курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Педагогика", решение задач по предмету "Педагогика", контрольные по предмету "Педагогика", дипломые работы по предмету "Педагогика", курсовые работы по предмету "Педагогика".
Количество готовых работ по предмету "Педагогика": 398
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про казку народну і літературну, їх особливості; формувати вміння давати власну оцінку вчинкам героїв; розвивати творчі здібності, уяву, допитливість, спостережливість, вміння орієнтуватися в набутих знаннях, використовувати їх на практиці; виховувати найкращі людські риси, інтерес до казок, доброту, прагнення допомагати людям
Обладнання : книжкова виставка ,ілюстрації учнів до вивчених казок; мультимедійний проектор, комп’ютер, екран.
КЛАС:8-А Тема: «Світ тримається на диваках». Підсумковий урок за романом М. Сервантеса"Премудрий ідальго Дон Кіхот з Ламанчі". Мета: підбити підсумок вивчення роману, роз¬повісти про сприйняття цього твору діячами світо¬вої культури; розвивати мислення учнів, уміння порівнювати твори різних видів мистецтва; виховувати свободу думки та любов до безсмертного роману Сервантеса. Тип уроку:навчально-виховний Обладнання: книги, тексти роману Сервантеса "Премудрий ідальго Дон Кіхот з Ламанчі".
КЛАС:8-Б Тема. Данте Аліг'єрі (1265-1321)- видатний мислитель і поет Італії. Поема «Божественна комедія» (1307-1321)- філософсько - художній синтез середньовічної культури. Мета. Ознайомити учнів із життям і творчістю Данте; охарактеризувати особливості сучасної для поета епохи; розпочати роботу над аналізом поеми «Божественна комедія», з'ясувати, чому цей твір є філософсько-художнім синтезом середньовічної культури; домогтися засвоєння понять «синтез», «терцина»; розвивати навички зв'язного мовлення, логічного мислення; виховувати інтерес до культурної спадщини людства. Обладнання: портрет Данте Аліг'єрі, ілюстрації до твору, текст поеми. Тип уроку:нвчально-виховний Обладнання:підручник,портрет Данте Аліг'єрі
КЛАС:10-В ТЕМА УРОКУ: Збірка “Листя трави», її провідні теми й мотиви. Звернення до вільного вірша (верлібру). “Пісня про себе» – програмовий твір поета. Аналіз лірики поета Мета уроку: дидактична розвиток аналітичного мислення учнів виховна виховання інтересу до творчості письменника, пошани до культурної спадщини Тип уроку: навчально - виховний Обладнання уроку:підручники,портрет Волта Вітмена
КЛАС: 8-А Тема: Особливості культури і мистецтва доби європейського Відродження Мета: ознайомити з основними засадами мистецтва Відродження,представниками мистецтва Ренесансу, їхніми творами; вчити складати опорні конспекти, виступати із повідомленням; розвивати увагу,уміння слухати;виховувати гуманізм. Тип уроку: комбінований Обладнання: портрети Сервантеса, Шекспіра, Рафаеля, Леонардо да Вінчі,картини художників-гуманістів. (Наявні у викладача)
КЛАС: 8-В Тема : «Божественна комедія»: подорож до Пекла Мета: з’ясувати мету автора щодо створення I частини «Боже-ственної комедії» — «Пекло»; відтворити розташування грішників у колах пекла; переказувати уривки з прочитаної частини поеми; розвивати уміння відстоювати власну думку; виховувати прагнення бути праведною людиною. Тип уроку: комбінований Обладнання уроку: схема «Світовлаштування у “Божественній комедії”»; тексти поеми.
1. Загальні відомості про учня Глобець Яна, 04.06.1995,10-В, загальний фізичний розвиток нормальний, стан здоров'я нормальний, умови життя в сім'ї сприятливі, особливості сімейного виховання згідно національних традицій.
Тема: Елементи постмодернізму в притчі П. Коельо «Різдвяна казка» Мета: за допомогою прогнозованого читання дослідити жанр твору. Дати поняття про Різдво на прикладі притчі; показати, як автор використовує елемент гри з жанром; показати роздвоєність, багатозначність віртуального світу, створеного автором; вчити аналізувати постмодерністський твір.
