курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Педагогика", решение задач по предмету "Педагогика", контрольные по предмету "Педагогика", дипломые работы по предмету "Педагогика", курсовые работы по предмету "Педагогика".
Количество готовых работ по предмету "Педагогика": 398
Зміст Вступ 1. Теоретичні засади виховання дітей засобами народної іграшки. 1.1 Проблема використання народної іграшки як засобу виховання дітей в творах педагогів світової і вітчизняної науки. 1.2 Історія виникнення і розвитку української народної іграшки. 1.3 Види української народної іграшки, їх зміст. 1.4 Значення української народної іграшки у вихованні дітей. 1.5 Виховна і освітня цінність іграшки 2. Методика використання української народної іграшки у виховній роботв здітьми дошкільного віку. 2.1 Народна іграшка як засіб морального виховання. 2.2 Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення дітей дошкільного віку з народною іграшкою. 2.2.1 Перша група раннього віку (перший рік життя) 2.2.2 Друга група раннього віку (другий рік життя) 2.2.3 Перша молодша група (третій рік життя) 2.2.4. Друга молодша група (четвертий рік життя) 2.2.5 Середня група (п’ятий рік життя) 2.2.6 Старша група (шостий рік життя) 2.3 Досвід експериментальної роботи. Висновки Список використаних джерел Додаток 1 Додаток 2 Додаток 3 Вступ Актуальність теми курсової роботи. У вихованні дітей дошкільного віку існує багато проблем і, серед яких однією з найголовніших є така: як прищепити дитині, зберегти й посилити в ній відчуття причетності до родових, етнонаціональних ціннісних основ і водночас підготувати її до сприйняття та засвоєння найсучасніших інтелектуальних, технічних, технологічних і художніх здобутків людства. Розв'язання цієї проблеми - справа сучасних педагогів, і саме іграшка може тут істотно допомогти. Іграшка – це пам'ять етносу, нації, народу, людства про своє історичне та доісторичне минуле. Її форма є однією з початкових субстанціональних форм щодо освоєння людиною навколишнього середовища. Народна іграшка є спадщиною подібно до рідної мови, казки, пісні. Народні іграшки перевірені дитячою любов'ю до неї, дитячою грою. Народна іграшка несе в собі художню культуру народної творчості, розвиває самобутні риси естетики свого народу. Українська народна іграшка здавна привертає увагу дослідників чарівним світом її образів, сповнених поезії та казковості, що упродовж століть панували в уяві дітей, пробуджуючи фантазію і спонукаючи до творчості. Народна іграшка, має також, неабиякі високі мистецькі якості і широкі виховні можливості. Емоційна дія образів, утілених у народній іграшці, широко застосовується педагогами в естетичному вихованні дітей, допомагає залучити їх до споконвічної культури свого народу. Українська народна іграшка містить у собі момент істини, своєю мовою виголошує правду про народ, його земну сутність та історичне призначення.
Розробленість теми: Для визначення місця іграшки у системі матеріальної та духовної культури суспільства важливими бачаться загально філософські роботи з проблем культури (О. Маркар'ян, В. Межуєв, Е. Соколов). Здобутки у цій галузі є теоретико - методологічною основою як для визначення ролі іграшки у житті суспільства, так і для виявлення її соціокультурних функцій. Заслуговують на увагу і психолого – педагогічні дослідження, у яких містяться численні матеріали з проблем ігрової діяльності та іграшки (Л. Виготський, Д. Ельконін, Р. Жуковська, О. Запорожець, Б. Нєменський, Л. Обухова, Е. Флеріна). Особливо цінним для розуміння таких понять, як морфологія, функціонування народної іграшки, а також її естетична виразність важливими бачаться теоретичні дослідження на конкретному матеріалі історії (О. Авдєєв, М. Бахтін, П. Богатирьов, Ю. Лотман, О. Найден, В .Пропп, Б. Смірнов). У роботах зазначених авторів виділяється художня специфіка народної іграшки як особливого різновиду декоративно -ужиткового мистецтва. У сучасних психолого-педагогічних дослідженнях (Н.Ветлугіна, О. Запорожець, Р. Жуковська, Д. Ельконін, Т. Локуцієвська, Г. Маркова, С. Новосьолова, Н. Поддьякова, О. Фонарьовська та ін.) важливе значення надається іграшці як засобу організації дитячої діяльності. Мета курсової роботи полягає у вивченні особливостей народної іграшки як засобу виховання дітей. Завдання курсової роботи обумовлені її метою: 1. З'ясувати історію виникнення і розвитку української народної іграшки. 2. Проаналізувати значення народної іграшки у різнобічному вихованні дітей, її види та зміст. 3. Розробити систему роботи по ознайомленню дітей з українською народною іграшкою в старшій групі дошкільного закладу та експериментально її перевірити. Об'єктом дослідження для даної курсової роботи є процес ознайомлення дітей з українською народною іграшкою. Предметом є форми використання народної іграшки як засобу виховання дітей. Методи дослідження: розповідь,спостереження, бесіда, тестування, вивчення результатів дослідження. Курсова робота складається з вступу, основної частини, висновку та списку використаних джерел. Основна частина складається з двох розділів. У першому розділі розглядається історія виникнення і розвитку української народної іграшки, її види та значення у вихованні дітей. У другому розділі проводиться експериментальне вивчення використання української народної іграшки у виховній роботі з дітьми дошкільного віку. Вступ до курсової роботи формує її сприйняття. У вступі обґрунтовується актуальність теми, визначається мета, завдання, предмет та об'єкт дослідження, окреслюється методологічна та теоретична база дослідження, методи дослідження. Висновки узагальнюють досягнуті результати дослідження.
