курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Бухгалтерский учет", решение задач по предмету "Бухгалтерский учет", контрольные по предмету "Бухгалтерский учет", дипломые работы по предмету "Бухгалтерский учет", курсовые работы по предмету "Бухгалтерский учет".
Количество готовых работ по предмету "Бухгалтерский учет": 814
Рік - 2015. Кількість сторінок - 4 Задача 2 Підприємство «Алікон» у звітному році мало такі показники витрат, грн: — придбання сировини і матеріалів — 75300; — транспортування сировини від постачальника на підприємство — 1680; — прямі витрати на оплату праці — 69000; — непрямі витрати на оплату праці виробничого персоналу — 27780; — витрати на реалізацію продукції — 33160; — загальногосподарські витрати — 20000; — витрати на утримання і експлуатацію обладнання — 25620; — адміністративні витрати — 61080; — інші загальновиробничі витрати — 11400. Доход від реалізації продукції становив 385500 грн. Підприємство використовує систему періодичного обліку запасів. Залишки на рахунках запасів у звітному році складали: Рахунок На початок року На кінець року Сировина і матеріали 13290 14610 Незавершене виробництво 4410 6450 Готова продукція 30720 56880
Необхідно визначити: 1) вартість витрачених на виробництво матеріалів; 2) загальну суму поточних витрат на виробництво; 3) собівартість виробленої готової продукції; 4) собівартість реалізованої продукції; 5)валовий, операційний (до оподаткування) і чистий прибуток (після оподаткування) за діючої ставки податку на прибуток, для чого скласти схематично звіт про фінансові результати. Задача 6 Підприємство передбачає наступного року випустити чотири види продукції. Прогнозовані показники на наступний рік наведені у таблиці ПОКАЗНИКИ ОБСЯГІВ ВИРОБНИЦТВА Вид продукції Обсяг реалізації Сукупні постійні витрати, грн. Сукупні змінні витрати, грн. Кількість одиниць Ціна, грн. Сума, грн. А 500 120 35 000 Б 700 100 42 000 В 600 110 39 000 Г 400 130 30 000 96 000
Весь обсяг продукції передбачається повністю реалізувати наступного року. Сукупні постійні витрати розподіляються між видами продукції пропорційно обсягу її реалізації. Визначити критичний обсяг виробництва за кожним видом продукції і за продукцією в цілому. Обчислити прибутки (збитки) за кожним виробом та випуском в цілому. Задача 7 Визначити і проаналізувати фінансові потреби під¬приємства методом балансу грошових надходжень. Під час проведення аналізу використати дані, наведені в таблиці. Порівнюючи майбутні грошові надходження із сумами до виплати, обчислити щомісячний надлишок надходжень або дефіцит грошових коштів. ВИЗНАЧЕННЯ ФІНАНСОВИХ ПОТРЕБ МЕТОДОМ БАЛАНСУ ГРОШОВИХ НАДХОДЖЕНЬ (тис. грн.) Місяць Надход-ження Вип¬лати Чисті грошові надходження (надход-ження - виплати) Залишок на початок місяця Залишок на кінець місяця (залишок на початок місяця + чисті грошові надх.) Резерв Надлишок або дефіцит (залишок на кінець місяця - резерв) 1 2 3 4 5 6 7 8 Січень 8000 5540 790 890 Лютий 8500 8900 810 890 Березень 9000 6300 895 890 Квітень 8500 5920 830 890 Травень 9300 6510 910 890 Червень 11 600 8100 1010 890 Липень 12 400 8660 1120 890 Серпень 11 800 10 260 1080 890 Вересень 10 300 7210 990 890 Жовтень 10 900 7600 1000 890 Листопад 11 100 7700 1090 890 Грудень 12 200 8540 1150 890
Отже, негативнее значення надлишку (дефіциту) грошових надходжень спостерігається лише в лютому.
