курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Маркетинг", решение задач по предмету "Маркетинг", контрольные по предмету "Маркетинг", дипломые работы по предмету "Маркетинг", курсовые работы по предмету "Маркетинг".
Количество готовых работ по предмету "Маркетинг": 240
Вступ 1. Загальна характеристика підприємства 1.1. Правове положення підприємства 1.2. Організаційна структура 3AT КФ «Карла Маркса» 1.3. Характеристика виробляємо! продукції 1.4. Кадровий потенціал 2. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства 2.1. Аналіз фінансової стійкості і платоспроможності 2.2. Аналіз прибутку на 3AT КФ «Карла Маркса» 2.3. Аналіз рентабельності 2.4. Аналіз показників оборотності 3. Аналіз діючих стратегій підприємства 3.1. Аналіз ринку кондитерських виробів 3.2. Аналіз ринків збуту 3AT КФ «Карла Маркса» 3.3. Оцінка основних напрямків ціноутворення підприємства 3.3.1. Аналіз собівартості продукції 3.3.2. Аналіз ціноутворення 3.4. Аналіз конкурентоздатності продукції 3.5. SWOT-аналіз. Формування цілей маркетингу 4. Пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності 3AT КФ «Карла Маркса» 4.1.1. Сегментація, вибір цільових сегментів ринку 4.1.2. Просування товару, мета і види 4.1.3. Планування просування товару на зовнішній ринок засобами Public relations і реклами 4.1.4. Позиціювання дієтичних кондитерських виробів Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 70 стор. Рік - 2002
Вступ І розділ. Сутність планування 1.1. Характеристика планування діяльності підприємства 1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування 1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці 1.4. Особливості планування в економіці України 1.5. Принципи та типи планування в організації 1.6. С истема планів організації ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва 2.1. Цілі та види реклами 2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні 2.3. Методи формування бюджету 2.4. Стратегія реклами 2.5. Фактори рекламного планування ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s 3.1. Маркетингові дослідження 3.2. Реклама 3.3. Mass Media. TV 3.4. Press advertorials 3.5. Аналіз ринку 3.6. Аналіз товару 3.7. Марчендайзінг 3.8. Внутрішня реклама 3.9. Зовнішня реклама 3.10. Promotion Висновки та пропозиції Список використаної літератури Загальний обсяг - 72 стор. Рік - 1999
1. Загальне знайомство з ВАТ “Ватутінський хлібокомбінат” 1.1. Місце знаходження підприємства 1.2. Історія розвитку підприємства 1.3. Територія підприємства 1.4. Номенклатура і асортимент продукції 2. Технологічна характеристика підприємства 2.1. Тип виробництва 2.2. Короткий опис технологічних процесів хлібопекарського виробництва 3. Апарат управління 3.1. Відносини між всіма елементами, які піддержують дякуючи лінейним і функціональним зв’язкам 3.2. Найважливіші служби керування 4. Майно і власність ОАО «Ватутинский хлебокомбинат» 4.1. Загальна оцінка стану основних фондів 4.2. Форма власності на майно 5. Взаємовідносини ВАТ «Ватутінський хлібокомбінат» з зовнішніми контрагентами 5.1. Сутність зовнішнього середовища і необхідність її вивчення 5.2. Споживачі готової продукції 5.3. Постачальники сировини 5.4. Фінансово-кредитні заклади 6. Система планів підприємства і оцінка його діяльності 7. Затрати і фінанси підприємства 7.1. Аналіз затрат на виробництво 7.2. Аналіз затрат на гривню товарної продукції і вплив факторів на зміну їх рівня 7.3. Аналіз балансового прибутку і її використання 7.4. Аналіз рентабельності продукції і виробництва 7.5. Види цін на підприємстві Податки й обов'язкові платежі 8.1. Сутність оподатковування. Види податків і зборів в Україні 8.2. Податок на додану вартість 8.3. Заповнення податкової декларації по податку на додану вартість за грудень 1999 року 8.3.1. Організація податкового і бухгалтерського обліку ПДВ 8.3.2. Порядок заповнення податкової декларації по ПДВ 8.4. Податок і прибуток 8.6 Інші податки 8.6.1. Податок із власників транспортних засобів і інших самохідних машин і механізмів 8.6.2. Плата за землю 8.7. Місцеві податки і збори 9. Економічна оцінка діяльності ВАТ”Ватутінський хлібокомбінат” 9.1. Основне направлення, задачі і значення оцінки діяльності підприємства. Джерела інформації 9.3. Аналіз фінансових показників і коефіцієнтів 9.3.1. Оцінка ринкової стійкості 9.3.2. Оцінка ліквідності активів балансу і платоспроможності підприємства Висновок Л і т е р а т у р а Загальний обсяг - 72 стор. Рік - 2002
