курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Маркетинг", решение задач по предмету "Маркетинг", контрольные по предмету "Маркетинг", дипломые работы по предмету "Маркетинг", курсовые работы по предмету "Маркетинг".
Количество готовых работ по предмету "Маркетинг": 240
Зміст Вступ 1. Історія становлення соціальної реклами та світовий досвід 2. Особливості соціальної реклами в Україні 2.1 Ринок соціальної реклами в Україні 2.2 Проблеми вітчизняної соціальної реклами 3.Соціальна реклама в Україні (за результатами соціологічних досліджень) 3.1 Громадська думка 3.2 Тенденції розвитку ринку соціальної реклами в Україні Висновки Список використаних джерел
Метою курсової роботи є проведення маркетингового дослідження сучасного стану ринку автомобільного транспорту України та розробка ринкової стратегії позиціонування марки автомобіля Мazda-Tribute. Об’єктом дослідження є автомобіль Мazda-Tribute та автомобільна компанія Мazda. Предметом дослідження є автомобільний ринок України. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі: Визначити політику розподілу автомобілебудівної компанії при виборі каналів розподілу; охарактеризувати сучасний стан автомобільного ринку України; виконати порівняльний аналіз автомобілів Mazda-Tribute відносно Nissan X-Trail за технічними, експлуатаційними, економічними та споживчими показниками; провести оцінку конкурентоспроможності автомобіля Mazda-Tribute відносно автомобіля - конкурента Nissan X-Trail; розглянути еволюцію та сучасний стан автомобільної компанії MAZDA; виконати SWОТ - аналіз автомобілю Mazda-Tribute; провести портфельний аналіз позиції автомобільної компанії на ринку України; виконати розрахунок конкурентоспроможності ціни автомобілю Mazda-Tribute; розробити заходи щодо просування автомобілю на ринок. Методи дослідження: індексний, трендовий, порівняльний, структурний, факторний, експертних оцінок, SWОТ, портфельний. Інформаційною базою дослідження є: наукова та учбова література, матеріали періодичних видань, статистичні данні, web - ресурси і методична література. За отриманими результатами дослідження за допомогою прикладних програм корпорації Microsoft – MS Word і MS Excel визначена стратегія діяльності на ринку, розроблені напрямки підвищення привабливості марки автомобіля Mazda-Tribute на ринку і запропоновані маркетингові інструменти реалізації програми підвищення привабливості марки автомобіля Mazda-Tribute на ринку.
Вся работа на 68 страниц. Полный текст (текстовый документ) и видео к нему скину после покупки.
ЗМІСТ ВСТУП 2 Розділ І. СИТУАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ 5 1.1. Аналіз діяльності підприємства ТОВ «Фаворит» на ринку шин 5 1.2. Аналіз маркетингового середовища 14 1.3. Визначення маркетингової управлінської проблеми 24 РОЗДІЛ ІІ. ПЛАНУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 35 2.1. Визначення цілі та завдання дослідження 35 2.2.Планування і організація збору даних 46 2.3. Збір та аналіз даних 54 Розділ ІІІ. Розробка рекомендацій щодо корегування маркетингової діяльності підприємства 64 3.1. Висновки за результатами дослідження 64 3.2 Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємств 68 3.3 Економічне обґрунтування ефективності заходів із вдосконалення збутової системи ТОВ «Фаворит» 77 РОЗДІЛ ІV. ОХОРОНА ПРАЦІ 93 4.1. Первинні засоби гасіння пожеж 93 4.2. Охорона праці в ТОВ «Фаворит» 98 ВИСНОВКИ 102 ЛІТЕРАТУРА 104
Загальний обсяг - 131 стор. Рік - 2013 ВСТУП 2 Розділ І. Ситуаційний аналіз 4 1.1. Аналіз діяльності підприємства на ринку 4 1.2. Аналіз маркетингового середовища 16 1.3. Визначення маркетингової управлінської проблеми 28 РОЗДІЛ ІІ. ПЛАНУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 45 2.1. Визначення цілей та завдань дослідження. Обґрунтування пошукових питань. 45 2.2. Планування та організація збору даних 65 2.3. Збір та аналіз даних 74 РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБЛЕННЯ РЕКОМЕНТАЦІЙ ЩОДО КОРЕГУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 83 3.1 Висновки за результатами дослідження 83 3.2 Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства 87 3.3 Економічне обґрунтування ефективності заходів із вдосконалення заходів стимулювання збуту 101 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ 111 4.1 Основні положення цільової програми поліпшення тану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2012-2016 роки 111 4.2. Національна стратегія поліпшення стану безпеки, гігієни, праці та виробничого середовища 117 ВИСНОВКИ 125 ЛІТЕРАТУРА 127
