курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Менеджмент", решение задач по предмету "Менеджмент", контрольные по предмету "Менеджмент", дипломые работы по предмету "Менеджмент", курсовые работы по предмету "Менеджмент".
Количество готовых работ по предмету "Менеджмент": 464
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи розроблення стратегії організації 1.1. Роль стратегії планування в системі стратегічного менеджменту 1.2. Класифікація стратегій організації 1.3. Характеристика стадій процесу розроблення стратегій Розділ 2. Стратегічний аналіз середовища 2.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства 2.2. Аналіз макро- та мезооточення 2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства Розділ 3. Вибір стратегій за результатами swot-аналізу 3.1. Побудова матриці SWOT 3.2. Перегляд стратегічних альтернатив та вибір стратегії Висновки Список використаних джерел
1. Вступ. Загальна характеристика закладу. Основні установчі й нормативні документи, що регламентують діяльність закладу. Організаційна структура управління 2. Управління маркетинговою діяльністю 3. Управління постачання 4. Управління оптовою торгівлею лікарськими засобами, мед.технікою, товарами мед.призначення 5. Управління фінансами 6. Управління персоналом 7. Організація управлінської праці 8. Управління зовнішньоекономічною діяльністю 9. Висновки та пропозиції
1. Розкрити методи та інструменти управління в праці менеджера 2. Розкрити сутність наукової організації праці менеджера та напрямки її раціоналізації 3. Зробити схему («Дерево рішень») розробки можливих варіантів прийняття рішення (на прикладі організації, в якій Ви працюєте)
Вступ Розділ 1 методичні аспекти менеджменту на основі управління вартістю підприємства 1.1 Вартість підприємства: сутність і основні аспекти 1.2 Оцінка вартості підприємства 1.3 Управління вартістю підприємства Розділ 2 практичні засади управління вартістю підприємства 2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2 Оцінка вартості підприємства 2.3 Оцінка ефективності управління вартістю підприємства Розділ 3 заходи щодо покращення управління вартістю підприємства Висновки Список використаної літератури
Вступ 1. Теоретичні основи організаційної культури 2. Форми прояву організаційної культури 3. Приклад конкретної організаційної культури Висновки Список використаної літератури
Оцінити практику застосування різних видів генеричних стратегій (за класифікацією Портера) у діяльності вітчизняних підприємств тютюнової промисловості Для цього: 1. Визначити, до яких типів генеричних стратегій відносяться стратегії окремих підприємств, що представляють галузь 2. Визначити, які фактори обумовлюють використання компаніями заданої галузі тих чи інших типів генеричних стратегій 3. Проаналізувати ефективність використання бізнес – стратегій підприємств галузі 4. Дати рекомендації компанії щодо розробки та реалізації бізнес – стратегій
1. Наведіть функціональну класифікацію технологій автоматизації адміністративного менеджменту 2. Наведіть найголовніші функціональні риси системи PersonPro «Кадри» та «Організація» 3. Основні підсистеми та функції системи «Парус» Список використаної літератури
Вступ Основна частина 1. Загальні відомості про підприємство 2. Комплексний аналіз менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 2.1 Аналіз зовнішньоекономічної діяльності (економічний, правовий, політичний, культурний) 2.2 Аналіз зовнішніх ринків та конкуренції (чинники конкуренції в галузі та проблеми просування на зовнішній ринок) 2.3 Функціональний аналіз менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 3. Пропозиції щодо вдосконалення механізму управління зовнішньоекономічною діяльністю суб’єкта господарювання Висновки Список використаних джерел
Вступ Основна частина 1. Загальні відомості про підприємство 2. Комплексний аналіз менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 2.1 Аналіз зовнішньоекономічної діяльності (економічний, правовий, політичний, культурний) 2.2 Аналіз зовнішніх ринків та конкуренції (чинники конкуренції в галузі та проблеми просування на зовнішній ринок) 2.3 Функціональний аналіз менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 3. Пропозиції щодо вдосконалення механізму управління зовнішньоекономічною діяльністю суб’єкта господарювання Висновки Список використаних джерел Додатки
Вступ Основна частина 1. Загальні відомості про підприємство 2. Комплексний аналіз менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 2.1 Аналіз зовнішньоекономічної діяльності (економічний, правовий, політичний, культурний) 2.2 Аналіз зовнішніх ринків та конкуренції (чинники конкуренції в галузі та проблеми просування на зовнішній ринок) 2.3 Функціональний аналіз менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 3. Пропозиції щодо вдосконалення механізму управління зовнішньоекономічною діяльністю суб’єкта господарювання Висновки Список використаних джерел Додатки
1. Практичне використання професійних теорій мотивації в управлінні 2. Елементи системи організації оплати праці 3. На прикладі Вашої організації проаналізуйте особливості мотивації різних категорій працівників, наприклад, початківців, досвідчених працівників, жінок, лінійних менеджерів і функціональних спеціалістів Список використаної літератури
Вступ 1. Сутність та місце бізнес-планування в діяльності підприємства 2. Специфіка планування виведення нової продукції по ринках 3. Контролінг та моніторинг за реалізацією бізнес-плану Висновки Список використаної літератури
