курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Маркетинг", решение задач по предмету "Маркетинг", контрольные по предмету "Маркетинг", дипломые работы по предмету "Маркетинг", курсовые работы по предмету "Маркетинг".
Количество готовых работ по предмету "Маркетинг": 240
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Професійне навчання та розвиток персоналу 1.1. Суть професійного розвитку персоналу та завдання управління ним 1.2. Організація системи професійного розвитку персоналу РОЗДІЛ 2. Проект розвитку персоналу організації 2.1. Визначення потреби у підготовці персоналу 2.2. Управління проектом розвитку персоналу організації 2.3. Оцінка ефективності навчальної програми професійного розвитку РОЗДІЛ 3. Міжнародний досвід щодо навчання кадрів на виробництві ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Загальне ознайомлення з діяльністю підприємства 2. Ознайомлення зі специфікою діяльністю маркетингових служб підприємства 3. Організація здійснення аналізу маркетингових досліджень 4. Товарна політика підприємства, управління асортиментом, життєвий цикл товару 5. Маркетингова цінова політика підприємства 6. Канали розподілу і ефективність їх діяльності 7. Маркетингова комунікаційна політика підприємства 8. Планування маркетингової діяльності 9. Контроль за виконанням маркетингових заходів
Вступ 1. Сутність та елементи маркетингу фінансових послуг 2. Основні стратегії маркетингу фінансових послуг 3 Маркетинг фінансових послуг на прикладі України Висновки Список використаної літератури
Вступ 1. Сутність сервісу технічно – складських товарів 2. Сервісне обслуговування як інструмент маркетингу 3. Класифікація сервісного обслуговування технічно – складських товарів Висновки Список використаної літератури
Вступ 1.Сутність маркетингу медичних послуг 2.Напрямки дослідження маркетингу медичних послуг 3.Складові маркетингу медичних послуг Висновки Список використаної літератури
1. Сутність основних напрямків маркетингових досліджень. 2. Охарактеризуйте основні види і стратегії конкуренції. Напрямки визначення конкурентноздатності товару і конкурентноздатності фірми. 3. Навести приклади функціональної, видової і предметної конкуренції по товарах: електропобутові прилади, телевізори, зимові жіночі чоботи, дитячий демісезонний одяг.
Визначити перспективну ємкість ринку товару на 2008 рік. Назва товару Річне спожив.товару Забезпечен.товаром Чисель- ність населен- ня 2005р. Приріст Насел. За 2005-2008р. 2005р факт 2010р. норматив 2005р. факт 2010р. норматив Холодильн. морозил., шт. на 100 сімей 5.0 6.33 75 95 1500
Тема: Цілі системи маркетингу Вступ 1. Сутність маркетингу як системи 2. Основні цілі системи маркетингу 3. Характеристика цілей системи маркетингу Висновки Список використаної літератури
Задача Розрахувати зміни товарообороту підприємства, що відбувається під впливом інфляції. Товарооборот підприємству у 1-му півріччі – 470 тис. грн..; У 2-му півріччі – 530 тис. грн.. середньозважена інфляція у 2-му півріччі – 3,5%.