В с т у п I. Теоретичний розділ. Характеристика та особливості банківського маркетингу 1.1. Основні складові банківського маркетингу та їх характеристика 1.2. Особливості ринку банківських послуг 1.3. Нові інформаційні технології банківського маркетингу II. Аналітичний розділ. Аналіз ефективності маркетингової діяльності 2.1. Оцінка результативності маркетингових досліджень 2.2. Вибір та обгрунтування стратегії маркетингу банківських послуг 2.3. Маркетингове планування розвитку ринку послуг банківських установ III. Проектний розділ. Основні напрямки удосконалення маркетингової діяльності банківських установ 3.1. Розробка комплексу маркетингових заходів щодо просування банківських послуг 3.2. Розробка пропозицій щодо просування нових банківських продуктів 3.3. Розробка пропозицій щодо удосконалення комунікаційної політики банку Висновок Література Загальний обсяг - 96 стор. рік - 2006
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади соціально-відповідального маркетингу 1.1. Еволюція змісту та концепцій маркетингу 1.2. Концепція соціально-відповідального (соціально-етичного) маркетингу 1.3. Особливості розвитку соціально-відповідального маркетингу в Україні РОЗДІЛ 2. Практичні аспекти застосування концепції соціально-відповідального маркетингу в Україні 2.1. Використання підприємствами соціально-відповідальної (соціально-етичної) концепції маркетингу в Україні 2.2. Соціальний маркетинг як механізм підвищення конкурентоздатності неприбуткових організацій 2.3. Потреба впровадження маркетингу інноваційної діяльності на вітчизняних підприємствах РОЗДІЛ 3. Перспективи розвитку соціально-відповідального маркетингу в Україні. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ЗМІСТ Зміст Cтoр. ВСТУП.............................................................................................................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика підприємства та окремих складових його маркетингового середовища...........................................................................................................4 РОЗДІЛ 2. Товарна та цінова політика підприємства....................................................9 РОЗДІЛ 3. STP-маркетинг та політика комунікацій із споживачами……...13 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ..........................................................................................................................…15 ДОДАТКИ....…...................................................................................................................................................................................…17
ЗМІСТ РЕФЕРАТ ВСТУП Розділ 1. Стратегії комунікацій та стимулювання збуту 1.1. Поняття та значення маркетингових комунікацій 1.2. Процес розробки стратегій комунікацій 1.2.1. Елементи комунікацій 1.2.2. Розробка комунікаційної політики 1.3. Стимулювання збуту. Система ФОССТИС 1.3.1. Формування попиту 1.3.2. Стимулювання збуту 1.4. Вибір засобів стимулювання Розділ 2. Аналітико-розрахунковий : вивчення та аналіз ринку фармацевтичних препаратів 2.1. Характеристика товару 2.2. Структура ринку 2.3. Витрати виробництва 2.4. Сучасний стан і проблеми забезпечення населення лікарськими засобами і виробами медичного призначення 2.4.1. Концепція розвитку фармацевтичної галузі України 2.5. Державне регулювання області ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
РЕФЕРАТ на тему: Кон'юнктура ринку та її характерні риси
ХАРКІВ 2012
ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………………….3 1. Поняття кон’юнктури ринку…………………………………………………….4 2. Види економічної кон’юнктури, її характерні риси та особливості….……….6 3. Послідовність дослідження кон’юнктури ринку…………………………........10 Висновок……………………………………………………………………………13 Список використаних джерел…………………………………………………….14
Зміст ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЕКТАМИ ПІДПРИЄМСТВА. 1.1. Поняття інноваційний проект підприємства. 1.2. Види інноваційних проектів і вимоги до їх розробки. 1.3. Особливості відбору інноваційних проектів. 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ ............ 2.1. Загальна характеристика і аналіз основних техніко-економічних показників діяльності ТОВ ........ 2.2. Фінансовий аналіз діяльності ТОВ ............. 2.3. Аналіз інноваційної діяльності ТОВ ............... 3. ОБГРУНТУВАННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 3.1. Заходи відносно впровадження інноваційного проекту на підприємстві. 3.2. Методика впровадження інноваційного проекту. 3.3. Розрахунок економічної і обґрунтування соціальної ефективності від запропонованих заходів. 4. Охорона праці ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Очень качественная курсовая работа, выполнена лично мною.Защита на отлично.Курсовая написана на основе данных компании Global Hyatt Corpoation за 2012г. Работа состоит из 2 разделов, введения, выводов, резюме на английском,списка литературы и приложений.Объём работы 36 стр, список литературы из 21 источника. Много интерессных диаграм, схем,таблиц, рисунков.Соблюдены все требования к оформению курсовых работ.