Тема даного дослідження, "Начання аудіювання в 7 класі загальноосвітньої школи", є однією із самих актуальних тем у сучасній методиці навчання німецькій мові, тому що без аудіювання неможливо мовне спілкування, оскільки це процес двосторонній. Недооцінка аудіювання може вкрай негативно позначитися на мовній підготовці школярів. Але ж вивчення даного виду мовної діяльності в методиці недостатньо глибоке, та й термін "аудіювання" використовується в методичній літературі порівняно недавно. Він протипоставлений терміну "слухання". Якщо "слухання" означає акустичне сприйняття звукоряду, то поняття аудіювання включає процес сприйняття і розуміння усної мови. Також відомо, що аудіювання - дуже важкий вид мовленнєвої діяльності. А те, що сучасні випускники шкіл практично не володіють даним умінням зовсім не секрет. Хоча розуміння тексту іноземною мовою вже включається в завдання для вступу в університети на факультети іноземних мов.
Робота складається зі вступу, 2 розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг роботи становить 30 сторінок, список використаних джерел нараховує 22 найменування. Виконана 2012 року, захищена на "відмінно". Містить практичну частину: дослідження, проведене у ЗНЗ за авторськими анкетами, розробку виховного заходу.
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПЦІЇ ЗАРУБІЖНИХ ТА РАДЯНСЬКИХ ВЧЕНИХ ЩОДО СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 1.1. Поняття „особистість” та „індивід” 1.2. Біологічні та соціальні концепції структури особистості та їх взаємозв’язок . РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА БІОЛОГІЧНИХ ТА СОЦІАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ 2.1. Методики діагностики біологічних та соціальних особливостей особистості 2.2. Аналіз методик діагностики біологічних та соціальних особливостей особистості ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Вступ……………………………………………………………………………….3 1.Створення умов формування готовності майбутніх вчителів іноземних мов до впровадження засобів інформаційних-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес...................................................................................4 1.1 Функції навчально-виховного процесу...........................................................5 1.2 Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов.........................5 1.3Процес навчання майбутніх вчителів іноземних мов.....................................7 2.Майбутня професійна діяльність(три основні компоненти)............................9 2.1 Мотивація та компетентність майбутніх вчителів.......................................10 2.2 Моделі формування готовності майбутніх вчителів іноземних мов..........13 3. Структура, критерії та показники професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи в умовах навчання в педагогічному ВНЗ……………………………………………………………………………….15 3.1 Структурні характеристики професійно-педагогічної культури………...15 3.2 Рівні, показники та критерії професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи………………………………………18 4. Теорія і методики виховання………………………………………………...25 Висновки................................................................................................................31 Список використаної літератури.........................................................................
Розділ І. Дистанційне навчання в педагогічній освіті. 1.1 Основні принципи і характерні риси дистанційної освіти. 1.2 Проблеми розвитку дистанційної освіти в Україні. Розділ ІІ. Особливості організації дистанційного навчання економічних дисциплін.
2.1 Моделі ефективного використання інформаційно-комунікативних та дистанційних технологій у ВНЗ. 2.2 Використання дистанційного навчання при викладанні економічних дисциплін.
1. Кількісні результати педагогічної практики: • кількість відвіданих уроків учителів-10; • кількість проведених уроків-12; • кількість проведених позакласних заходів-1; • кількість проведених позакласних заходів з іноземної мови-1; 2. Початковий етап педагогічної практики (участь у настановчій конференції та груповій бесіді з методистом; знайомство з керівництвом школи та вчителями; ознайомлення з планом роботи вчителя іноземної мови; знайомство з учнями). 3. Навчально-виховна робота з іноземної мови (складання індивідуального плану на період педагогічної практики; відві¬дування уроків учителів іноземної мови; проведення уроків іноземної мови). 4. Проведення позакласної роботи з іноземної мови (відвідування позакласних заходів з іноземної мови, що проводяться вчителями, підготовка до проведення позакласного заходу іноземною мовою на тему "Урок – засідання літературного гуртка, присвячений В. Шекспіру"; якістю проведення позакласного заходу іноземною мовою задоволена). 5. Підсумковий етап педагогічної практики Висновки: В школі було створено всі умови для проходження практики. Всі вчителі англійської мови мають великий стаж роботи, високу фахову й методичну підготовку. Шкільні кабінети англійської мови достатньо обладнані засобами навчання, забезпечені наочними посібниками, науковою, навчальною та методичною літературою. Протягом усього перебування в школі я мала змогу отримувати консультації як від учителів-предметників і класних керівників, так і від адміністрації школи. Практика у школі допомогла виробити багато практичних умінь і навичок.
