курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Менеджмент", решение задач по предмету "Менеджмент", контрольные по предмету "Менеджмент", дипломые работы по предмету "Менеджмент", курсовые работы по предмету "Менеджмент".
Количество готовых работ по предмету "Менеджмент": 464
Вступ 3 1. Сутність і зміст аналізу беззбитковості 4 2. Зміст поняття «бюджетування» та його основні задачі 8 Висновки 12 Список використаної літератури 13
з предмету: Фінансовий менеджмент Загальний обсяг - 13 сторінок. Рік захисту 2014 ВУЗ - Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
Неповна версія контрольної роботи для ознайомлення у доданому файлі.
Вступ 3 1. Суть і призначення методу вертикального аналізу фінансової звітності підприємства. Технологія проведення вертикального аналізу 4 2. Показники оцінки оборотності товарно-матеріальних запасів 7 Висновки 9 Список використаної літератури 10
з предмету: Фінансовий менеджмент Загальний обсяг - 10 сторінок. Рік захисту 2014 ВУЗ - Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
Неповна версія контрольної роботи для ознайомлення у доданому файлі.
Вступ 3 1. Поняття психологічної установки, її структура і функції 4 2. Основні недоліки психологічної установки 8 3. Кросворд (по темі на 9 слів) 11 Висновок 12 Список використаних джерел 13
з предмету: Самоменеджмент кар'єри державного службовця Загальний обсяг - 13 сторінок. Рік захисту 2014 ВНЗ - Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
Неповна версія контрольної роботи для ознайомлення у доданому файлі.
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи дослідження основних функцій менеджменту 1.1. Сутність основних функцій менеджменту 1.2. Планування та організування як основні функції менеджменту 1.3. Мотивація та контроль в організації Розділ 2. Аналіз основних функцій менеджменту в Коцюбинській лікарні 2.1. Загальна характеристика діяльності лікарні 2.2. Аналіз системи планування в лікарні 2.3. Сучасний стан процесу мотивування працівників лікарні Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності функцій менеджменту в Коцюбинській лікарні 3.1. Покращення мотивації працівників лікарні 3.2. Підвищення значення оперативного планування в організації Висновки Список використаних джерел Додатки
Вступ 1. Теоретичні підходи до проблеми формування соціально-психологічного клімату колективу 1.1. Поняття соціально-психологічного клімату колективу і фактори, які його зумовлюють 1.2. Методи формування соціально-психологічного клімату колективу сучасного підприємства 2. Характеристика підприємства 2.1. Стисла характеристика об’єкту дослідження 2.2. Основні соціально-економічні показники діяльності підприємства 2.3. Характеристика системи управління 3. Характеристика соціально-психологічного клімату колективу 4. Шляхи покращення соціально-психологічного клімату Висновки та пропозиції Список використаних джерел Додатки
СОДЕРЖАНИЕ Введение 1. Сущность инфляции 1.1 Инфляция как экономическое явление 1.2 Причины инфляции 2. Механизм инфляции 2.1 Инфляция спроса и предложения 2.2 Виды инфляции 3. Особенности инфляция в Украине. Антиинфляционная политика Заключение Список литературы Приложения
Комплексне завдання Стисло опишіть підприємство (назва, форма власності, рік заснування, сфера діяльності, мета діяльності, конкурентні переваги), на якому Ви працюєте (чи іншу українську компанію за Вашим вибором). Здійсніть аналіз кадрового стану підприємства (чисельність працюючих – загальна та за категоріями, вікова, статева, освітня структури тощо). Особливу увагу зверніть на ступінь згуртованості та рівень соціального розвитку колективу. Надайте пропозиції щодо покращення існуючого стану. Варіант 8 Розрахункове завдання На основі вихідних даних необхідно розрахувати чисельність персоналу по нормах обслуговування. Формули для розрахунків і їхня послідовність наведені в методичних вказівках до рішення завдання. № п/п Види робіт з обслуговування агрегату Час викоання операції (год) Кількість операцій за зміну 1. Завантаження агрегату 0,02 60 2. Контроль робочого процесу 0,08 120 3. Вивантаження агрегату 0,03 60 Кількість агрегатів – 8; режим роботи агрегатів – двозмінний; к-сть агрегатів, що в працюють в 1-у зміну - 8; к-сть агрегатів, що в працюють в 2-у зміну - 4; корисний фонд часу одного працівника за зміну – 7 годин; час на додаткові операції по обслуговуванню агрегату -1,4 години; коефіцієнт перерахування явочної чисельності в облікову – 1,15. Аналітичне завдання Розгляньте посадову інструкцію, наведену нижче. Використовуючи її як зразок, розробіть посадову інструкцію менеджера з підбору персоналу великої організації. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Вступ На основі діяльності певного підприємства виконуються наступні завдання: 1. Розкрити основну характеристику базового підприємства (назва, опис місії й головних завдань організації, організаційно-правова форма власності, стадія життєвого циклу організації, розміри організації й особливості її діяльності, вироблені продукти, галузеві ринки й групи споживачів, організаційна структура й персонал) 2. Проаналізувати зовнішнє середовище непрямої дії організації 3. Провести діагностику галузі (визначити основні економічні показники галузі, охарактеризувати конкурентні сили, які діють в галузі, побудувати карту стратегічних груп конкурентів, визначити КФУ) 4. Проаналізувати фактори зовнішнього середовища безпосереднього впливу 5. Провести діагностику внутрішнього середовища організації 6. Провести SWOT- аналіз 7. Провести портфельний аналіз організації 8. Обрати корпоративну та функціональні стратегії організації 9. Зробити висновки щодо доцільності обрання даної стратегії ВИСНОВКИ
Список використаної літератури та інформаційних джерел
1.У якому з варіантів наведено приклад базового рівня соціальної відповідальності бізнесу? 1) у Київській області проводився конкурс соціальних та культурних проектів ТОВ "Ергентурбо". Конкурс соціальних і культурних проектів організовано ТОВ "Ергентурбо" і некомерційною благодійною організацією "Благодійний фонд "Ергентурбо"з метою підтримки ініціатив громадських організацій і населення у вирішенні актуальних соціальних проблем; 2) організація «Успіх» безкоштовно передала хокейному клубу автобуси. За це рішенням керівництва на светрах хокеїстів клубу було розміщено фірмовий логотип даної організації; 3) ПАТ "Нойзидлер Сиктивкар" укладає з співробітниками угоди про пайову участь у будівництві житлових будинків. Компанія повністю покриває витрати на підготовчі роботи. Зведення житлового будинку відбувається за рахунок підприємства, працівник згодом відшкодовує витрати зі своїх доходів; 4) працівнику аптеки ТОВ "Будьмо здорові" виділена путівка на лікування. При цьому 70% її вартості оплачує організація, решта – самим працівником; 5) заробітна плата всіх працівників компанії «GRАвто» перебуває в певній залежності від кваліфікації працівника, складності, кількості, якості та умов виконуваної роботи. «GRАвто» своєчасно оплачує податки, також здійснює відрахування у недержавні соціальні фонди за своєю ініціативою. Адміністрація даної компанії ставить за мету вихід на нові ринки, поліпшення якісних характеристик за допомогою матеріального стимулювання працівників і розширення робочого штату у найближчій перспективі. За таких умов праці співробітники компанії цінують свої робочі місця.
2.Міжнародний благодійний Фонд "Діти Світу" і компанія "КімберліКларк" провели спільну благодійну акцію "З добрих рук з любов'ю - КімберліКларк дітям-сиротам" у рамках широкомасштабного національного проекту "Не відштовхуйте мене!" ("Антибайдужість"). Було здійснено безоплатну передачу необхідних гігієнічних засобів дітям з дитячих будинків, шкіл-інтернатів, притулків і лікарень міста-обласного центру і області. Вкажіть напрямок соціальної програми Компанії "КімберліКларк": 1) розвиток місцевої громади; 2) розвиток персоналу; 3) соціально відповідальне інвестування; 4) природоохоронна діяльність і ресурсозбереження; 5) добросовісна ділова практика.
3. У якому з варіантів наведено приклад, який вказує на те, що організація використовує технологію масового виду соціального інвестування: 1) спеціально до свят фірма Puma випустила спеціальну серію велосипедів. До кожного велосипеду додається відповідне по дизайну взуття, сумка й інші аксесуари (ремінь, гаманець і т.д.). Така підприємницька ідея сприяла різкому збільшенню попиту на продукцію фірми Puma; 2) транспортна компанія ТОВ «Автокомфорт-3000» здійснює за низькими тарифами обслуговування інвалідів за допомогою служби «Соціальне таксі». Люди з обмеженими фізичними можливостями сплачують 50% діючих тарифів. Інша частина компенсується за рахунок коштів бюджету міста; 3) організація «Добро» здійснює роздрібний продаж продуктів харчування та супутніх товарів через магазин, який акредитований відповідними органами влади як соціальний. Більше половини обороту магазину припадає на пільгові категорії громадян - ветеранів Великої Вітчизняної війни, пенсіонерів, інвалідів та багатодітні сім'ї; 4) «Рада ветеранів спорту» виділила кошти на видання та розповсюдження спеціального журналу і навчально- методичної літератури про ветеранський спорті, а також на розробку та підтримку сайту "Ветеран спорту"; 5) компанія «А» планує розширення мережі магазинів із забезпечення населення товарами повсякденної необхідності за низькими цінами. У магазинах мережі діє соціальна карта жителя столиці, що надає соціально незахищеним категоріям громадян 5% знижку на весь асортимент товарів.