Завдання 1. Акціонерним товариством придбано у січні 2013 року 2000 власних акцій (номінальна вартість 100 дол./акція) за продажною ціною 120 дол./акція. В квітні цього року були анульовані 1000 придбаних акцій, а у травні - перепродано 1000 акцій за ціною 130 дол. за акцію. Відобразити на рахунках бухгалтерського обліку господарські операції по руху вилученого, статутного та додаткового капіталу.
Завдання 2. Первісна вартість обладнання складає 20 тис. дол., термін корисного використання – 8 років. У зв’язку з моральним зносом компанія прийняла рішення про його ліквідацію після 5 років експлуатації. Відобразити господарські операції по вибуттю обладнання, якщо амортизація була нарахована прямолінійним методом і відсутня ліквідаційна вартість.
1. По Балансу підприємства на 31 грудня 2013 р. залишки склали: статутний капітал – 120 000 грн. додатковий капітал – 10 000 грн. резервний капітал – 5 000 грн. нерозподілені прибутки – 30 000 грн. вилучений капітал – 15 000 грн. Визначте суму власного капіталу на 31 грудня 2013 р. В якому розділі Балансу відображається власний капітал? 2. Складіть типові форми документів з обліку праці і заробітної плати.
Підприємство "Альфа" займається роздрібною торгівлею. При розв'язанні одного з варіантів практичного завдання необхідно: 1. За даними таблиці № 1 скласти двосторонній сальдовий баланс (форма приведена у додатку 1). 2. Скласти бухгалтерські проводки на господарські операції за поточний місяць (вихідні дані наведені у таблиці 2) і записати їх в реєстраційний журнал господарських операцій (форма приведена у додатку 2). 3. Підрахувати обороти за місяць по дебету та кредиту кожного рахунку та визначити залишки на 1 _______ 20__р. 4. Скласти оборотний баланс по синтетичним рахункам (форма приведена у додатку 3). 5. На основі оборотної відомості скласти баланс підприємства "Альфа” на 1______ 20__р.
Вихідна інформація для розв’язання практичного завдання Таблиця 1 Залишки на рахунках підприємства "Альфа" на 1 _______ 20.. р. Код рахунку Назва рахунків та субрахунків Варіанти практичного завдання 104 Машини та обладнання 60000 281 Товари на складі 15000 282 Товари в торгівлі 42000 284 Тара під товарами 2000 285 Торгова націнка 16000 301 Каса в національній валюті 500 311 Поточні рахунки в національній валюті 39500 372 Розрахунки з підзвітами особами 500 40 Статутний капітал 51700 441 Прибуток нерозподілений 4300 501 Кредити банку 60000 631 Розрахунки з вітчизняними постачальниками 15000 641 Розрахунки за податками 7000 657\1 За єдиним внеском на заробітну плату 1500 661 Розрахунки з оплати праці 4000
Таблиця 2 Господарські операції підприємства "Альфа " за ______ 20__р. № з\п Зміст господарської операції 1 -й 1 2 3 1. Оплачено за товари постачальнику 1 56000 2. Оприбутковано товари на склад від постачальника -у сумі без ПДВ - сума ПДВ у ціні товарів 130000 26000 3 Передано товари зі складу у роздрібну торгівлю 120000 4. Проведено торгову націнку підприємства до роздрібної ціни 57000 5. Здійснено внутрішнє переміщення товарів з магазину на склад 5000 6. Списання торгової націнки з внутрішнього переміщення товарів 2400 7. Відображено виручку від реалізації товарів , що надійшла до каси 200600 8. ПДВ у сумі реалізації 33440 9. Здано в банк виручку від реалізації товарів 200600 10. Нараховано зарплату: -продавцям; -адміністративно-управлінському персоналу 9000
6000 11. Відрахування на соціальні заходи на зарплату продавців на: - єдиний соціальний внесок
?
