курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Маркетинг", решение задач по предмету "Маркетинг", контрольные по предмету "Маркетинг", дипломые работы по предмету "Маркетинг", курсовые работы по предмету "Маркетинг".
Количество готовых работ по предмету "Маркетинг": 240
1. Роль інформації в прийнятті маркетингових рішень. Об’єктивні причини зростання потреб в інформації. Інформація, яка цікавить маркетологів комерційних підприємства 2. Класифікація інформації 3. Маркетингова інформаційна система: підсистеми внутрішньої звітності, зовнішньої поточної інформації, маркетингових досліджень. Призначення, характеристика і особливості функціонування кожної з підсистем Анкета
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти формування маркетингової політики розподілу 1.1 Сутність маркетингової політики розподілу, її значення 1.2 Формування каналів розподілу 1.3 Управління рухом товарів Розділ 2 Практичні засади формування і реалізації маркетингової політики розподілу 2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2 Оцінка формування маркетингової політики розподілу 2.3 Оцінка реалізації маркетингової політики розподілу Розділ 3 Шляхи збільшення ефективності маркетингової політики розподілу Висновки Список використаної літератури
Вступ I. Теоретичні аспекти міжнародної рекламної діяльності підприємства 1.1. Визначення реклами 1.2. Історія розвитку реклами 1.3. Види та категорії міжнародної реклами 1.4. Проблеми реклами в пресі 1.5. Роль рекламних агенств в міжнародній рекламі II. Аналітична оцінка міжнародної рекламної діяльності ТОВ «Фабрика реклами «Рената» 2.1. Загальна характеристика ТОВ «Фабрика реклами «РЕНАТА»» 2.2. Аналіз міжнародної рекламної діяльності ТОВ «Фабрика реклами «РЕНАТА»» 2.3 Оцінка ефективності міжннародної рекламної діяльності ТОВ «Фабрика реклами «Рената» III. Шляхи покращення рекламної діяльності підприємства Висновок Список використаної літератури
1. Значення використання реклами у промисловому маркетингу 2. Вашому підприємству, що виробляє військову техніку, запропонували випускати один з нових видів. Відповідь потрібно дати у триденний термін. Який з засобів одержання маркетингової інформації доцільно застосувати? Список використаної літератури
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти розробки маркетингової програми підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності 1.1 Сутність маркетингової програми підприємства, особливості створення для суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності 1.2. Основні принципи та етапи створення маркетингової програми в зовнішньоекономічній діяльності 1.3. Оцінка ефективності реалізації маркетингової програми підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності Розділ 2. Практичні засади розробки маркетингової програми підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Дослідження формування та реалізації маркетингових програм піприємства на зовнішньому ринку 2.3. Ефективність зовнішньоекономічних маркетингових програм піприємства Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності маркетингових програм підприємства на зовнішньому ринку Висновки Список використаних джерел
1. Глобальні стратегії маркетингу промислових підприємств на внутрішньому та іноземному ринках 2. Методи прогнозування продажу товарів та їх практичне значення Завдання Побудувати "пакетну"матрицю і визначити стратегію інвестицій для підприємства, яке виробляє чотири групи товарів, розташованих згідно з їх рейтингом за двома критеріями: перспективний ріст ринку; відносна частка участі на ринку Необхідні дані №п/п Показники Вибір 1 Вибір 2 Вибір 3 Вибір 1 Обсяг ринку 20 16 30 2 Майбутній обсяг ринку,тис.шт. 36 20 34,6 3 Обсяг продажу,тис.шт. 1,4 0,9 16, 4 Ціна виробу,грн 450 250 5 Рентабельність продукції,% 32 28 6 Трудомісткість одного виробу,год 17 21 9 Шкала попиту на вибір Ціна,грн. 850 640 580 450 400 Попит,тис.шт. 2 6 10 12 16 Вартість виробрицтва виробу Виробництво товарів,тис.шт. 2 6 10 12 16 Сукупні постійні витрати,тис.грн. 1300 1300 1300 1300 1300 Сукупні змінні витрати,тис.грн. 1300 1800 2100 2300 2900 Питання завдання: 1. Визначити ціну, обсяг продажу і рентабельність виробу 2. Визначити по кожному виробу ріст ринку,частку ринку, прибуток, чисельність персоналу 3. Побудувати "пакетну"матрицю,визначити стратегію інвестицій 4. Які основні принципи сегментування споживчого ринку? Список використаної літератури
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти маркетингового дослідження ринку лікарняних засобів на прикладі конкретного засобу 1.1 Визначення управлінської проблеми 1.2 Формулювання проблеми маркетингового дослідження 1.3 Об’єкт, предмет, мета та завдання дослідження 1.4 Уточнення та імпірична інтерпритація основних понять теорії об’єкту та предмету маркетингового дослідження 1.5 Формулювання теоретичної моделі предмету дослідження, робочих гіпотез та пошукових питань Розділ 2 Процедурні засади маркетингового дослідження ринку лікарняних засобів на прикладі конкретного засобу 2.1 Визначеення типу дослідження, методів збору вторинної, первинної інформації 2.2 Визначення обсягу вибірки та методів її формування 2.3 Визначення методів шкалування, розробка анкети та її попереднє тестування 2.4 План організації польових робіт, коригування та форматування даних 2.5 Методи оброби польових даних Розділ 3. Результати дослідження ринку лікарняних засобів на прикладі конкретного засобу 3.1 Інструменти збору первинних даних 3.2 Данні підготовлені до обробки 3.3 розрахунки та результати обробки даних Висновки Список використаних джерел
