курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Бухгалтерский учет", решение задач по предмету "Бухгалтерский учет", контрольные по предмету "Бухгалтерский учет", дипломые работы по предмету "Бухгалтерский учет", курсовые работы по предмету "Бухгалтерский учет".
Количество готовых работ по предмету "Бухгалтерский учет": 814
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА Завдання 1. Скласти баланс на початок місяця. Баланс на початок місяця визначається на основі вихідних даних (таблиця 1) на початок місяця згідно останньої цифри залікової книжки.( округлить до тис. грн. без десяткових) Завдання 2. Вказати кореспонденцію рахунків господарських операцій (згідно умов) та визначати суми по кожній господарській операції виходячи з вихідних даних, які надаються в контрольній роботі (таблиці 2-4). Завдання 3. Вказати всі первинні документи по кожній операції, а також в заповненому вигляді надати їх до курсової роботи. Завдання 4. Відкрити рахунки синтетичного обліку та записати в них суми залишків на початок місяця згідно наведених даних (таблиця 1) та відобразити в них господарські операції (згідно журналу господарських операцій) Завдання 5. По кожному рахунку синтетичного обліку визначити дебетові та кредитові обороти та залишок на кінець місяця. Завдання 6. Скласти головну книгу та зробити в ній записи (за наведеним зразком). Завдання 7. Скласти оборотну відомість по синтетичних рахунках. Завдання 8. Скласти баланс на кінець місяця.
Баланс на 1 грудня 2013р. Таблиця 1 № п/п Найменування рахунка Варіант 8 1 Основні засоби 35000 2 Знос необоротних активів 12000 3 Матеріали 4000 4 Статутний капітал 88000 5 Додатковий капітал 5500 6 Рахунки у банках 55000 7 Неоплачений капітал 3000 8 Розрахунки з різними дебіторами 700 9 Розрахунки з постачальниками та підрядчиками 5500 10 Розрахунки з оплати праці 4800 11 Розрахунки за страхуванням 940 12 Розрахунки за податками та платежами 960 13 Готова продукція 14100 14 Розрахунки з покупцями та замовниками 5636 15 Витрати майбутніх періодів 264 Надійшли матеріали в т. ч. ПДВ – 3000 грн. Дохід від продажу готової продукції в т. ч. ПДВ – 24600 грн. Дохід від виконаної послуги в т. ч. ПДВ – 93000 грн. Суми на відряження – 200 грн. Суми по авансових листах – 150 грн. Таблиця 3 № п/п П.І.П Посада Пільги Оклад 10 1 Ніколаєнко Є.В Директор Див. табл. 4 4000 2 Журавльов А.П Зам. Директора 3500 3 Костюк І.Л Гол. Бухгалтер 3000 4 Єрьоменко П.Д Економіст 2500 5 Янушевський О.Т Робочий 1500 6 Турчин С.Б Робочий 1450 7 Ляхович А.С Робочий 1300 8 Петрушин М.Н Робочий 1700 Разом Примітка: З каси була видана заробітна плата на суму 2000 грн., решта суми по заробітній платі була здана до банку як депонована заробітна плата. Табл. 4 П.І.П Посада Варіант 8 Ніколаєнко Є.В Директор 8 Журавльов А.П Зам. Директора 1 Костюк І.Л Гол. Бухгалтер 2 Єрьоменко П.Д Економіст 3 Янушевський О.Т Робочий 4 Турчин С.Б Робочий 5 Ляхович А.С Прибиральниця 6 Петрушин М.Н Водій 7
В бухгалтерію підприємства були надані робітниками підприємства документи, щодо можливого отримання пільг по розрахунку податкового податку: 1. Двоє дітей віком до 16 років 2. Чорнобилець 2 – ої категорії 3. Учасник бойових дій 4. Чорнобилець 4 – ої категорії 5. Одна дитина віком до 16 років 6. Документи по пільгам не надані 7. Сумісник 8. Троє дітей віком до 16 років
Журнал господарських операцій (за грудень 2012 р.) Таблиця 5
№ Зміст господарської операції Сума 1. На підприємство надійшли матеріали від постачальника 2500 300 2. До каси надійшла остання частина внесків засновників до статутного капіталу 3000 3. На поточний рахунок з каси направлені внески засновників до статутного капіталу 3000 4. З поточного рахунку погашена заборгованість перед постачальниками за матеріали, які надійшли 3000 5. На виробництво направлені матеріали (які надійшли останні) в повному обсязі для переробки 2500 6. З поточного рахунку до каси надійшли грошові кошти на виплату заробітної плати та на відрядження 5000 7. З поточного рахунку перерахована заборгованість по