курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Менеджмент", решение задач по предмету "Менеджмент", контрольные по предмету "Менеджмент", дипломые работы по предмету "Менеджмент", курсовые работы по предмету "Менеджмент".
Количество готовых работ по предмету "Менеджмент": 464
Завдання 1. Дайте відповіді на запитання: 1. В чому полягає психологічний та людський фактор в процесі прийняття управлінських рішень? 2. Що собою уявляє «випереджаюче управління»? 3. У чому полягають негативні і позитивні сторони групових методів прийняття управлінських рішень? (перелічити відомі Вам групові методи) 4. Де практично застосовується ТРИЗ? 5. Як одним реченням можна охарактеризувати шляхи творчого мислення? Завдання 2. Дайте відповіді на запитання: 1. Що таке ціль? 2. Які бувають цілі за ієрархією і чим вони різняться між собою? 3. Як розрізнити тактичні цілі і засоби їх досягнення?
Менеджмент Вариант № Завдання № Дати коротку загальну характеристику організації: - повна назва організації; - галузева належність; - форма власності; - основні види продукції, що виробляється, виконувані послуги; - загальна чисельність персоналу (включаючи чисельність працівників територіально відокремлених частин: філій, відділень, цехів, інститутів тощо); - показники обсягів діяльності за минулий звітний рік: товарна продукція, обсяги продажу, вартість наданих замовникам послуг, вартість виконаних науково-дослідних робіт тощо Для характеристики чисельності персоналу та обсягів основної діяльності використати табличні форми та доповнити їх відповідним коментарем Завдання № 4.1. Вивчити і описати порядок, форми, методи визначення посадових обов’язків, завдань, відповідальності на прикладі конкретних структурних підрозділів і посадових осіб. Навести зразки документів. Виявити недоліки та розробити рекомендації щодо удосконалення регламентації праці в організації 4.2. Розрахувати за фактичними даними та проаналізувати показники обороту, плинності та стабільності персоналу. Дати рекомендації щодо закріплення персоналу в організації Вариант № Завдання № Дати коротку загальну характеристику організації: - повна назва організації; - галузева належність; - форма власності; - основні види продукції, що виробляється, виконувані послуги; - загальна чисельність персоналу (включаючи чисельність працівників територіально відокремлених частин: філій, відділень, цехів, інститутів тощо); - показники обсягів діяльності за минулий звітний рік: товарна продукція, обсяги продажу, вартість наданих замовникам послуг, вартість виконаних науково-дослідних робіт і т. п Для характеристики чисельності персоналу та обсягів основної діяльності використати табличні форми та доповнити їх відповідним коментарем Завдання № 2.1. Вивчити і описати планування і організацію розвитку персоналу (професійна підготовка, підвищення кваліфікації, перепідготовка, стажування тощо), проілюструвати це кількісними показниками 2.2. З’ясувати, якими методами, засобами забезпечується диференціація індивідуальних трудових доходів (заробітної плати) в організації, навести конкретні приклади для ілюстрації різного рівня заробітної плати з відповідним коментарем
Тема 3. Планування ПР-діяльності 1. Процес вирішення проблем ПР 2. Визначення проблем ПР (ситуаційний аналіз) 3. Планування та програмування (стратегія) 4. Прийняття заходів та здійснення комунікації (реалізація) 5. Оцінка програми Практичне завдання Загальнонаціональна компанія планує введення у виробництво нової лінії ноутбуків із живленням від незалежних батарей, а також лінії портативних комп’ютерів. Передбачається розпочати інтегровану маркетингову комунікаційну кампанію, яка буде включати такі складові, як діяльність щодо налагодження зв’язків із громадськістю, адресне поштове розсилання та рекламу. Задачами даної кампанії є: - ознайомлення бізнес-аудиторії з новим видом продукції; - позиціонування компанії як лідера в області високих технологій на ринку розробки та виробництва ноутбуків/портативних комп’ютерів; - збільшення продажів та ринкового обороту компанії Проведіть «мозковий штурм». Чи можете в намалювати попередній портрет цільової аудиторії перед тим, як перейти до розробки плану маркетингових комунікацій? Які методи та технології можуть сприяти досягнення цілей компанії? Практичне завдання Через декілька місяців ви отримаєте диплом та розраховуєте зробити кар’єру в області зв’язків з громадськістю. Після проходження декількох співбесід ви отримали дві пропозиції щодо роботи Перша пропозиція – від високотехнологічної компанії, яка працює в області виробництва лазерних принтерів та сканерів для споживчого ринку. Відділ корпоративних комунікацій компанії складається із 20 співробітників. Як правило, молодий спеціаліст починає роботу з підготовки публікацій для внутрішньо корпоративних видань чи із забезпечення пабліситі нового виду продукції. Пізніше, із отриманням досвіду, ви можете отримати призначення на роботу в області маркетингових комунікацій для групи товарів або ж на роботу в спеціалізованій області (наприклад, відносини з інвесторами, робота із урядовими організаціями тощо) Друга пропозиція – від місцевого філіалу Загальнонаціонального Агентства по зв’язкам з громадськістю. За пропозицією даної організації ви можете почати з посади асистента виконавчого координатора і працювати відразу над декількома проектами (серед яких, наприклад, може бути мережа ресторанів швидкого обслуговування та страхова компанія) В обох випадках заробітна плата однакова, але високотехнологічна компанія пропонує вам кращий пакет соціального забезпечення та медичну страховку. Перерахуйте всі переваги та недоліки роботи в компанії та філіалі Агентства. Якій роботі ви надасте перевагу відповідно до ваших якостей та здібностей? Відповідь обґрунтуйте