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретико – методичні аспекти готельного маркетингу. 1.1.Сутність та структура готельної послуги. 1.2.Особливості та специфіка міжнародного досвіду маркетингу готельних послуг.
РОЗДІЛ 2. Аналіз міжнародного досвіду готельного маркетингу на прикладі мережі готелів Hyatt Hotels Corporation. 2.1. Аналіз позиціювання брендів міжнародної мережі готелів Hyatt Hotels Corporation. 2.2. Обгрунтування маркетингової діяльності готелю Hyatt Regency Kiev. ВИСНОВКИ РЕЗЮМЕ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Очень качественная работа, выполненная лично мной. Защита на отлично в мае 2012г. Работа выполнена на основе последних данных Райффайзен Банк Аваль 2012г. Объём работы 30 страниц + специально разработанная реклама для банка.Цена договорная.Звоните -отвечу на любые Ваши вопросы!
Зміст 1.Пояснювальна записка 2.Загальні відомості про компанію 3.Стратегічні напрям і план 3.1 Місія 3.2 Цілі 3.4 Основна компетентність і конкурентне середовище 4.Ситуаційний аналіз 4.1 Внутрішній аналіз 4.2 Зовнішній аналіз 4.3 Аналіз галузі 4.4 Аналіз конкурентів 4.5 Аналіз компаній 4.6 Аналіз споживачів 4.7 Резюме SWOT – аналізу 5. Товарно-ринкова спрямованість 5.1 Маркетингові та товарні цілі 5.2 Цільові ринки 5.3 Відмінні характеристики 5.4 Позиціювання 6.Програма маркетингу 6.1 Продуктова стратегія 6.2 Цінова стратегія 6.3 Стратегія просування 6.4 Стратегія збуту 7.Фінансові показники 8.Організаційна структура 9.Реалізація плану 10.Оцінювання і контроль виконання плану Додатки
ЗМІСТ Вступ (Аналіз подій,що відбувалися на заводі протягом останніх 5 років)..3 І модуль «Маркетингові аспекти міжнародного бізнесу» 1.1 Аналіз факторів макромаркетингового середовища заводу «Авіант» на ринку авіабудування України і Казахстану………………………………12 1.2 Аналіз сприятливих та несприятливих факторів внутрішнього середовища підприємства: ресурси та організаційно-правові аспекти. Оцінка їх впливу на діяльність заводу……………………………………33 1.3 Можливості та перспективи диференціації та диверсифікації (як прояву конверсії) для заводу "Авіант"…………………………………………….35 ІІ модуль «Управління міжнародними зв’язками». 2.1 Ромб детермінантів конкурентних переваг М. Портера на прикладі «Авіант»………………………………………………………………………….37 2.2 Можливості та загрози кооперації на національному та міжнародному рівні для заводу, перспективи створення стратегічних альянсів…………..38 ІІІ модуль «Міжнародний маркетинг» 3.1 Аналіз господарського портфелю заводу «Авіант» за допомогою матриці Бостонської Консалтингової Групи (BCG)…………………………………..42 3.2 Переваги та недоліки базових стратегій росту для заводу "Авіант", можливості горизонтальної та вертикальної інтеграції…………………….45 3.3 Можливі стратегії охоплення ринку та конкурентної поведінки заводу в різних країнах в умовах невизначеності зовнішньоекономічних орієнтирів України………………………………………………………………………….48 3.4 Стратегії та критерії позиціонування продукції заводу на міжнародному ринку……………………………………………………………………………..49
Данная работа состоит из двух частей теория и практика 1. теоретическая часть: Программа маркетинга в хозяйственной деятельности предприятия, её основные блоки 2.Установление конкурентоспособной цены на товар новинку и принятие решений об организации его продаж.