нарахуванням на заробітну плату 940 8. З поточного рахунку перерахована заборгованість по податках та зборах 960 9. З каси видана заробітна плата 2000 10. Депонування заробітної плати 2800 11. Депонована заробітна плата віднесена на поточний рахунок до банку 2800 12. З каси видані грошові кошти на відрядження 200 13. Згідно акту прийому – передачі відображено дохід від реалізації готової продукції сторонній організації 24600 4100 14. Списано готову продукцію з балансу підприємства по обліковим цінам 14100 15. Відображено фінансовий результат від реалізації готової продукції 20500 14100 16. Перераховано з поточного рахунку заборго-ваність перед постачальником на початок місяця 5500 17. Нарахована заробітна плата за місяць: адміністративному персоналу; робітникам 13000
5950 18. Нарахування на заробітну плату адміністративного персоналу (ставка ЄСВ 37 %): 4810 19. Нарахування на заробітну плату робітників (ставка ЄСВ 37 %): 2201,5 Відображено утримання з заробітної плати (адміністративного персоналу та робітників): 682,2 20. Утримання податку з доходу фізичної особи 1631,83 21. Нарахування амортизації основних засобів (адміністративного призначення) за місяць (прямолінійним методом) при умові, що строк корисного використання 10 років; ліквідаційна вартість = 0 грн. 291,67 22. На поточний рахунок надійшла дебіторська заборгованість, яка була на початок місяця 700 23. Віднесено на витрати підприємства піврічна підписка на газету “Все про бухгалтерський облік” 264 24. Відображено дохід від виконаної послуги 93000 15500 25. Відображено фінансовий результат від виконаної послуги 77500 26. Списані витрати особи, яка знаходилась у відряджені (виправдовуючи документи надані) в т.ч. ПДВ 125 25 27. До каси надійшов залишок грошових коштів від особи, яка знаходилась у відряджені 50 28. До поточного рахунку віднесені грошові кошти підзвітної особи, яка знаходилась у відряджені 50 29. Перерахунок ПДВ до бюджету 19266,67 30. Визначення фінансового результату 18490,67 65409,33
На підставі наведених даних: 1. Відкрити рахунки бухгалтерського обліку і записати залишки (сальдо) на 1.09.200_ р.; Скласти вступний баланс на 1 вересня 200_ р.; 2. Записати господарські операції в Журнал реєстрації господарських операцій за вересень місяць 200_р. та відобразити дані операції на рахунках методом подвійного запису. В міру складання бухгалтерських записів виконати необхідні розрахунки; 3. Визначити тип кожної господарської операції та її вплив на валюту балансу; 4. Підрахувати суми оборотів за дебетом і кредитом кожного синтетичного рахунку, визначити сальдо на 1 жовтня 200_ р; 5. Відкрити аналітичні рахунки до синтетичного рахунку 201 „Сировина і матеріали”, відобразити операції по них, та визначити залишки на 1 жовтня 200_ р.; 6. Скласти оборотно-сальдову відомість, шахову відомість та сальдовий баланс (форма №1) на 1 жовтня 200_ р. Залишки на рахунках станом на 1 вересня 200_р. Назва рахунку Сума, тис. грн. Основні засоби 850 Знос основних засобів 192 Виробничі запаси 110,30 Дебіторська заборгованість по розрахунках з покупцями і замовниками 34 Каса в національній валюті 0,2 Поточний рахунок в національній валюті 187,55 Резерв сумнівних боргів 3 Розрахунки з підзвітними особами (Деб. заборгованість) 0,4 Розрахунки за відшкодуванням завданих збитків (Деб. заборгованість) 0,3 Кредиторська заборгованість по розрахунках з постачальниками 13,67 Розрахунки з бюджетом (по податку з доходу фізичних осіб) 0,52 Розрахунки з Пенсійним фондом 8,49 Розрахунки з фондом соціального страхування на випадок тимчасової непрацездатності 3,59 Розрахунки за страхуванням на випадок безробіття 2,2 Розрахунки зі страхування від нещасних випадків - Розрахунки по оплаті праці 59 Статутний капітал 900 Прибуток нерозподілений 0,28 Неоплачений капітал - Баланс 1182,75
Залишки сировини і матеріалів на 1 вересня 200_ р. Сировина Од. вим Ціна грн Варіант 8 Борошно вищого гатунку Кг 5 15100 Цукор Кг 6 2640 Меланж Кг 25 264 Молоко сухе Кг 24 515
Реєстр господарських операцій за вересень 200_р.
