курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Туризм", решение задач по предмету "Туризм", контрольные по предмету "Туризм", дипломые работы по предмету "Туризм", курсовые работы по предмету "Туризм".
Количество готовых работ по предмету "Туризм": 146
Вступ 1. Основи організації процесів виробництва послуг Харчування в підприємствах ресторанної галузі 1.1. Сутність та значення послуг харчування при організації обслуговування туристів 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 1.3. Методи та види обслуговування туристів на підприємствах громадського харчування в готелях та туристичних комплексах 1.4. Умови організації обслуговування туристів в барах в готелях та туристичних комплексах 1.5. Органіхзація надання послуг харчування туристів в буфетах при готелях та туристичних комплексах 1.6. Загальна характеристика організації виробничого процесу на підприємствах ресторанної галузі 1.7. Виробнича програма підприємств ресторанної галузі 2. Організація надання послуг харчування В туристичному комплексі “росава” 2.1. Загальна характеристика туристичного комплексу “Росава” 2.2. Організація технологічного процесу надання послуг харчування в туристичному комплексі “Росава” 2.3. Аналіз організації процесу обслуговування туристів в ресторані туристичного комплексу “Росава” 2.4. Характеристика та види меню в ресторані туристичного комплексу “Росава” 3. Удосконалення процесів надання послуг Харчування в туристичному комплексі “росава” 3.1. Організація секції по обслуговуванню послугами харчування в номерах 3.2. Обладнання та організація роботи бару при ресторані в туристичному комплексі “Росава” 3.3. Пропозиції по удосконаленню меню ресторану при туристичному комплексі “Росава” Висновки Список літератури Загальний обсяг - 77 стор. Рік - 2006
ВСТУП …………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ І РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ…….…... 6 1.1. Прибуток як економічна категорія ……………………………………. 6 1.2. Стадії формування прибутку підприємства…………………………… 11 1.3. Загальні принципи управління прибутком …………………………… 15 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ І РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «ЛИБІДЬ»………. 25 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу «Либідь»…..……… 25 2.2. Аналіз формування прибутку готельного комплексу «Либідь»…... 33 2.3. Аналіз розподілу прибутку готельного комплексу «Либідь»………... 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ І РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ …………………………………………. 47 3.1. 3.2. Резерви збільшення прибутку…………………………………………. Шляхи покращення фінансових результатів діяльності підприємства 47 53
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ……………………………............ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ ……... 60 ДОДАТКИ ………………………………….………………................. 63
ВСТУП …………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ…………….
5 1.1. Поняття конкурентоспроможності туристичного підприємства……. 5 1.2. Асортимент туристичного підприємства та його структура….……. 11 1.3. Методи дослідження асортименту……………………………………. 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ «ТУРИСТИЧНА ФІРМА «САМ»»…………………………………. 22 2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «САМ» …………… 22 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичної фірми «САМ» ……... 24 2.3. Аналіз внутрішнього середовища туристичної фірми САМ»……….. 29 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «САМ» НА ОСНОВІ РКЗУЛЬТАТУ ПРОВЕДЕНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ…………………………..………………………… 40 3.1. Результат маркетингового дослідження конкурентного асортименту туристичної фірми «САМ»…………………………………………… 40 3.2. План вдосконалення асортименту туристичної фірми «САМ»…… 43 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………… 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ ……. 55 ДОДАТКИ ………………………………….………………................. 58
Курсова робота. Захищена на *відмінно* в Києві у 2009 році
ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ…………………………………5 1.1.Рекреація та види рекреаційних ресурсів…………………………………...5 1.2.Рекреаційна система її властивості, структура і класифікації…………….7 1.3.Загальні особливості районування ………………………………………...13 РОЗДІЛ 2. ГОЛОВНІ ТУРИСТИЧНІ ЦЕНТРИ БРАЗИЛІЇ…………………..18 2.1 Загальна характеристика природних особливостей та історичного розвитку Бразилії………………………………………………………………..18 2.1.1. Фізико-географічне положення країни…………………………….18 2.1.2. Короткий нарис історії Бразилії……………………………………19 2.1.3. Природно-ресурсний потенціал країни…………………………….23 2.2. Характеристика рекреаційно-туристичних центрів Бразилії…………….25 2.2.1. Природні пам’ятки країни…………………………………………...25 2.2.2 Історико-культурні пам’ятки Бразилії………………………………29 РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОГО ГАЛУЗІ БРАЗИЛІЇ …..33 3.1. Сучасний стан туристичної інфраструктури країни……………………...33 3.2. Аналіз туристичного ринку Бразилії………………………………………36 ВИСНОВОКИ……………………………………………………………………...39 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ ……………………………………………………….......40 ДОДАТКИ …………………………………………………………………………42