1.Реклама в системі міжнародного маркетингу. 1.1. Класифікація реклами. 1.2. Вид реклами. 1.3.Способи передачі інформації. 1.4. Метод розповсюдження реклами. 2. Методи оцінки ефективності засобу рекламування. Висновки і пропозиції.
ВСТУП 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Принципи ціноутворення на ринках різного типу 1.2 Основи ціноутворення на ринках різного типу 1.3 Фактори, що впливають на вибір цінової політики підприємства 1.4 Методи визначення цін в маркетингу промислової продукції 2 ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ВАТ «ТУРБОАТОМ» 2.1. Коротка характеристика діяльності ВАТ “Турбоатом” 2.2 Характеристика продукції підприємства 2.3 Аналіз фінансового стану ВАТ «Турбоатом» 2.3.1 Аналіз фінансової стійкості підприємства 2.3.2 Аналіз балансу підприємства 2.3.3 Аналіз ліквідності підприємства 2.3.4 Аналіз рентабельності діяльності підприємства 2.3.5 Аналіз витрат на виробництво і собівартість продукції 2.4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ «Турбоатом» 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ТУРБОАТОМ» 3.1 Аналіз конкурентного середовища підприємства і існуючої цінової політики 3.2 Обґрунтування принципів цінової політики ВАТ «Турбоатом» 3.3 Розробка цінової політики враховуючи життевий цикл товару 3.3.1 Стратегічні підходи при встановленні ціни на новий товар 3.3.2 Поняття життєвого циклу товару і розробка цінової політики підприємства 3.4 Використання маркетингових підходів в ціновій політиці підприємства 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА НАВКРЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 4.1 Основні положення охорони праці 4.2 Управління охорони праці в економічній структурі 4.3 Промислова санітарія 4.3.1 Мікроклімат 4.3.2 Вентиляція та опалення 4.3.3 Забезпечення виробничого освітлення 4.3.4 Шум і вібрація 4.3.5 Випромінювання та вимоги до випромінювання 4.3.6. Ергономічні вимоги до робочого місця 4.4 Заходи безпеки 4.4.1 Заходи безпеки на робочому місцю маркетолога 4.4.2 Заходи безпеки к устаткуванню 4.4.3 Заходи безпеки по електробезпеці 4.5 Пожежна безпека 4.6. Охорона навколишнього середовища ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Вступ…………………………………………………………………………………...4 1 Теоретичні аспекти маркетингової політики підприємства …...……………..6 1.1 Поняття та сутніть маркетингової політики підприємства ………………6 1.2 Значення маркетингової політики в діяльності підприємства…………...11 1.3 Маркетингова політика та її вплив на діяльність підприємства ………...35 2 Фінансово-економічний аналіз ВАТ «Турбоатом»…………………………...48 2.1. Коротка характеристика діяльності ВАТ “Турбоатом”………………….48 2.2 Характеристика продукції підприємства………………………………….51 2.3 Аналіз фінансового стану ВАТ «Турбоатом»…………………………….52 2.3.1 Аналіз фінансової стійкості підприємства…………………………...53 2.3.2 Аналіз балансу підприємства…………………………………………58 2.3.3 Аналіз ліквідності підприємства……………………………………...59 2.3.4 Аналіз рентабельності діяльності підприємства…………………….61 2.3.5 Аналіз витрат на виробництво і собівартість продукції…………….63 2.4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ «Турбоатом»…………………………67 2.5 Стан маркетингової діяльності на підприємстві ВАТ «Турбоатом»…….69 3 Розробка маркетингової політики підприємства ВАТ «Турбоатом»………..74 3.1 Прогнозування кон'юнктури ринку………………………………………..74 3.2 Розробка цінової політики з урахуванням життевого циклу товару…….80 3.2.1 Стратегічні підходи при встановленні ціни на новий товар………..80 3.2.2 Поняття життєвого циклу товару і розробка цінової політики підприємства…………………………………………………..….82 3.3 Розробка заходів щодо підвищення ефективності діяльності маркетингової служби щодо розробки маркетингової політики………........90 4 Охорона праці та навколишнього середовища..................................................101 4.1 Загальні положення охорони праці............................................................101 4.2 Управління охороною праці в економічній структурі..............................102 4.3 Промислова санітарія...................................................................................104 4.3.1 Мікроклімат……………………………………………………….