курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Педагогика", решение задач по предмету "Педагогика", контрольные по предмету "Педагогика", дипломые работы по предмету "Педагогика", курсовые работы по предмету "Педагогика".
Количество готовых работ по предмету "Педагогика": 398
Ліплення з пластиліну Тема виховного заходу: Ліплення тварин з пластиліну.Створення композиції «Чарівний ліс». Дата проведення: 08.06.2010 Мета: Навчити дітей ліпити тварин з пластиліну,розвивати фантазію щодо створення неіснуючих,чарівних тварин. Обладнання: Парти,стільці,устілки для ліплення з пластиліну,пластилін.
Конкурс малюнків Тема виховного заходу: Малювання тварин Дата проведення: 07.06.2010. Мета: Навчити дітей правилам малювання тварин за орієнтовними схемами:
№ п\п Основні напрями роботи Заходи, які планує провести студент Мета заходів Термін виконання Відмітка про виконання 1 Пізнавальний Гра «Задумане число» Навчити дітей логічному мисленню 01.06.2010 15 хв. Виконано
Дата Заходи Мета Зміст Підпис керівника від бази практики 01.06.2010 Від бази практики: Відкриття табору. Святкова лінійка Культпохід до кінотеатру «Ленінград» Конкурс малюнків на асфальті «Щасливе дитинство» За індивідуальним планом студента- практиканта: Прибуття до місця проведення практики. Відрекомендування керівникові НВК Гра «Задумане число» Відзначити відкриття табору
Дізнатися уявлення дітей про щасливе дитинство
Навчити дітей логічному мисленню
Урочиста частина Виголошення промов
Перегляд мультфільму «Шрек назавжди»
Малювання кольоровою крейдою на асфальті
Дорослий або старша дитина каже: "Я можу відгадати число, яке ти задумав. Задумай число, додай до нього 6, від суми відніми два, потім ще відніми задумане число, до результату додай 1. У тебе вийшло число 5" 02.06.2010 Від бази практики: Інтелектуальна вікторина Бесіда «Природа навколо нас» Відкриття малих олімпійських ігор (естафета) За індивідуальним планом студента-практиканта: Знайомство з керівником практики від навчального закладу – психологом ДНЗ Гра «Ми ділили апельсин» Активізація опорних знань учнів
Цікаве дозвілля для учнів
Залучити дітей до спортивних змагань
Навчити дітей особливостям командної гри «Брейн-ринг»
Заняття присвячене темі природи Спортивні змагання
Дві команди стають у дві шеренги одна напроти іншої. Гравці в кожній команді, від першого до останнього, повинні передати один одному апельсин. Для цього можна користуватися тільки підборіддям або плечем. Руки знаходяться за спиною. Якщо апельсин падає, все починається з початку.
03.06.2010 Від бази практики: Культпохід до бібліотеки І етап футбольних змагань(між I-II загонами) Гурток «Художня майстерня» За індивідуальним планом студента-практиканта: Ознайомлення з розташуванням ДНЗ, матеріально-технічною базою для роботи Гра «Першовідкривач» Надати дітям якомога більше інформації щодо відвідування бібліотеки Залучення дітей до спортивних змагань
Сприяти розвитку уяви та поліпшенню навиків роботи з пластиліном, вдосконалити власні уміння подачі нового матеріалу
Гра на швидкість Ознайомлення з роботою бібліотеки
Футбольний матч
Малювання
Учасникам пропонується "відкрити" нову планету - якомога скоріше надути повітряні кульки, а потім "заселити" цю планету "мешканцями" - швидко намалювати на кульці фігурки людей фломастерами. Той, у кого мешканців на планеті вийде більше - переможець
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБОМ УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ ІГОР 1.1. Історія народних ігор 1.2. Гра - основний вид діяльності дітей дошкільного віку 1.3. Виховне значення народних ігор РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ ІГОР 2.1. Українські народні ігри, як засіб виховання дошкільників 2.2. Класифікація народних ігор 2.3. Основні функції народних ігор у сучасних умовах 2.4. Методика проведення рухливих ігор ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
ВСТУП………………………………………………………………….…………3 РОЗДІЛ 1. Особливості розумового виховання молодших школярів в діяльності Василя Олександровича Сухомлинського і сучасність…………………………………………………………...5 1.1. Завдання розумового виховання на сучасному етапі……………………………………………………………5 1.2. Василь Сухомлинський про розвиток творчого мислення в учнів початкових класів…………………………………….15 1.3. Дослідницький характер розумової праці…………………20 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………….24 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….26
ВСТУП………………………………………………………………….…………3 РОЗДІЛ 1. Особливості розумового виховання молодших школярів в діяльності Василя Олександровича Сухомлинського і сучасність…………………………………………………………...5 1.1. Завдання розумового виховання на сучасному етапі……………………………………………………………5 1.2. Василь Сухомлинський про розвиток творчого мислення в учнів початкових класів…………………………………….15 1.3. Дослідницький характер розумової праці…………………20 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………….24 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….26
Зміст Вступ 1. Сучасний стан освіти, проблеми 2. Стратегічні напрями розвитку освіти у США 3. Основні тенденції національної системи освіти та завдання дидактики 4. Принципи реформування освіти 4.1. Гуманізація дидактичних концепцій Висновки Список використаної літератури