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи розроблення стратегії організації 1.1. Роль стратегії планування в системі стратегічного менеджменту 1.2. Класифікація стратегій організації 1.3. Характеристика стадій процесу розроблення стратегій Розділ 2. Стратегічний аналіз середовища 2.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства 2.2. Аналіз макро- та мезооточення 2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства Розділ 3. Вибір стратегій за результатами swot-аналізу 3.1. Побудова матриці SWOT 3.2. Перегляд стратегічних альтернатив та вибір стратегії Висновки Список використаних джерел Додатки
1. Практичне використання професійних теорій мотивації в управлінні 2. Елементи системи організації оплати праці 3. На прикладі Вашої організації проаналізуйте особливості мотивації різних категорій працівників, наприклад, початківців, досвідчених працівників, жінок, лінійних менеджерів і функціональних спеціалістів Список використаної літератури
1. Ділове середовище організації 2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві 3. Розробити пропозиції зі створення системи стимулювання інноваційної активності робітників і спеціалістів підприємства Список використаної літератури
1. Місце мотивації в системі управління 2. Організаційна культура як основа мотивації колективу підприємства 3. На прикладі Вашої організації проаналізуйте методи нематеріальної мотивації персоналу. Розробіть пропозиції щодо їх удосконалення Список використаної літератури
Завдання Підприємство повинно налагодити виробництво певного виду продукції для задоволення потреб споживачів протягом визначеного часу. Конкретна кількість споживачів невідома, але очікується, що вона може становити одне з 5 значень: S1, S2, S3, S4, S5. Для кожного з цих значень існують 5 альтернативних варіантів рішень: А1, А2, А3, А4 і А Для кожного з можливих значень існує найкраща альтернатива з погляду можливих прибутків. Відхтлення від цих альтернатив призводить до зменшення прибутків через підвищення пропозицій над попитом або неповного задоволення попиту Потрібно знайти оптимальну альтернативу випуску продукції з погляду максимізації прибутків за критерієм Байєса за умов, що ймовірності виникнення попиту відповідно становитимуть 0,1; 0,2; 0,3; 0,25 і 0,15, а також за критеріями Лапласа, Вальда, Севіджа за умов повної невизначеності і Гурвіца – за коефіцієнтом оптимізм 0, Завдання Виробник звернувся у відділ маркетингу для зясування сподіваного попиту на товар. Дослідження відділу маркетингу показали: ймовірність того, що попит становитиме 1000 од. товару 0,1; 3000 – 0,5; 5000 – 0,25; 8000 – 0,15. Відхилення від цих рівнів призводить до додаткових витрат або через перевищення пропозиції над попитом становить 2 грн., або через неповне задоволення попиту – 1 грн. за одиницю. Дохід від виробництва – 12 грн. за одиницю. Для прийняття рішення виробнику потрібно враховувати думку директора з маркетингу і фінансового директора щодо їх корисності різних сум доходів Потрібно: визначити, скільки потрібно виробити продукції за допомогою критерію сподіваного доходу, побудувати два графіки корисності і визначити за ними співвідношення до ризику обох директорів, визначити корисність доходів для кожного директора і скільки одиниць продукції потрібно випустити з погляду кожного директора за правилом сподіваної корисності № Корисність доходів, тис.грн Директора з маркетингу Фінансового директора 0 10 40 70 100 0 10 40 70 1 0 6 12 30 100 0 80 90 97 Завдання Для компанії, яка впроваджує новий проект, відомі такі показники: чутливість компанії до ринку до впровадження нового проекту – 1,55, безризикова ставка – 16, середня доходність ринку 20, чутливість до ринку нового продукту – 1, Потрібно розрахувати необхідну доходність нового проекту, якщо 80% капіталу вкладається в існуючі проекти компанії і 20% - у новий проект. За розрахованими даними побудувати лінію надійності ринку цінних паперів
Задача Первинна сума інвестицій в інноваційний проект дорівнює 980 млн. грн. Щорічне надходження грошових коштів в продовж трьох років складатиме 160 млн. грн. Відсоткова ставка 10 %. Чи є проект вигідним. Зробити обгрунтовані висновки Задача Підприємство придбало терміном на чотири роки ліцензію на виготовлення продукції фірми «Wais», сплативши за неї 5600 грн., а також патент вартістю 3300 грн. на використання у виробництві на протязі трьох років винаходу, розрахувати щорічні суми амортизаційних відрахувань за цими видами нематеріальних активів, використовуючи для цього рівномірну систему амортизації для ліцензії та кумулятивний метод для патенту. Зробити обгрунтовані висновки
Вступ Розділ 1 Методичні аспекти інформаційного забезпечення прийняття довгострокових рішень 1.1 Сутність управлінського рішення, його значення 1.2 Види інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень 1.3 Значення і оцінка інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень Розділ 2 Практичні аспекти інформаційного забезпечення прийняття дщовгострокових рішень 2.1 Організаційна характеристика підприємства 2.2. Оцінка видів інформаційного забезпечення прийняття довгострокових управлінських рішень 2.3 Ефективність інформаційного забезпечення прийняття рішень Розділ 3 Шляхи покращення інформаційного забезпечення прийняття довгострокових рішень Висновки Список використаної літератури
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.