курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Деловодство", решение задач по предмету "Деловодство", контрольные по предмету "Деловодство", дипломые работы по предмету "Деловодство", курсовые работы по предмету "Деловодство".
Количество готовых работ по предмету "Деловодство": 18
Вступ 3 Розділ 1. Принципи діяльності і структура НАН України 4 Розділ 2. Основні наукові досягнення і напрями діяльності НАН України 6 Розділ 3. Міжнародні наукові зв’язки НАН України 10 Висновки 11 Література 13
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Суть та функції наукових публікацій 4 РОЗДІЛ 2. Види наукових публікацій 5 2.1. Науково-дослідні публікації 5 2.2. Джерелознавчі публікації 7 РОЗДІЛ 3. Методика підготовки та оформлення наукових публікацій до видання 8 ВИСНОВКИ 10 ЛІТЕРАТУРА 11
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КУРСОВА РОБОТА: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА, ПОСЛІДОВНІСТЬ ТА ВИКОНАННЯ 4 1.1. Процес виконання курсової роботи 4 1.2. Структура курсової роботи 7 РОЗДІЛ 2. ЕТАПИ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ 9 2.1. Основні завдання виконання дипломної роботи 9 2.2. Загальні вимоги до дипломної роботи 10 РОЗДІЛ 3. МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА ЯК КВАЛІФІКАЦІЙНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ 12 3.1. Структура магістерського дослідження 12 3.2. Особливості виконання магістерського дослідження 13 ВИСНОВКИ 15 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17 ДОДАТОК 18
Зміст 1. Визначити основні засади впровадження комп’ютеризації діловодних процесів 3 2. Охарактеризувати особливості впровадження електронного діловодства в Україні 11 Список використаної літератури 19
з предмету: діловодство та документознавство Загальний обсяг - 20 сторінок. Рік захисту 2013 ВНЗ - Інститут туризму федерації профспілок України
Неповна версія контрольної роботи для ознайомлення у доданому файлі.
Вступ 1. Поняття експертизи цінності документів та її завдання 2. Принципи експертизи і критерії цінності документів 3. Організація і методика експертизи цінності документів та оформлення її результатів 4. Переліки документів
I. Вступ………………………………………………………………………..2 II. Вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв. Стандартні положення табулятора. Правила оформлення реквізитів. 1. Вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкувальних пристроїв…………………………………………….3 2. Стандартні положення табулятора………………………………...5 3. Формуляр-зразок організаційно-розпорядчих документів……….8 4. Береги документів...……………………………………………….10 5. Вимоги до виготовлення бланків…………...…………………….12 6. Правила оформлення реквізитів…………………………………..15 7. Вимоги до тексту документів……………...……………………...20 III. Заключна частина (висновок)………………..…………………………..24 Список використаної літератури……………………………………………….27
Курсова робота на тему: "ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ"
ЗМІСТ
Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Поняття документаційного забезпечення установи 5 1.2. Розпорядчі документи – як різновид офіційних документів на підприємстві 7 РОЗДІЛ 2. НАКАЗИ – ОСНОВНА ФОРМА ДОКУМЕНТУВАННЯ РОЗПОРЯДЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ 9 2.1. Наказ – поняття та класифікація 9 2.2. Складання наказів 12 2.2.1. Складання наказів з основної діяльності 13 2.2.2. Складання наказів з особового складу 14 2.3. Оформлення наказів 15 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗУВАННЯ ТЕКСТУ НАКАЗІВ 20 Висновки 29 Список використаних джерел 31 Додаток 1. 35 Додаток 2. 36 Додаток 3. 37
1. Закон України «Про національний архівний фонд та архівні установи» 2. Примірна інструкція з діловодства 3. Правила роботи архівних підрозділів Список використаної літератури
Введение 1 некоторые аспекты организиции документооборота 2. Концепция построения систем управления электронным документооборотом 2.1 Документ как способ представления информации 2.2 Общие требования к системе электронного документооборота 2.3 Задачи, решаемые системами документооборота 2.4 Система электронного архива 2.4.1 Статические архивы документов 2.4.2 Динамические архивы документов 2.4.3 Состав и функции электронного архива 2.5 Системы маршрутизации и контроля исполнения 2.6 Вопросы стандартизации в системах автоматизированного управления документооборотом 2.7 Обзор систем управления предприятием 3. Технологии internet/intranet в системе управления предприятием 3.1. Краткие сведения 3.2. Средства подготовки internet/Intranet документов 3.2.1. Клиент-серверная модель Front Page 3.2.2. Интеграция FrontPage 98 и Microsoft Office 3.2.3. Структура HTML-документа 3.3. Технология разработки Web-сайта Заключение Литература Приложения Загальний обсяг - 53 стор. Рік - 2005
Вступ 1. Документаційне забезпечення органів внутрішніх справ 1.1. Основні завдання органів внутрішніх справ 1.2. Організація оперативного інформування органів внутрішніх справ 1.2.1. Структура та стисла характеристика міських відділів УМВС 1.2.2. Інформаційне забезпечення міського відділу внутрішніх справ на прикладі Олександрійського міського відділу УМВС України в Кіровоградській області 1.3. Основний документообіг органів внутрішніх справ 1.3.1. Документаційне забезпечення по штабу та групі оперативної інформації 1.3.2. Службові документи 2. Система інформаційного забезпечення органів внутрішніх справ 2.1. Сучасний стан та стратегія розвитку системи інформаційного забезпечення 2.2. Організаційно-кадрове забезпечення 2.3. Складові частини системи інформаційного забезпечення 2.4. Склад інформаційних обліків 2.5. Структура, переваги інформаційної мережі овс в області та вимоги