№ пор Зміст господарських операцій
1 Отримано сировину від постачальника "Київмлин": борошно в/г 1000 кг на сумму 5000 2 Відображений ПДВ за отриману сировину 1000 3 Отримано сировину від ВАТ "Продтовари" 3.1 - цукор 1300 кг на сумму 7800 3.2 - меланж 500 кг на сумму 15 000 грн. у т.ч. ПДВ 12500 4 Відображений ПДВ за отриманий цукор та меланж 4060 5 Сплачено за сировину Київ млин (операція 1) ? 6 Сплачено за сировину ВАТ "Продтовари" 50% від загальної вартості (операція 3) ? 7 Отримано готівку в касу підприємства для видачі її підзвітній особі 2560 8 Видано кошти підзвіт на придбання спецодягу 2560 9 Оприбутковано спецодяг, придбаний підзвітною особою 1720 10 Відображений ПДВ за придбаним спецодягом 344 11 Повернуто невикористану готівку підзвітною особою до каси ? 12 Відпущено на виробництво 12.1 - борошно, кг 8870 12.2 - цукор,кг 3635 12.3 - меланж,кг 764 12.4 - молоко сухе, кг 478 13 Списано витрати за електроенергію відповідно виставленого рахунку на (грн): 13.1 - виробництво 2570 13.2 - адміністративні витрати 235 13.3 - збутові витрати 134 14 Передано спецодяг виробничим робітникам 735 15 Передано спецодяг працівникам відділу збуту 560 16 Внесено в касу кошти матеріально-відповідальною особою (залишок на 1.09) ? 17 Сплачено за підписку на газету "Все про бухгалтерський облік" за півріччя 1200 18 Нарахована основна заробітні плата за поточний місяць 18.1 - робітникам 52700 18.2 - адміністративному персоналу 29500 18.3 - працівникам відділу збуту 12160 19 Нарахована премія 19.1 - робіникам 7930 19.2 - адміністративному персоналу 2105 19.3 - працівникам відділу збуту 930 20 Із заробітної плати утримані податки 20.1 - податок з доходів фізосіб (15%) 5648,75 20.2 - внески до Пенсійного фонду (2%) 2086,5 20.3 - внески на страхування у зв"язку з тимчасовою втратою працездатності (1%) 1043,25 20.4 - внески на страхування на випадок безробіття (0.5) 521,63 21 Нараховано на зарплату:Внески до Пенсійного фонду (33.2%) 21.1 - робіникам ? 21.2 - адміністративному персоналу ? 21.3 - працівникам відділу збуту ? 22 Нараховано на зарплату:Внески на страхування у зв"язку з тимчасовою втратою працездатності (1.5%) 22.1 - робіникам ? 22.2 - адміністративному персоналу ? 22.4 - працівникам відділу збуту ? 23 Нараховано на зарплату:Внески на страхування на випадок безробіття (1.3%) 23.1 - робіникам ? 23.2 - адміністративному персоналу ? 23.3 - працівникам відділу збуту ? 24 Нараховано на зарплату:Внески на соціальне страхування від нещасного випадку (1.2%) 24.1 - робіникам ? 24.2 - адміністративному персоналу ? 24.3 - працівникам відділу збуту ? 25 Списано витрати за періодичні видання за поточний місяць ? 26 Нараховано амортизацію на основні засоби 26.1 - виробничі 5775 26.2 - адміністративні 2260 26.3 - відділу збуту 1165 27 Оприбуткована на склад готова продукція за собівартістю (вважати, що вся продукція повністю виготовлена і незавершеного вироництва немає) ? 28 Реалізовано (відвантажено) готову продукцію покупцям у т.ч. ПДВ 320400 29 Відображені податкові зобов"язання з ПДВ ? 30 Сплачено покупцями за відвантажену продукцію 320400 31 Відображено собівартість реалізованої продукції (вся готова продукція реалізована зі складу ? 32 Списано собівартість реалізованої продукції на фінансові результати ? 33 Списані адміністративні витрати ? 34 Списані збутові витрати ? 35 Списаний дохід від реалізації ? 36 Розрахований та відображений фінансовий результат за місяць ?