Курсова робота. Захищена на *відмінно* в Києві у 2008 році
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………… … ..4 Розділ 1. Основні терміни та поняття……………………… …………………5 1.1.Рекреація та види рекреаційних ресурсів…………… ……… … ..5 1.2.Рекреаційна система її властивості, структура і класифікації…… .7 1.3.Загальні особливості районування..……………………………… ….13 1.4.Туристичне районування………………………………………… .16 Розділ 2. Головні туристичні центри Південної Америки…………… … …18 2.1.Загальна характеристика природних особливостей Південної Америки…………………………………………………………… …… …18 2.1.1. Фізико-географічне положення материка……………………....18 2.1.2. Рельєф та кліматичні особливості Південної Америки………..18 2.1.3. Рослинний і тваринний світ……………………………………...19 2.1.4. Субрегіони Південної Америки…………………………………22 2.2. Характеристика рекреаційно – туристичних центрів Атлантичного субрегіону…………………………………………………………………… …22 2.2.1. Аргентина…………………………………………………… …22 2.2.2. Бразилія…………………………………………………… … …27 2.2.3. Венесуела…………………………………………………… ….32 2.3. Характеристика рекреаційно – туристичних центрів Тихоокеанського субрегіону…………………………………………………………………… ….36 2.3.1. Еквадор……………………………………………………………36 Розділ 3. Перспективи і проблеми розвитку рекреаційно-туристичних центрів Південної Америки………………………………………………………… …39 ВИСНОВОК………………………………………………………………… … ..41 Перелік посилань і джерел…………………………………………………… …42 Додатки………………………………………………………………………… . 43
Курсова робота бакалаврату. Захищена на *відмінно* в Києві у 2010 році.
ЗМІСТ ВСТУП 1. ТЕОРЕТИКО - МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1.Основні поняття та терміни 1.2. Характеристика туристичної індустрії 1.3. Загальні особливості районування 2. ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ БРАЗИЛІЇ 2.1. Історія розвитку туризму в Бразилії 2.2. Туристичне районування Бразилії 2.3. Сучасний стан туристичної інфраструктури країни 2.4. Аналіз туристичного ринку Бразилії 3. ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 3.1. Основні етапи розвитку туризму України 3.2. Рекреаційно-туристичне районування України 3.3. Сучасний стан туристичної індустрії України 3.4. Характеристика туристичної діяльності її регулювання та вплив на економіку України 4. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ Й БРАЗИЛІЇ 4.1. Представлення України та Бразилії на міжнародному туристичному ринку 4.2. Співпраця України та Бразилії ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ ДОДАТКИ
Магістерська робота. Захищена на *відмінно* у Чернівцях в 2011 році.
ВСТУП……………………………………………………………………………..4 1. ТЕОРЕТИКО - МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ…………………7 1.1. Основні туристичні поняття та терміни ………………………………….7 1.2. Екстремальний туризм як феномен людської діяльності………………13 1.3. Психологічні чинники для заняття екстремальним туризмом…………25 1.4. Методика вивчення екстремального туризму…………………………..28 2. ПРИРОДНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ РІЗНИХ ВИДІВ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ………………………………………………32 2.1 Геолого - геоморфологічні передумови ………………………………….32 2.2. Гідро – кліматичні передумови…………………………………………...37 2.3. Біотичні передумови………………………………………………………41 2.4. Ландшафтні передумови…………………………………………………..44 3. СУЧАСНИЙ СТАН, ПРОБЛЕМИ Й ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ………………………………...48 3.1 Сучасний стан екстремального туризму в Україні……………………...48 3.2 Регіональні особливості екстремального туризму України…………….55 3.3.Проблеми та перспективи розвитку екстремального туризму в Україні…................................................................................................................75 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...84 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………………87 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..91
Останнім часом модно стало проводити класифікацію активного туризму. Навіщо?Важко зрозуміти. Але припустити можна. Давайте назвемо кілька видів активного відпочинку.