Зміст Вступ……………………………………………………………………………….3 Розділ 1.Теоретичні основи естетичного виховання школярів у процесі навчання 5 1.1.Державні стандарти естетичного виховання учнівської молоді 5 1.2. Зміст та сутність естетичного виховання молодших школярів 7 Розділ 2. Естетичне виховання школяра засобами мистецтва 14 2.1. Методика виховання засобами образотворчого мистецтва 14 2.2. Методика виховання засобами музичного мистецтва 19 2.3. Методика виховання засобами театрального мистецтва 22 Висновки 6 Список використаної літератури………………………………………………..28 Додатки…………………………………………………………………………...30
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 5 1.1. Навчальне середовище нового покоління й особливості навчально-виховного процесу 5 1.2. Виховний процес у сучасній школі: завдання, зміст та форми 7 РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ 20 2.1. Проектні технології – основа виховної системи 20 2.2 Впровадження проектної технології у виховний процес 24 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
ВСТУП……………………………………………………………………………. 2 РОЗДІЛ І ТЕОРИТИЧНИ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ……………. 5 1.1. Поняття процесу навчання……………………………………………... 5 1.2. Основи удосконалення, оптимізації й раціоналізації процесу навчання у сучасній школі………………………………………………….. 7 РОЗДІЛ ІІ МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ …………….12 2.1. Підвищення ціленаправленості і посилення мотивації навчання. ….12 2.2. Підвищення інформативної ємкості змісту уроків й активізація процесу навчання. …………………………………………………………..15 2.3. Удосконалення форм навчання та використання комп'ютерів. …….18 2.4. Основні шляхи оптимізації сучасного уроку ………………………...21 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………..29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………………….31
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1 УРОК ЯК ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ………..6 1.1 Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання……………………………………………………………………….6 1.2 Особливості навчання іноземної мови на різних ступенях…………….8 1.3 Визначення основних типів уроків англійської мови…………………11 1.4 Огляд традиційної структури уроку з англійської мови……………...12 1.5 Вдосконалення типології і структури уроку………………………..…15 РОЗДІЛ 2 СУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ……………………………………..…17 2.1 Застосування інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови…………………………………………………………………….….…17 2.2 Проектна методика на уроках англійської мови………………………20 2.3 Особливості застосування мультимедійних технологій на уроках іноземної мови………………………………………………………………24 2.4 Комунікативно-орієнтоване викладання іноземної мови……………..28 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ТА АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ЗАХОДІВ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ…………..……..32 3.1 Експериментальні дослідження з навчання читання молодших школярів на уроках англійської мови………………………………………32 3.2 Методична розробка циклу уроків з англійської мови із застосуванням методу проектування……………………………………....39 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….43 ДОДАТОК 1………………………………………………………………………..46 ДОДАТОК 2……………………………………………………………………..…50 ДОДАТОК 3……………………………………………………………………..…52
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ УЯВЛЕНЬ ПРО ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ У ДОШКІЛЬНИКІВ 6 1.1 Психологічні особливості сприйняття форми предметів дітьми дошкільного віку 6 1.2 Методика формування уявлень про форму предметів у дошкільників 12 1.3 Навчання рішенню задач-головоломок дітей дошкільного віку 23 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА ІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ УЯВЛЕНЬ ПРО ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ 29 2.1 Характеристика рівня розвитку уявлень про форму предметів у дітей підготовчої до школи групи на етапі констатуючого експерименту 30 2.2 Використання задач-головоломок у розвитку уявлення про форму предметів у дітей експериментальної групи 35 2.3 Визначення рівня розвитку уявлення про форму предметів у дітей контрольної й експериментальної груп на контрольному етапі експерименту 39 ВИСНОВОК 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ 8 1.1. Проблема пізнавальної активності школярів у науково-педагогічній літературі 8 1.2. Пізнавальна активність як педагогічна проблема 17 1.3. Засоби пізнавальної активності учнів на уроках біології 25 РОЗДІЛ ІІ. ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 10 КЛАСУ 34 2.1. Стан проблеми в освітніх закладах. Аналіз програмного забезпечення курсу біології старшої школи 34 2.2. Особливості формування пізнавальної активності учнів старшої школи 42 2.3. Рівні розвитку пізнавальної активності учнів 10 класу загальноосвітньої школи 48 РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 10 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ 53 ВИСНОВКИ 67 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..3 Розділ 1.