1. Суб’єкти судово-бухгалтерської експертизи, їх повноваження, права, обов’язки, компетенція та відповідальність Практична частина Варіант 4. Необхідно пов’язати наведені поняття з їх визначеннями. Дані для виконання: Термін Визначення Судово-бухгалтерська експертиза А. Полягає у дотриманні експертом-бухгалтером і органами, уповноваженими призначати судово-бухгалтерську експертизу, норм чинного законодавства України при здійсненні ними професійної діяльності Предмет судово-бухгалтерської експертизи Б. Полягає у тому, що при наданні висновку за результатами дослідження експерт не може знаходитись у будь-якій залежності від органу або особи, що призначила експертизу, сторін справи та інших осіб, які зацікавлені в результатах справи Об’єкт судово-бухгалтерської експертизи В. Явища або процеси, що відображені або повинні були знайти своє відображення в бухгалтерському обліку і звітності, та які стали об’єктом розслідування чи судового розгляду Принцип законності Г. Полягає у виявленні та вивченні за документами всіх фактів, які мають значення для експертів Принцип незалежності судового експерта Д. Документи, перелік яких зазначений у постанові про призначення судово-бухгалтерської експертизи та які безпосередньо надані експерту-бухгалтеру для дослідження Принцип повноти Е. Передбачає, що експерт повинен дати об’єктивну оцінку досліджуваному об’єкту з документальним обгрунтуванням і підтвердженням фактів, обов’язковим виявленням причин і зв’язків між ними Принцип об’єктивності Є. Процесуальна дія, яка полягає у вивченні завдання слідчого або суду матеріалів справи експертом-бухгалтером у межах його спеціальних знань з метою встановлення фактичних обставин кримінальної чи цивільної справи та надання експертного висновку
Завдання: 1. Згрупувати статті активів, зобов’язань та капіталу виробничого підприємства „Афродіта” станом на 01.01.200_ р. по складу і розміщенню та джерелами формування. Заповнити форму №1 „Баланс”. Підрахувати підсумки за групами активів, зобов’язань та капіталу і визначити загальну суму засобів. Скласти вступний сальдовий баланс.
Активи, зобов’язання та власний капітал виробничого підприємства „Афродіта” станом на 01.01.200_р. Назва статті сума Актив/Пасив балансу Основні засоби 465030 Знос ОЗ 144900 Заборгованість постачальників 99000 Виробничі запаси 566220 Нематеріальні активи 16200 Незавершене виробництво 35230 Статутний капітал 585000 Кошти на поточному рахунку 126000 МШП 19800 Резервний капітал 95400 Довгострокові кредити банку 243000 Забезпечення наступних витрат і платежів 37800 Короткострокові кредити банку 41400 Заборгованість перед бюджетом по податках 86400 Готова продукція 130500 Довгострокова дебіторська заборгованість 10800 Прибуток підприємства 63000 Заборгованість покупців за продукцію 83460 Розрахунки по заробітній платі 36000 Розрахунки зі страхування 13500 Короткострокові векселі видані 9000 Готівка в касі 900 Інші необоротні матеріальні активи 12860 Розрахунки з іншими кредиторами 12600 Разом 2934000
2. На підставі проведених господарських операцій за звітний період скласти журнал реєстрації господарських операцій. Визначити тип змін у балансі, що зумовлені господарськими операціями. Журнал реєстрації господарських операцій № пп Зміст господарської операції Кореспонден-ція Сума Тип змін в балансі 1 На поточний рахунок надійшли кошти від покупців 34740 2 З поточного рахунку перераховано податки до бюджету 14400 3 До каси з поточного рахунку в банку отримано готівку для виплати заробітної плати 25200 4 Виплачено з каси заробітну плату працівникам 25200 5 Частину нерозподіленого прибутку минулого року використано на поповнення резервного капіталу 18000 6 Відпущено зі складу і використано на потреби виробництва основні матеріали 57600 7 Нараховано заробітну плату виробничим працівникам підприємства за поточний період 32461 8 Здійснено відрахування від заробітної плати на соціальні заходи 12150 9 Утримано із заробітної плати праців-ників податок на доходи громадян 5180 10 Утримано із заробітної плати праців-ників внески до пенсійного фонду і фондів соціального страхування 690 11 Надійшли на склад від постачальника матеріали 12600 12 Нараховано і віднесено на витрати виробництва амортизацію (знос) основних засобів 11250 13 На поточний рахунок надійшли кошти короткострокового кредиту (в національній валюті) 22500 14 Оприбутковано на склад готову про-дукцію (суму визначити самостійно, враховуючи обсяг незавершеного виробництва 148691
3. Скласти шахову відомість на підставі даних журналу господарських операцій. 4. Відкрити рахунки синтетичного обліку. Розмістити рахунки в порядку зростання номерів. Додатково відкрити рахунки, по яким не було початкових залишків, але є обороти. 5. Скласти оборотну відомість. Рахунки записати в порядку зростання номерів. 6. Скласти баланс підприємства на стандартному бланку.