1. Сутність основних форм міжнародного маркетингу 2. Характеристика форм міжнародного маркетингу 3. Етапи розвитку форм міжнародного маркетингу Список використаної літератури
Вступ Розділ 1. Організація та управління рекламною діяльністю в стратегії підприємств україни 1.1. Місце рекламного менеджменту в стратегічному плануванні діяльності підприємств 1.2. Планування рекламної діяльності на підприємстві 1.3. Організація, планування рекламних кампаній та контроль їх ефективності Розділ 2. Аналіз рекламної діяльності підприємства тов “добробут” 2.1. Характеристика господарської та маркетингової діяльності підприємства ТОВ “Добробут” 2.2. Аналіз використання рекламних заходів підприємства ТОВ “Добробут” 2.3. Аналіз процесу планування підготовки виставки ТОВ “Добробут” Розділ 3. Шляхи вдосконалення рекламного менеджменту підприємства тов “добробут” 3.1. Вдосконалення організаційної структури управління рекламною діяльністю на підприємстві ТОВ “Добробут” 3.2. Розробка рекламної кампанії підприємства ТОВ “Добробут” 3.3. Пропозиції по розробці фірмового стилю підприємства ТОВ “Добробут” Висновки Література
Вступ Розділ 1. Особливості маркетингової діяльності з оптового і роздрібного продажу товарів 1.1. Суть, роль і зміст маркетингової та комерційної роботи з продажу товарів 1.2. Методи оптового і роздрібного продажу товарів 1.3. Організація надання торгових послуг покупцям Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності оптово-роздрібного підприємства пп “буханець” на меблевому ринку 2.1. Загальна характеристика господарської діяльності ПП “Буханець” 2.2. Аналіз маркетингової стратегії поведінки ПП “Буханець” меблевому ринку м. Чигирин 2.3. Аналіз комплексу маркетингу ПП “Буханець” по наданню торгівельних послуг Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетинової діяльності оптово-роздрібного іпдприємства пп “буханець” 3.1. Пропозиції по вдосконаленню комплексу маркетингу ПП “Буханець” 3.2. Пропозиції щодо формування оптимального асортименту магазину 3.3. Розробка маркетингової стратегії ПП “Буханець” Висновок Список використаних джерел
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти аналізу маркетингової діяльності підприємства 1.1. Методи аналізу маркетингової товарної політики підприємства 1.2. Маркетингова цінова політика підприємства та її аналіз 1.3. Вивчення та аналіз маркетингової політики комунікацій та розподілу Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності тов ра "нато" 2.1. Характеристика та аналіз маркетингової діяльності тов ра "нато" 2.2. Аналіз економічних показників за 2003-2004 р.р 2.3. Аналіз товарної та цінової політики тов ра "нато" 2.4. Аналіз маркетингового середовища 2.5. Аналіз політики комунікацій та розподілення рекламної агенції Розділ 3. Методи вдосконалення маркетингової діяльності тов ра "нато" Висновок Список використаної літератури
1. Класифікація маркетингової діяльності 2. Маркетингова товарна політика Задача Фірма лідер займає 40% частки ринку. Претендент на лідера 30%. Послідовник за лідером 20 %. Інші фірми 10 % Визначити: 1. Відносну частку ринку конкурентів 2. Частку ринку відносно лідера Список використаної літератури
1. Соціологічне дослідження у вивченні поведінки споживачів та їх попиту на товари 2. Маркетингові дослідження.види інформації Задача Список використаної літератури
1. Соціологічне дослідження у вивченні поведінки споживачів та їх попиту на товари 2. Маркетингові дослідження.види інформації Задача Список використаної літератури
1. Як на рівні фірми можливо організувати моніторинг політико – правового середовища зарубіжних ринків? 2. Дайте порівняльну характеристику стратегій виходу фірм на зарубіжний ринок за критеріями: контроль ринку, ресурсні вимоги, ризик, гнучкість, причетність до міжнародного маркетингу 3. Які типи перешкод виникають при міжнародній комунікації? Наведіть приклади 4. Міжнародне маркетингове планування: види планів, послідовність процесу планування, структура документів міжнародного маркетингового плану 5. Алгоритм попереднього міжнародного дослідження 6. Оцінити привабливість ринку Великої Британії для української фірми – виробника вин Список використаної літератури
1. Як змінюються типи, форми міжнародного маркетингу залежно від ступеня інтернаціоналізації фірми? 2. У чому полягає сутність ідентифікації групи країн з попитом на схожі товари? Наведіть приклади. Які умови необхідні для застосування цього підходу. Його недоліки і переваги 3. Дайте визначення експортного, піонерного товару та товару ринкової новизни. Наведіть приклади 4. Охарактеризуйте цінові стратегії фірми залежно від цілей фірми на зовнішньому ринку 5. Назвіть і охарактеризуйте опосередковані методи міжнародних маркетингових комунікацій. Наведіть приклади 6. Практичне завдання. Оцінити привабливіть ринку Росії для української фірми – виробника олійноефірної продукції Список використаної літератури
1. За якими істотними ознаками відрізняються ТНК та глобальні компанії? 2. Який зв'язок існує між рівнем розвитку матеріальної культури та рівнем економічного розвитку? Наведіть приклади 3. Охарактеризуйте типи міжнародних економічних досліджень 4. У чому полягає сутність розробки цінової стратегії? 5. Які питання розвязуються фірмою при формуванні загальної політики ціноутворення? 6. Практичне завдання. Оцінити привабливість ринку Німеччини для української фірми – виробника пива Список використаної літератури
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.