Мета: ознайомити учнів шкіл з абеткою професій, виховати повагу до робітників різних сфер. Оформлення: святково прибрана зала, кульки, надпис «Ким бути?» Одяг ведучих: електрозварник - в рожевих окулярах та з електродами в руках, перукар у фартусі перукаря з секатором та дівчина – водій з рулем.
Мета: узагальнити знання учнів про Грецію: географічне положення, природно-кліматичні умови, заняття населення, суспільний устрій через міфи; допомогти учням усвідомити необхідність вивчення грецьких міфів-золотого фонду світової культури; сприяти розвитку інтелектуальних здібностей; розвивати вміння аналізувати історичні події, робити висновки, висказувати свою точку зору; формувати почуття прекрасного, культуру мовлення; виховувати інтерес до всесвітньої історії, зокрема до історії Стародавньої Греції. Обладнання: виставка літератури «Міфи Стародавньої Греції», малюнки до міфів, реферати учнів, висловлювання про міфи, мультімедійний проектор, слайди.
Мета: підвищення рівня інформованості підлітків з питань профорієнтації, розширення їхніх знань про світ професій, ознайомлення з вимогами до людей відповідних спеціальностей та з умовами праці, висвітлення важливості та позитивних сторін «улюбленої роботи», допомога учням у визначенні власної життєвої траєкторії з урахуванням професійних інтересів та природних здібностей.
Дуже важливе значення мають артикулярні вправи. В початкових класах це насамперед різноманітні вірші та пісні на окремі звуки. Оскільки один і той самий звук повторюється кілька разів в вірші, таким чином, учні мають можливість розвивати свої артикуляційно слухові навички. Ось деякі з таких віршів:
Мета. Навчати іншомовному спілкуванню, використовуючи проблемні комунікативні ситуації. План уроку: І. Початок уроку. 1. Оголошення теми та мети уроку. 2.Перевірка домашнього завдання. Закріплення граматичного матеріалу: “Past Indefinite. Question forms.” II. Основна частина уроку. 1. Створення установки на сприймання і розуміння тексту. 2. Підготовка до сприймання тексту. 3. Навчання діалогічного мовлення на основі прочитаного. 4. Удосконалення навичок читання та навичок синхронного перекладу. 5. Розвиток монологічного мовлення у зв'язку з почутим. 6. Непідготовлене ситуативне мовлення. III. Завершення уроку.
І. Ознайомлення з теперішнім тривалим часом 1. Створення вчителем ситуації, демонстрація вчителем кількох ситуативно обумовлених висловлювань. Т: Сьогодні ви навчитеся називати, що ви або ваші друзі роблять зараз. I am taking a piece of chalk. I am writing the letter K. I am going to the blackboard.
Мета: Виховувати у дітей почуття національної самовідданості, патріотизму, відповідальності за майбутнє нашої нації. Дати розуміння важливості здоров'я для людини і для нації в цілому. Сформувати вміння цінувати життя, здоров'я в усіх його аспектах. Мотивація: допомогти підліткам сформувати особисту думку щодо куріння на підставі інформації негативного впливу куріння на різні органи і загальний стан людини, соціальні аспекти. Обладнання: Магнітофон; аудіокасета українських пісень: «Україна» (музика і слова Т. Петриненка), «Марш запорозьких козаків», «Зеленеє жито, зелене...», «Роде наш красний, роде наш прекрасний»; плакати з висловами відомих людей про здоров'я та народні приказки: «Здоров'я — дорожче золота» (В. Шекспір) «Здорова людина — є самий дорогоцінний витвір природи» (Томас Карлейль, англ. історик, філософ) «Здоров’я — мудрих гонорар» (П.Ж. Беранже, франц. поет) «Природа хоче, щоб діти були дітьми, перш ніж бути дорослими» (Ж.-Ж. Руссо) «Хто не цінує життя, той його не заслужив» (Леонардо да Вінчі) «Люди не вмирають. Вони вбивають самі себе» (Сенека) «Пияцтво є вправляння у безумстві» (Піфагор) «Человек ест, чтобы жить, а не живет, чтобы есть» (Сократ) «Тютюн завдає шкоди тілу, руйнує розум, отупляє цілі нації» (Оноре де Бальзак) «Здоровому все здорово» «В здоровому тілі — здоровий дух» «Бережи одяг, доки новий, а здоров'я, доки молодий» «Як на душі, так і на тілі» «Весела думка — половина здоров'я» «Якщо дитина бігає й грається, то їй здоров'я усміхається» Виставка дитячих малюнків на екологічну тематику, про згубний вплив шкідливих звичок та інше.
