова характеристика підприємства 27 2.2. Сучасний стан управління організаційно-економічним потенціалом 39 2.3. Особливості формування організаційно-економічного потенціалу в умовах кризи 52 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ СТОВ «НЕВГОДІВСЬКЕ» 61 3.1. Впровадження стратегічного планування на СТОВ «Невгодівське» 61 3.2. Удосконалення механізму управління організаційно-економічним потенціалом СТОВ «Невгодівське» 73 3.3. Формування стратегії розвитку СТОВ «Невгодівське» 78 РОЗДІЛ 4. СТАН ОХОРОНИ ПРАЦІ НА СТОВ «НЕВГОДІВСЬКЕ» 84 4.1. Нормативне забезпечення охорони праці в Україні 84 4.2. Організація та стан охорони праці на СТОВ «Невгодівське» 89 4.3. Фінансування заходів з охорони праці на СТОВ «Невгодівське» 93 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100 ДОДАТКИ 111
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Поняття стратегії та стратегічного розвитку 7 1.2. Роль стратегічного управління у діяльності підприємства 12 1.3. Інформаційне забезпечення стратегічного управління 22 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПП «НАТУРАЛІС-УКРАЇНА» ЯК СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 2.1. Кількісна та якісна оцінка елементів системи управління ПП «Натураліс – Україна» 32 2.2. Аналіз господарсько-фінансової діяльності ПП «Натураліс – Україна» 46 2.3. Особливості організації стратегічного управління ПП «Натураліс – Україна» 60 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПП «НАТУРАЛІС-УКРАЇНА» 3.1. Вдосконалення планування у стратегічному управлінні розвитком ПП «Натураліс – Україна» 70 3.2. Підвищення ефективності процесу стратегічного планування ПП «Натураліс – Україна" 77 3.3. Формування стратегії розвитку ПП «Натураліс – Україна» 86 ВИСНОВКИ 95 ПРОПОЗИЦІЇ 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 111
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ІСТОРИЧНО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРА 8 1.1. Історія становлення менеджменту та сутність професії менеджер 8 1.2. Основні аспекти діяльності менеджерів18 1.3. Діяльність менеджера на підприємстві та методика її оцінки 25 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПП «НАТУРАЛІС – УКРАЇНА» ЯК СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 39 2.1. Кількісна та якісна характеристика елементів системи управління ПП «Натураліс – Україна» 39 2.2. Аналіз господарсько-фінансової діяльності ПП «Натураліс – Україна» 51 2.3. Оцінка організації праці менеджерів ПП «Натураліс – Україна» 63 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ПП «НАТУРАЛІС – УКРАЇНА70 3.1. Удосконалення організації праці менеджерів на ПП «Натураліс – Україна» 70 3.2. Розподіл та кооперація управлінської праці як фактор підвищення ефективності в діяльності ПП «Натураліс – Україна» 78 3.3. Делегування повноважень як метод раціоналізації управлінської праці на «Натураліс – Україна» 87 ВИСНОВКИ 96 ПРОПОЗИЦІЇ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104 ДОДАТКИ 114
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СИСТЕМИ РИНКОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 1.1. Сутність ринкової системи господарювання та особливості функціонування підприємств в її умовах 8 1.2. Актуальні питання управління підприємствами на сучасному етапі розвитку ринкової економіки України 22 1.3. Система управління підприємством в сучасних ринкових умовах господарювання 33 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВАТ «БЕРДИЧІВСЬКИЙ ПИВОВАРНИЙ ЗАВОД» ЯК СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 2.1. Кількісна та якісна характеристика елементів системи управління ВАТ «Бердичівський пивоварний завод» 49 2.2. Аналіз господарсько-фінансової діяльності ВАТ «Бердичівський пивоварний завод» 65 2.3. Оцінка системи управління ВАТ «Бердичівський пивоварний завод» 80 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВАТ «БЕРДИЧІВСЬКИЙ ПИВОВАРНИЙ ЗАВОД» 3.1. Вдосконалення стратегічного планування на ВАТ «Бердичівський пивоварний завод» 90 3.2. Оптимізація системи управління збутом на ВАТ «Бердичівський пивоварний завод» 96 3.3. Вдосконалення мотивації праці на ВАТ «Бердичівський пивоварний завод» 105 ВИСНОВКИ 116 ПРОПОЗИЦІЇ 120 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 125 ДОДАТКИ 137
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.