курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Логистика", решение задач по предмету "Логистика", контрольные по предмету "Логистика", дипломые работы по предмету "Логистика", курсовые работы по предмету "Логистика".
Количество готовых работ по предмету "Логистика": 28
1. Транспортна логістика вирішує комплекс завдань, пов'язаних з організацією переміщення вантажів транспортом: а) загального користування; б) незагального користування; в) внутрішньовиробничим; г) всі відповіді правильні.
2. Продукцією на транспорті є: а) переміщення вантажів; б) маса вантажу; в) обсяг вантажу; г) склад вантажу.
3. До особливостей транспортної продукції не належить: а) чітко виражена речова форма; б) неможливість зберігання і нагромадження; в) прив'язаність до певного місця; г) втілення в додаткових витратах, пов'язаних із процесом переміщення.
4. Найвищою здатністю доставляти вантаж у задану точку території «від дверей до дверей» володіє транспорт: а) автомобільний; б) залізничний; в) повітряний; г) трубопровідний; д) водний.
5. Забезпечує найнижчу вартість перевезення транспорт: а) автомобільний; б) залізничний; в) повітряний; г) трубопровідний; д) водний.
6. Забезпечує найбільшу швидкість доставки: а) автомобільний; б) залізничний; в) повітряний; г) трубопровідний; д) водний.
7. До переваг залізничного транспорту не належать: а) висока провізна і пропускна здатність; б) висока регулярність перевезень; в) висока швидкість доставки на великі відстані; г) висока доступність до кінцевих споживачів.
8. До недоліків морського транспорту не належать: а) низька швидкість доставки; б) жорсткі вимоги до упакування; в) висока собівартість перевезень на далекі відстані; г) мала частота відправлень.
9. Не є перевагою автомобільного транспорту: а) маневреність і гнучкість; б) висока швидкість доставки вантажу; в) висока доступність; г) висока продуктивність.
10. Автомобільний транспорт найбільш ефективний на відстанях: а) до 300 км; б) від 300 до 400 км; в) від 400 до 500 км; г) понад 500 км.
11. Недоліком повітряного транспорту є: а) невисока швидкість доставки; б) висока собівартість перевезень; в) низьке збереження вантажів; г) низька надійність доставки.
12. Сфера застосування трубопровідного транспорту: а) обмежена відстанню; б) обмежена видами транспортованих вантажів; в) обмежена погодинними умовами; г) не обмежена.
13. Доставка одним видом транспорту характерна для транспортування: а) унімодального; б) мультимодального; в) контрейлерного; г) термінального,
14. Фрахт як вид транспортного тарифу є характерним для транспорту: а) автомобільного; б) залізничного; в) морського; г) повітряного.
15. Схемні тарифи залізничного транспорту: а) фіксують конкретну вартість перевезення обсягу вантажу; б) диференціюються залежно від відстані перевезення й характеру перевезених вантажів; в) мають договірну основу; г) передбачають погодинну оплату експлуатації засобів залізничного транспорту.
1. До функцій складів не належить: а) консолідація вантажів; б) розукрупнення вантажів; в) перетворення виробничого асортименту в споживчий; г) немає правильної відповіді.
2. По відношенню до функціональних базисних областей логістики виділяють склади: а) постачання, виробництва, розподілу; б) сировини, матеріалів, комплектуючих, незавершеного виробництва, готової продукції, тари, зворотних відходів; в) власних і логістичних посередників; г) вузькоспеціалізовані, обмеженого асортименту, широкого асортименту.
3. Не відноситься до переваг використання складів загального користування: а) гнучкість, що дозволяє враховувати попит, що змінюється, наприклад, сезонний; б) відсутність необхідності у великих інвестиціях у розвиток складського господарства; в) високий ступень контролю над складськими операціями; г) полегшення доступу до більш широкого географічного регіону.