Загальний обсяг - 144 стор. Рік - 2011 ЗМІСТ 5 ВСТУП 6 РОЗДІЛ I СИТУАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ 8 1.1. Аналіз концепції готелю преміум-класу інвестиційного проекту 8 1.1.1. Класифікація готелів 8 1.1.2. Опис проекту готелю преміум-класу 16 1.1.3. Оператор готелю 19 1.2. Аналіз маркетингового середовища 22 1.2.1. Аналіз макросередовища 22 1.2.2. Аналіз мезосередовища 25 1.2.3. Аналіз мікросередовища 30 1.3. Визначення маркетингової управлінської проблеми 41 РОЗДІЛ ІІ ПЛАНУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 43 2.1. Визначення цілі та завдання дослідження 43 2.2. Планування та організація збору даних 57 2.3. Збір та аналіз даних 61 РОЗДІЛ IІІ РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ 88 3.1. Пропозиція щодо формату готелю 88 3.2. Маркетингова програма по виведенню готелю на ринок 101 3.3. Економічне обґрунтування концепції проекту 108 ВИСНОВКИ 114 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 116 ДОДАТОК А Стандарт Hotelstars Union 122 ДОДАТОК Б Результати опитування експертів 135 ДОДАТОК В Кількість іноземних громадян, які в’їхали в Україну 144
Дослідження товарно-збутової політики підприємства на прикладі Подільського пивзаводу
ЗМІСТ
Вступ 2 Розділ 1. ПРОБЛЕМА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1 Теоретичні основи організації збутової діяльності 4 1.2 Збутова політика та її значення для комерційного успіху підприємства 12 1.3 Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління збутом підприємства 17 РОЗДІЛ 2. Дослідження товарно-збутової політики підприємства Подільського пивзаводу 37 2.1 Загальна техніко - економічна характеристика діяльності 37 Подільського пивзаводу 37 2.2 Аналіз структури товарного асортименту підприємства 48 2.3 Аналіз планування та організації проведення товарної політики Подільського пивзаводу 55 РОЗДІЛ 3. Шляхи покращення збутової політики Подільського пивзаводу 66 3.1 Розробка товарно-збутової політики підприємства Подільський пивзавод 66 3.2 Розробка програми управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві 72 3.3 Шляхи покращення збутової діяльності підприємства Подільський пивзавод 76 Висновки 92 Список використаних джерел 95 Додатки 98
Актуальність обраної теми полягає в тому, що в умовах необхідності мобілізації усе більш великих ресурсів для вирішення виробничо-збутових та інших задач, невизначеності комерційних результатів вимагається ретельне опрацювання всього комплексу питань, що входять в товарну політику. Добре продумана товарна політика не тільки дозволяє оптимізувати процес оновлення товарного асортименту, але й служить для керівництва підприємства свого роду вказівкою загальної спрямованості дій, здатних скоригувати поточні ситуації. Відсутність генерального курсу, без якого немає й довгострокової товарної політики, може призвести до неправильних рішень, розпорошення сил і засобів, відмови від запуску виробів у виробництво, коли на це вже витрачені величезні кошти.
У зв'язку з цим, сьогодні будь-яка компанія прагне продавати свої товари, супроводжуючи їх оригінальними, інформативними і привабливими зверненнями, які переконували б споживачів, тобто ключовим фактором маркетингу товарів у цьому сенсі є комунікації. Компанія ретельно продумує та координує роботу своїх численних каналів комунікації – реклама, особистий продаж, стимулювання збуту, зв'язки з громадськістю, прямий маркетинг – для вироблення чіткого, послідовного та переконливого уявлення про компанію і її товари. Ринок косметичних засобів – один з найбільш швидкозростаючих ринків. Розвиток брендів в косметиці став більш актуальним у зв'язку зі збільшенням споживчого попиту на косметичні новинки. Лідером в цьому сегменті є компанія «L'Oreal».
Сьогодні вивчення і застосування міжнародного маркетингу організаціями у своїй діяльності стає необхідністю. Основною причиною цього стала зростаюча відкритість країн по відношенню до зовнішніх ринків і необхідність удосконалювати відносини підприємств з цими ринками. Крім того, окремі галузі промисловості країн з розвиненою ринковою економікою не змогли б узагалі існувати без зовнішніх ринків, оскільки всередині своєї країни немає необхідного обсягу збуту.
(ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ПРОМИСЛОВОЇ КОМПАНІЇ «ІНТЕРМЕТАЛ» М. ДНІПРОПЕТРОВСЬК) Работа очень хорошая, на оценку 5!
