курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Менеджмент", решение задач по предмету "Менеджмент", контрольные по предмету "Менеджмент", дипломые работы по предмету "Менеджмент", курсовые работы по предмету "Менеджмент".
Количество готовых работ по предмету "Менеджмент": 464
Встановіть послідовність основних потреб за А.Маслоу: В чому головні завдання групового інтерв ю: В чому полягає крайня форма професійної деформації особистості у людини: З носіями яких спеціальностей може бути проведене стресове інтерв’ю: Кар єра для людини є джерелом: Професійна Я-Концепція це: Скільки етапів інтерв ю проводиться під час прийому на роботу головного бухгалтера до великої корпорації: Хто може проводити телефонне інтерв ю з кандидатом на роботу (випускником ВНЗ): Що відбувається з людиною на другій стадії емоційного вигорання: Що може бути в якості портфоліо у випускника економічного факультету: Що потрібен усвідомити студент економічного факультету випускного курсу перед вибором напрямку своєї професійної кар єри: Яка інформація обов язково має бути в резюме: Які власні психологічні особливості повинні бути враховані людиною під час вибору професії економіста (бухгалтера): Які з вказаних якостей особистості будуть важливими для професійної діяльності спеціальності фінансів: Які етапи проф.адаптації обовязковими для співробітника Б.: Які існують міжнародні системи постановки цілей та задач: Якою може бути кінцева мета професійної кар єри успішного економіста: Які складові входять до елементів само презентації кандидата на роботу: Які частини соціального оформлення не бажані за професійним іміджем співробітника банку: Які способи пошуку праці є ефективними для фахівця-економіста з певним професійним досвідом:
Несмотря на длительный период существования и развития науки об управлении, до сих пор не существует единого определения понятия «менеджмент». В самом общем виде под менеджментом понимают процесс соединения ресурсов, элементов и факторов производства для достижения главной цели управления – успеха организации. Искусством менеджмента , по словам У. Тейлор должна обладать определенная категория людей – менеджеры, чья работа состоит в организации и руководстве усилиями всего персонала для достижения необходимых целей. Для выполнения своих сложных и ответственных функций, менеджеры должны иметь специальные знания и обладать способностью использовать их в повседневной работе по управлению предприятием.
Зміст Вступ 1. Місія, цілі та завдання організації на прикладі «ТОВ La Dolce Vita» 2. Вибір і обгрунтування стратегії розвитку організації 3. Концепція системи управління 4. Ефективність пропонованої системи управління Висновок Список літератури
Вступ Основними напрямками діяльності ТОВ «Долче Віта» є: -Прийом і обслуговування туристів; -Надання послуг з туризму, готельних, культурно-видовищних, спортивно-оздоровчих, екскурсійних, транспортних, рекламних, сервісних та перекладацьких послуг; -Оформлення в установленому порядку туристських або проїзних документів, віз в іноземних посольствах; -Забезпечення своїх клієнтів авіаквитками і відповідним трансфером; -Розміщення клієнтів в готелях, які мають у своєму розпорядженні усіма необхідними умовами для відпочинку і роботи; -Надання на прохання клієнта за мінімальні тарифи будь-які екскурсії та розваги, забезпечення супроводжуючими і гідами; -Надання можливостей для проведення ділових зустрічей і наукових конференцій (у готелях існує конференцзали, розраховані на різну кількість ділянок, оснащені сучасною аудіовізуальною апаратурою, комп'ютерами, а також можливість користуватися послугами перекладачів і секретарів). -Фірма організовує для своїх клієнтів туристичні поїздки за наступними країнами: Об'єднані Арабські Емірати, Італія, Кіпр і т.д. -Найрізноманітніші варіанти перельотів: від планових чартерних рейсів до регулярних рейсів іноземних авіакомпаній і літаків бізнес-авіації. -Індивідуальний підхід до організації корпоративних турів і поетапний контроль якості обслуговування поїздок. -Оперативне інформування клієнтів про рекламні акції і знижки, що надаються готелями та авіакомпаніями -Гнучка система взаєморозрахунків До додаткових послуг відносяться: - Послуги зі страхування туристів - Обмін валюти
