курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Туризм", решение задач по предмету "Туризм", контрольные по предмету "Туризм", дипломые работы по предмету "Туризм", курсовые работы по предмету "Туризм".
Количество готовых работ по предмету "Туризм": 146
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТОВОЮ ПРОГРАМОЮ В ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 1.1. Сутність та зміст продуктової програми в туристичних підприємствах 1.2. Показники оцінки продуктової програми туристичних підприємств 1.3. Методичний інструментарій проведення економічного аналізу та планування продуктової програми в туристичних підприємствах РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТОВОЮ ПРОГРАМОЮ В ТП «АЛЬФ ТУРИСТИЧНИЙ ОПЕРАТОР», М. КИЇВ 2.1. Оцінка продуктової програми туристичного підприємства «Альф туристичний оператор», м. Київ 2.2. Аналіз динаміки та структури показників продуктової програми туристичного підприємства «Альф туристичний оператор», м. Київ 2.3. Дослідження основних факторів впливу на зміну показників, що характеризують продуктову програму туристичного підприємства «Альф туристичний оператор», м. Київ 2.4. Автоматизація економічних розрахунків аналізу ефективності управління продуктовою програмою туристичного підприємства «Альф туристичний оператор», м. Київ з використанням ПЕОМ РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТОВОЮ ПРОГРАМОЮ В ТУРИСТИЧНОГО ПІДРИЄМСТВА «АЛЬФ ТУРИСТИЧНИЙ ОПЕРАТОР», М. КИЇВ 3.1. Напрями підвищення ефективності управління продуктовою програмою туристичного підприємства «Альф туристичний оператор» 3.2. Економічне обґрунтування пропозицій щодо удосконалення ефективності обґрунтування продуктової програми туристичного підприємства «Альф туристичний оператор» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади управління продуктовою програмою в туристичних підприємствах (ТП) 1.1. Сутність та зміст продуктової програми в ТП 1.2. Показники оцінки продуктової програми ТП 1.3. Методичний інструментарій проведення економічного аналізу та планування продуктової програми в ТП
РОЗДІЛ 2. Дослідження ефективності управління продуктовою програмою в ТП «…», м. Київ 2.1. Оцінка продуктової програми ТП 2.2. Аналіз динаміки та структури показників продуктової програми ТП 2.3. Дослідження основних факторів впливу на зміну показників, що характеризують продуктову програму ТП 2.4. Автоматизація економічних розрахунків аналізу ефективності управління продуктовою програмою ТП з використанням ПЕОМ РОЗДІЛ 3. Пропозиції по удосконаленню ефективності управління продуктовою програмою в ТП «…», м. Київ 3.1. Напрями підвищення ефективності управління продуктовою програмою ТП 3.2. Економічне обґрунтування пропозицій щодо удосконалення ефективності обґрунтування продуктової програми ТП ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Розробка рекламної стратегії як елемент планування рекламної діяльності в індустрії гостинності 2. В чому полягає різниця між рекламними агенствами з повним циклом послуг і агенствами, що надають спеціалізовані послуги. Поясність 3. Закон Мерфі. Поясніть його суть і значення Список використаної літератури
1. Баланс туристичного підприємства 2. Аналіз організаційного і матеріально – технічного рівня діяльності туристичного підприємства Задача Провести аналіз структури фонду заробітної плати туристичного підприємства і визначити питому вагу виплат за рахунок коштів, що входять до собівартості туристичного продуктуПобудувати в середовищі MS EXEL таблицю та провести необхідні розрахунки в порожніх клітинках. Колонку «Оплата праці за день» заповнити, використовуючи логічну функцію ЕСЛИ, залежно від категорії, 1 категорія - грн., 2 категорія – 30 грн., В порожніх ствпчиках встановити грошовий формат даних з двома десятковими знаками, позначення грн
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти дослідження індустрії туризму та порядку здійснення туристичної діяльності 1.1 Індустрія туризму та її розвиток у сучасних умовах 1.2 Становлення й організація туристичного бізнесу в Україні 1.3 Умови провадження підприємницької діяльності в сфері туризму Розділ 2 Практичні засади дослідження туристичної діяльності 2.1 Організаційно – економічна характеристика туристичного підприємства 2.2 Маркетингові дослідження туристичного ринку 2.3 Блок товарно – збутових стратегій туристичного підприємства Розділ 3. Перспективні напрямки розвитку туристичного підприємства «Нитка Аріадни» Висновки Список використаної літератури