1. По Балансу підприємства на 31 грудня 2013 р. залишки склали: статутний капітал – 120 000 грн. додатковий капітал – 10 000 грн. резервний капітал – 5 000 грн. нерозподілені прибутки – 30 000 грн. вилучений капітал – 15 000 грн. Визначте суму власного капіталу на 31 грудня 2013 р. В якому розділі Балансу відображається власний капітал?
2. Складіть типові форми документів з обліку праці і заробітної плати.
1. На 31 грудня 200Х р. по Балансу підприємства склали: Ø первісна вартість основних засобів – 50 000 грн.; Ø знос основних засобів – 10 000 грн.; Ø дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги – 15 000 грн.; Ø резерв сумнівних боргів – 2 000 грн. Визначте на 31 грудня 200Х р. залишкову вартість основних засобів, чисту реалізаційну вартість дебіторської заборгованості. В яких розділах балансу вони відображаються? 2. Складіть типові форми документів з обліку грошових коштів (1-2 документа).
Підприємство придбало холодильник для зберігання масла для виробництва, собівартість якого складає 50 000 тис., ліквідаційна вартість 6000 тис., термін корисного використання 5 років, розрахуйте амортизацію цього основного засобу кумулятивним методом.
Надійшло з банківського рахунку підприємства в національній валюті в касу на виплату заробітної плати 200 000 грн. Видана заробітна плата у сумі 195000 грн., депонована заробітна плата повернута на банківський рахунок в національній валюті. Визначте кореспонденцію рахунків по господарським операціям.
Задача 2 1. Рух матеріала «В» за квітень 2011р. №п/п Показники Од. вим. Кіль-кість. Ціна грн. Вартість грн. 1 Залишок на 1.04.20011р. Т 25 20 500 2 Надійшло за квітень: 1 партія Т 30 22 660 2 партія Т 40 23 920 3 партія Т 35 24 840 3 Разом надійшло Т 105 - 2420 4 Витрачено за квітень Т 110 - За середньозваженою собівартістю 2471 За методом ФІФО 2440 5 Залишок : За середньозваженою собівартістю 20 449 За методом ФІФО 480 Розрахувати залишок товарних запасів із застосуванням методів оцінки ФІФО, середньозваженої собівартості
Задача 3 Розрахувати собівартість проданих товарів у роздрібній торгівлі на основі наведених нижче даних про рух товарів за звітний період (в грн.) Показники Собівартість Вартість за роздрібною ціною Валовий прибуток Запаси на початок періоду 130000 200000 70000 Закуплено за звітний період 390000 600000 210000 Разом запасів 520000 800000 280000 Запаси на кінець періоду 160000
Задача 6 В червні 2009 року підприємство придбало станок вартістю 2700,00грн. Термін використання -3 роки. Кількість виробів, які планується випустити за цей період – 108 тис. шт. Ставка податкової амортизації – 6 %. Порівняти суму амортизації вартості станка, на яку збільшаться витрати підприємства в червні 2009 року при умові використання різних методів нарахування амортизації 1) прямолінійного; 2) виробничого (при фактичному випуску виробів: – 2000 чи 4000 шт.); 3) податкового.
Задача 7 Підприємство громадського харчування проводило реконструкцію будівлі кафе "Янтар" з 4.01. 20__р. по 22.12.20__р. За цей час які організаційні роботи з обліку будівлі слід проводити чи не проводити бухгалтеру? Чи ви будете нараховувати амортизацію і якщо так, то яким чином будете це здійснювати? Якими документами слід оформити надходження від реконструкції будівлі кафе "Янтар"?
Задача 9 Наведена нижче інформація була визначена за даними про стан запасів та результати діяльності підприємства. Показник 2009 рік, тис. грн 2010 рік, тис. грн 2011 рік, тис. грн Залишки запасів на початок періоду 225 Собівартість реалізованих запасів 627 621 Залишки запасів на кінець періоду 225 216 Вартість запасів, призначених для продажу 876 800 Собівартість придбаних запасів 630 585 Транспортні витрати 13 32 16 Знижки, одержані від постачальників 18 15 7 Вартість запасів, повернутих постачальникам 24 30 14 Необхідно: Відновити дані, яких не вистачає (позначені «?»).