Дата 27.09.2012 Час 11:20 Кабінет № 35 Тема:“About myself. My Biographical time-line.” Мета уроку : 1)ознайомлення з елементами складання автобіографії;2)систематизація пройденого лексико –граматичного матеріалу;3)формування комунікативних навичок усного мовлення;4)виховання поваги та гордості до видатних українців через порівняння культур. Тип уроку:комбiнований. Обладнання: ТЗН: мультимедійний проектор, музичний центр, фотографії видатних українців: Т.Г.Шевченка, Лесі Українки.
Дата 26.09.2012 Час 8:30 Кабінет № 35 Тема:Вулиця, на якiй я живу. Мета:1)допомогти отримати iнформацію про свою вулицю iноземною мовою;2)розвивати навики говорiння,письма,аудiювання i читання; 3)виховувати почуття гордостi за рiдне мiсто. Тип уроку:комбiнований. Обладнання:пiдручник О.Карп'юк”Англiйська мова для 5 класу”,карта-схема Києва,картки для групових та парних робiт.
№ Дата Зміст роботи Підпис керівника 1. 07.09.2012 Участь у настановчій конференції. Консультація з керівником практики 2. 10.09.2012 Прибуття до місця проведення практики Відрекомендування керівникові від бази практики Проведення уроку з іноземної мови у 6 класі на тему « Їжа. Продукти харчування»
Мета: а) удосконалювати вміння та навички учнів в усному мовленні по темі «В. Шекспір»; б) розвивати в учнів навички аудіювання на основі тексту «Театр «Глобус»; в) узагальнити та поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях В. Шекспіра; г) збагатити словниковий запас учнів; д) розвивати в учнів увагу і швидкість мовленнєвої реакції. Обладнання: 1) Карта Великобританії. 2) План-схема Стретфорда-на-Евоні. 3) Портрет В. Шекспіра. 4) Слайд « Цитати з творів В. Шекспіра» 5) Слайди з фотографіями місць, пов’язаних з В. Шекспіром. 6) Слайд « Чи знаєте ви ? » 7) Аудіозапис тексту про театр « Глобус » 8) Аудіозапис пісні « Сонет 90 » у виконанні А. Пугачової. 9) Виставка книжок про В. Шекспіра і творів В. Шекспіра. 10) Лист із словами Т. Г. Шевченка « Учітесь, читайте…». 11) Мультимедійні засоби. Тип уроку: узагальнюючий із захистом учнівських проектів.
Unit 6, Lessons 47. Тема уроку: London and its famous sights. Головна мета уроку: навчання іншомовного спілкування. Основне завдання: формування лексико-граматичних навичок читання і говоріння по темі. Супутні завдання: активізація лексичних одиниць і граматичних структур (безособові речення), засвоєних раніше і необхідних для даного уроку; вдосконалення навичок вживання безособових пропозицій; розвиток вміння читати з метою отримання конкретної інформації та детального розуміння змісту. Освітня мета: розвиток мовної здогадки учнів. Виховна мета: формування позитивного ставлення до фактів іншомовної культури; формування потреби і здатності розуміти чужі точки зору, розвиток вміння працювати в парах, прислухатися до думки товаришів. Оснащення уроку: картки зі звуками, роздатковий матеріал (текст «London»), картинки з видами Лондона, Activity Book.
ЗМІСТ: 1)Вступ 2) Нестандартні уроки як засіб розвитку пізнавального інтересу школярів при вивченні іноземної мови 3) Використання нестандартних форм навчання на уроках іноземної мови 4) Приклади вправ, які використовуються при впровадженні нестандартних форм навчання іноземної мови 5) Дослідно-експериментальна програма використання нестандартних форм навчання 6)Висновки 7) Список використаних джерел
КЛАС:8-Б Тема : Проблема морального вибору вчинку ( В. Шекспір “ Гамлет “ ) Мета : простежити еволюцію головного героя, розвивати навички аналізу літературного образу; вміння висловлювати свою думку щодо твору;виховувати моральні якості учнів. Тип уроку: поглиблена робота над образом Обладнання : тексти, малюнки, картки
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.