курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Туризм", решение задач по предмету "Туризм", контрольные по предмету "Туризм", дипломые работы по предмету "Туризм", курсовые работы по предмету "Туризм".
Количество готовых работ по предмету "Туризм": 146
ВСТУП………………………………………………………………………….....3 РОЗДІЛ 1. Внутрішній простір рекреаційних закладів, як створення комфорту життєдіяльності людини………………………………5 1.1. Екологічний комфорт .......................................................…………..….....6 1.2. Функціональний комфорт ....................……………………………...........6 1.3. Естетичний комфорт...................................................................................7 РОЗДІЛ 2. Функціональність та значення основних блоків приміщень готелів.......................................................................................………………......9 2.1. Блок приймально-допоміжних приміщень………………………………...9 2.2. Блок приміщень житлової групи………………………….……………….10 2.3. Блок приміщень харчування…………………………….…………………11 2.4. Блок приміщень адміністрації……………………………………………..13 2.5. Блок підсобних і господарських приміщень…………………………...…14 РОЗДІЛ 3. Будівництво сучасних готелів.............................................…….15 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………….19
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПЛАНУВАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕГІОНУ РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАЛЬНА СТРУКТУРА РЕКРЕАЦІЙНОГО ПРИДНІСТРОВСЬКОГО РЕГІОНУ РОЗДІЛ 3. ПЛАНУВАЛЬНА СТРУКТУРА РЕГІОНАЛЬНОГО РЕКРЕАЦІЙНОГО РАЙОНУ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Удосконалення рекламного продукту туристичного підприємства (на прикладі туристичного агентства "Поїхали з нами")
1 АНАЛІЗ ГОСПОДАРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ КОМПАНІЇ 5 1.1. Загальна характеристика компанії 5 1.2. Характеристика маркетингової діяльності підприємства. 23 1.3 Охорона праці та безпека життєдіяльності на підприємстві 45 Висновки до 1 розділу 49 2 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 59 2.1 Характеристика рекламного продукту компанії 59 2.2 Пропозиції щодо розроблення основних елементів рекламної стратегії підприємства 67 Висновки до 2 розділу 79 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ 6 1.1. Сутність екотуризму та його витоки 6 1.2. Принципи, функції та завдання екологічного туризму 10 1.3. Екотуристичний потенціал та специфічні риси екотуристського продукту 14 РОЗДІЛ 2. СТАН СИСТЕМИ ЕКОТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 18 2.1. Формування системи та юридичні аспекти організації екологічного туризму 18 2.2. Рекреаційно-туристичні ресурси України як важливий чинник розвитку екологічного туризму 22 2.3. Екологічний туризм у системі суспільно-економічних відносин 27 РОЗДІЛ З. ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ ТА ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 30 3.1 Програми розвитку екотуризму 30 3.2 Інноваційні основи менеджменту і особливості геомаркетингу екологічного туризму 34 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ 43
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ЗАРОДЖЕННЯ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА У СВІТІ…5 1.1. Формування перших закладів гостинності…………………………………5 1.2. Спеціалізовані засоби розміщення (VI-XV ст.). Їх формування…………..8 1.3. Готельна та ресторанна сфера в XVI — на початку XX ст………...……11 РОЗДІЛ 2. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА……………………………………………………………….16 2.1. Науково–технічний прогрес у ресторанному господарстві. Сутність і основні напрямки………………………………………………………………...16 2.2. Вдосконалення процесу обслуговування в закладах ресторанного господарства……………………………………………………………………...21 РОЗДІЛ 3. КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА……………………………………………………………….23 3.1. Різновиди підприємств ресторанного господарства……………………23 3.2. Типи підприємств ресторанного господарства та їх характеристика…...25 3.3. Організаційні форми господарювання у ресторанному господарстві…..29 РОЗДІЛ 4. СУЧАСНИЙ СТАН ТА РОЗВИТОК РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА УКРАЇНІ……………………………………………………………………..32 4.1. Ресторанний бізнес на Україні……………………………………………32 4.2. Шляхи розвитку сфери послуг у ресторанної справи на Україні……….35 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….42 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..45
ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1. МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ТУРУ 6 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 6 1.2. Оцінка пропозиції 9 Розділ 2. ПРОЕКТ ТУРУ 12 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 12 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 12 2.1.2. Оцінка території 14 2.2. Форма туру та схема маршруту 20 2.3. Пакет послуг 21 2.4. Програма туру 23 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 25 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 27 Розділ 3. МАРКЕТИНГ НОВОГО ТУРУ 30 3.1. Позиціонування та просування нового туру 30 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 32 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40
ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1. МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ТУРУ 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 12 1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 16 Розділ 2. ПРОЕКТ ТУРУ 20 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 20 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 20 2.1.2. Оцінка території 22 2.2. Форма туру та схема маршруту 24 2.3. Пакет послуг 27 2.4. Програма туру 29 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 31 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 33 Розділ 3. МАРКЕТИНГ НОВОГО ТУРУ 35 3.1. Позиціонування та просування нового туру 35 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 37 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІЗРАЇЛЮ 6 1.1. Фізико-географічна характеристика Ізраїлю 6 1.2. Географія населення 10 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ІЗРАЇЛЮ 12 2.1. Природні туристичні ресурси Ізраїлю 12 2.2. Історико-культурні туристичні ресурси Ізраїлю 13 РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЛІКУВАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В ІЗРАЇЛІ 19 3.1. Особливості розвитку лікувального туризму в Ізраїлі 19 3.2. Основні оздоровчо-лікувальні курорти Ізраїлю 21 РОЗДІЛ IV. РОЗРОБКА НОВОГО ЛІКУВАЛЬНОГО ТУРУ ДО ІЗРАЇЛЮ 26 4.1. Умови в'їзду туристів до країни 26 4.2. Характеристика маршруту 27 4.3. Вибір підприємства розміщення 28 4.4. Пакет послуг 30 4.5. Організація харчування туристів 34 4.5. Розрахунок вартості туру 35 ВИСНОВКИ 38 Перелік посилань 40 ДОДАТКИ 42 Додаток А 42 Додаток Б 43 Додаток В 44 Додаток Г 46
НІЧНИЙ ТУР ПО ДУБАЇ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРШРУТУ „НІЧНИЙ ТУР ПО ДУБАЇ” 6 1.1. Особливості туристських ресурсів туру 6 1.2. Сегментація туру 17 РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ПОДОРОЖІ 22 2.1. Склад туристичного продукту 22 2.2.Документальне забезпечення, калькуляція ціни туру 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 39
ВСТУП 3 1. Поняття „іновації” у готельному господарстві 5 2. Впровадження нових технологій обслуговування 6 3. Дистрибуція в електронних системах бронювання 6 4. Застосування електронної системи управління готелем 7 5. Розвиток готельного підприємства в системі та структурі управління 7 ВИСНОВКИ 10 Список використаної літератури 12
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АКТИВНОГО ТУРИЗМУ В КИЄВІ 7 1.1. ПОНЯТТЯ, КЛАСИФІКАЦІЯ, КАТЕГОРІЇ АКТИВНОГО ТУРИЗМУ 7 1.2. ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ АКТИВНОГО ТУРИЗМУ У М. КИЄВІ 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ АКТИВНОГО ТУРИЗМУ В КИЄВІ НА ПРИКЛАДІ КЛУБУ „ГЛОБУС” 24 2.1. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ КЛУБУ „ГЛОБУС” 24 2.2. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО КЛУБУ „ГЛОБУС” 29 2.2.1. Мета діяльності та основні завдання тур клубу „Глобус” 29 2.2.2. Аналіз роботи тур клуба „Глобус” у 2011 році 31 2.3. БЕЗПЕКА НА МАРШРУТАХ, ПІДГОТОВКА КАДРІВ У "ГЛОБУС" 37 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АКТИВНОГО ТУРИЗМУ У М. КИЄВІ 40 3.1. ПРОБЛЕМИ ВІДРОДЖЕННЯ МАСОВОСТІ АКТИВНОГО ТУРИЗМУ У М. КИЄВІ 40 3.2. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АКТИВНОГО ТУРИЗМУ 42 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 51