Варіант 2 Завдання 1 Розглянемо прийняття рішення бізнесменом, доход якого складає 2500 грн. на місяць, щодо покупки однієї пари зимового взуття ( чоботи з натурального хутра) Завдання 2 Завдання: Побудувати простори змінних і критеріїв та знайти область Парето. Умови: Покупець може витратити на покупку товарів не більш40 грошових оди¬ниць. Вартість одиниці товару 1-го виду - 2 грошові одиниці, другого виду - 4 грошові одиниці. Кількість одиниць товарів - ціле число. Першого компонента в першому то¬варі - 1 одиниця, у другому товарі - 3 одиниці. Другого компонента в першому товарі -4 одиниці, у другому товарі - 2 одиниці. Кількість товарів має бути цілим числом.
Вступ 3 1. Аналіз ринку верхнього одягу 5 2. Характеристика діяльності ВАТ ШФ «Воронін» 11 2.1 Характеристика внутрішнього середовища 11 2.2 SWОТ – аналіз 17 2.3 Аналіз зовнішніх факторів, котрі впливають на діяльність підприємства 20 2.3 Оцінка конкурентоспроможності продукції 24 2.4 Побудова матриці БКГ 27 3. Визначення цільової аудиторії 30 3.1 Складання анкети та визначення фокус-групи 30 3.2 Визначення підсумків маркетингового дослідження 31 4. Визначення бюджету просування 39 5. Визначення доцільності використання різних елементів маркетингових комунікацій 41 6. Будування бюджету політики комунікацій 42 Висновок 48 Список використаної літератури 50 Додатки 53
ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………….....3 1. Теоретична частина. Сутність та характеристики поняття ринок……………………………..……4 2. Загальна характеристика підприємства: 2.1. Структура підприємства………………………………………………….12 2.2. Вид діяльності, галузева приналежність підприємства, продукція……14 2.3. Технології виробництва……………………………………………………15 2.4. Контроль якості…………………………………………………………….16 3. Характеристика ринку на якому діє підприємство……………………18 4. Визначення потенційних споживачів…………………………………….25 5. Розробка комплексу маркетингу: 5.1. Товар і товарна політика………………………………………………….30 5.2. Цінова політика…………………………………………………………… …32 5. 3. Збутова політика………………………………………………………....... 33 5. 4. Маркетингова комунікаційна політика…………………………………..34 Висновки…………………………………………………………………………39 Список використаної літератури…………………………………………….40
Користуючись даними табл. 4.2., обчисліть суму, яку має заплатити покупець, якщо він спочатку придбав Х1 шт. товару, а потім ще Х2 шт. Рекомендована ціна продажу – 4000 грн/шт. Продавець надає знижки: 1) некумулятивні; 2) кумулятивні. Який вид знижок приваблює Вас як покупця більше? Обґрунтуйте свою відповідь. Х1 = 1000 Х2 =400 Таблиця 4.2 Обсяг закупок, шт. Торгова знижка, % До 1000 1001 – 2000 2001 – 3000 Понад 3000 5 8 10 15
Задача 1 На основі наведених у таблиці 1 даних оцінити рівень інтенсивності конкуренції на товарному ринку за допомогою показників, що характеризують рівень монополізації та ступінь концентрації ринку (індекс Харфіндела-Хіршмана та чотирьохдольного показника). Таблиця 1. Рейтинг виробників Назва підприємства Обсяг реалізації продукції, тис. одиниць продукції ВАТ «Імперія» 241400,8 Концерн «Надія» 135044,0 ЗАТ «Зеніт» 26546,4 ЗАТ «Візар» 14985,9 ЗАТ «Дніпро» 3254,1 ВАТ «Октава» 2312,1 ВАТ «Меридіан» 1541,4 Концерн «Вітал» 1027,6 ЗАТ «Весторіс» 599,4 ВАТ «Тікаб» 342,5 ВАТ» Іберус» 299,7 Концерн «Терра» 256,9 ВАТ «Корал» 214,1 ЗАТ «Троянда» 171,3 ЗАТ «Спектр» 128,5 ЗАТ «Інфут» 42,8 Концерн «Глобус» 0,0 ЗАТ «Вікос» 0,0 ТОВ «Кенді» 0,0 Концерн «Інком» 0,0 ВАТ «Сігма» 0,0 Сума 428167,5 ЗАДАЧА 2 Скориставшись даними табл. 4.5, визначте еластичність попиту за ціною за допомогою коефіцієнта дугової еластичності. Які товари можуть, на Ваш погляд, мати такі коефіцієнти еластичності? Таблиця 4.5 Варіант Первинна ціна, грн. Змінена ціна, грн. Первинний попит, шт. Попит після зміни ціни, шт. 4 852 741 754 951