Особливості організації гірських оздоровчо спортивних пеоходів і подорожей.
Активний туризм в Україні розвивається як невід'ємна складова туристичної галузі і спрямований на зміцнення здоров'я, розвиток фізичних, морально-вольових та інтелектуальних здібностей людини шляхом залучення її до участі у спортивних походах різної складності та змаганнях з техніки спортивного туризму, самодіяльних туристичних подорожах, мандрівних туристичних подорожах активного характеру.
Історія розвитку активного туриз Історія розвитку туризму в Україні У першій половині XIX ст. серед передової української інтелігенції виникло зацікавлення своєю Батьківщиною, її історико-культурними та природними пам'ятками. Зокрема значну увагу організації народознавчих мандрівок приділяли члени „Руської трійці" - М. Шашкевич, І. Вагилевич та Головацький.
1.Місце країнознавства в системі наукового знання та географічних наук. Краєзна́вство — вивчення певної частини території країни (міста, села, району, області, краю), її природи, населення, господарства, історії і культури. Існує кілька визначень цього терміну, зокрема географ Олександр Барков вважав, що: Краєзнавство є комплексом наукових дисциплін, різних за змістом і методами дослідження, але які ведуть до однієї мети — наукового і всебічного пізнання краю. Географ Лев Берг називав Краєзнавство малою географією. Джерела краєзнавства
Туризм є однією з провідних і найбільш динамічних галузей економіки і за швидкі темпи він визнаний економічним феноменом сторіччя. У багатьох країнах туризм відіграє значну роль у формуванні валового внутрішнього продукту, активізації зовнішньоторговельного балансу, створенні додаткових робочих місць і забезпечення зайнятості населення. Має великий вплив на такі ключові галузі економіки, як транспорт і зв'язок, будівництво, сільське господарство, виробництво товарів народного споживання і інші, тобто виступає своєрідним стабілізатором соціально-економічного розвитку. Перспективи розвитку китайського ринку туризму величезні і вселяють великий оптимізм. Згідно з даними СОТ, у 2020 році Китай займе перше і четверте місця в світі відповідно за кількістю прийнятих туристів з-за кордону і числа вітчизняних туристів, які вчинили закордонні туристські поїздки. Актуальність теми дослідження - велике теоретичне і прикладне значення мають аналіз розвитку та формування інфраструктури туризму та гостинності Китаю і її впливу на міжнародні туристські ринки.