1. Інфраструктура готельного господарства 2. Холодне водопостачання в готельному підприємстві та основні вимоги до нього 3. Орієнтований термін служби санітарно-технічного обладнання
Вступ Розділ 1 теоретичні аспекти маркетингової діяльності туристичної фірми 1.1 Товарна політика 1.1.2 Варіанти турпродукту 1.1.3 Диференціація продукту 1.1.4 Політика цін й умови продажу 1.1.5 Зміни цін 1.1.6 Модифікація цін 1.1.7 Надання знижок 1.2 Цінова політика 1.2.1 Формування цінової політики 1.2.2 Методи 1.2.3 Методика визначення ціни та форми обліку туристичного продукту 1.2.4 Основні фактори, що впливають на рівень експортних цін на туристські послуги 1.3 Комунікаційна політика 1.4 Розподільча політика Розділ 2 актуальність маркетингової діяльності туристичної фірми а, б, с 2.2.1 Аналіз товарної політики 2.2.2 Поняття трудового договору 2.2.3 Внутрішній трудовий розпорядок при виконанні трудових обов’язків 2.2.4 Напрям діяльності 2.2.5 Нормативно-правові акти 2.2.6 Маркетингові дослідження у роздрібній торгівлі: аналіз структури збуту Розділ 3 шляхи вдосконаленнямаркетингової діяльності туристичної фірми Виводи Література
ВСТУП. 1. Законодавча база розвитку внутрішнього туризму в Україні 2. Програма розвитку туризму в Україні до 2010 року 3. Сучасний стан розвитку туризму та його місце в суспільному виробництві 4. Організаційно-економічні важелі розвитку туризму в Україні 5. Розвиток внутрішнього туризму в Україні в системі Акціонерного Товариства “Укрпрофтур”. 6. Рекреаційно-природні туристичні ресурси Черкащині 7. Історико-культурні туристичні ресурси Черкащини 8. Історичний аспект розвитку туристично-екскурсійної справи на Черкащині 9. Діяльність бюро подорожей та екскурсій 10. Удосконалення розвитку шкільного туризму 11. Удосконалення розвитку спеціалізованого туризму 12. Удосконалення розвитку сільського туризму Висновки
Вступ 1. Загальна характеристика засобів розміщення 1.1. Сучасні тенденції розвитку засобів розміщення 1.2. Головні критерії класифікації засобів розміщення 1.3. Класифікація готельних номерів 2. Готельна послуга – складова туристичних послуг 2.1. Особливості готельних послуг 2.2. Концепція уніфікованих технологій готельних послуг 2.3. Організація бронювання готельних послуг 2.4. Організація розміщення споживачів готельних послуг 2.5. Організація виїзду відвідувачів з готелю Висновки Список літератури Загальний обсяг - 37 стор. Рік - 2004
Вступ Розділ 1 визначення ролі послуг харчування для туризму як сфери діяльності 1.1. Роль послуг та види харчування при організації обслуговування туристів в готелях та туристичних комплексах 1.2. Управління якістю обслуговування споживачів 1.3. Класи та методи обслуговування туристів послугами харчування 1.4. Види сервісу при обслуговуванні туристів послугами харчування Розділ 2. Технологія організації надання послуг харчування в готельному комплексі”дніпро” 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу “Дніпро” 2.2. Організація забезпечення туристів послугами харчування Розділ 3. Удосконалення процесів виробництва Послуг харчування в готельному комплексі “дніпро” Висновки Список літератури Загальний обсяг - 46 стор. Рік - 2007
Вступ Розділ 1 організація процесів виробництва послуг Харчування в підприємствах ресторанної галузі 1.1. Сутність та значення послуг харчування при організації обслуговування туристів 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 1.3. Методи та види обслуговування туристів на підприємствах громадського харчування в готелях та туристичних комплексах 1.4. Умови організації обслуговування туристів в барах в готелях та туристичних комплексах Розділ 2 організація надання послуг харчування в туристичному комплексі "росава" 2.1. Загальна характеристика туристичного комплексу "Росава" 2.2. Організація технологічного процесу надання послуг харчування в туристичному комплексі "Росава" 2.3. Аналіз організації процесу обслуговування туристів в ресторані туристичного комплексу "Росава" Розділ 3 удосконалення процесів надання послуг Харчування в туристичному комплексі "росава" Висновки Список літератури Загальний обсяг - 45 стор. Рік - 2007