1. Охарактеризувати і визначити як впливають на основні напрямки маркетингових досліджень фактори внутрішнього і зовнішнього середовища фірми, контактна аудиторія 2. Класифікація та характеристика ринків 3. Виберіть товар (або групу товарів), з якими ваша фірма вийде на ринок. Проведіть сегментацію ринку і оцініть ємність вибраного сегменту його доступність, інформаційну насиченість,прибутковість, захищеність від конкуренції. Дайте прогноз вашої фірми, на випадок, коли товар, що випускається починає старіти
1. Проаналізувати стратегію та міжнародний комплекс маркетингу зарубіжної фірми-виробника кондитерських виробів на українському ринку та визначити шляхи його вдосконалення 2. Проаналізувати стратегію та міжнародний комплекс маркетингу зарубіжної фірми виробника взуття на українському ринку та визначити шляхи його вдосконалення
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти формування маркетингової політики розподілу 1.1. Сутність маркетингової політики розподілу, її значення 1.2. Формування каналів розподілу 1.3. Управління рухом товарів Розділ 2. Практичні засади формування і реалізації маркетингової політики розподілу 2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2. Оцінка формування маркетингової політики розподілу 2.3. Оцінка реалізації маркетингової політики розподілу Розділ 3. Шляхи збільшення ефективності маркетингової політики розподілу Висновки Список використаної літератури
I рівень Завдання №1. Розподілите нижче приведені бажання по наступних поняттях:, потреба, запит, обмін Бажання: автомобіль ЗАЗ 1102, подивитися телевізор, задовольнити спрагу, поділитися інформацією, прочитати газету, 3-х кімнатної квартири в «тихому центрі», десерту, сховатися від дощу холоду і вітру, безпеки руху транспорту, дізнатися нову інформацію, шуби нірки, телевізора SONY 2134, прочитати журнал «Наталі», квартири, швидкого пересування по місту, поговорити з Кравчуком, мінеральної води Завдання № 2. Які географічні сегменти виберуть середнє підприємство з виробничий-збутовою потужністю в 3 млн. од. у рік і мале підприємство з потужністю в 500 тис. од.? Параметри сегментів ринку Сегменти Ємкість ринку, тис. од. Число конкурентів Їх частка у сегменті, % Середня норма прибутку, % Ціна за од, грн 1 8 500 5 2 6 000 6 3 4 500 2 4 1 000 1 Завдання № 3. Фірма планує випускати наручні годинники. Для проведення сегментації ринку використано чотири ознаки з двома градаціями кожен: вік (діти, дорослі), стать (чоловіча, жіноча), дохід (високий, низький), рід занять, точніше, тип праці (інтелектуальний, фізичний) Визначите число сегментів, на яких може працювати фірма Завдання № 4. У фотомагазині відбулася виставка-продаж. Була запропонована новинка - електронний фотоапарат з пристроєм демонстрації знімків на екрані телевізора. У широкому асортименті продавалися звичайні фотоапарати, а також змінні фотооб'єктиви, штативи, фотоплівка, фотопапір і т.п. Була організована обробка плівок і друкування знімків із знижкою в 25% при пред'явленні чека на куплений в магазині фотоапарат. За низькою ціною продавався фотоапарат "для школярів молодших класів". Вкажіть, які товари відносяться до класу товарів-лідерів, які - до товарів-локомотивів, товарів підтримки, зазивних товарів Завдання № 5. Прийміть рішення по вибору каналу руху товару, користуючись критерієм ефективності (затратоотдачи); розрахунки в тис. грн.: канал нульового рівня - витрати, пов'язані із змістом і експлуатацією власної роздрібної торгової мережі, - 150; витрати обігу (оптово збутові і роздрібні) - 100; прибуток від реалізації товарів - 500; однорівневий канал (прямі зв'язки з роздрібною торгівлею) - витрати обігу (оптово збутові, транзитні) - 60; прибуток - 300; дворівневий канал (виробник продає товар оптовому посередникові) - витрати обігу (збутові) - 40; прибуток Завдання № 6. Оптовий торговець, зазвичай, продає 5000 одиниць товару в місяць. З моменту замовлення товару до його отримання на складі проходить