Вступ Розділ 1. Аналіз просторової організації готелів 4*. Вимоги до будівлі 1.1. Організація приміщень житлової групи 1.2. Організація нежитлових груп приміщень Розділ 2. Технологічні процеси в готелі 4* 2.1. Вимоги до служби прийому та розміщення 2.2. Організація прийому і розміщення клієнтів готельних підприємств 2.3. Організація перебування гостей Розділ 3. Аналіз вимог, що висуваються до персоналу в готелях 4* Висновки Список використаних джерел та літератури Додатки
Вступ Розділ 1. Аналіз просторової організації готелів 5*. Вимоги до будівлі 1.1. Характеристика споруд готельних комплексів 1.2. Приміщення готельного комплексу Розділ 2. Технологічні процеси в готелі 5* 2.1. Особливості технологічних процесів готелях категорії 5* 2.2. Організація надання основних та додаткових послуг Розділ 3. Вимоги до персоналу Висновки Список використаних джерел та літератури Додатки
ВСТУП 3 Розділ І. ПОТЕНЦІАЛ РЕКРЕАЦІЙНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ІТАЛІЇ 6 1.1. Природно-рекреаційні ресурси країни 6 1.2. Історико-культурні ресурси Італії 13 Розділ ІІ. РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ ІТАЛІЇ 19 2.1. Сучасний стан розвитку індустрії туризму Італії 19 2.2. Характеристика основних туристичних регіонів Італії 25 Розділ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ В ІТАЛІЇ 43 3.1. Основні проблеми туристичної індустрії Італії 43 3.2. Перспективи туристичного сектора Італії 45 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50 ДОДАТКИ 52
ВСТУП І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ХОСТЕЛУ ЯК ЗАСОБУ РОЗМІЩЕННЯ
1.1. Хостели у загальній класифікації засобів розміщення 1.2. Історія виникнення та поширення хостелів 1.3. Класифікація та стандарти хостелів 1.4. Сучасні тенденції розвитку хостелів на українському ринку
ІІ. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ МОЛОДІ У ХОСТЕЛІ «ЯРОСЛАВ» У М. КИЄВІ
2.1. Організаційна структура управління хостелу «Ярослав» 2.2. Аналіз організації надання основних та додаткових послуг у хостелі 2.3. Аналіз рівня розвитку готельних послуг у хоостелі «Ярослав»
ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ ХОСТЕЛ РУХУ В УКРАЇНІ
3.1. Євро 2012 – шанс для розвитку хостелів 3.2. Підвищення якості надання послуг у вітчизняних хостелах
ВСТУП 3 1.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КАЗАХСТАНУ 6 1.1. Фізико – географічна характеристика країни 6 1.2. Короткий нарис історії Казахстану 9 1.3. Державно-адміністративний устрій 11 1.4. Соціально-економічний розвиток 12 ІІ. ПРИРОДНО-РЕКРЕАЦІЙНІ ТА ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ КРАЇНИ 14 2.1. Природний потенціал Казахстану 14 2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 17 ІІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ КАЗАХСТАНУ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 19 3.1. Основні етапи розвитку казахстанського туризму 19 3.2. Туристичне районування країни 23 3.3. Аналіз туристичного ринку Казахстану 26 ВИСНОВКИ 34 Список використаних джерел 37 ДОДАТКИ 39
Реферат з дисципліни «Організація готельного господарства» На тему «Проект готелю» План Вступ 1. Проект готелю. 2. Назва, логотип, вимоги та категорія готелю. 3. Інтер’єр номерів та опис одного з них. 4. Послуги, які надаються в готелі. 5. Ресторан готелю. Висновки Список використаної літератури
Содержание Вступление………………………………………………...………………………3 1. Характеристика пассажирского судна………………………………6 2. Предоставление основной гостиничной услуги на пассажирском судне…9 3. Предоставление дополнительных услуг на пассажирском судне…………11 4. Особенности организации отельного хозяйства на исследуемом пассажирском судне……………………………………………..………………13 Выводы………………………………………………………………...…………15 Список литературы………………………………………………………………18 Приложения……………………………………………………………...………20 Приложение А……………………………………………………………………20 Приложение Б……………………………………………………………………21 Приложение В……………………………………………………………………22 Приложение Г……………………………………………………………………23 Приложение Д……………………………………………………………………24
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ………………………………………………….…
1.1. Суть, функції, класифікації та оцінка ризиків …...................................
1.2. Характеристика видів ризиків та ризиків в туризмі…………….……. 1.3. Особливості механізму управління ризиками на підприємствах……. РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «РУСЬ»…………………………………
2.1. Загальна характеристика готелю «Русь» ……………………………… 2.2. Оцінка впливу ризиків на результати фінансово-господарської діяльності готелю «Русь» ……………………………………………... 2.3. Методи зменшення впливів ризиків на готель «Русь»........................ РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В ГОТЕЛІ …………………………
3.1. Напрямки вдосконалення механізму управління ризиками в готелі «Русь» 3.2. Економічне обґрунтування пропозицій щодо удосконалення механізму управління ризиками згідно з готелем «Русь»................ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ……………………………………
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.