Завдання 1. За бартерним договором ТОВ «Феміда» одержало об’єкт основних засобів – комп’ютер в обмін на відвантажені товари. Вартість обміну, застережена в договорі становить 4800,00 грн., у тому числі ПДВ – 800,00 грн. Собівартість відвантажених товарів становить 3100,00 грн. Необхідно: відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського обліку
Завдання 2. Необхідно: визначити фактичну виробничу собівартість готової продукції та скласти бухгалтерські проведення щодо її оприбуткування використовуючи наступні дані: 1. фактичні витрати на виготовлення продукції за місяць склали – 7200,00 грн.; 2. вартість зворотних відходів, оприбуткованих з виробництва – 200,00 грн.; 3. собівартість остаточного (кінцевого) браку, виявленого у виробництві - 150,00 грн. залишки незавершеного виробництва на початок місяця – 250,00 грн., на кінець місяця – 175,00 грн.
Завдання 3. 15.10.20ххр. В результаті проведеної інвентаризації на підприємстві виникла недостача продукції незавершеного виробництва, собівартістю 200,00 грн. Середня норма прибутку на підприємстві по цьому виду продукції становить 20%. Вартість матеріалів використаних при виробництві продукції – 150,00 грн. Сума ПДВ, у складі податкового кредиту при придбані матеріалів становила 30,00 грн. Винного у недостачі продукції визнано працівника підприємства, який відшкодував збиток грошовими коштами до каси підприємства. Коефіцієнт інфляції = 1.
Необхідно: 1) зазначити, яким нормативним документом регламентується порядок визначення розміру завданих збитків; 2) відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського обліку
Завдання 4. За 2010 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) на умовах наступної оплати становить 9000000,00 грн. Залишок резерву сумнівних богів до складання балансу на 31-ге грудня 2010р. становить 1000,00 грн. Необхідно визначити: 1) коефіцієнт сумнівності на підставі даних за попередні три роки; 2) відрахування на створення резерву за 2010 рік; 3) суму резерву сумнівних боргів разом із залишком на 31 грудня 2010 року. Таблиця 4 Рік Чистий дохід від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг на умовах наступної оплати, грн. Сума дебіторської заборгованості за продукцію, товари, роботи, послуги, що визнана безнадійною, грн. Коефіцієнт сумнівності 2007 3 000 000,00 5000,00 х 2008 16 000 000,00 7000,00 х 2009 7 000 000,00 40000,00 х Разом 26 000 000 52000
Завдання 5. 03.06.ххр. на валютний рахунок ТОВ «Камель» надійшло 1000,00 казахстанських тенге як передоплата за експортним договором. Цього-таки дня банк за заявою Товариства списав інвалюту з рахунку підприємства для продажу. Курс НБУ становив 5,48 грн. / 1 к. тенге. 07.06.ххр. на поточний рахунок ТОВ «Камель» банк перерахував виручку від продажу інвалюти. Фактичний курс продажу становив 5,5 грн. / 1к. тенге. Комісія банку – 250,00 грн. – утримана з виручки від продажу інвалюти. Необхідно: відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського обліку 1) наведіть перелік документів, які слід оформити при наданні аудиторських послуг; 3) відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського обліку.
Завдання 1. Працівника прийняли на роботу 1 лютого 2013 р., і першого ж дня він захворів. Перебував на лікарняному по 11 лютого 2013р.. Його посадовий оклад, згідно з трудовим договором – 3200 грн. Кількість робочих днів, установлених на підприємстві за розрахунковий період (серпень-січень) 126. Страховий стаж 2 роки і 3 місяці. Необхідно: 1) розрахувати середньоденну заробітну плату працівника; 2) визначити суму допомоги, яку має сплатити роботодавець (припало 3 робочі дні) і ФСС ТВП (припало 5 робочих днів). 3) визначити загальну суму допомоги, яка підлягає оподаткуванню ЄСВ та ПДФО; 4) визначити, яку суму допомоги має працівник отримати на руки.
Завдання 2. ТОВ «Мир» уклало із Фондом безробіття договір про працевлаштування безробітного з наданням дотації. Місячний оклад працівника встановлений у розмірі 1800,00 грн., і разом із нарахованим ЄСВ – 2484 грн. (1800,00 грн. х 38% +1800). Для відшкодування понесених витрат роботодавець склав і подав до Фонду довідку про розмір заробітної плати, нарахованої та виплаченої працевлаштованому на дотаційне місце працівникові. Середній рівень заробітної плати, за всіма видами економічної діяльності в галузі за місяць, в якому працівникові нараховано заробітну плату становив 2234,70 грн. Тому в наступному місяці фонд перерахував роботодавцеві дотацію в розмірі встановленого середнього рівня. Необхідно: відобразити дані господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку
Завдання 3. Під час складання договору купівлі-продажу ТОВ «Гармонія» оплатило постачальнику вартість матеріалів на суму 7200,00 грн. у т.ч. ПДВ. При отриманні матеріалів виявлена недостача на суму 360,00 грн. у т.ч. ПДВ. ТОВ «Гармонія» виставлена претензія постачальнику. Постачальник претензію виконав в тому звітному періоді здійснено до поставку матеріалів. Необхідно: відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського облікуТОВ «Гармонія».