12. Відраховано на соціальні заходи на зарплату адміністративно-управлінського персоналу на: - єдиний соціальний внесок
? 13. Витрати на аренду приміщення : - торгівельного залу; - адміністративного приміщення 7000 3000 14. Витрати на послуги зв’язку 1500 15. Амортизація основних засобів: - торгівельного обладнання, - офісної оргтехніки 1800 700 16. Оприбуткування МШП терміном служби менше 12 місяців 4000 17. Передача МШП терміном служби менше 12 місяців в експлуатацію 4000 18. Списання виручки для формування фінансового результату (сума виручки без ПДВ) ? 19. Списання націнки на реалізовані товари (за розрахунком середньої націнки) додаток 4 ? 20. Списується собівартість реалізованих товарів (сума виручки мінус націнка за розрахунком) ? 21. Відноситься на результат основної діяльності собівартість реалізованих товарів ? 22. Списано адміністративні витрати ? 23. Списано витрати на збут ? 24. Відображення результату основної діяльності (різниця між кредитовим і дебетовим оборотом по рахункам 791) ? ОБОРОТ за місяць ?
Додаток 1 Двосторонній сальдовий баланс підприємства "Альфа" на 1______ ХХХр. Актив Пасив № рахунку Зміст статей балансу Сума № рахунку Зміст статей балансу Сума 1 2 3 4 5 6 Додаток 2 № з/п Склад, структура та напрямки використання коштів Сума Кореспондуючі рахунки Дебет Кредит 1 2 3 4 5
Додаток З Оборотний баланс по синтетичних рахунках підприємства "Альфа" за ________________________ XXX р. № з/п Назва рахунку Залишок на 1_____ХХХ р. Оборот Залишок на 1 ____ХХХр.
Додаток 4 Розрахунок реалізованих торгових націнок за ___________________________ XXX р. Залишок торгових націнок на початок місяця Сума торгових націнок нарахована за місяць Разом торгових націнок (гр. 1+2) Залишок товарів на початок місяця Вартість придбаних товарів за місяць Разом товарів (гр. 4+5) Середній відсоток торгових націнок (гр. 3: гр.6х100) Вартість реалізо-ваних товарів Сума реалізованих торгових націнок (гр.7хгр.8:100) 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Завдання 1. Компанією реалізовано 200 облігацій, продажна вартість яких складає 50 тис. дол., а балансова вартість – 40 тис. дол. Затрати по продажу облігацій - 700 доларів. Відобразити в бухгалтерському обліку балансову і продажну вартість облігацій, затрати по їх продажу.
Завдання 2. Компанією 1 жовтня 2012 року отримано банківський кредит на суму 100 тис. дол. терміном на 2 роки з річною процентною ставкою 24%. Нарахування і сплата процентів здійснюється щомісячно, а погашення кредиту - щорічно рівномірно. Відобразити на рахунках бухгалтерського обліку господарські операції по отриманню банківського кредиту, нарахуванню процентів і погашенню кредиту.