….105 4.3.2 Вентиляція та опалення…………………………………………...…105 4.3.3 Забезпечення виробничого освітлення……………………………..106 4.3.4 Шум і вібрація………………………………………………………..107 4.3.5 Випромінювання та вимоги до випромінювання…………………..107 4.3.6 Ергономічні вимоги до робочого місця…………………………….108 4.4 Заходи безпеки……………………………………………………………..109 4.4.1 Заходи безпеки на робочому місці маркетолога…………………...109 4.4.2 Заходи безпеки до устаткування…………………………………….109 4.4.3 Заходи безпеки по електробезпеці…………………………………..110 4.5 Пожежна безпека…………………………………………………………..111 4.6 Охорона навколишнього середовища……………………………………112 4.7 Індивідуальне завдання. Аналіз виробничого травматизму на підприємстві ВАТ «Тутбоатом»…………………………………………….…113 5 Цивільна оборона……………………………………………………..................117 Висновки..................................................................................................................122 Список джерел інформації......................................................................................125 Додаток А Баланс…………………………………………………………………128 Додаток Б Звіт про фінансові результати………………………………………..131
Вступ…………………………………………………………………………………...4 1 Теоретичні основи аналізу конкурентоспроможності послуг в банківській сфері…………………………………………………………………..6 1.1 Роль комерційних банків в економіці України ……………………………..6 1.2 Конкурентоспроможність банківського продукту як основа забезпечення конкурентних позицій банку……………………………………11 1.3 Критерії та методика оцінки конкурентоспроможності банківських послуг…………………………………………………………………………....21 2 Аналіз економічної діяльності АКБ «Правекс-Банк»………………………...31 2.1 Стисла характеристика АКБ «Правекс-Банк»…………….………………....31 2.2 Аналіз фінансового стану АКБ «Правекс-Банк»……….…………………..36 2.2.1 Аналіз ліквідності……………………………………………………….38 2.2.2 Аналіз платоспроможності……………………………………………..42 2.2.3 Аналіз прибутковості і рентабельності………………………………...43 2.3 SWOT-аналіз АКБ «Правекс-Банк»..............................................................48 3 Розробка заходів з підвищення конкурентоспроможності послуг АКБ «Правекс-Банк»…………………………………………………………………..…52 3.1 Проведення маркетингових досліджень і аналіз отриманих результатів............................................................................................................52 3.2 Оцінка і аналіз іміджу АКБ «Правекс-Банк»……………………………...60 3.3 Розробка рекомендацій з підвищення споживчої привабливості кредитних послуг АКБ «Правекс-Банк»……………………………………...68 4 Охорона праці та навколишнього середовища....................................................76 4.1 Загальні положення охорони праці...............................................................76 4.2 Управління охороною праці в економічній структурі................................76 4.3 Промислова санітарія.....................................................................................78 4.3.1 Мікроклімат……………………………………………………………79 4.3.2 Вентиляція та опалення…………………………………………….…80 4.3.3 Забезпечення виробничого освітлення………………………………80 4.3.4 Шум і вібрація…………………………………………………………82 4.3.5 Випромінювання та вимоги до випромінювання…………………....82 4.3.6 Ергономічні вимоги до робочого місця……………………………...83 4.4 Заходи безпеки………………………………………………………………84 4.4.1 Заходи безпеки на робочому місці маркетолога…………………….84 4.4.2 Заходи безпеки до устаткування……………………………………...85 4.4.3 Заходи безпеки по електробезпеці……………………………………86 4.5 Пожежна безпека……………………………………………………………86 4.6 Охорона навколишнього середовища……………………………………..87 4.7 Індивідуальне завдання. Розрахунок соціально-економічної ефективності заходів щодо поліпшення умов праці………………………….87 5 Цивільна оборона…………………………………………………………………91 Висновки....................................................................................................................96 Список джерел інформації........................................................................................98 Додаток А Баланс…………………………………………………………………101 Додаток Б Звіт про фінансові результати………………………………………..102
