курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Маркетинг", решение задач по предмету "Маркетинг", контрольные по предмету "Маркетинг", дипломые работы по предмету "Маркетинг", курсовые работы по предмету "Маркетинг".
Количество готовых работ по предмету "Маркетинг": 240
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ЦІЛІ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 4 1.1. Сутність маркетингової цінової політики 4 1.2. Цілі цінової політики 5 1.3. Процес встановлення ціни 6 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ 8 2.1. Сутність цінової стратегії 8 2.2. Види цінових стратегій 10 2.3. Адаптація цінової стратегії 12
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА „ПРУТ” 15 3.1. Загальна характеристика господарської діяльності приватного підприємства “Прут” 15 3.2. Дослідження рівня цін, застосовуваних підприємством та оцінка впливу цінової політики на результати його діяльності 16 3.3. Удосконалення управління ціновою політикою підприємства 17 ВИСНОВКИ 18 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 19
Мета: оволодіти навиком розрахунку ринкових параметрів Вихідні дані для розрахунків: Формули поведінки ринкових агентів (залежність обсягів купівлі Q і продажів S і ціни р продукту): - попит покупців: Q1 = a-bp Q2 = c – dp - пропозиція продавців: S1 = Ap – B S2 = Cp – D Етапи виконання роботи: 1. Дослідити взаємодію покупців (Q1-Q2) 2. Дослідити взаємодію продавців (S1-S2) 3. Розрахувати ринкові параметри (Q1 – S1, Q1-S2, Q2-S1, Q2-S2) 4. Зробити висновки щодо ринкової ситуації. 5. Дати пропозиції стосовно ринкової ситуації шляхом зміни формули поведінки одного з ринкових агентів (Q1, Q2, S1, S2) 6. Зробити остаточні висновки Q1 = 7 – 0,1р Q2 = 11 – 0,6р Задача 2 Сегментування ринку за групами споживачів 1. За вихідними даними статистичних обстежень та обраних сегментаційних перемінних виконати розрахунки і побудувати матриці. Сегментація за рівнем доходів, тис.дол. До 1 До 5 До 10 До 100 Понад 100 7 9 13 14 7
Сегментація ринку за віком, роки До 20 До 30 До 40 До 50 Понад 50 8 4 33 4 1
Сегментація ринку за територіальною ознакою Печерський Оболонь Подол Дарниця 6 21 15 8
Комплексний аналіз зовнішнього середовища міжнародного маркетингу Мета: Отримати навички проведення аналізу зовнішнього середовища міжнародного маркетингу. Завдання: Здійснити комплексний аналіз основних елементів зовнішнього середовища міжнародного маркетингу для вітчизняної фірми, що планує вихід на зовнішні ринки. Вибір діяльності і країна реалізації проекту обирається за погодженням викладача і студента. Обране українське підприємство – Золотоніський машинобудівний завод, країна - Литва
Комплексний аналіз зовнішнього середовища міжнародного маркетингу Мета: Отримати навички проведення аналізу зовнішнього середовища міжнародного маркетингу. Завдання: Здійснити комплексний аналіз основних елементів зовнішнього середовища міжнародного маркетингу для вітчизняної фірми, що планує вихід на зовнішні ринки. Вибір діяльності і країна реалізації проекту обирається за погодженням викладача і студента. Обране українське підприємство – Roshen, вихід на ринок Польщі
Комплексна практична робота: Ціна ринкової рівноваги. 1.Взаємодія попиту: Q1 = а – бр Q2 = с – dp 1.1 Розрахувати максимальну ціну кожного покупця 1.2 Розрахувати ціну сумарного попиту 1.3 Побудувати графіки попиту кожного покупця і сумарного попиту 2. Ринкова взаємодія Пропозиція продавців S1 = Ap – B S2 = Cp – D 2.1 Дослідити ринок покупців 2.2 Розрахувати функцію попиту 2.3 Дослідити ринок продавців 2.4 Розрахувати функцію пропозиції 2.5 Розрахувати ціну ринкової рівноваги Розрахунки виконати з графічним зображенням Зробити висновки відносно варіантів розвитку ринкової ситуації Q1 = 4 – 0,4р1 Q2 = 14 – 0,3р2 Задача 2 Сегментування ринку за групами споживачів 1. За вихідними даними статистичних обстежень та обраних сегментаційних перемінних виконати розрахунки і побудувати матриці. Сегментація за рівнем доходів, тис.дол. До 1 До 5 До 10 До 100 Понад 100 3 17 8 14 8
Сегментація ринку за віком, роки До 20 До 30 До 40 До 50 Понад 50 9 7 19 7 8
Сегментація ринку за територіальною ознакою Печерський Оболонь Подол Дарниця 12 8 20 10
