курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Туризм", решение задач по предмету "Туризм", контрольные по предмету "Туризм", дипломые работы по предмету "Туризм", курсовые работы по предмету "Туризм".
Количество готовых работ по предмету "Туризм": 146
ВСТУП ……… 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ…
1.1. Сутність концепції життєвого циклу …...………................................
1.2. Туристичний продукт як об’єкт управління в системі маркетингу ..
1.3. Стратегії управління туристичним продуктом на кожній стадії життєвого циклу………………………………………………………..
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (найти туроператор!)
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства і назва(коли створена,документація,організаційна структура,напрями роботи)...
2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства (СВОТ)
2.3. Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства ……
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ……………………………………………
3.1. Аналіз стадії життєвого циклу туристичної фірми(минимум 3 напрямки: например египет Турция ОАЕ, графики по годам сколько людей купили напрям) зависит от тур.оператора……………………..
3.2. Стратегії управління асортиментом туристичної фірми на засадах концепції життєвого циклу……………...…………………………….
ВСТУП І. МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ТУРУ 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 1.2. Оцінка пропозиції 1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі II. ПРОЕКТ ТУРУ 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 2.1.2. Оцінка території 2.2. Форма туру та схема маршруту 2.3. Пакет послуг 2.4. Програма туру 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру IIІ. МАРКЕТИНГ НОВОГО ТУРУ 3.1. Позиціонування та просування нового туру 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка ВИСНОВКИ Список використаних джерел
ВСТУП І. МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ТУРУ 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 1.2. Оцінка пропозиції 1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі II. ПРОЕКТ ТУРУ 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 2.1.2. Оцінка території 2.2. Форма туру та схема маршруту 2.3. Пакет послуг 2.4. Програма туру 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру IIІ. МАРКЕТИНГ НОВОГО ТУРУ 3.1. Позиціонування та просування нового туру 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка ВИСНОВКИ Список використаних джерел
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА В УКРАЇНІ 7 1.1. Передумови виникнення індустрії гостинності 7 1.2. Сучасний стан розвитку готельного господарства України 10 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ „РУСЬ” 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу „Русь” 15 2.2. Аналіз господарської діяльності готелю за період 2009-2010 рр. 18 2.3 Дослідження розвитку якісних показників готельних послуг в готелі “Русь” за період 2002-2010 рр. 22 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ Й ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 30 3.1. Проблеми на шляху до міжнародних стандартів готельного сервісу в Україні 30 3.2. Євро 2012 – як передумова вдосконалення готельної бази України 34 ВИСНОВКИ 39 Список використаної літератури 42 ДОДАТКИ 44
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛИТВИ 5 1.1. Загальна інформація про Литву 5 1.2. Природно-ресурсний, соціально-економічний та рекреаційно-туристський потенціал Литви 5 1.3. Аналіз основних статистичних даних в галузі туризму Литви 9 РОЗДІЛ 2 РЕКРЕАЦІЙНО-ТУРИСТСЬКИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА ВИДИ ТУРИЗМУ ПОШИРЕНІ В ЛИТВІ 12 2.1. Характеристика найвідоміших туристських об’єктів Литви 12 2.2. Види та типи туризму розвинуті в Литві 15 2.3. Рівень розвитку туристської інфраструктури Литви 17 РОЗДІЛ З АНАЛІЗ МІЖНАРОДНИХ ЗВ’ЯЗКІВ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ УКРАЇНИ І ЛИТВИ 22 3.1. Аналіз діяльності український туристських підприємств, що працюють на туристському ринку Литви 22 3.2. Характеристика турів, що пропонується українським туристам в Литві 25 3.3. Перспективи співробітництва України з Литвою в галузі туризму 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 ДОДАТКИ 34
ВСТУП 3 1. Сучасний стан та динаміка розвитку готельного господарства України за період 2001-2010 рр. 5 2. Основні проблеми у розвитку готельної індустрії України 12 ВИСНОВКИ 15 Список використаної літератури 18