4. Початковим етапом процесу вибору раціональної системи складування є: а) вибір загальної спрямованості технічної оснащеності складської системи; б) проведення техніко-економічної оцінки кожного конкурентноздатного варіанта; в) визначення місця складу в логістичному ланцюзі та його функцій; г) вибір елементів кожної складської підсистеми.
5. Логістичний процес на складі: а) вужчий, ніж технологічний; б) співпадає з технологічним; в) ширший, ніж технологічний; г) зазвичай вужчий, ніж технологічний, але може і співпадати з ним.
6. Логістичний процес на складі не включає: а) розвантаження і приймання товарів; б) складування і зберігання вантажів; в) надання послуг клієнтам; г) немає правильної відповіді.
7. Забезпечує ефективне внутрішньоскладське транспортування: а) мінімальний час транспортування; б) використання наскрізних «прямоточних» маршрутів; в) мінімальна кількість перевалок з одного обладнання на інше; г) все вище перераховане.
8. До факторів, які забезпечують раціональну організацію складування і зберігання, не зараховують: а) відповідність складського устаткування специфічним особливостям вантажу; б) забезпечення устаткуванням для зберігання максимуму використовуваної висоти і площі складу; в) виділення простору під робочі проходи в мінімальному обсязі, за необхідності - нижче діючих норм; г) використання системи адресного зберігання.
9. До послуг, які надаються складами, належать: а) сортування і маркірування; б) фасування й упакування; в) експедиторські послуги; г) всі вище перераховані.
10. Для раціоналізації виконання складських операцій на часовому відрізку розробляють: а) технологічні карти; б) технологічні графіки; в) технологічні завдання; г) технологічні паспорти.
11. Яке з перерахованих рішень з упаковки приймається з участю служби логістики: а) розмір упаковки; б) рекламний текст на упаковці; в) рисунок на упаковці; г) всі відповіді вірні.
12. Виконує маркетингові функції упакування: а) зовнішнє; б) внутрішнє; в) промислове.
Тестові роботи по логістиці! 1. До мотивів створення підприємцями запасів належать: а) ймовірність порушення встановленого графіка постачань; б) спекуляція; в) знижки за покупку великої партії товарів; г) всі перераховані.
2. Основна частина виробничих і товарних запасів, які при значені для забезпечення неперервності процесу виробництва і збуту між двома черговими постачаннями - це: а) поточні запаси; б) страхові запаси; в) підготовчі запаси; г) цільові запаси.
3. Запаси, призначені для безперервного постачання споживачеві за непередбачених обставин - це: а) поточні запаси; б) страхові запаси; в) підготовчі запаси; г) цільові запаси.
4. До категорії «виробничий запас» належать: а) товари на шляху від постачальника до споживача; б) товари на складах оптових баз; в) товари на складах сировини підприємств промисловості; г) товари на складах готової продукції підприємств-виробників.
5. До категорії «товарний запас» належать: а) запаси на складі сировини взуттєвої фабрики; б) запаси металопрокату на складі готової продукції металургійного комбінату; в) запаси борошна на складах хлібозаводу; г) запаси сировини на складі мелькомбінату.
6. До основних систем управління запасами не належить: а) система управління запасами з фіксованим розміром замовлення; б) система управління запасами з фіксованим часовим інтервалом між замовленнями; в) система з встановленою періодичністю поповнення запасів до встановленого рівня; г) «двобункерна» система управління запасами.
7. До регулюючих параметрів системи управління запасами з фіксованим розміром замовлення належать: а) точка замовлення; б) максимальний розмір запасу; в) розмір замовлення; г) фіксований період замовлення; д) правильні відповіді «а» і «в»; є) правильні відповіді «б» і «г».
8. До регулюючій: параметрів системи управління запасами з фіксованою періодичністю замовлення належать: а) точка замовлення; б) максимальний розмір замовлення; в) розмір замовлення; г) фіксований період замовлення; д) правильні відповіді «а» і «в»; є) правильні відповіді «б» і «г».