Перелік позначень та скорочень……………………………………………………...4 Вступ…………………………………………………………………………………...5 1 Теоретичні аспекти формування комунікаційної політики банку...............7 1.1 Сутність, задачі та методи комунікаційної політики...............................7 1.2 Роль комерційних банків в економіці України …………………………….11 1.3 Особливості комунікаційної політики в комерційних банках……..........15 2 Аналіз економічної діяльності АКБ «Правекс-Банк».......................................30 2.1 Стисла характеристика АКБ «Правекс-Банк»…………….………………....30 2.2 Аналіз фінансового стану АКБ «Правекс-Банк»……….…………………..35 2.2.1 Аналіз ліквідності……………………………………………………….37 2.2.2 Аналіз платоспроможності……………………………………………..42 2.2.3 Аналіз прибутковості і рентабельності………………………………...42 2.3 SWOT-аналіз АКБ «Правекс-Банк»..............................................................47 3 Розробка комунікаційної політики АКБ «Правекс-Банк»……………………51 3.1 Роль комунікаційної політики для підвищення привабливості банку для клієнта в АКБ «Правекс-Банк»....................................................................51 3.2 План комунікаційних заходів, що рекомендуються АКБ «Правекс-Банку»....................................................................................................................58 3.3 Розрахунок бюджету комплексу запропонованих заходів.........................66 3.4 Економічна ефективність запропонованих заходів....................................70 4 Охорона праці та навколишнього середовища....................................................72 4.1 Загальні положення охорони праці...............................................................72 4.2 Управління охороною праці в економічній структурі................................72 4.3 Промислова санітарія.....................................................................................74 4.3.1 Мікроклімат……………………………………………………………75 4.3.2 Вентиляція та опалення…………………………………………….…76 4.3.3 Забезпечення виробничого освітлення………………………………76 4.3.4 Шум і вібрація…………………………………………………………78 4.3.5 Випромінювання та вимоги до випромінювання…………………....78 4.3.6 Ергономічні вимоги до робочого місця……………………………...79 4.4 Заходи безпеки………………………………………………………………80 4.4.1 Заходи безпеки на робочому місці маркетолога…………………….80 4.4.2 Заходи безпеки до устаткування……………………………………...81 4.4.3 Заходи безпеки по електробезпеці……………………………………82 4.5 Пожежна безпека……………………………………………………………82 4.6 Охорона навколишнього середовища……………………………………..83 Висновки....................................................................................................................84 Список джерел інформації........................................................................................86 Додаток А Баланс…………………………………………………………………..90 Додаток Б Звіт про фінансові результати…………………………………………92
1. Анализ товара как инструмента маркетингового воздействия………………..2 1.1 Оценка товара - микс………………………………………………….....2 1.2 Оценка объективных свойств и технического качества товара………………………………………………………………………………...4 1.3 Кондиционирование продукта………………………………………......6 1.4 Марка продукта и анализ ее архитектуры……………….......................7
2. Элементы товарной политики предприятия…………………………………..16 2.1 Позиционирование торговой марки Nokia на рынке мобильных телефонов…………………………………………………………………………..16 2.2 Жизненный цикл товара………………………………………………..22 2.2.1 Понятие жизненного цикла товара…………………………………..22 2.2.2 Стадии жизненного цикла товара……………………………………23 2.3 Разработка нового товара………………………………………………31 2.3.1 Генерирование идеи нового товара………………………………….31 2.3.2 Разработка концепции нового товара и ее проверка……………….33 2.3.3 Разработка товара…………………………………………………….40 Заключение………………………………………………………………………...43 Список литературы…………………………………………………......................44
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.