до неї 2.5.1. Комп’ютерне та програмне забезпечення інформаційних підсистем Олександрійського МВ УМВС України в Кіровоградській області Комп’ютерні комплекси інформаційних підсистем Системне та прикладне програмне забезпечення 2.5.2. Склад інформаційної мережі УМВС України в Кіровоградській області Структура комп’ютерної мережі Підсистема обміну інформацією 3. Особливості технології обробки даних засобами субд в органах внутрішніх справ україни 3.1. Інструментальний засіб flint 3.2. Постачання та інсталяція пакету flint 3.3. Структура побудови flint 3.4. Завантаження пакету flint 3.5. Параметри висновку інформації (для модуля fl2. Exe) Висновки Література Загальний обсяг - 82 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ і. Діловодство, як єдине ціле в системі управлінської діяльності 1. Основні положення про документуванню управлінської діяльності 2. Уніфікація і стандартизація управлінських документів 3. Класифікація службових документів 4. Формуляр-зразок організаційно-розпорядчих документів 5. Коротка характеристика Олександрійського міського військового комісаріату Розділ 11. Характеристика організаційно-розпорядчої роботи з документами в олександрійському міському військовому комісаріаті 1. Загальні положення 2. Документування управлінської діяльності військкомату 3. Складання та оформлення документів 3.1. Складання документів 3.2. Кутові штампи, які застосовуються у діловодстві 3.3. Датування документів 3.4. Індексація документів 3.5. Погодження документів 3.6. Право засвідчення документів 3.7. Засвідчення документів 3.8. Адресування документів 3.9. Оформлення додатків до документів 3.10. Вимоги до документів, що виготовляються машинописними засобами 4. Діловодство 4.1. Організація та завдання нетаємного діловодства 4.2. Поводження із документами 4.3. Приймання і реєстрація документів 4.4. Попередній розгляд документів 4.5. Розгляд документів 4.6. Контроль за виконанням документів 4.7. Відправлення документів 4.8. Конвертування документів 4.9. Складання номенклатури справ 4.10. Формування справ 4.11. Оперативне зберігання документів 4.12. Знищення документів, справ, видань і літератури 4.13. Виготовлення копій із документів військкомату 5. Особливості поводження із документами, які містять відомості обмеженого доступу(конфщеційні) 6. Інші питання діловодства 6.1. Бланки сурової звітності 6.2. Довідки, які видаються військкоматом 6.3. Бойова готовність нетаємного діловодства 6.4. Контроль за станом нетаємного діловодства 6.5. Механізація і автоматизація діловодства 7. Аналіз складання та оформлення документації в олександрійському міському військовому комісаріаті 8. Пропозиції щодо складання та оформлення документації в Олександрійському міському військовому комісаріаті Висновки Література Загальний обсяг - 75 стор. Рік - 2005
Загальний обсяг - 80 стор. Рік - 2005 Вступ Розділ 1. Документування та організація роботи з документами в державних установах 1.1. Документ і його роль в організації роботи державної установи 1.2. Класифікація документів 1.3. Основні правила і вимоги до оформлення документів 1.4. Вимоги до оформлення тексту документа 1.5. Обробка вхідної і вихідної документації 1.6. Текст документа Розділ 2. Організація роботи з документами в бібліотечних установах ( на базі Олександрійської міської ЦБС імені О. С. Пушкіна ) 2.1. Організаційно-правові основи діяльності бібліотечних установ 2.1.1. Управління центральної бібліотечної системи 2.1.2. Планування, облік, звітність 2.1.3. Діловодство в центральній бібліотеці 2.2. Вимоги до оформлення документів у бібліотечних установах та їх аналіз 2.2.1. Організаційна документація 2.2.2. Розпорядча документація 2.2.3. Довідково – інформаційна документація 2.2.4. Документи щодо особового складу Пропозиції та рекомендації щодо покращання роботи з документами в бібліотеках Висновки Список використаної літератури
Слово голограмма произошло от двух греческих: holos-полный и grapho-запись, письменный, черта, линия. С одной стороны, голограмма – это новейший носитель объёмного изображения, а с другой – это документ, содержащий изображение, запись, воспроизведение которого производится оптическим способом с помощью лазерного луча без использования линз.
Робота складається зі вступу, двох розділів, які розкривають тему даної роботи, висновків, додатку та списку використаних джерел.
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ 3 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ОСНОВА ПОНЯТТЯ «НЕОПУБЛІКОВАНИЙ ДОКУМЕНТ» 6 1.1. Аналіз джерельної бази 6 1.2. Поняття «неопублікований документ» 8 Висновки до першого розділу 8 РОЗДІЛ 2. РОБОТА З НЕОПУБЛІКОВАНИМИ ДОКУМЕНТАМИ 11 2.1. Основні види неопублікованих документів 11 2.2. Вимоги до оформлення препринтів та звітів у сфері науки та техніки 15 Висновки до другого розділу 15 ВИСНОВКИ 19 ДОДАТОК А 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
1. Охарактеризуйте правові акти, якими повинен керуватися в своїй роботі з документами працівник кадрового апарату 3 2. Наведіть формуляр-зразок вказівки щодо організації заходів з дій персоналу в надзвичайних ситуаціях 6 3. Наведіть 10 типових мовних зворотів, властивих заяві про розірвання трудової угоди. Використовуючи їх, складіть текст цього документа 8 Список використаної літератури 12
Зміст 1. Реквізити формуляра службового листа. Особливості структури текстів листів 3 2. Порядок проходження в установі вхідних, вихідних і внутрішніх документів 6 3. Підготуйте гарантійний лист 9 4. Складіть наказ про необхідність удосконалення роботи зі службовою документацією 10 Список використаної літератури 11
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.