4.Кодекс компанії «Кока-Кола» складається з п'яти розділів. Перший регулює виконання зобов'язань по бухгалтерських рахунках і звітам компанії. У другому описані потенційні конфлікти, які можуть виникнути в результаті зіткнення інтересів службовців компанії. Третій регулює взаємодії компанії з державними установами, офіційними особами, клієнтами і постачальниками. У четвертій частині регламентується участь службовця в діяльності політичних партій та інших компаній. П'ятий розділ містить вказівки з реалізації правил кодексу Вкажіть причину, чому даний кодекс не можна вважати соціально-орієнтованим: 1). він не орієнтований на потреби самої компанії; 2). у ньому багато говориться про відповідальність перед компанією і лояльність до неї службовців і вкрай мало - про зобов'язання фірми перед своїми співробітниками і всім суспільством; 3). у ньому нічого не говориться про екологічну складову діяльності компанії; 4). у ньому багато говориться про зобов'язання фірми перед своїми співробітниками і всім суспільством; 5). він не регулює взаємодії компанії з державними установами, офіційними особами, клієнтами і постачальниками.
5.У сучасному суспільстві поступово змінюється підхід до благодійності від простого фінансування громадських і благодійних організацій, які самостійно розподіляють кошти між різними проектами, до партнерської участі всіх сторін. Результатом активної взаємодії всіх учасників стає поява довгострокових соціальних програм, у яких цікавлене суспільство і які вирішують конкретні соціальні завдання. Така модель сьогодні отримала назву: 1) «потрійний союз»; 2) «соціальна відповідальність бізнесу»; 3) «соціальні інвестиції»; 4) «соціальне партнерство»; 5) «триєдиний підсумок».
6.Програма корпорації Avon «Разом проти раку грудей» реалізується на території декількох країн світу. Частина коштів від продажу косметики та парфумерії Avon перераховується у фонд, який фінансує медичні дослідження раку грудей, а також його діагностику. Який із принципів впровадження корпоративної соціальної відповідальності в маркетингові стратегії простежується у вищеописаному прикладі?
1) «Робіть те, що говорите» - базовий принцип відповідальності та демонстрація поваги до споживача; 2) реклама має бути чесною і не перебільшувати властивості товарів або послуг; 3) маркетингові матеріали повинні бути прозорі і правдиві; 4) пропонуйте спеціальні етичні продукти або послуги; 5) освоюйте виробництво «зелених» продуктів.
7. Мережа ресторанів швидкого харчування McDonalds перейшла на пакувальні матеріали з паперу вторинного виробництва і тим самим на 30% знизила обсяг своїх твердих відходів. Якому з напрямків корпоративної соціальної відповідальності бізнесу найбільш повно відповідає вищеописаний приклад? 1) милосердя; 2) екологія; 3) економіка; 4) соціальна сфера; 5) благодійність. 8. МілтонФрідман стверджував: "На даний час тільки деякі тенденції в бізнес-середовищі можуть спричинити настільки велику шкоду діяльності компанії, як реалізація стратегії соціальної відповідальності всупереч інтересам акціонерів". Запропонуйте два аргументи «за» і два аргументи «проти» такої позиції.
Вступ. 1.Коротка характеристика підприємства. 2.Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища функціонування підприємства. 3.Визначення місії та стратегічних цілей підприємства. 4.Розробка корпоративної та бізнес-стратегій підприємства. 5.Обґрунтування вибору стратегії інтеграції або диверсифікації діяльності підприємства. 6.Формування, оцінювання та вибір із стратегічних альтернатив. 7.Обґрунтування комплексної стратегії підприємства. 8.Визначення функціональних стратегій підприємства. 9.Розробка стратегічного плану підприємства та збалансованої системи показників для контролю його реалізації. Висновки Список використаної літератури та інформаційних джерел Додатки
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.