курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Менеджмент", решение задач по предмету "Менеджмент", контрольные по предмету "Менеджмент", дипломые работы по предмету "Менеджмент", курсовые работы по предмету "Менеджмент".
Количество готовых работ по предмету "Менеджмент": 464
У 90-ті роки ХХ-го століття на ринку пива з’явилась велика кількість пивоварних заводів, які за обсягами випуску пива, його якістю та асортиментом почали активно завойовувати значні частки ринку. До таких заводів відносяться ЗАТ «Оболонь», компанія «Sun Interbrew Ukraine (SIU) з торговими марками «Рогань», «Чернігівське», «Янтар», «Гетьман», «Taller», «Stella Artois», корпорація Baltic Beverage Holdinge (BBH) з торговими марками «Славутич» та «Tuborg». Самостійна боротьба з такими лідерами пива на вітчизняному ринку стала для Львівського пивзаводу малоперспективною. Тому після тривалих переговорів ВАТ «Львівський пивзавод» заключив договір з корпорацією ВВН і отримав право на торгову марку «Львівське». Таке рішення привело до значної реорганізації діяльності ВАТ «Львівський пивзавод» Вона передбачала значне оновлення технологічного обладнання за рахунок реалізації інвестиційних проектів корпорації ВВН, розширення ринків збуту продукції на всі регіони України та експорту продукції в Росію,Білорусь, Грузію, Польщу, Італію, Великобританію і Канаду. За останні чотири роки основна частина прибутків (60-70%) спрямовувалась на збільшення обсягів виробництва, реалізації технології розливання пива у пляшки, розширення асортименту. Суттєва увага приділяється маркетинговій діяльності, спрямованій на рекламу, збільшення каналів збуту та розширення частки ринку. Проте, на данний час, фінансове становище ВАТ «Львівський пивзавод» ускладнюється. Це пов’язано із загостренням конкурентної боротьби як між підприємствами, що входять в компанію ВВН, так і підприємствами компанії «SIU (Рогань, Чернігівське, Сармат, Янтар, Гетьман, Taller, Stella Artois), а особливо фірмами – імпортерами, які самі не займаються лише імпортом. Особливо це відноситься до фірм, що мають податкові пільги на імпорт і за рахунок цих пільг отримують значні конкурентні переваги перед національним виробником. Проблеми виникають також з недобросовісною конкуренцією. В фінансовій діяльності ВАТ «Львівський пивзавод» постійно виникають питання щодо кредитування, сплати податків, пошуку надійних інвесторів. Суттєвим є також те, що на ринок пива в Україні можуть прийти великі транснаціональні корпорації, які володіють значно вищими обсягами капіталу, а ефективна державна політика щодо встановлення відповідних протекціоністських заходів відсутня.
Завдання: Охарактеризувати основні складові внутрішнього середовища ВАТ «Львівський пивзавод» Визначити основні фактори макро – і безпосереднього середовища, що суттєво впливають на діяльність ВАТ «Львівський пивзавод» Виділити окремо загрози зовнішнього середовища і фактори, що їх зумовлюють. Окреслити можливості, що відкриваються у зовнішньому середовищі та фактори, що сприяють їх появі. Зробити перелік сильних і слабких сторін підприємства Зобразити графічно матрицю SWOT.