Завдання 3. Працівник відділу збуту готової продукції бере 14 днів щорічної відпустки з 25 травня 2013 року. У липні, жовтні 2012 року, січні та квітні 2013 року йому виплачувалася премії за результатами роботи за попередні квартали у розмірі: Премія за ІІ квартал 2012р.= 9000 грн. (виплачувалися у липні); Премія за ІІІ квартал 2012р.= 9000 грн. (виплачувалися у жовтні); Премія за ІУ квартал 2012р.= 4000 грн. (виплачувалися у січні); Премія за І квартал 2013р.= 4000 грн. (виплачувалися у квітні); Дані для розрахунку відпускних наведені нижче у табличні формі. Заробітна плата за період травень 2012р. - квітень 2013р. становила 49520 грн. Необхідно: 1) розрахувати кількість днів у розрахунковому періоді; 2) визначити розмір середньоденної заробітної плати та суму відпускних; 3) провести утримання ЄСВ та ПДФО із суми відпускних згідно чинного законодавства; 4) провести нарахування ЄСВ, яке сплачує роботодавець на суму відпускних за ставкою 38%. 5) відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського обліку (табл.12) Завдання 4. Працівниця (бухгалтер) підприємства подала лікарняний листок у зв’язку з вагітністю та пологами за період 20 травня по 23 вересня 20ХХ року. Графік роботи підприємства - 5 дні на тиждень. Згідно із графіком із 1 по 10 січня 20ХХ року на підприємстві були новорічні канікули. Розрахунковий період для визначення середньої заробітної плати із 01.11.ХХр. по 31.04.20ХХр. У цьому періоді працівниця хворіла з 11 по 20 листопада 20ХХ року та 14 по 25 березня 20ХХ року. Робочих днів у березні 20ХХ року було 22. Необхідно: 1) заповнити всі пропущені клітинки у табл. 13; 2) розрахувати розмір середньоденної заробітної плати; 3) розрахувати суму допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами; 4) відобразити дані господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку (табл. 14). Завдання 5. Працівниці підприємства Присюді А.А. (бухгалтер) у квітні 20ХХ року було виплачено заробітну плату та нецільову благодійну допомогу в сумі 1600,00 грн. Заробітна плата Присюді А.А. становила 3200,00 грн. Іншому працівникові Дикун Є.Н. (фінансовий директор) до відпустки було виплачено матеріальну допомогу на оздоровлення в сумі 4500,00 грн. Заробітна плата та розмір відпускних, які були нараховані Дикун Є.Н. становила 6000,00 грн. Працівник Караман П.В.(заступник директора) звернувся з проханням (заявою) оплатити його лікування в лікарні, що й було зроблено у розмірі 15000,00 грн. Мінімальна заробітна плата та прожитковий мінімум на працездатну особу на 01.01.2014р. становили 1218,00 грн. Ставка нарахування ЄСВ для даного підприємства дорівнює 36,8%. Необхідно: відобразити дані господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку: - нарахування заробітної плати та нецільової благодійної допомоги Присюді А. А.; - провести утримання із заробітної плати Присюді А.А. та визначити скільки коштів працівниця отримає на руки; - нарахування заробітної плати та матеріальної допомоги на оздоровлення Дикун Є.Н.; - провести утримання із заробітної плати та матеріальної допомоги Дикун Є. Н. та визначити скільки коштів працівниця отримає на руки; - нарахування, оподаткування та виплату цільової благодійної допомоги на лікування Караман П.В.
1. Види та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності 2. Відмінності бухгалтерського і податкового обліку експортних операцій Задача Підприємство одержало від покупця аванс – 1000 дол. у розмірі вартості поставки товару. На момент отримання грошових коштів курс НБУ складав 8,15 грн. за 1 долар. На кінець кварталу курс НБУ досяг 8,2 грн. за 1 долар. На момент відвантаження товарів, яке відбулось в наступному кварталі, курс НБУ був 8.10 грн. за долар. Собівартість реалізованої продукції – 2980,00 грн. На митниці було сплачено: мито – 4%, митні збори – 0,2%. Тест Не належить до іноземної валюти: а) грошові знаки, вилучені або ті, що вилучаються з обігу, але підлягають обміну на грошові знаки, які знаходяться в обігу б) платіжні документи, виражені в дорогоцінних металах в) платіжні документи у грошових одиницях іноземних держав г) платіжні документи у міжнародних розрахункових одиницях