Вступ Розділ 1 – ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ Й ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ ТУРИЗМУ ЯК СФЕРИ ДІЯЛЬНОСТІ. 1.1 Характеристика комплексу послуг харчування 1.2. Технологічні процеси підприємства харчування: структура, види, функції, зміст. 1.3 Технологічний процес приготування кулінарної продукції. 1.4. Технологічний процес сервісного обслуговування. 1.5. Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг. Розділ 2.ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ В ГОТЕЛЬНО-ресторанному комплексі „Касабланка” 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 2.2 Характеристика асортименту продукції та послуг ресторану „Касабланка" 2.3 Управління якістю продукції та послуг у ресторані „Касабланка" 2.4 Аналіз структурно-технологічної схеми виробничого процесу та оцінка організаційно-технічного рівня виробництва 2.5Собівартість продукції та послуг ресторану „Касабланка" 2.6 Виявлення платоспроможного попиту на продукцію та послуги ресторану „Касабланка" та оцінка їх якості 2.7 Аналіз конкурентного середовища ресторану „Касабланка" Розділ 3.УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ВИРОБНИЦТВА ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ КОМПЛЕКСІ «КАСАБЛАНКА» 3.1 Стратегія підвищення конкурентоспроможності ресторану „КАСАБЛАНКА" 3.2 Впровадження методу обслуговування “кейтерінг” в діяльності ресторану
Вступ……………………………………………………………………….2 РОЗДІЛ І – ЦІНОУТВОРЕННЯ В ТУРИЗМІ. ПОПИТ ЯК ОДИН З ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ 1.1. Загальні тенденції та оцінка ринку туристичних послуг в Україні…………………………………………………………………….4 1.2 Фактори впливу на формування ціни на туристичні послуги……….10 1.3 Попит як один з основних чинників ціноутворення в туризмі………14 1.4 Вплив держави на ціну туристичного продукту через керування попитом…………………………………………………………………………..20 РОЗДІЛ II - АНАЛІЗ ОБ’ЄКТУ ДОСЛІДЖЕННЯ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ М. ІВАНО-Франківська «АУСКОПРУТ») 2.1 Характеристика об’єкту дослідження ………………………………….24 2.2 Аналіз споживачів, конкурентів готелю та якості його послуг…......27 2.3 Аналіз формування цін під впливом попиту на послуги…..………...37 РОЗДІЛ ІІІ – НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ПОПИТУ НА ПОСЛУГИ ГОТЕЛЮ «АУСКОПРУТ»………………………………………………….41 Висновок……………………………………………………………………….46 Список використаної літератури…………………………………………...48
Зміст ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Поняття та сутність цінової політики 5 1.1 Поняття ціноутворення та цінової політики 5 1.2 Аналіз ціноутворюючих факторів 9 1.3 Аналіз методів ціноутворення 24 РОЗДІЛ 2. Аналіз об’єкту дослідження (готель „Парк-Готель”) та галузі, в якій він здійснює свою діяльність 32 2.1 Загальна характеристика об’єкту дослідження 32 2.2 Особливості стану розвитку галузі, в якій здійснює діяльність готель 34 2.3 Аналіз чинників, які впливають на ціну послуг готелю 39 РОЗДІЛ 3. Проблеми та перспективи управління ціновою політикою готелю „Парк-Готель” 50 3.1 Оцінка економічної ефективності цінової політики готелю 50 3.2 Формування цінової політики готелю „Парк-Готель” на сучасному етапі 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 62
ВСТУП……………………………………………………………………….1 Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми сезонності та влаштування сезонних коливань в індустрії гостинності 1.1. Сутність і специфіка готельних послуг…………………………..3 1.2. Вплив сезонності на ринок туристичних послуг……………….. 5 1.3. Основні чинники сезонності………………………………………11 Розділ 2. Організаційно-управлінська та економічно-соціальна характеристика проблеми сезонності та влаштування сезонних коливань в індустрії гостинності 2.1 Характеристика туристичного ринку Івано-Франківщини……14 2.2 Загальна характеристика рекреаційно-ресторанного комплексу «Чорний Замок»…………………………………………………………...19 2.3 Планування розвитку туристичної бази на основі результатів дослідження обсягів попиту і можливостей ринку…………………..25 Розділ 3. Основні напрямки вдосконалення діяльності готелю…………...……………………………………………….29 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………..33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………35
Розділ І. Теоретичні засади внутрішнього механізму управління в закладах гостинності