Вступ 1. Теоретичні аспекти організації процесів надання послуг харчування для туристів в підприємствах ресторанної галузі 1.1. Значення послуг харчування і характеристика основних типів підприємств громадського харчування 1.2. Методи та види обслуговування туристів на підприємствах громадського харчування в готелях та туристичних комплексах 1.3. Загальна характеристика організації процесу обслуговування на підприємствах ресторанної галузі.28 1.4. Висновки 2. Організація надання послуг харчування у туристичному комплексі «Россава» 2.1. Загальна характеристика ресторану туристичного комплексу “Росава” 2.2. Організація технологічного процесу надання послуг харчування в туристичному комплексі “Росава” 2.3. Аналіз організації процесу обслуговування туристів в ресторані туристичного комплексу “Росава” 2.4. Висновки 3. Удосконалення процесів надання послуг харчування в туристичному комплексі «Россава» 3.1. Удосконалення виробничої структури ресторану туристичного комплексу «Россава» 3.2 Пропозиції щодо розширення асортименту послуг харчування в туристичному комплексі “Россава” 3.3. Обладнання та організація роботи бару при ресторані в туристичному комплексі “Росава” Загальні висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки Загальний обсяг - 89 стор. Рік - 2005
Вступ РОЗДІЛ І. Розвиток туристичної індустрії та готельно- ресторанного бізнесу 1.1. Коротка історія ресторанного бізнесу 1.2. Система громадського харчування 1.3. Сучасна індустрія харчування 1.4. Ризик в ресторанному бізнесі 1.5. Аналіз динаміки і основні тенденції розвитку туризму в Україні РОЗДІЛ ІІ. Організація ресторанного бізнесу 2.1. Класифікація ресторанів 2.2. Обладнання та дизайн ресторану 2.3. Оформлення і організація приміщення 2.4. Бар 2.4.1. Що необхідно мати в барі 2.4.2. Алкогольні напої 2.5. Кухня 2.5.1. Значення кухні в ресторані 2.5.2. Обслуговуючий персонал 2.5.3. Розробка меню 2.6. Обідній зал 2.6.1. Музика 2.6.2. Вентиляція, опалювання і прибирання 2.6.3. Оформлення меню 2.6.4. Обов’язки обслуговуючого персоналу 2.6.5. Оплата 2.7. Обслуговування в готелях 2.8. Гігієна, санітарія, безпека 2.8.1. Джерела отруєнь 2.8.2. Чистота 2.8.3. Правила особистої гігієни обслуговуючого персоналу 2.9. Зв’язки з громадськістю 2.9.1. Необхідність реклами в готельно-ресторанному бізнесі 2.9.2. Засоби, що вживаються в рекламі РОЗДІЛ ІІІ. Готельно-ресторанна галузь України 3.1. Проблема глобальної та регіональної конкурентноспроможності України у готельно-ресторанній справі 3.2. Аналіз проблеми 3.3. Шляхи підвищення конкурентноспроможності, обґрунтування пропозицій та вибір альтернатив 3.4. Здійснення пропозицій урядовими та неурядовими організаціями Висновки Список використаної літератури
Вступ 1. Основні поняття й визначення роли Послуг харчування для туризму як сфери діяльності 1.1. Визначення та значення подорожей для розвитку туризму 1.2. Споживачі туристського продукту 1.3. Роль послуг та види харчування при організації обслуговування туристів в готелях та туристичних комплексах 1.4. Управління якістю обслуговування споживачів 1.5. Класи та методи обслуговування туристів послугами харчування 1.6. Види сервісу при обслуговуванні туристів послугами харчування 1.7. Особливості культури харчування іноземних туристів 2. Технологія організації надання послуг харчування В готельному комплексі”дніпро” 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу “Дніпро” 2.2. Аналіз основних показників діяльності готельного комплексу 3. Удосконалення процесів виробництва Послуг харчування в готельному Комплексі “дніпро” 3.1. Удосконалення виробничої структури ресторану готельного комплексу “Дніпро” 3.2. Провадження методу обслуговування “кейтерінг” в діяльності ресторану 3.3. Пропозиції щодо розширення асортименту послуг харчування в готельному комплексі “Дніпро” Висновки Список літератури Загальний обсяг - 86 стор. Рік - 2006
Вступ 1. Розвиток туризму в україні на сучасному етапі 1.1. Законодавча база розвитку внутрішнього туризму в Україні 1.2. Програма розвитку туризму в Україні до 2010 року 1.3. Сучасний стан розвитку туризму та його місце в суспільному виробництві 1.4. Організаційно-економічні важелі розвитку туризму в Україні 2. Розвиток внутрішнього туризму в україні і черкаському регіоні 2.1. Розвиток внутрішнього туризму в Україні в системі Акціонерного Товариства “Укрпрофтур” 2.2. Регіональні фактори розвитку внутрішнього туризму 3. Розвиток внутрішнього туризму в черкаському регіоні 3.1. Рекреаційно-природні туристичні ресурси Черкащині 3.2. Історико-культурні туристичні ресурси Черкащини 3.3. Історичний аспект розвитку туристично-екскурсійної справи на Черкащині 3.4. Інфраструктура туристичного менеджменту Черкаської області на сучасному етапі 4. Розвиток внутрішнього туризму на черкащині в системі обласного підприємства “черкаситурист” 4.1. Діяльність бюро подорожей та екскурсій 4.2. Удосконалення розвитку шкільного туризму 4.3. Удосконалення розвитку спеціалізованого туризму 4.4. Удосконалення розвитку сільського туризму Висновки Література Загальний обсяг - 91 стор. Рік - 2006