Вступ 2 1. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства 5 1.1 Маркетингова діяльність підприємства. Етапи розробки стратегії маркетингу 5 1.2 Законодавче забезпечення маркетингової діяльності ТОВ «Окін Фесіліти УА» 18 1.3 Світовий досвід маркетингової діяльності та сегментування ринку 23 2. Аналіз діяльності ТОВ «Окін Фесіліти УА» 37 2.1 Аналіз господарської діяльності 37 2.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства 47 2.3 Аналіз технології управління та надання послуг з комплексу фесіліти менеджменту в ТОВ «Окін Фесіліти УА» 53 3. Пропозиції з удосконалення діяльності ТОВ «Окін Фесіліти УА» 61 3.1 Удосконалення маркетингової діяльності підприємства 61 3.2 Технології удосконалення надання послуг з прибирання приміщень 67 3.3 Розробка заходів з охорони праці та техніки безпеки 70 3.4 Розрахунок економічної ефективності удосконалення маркетингової діяльності 80 Висновки 85
Введение 4 1 Теоретические основы маркетинга информационных продуктов и услуг 5 2 Анализ электронной платежной системы Яндекс. Деньги 2.1 Общая характеристика электронной платежной системы Яндекс. Деньги 10 2.2 Анализ конкурентной среды электронной платежной системы Яндекс. Деньги 13 3 Разработка предложений по совершенствованию комплекса маркетинга электронной платежной системы Яндекс. Деньги 3.1 Совершенствование сбытовой политики 19 3.2 Совершенствование товарной политики 19 3.3 Совершенствование коммуникационной политики 20 3.4 Совершенствование ценовой политики 20 Заключение 21 Список использованных источников 22
Реклама — це друковане, рукописне, усне або графічне повідомлення про особу, товари та послуги, відкрито опубліковане рекламодавцем й оплачене з метою збільшення обсягів збуту, розширення клієнтури, одержання голосів або суспільної підтримки. Привабливість товару не дає достатніх гарантій щодо його продажу. Для цього потрібно поінформувати споживачів про його існування, переконати про його добру якість і схилити їх до закупівлі товару. Тому однією з важливих складових частин маркетингової стратегії є комунікаційна політика, чи комунікація фірми з ринком, яку часто ще називають промоцією.
Промоція – це сукупність дій і засобів, з допомогою яких фірма передає інформацію на ринок стосовну товару чи фірми, вивчає потреби споживачів, провокує їх до закупівлі і скеровує попит. Промоція повинна скоротити дистанцію між товаром, який пропонується і потенціальним споживачем, розширити знання споживачів про переваги товару, можливості його використання, місце закупівлі, цінностей, пов’язаних з його купівлею, порівняно з конкурентним товарами.
Мета рекламної діяльності визначається загальною стратегією маркетингу і комунікації, взятих на озброєння підприємства у ринковому середовищі.
ВСТУП…………………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи маркетингової товарної політики 1.1. Сутність, цілі та завдання маркетингової товарної політики підприємства……………………………………………………………………………6 1.2. Характеристика основних елементів товарної політики………………..15 1.3. Методи розрахунку ефективності товарної політики…………………...24 РОЗДІЛ 2 Дослідження маркетингової товарної політики ВАТ «Хлібокомбінат №12» 2.1. Комплекс маркетингу на підприємстві…………………………………..35 2.2. Аналіз маркетингової товарної політики підприємства………………...53 2.3. Ефективність товарної політики ВАТ «Хлібокомбінат №12»………….63 РОЗДІЛ 3 Удосконалення товарної політики підприємства ВАТ «Хлібокомбінат №12» 3.1. Вивчення попиту на товари підприємства……………………………….71 3.2. Покращення товарної політики виробничого підприємства ВАТ «Хлібокомбінат №12»………………………………………………………………...85 3.3. Оптимізація товарного асортименту на підприємстві…………………..96 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………...110 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….116 ДОДАТКИ
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 1.1. Основні напрямки формування банківського маркетингу 1.2. Формування каналів збуту та поняття банківського продукту 1.3. Випуск пластикових карт з дизайном клієнта
II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ СБЕРБАНКУ РОСІЇ
2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз маркетингового комплексу банку III. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ РОБОТИ СБЕРБАНКУ РОСІЇ 3.1. Єдина пластикова карта з усіма послугами 3.2. Розрахунок попиту та випуску карт
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.