За допомогою матриці McKinsey/GE та даних таблиці факторів аналізу конкурентної позиції закритого акціонерного товариства, яке займається ковбасним виробництвом, визначити наявну позицію ЗАТ та рекомендовану стратегію. На матриці пунктирними колами показати перспективні позиції, які ЗАТ може посісти у майбутньому. Фактори аналізу конкурентної позиції ЗАТ Сильні сторони підприємства Вага Оцінка Зважена оцінка Фактори ринкової привабливості Макс.бал оцінка Зважена оцінка Відносна частка ринку 0,15 2 Темпи росту ринку 0,2 10 Зростання частки ринку 0,1 5 Диференціація продукції 0,15 9 Дистрибуторська мережа 0,15 10 Особливості конкуренції 0,1 6 Активність мережі дистрибуції 0,15 7 Норма прибутку в галузі 0,2 8 Кваліфікація персоналу 0,10 6 Цінності споживачів 0,2 8 Прихильність споживачів 0,10 6 Відданість споживачів торговій мережі 0,15 8 Технологічні переваги, ноу-хау 0,05 4 Маркетингові переваги 0,10 5 Гнучкість 0,10 5 Разом
Вступ 1. Сутність та функції кадрової служби підприємства 2. Особливості ведення кадрового діловодства Висновки Практичне завдання Список використаних джерел
Вступ 1. Зарубіжні моделі корпоративної соціальної відповідальності 2. Вітчизняні моделі корпоративної соціальної відповідальності Висновки Список використаних джерел
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Знайомство з організацією діяльності підприємства в цілому і бухгалтерії зокрема та організацією податкового обліку на підприємстві 5 2. Легітимність здійснення підприємницької діяльності 8 3. Порядок визначення і відображення результатів діяльності підприємства в бухгалтерському та податковому обліку. Визначення та облік податку на прибуток 11 4. Порядок справляння, обліку та сплати податку з доходів фізичних осіб та інших обов’язкових утримань і нарахувань на заробітну плату 14 5. Нарахування податку на додану вартість, акцизного збору, порядок їх обліку і сплати 17 6. Визначення, облік та сплата зборів і платежів використання природних ресурсів 21 7. Порядок визначення, облік і сплата місцевих податків, зборів, платежів 22 8. Визначення, облік та сплата податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів 23 9. Порядок формування фінансової і податкової звітності підприємства та контроль її достовірності 24 10. Оцінка системи контролю бухгалтерського обліку внутрішнього аудиту підприємства 29 11. Організація охорони праці на СП «Bicka» 31 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43
1. Загальне ознайомлення з ПП «НАДРА-М» 3 2. Організація виробничої діяльності ПП «НАДРА-М» 4 3. Організаційна структура та управління ПП «НАДРА-М» 7 4. Майно та власність ПП «НАДРА-М» 8 5. Зовнішньоекономічна діяльність ПП «НАДРА-М» та його взаємовідносини із зовнішніми контрагентами 10 6. Стратегія маркетингу ПП «НАДРА-М» 13 7. Система планування діяльності ПП «НАДРА-М» 18 8. Економічне обґрунтування господарських рішень на ПП «НАДРА-М» 21 9. Витрати та фінанси ПП «НАДРА-М» 23 10. Податки та обов’язкові платежі ПП «НАДРА-М» 28 11. Підсумковий баланс та економічна оцінка діяльності ПП «НАДРА-М» 31 12. Методика та техніка узагальнення фінансових результатів діяльності ПП «НАДРА-М» 32 13. Індивідуальне завдання 35 14. Організація охорони праці на ПП «НАДРА-М» 43 Список використаної літератури 61 Додатки 65
ВСТУП 3 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА ТА ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ І РОЗВИТКУ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 5 2. РОЗРОБКА ТА ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 9 3. ПЕРСОНАЛ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» І ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ. ОПЛАТА ПРАЦІ 22 4. ДІАГНОСТИКА МАЙНА І ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 27 5. УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ТА ФІНАНСОВИМИ РЕЗУЛЬТАТАМИ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 38 6. УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЯМИ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 44 7. ФІНАНСОВИЙ СТАН, РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ, САНАЦІЯ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 49 8. ОЦІНКА КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ТА СТРАТЕГІЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 52 9. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 58 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 68 ДОДАТКИ 72