9. Параметром, який постійно обчислюється, і характеризує систему управління запасами з встановленою періодичністю поповнення запасів до постійного рівня є: а) точка замовлення; б) розмір замовлення; в) інтервал між замовленнями; г) всі перераховані.
10. У системі управління запасами «Мінімум-максимум» за мовлення робляться, якщо запаси на складі: а) менші або дорівнюють встановленому мінімальному рівню; б) більші за встановлений мінімальний рівень; в) дорівнюють встановленому максимальному рівню; г) більші за встановлений максимальний рівень.
11. Відповідно до методу Парето множина керованих об'єктів поділяється на дві частини у пропорції: а) 10/90; б) 20/80; в) 40/60; г) 50/50.
12. Диференціація запасів за методом АВС проводиться на основі: а) витрат на придбання запасів; б) ступеня рівномірності попиту і точності прогнозування; в) конкурентноздатності товарної позиції; г) життєвого циклу товарів.
13. Визначите черговість етапів проведення АВС-аналізу: а) розбиття товарів на групи залежно від їх питомої ваги в загальних витратах на придбання; б) розташування товарів за зменшенням ціни; в) встановлення вартості товарів за закупними цінами; г) сумування даних про кількість і витрати на придбання.
14. Згідно з аналізом АВС до групи «А» зараховують: а) найбільш дорогі та коштовні товари, на частку яких припадає приблизно 75-80% загальної вартості запасів, але вони складають лише 10-20% загальної кількості товарів, які знаходяться на зберіганні; б) середні за вартістю товари, частка яких у загальній сумі за пасів становить приблизно 10-15%, але у кількісному відношенні ці запаси складають 30-40% продукції, яка зберігається; в) найдешевші товари, які становлять 5-10% від загальної вартості виробів, які зберігаються, і 40-50% від загального обсягу зберігання.
15. Диференціація запасів за методом ХУZ проводиться на основі: а) витрат на придбання запасів; б) ступеня рівномірності попиту і точності прогнозування; в) конкурентноздатності товарної позиції; г) життєвого циклу товарів.
16. Згідно з аналізом ХУZ товари із сезонним характером попиту можуть бути зараховані до групи: а) Х; б) Y; в) Z.
17. Ознакою, на основі якої конкретну позицію асортименту зараховують до групи X, Yабо Z є: а) життєвий цикл товарної позиції; б) купівельна вартість запасів за товарною позицією; в) коефіцієнт варіації попиту за товарною позицією; г) частка товару на ринку.
18. До переваг використання системи VМІ не відноситься: а) зменшення залежності організації-покупця від постачальників; б) можливість оптимізації виробничого розкладу постачальників; в) підвищення використання виробничих потужностей постачальників; г) зниження величини запасів в логістичному ланцюзі.
Тестові роботи по логістиці! 1. Розподільча логістика – це управління матеріальними потоками: а) у процесі створення матеріальних благ або надання матеріальних послуг; б) у процесі забезпечення підприємства матеріальними ресурсами; в) у процесі доведення готової продукції до споживача; г) на транспортних ділянках.
2. Принципова відмінність розподільчої логістики від традиційного розуміння збуту полягає в: а) методиці сегментації ринку споживачів; б) тому, що розподільча логістика не може бути застосовна до деяких груп товарів; в) системному взаємозв'язку процесу розподілу з процесами виробництва і закупівель при управлінні матеріальними потоками; г) відмові від використання концепції маркетингу під час розподілу.
3. Канал розподілу, який складає із виробника і споживача, є каналом: а) нульового рівня; б) однорівневий; в) дворівневий; г) трирівневий.
4. Канали розподілу, які складаються з виробника і одного або декількох посередників, що діють як єдина система, є: а) горизонтальними; б) вертикальними; в) ексклюзивними; г) селективними.