Фрагмент уроку у 5-му класі Good morning, children. Sit down, please. Запишіть тему уроку: Meals. Table Manners. Сьогодні ми узагальнимо те, що ми вже вивчали за цією темою на протязі декількох уроків. Open your books at page 99, exercise 17. Давайте відкриємо підручники (Happy English 1 [5-6 класи]) на сторінці 99, вправа 17. Давайте розподілимо між собою фрази. Але у нас кожний повинен прочитати хоча б одну фразу і перекласти її (Додаток А).
Тема «Навчання техніки читання в середній загальноосвітній школі» −Актуальність теми: Тема актуальна,тому що цілі навчання іноземної мови загалом і практичні цілі навчання цього предмета зокрема тривалий час зводили до розвитку усно-мовленнєвих умінь. А зараз методики навчання читання набули широкого застосування. − Відповідність змісту обраній темі: Зміст курсової роботи відповідає обраній темі. − Рівень повноти розробки питань і окремих проблем: На досить високому рівні розроблено питання щодо навчання техніки читання і висвітлено теоретичні основи техніки читання як психолого-педагогічної проблеми. − Рівень теоретичної та професійної підготовки студента, його здатність до самостійної роботи: Студентка теоретично та професійно добре підготована і здатна до самостійної роботи. − Логічність, послідовність, аргументованість викладу матеріалу, вміння робити висновки: Матеріал викладено логічно,послідовно,аргументовано. Висновки зроблено тезисно,відповідно до підрозділів. − Характеристика студента під час роботи над курсовою роботою (дисциплінованість, наполегливість, підготовленість, своєчасність виконання завдання тощо): Студентка дисципліновано і наполегливо готувалася до захисту курсової роботи,відвідувала всі консультації наукового керівника. Робота була виконана своєчасно. − Важливість запропонованих студентом рекомендацій для їх провадження в практику роботи школи: Запропоновані студенткою рекомендації,важливі для їх провадження в практику роботи середньої загальноосвітньої школи,особливо для молодих спеціалістів. − Відповідність дослідження вимогам, що ставляться до виконання наукових робіт студентами: Дане дослідження відповідає всім вимогам,Що ставляться до виконання наукових робіт студентами. − Оцінка курсової роботи стосовно можливості рекомендувати рецензовану роботу до захисту: Дана рецензована робота рекомендована до захисту.
ЗМІСТ: ВСТУП…………………………………………………………………………….3−4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА…………………………………………………..5−14 1.1.Аналіз проблеми дослідження в психолого-педагогічній літературі….5−8 1.2. Основні дефініції дослідження…………………………………………9−11 1.3. Труднощі навчання читання іноземною мовою……………………..12−13 Висновки до першого розділу…………………………………………………14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЩОДО НАВЧАННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ………………………………………………………………………15−26 2.1.Етапи навчання техніки читання………………………………………15−23 2.2.Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності………………………24 Висновки до другого розділу……………………………………………25−26 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………27−28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...29−31
Зміст: 1)Вступ 2)Нестаток мотивації 3)Види мотивації 4)Провідна роль мотивації у вивченні іноземних мов 5)Сучасні підходи до проблеми мотивації 6)Мотиваційні етапи заняття 7)Висновки 8)Список використаної літератури
Вступ 2 1. Поняття та сутність виховання 6 2. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі 9 3. Основні риси менеджменту освіти 24 Висновки 33 Список літератури 34
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.