1. Особливості оподаткування експертних-імпортних операцій з ПДВ Задачі задача 1 У 2 кварталі ТОВ «Караван» придбало будівельне обладнання вартістю 48000,00 грн. у т.ч. ПДВ., податковий кредит з ПДВ було відображено у періоді придбання. У 4 кварталі внаслідок аварії обладнання стало непридбаних для використання тож підприємство прийняло рішення ліквідувати цей об’єкт (акт на списання основного засобу до податкової інспекції не було подано). На дату ліквідації сума нарахованої амортизації дорівнювала 7000,00 грн., звичайна ціна: - варіант І – 35000,00 грн. без ПДВ; - варіант ІІ – 33000,00 без ПДВ; - варіант ІІІ – 31000,00 грн. без ПДВ;
Необхідно: 1) визначити базу оподаткування ПДВ для основного засобу (будівельного обладнання) та визначити суму податкового зобов’язання з ПДВ внаслідок його ліквідації за трьома варіантами; 2) відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського обліку. Завдання 2. Дані для розрахунку: ТОВ «Світанок» у звітному періоді здійснено наступні операції: 1. Вироблено продукцію «А» собівартість даного продукту складає 65 000 грн. 2. Отримано товар від ПП «Сонечко» вартістю 30 000 грн. в т.ч. ПДВ. 5000 грн. 3. Отримало на розрахунковий рахунок аванс від ТОВ «Літо» в сумі 40 000 грн. з ПДВ. 4. Відвантажило ТОВ «Літо» продукцію «А», вартість якої – 120 000 грн. в т.ч. ПДВ 20000 грн. 5. Виготовило продукцію «Б», собівартість якої склала 26 000 грн. 6. Здійснило безоплатну роздачу зразків товарів в рекламних цілях, вартість яких склала 10 000 грн. (оподатковуваний прибуток підприємства за минулий рік склав 20 000 грн.) 7. Перерахувало аванс ПП «Експрес» за товари в сумі 15 000 грн. з ПДВ. 8. Нарахувало заробітну плату працівникам адміністративного та збутового персоналу 20 000 грн., відрахування на соціальні заходи склали – 7 000 грн. 9. Затвердило авансовий звіт працівника по відрядженню на території Україні терміном на 2 календарні дні в сумі 1000 грн. з яких добові - 300 грн. (норма 188 грн. на добу), проживання в готелі 400 грн, проїзд – 300 грн. До авансового звіту не підкріплено квитків за проїзд, оскільки працівником вони були втрачені. 10. Отримано послуги з консалтингу від нерезидента (підписано акт виконаних робіт) в сумі 30 000 грн. (виручка підприємства за минулий рік становила 600 000 грн. без ПДВ). 11. Нарахувало амортизацію основних засобів збутового призначення – 500 грн. 12. Перерахувало штраф контрагенту за несвоєчасну оплату товару – 200 грн. 13. Нарахувало заробітну плату працівникам основного виробництва, що пов’язані з виготовленням продукту «В» - 26 000 грн., відрахування на соціальні заходи на фонд оплати праці по цих працівниках склали – 10000 грн., матеріальні витрати на виготовлення продукту «В» - 40 000 грн., постійні розподілені загальновиробничі витрати – 4000 грн. 14. Отримано послуги по оренді приміщення, що використовується для адміністративних цілей – 8 0000 грн. в т.ч. ПДВ -1333,33 грн. Необхідно: визначити суму податку на прибуток, яку підприємство сплатить до бюджету. Завдання 3. Згідно із трудовим договором із працівником підприємство оплачує орендоване ним житло. Вартість оренди становить 1800,00 грн. на місяць. Ця сума видається працівникові з каси підприємства. Заробітна плата працівника за місяць становить 7000,00 грн. Необхідно: розрахувати ПДФО із доходів працівника. Завдання 4. Нафтопереробне підприємство реалізувало 30 тон бензину марки А-95 євро на суму 100 000 грн., в т.ч. ПДВ – 16 667 грн. Ставка акцизного податку склала 198 євро за 1000 кг. Курс євро на момент реалізації склав 10, 54 грн. за 1 євро, а на перший день звітного кварталу – 10,48 грн. за 1 євро. Необхідно: розрахувати суму акцизного податку, яку підприємство сплатить при реалізації палива.