5. До логістичних посередників у каналах розподілу, які виконують підтримуючі функції, належать: а) експедиторські фірми; б) транспортні організації; в) вантажні термінали; г) страхові компанії.
6. Посередником типу «від свого імені і за свій рахунок» є: а) дилер; б) дистриб'ютор; в) комісіонер; г) агент.
7. Посередником типу «від чужого імені і за чужий рахунок» є: а) дилер; б) дистриб'ютор; в) комісіонер; г) брокер.
8. Комісіонер належить до посередників типу: а) від свого імені і за свій рахунок; б) від чужого імені і за свій рахунок; в) від свого імені і за чужий рахунок; г) від чужого імені і за чужий рахунок.
Логістика (тести) Ответы на вопросы! 1. У традиційному розумінні виробнича логістика розглядає процеси, які відбуваються в сфері: а) матеріального виробництва; б) нематеріального виробництва; в) фізичного розподілу; г) правильні відповіді «а» і «б».
2. Характерною рисою логістичної концепції організації виробництва є: а) розгляд виробничої інтеграції як другорядного завдання; б) оптимізація окремих функцій; в) орієнтація виробництва на максимізацію партій продукції, яка виготовляється, на складування; г) відмова від надлишкових матеріальних і товарних запасів.
3. Характерною рисою традиційної концепції організації виробництва є: а) оптимізація потокових процесів; б) відмова від виготовлення продукції, на яку немає замовлення покупців; в) пасивність в оптимізації внутрішньовиробничих переміщень; г) високий ступінь виробничої інтеграції.
4. Традиційна концепція організації виробництва найбільш прийнятна для умов: а) «ринку продавця»; б) «ринку покупця»; в) перевищення пропозиції над попитом; г) все перераховане вірно.
5. Не відповідає поняттю «штовхаюча система»: а) система організації виробництва, у якій предмети праці, що надходять на виробничу ділянку, безпосередньо цією ділянкою в попередньої технологічної ланки не замовляються; б) система організації виробництва, у якій предмети праці подаються на наступну технологічну операцію з попередньої в міру необхідності; в) система управління запасами впродовж всього логістичного ланцюга, у якій рішення про поповнення запасів у складській системі на всіх рівнях приймається централізовано; г) стратегія збуту, спрямована на випереджальне щодо попиту формування товарних запасів в оптовому і роздрібному торговому підприємствах.
6. Не відповідає поняттю «тягнуча система»: а) система організації виробництва, у якій предмети праці подаються на наступну технологічну операцію з попередньої в міру необхідності; б) система управління матеріальними потоками з децентралізованим процесом прийняття рішень про поповнення запасів; в) система управління запасами впродовж всього логістичного ланцюга, у якій рішення про поповнення запасів у складській системі на всіх рівнях приймається централізовано; г) стратегія збуту, спрямована на випереджальне щодо формування товарних запасів стимулювання попиту на продукцію в оптовій і роздрібній торговій ланці.
7. Не є обов'язковим параметром «тягнучої системи» організації виробництва: а) загальна комп'ютеризація виробництва; б) висока дисципліна і дотримання параметрів постачань; в) підвищена відповідальність персоналу всіх рівнів; г) обмежене централізоване регулювання виробничих процесів.
8. Не належить до тягнучих мікрологістичних систем: а) КАNВАN; б) ОПТ; в) МRР; г) «Худе виробництво».
10. Мікрологістична система МRР ґрунтується на концепції: а) «точно у термін»; б) «планування потреб/ресурсів»; в) «реагування на попит»; г) «загальної відповідальності».
11. Входом системи МRР І є: а) замовлення споживачів, підкріплені прогнозами попиту на готову продукцію фірми; б) дані про необхідні матеріальні ресурси; в) дані про запаси матеріальних ресурсів; г) машино- і відеограми.