Завдання 5. Між ТОВ «Флоренція» та ТОВ «Малятко» укладено договір купівлі-продажу згідно з яким ТОВ «Флоренція» здійснює поставку товару ТОВ «Малятко» на суму 24000,00 грн. у т.ч. ПДВ, собівартість реалізації товару становить 15000,00 грн. ТОВ «Малятко» виписало простий вексель на ім’я ТОВ «Флоренція» на суму, яка вказана у договорі купівлі-продажу. Строк погашення векселя 30 днів з дати виписки векселя. По закінченню строку вексель погашається шляхом перерахування грошових коштів з ТОВ «Малятко» на банківський рахунок ТОВ «Флоренція». Необхідно: відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського обліку ТОВ «Флоренція» та ТОВ «Малятко».
Задача 1. Статутний капітал ТОВ 80 000 грн. ТОВ має три засновники: один із них володіє 30%, другий 25%, третій – 45%. Розрахувати суму, статутного капіталу, що належить кожному з них. Зробити бухгалтерські проведення.
Задача 2. В операційну оренду передано об’єкт основних засобів, первісною вартістю 10500 грн. і сумою зносу 3500 грн. Кожного місяця нараховується знос в сумі 145 грн. Сума оренди – 240 грн.
Завдання Активи компанії становлять 500000 грн. в т.ч. оборотні – 210000 необоротні – 290000 Заборгованість: поточна – 148000 довгострокова – 132000 Власний капітал компанії – 220000 грн. Визначити та прокоментувати показники заборгованості (структури капіталу).
Задача 1. На ремонт основних засобів, які були придбані за рахунок спеціального фонду, бюджетна установа витратила: будівельних матеріалів на суму 1500 грн, запасних частин – на 800 грн, нарахована зарплата в сумі 500 грн та проведені нарахування до ЄСВ, згідно діючого чинного законодавства, а також виконаний ремонт підрядною організацією на суму 600 грн, в т.ч.ПДВ. Установа – платник ПДВ. Скласти бухгалтерські проведення
Задача 2. Асистент кафедри прохворів 9 днів, решту – 13 днів відпрацював. Посадовий оклад – 2000 грн. За шість місяців середня заробітна плата – 15000 грн. , відпрацьовано за цей період – 150 р.дн. Провести нарахування та утримання із заробітної плати.
Задача 1. Підприємство придбало облігації з метою отримання певних відсотків, що складають 20% річних на 3 роки. Номінальна вартість 4000 грн., фактична – 3400 грн. Послуги брокера 1% від номінальної вартості. Сума % зараховується в кінці кожного року. Облігації в кінці 3- го року погашення. Задача 2. ЗАТ «Мрія» на біржі продало офіс за 48000 грн., в т.ч. ПДВ, первісною вартістю 36000 грн. і сумою зносу 4000 грн. Послуги біржі 5% від загальної суми виручки. Нарахувати податок на прибуток.
Задача 2.1 Початкова валюта балансу становить 10 000 грн. Якою стане валюта балансу після виконання операції: 1) оплачено постачальникам з розрахункового рахунку 500 грн. 2) оприбутковані на склад матеріали від постачальника – 680 грн. 3) одержано в касу з розрахункового рахунку – 150 грн. 4) зараховано виручку від реалізації – 2600 грн.
Задача 2.2 Валюта балансу становить 18200 грн. якою стане валюта балансу після виконання операцій: 1) сплачено постачальникам з операційного рахунку – 3010 грн. 2) одержано в касу з розрахункового рахунку – 800 грн. 3) зараховано виручку від реалізації – 1970 грн. 4) оприбутковані на склад матеріали від постачальника – 360 грн.
Завдання 2.3 Валюта балансу становить 7600 грн. Якою стане валюта балансу після виконання операцій: 1) сплачено постачальникам з розрахункового рахунку – 1500 грн. 2) оприбутковані на склад матеріали від постачальника – 590 грн. 3) одержано в касу з розрахункового рахунку – 1500 грн. 4) зараховано виручку від реалізації – 1600 грн.