Теоретичні аспекти формування наукового світогляду молодших школярів……………………………………………………………………………..6 1.1.Погляди філософів, педагогів, психологів Стародавнього світу на проблему формування наукового світогляду…………………………………………………6 1.2.Погляди філософів, педагогів, психологів Доби Відродження на проблему формування наукового світогляду………………………………………………..10 1.3.Проблеми наукового світогляду у дореволюційний період в Росії………..15 Висновок до 1 розділу……………………………………………………………..20 Розділ 2. Формування наукового світогляду молодших школярів у процесі вивчення природознавства………………………………………………………...21 2.1. Роль уроків природознавства у формуванні наукового світогляду………..21 2.2. Форми роботи у початковій школі з формування та розвитку наукового світогляду…………………………………………………………………………..24 2.2.1. Уроки…………………………………………………………………………24 2.2.2. Позаурочна робота………………………………………………………….35 2.2.3.Позакласна робота (гуртки, екскурсії, ранки)……………………………..38 Висновок до 2 розділу……………………………………………………………..45 Розділ 3. Методи та засоби формування наукового світогляду у процесі вивчення природознавства………………………………………………………...47 3.1. Спостереження…………………………………………………………………47 3.2. Дослідно-практична робота…………………………………………………...50 3.3. Робота з роздатковим матеріалом та з технічними засобами навчання……50 3.4. Робота з підручником…………………………………………………………51 Висновок до 3 розділу………………………………………………………….....57 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………………….59 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………61 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………65
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ……………….…………………9 1.1.Формування комунікативних здібностей у старших дошкільників як психолого – педагогічна проблема…………………………………………………7 1.2.Зміст, форми і методи формування комунікативних здібностей у дітей старшого дошкільного віку………………………………………………………..19 1.3.Особливості використання народної іграшки у формуванні комунікативних здібностей старших дошкільників………………………………………………...23 РОЗДІЛ II. ПРАКТИКА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА………….……………………………..34 2.1.Виявлення рівня сформованості комунікативних здібностей у дітей старшого дошкільного віку………………………………………………………..34 2.2.Формування комунікативних здібностей у старших дошкільників засобами народної іграшки…………………………………………………………………...43 2.3.Аналіз результатів експериментального дослідження………………….……73 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...82 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….86 ДОДАТКИ………………………………………………………………………….92
ВСТУП …………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ………………………………………………………………..7 1.1. Основні завдання естетичного виховання школярів …………………….7 1.2. Формування уявлення про навколишнє середовище під впливом творів живопису на уроках образотворчого мистецтва …………………………….17 1.3. Методика естетичного уявлення про навколишнє середовище з використанням творів живопису у початкових класах…………………….. 24 РОЗДІЛ ІІ ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ………………………………………………………………27 2.1 Хід експерименту………………………………………………………… 27 2.2. Аналіз результатів експериментального дослідження …………………38 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………...43 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………... 46 ДОДАТКИ……………………………………………………………………..52
Вступ 3 Розділ 1. Екологічне виховання молодших школярів як педагогічна проблема 7 1.1. Сутність поняття "екологічне виховання" 7 1.2. Особливості формування екологічної культури школярів 12 Розділ 2. Педагогічні умови підвищення ефективності екологічного виховання учнів початкової школи у позаурочній діяльності 21 2.1. Посилення взаємозв’язку уроків природознавства та позаурочної діяльності 21 2.2. Застосування екологічних ігор в позакласній роботі 24 2.3. Підвищення уваги вчителя до формування екологічного виховання учнів початкових класів 26 Висновки 42 Список використаних джерел 45
Вступ Розділ 1. Формування екологічної культури як психолого-педагогічна проблема 1 Теоретичні основи проблеми 2 Формування екологічної культури школярів:психолого-педагогічний аспект 3 Система екологічного виховання у сучасній початковій школі Розділ 2. Практика забезпечення екологічного виховання молодших школярів в сучасних умовах 2.1. Система формування екологічної культури на уроках у початкових класах 2.2. Пошук шляхів вдосконалення системи формуванняекологічної культури молодших школярів 2.3. Авторські пропозиції і їх результативність Висновки Список використаних джерел Додатки
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ 6 1.1. Історія розвитку проблеми дослідження формування моральних цінностей 6 1.2. Характеристика морального виховання та його складових 17 1.3. Формування духовної культури школярів засобами мистецтва 27 РОЗДІЛ 2. СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ 29 2.1. Методика експериментального дослідження 29 2.2. Аналіз результатів експериментального дослідження 30 2.2.1. Констатуючий експеримент 31 2.2.2. Формуючий експеримент 32 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.