ВСТУП 3 1. Характеристика сучасного стану готельної індустрії АР Крим 5 2. Проблеми готельної індустрії АР Крим 12 3. Перспективи розвитку готельної індустрії АР Крим ВИСНОВКИ 14 ВИСНОВКИ 16 Список використаної літератури 18
ВСТУП 3 Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ БРОНЮВАННЯ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Технологічний цикл обслуговування клієнтів в готелях 5 1.2. Організація і технологія обслуговування гостей службою бронювання 9 1.3. Застосування Інтернет технологій у процесі обслуговування споживачів готельного господарства 11 Розділ ІІ. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ БРОНЮВАННЯ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 15 2.1. Характеристика підприємства готельного господарства „Рів'єра” 15 2.2. Аналіз організації й технології обслуговування гостей службою бронювання готелю „Рів'єра” 17 2.3. Застосування Інтернет технології у процесі обслуговування споживачів готельного господарства „Рів'єра” 24 Розділ ІІІ. ПРОПОЗИЦІЇ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЇ БРОНЮВАННЯ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 26 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 34 Список використаної літератури 37 ДОДАТКИ 39
ВСТУП ………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОПОДАТКУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ …………………………………. 5 1.1. Економічна сутність та необхідність оподаткування ……….......... 5 1.2. Загальні принципи оподаткування. Види податків та їх класифікація ……………………......................................................... 6 1.3. Теоретичні та правові засади оподаткування діяльності туристичних підприємств в Україні …………………………........ 10 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОПОДАТКУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ТЕРНОПІЛЬ-ГОТЕЛЬ» …………… 26 2.1. Загальна характеристика ВАТ «Тернопіль-готель»……………….. 26 2.2. Аналіз ліквідності та платоспроможності. Оцінка фінансових результатів ВАТ «Тернопіль-готель»……………………………… 30 2.3. Дослідження процесу впливу податкового навантаження на фінансові результати ВАТ «Тернопіль-готель»............................ 42 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «ТЕРНОПІЛЬ»……………………… 45 3.1. Пропозиції щодо оптимізації процесу оподаткування у ВАТ «Тернопіль-готель»………………………………………………….. 45 3.2. Економічне обгрунтування системи оподаткування діяльності ВАТ «Тернопіль-готель»………........................................................ 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………… 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ ……. 58 ДОДАТКИ ………………………………….………………................. 61
работа 2009 года. Раскрывается состояние туристического рыгка Украины в целом и в частности переде Евро 2012
ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 7 1.1. Законодавче забезпечення розвитку внутрішнього туризму в Україні 7 1.2. Ресурсна база, як складова розвитку внутрішнього туризму в Україні 12 1.2.1. Природні ресурси 12 1.2.2. Соціально-економічні ресурси 16 1.2.3. Історико-культурні ресурси 19 1.2.4. Рекреаційні ресурси 23 1.3. Туристична політика 26 РОЗДІЛ ІІ. СТАН РИНКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 34 2.1. Сучасний ринок внутрішнього туризму в Україні 34 2.2. Суб’єкти українського ринку внутрішнього туризму 42 2.2.1. Провідні тур оператори 42 2.2.2. Провідні тур агенти 45 2.3. Головні дестинації 47 2.4. Внутрішньорегіональні особливості 53 2.5. Внутрішні авіаційні перевезення 56 2.6. Внутрішні водні перевезення 59 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 65 3.1. Проблеми розвитку внутрішнього туризму України 65 3.1.1. Економічні проблеми 65 3.1.2. Політичні ситуації в країні 69 3.1.3. Рівень інфраструктури 70 3.1.4. Рівень професіоналізму 73 3.1.4. Недосконалість законодавчої бази 75 3.2. Перспективи розвитку внутрішнього туризму 79 3.2.1. Інвестиційні можливості 79 3.2.2. Чемпіонат Європи по футболу – Євро 2012 86 3.2.3. Перспективні туристичні об’єкти 91 ВИСНОВКИ 95 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 99
ЗМІСТ ВСТУП 3 І. МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ТУРУ 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 6 1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 10 II. ПРОЕКТ ТУРУ «БАНАНА ЛІТО» 12 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру. 12 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 12 2.1.2. Оцінка території 14 2.2. Форма туру та схема маршруту 17 2.3. Пакет послуг 17 2.4. Програма дитячого оздоровчого туру „Банана літо*” 21 2.5. Організаційно-технічне забезпечення 22 2.6. Економічне обґрунтування проекту 24 IIІ. МАРКЕТИНГ НОВОГО ТУРУ 26 3.1. Позиціонування та просування нового туру 26 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 29 ВИСНОВКИ 33 Список використаних джерел 36 ДОДАТКИ 38