Вступ Розділ 1 теоретичні основни оперативного управління в умовах кризи 1.1 Оперативне управління як організаційно – планова система 1.2. Загальні вимоги до системи оперативного управління та її елементи 1.3. Цілі і задачі системи ОУ 1.4. Поточний контроль і регулювання виробництва (виробниче диспетчирування) 1.5 Сутність кризового стану на підприємстві Розділ 2 практичні засади оперативного управління в умовах кризи 2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2 Діагностика кризових явищ на підприємстві 2.3. Оперативне управління підприємством в умовах кризи Розділ 3 шляхи покращення оперативного управління в умовах кризи 3.1 Заходи щодо покращення системи оперативного управління на підприємстві 3.2 Шляхи покращення статегії і тактики оперативного управління Висновки Список використаної літератури
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти впливу особистих якостей керівника на стиль його управління 1.1 Керівництво і лідерство: природа і визначення понять 1.2 Особисті якості керівника – сутність і значення 1.3 Стилі управління і вплив на них особистих якостей керівника Розділ 2 Практичні засади впливу особистих якостей керівника на стиль його управління 2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2 Оцінка стиля управління, що використовується керівником 2.3 Роль команди в формуванні стиля керівництва на підприємстві Розділ 3 Шляхи збільшення ефективності формування стилю управління підприємством 3.1 Заходи щодо збільшення ефективності формування стилю управління підприємством 3.2 Обгрунтування запропонованих заходів Висновки Список використаних джерел
Вступ Розділ і теоретичні засади стандартизації в управлінні якістю продукції в умовах ринкової економіки 1.1 Сутність, цілі і методи забезпечення менеджменту якості 1.2 Стандарти як нормативна база якості продукції 1.3 Управління якістю та елементи системи якості Розділ 2 Особливості оцінки та аналіз якості продукції на ПП «Світ» 2.1 Організаційно-економічна характеристика ПП «Світ» 2.2 Оцінка якості продукції на підприємстві 2.3 Оцінка системи управління якістю на підприємстві Розділ 3 Шляхи підвищення якості продукції підприємства 3.1 Заходи щодо підвищення якості продукції підприємства 3.2 Способи підвищення якості продукції за допомогою технічних, організаційних, економічних та суб’єктивних факторів Висновки Література
Вступ РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи суті і основних рис мотивації трудової активності персоналу 1.1. Сутність мотивації і стимулювання праці, їх характеристика 1.3. Сучасні методи і форми стимулювання трудової діяльності Розділ 2 Практичні аспекти мотивації роботи персоналу 2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2. Оцінка матеріальної мотивації робітників 2.3. Оцінка нематеріальної мотивації роботіників Розділ 3 Шляхи посилення мотивації на підприємстві 3.1 Дослідження передового досвіду стимулювання праці та можливості його застосування на підприємстві 3.2 Підвищення мотиваційних елементів системи оплати праці та поліпшення умов праці Висновки Список використаної літератури
Вступ Розділ 1 теоретичні аспекти менеджменту як функції управління 1.1. Сутність менеджменту як функції управління 1.2. Основні засади менеджменту як функції управління 1.3. Основні методи управління Розділ 2 практичні засади функціонування менеджменту як функції управління 2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2 Оцінка використання концепцій менеджменту на підприємстві 2.3 Ефективність менеджменту на підприємстві Розділ 3 шляхи збільшення ефективності менеджменту на підприємстві 3.1 Заходи щодо збільшення ефективності менеджменту на підприємстві 3.2 Виробничо – економічне навчання як засіб підвищення ефективності роботи працівників Висновки Список використаної літератури
Вступ Розділ 1 основні засади застосування різних типів виробництва на промислових підприємства 1.1 Структура та організація виробничого процесу 1.2 Характеристика різних типів виробництва на промислових підприємствах 1.3 Особливості застосування різних типів виробництва на промислових підприємствах Розділ 2 методи організації і застосування різних типів виробництва 2.1 Організація непотокового виробництва 2.2 Загальна характеристика потокового виробництва 2.3 Особливості організації і параметри потокових ліній 2.4 Тенденції розвитку потокового виробництва Розділ 3 шляхи покращення організації застосування різних типів виробництва Висновки Список використаної літератури
1. Які фактори впливають на ефективність технологічної системи? 2. Які сучасні технології виробництва ви знаєте? 3. Суть і найважливіші особливості (переваги) біотехнологічних процесів?
а) Вибір пріоритетності справ, принципи пріоритетності. (Стадії процесу планування: складання переліку справ, визначення передбачуваної тривалості, розрахунок резервного часу, визначення пріоритетності, контроль і координація.) б) Види актів
1. Класифікація управлінських рішень 2. Використання менеджером основ міжкультурної комунікації у зовнішньоекономічній діяльності 3. Розкрити основні управлінські операції в праці менеджмера 4. Розкрити культуру мислення менеджера (стилі мислення, мисленнєві операції та обмеження, що заважають процесу мислення)
1)Розкрити сутність корпоративної культури, її типи та особливості праці менеджера з формування загальнокорпоративних цінностей 2)Розкрити сутність професіоналізму менеджера, управлінські та лідерські компетенції менеджера 3)Зробити самофотографію робочого дня (якщо Ви працюєте менеджером) або фотографію робочого дня Вашого керівника. Виділити непродуктивні витрати робочого дня
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.