1. Загальна характеристика СТОВ «Невгодівське» 3 2. Аналіз фінансово-господарської діяльності СТОВ «Невгодівське» 7 3. Аналіз організаційно-економічного потенціалу СТОВ «Невгодівське» 23 4. Шляхи удосконалення управління організаційно-економічним потенціалом СТОВ «Невгодівське» 31 Висновки та пропозиції 49 Додатки 5
1. Необхідність фінансового менеджменту. 2. Місце фінансового менеджменту в системі управління підприємством. 3. Види об’єктів фінансового менеджменту. 4. Склад суб’єктів фінансового менеджменту. 5. Функції фінансового менеджменту як системи управління підприємством. 6. Структура механізму фінансового менеджменту. 7. Правове, податкове та фінансове середовище бізнесу. 8. Необхідність фінансового менеджменту. 9. Місце фінансового менеджменту в системі управління підприємством. 10. Види об’єктів фінансового менеджменту. 11. Склад суб’єктів фінансового менеджменту. 12. Функції фінансового менеджменту як системи управління підприємством. 13. Структура механізму фінансового менеджменту. 14. Правове, податкове та фінансове середовище бізнесу. 15. Принципи фінансового менеджменту. 16. Об’єкти фінансового менеджменту та їх класифікація. 17. Суб’єкти фінансового менеджменту та їх склад. 18. Групи функцій фінансового менеджменту. 19. Механізм фінансового менеджменту та його структура 20. Організація процесу фінансового менеджменту 21. Організаційне забезпечення фінансового менеджменту на малих, середніх, великих і дуже великих підприємствах. 22. Центр відповідальності підприємства 23. Вимоги до фінансової інформації. 24. Зміст фінансової звітності. 25. Організація процесу фінансового менеджменту. 26. Організаційне забезпечення фінансового менеджменту на малих, середніх, великих і дуже великих підприємствах. 27. Центр відповідальності підприємства. 28. Вимоги до фінансової інформації. 29. Зміст фінансової звітності. 30. Сутність та принципи формування системи організаційного забезпечення фінансового менеджменту. 31. Функціональна побудова центрів управління фінансовою діяльністю підприємств різних розмірів. 32. Сутність та призначення системи інформаційного забезпечення фінансового менеджменту. 33. Система показників інформаційного забезпечення фінансового менеджменту, що формуються із зовнішніх джерел. 34. Система показників інформаційного забезпечення фінансового менеджменту, що формуються із внутрішніх джерел. 35. Поняття та характеристика грошових потоків суб’єкта підприємництва. 36. Класифікація грошових потоків суб’єкта підприємництва. 37. Синхронізація вхідних та вихідних грошових потоків. 38. Методи розрахунку чистого грошового потоку. 39. Інструментарій управління грошовими потоками. 40. Зміна вартості грошей у часі: сутність та завдання. 41. Поняття і сутність компаундирування. 42. Просте компаундирування. Компаундирування аннуітетів. 43. Поняття і сутність дисконтування. 44. Оцінка майбутньої і теперішньої вартості грошей з врахуванням інфляції. 45. Методичний інструментарій оцінювання вартості грошей у часі. 46. Визначення майбутньої вартості грошей з використанням простого і складного процентів. 47. Визначення теперішньої вартості грошей з використанням простого і складного процентів. 48. Визначення майбутньої і теперішньої вартості аннуітетів. 49. Види прибутку підприємства. 50. Фактори, які впливають на формування операційного прибутку. 51. Операційний леверидж. 52. Система “Взаємозв’язок витрат, обсягу реалізації і прибутку”. 53. Оптимізація цінової політики підприємства. 54. Фактори, які впливають на розподіл прибутку. 55. Вплив на розподіл прибутку системи оподаткування. 56. Врахування фактора інфляції у фінансових розрахунках. 57. Економічна сутність та види прибутку підприємства. 58. Фактори, що впливають на формування операційного прибутку. 59. Аналіз беззбитковості операційної діяльності підприємства. 60. Фактори, що впливають на розподіл прибутку. 61. Дивідендна політика підприємства. 62. Сутність і класифікація активів підприємства. 63. Політика управління запасами товарно-матеріальних цінностей, дебіторською заборгованістю та грошовими коштами. 64. Політика управління необоротними активами підприємства. 65. Джерела формування оборотних активів підприємства. 66. Джерела формування необоротних активів підприємства. 67. Власні кошти підприємства. 68. Довгострокові та короткострокові фінансові зобов’язання. 69. Кредиторська заборгованість. 70. Середньозважена вартість капіталу. 71. Ефект фінансового левериджу. 72. Сутність і класифікація капіталу підприємства. 73. Політика управління власним та позичковим капіталом. 