12. До недоліків мікрологістичних систем, які ґрунтуються на МRР-підході відносяться: а) недостатньо строге відстеження попиту з обов'язковою на явністю страхових запасів; б) значний обсяг розрахунків, підготовки і попередньої обробки вихідної інформації; в) значну кількість відмов у системі через її велику розмірність і перевантаженість; г) все перераховане вірно.
13. Відмінною рисою концепції «точно у термін» є: а) максимальні запаси ресурсів; б) велика кількість постачальників; в) виробництво з нульовим запасом; г) страхові запаси готової продукції.
14. Мікрологістична система КАNВАN ґрунтується на концепції: а) «точно у термін»; б) «планування потреб/ресурсів»; в) «реагування на попит»; г) «загальної відповідальності».
15. КАNВАN у перекладі означає: а) точно у термін; б) картка; в) відбір; г) замовлення.
16. Основою інформаційної системи КАNВАN є: а) картки відбору; б) картки виробничого замовлення; в) транспортні та постачальницькі графіки; г) все перераховане вірно.
17. Практичне застосування системи КАNВАN машинобудівними фірмами дозволило скоротити виробничі запаси на: а) 20%; б) 50%; в) 70%; г) 100%.
Логістика (тести) Ответы на вопросы! 1. Закупівельна логістика – це управління матеріальними потоками: а) у процесі створення матеріальних благ або надання матеріальних послуг; б) у процесі забезпечення підприємства матеріальними ресурсами; в) у процесі реалізації продукції; г) на транспортних ділянках.
2. Під час використанні концепції логістики розрахунки всіх параметрів виробничо-господарської діяльності проводяться у напрямку: а) закупівлі-виробництво-збут; б) закупівлі-збут-виробництво; в) виробництво-збуту-закупівлі; г) збут-виробництво-закупівлі.
3. До критеріїв формування системи закупівельної логістики належать: а) оптимальна періодичність постачань; б) оптимальна структура матеріальних потоків; в) мінімальні сукупні логістичні постачальницькі витрати; г) всі перераховані.
4. Сутність завдання «зробити або купити» полягає в обґрунтованому вирішенні питання про: а) самостійне виробництво предметів праці або закупівлі їх із зовнішніх джерел; б) ступінь використання у виробничому процесі власних засобів праці; в) вибір постачальника; г) правильні відповіді «а» і «б».
5. Рішення на користь закупівель і проти власного виробництва може бути прийняте, якщо: а) потреба у комплектуючих виробах стабільна і достатньо велика; б) необхідно зберігати комерційну таємницю у сфері технології та виробництва; в) існує велика гнучкість у виборі можливих джерел постачань і виробів-замінників; г) наявні необхідні для виробництва потужності, адміністративний і технічний досвід.
6. Рішення на користь власного виробництва і проти закупівель може бути прийняте, якщо: а) потреба у комплектуючих виробах невелика; б) існуючі постачальники не в змозі забезпечити необхідних параметрів якості; в) існує велика гнучкість у виборі можливих джерел постачань і виробів-замінників; г) відсутній адміністративний або технічний досвід для виробництва необхідних виробів.
7. Найбільш доцільним методом вибору постачальника під час закупівлі матеріальних ресурсів на велику грошову суму або встановлення довгострокових зв'язків між: постачальником і споживачем є: а) тендер; б) вивчення рекламних матеріалів; в) відвідування виставок і ярмарків; г) листування з можливими постачальниками.
8. Якщо підприємство закуповує товар, дефіцит якого є недопустимим, то серед критеріїв вибору постачальника на перше місце буде поставлено критерій: а) ціна; б) якість; в) надійність; г) умови платежу.
9. Загальна сума укладених договорів на постачання матеріальних ресурсів з постачальниками склала 4000 тис. грн., з них без посередньо з фірмою-постачальником «Тандем» — на 2500 тис. грн. Даного постачальника потрібно включити у групу: а) А-постачальників; б) В-постачальників; в) С-постачальників.