1.1 Загальна характеристика внутрішнього економічного механізму підприємства 1.2. Особливості аналізу внутрішнього середовища закладу ресторанного господарства. Розділ 2 – характеристика внутрішнього економічного механізму готелю «Надія» 2.1 Загальна характеристика об’єкту дослідження 2.2. Організаційна структура управління 2.3. Структура організації та підрозділи 2.4 Аналіз конкурентів, споживачів та якості надання послуг 2.5.Цінова політика 2.6. Комплекс маркетингу 3.1 Способи підвищення ефективності внутрішнього економічного механізму готелю «Надія» Висновок Список використаної літератури
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МЕНЕДЖМЕНТУ В ГОТЕЛЬНІЙ СФЕРІ…………………………………………………………………….………6 1.1. СВІТОВА ГОТЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ………………………………………..6 1.2.МЕНЕДЖМЕНЕТ ГОТЕЛЬНО –РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІНИ УКРАЇНИ ..............................................................12
РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ В ГОТЕЛЯХ……….…16 2.1. СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ГОТЕЛЮ …...……….…………………..16 2.2. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА ПОСЛУГ ЯК ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ…………………………………………………………….…20 2.3. УКРАЇНСЬКА МОДЕЛЬ МЕНЕДЖМЕНТУ ……………………………26
ВИСНОВКИ………………………………………………….…………………32 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ……………………. ……………………………....35
Характеристика ціноутворення в туризмі на прикладі ресторану "Надія"
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………….1 РОЗДІЛ 1 – Теоретичні аспекти ціноутворення в закладах харчування 1.1 Теоретичні аспекти ціноутворення в туризмі..........................................3 1.2 Методи ціноутворення в туризмі4 11.3 Ціноутворення на підприємствах масового харчування.............……6 РОЗДІЛ 2- Аналіз об’єкту дослідження (ресторан „Надія”) та галузі, в якій він здійснює свою діяльність 1.1 Загальна характеристика об’єкту дослідження………………………..11 2.2 Аналіз чинників, які впливають на ціну послуг готелю................…13 2.3 Формування цінової політики готелю „Надія” на сучасному етапі………………………………………………………………………..……..15 РОЗДІЛ 3 СТРАТЕГІЯ ПІДВИЩЕННЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ 3.1 Оцінка економічної ефективності цінової політики ресторану………………………………………………………………….…….17 3.2 Стратегія підвищення конкурентоспроможності ресторану „Надія"…………………………………………………………………………..21 3.3 Створення комплексної системи управління якістю продукції; послугами і праці персоналу ресторану „Надія"…………………………..24 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………………….27 ДОДАТОК 1. Меню ресторану……………………………………………….29
Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, додатків, списку використаних джерел. Повний обсяг роботи – 108 сторінка. Магістерська робота містить 1 таблицю, 2 додатки. Список використаних джерел містить 45 найменувань.
ЗМІСТ ВСТУП..4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ТА ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ...8 1.1. Сутність та зміст туристичної дестинації ..8 1.2. Сутність поняття «культурна спадщина» та «культурна своєрідність»...13 1.3. Дослідження культурно-історичної спадщини туристичної дестинації м.Львів ...17 Висновки до розділу 1.......37 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОХОРОНИ ПАМ’ЯТОК ІСТОРІЇ ТА КУЛЬТУРИ В ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ М. ЛЬВІВ.40 2.1 Дослідження стану державного управління охороною пам’яток в Україні та м. Львів ....40 2.2 Вимоги до збереження культурно-історичних пам’яток міста, як об’єктів всесвітньої культурної спадщини ЮНЕСКО……53 2.3 Аналіз заходів Львівської міської ради щодо вирішення проблем збереження культурної своєрідності туристичної дестинації……60 Висновки до розділу 2…….70 РОЗДІЛ 3. МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ЗБЕРЕЖЕННЯ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНИХ ПАМ’ЯТОК ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЯХ М. ЛЬВІВ……73 3.1 Міжнародний досвід збереження пам’яток історії та культури……73 3.2 Пропозиції щодо збереження культурної своєрідності туристичної дестинації м. Львів в умовах глобалізації …..90 Висновки до розділу 3……..94 ВИСНОВКИ ..97 Список використаних джерел ….…102 Додатки.……..106
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.