На підставі залишків (табл. 1) та господарських операцій (табл. 2) виконати слідуючі операції: • Скласти журнал реєстрації господарських операцій.(табл 3) • Відкрити бухгалтерські рахунки (табл 4) • Записати вступні залишки і суми операцій у відкриті бухгалтерські рахунки, вивести по них обороти і кінцеві залишки. • Скласти оборотну відомість по рахунках синтетичного обліку. • Скласти бухгалтерські баланс за спрощеною формою(.5)
УМОВА ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ 1. За даними умови пункту А (табл. 1) скласти баланс приватного виробничого підприємства “Світанок” на 1 січня 20__р. (з розподілом сум за статтями в активі і пасиві та за розділами).
Пункт А. Баланс приватного підприємства “Світанок” на початок року : Таблиця 1
В А Р І А Н Т 3 Найменування рахунків Сума Основні засоби 599300 Знос основних засобів 58400 Нематеріальні активи 900 Знос нематеріальних активів 435 Виробничі запаси 169445 Незавершене виробництво (рослинництво) 40090 Готова продукція 900 Каса 50 Резервний капітал 1200 Розрахунковий рахунок 41920 Розрахунки з постачальниками і підрядниками (кредитове сальдо) 3570 Розрахунки за соціальним страхуванням 855 Розрахунки з оплати праці 1980 Розрахунки з підзвітними особами (дебітори) 29 Статутний капітал 776194 Короткострокові кредити банків 10000 Валютний рахунок 7000 Пайовий капітал 7000
Баланс ?
1. За господарськими операціями пункту Б умови задачі вказати кореспондуючі рахунки та провести записи в реєстраційному журналі та у відповідних облікових регістрах, про які вказано в задачі. 2. На основі складеного балансу відкрити синтетичні та аналітичні рахунки у відповідних журналах та відомостях і записати на них початкові залишки. 3. За даними пункту Б відкрити аналітичні рахунки до синтетичного рахунку 63 “Розрахунки з постачальниками і підрядниками” записати на них залишки на 1 січня 200__року. 4. Зареєстровані в реєстраційному журналі господарські операції відобразити на синтетичних та аналітичних рахунках у відповідних таблицях-екранах, форма яких наведена вище. 5. Підвести підсумки на аналітичних та синтетичних рахунках по відкритим рахункам, зробити звірку даних та підготувати їх для складання оборотного балансу. 6. Скласти оборотний баланс (оборотну відомість) за синтетичними рахунками на кінець звітного періоду. 7. Скласти бухгалтерський баланс (за встановленою формою фінансової звітності П(С)БО 2 “Баланс”). Субрахунки та аналітичні рахунки (для усіх варіантів) А. Залишки на початок звітного періоду на аналітичних рахунках до синтетичного рахунку 65 “Розрахунки по соціальному страхуванню” (для усіх варіантів) Найменування рахунків органів обов’язкового страхування Сальдо на 1.01.20__ Пенсійний фонд 705 Органи соціального страхування 100 Центр зайнятості 50 Разом: 855 Залишки на початок звітного періоду на аналітичних рахунках до синтетичного рахунку 63 “Розрахунки з постачальниками та підрядниками” (для усіх варіантів) Найменування постачальників Сальдо на 1.01.20____ Димитрівський Агротехсервіс 2750 Калинівська нафтобаза 820 Районна енергетична станція Разом: 3570 Залишки на аналітичних рахунках до синтетичного рахунку 23 “Виробництво” (для усіх варіантів) Найменування рахунків до синтетичного рахунку 23 “Основне виробництво” Сальдо на 1.01.20____-незавершене виробництво Сальдо на кінець звітного періоду Виріб “А” 20000 Виріб “В” 20090 Разом 40090 Умова завдання Б (табл.2) для складання Реєстраційного журналу та рознесення сум на відповідні рахунки бухгалтерського обліку. За січень місяць 20__р. у приватному виробничому підприємстві “Світанок” відбулися наступні господарські операції:
РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ЖУРНАЛ ГОСПОДАРСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ За січень місяць 20___р. Таблиця 2
Зміст операцій ( у сумовому виразі – грн.) за квартал 20__р./ Номери варіантів 1. Оприбутковані на складі отримані від Димитрівського Агротехсервісу мінеральні добрива ТТН№ 342 від 4.01 10300 2. Оприбутковано отримані від Куликовського автозаводу запасні частини ТТН№ 5602 від 9.01 7800 3. Нараховано районній енергетичній станції за електроенергію, використану у звітному періоді на різні цілі, рахунок №4 від 10.01 в тім числі: - на продукцію “А” - на продукцію “Б” - на утримання офісу
1800 2200 490 4. Нараховано районному газовому господарству за використаний газ: - на продукцію “А” - на продукцію “Б”
1300 1500 5. Нарахована заробітна плата: робітникам за роботи, виконані з виробництва - продукції “А” - на продукції “Б” - працівникам апарату управління
2800 1700 3200 6. Із заробітної плати утриманий податок з доходів громадян (умовно із усіх працівників загальною сумою): 910 7. Нараховані відповідним страховим органам відрахування від суми нарахованої заробітної плати (оскільки відсотки змінюються щорічно, тому для отримання однакового результату ми використаємо умовні, наближені до реальних 2010 року, відсотки): пенсійний фонд – 33,2%; фонд страхування від безробіття – 1,6%; фонд соціального страхування – 1,4%;
?
8. Отримана готівка в касу з поточного рахунку в банку для видачі заробітної плати - виписка банку №5 1920 9. Нараховані банку відсотки за короткостроковий кредит 1300 10. З поточного рахунку перераховані банку нараховані відсотки за короткостроковий кредит 1300 11. Виплачена з каси заробітна плата у повному обсязі 1920 12. Списано матеріали на підготовку виробництва, в тім числі: - на продукцію “А” - на продукцію “Б” 1160 560 600 13. Нараховано покупцям до сплати за готову продукцію, що їм відвантажена 32000 14. Оприбутковано нафтопродукти від Калинівської нафтобази 7840 15. Отримана та зарахована на поточний рахунок короткострокова позика банку 10000 16. Перераховано з поточного рахунку у банку в погашення кредиторської заборгованості: Димитрівському Агротехсервісу Калинівській нафтобазі Районній енергетичній станції №2345 Димитрівському агротехсервісу
2750 820 4000 10300 17. Одержано в касу з поточного рахунку кошти, призначені для витрат на відрядження 140 18. Видано з каси менеджеру підприємства під звіт кошти на відрядження 240 19. Витрати на службове відрядження менеджера підприємства склали за авансовим звітом 220 20. Не використані менеджером підзвітні суми внесено в касу за приб. кас. орд. №15 20 21. Від покупців надійшов платіж на поточний рахунок у банку 32000 22. Оприбуткована продукція, що надійшла із виробництва за плановою собівартістю: - продукція “А” - продукцію “Б”
У кожній задачі, яку належить виконати студенту необхідно: - заповнити первинні документи відповідно завданню - відобразити в обліку господарські операції, наведені у відповідних задачах, визначивши кореспонденцію рахунків, та представити її у таблиці журналу господарських операцій за такою формою: №, операції Зміст операції Документ Сума, грн. Кореспонденція рахунків Алгоритм розрахунку Дебет Кредит 1 2 3 4 5 6 7
До рішення завдань по можливості необхідно надати первинні документи по наведеним операціям. По однотипним операціям первинні документи досить надати в одному екземплярі як зразок їх заповнення. Якщо не всі реквізити документів вказані в завданні, студент на свій розсуд робить доповнення недостатньої інформації. При недоліку інформації чи помилках в вихідних даних завдань виконати їх по своєму розумінню, вказавши чи уточнивши окремі дані чи інформацію для розрахунків.