74. Вартість і структура капіталу. 75. Оптимізація структури капіталу. 76. Теорії структури капіталу. 77. Оцінка ефективності реальних інвестиційних проектів. 78. Реалізація реальних інвестиційних проектів. 79. Оцінка ефективності вкладень у цінні папери. 80. Управління портфелем фінансових інвестицій. 81. Інвестиційний портфель. 82. Принципи формування інвестиційного портфеля. 83. Диверсифікація інвестиційного портфеля. 84. Економічна сутність та види інвестицій підприємства. 85. Управління реальними інвестиціями підприємства. 86. Управління фінансовими інвестиціями підприємства. 87. Особливості управління інноваційними інвестиціями підприємства. 88. Оцінка ефективності окремих видів інвестицій підприємства. 89. Поняття невизначеності у фінансово-господарській діяльності підприємства. 90. Місце ризиків у фінансовому менеджменті. 91. Концепції управління фінансовими ризиками. 92. Модель управління фінансовими ризиками та її сутність. 93. Стратегії нейтралізації фінансових ризиків підприємства. 94. Сутність і класифікація фінансових ризиків. 95. Сукупний ризик. 96. Застосування портфельного аналізу для управління фінансовими ризиками. 97. Структура балансу. 98. Структура звіту про фінансові результати. 99. Зв’язок звіту про фінансові результати з балансом. 100. Структура звіту про рух грошових коштів. 101. Зв’язок звіту про рух грошових коштів зі звітом про фінансові результати та балансом. 102. Призначення та склад фінансової звітності. 103. Значення балансу для аналізу фінансового стану підприємства. 104. Значення звіту про фінансові результати підприємства та звіту про рух грошових коштів для аналізу фінансового стану підприємства. 105. Форми, системи і методи аналізу фінансового стану. 106. Комплексний аналіз фінансового стану підприємства. 107. Фінансова ідеологія, стратегія, політика. 108. Поточні фінансові плани. 109. Бюджет та його види. 110. Порядок розробки фінансових планів. 111. Внутріфірмовий фінансовий контроль та контроллінг 112. Прогнозування фінансової діяльності. 113. Поточне планування фінансової діяльності. 114. Оперативне планування фінансової діяльності. 115. Фінансовий контроллінг. 116. Види банкрутства. 117. Процедури банкрутства. 118. Реагування на загрозу банкрутства. 119. Упереджу вальні заходи щодо банкрутства. 120. Розрахунок ефективності фінансової санації.
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність конкурентоспроможності продукції підприємства 6 1.2. Організаційно-економічний механізм забезпечення конкурентоспроможності продукції 10 1.3. Стратегічне управління конкурентоспроможністю продукції підприємства 16 РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ СТОВ „СТАРОКОТЕЛЬНЯНСЬКЕ” 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика СТОВ „Старокотельнянське” 22 2.2. Стан внутрішнього та зовнішнього середовища СТОВ „Старокотельнянське” 29 2.3. Оцінка стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції СТОВ „Старокотельнянське” 38 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ СТРАТЕГІЙ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ СТОВ „СТАРОКОТЕЛЬНЯНСЬКЕ” 49 3.1. Обґрунтування вибору корпоративної стратегії підприємства 49 3.2. Розробка функціональних та операційних стратегій на СТОВ „Старокотельнянське” 55 3.3. Прогноз ефективності стратегічного напряму розвитку СТОВ „Старокотельнянське” 64 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 76 ДОДАТКИ 88
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЙОГО ФУНКЦІЙ 6 1.1. Сутність управління підприємством та його складові 6 1.2. Характеристика функцій управління підприємством 14 1.3. Рівень дослідження питань щодо ефективності функцій управління у ринкових умовах господарювання 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЧУДНІВСЬКОГО УЕГГ ЯК СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 29 2.1. Кількісна та якісна характеристика елементів системи управління Чуднівського УЕГГ 29 2.2. Аналіз господарсько-фінансової діяльності Чуднівського УЕГГ 39 2.3. Стан реалізації функцій управління на Чуднівському УЕГГ 47 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЙ УПРАВЛІННЯ В РИНКОВИХ УМОВАХ 57 3.1. Основні напрями ефективної реалізації функцій управління українськими підприємствами в ринкових умовах 57 3.2. Пропозиції щодо ефективності реалізацій функцій управління на Чуднівському УЕГГ 63 ВИСНОВКИ 71 ПРОПОЗИЦІЇ 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 74 ДОДАТКИ 83
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.