10. Вартість подання одного замовлення складає 25 гр.од., річна потреба у виробі - 2000 шт., ціна одиниці виробу - 50 гр.од., вартість утримання виробу на складі становить 20% його ціни. Оптимальний розмір замовлення складає (одиниць): а) 25; б) 50; в) 100; г) 150.
11. Нехарактерно для постачання «точно у термін»: а) відсутність страхових запасів; б) здійснення закупівлі дрібними партіями з частими постачаннями; в) велика кількість постачальників, між якими підтримується конкуренція; г) відсутність дефектів продукції, яку закуповують.
12. Не характерно для традиційного постачання: а) створення запасів для захисту виробництва від ненадійності постачальників; б) здійснення закупівлі великими партіями з нечастими постачаннями; в) велика кількість постачальників, між якими підтримується конкуренція; г) відсутність приймального контролю якості продукції, яку закуповують.
13. Для оцінки постачальників А, Б, В і Г використано критерії ціна, якість та надійність постачання з відповідною вагомістю – 0,5; 0,2; 0,3. Оцінка постачальників за 10-ти бальною шкалою наведена в таблиці.
Критерій Оцінка постачальника за критерієм А Б В Г Ціна 8 4 9 2 Якість 5 8 2 4 Надійність 3 4 5 10
Кому із постачальників варто віддати перевагу під час продовження договірних відносин? а) постачальнику А; б) постачальнику Б; в) постачальнику В; г) постачальнику Г.
Логістика (тести) Ответы на вопросы! 1. Оберіть визначення, яке найбільш повно характеризує мету логістичної системи: а) забезпечення наявності необхідного товару в необхідній кількості та заданої якості для потрібного споживача із заданими витратами; б) забезпечення наявності необхідного товару в необхідній кількості та заданої якості в потрібному місці й у потрібний час із заданими витратами; в) забезпечення наявності необхідного товару в необхідній кількості та заданої якості в потрібному місці й у потрібний час для потрібного споживача; г) забезпечення наявності необхідного товару в необхідній кількості та заданої якості в потрібному місці й у потрібний час для потрібного споживача із заданими витратами.
2. Відповідно до принципів системного підходу мінливість параметрів елементів логістичної системи під впливом зовнішнього середовища, а також рішень, прийнятих учасниками логістичного ланцюга, є властивістю систем: а) складність; б) ієрархічність; в) рухливість; г) структурованість.
3. Адаптивність логістичної системи - це: а) підпорядкованість елементів нижчого рівня елементам вищого рівня у контексті лінійного чи функціонального логістичного управління; б) наявність певної організаційної структури, яка складається із взаємопов'язаних об'єктів та суб'єктів управління, що реалізують задану ціль; в) здатність змінювати свою структуру і вибирати варіанти поведінки відповідно до нових цілей і під впливом зовнішнього середовища; г) здатність виконувати задану цільову функцію, реалізовану тільки логістичною системою в цілому, а не окремими її ланками або підсистемами.
4. Межі логістичної системи визначаються: а) довільно; б) на основі діючих нормативних документів, які регламентують діяльність підприємств; в) циклом обігу засобів виробництва; г) становищем підприємства на ринку.
5. Залежно від виду логістичних ланцюгів виділяють логістичні системи: а) макрологістичні та мікрологістичні; б) регіональні, національні, міжнаціональні; в) із прямими зв'язками, ешелоновані, гнучкі; г) зовнішні, внутрішні.
6. Макрологістична система: а) є великою логістичною системою управління потоковими процесами за участю декількох і більше незалежних суб'єктів господарювання, не обмежених у територіальному розташуванні; б) створюється для забезпечення взаємодії різногалузевих структур на глобальному рівні; в) є високоінтегрованою інфраструктурою економіки регіону, країни або групи країн; г) усе перераховане вірно.