Зміст Вступ 1. Формування кадрової політики як інструмент ефективної діяльності (на прикладі ТОВ «TURTRANS-Вояж»). 2. Підвищення кваліфікації персоналу. 3. Роль мотивації у підвищенні ефективності роботи персоналу. 4. Функції управління
ЗМІСТ ВСТУП 1. ВИЗНАЧЕННЯ, СУТНІСТЬ, ЦІЛІ І ПЕРЕВАГИ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ 2. ФУНКЦІЇ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ. 2.1. ПОНЯТТЯ ФУНКЦІЙ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ 2.2. ЗНАЧЕННЯ ПОСТАНОВКИ ЦІЛЕЙ 2.3. ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ І ФОРМУЛЮВАННЯ ЦІЛЕЙ 3. ФУНКЦІЯ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ “ПЛАНУВАННЯ” 3.1. ОСНОВИ ПЛАНУВАНЯ 3.2. ПРИНЦИПИ І ПРАВИЛА ПЛАНУВАННЯ ЧАСУ 4. ФУНКЦІЯ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ “РІШЕННЯ” ВИСНОВОК ЛІТЕРАТУРА
ВСТУП РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ РОЗРОБКИ, ПРИЙНЯТТЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 1.1. Загальне поняття про управлінське рішення 1.2. Методи та основні поняття дослідження 1.3. Історія дослідження психологічних особливостей в процесі прийняття управлінських рішень РОЗДІЛ 2 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ РОЗРОБКИ, ПРИЙНЯТТЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 2.1. Суть процесу прийняття і реалізації управлінських рішень 2.2. Особливості стилів прийняття рішень 2.3. Вплив властивостей темпераменту особистості на стиль її діяльності та спосіб виконання дій 2.3. Місце людського фактору в процесі прийняття рішень РОЗДІЛ 3 ПРАКСЕОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ РОЗРОБКИ, ПРИЙНЯТТЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 3.1. Психологічні рекомендації щодо прийняття управлінських рішень ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ОГЛАВЛЕНИЕ Стр. Введение 3 Глава 1. Теоретические основы управления качеством продукции 5 1.1 Качество продукции как объект управления 5 1.2 Содержание системного подхода к управлению качеством 14 1.3 Современные тенденции управления качеством в зарубежной и отечественной практике 26 Глава 2. Анализ функционирования системы управления качеством продукции на примере ЗАО НПК «ЯРЛИ» 36 2.1 Цели и задачи сертификации и стандартизации продукции 36 2.2 Организация системы менеджмента качества (СМК) на ЗАО НПК “ЯРЛИ” 42 2.3 Организация входного контроля сырья и материалов 47 2.4 Анализ затрат на обеспечение качества продукции 51 Глава 3. Совершенствование системы менеджмента качества на примере предприятия ЗАО НПК « ЯРЛИ» 3.1 Контроль за выполнением корректирующих мероприятий для оценки их эффективности 54 3.2 Совершенствование затрат на качество продукции. 55 Заключение 69 Список литературы 72 Приложение 75
1.Методологические основы оплаты и стимулирования труда 1.1. Организация оплаты труда в современных условиях……………………..5 1.2. Формы и системы оплаты оплаты труда на предприятии………………17 1.3. Системы доплат и надбавок применяемые на предприятиях……………24 1.4. Зарубежный опыт оплаты труда…………………………………………...29
2.Организация оплаты труда на примере ОАО "Яргортеплоэнерго" 2.1. Организационно-правовая форма ОАО"Ярготеплоэнерго"……………..37 2.2. Анализ деятельности планово-экономического отдела ………………...38 2.3. Анализ форм и систем оплаты труда применяемые на предпри-ятии…...42 2.4. Социальная программа и перспективы развития предпри-ятия.………...55
3.Пути повышения эффективности производства 3.1. Направления и совершенствования материального стимулирования труда работников на примере ОАО"Яргортеплоэнерго"………………….59
Заключение………………………………………………………………………...75
Список использованнойлитературы…………………………………………...78