Вступ 1. Поняття туризму та складові туристичної галузі як об’єкту управління 1.1. Поняття туризму 1.2. Туристична індустрія як вид економічної діяльності 1.3. Особливості туризму як об’єкта управління 2. Методи менеджменту і стратегія розвитку туристичного підприємства 2.1. Поняття й класифікація методів менеджменту 2.2. Організаційно-адміністративні методи керування 2.3. Економічні методи керування 2.4. Соціально-психологічні методи керування 2.5. Самоврядування 2.6. Стратегія розвитку підприємства та бізнес-планування 3. Розвиток туристичної галузі україни 3.1. Характеристика туристичної діяльності та її вплив на економіку України 3.2. Зв'язок туристичної галузі Росії з Україною 3.3. Туристичні ресурси та інфраструктура - головні складові розвитку туризму в Україні 3.4. Перспективи розвитку туризму в Україні та вплив соціальних, демографічних та інших факторів на туристичний ринок 4. Запровадження нових методів і технологій в управлінні підприємствами туристичної галузі 4.1. Вдосконалення організаційних структур менеджменту 4.2. Оптимізації процесу управління персоналом підприємства 4.3. Перспективи й сучасні методи управління стратегічним розвитком готельно-туристського комплексу 4.4. Новітні інформаційні технології в управлінні туристичної галуззю 4.5. Диверсифікація - один із напрямів підвищення ефективності діяльності туристичного підприємства Висновки Додаток 1 «адміністративні методи управління» Додаток 2 «економічні методи управління» Додаток 3 «соціальні методи управління» Список використаної літератури Загальний обсяг - 125 стор. Рік - 2005
Вступ 1. Нормативно-правова база здійснення підприємницької діяльності в туристичній галузі україни 1.1. Туристичне підприємство та його види 1.2. Порядок реєстрації туристичного підприємства 1.3. Умови провадження підприємницької діяльності в сфері туризму 2. Організація діяльності туристичного підприємства 2.1. Дослідження маркетинового середовища туристичного підприємства 2.2. Маркетингові дослідження туристичного ринку 2.3. Блок товарно-збутових стратегій туристичного підприємства 2.4. Розробка та впровадження нового туристичного продукту 3. Перспективні напрямки розвитку туристичного підприємства “нитка аріадни” 3.1. Загальна характеристика тов “нитка аріадни” 3.2. Вибір стратегії розвитку туристичного підприємства “нитка аріадни” 3.3. Аналіз ефективності впровадження туру “екстремальні карпати” Висновки та пропозиції Список використаної літератури Загальний обсяг - 78 стор. Рік - 2005
Вступ РОЗДІЛ 1 Теоретико-методологічні аспекти виникнення та організації молодіжного туризму в Україні 1.1 Перші молодіжні туристські організації в Україні 1.2 Молодіжний туризм в повоєнні роки 1.3 Розвиток молодіжного туризму в Україні у міжвоєнний період РОЗДІЛ 2 Аналіз та дослідження молодіжного туризму в Україні в сучасних умовах 2.1 Сучасний стан розвитку молодіжного туризму в Україні 2.2 Аналіз законодавчої та нормативної бази здійснення туристичної діяльності в Україні 2.3 SWOT – аналіз для галузі молодіжного туризму 2.4 Аналіз господарчої діяльності підприємств у сфері молодіжного туризму в Україні РОЗДІЛ 3 Аспекти впровадження удосконалення методів активізації діяльності в молодіжному туризмі Висновки Література Додатки Загальний обсяг - 87 стор. Рік - 2004
Вступ I. Теоретична частина Сучасне становище санаторно-курортної і туристичної Галузей в україні та у світі 1.1. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм 1.2. Індустрія туризму та її розвиток у сучасних умовах 1.3. Становлення й організація туристичного бізнесу в Україні 1.4. Розрахунки ціни туристичного продукту 1.5. Туризм і сфера послуг 1.6. Ринок послуг 1.7. Визначення вихідної ціни товару 1.8. Стратегія ціноутворення 1.9. Роль економічного аналізу 1.10. Визначення показників ефективності 1.11. Термін окупності інвестицій 1.12. Рентабельність 1.13. Чистий потік платежів ІІ. Аналітична частина Аналіз стану бази відпочинку «україна» Заводу збв-4 міста ворзель київської області ІІІ. Проектно-рекомендаційна частина Реорганізація бази відпочинку “ україна”, місто ворзель київської області, в спортивно-оздоровчий комплекс 3.1. Аналіз статистичних даних 3.2. Відомості про об’єкт 3.3. Шляхи реалізації проекту 3.4. Конкуренти Висновки Список літератури Загальний обсяг - 110 стор. Рік - 2004
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.