ВСТУП 3 РОЗДІЛ. І. ТУРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КРАЇН ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ 5 1.1. Загальна географічна характеристика країн Південної Америки 5 1.2. Природні туристичні ресурси країн Південної Америки 10 1.3. Історико-культурні туристичні ресурси території Південної Америки 12 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТУРИСТИЧНОГО ГАЛУЗІ КРАЇН ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ 14 2.1. Характеристика стану розвитку туризму в Бразилії 14 2.2. Характеристика стану розвитку туризму в Аргентині 18 2.3. Характеристика стану розвитку туризму у Венесуелі 21 2.4. Характеристика стану розвитку туризму у Колумбії 22 2.5. Характеристика стану розвитку туризму у Еквадорі 26 2.6. Характеристика стану розвитку туризму у Перу 29 2.7. Характеристика стану розвитку туризму у Чилі 32 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТКИ 38
ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА США 6 1.1. Історія становлення готельного господарства США 6 1.2. Значення готельного господарства США у розвитку світового готельного господарства 13 Розділ 2 ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА США НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 19 2.1. Структура готельного господарства та класифікація готелів США 19 2.2. Сучасний стан та тенденції розвитку готельного господарства США 23 Розділ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА США 29 3.1. Прогнози розвитку готельного господарства США 29 3. 2. Інновації в готельному секторі США 31 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 37 Додатки 40
ЗМІСТ ВСТУП 3 І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЮ «ДРУЖБА» 5 1.1. Місце розташування, підпорядкованість, призначення, рівень комфорту, види послуг, місткість, поверховість, типи номерів 5 1.2. Основні служби готельного підприємства, їх функції та склад. Організаційна структура управління готелю 7 1.3. Правила внутрішнього трудового розпорядку 10 1.4. Основні принципи гостинності 12 ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ЖИТЛОВИХ ПОВЕРХАХ ГОТЕЛЮ «ДРУЖБА» 14 2.1. Функціональні обов’язки працівників поверхової служби 14 2.2. Організація та планування праці на поверсі 15 2.3. Технологічні цикли та операції, послідовність їх виконання поверховим персоналом готелю 19 2.4. Організація та технологія надання додаткових послуг на поверсі 24 ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ СЛУЖБИ ПРИЙМАННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ «ДРУЖБА» 27 3.1. Функціональні обов’язки працівників СПО 27 3.2. Бронювання номерів та місць в готелі 30 3.3. Технологія приймання, розміщення та обслуговування споживачів готельних послуг в закладі розміщення 33 3.4. Організація виїзду з готелю 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ 43
ЗМІСТ ВСТУП 3 І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЮ «ПОДІЛ ПЛАЗА» 5 1.1. Місце розташування, підпорядкованість, призначення, рівень комфорту, види послуг, місткість, поверховість, типи номерів 5 1.2. Основні служби готельного підприємства, їх функції та склад. Організаційна структура управління готелю 7 1.3. Правила внутрішнього трудового розпорядку 10 1.4. Основні принципи гостинності 12 ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ЖИТЛОВИХ ПОВЕРХАХ ГОТЕЛЮ «ПОДІЛ ПЛАЗА» 14 2.1. Функціональні обов’язки працівників поверхової служби 14 2.2. Організація та планування праці на поверсі 15 2.3. Технологічні цикли та операції, послідовність їх виконання поверховим персоналом готелю 19 2.4. Організація та технологія надання додаткових послуг на поверсі 24 ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ СЛУЖБИ ПРИЙМАННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ «ПОДІЛ ПЛАЗА ХОТЕЛ» 27 3.1. Функціональні обов’язки працівників СПО 27 3.2. Бронювання номерів та місць в готелі 30 3.3. Технологія приймання, розміщення та обслуговування споживачів готельних послуг в закладі розміщення 33 3.4. Організація виїзду з готелю 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ 43
1. Склад, асортимент, вимоги до якості алкогольних напоїв. 2. Основні принципи організації харчування туристів у закладах ресторанного господарства. 3. Аналіз особливостей харчування туристів з Німеччини на території України.
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.