ВВЕДЕНИЕ…………………………………………………………………………..4 1. ОСОБЕННОСТИ УПРАВЛЕНИЯ СЛОЖНЫМИ СИСТЕМАМИ ……….8 1.1. Особенности управления сложными городскими системами (на примере г.Ярославля………………………………………………….….12 1.2. Основные составляющие совершенствования управления сложными городскими системами…………………………………………………..15 1.3. Возможные источники повышения эффективности в сложных системах ………………………………………………………………….17
2. СОВРЕМЕННЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ ПО УПРАВЛЕНИЮ ЭКСПЛУАТАЦИЕЙ ЖИЛИЩНЫМ ФОНДОМ……………………...…..20 2.1. Жилищно-коммунальное хозяйство: основные понятия и особенности на современном этапе в России……………………………………...….20 2.2. Итоги реформирования жилищно-коммунального хозяйства в России за 2002 год ……………………………………………………………….23 2.3. Анализ структуры управления жилищно-коммунальным хозяйством в г.Ярославле ………………………………………………………………32 2.4. Анализ структуры эксплуатации жилищным фондом РЭУ г.Ярославля……..………………………………………………………...38 2.5. Проблемы управления и эксплуатации ЖКХ в г. Ярославле………....44 2.6. Формирование тарифной политики по оплате жилищно-коммунальных услуг в г.Ярославле …………………………………………………...…49 2.7. Опыт управления и эксплуатации жилищным фондом на примере ТСЖ…………………………………………………………………….…57
3. РАЗРАБОТКА ЭФФЕКТИВНОЙ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ ЖИЛИЩНЫМ ФОНДОМ ………………………………………………..62 3.1. Стратегические направления развития жилищной и коммунальной сферы в Российской Федерации ………………………………………62 3.2. Определение реальных позиций управляющих эксплуатирующих структур в г.Ярославле ………………………………………………….64 3.3. Перспективные направления работы по эффективности управления и эксплуатации жилищного фонда…………….....……………………….69 ЗАКЛЮЧЕНИЕ…………………………………………………………………..…87 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ…………………………….….91 ПРИЛОЖЕНИЯ………………………………………………………………….....94 Приложение № 1 «Позиционирование жилищно-коммунального хозяйства г.Ярославля» ……………………………………………………………95 Приложение № 2 Позиционирование структуры управления жилищным хозяйством г.Ярославля» ………………………………………………………...101 Приложение № 3 «Позиционирование хозяйствующих субъектов ЖКХ г.Ярославля» ………………………………………………………………………106
ВВЕДЕНИЕ 3 ГЛАВА 1. ОСОБЕННОСТИ ЗАПАСОВ И ОРГАНИЗАЦИЯ СКЛАДСКОГО ХОЗЯЙСТВА НА ПРЕДПРИЯТИИ ПРОДУКЦИИ 7 1.1 ПОНЯТИЕ, ВИДЫ И РАЗМЕР ЗАПАСОВ 7 1.2 СИСТЕМА КОНТРОЛЯ СОСТОЯНИЯ ЗАПАСОВ 14 1.3 ПОНЯТИЕ, ВИДЫ И ФУНКЦИИ СКЛАДОВ 18 ГЛАВА 2. АНАЛИЗ УПРАВЛЕНИЯ ЗАПАСАМИ ПРОДУКЦИИ НА ПРЕДПРИЯТИИ НА ПРИМЕРЕ ФИЛИАЛА ООО «ТД» БЛИЦ» 30 2.1 УПРАВЛЕНИЕ ПРЕДПРИЯТИЕМ И РЕГУЛИРОВАНИЕ ЕГО ДЕЯТЕЛЬНОСТИ 30 2.2 ЗНАЧЕНИЕ КОНТРОЛЯ УПРАВЛЕНИЯ ЗАПАСАМИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ 45 2.3 КАТЕГОРИЯ ТОВАРНО-МАТЕРИАЛЬНЫХ ЗАПАСОВ 57 2.4 СИСТЕМА УПРАВЛЕНИЯ ЗАПАСАМИ ПРОДУКЦИИ НА ПРЕДПРИЯТИИ НА ПРИМЕРЕ ООО «ТД» БЛИЦ» 64 ГЛАВА 3. ПРЕДЛОЖЕНИЯ ПО СОВЕРШЕНСТВОВАНИЮ УПРАВЛЕНИЯ ЗАПАСАМИ ПРОДУКЦИИ НА ПРЕДПРИЯТИИ НА ПРИМЕРЕ ООО «ТД» БЛИЦ» 70 3.1 СИСТЕМА С ФИКСИРОВАННЫМ РАЗМЕРОМ ЗАКАЗА ПРИ НЕПРЕРЫВНОЙ ПРОВЕРКЕ ФАКТИЧЕСКОГО УРОВНЯ ЗАПАСА (С ПОРОГОВЫМ УРОВНЕМ ЗАПАСА) 70 3.2 СРАВНИТЕЛЬНАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМ КОНТРОЛЯ СОСТОЯНИЯ ЗАПАСОВ 77 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 79 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 81
ОГЛАВЛЕНИЕ Стр. Введение 3 Глава 1. Теоретические основы управления качеством продукции 5 1.1 Качество продукции как объект управления 5 1.2 Содержание системного подхода к управлению качеством 14 1.3 Современные тенденции управления качеством в зарубежной и отечественной практике 26 Глава 2. Анализ функционирования системы управления качеством продукции на примере ЗАО НПК «ЯРЛИ» 36 2.1 Цели и задачи сертификации и стандартизации продукции 36 2.2 Организация системы менеджмента качества (СМК) на ЗАО НПК “ЯРЛИ” 42 2.3 Организация входного контроля сырья и материалов 47 2.4 Анализ затрат на обеспечение качества продукции 51 Глава 3. Совершенствование системы менеджмента качества на примере предприятия ЗАО НПК « ЯРЛИ» 3.1 Контроль за выполнением корректирующих мероприятий для оценки их эффективности 54 3.2 Совершенствование затрат на качество продукции. 55 Заключение 69 Список литературы 72 Приложение 75
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.