1. Зовнішньо-маркетингове середовище 3 2. Сегментація покупців 5 3. Маркетинг mix: 8 а.) Товарна політика підприємства 8 б.) Цінова політика підприємства 9 в.) ФОПСТИЗ – формування попиту та стимулювання збуту 12 г.) Логістика 14 4. Організація ефективного продажу 16 5. Мерчендайзинг 18 5а. Міжнародний маркетинг 21 6. Управління маркетингом як системою 24 ВСТУП 24 РОЗДІЛ І. Концепції управління маркетингом 25 РОЗДІЛ ІІ. Стратегічне планування маркетингу 28 РОЗДІЛ ІІІ. Маркетинговий аналіз і аудит 31 РОЗДІЛ ІV. Процес управління маркетингом 36 РОЗДІЛ V. Контроль за здійсненням маркетингових заходів 45 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСНО-ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛІЗИНГУ…..7 1.1. Особливості маркетингу в сфері послуг………………………………….7 1.2. Комплекс маркетингу підприємства в сфері послуг……………………11 1.3. Лізинг як вид фінансових послуг………………………………………...20 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ЛІЗИНГОВОЇ КОМПАНІЇ ТОВ «ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ «УНІВЕРСАЛЬНА»……25 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства……………….25 2.2. Аналіз ефективності лізингової діяльності підприємства………………..30 2.2. Маркетингове забезпечення лізингових операцій підприємства………..35 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІЗИНГОВОЇ КОМПАНІЇ ТОВ «ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ «УНІВЕРСАЛЬНА»……………………………………………………………43 3.1. Зарубіжний досвід застосування маркетингу у просуванні лізингових послуг……………………………………………………………………………..43 3.2. Можливі варіанти покращення маркетингової та рекламної політики ТОВ «Лізингова компанія «Універсальна»…………………………………………..47 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….56 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….61
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………………………….6 1.1 Сутність та концептуальні основи маркетингової діяльності……………...6 1.2 Основні елементи маркетингової діяльності………………………………11 1.3 Особливості маркетингової діяльності підприємства сфери громадського харчування………………………………………………………………………..17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «CHINA WHITE»………………………………………………………………………….24 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства……………………..24 2.2. Дослідження зовнішеього бізнес-середовища підприємства…………..29 2.3. Маркетинг-мікс ресторану ТОВ «Сhina White»………………………...40 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «CHINA WHITE»………………………………………………………...47 3.1. Удосконалення товарної та цінової політик ТОВ «China White»………..47 3.2. Рекомендації щодо покращення збутової та комунікаційної політик ресторану ТОВ «China White»…………………………………………………..59 ВИСНОВОК……………………………………………………………………..64 СПИСОК ВИКОРСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………68 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….72
Описание компании 3 Анкета 7 Анализ результатов анкетирования 12 Рекламная кампания 18 Медиа-план 23 Расчет эффективности рекламной кампании 23 Выводы 24
СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 1.ОПИСАНИЕ ОБЪЕКТА ИССЛЕДОВАНИЯ И ОЦЕНКА СОСТОЯНИЯ ЕГО МЕЖДУНАРОДНОЙ МАРКЕТИНГОВОЙ СРЕДЫ 2.ОПРЕДЕЛЕНИЕ ПРИВЛЕКАТЕЛЬНЫХ РЫНКОВ И ИХ СЕГМЕНТАЦИЯ 2.1. Определение рынка и его характеристика 2.2. Сегментирование рынка России 3.СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ И РАЗРАБОТКА ЭКСПОРТНОЙ МАРКЕТИНГОВОЙ ПРОГРАММЫ ПРЕДПРИЯТИЯ 3.1. Анализ стратегической позиции предприятия на внешнем рынке 3.2. Определение краткосрочных и долгосрочных целей предприятия 3.3. Рекомендации по товарной, сбытовой, ценовой и политики распределения 3.4. Перспективное планирование и контроль экспортного плана ВЫВОДЫ
Зміст: Вступ………………………………………………………………….…..……4 Теоретична частина: 1. Характеристика маркетингового середовища підприємства………………5 1.1. сутність та структура маркетингового середовища підприємства….5 1.2. фактори тапоказники маркетингового макросередовища…………..6 1.3. фактори тапоказники маркетингового мікросередовища…………...8 1.4. процес аналізу маркетингового середовища.Методи аналізу маркетингового середовища…………………………………………….12 Практична частина: 2. Загальна характеристика підприємства:…………………………………...14 2.1. структура підприємства……………………………………………....14 2.2. вид діяльності, галузева приналежність підприємства…………….15 2.3. рівень конкурентоспроможності підприємства…………………….15 2.4. сильні сторони підприємства………………………………………...15 2.5. слабкі сторони підприємства………………………………………...15 3. Характеристика ринку на якому діє підприємство:………………………16 4. Визначення потенційних споживачів:……………………………………..17 5. Розробка комплексу маркетингу…………………………………………...18 5.1. Товар і товарна політика:……………………………………………18 5.2. Цінова політика:………………………………………………………22 5.3. Збутова політика:……………………………………………………..24 5.4. Маркетингова комунікаційна політика:…………………………….26 Висновки……………………………………………………………………..28 Список використаної літератури………………………………………..….29
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.