7. Серед названих систем, які забезпечують просування матеріального потоку, макрологістичною можна вважати: а) велику залізничну станцію; б) пов'язаних договорами постачальника, покупця і транспортну організацію; в) взаємопов'язаних учасників ланцюга, які забезпечують просування матеріального потоку в межах металургійного комбінату; г) великий аеропорт.
8. Серед названих систем, які забезпечують просування матеріального потоку, мікрологістичною можна вважати: а) сукупність станцій залізниці, яка з'єднує два міста; б) пов'язаних договорами постачальника, покупця і транспортну організацію; в) взаємопов'язаних учасників ланцюга, які забезпечують просування на український ринок імпортного товару; г) великий морський порт.
9. Ешелонованою логістичною системою є система, в якій: а) матеріальний потік доводиться до споживача без участі посередників, на основі прямих господарських зв'язків; б) на шляху матеріального потоку є хоча б один посередник; в) доведення матеріального потоку до споживача продукції здійснюється як прямими зв'язками, так і через посередників; г) логістичні операції здійснюються тільки з інформаційним потоком.
Логістика (тести) Ответы на вопросы! 1. Не відповідає сучасній концепції логістики такий принцип: а) побудова системи логістики на основі системного підходу; б) пріоритет розподілу товарів над їх виробництвом; в) встановлення максимального рівня обслуговування клієнтів; г) ведення обліку логістичних витрат уздовж всього логістичного ланцюга.
2. Під час використанні концепції логістики розрахунки всіх параметрів виробничо-господарської діяльності проводяться у напрямку: а) закупівлі-виробництво-збут; б) закупівлі-збут-виробництво; в) виробництво-збуту-закупівлі; г) збут-виробництво-закупівлі.
3. Не характерно для постачання «точно у термін»: а) відсутність страхових запасів; б) здійснення закупівлі дрібними партіями з частими постачаннями; в) велика кількість постачальників, між якими підтримується конкуренція; г) відсутність дефектів продукції, яку закуповують.
4. Характерною рисою логістичної концепції організації виробництва є: а) розгляд виробничої інтеграції як другорядного завдання; б) оптимізація окремих функцій; в) орієнтація виробництва на максимізацію партій продукції, яка виготовляється, на складування; г) відмова від надлишкових матеріальних і товарних запасів.
5. Характерною рисою традиційної концепції організації виробництва є: а) оптимізація потокових процесів; б) відмова від виготовлення продукції, на яку немає замовлення покупців; в) пасивність в оптимізації внутрішньовиробничих переміщень; г) високий ступінь виробничої інтеграції.
6. Традиційна концепція організації виробництва найбільш прийнятна для умов: а) «ринку продавця»; б) «ринку покупця»; в) перевищення пропозиції над попитом; г) все перераховане вірно.
7. Мікрологістична система МRР ґрунтується на концепції: а) «точно у термін»; б) «планування потреб/ресурсів»; в) «реагування на попит»; г) «загальної відповідальності».
8. Входом системи МRР І є: а) замовлення споживачів, підкріплені прогнозами попиту на готову продукцію фірми; б) дані про необхідні матеріальні ресурси; в) дані про запаси матеріальних ресурсів; г) машино- і відеограми.
9. До недоліків мікрологістичних систем, які ґрунтуються на МRР-підході відносяться: а) недостатньо строге відстеження попиту з обов'язковою на явністю страхових запасів; б) значний обсяг розрахунків, підготовки і попередньої обробки вихідної інформації; в) значну кількість відмов у системі через її велику розмірність і перевантаженість; г) все перераховане вірно.
10. Відмінною рисою концепції «точно у термін» є: а) максимальні запаси ресурсів; б) велика кількість постачальників; в) виробництво з нульовим запасом; г) страхові запаси готової продукції.
11. В основі управління логістичними витратами лежить концепція: а) «точно у термін»; б) «повної вартості»; в) «загальної відповідальності»; г) «реагування на попит».
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.