два місяці. У зв'язку з нерівномірним попитом оптовик тримає додатковий резервний запас товару в 1000 одиниць. Визначите розмір мінімального запасу товару II рівень Завдання № 7. У кампанію “Sunny” входять чотири фірми: «А», «В», «С» и «Д». Дані про їх роботу приведені в таблицях Об'єм продажів фірм по роках (тис. грн.) Фірма «А» Фірма «В» Фірма «С» Фірма «Д» 2005 450 2006 500 2007 700 Відносна частка товарів фірми на ринку в % Фірма «А» Фірма «В» Фірма «С» Фірма «Д» 15 На основі приведених факторів необхідно визначити місце кожної фірми в матриці «БКГ» Завдання № 8. Розрахуйте ємкість ринку певного товару за наступними даними: чисельність споживачів в сегменті - 875 тис. чіл.; рівень споживання в базисному році склав 80 од. у рік; поправка на еластичність попиту складає скорочення в 2 од. на 1 % зростання цін (за прогнозом в поточному році ціна виросте на 3%); за даними обстеження у населення є 10 млн. од., причому фізичний знос складає в середньому 40% наявності, а моральний - 10%. Відомо, що нетоварне споживання цього товару досягає 25 млн. од Завдання № 9. Традиційно застосовуючи витратний метод ціноутворення, власник кіоску отримує 20% прибутку до витрат. Закупівельна ціна товару А - 2 грн/ од., товару Б - 20 грн/ кг. Об'єм закупівель товару А - 2 тис. шт., товару Б - 100 кг. Транспортні витрати - 2 грн, вартість оренди - 100 грн в день, заробітна плата продавця - 100 грн. в тиждень. Товар передбачається продати за тиждень. Потрібно визначити продажні ціни товарів Завдання № 10. Товар продається в умовах чистої конкуренції. Загальний попит на товар великий, виробничі потужності підприємства повністю завантажені. Ціна на ринку рівна 16 грн. Витрати підприємства на виріб складають 12 грн. (6 - прямі матеріальні витрати, 4 - зарплата, 2 -постоянные витрати). Продажі на ринку вимагають витрат у розмірі 2 грн. на виріб. Який максимальний прибуток може одержати підприємство з продажу 1000 од.? Завдання № 11. За наступними даними визначите ефективність реклами (віддачу від 1 грн., вкладеної в рекламу) за умови, що приріст прибутку компанії склав 825 тис. грн. Витрати на рекламу склалися таким чином. Рекламне оголошення в пресі: тариф на 1 см2 газетної площі - 250 грн.; оголошення загальною площею 140 см2. Телевізійна реклама: тариф за 1 мін демонстрації по TV - 8 тис. грн./хв.; п'ять днів показу по 5 хв. Пряма поштова реклама: розіслано 100 тис. рекламних листівок; виготовлення -1 грн./шт.; розсилка - 1 грн./штука Завдання № 12. Магазин з продажу каві продає 2500 упаковок в місяць. Ціна кожною складає 20 грн. Закупівельні і транспортні витрати на одну закупівлю складають 200 грн. Розраховані складські витрати складають 400 грн. постійно плюс 10% середній вартості складського запасу. Як часто необхідно закуповувати каву, якщо її термін зберігання 1 місяць. Раніше закупівлі проводилися двічі в місяць
Комплексна практична робота: Ціна ринкової рівноваги Варіант 1. Взаємодія попиту: Q1 = а – бр Q2 = с – dp 1.1 Розрахувати максимальну ціну кожного покупця 1.2 Розрахувати ціну сумарного попиту 1.3 Побудувати графіки попиту кожного покупця і сумарного попиту 2. Ринкова взаємодія Пропозиція продавців S1 = Ap – B S2 = Cp – D 2.1 Дослідити ринок покупців 2.2 Розрахувати функцію попиту 2.3 Дослідити ринок продавців 2.4 Розрахувати функцію пропозиції 2.5 Розрахувати ціну ринкової рівноваги Розрахунки виконати з графічним зображенням Зробити висновки відносно варіантів розвитку ринкової ситуації Q1 = 1 – 0,4р Q2 = 18 – 0,4р Задача Сегментування ринку за групами споживачів 1. За вихідними даними статистичних обстежень та обраних сегментаційних перемінних виконати розрахунки і побудувати матриці Сегментація за рівнем доходів, тис.дол До 1 До 5 До 10 До 100 Понад 1 25 13 Сегментація ринку за віком, роки До 20 До 30 До 40 До 50 Понад 9 7 19 Сегментація ринку за територіальною ознакою Печерський Оболонь Подол Дарниця 11 13
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.