Рік - 2013. Кількість сторінок - 8 1. Облік облігацій з премією Практичне завдання На підставі наведених даних визначити амортизацію верстату прямолінійним методом, кумулятивним методом, методом зниження залишку, методом подвоєного зниження залишку. Первісна вартість придбаного верстату складає 26000 дол., термін корисної експлуатації 4 роки, ліквідаційна вартість 1800 дол. Розрахунок амортизації здійснити за допомогою таблиці 7.
Рік - 2013. Кількість сторінок - 6 Задача 2 За результатами обов’язкової інвентаризації виробничих запасів, проведеної підприємством перед складанням річної звітності, виявлено наступні розбіжності між фактичними даними бухгалтерського обліку: Найменування запасів Ціна, грн Кількість, кг за даними обліку за даними інвентаризації Фарба ПШ-1 червона 3-00 100 110 Фарба ПШ-1 синя 3-20 120 150 Фарба ПШ-1 зелена 3-10 175 160
За рішенням інвентаризаційної комісії нестача відбулася з вини матеріально відповідальної особи. Необхідно: визначити суму нестачі (надлишку) та відобразити на рахунках бухгалтерського обліку врегулювання виявлених розбіжностей.
Задача 3 Підприємством при придбанні виробничих запасів здійснені наступні витрати: — сплачено, за рахунок короткострокової позики банку, постачальнику згідно з договором купівлі — 10 000 грн; — сплачено залізничний тариф за перевезення запасів до станції призначення — 900 грн; — сплачено транспортній організації за перевезення товару від станції призначення до складу підприємства — 300 грн; — ПДВ — 2240 грн; — при оприбуткуванні запасів виявлена нестача — 200 грн, в т. ч. в межах норм природних втрат — 150 грн понад встановлені норми — 50 грн; — нараховано проценти за короткостроковою позикою, яка використана для сплати заборгованості перед постачальником, — 70 грн. Необхідно: Скласти відповідні бухгалтерські записи та визначити первісну вартість придбаних запасів.
Задача 6 Виробничому підприємству передано обладнання на умовах фінансової оренди. Умови договору оренди наведені нижче: Вартість обладнання згідно з договором 625 000 грн Строк оренди 3 роки (6 платіжних періодів) Мінімальні орендні платежі 120 000 грн на початок кожного кварталу Строк корисного використання обладнання 4 роки Орендна ставка процента 12 % Необхідно: Скласти розрахунок амортизації фінансових доходів орендодавця у складі орендних платежів та записати суми на відповідних рахунках бухгалтерського обліку.
Задача 7 1 січня 2010 року підприємство надало в оперативну орен¬ду терміном на 3 роки приміщення офісу, справедлива вартість якого становить 600 000 грн. Угода передбачає одержання щоріч¬них платежів у сумі 8000 грн 1 січня кожного року. Було одержано 8000 грн — орендна плата за 2010 рік та 9600 грн — аванс за наступні роки. За згодою з орендодавецем було проведено ремонт приміщення, вартість якого становила 18 000 грн. Термін корисного використання приміщення визначено в 30 років, амортизація нараховується за прямолінійним методом. Необхідно: Скласти відповідні бухгалтерські записи у підприємства-орендодавця з початку терміну оренди і до кінця 2010 року Задача 9 Наведені нижче дані відображають рух запасів на підприємстві: Кількість, шт. Ціна за одиницю, грн Залишки запасів на 01.10.2010 р. 200 2 Придбано 05.10.2010 р. 300 3 Продано 11.10.2010 р. 400 6 Придбано 21.10.2010 р. 200 4 Продано 28.10.2010 р. 200 6
Необхідно: Визначити собівартість реалізованих запасів за таких методів їх оцінки: середньозваженої собівартості, ФІФО.
Рік - 2013. Кількість сторінок - 6 Задача 4. На підставі єдиного Плану рахунків та Інструкції до нього розробити Робочий план рахунків для малого підприємства, що займається виробництвом дверей та вікон, здійснює свою діяльність на основі патенту та має двох працівників. Облік веде самостійно керівник підприємства, не застосовує будь-якої бухгалтерської вакансії; вибрати для цього підприємства форму бухгалтерського обліку, описати її та зобразити на їх схематично.
Задача 10. Розробити план-графік проведення інвентаризацій на торгівельному підприємстві, яке має в наявності: склад продовольчих товарів, 6 магазинів продовольчих товарів, магазин промислових товарів та магазин господарських товарів. Оформити це у таблиці, де вказати: місце проведення інвентаризацій, цінності, що підлягають інвентаризації, строки проведення, відповідальні особи (вказати самостійно).
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.