ЗАВДАННЯ 2.1 Вихідні дані: ВАТ “Промінь”, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 20040800, має поточний рахунок № 280355487 в АКБ “Аваль”, код МФО 340555. Директор ВАТ “Промінь” Осипенко Леонід Іванович, головний бухгалтер – Кравчук Людмила Степанівна, касир – Коваль Анна.Дмитрівна. На початок дня залишок коштів в касі складав 200 грн. Ліміт каси встановлено в сумі 500 грн.
Касир підприємства ВАТ “ Промінь” 7 вересня 200Хр. Отримала в АКБ “Аваль” по чеку № 053115 готівку в сумі 5100 грн., з них на заробітну плату 5000 грн. та на поточні витрати 100 грн.. Кошти оприбутковано прибутковим касовим ордером № 35 від 7.09.200Хр. 7 вересня 200Хр. бухгалтер підприємства видала по видатковому касовому ордеру № 12 робітнику Смирнову Сергію Антоновичу на 115 грн. за поточний ремонт устаткування згідно з договором підряду № 15 від 1 вересня 200Хр. Додатком є акт приймання виконаних робіт № 1 від 7 вересня 200Хр. Пред’явлено паспорт МА-УП 678279, виданий 19.09.78р. Мінським ВВС м. Києва. Виплата заробітної плати здійснювалась з 7 по 9 вересня 200Хр. В відповідності з платіжною відомістю №16 за серпень 200Хр. Виплачено 7 вересня – 2800грн., 8 вересня – 1200грн., 9 вересня – 800грн., сума неодержаної зарплати – 200грн. 10 вересня 200Хр. суму невиплаченої заробітної плати повернуто до банку для зарахування на поточний рахунок. Завдання: скласти прибуткові і видаткові касові ордери (досить по одному зразку); заповнити чек на отримання готівки з банку та об‘яву на здачу готівки до банку, заповнити Касову книгу і скласти звіт касира, визначити залишок коштів на кінець періоду; заповнити журнал господарських операцій; скласти Відомість №1 по дебету рах.301“Каса” і журнал-ордер №1 по кредиту рах.301 “Каса” по завданням (можна в комбінованому варіанті: відомість з журналом-ордером)
ЗАВДАННЯ 2.4 Протягом дня 18.04.200Хр. підприємство ВАТ “Промінь” здійснило безготівкові розрахунки, які підтверджені випискою банку з поточного рахунку. Рахунок 26000092403201, МФО 320250. Вхідний залишок на початок дня – 16 540 грн. Перераховано передплату ТОВ “Бліц-Інформ” за рекламні послуги 2500 грн. по платіжному дорученню №54 від 17.04.200Хр. відповідно рахунку №112 від 13.04.2004р. та укладеній угоді. Здійснено попередня оплата за офісні меблі ВАТ “Меблі” в сумі 6250 грн. по платіжному дорученню №55 від 17.04.200Хр. і рахунку №289 від 15.04.2004р. Отримано на рахунок повернуті банком кошти з депозитного рахунку в сумі 15000грн. Зараховано на поточний рахунок відсотки по угоді з банком по депозитному рахунку в сумі 125грн. Перераховано по платіжному дорученню №56 від 17.04.200Хр. Правекс-Банку в погашення короткострокової позики – 20000грн. Завдання: визначити кореспонденцію рахунків і заповнити журнал господарських операцій по безготівковим розрахункам; заповнити первинні документи; скласти відомість і журнал-ордер по рахунку “Поточний рахунок” (можна в комбінованому варіанті: відомість з журналом-ордером); визначити залишок коштів на рахунку підприємства
ЗАВДАННЯ 4.1. ЗАТ “Планета” придбало 150 акцій ВАТ “Будівельник” за ціною 1,20 грн. за одну акцію. Витрати брокеру по придбанню цінних паперів склали 50 грн. Справедлива вартість акцій ВАТ “Будівельник” на кінець року на фондову ринку дорівнювала 1,90грн. за акцію. При складанні фінансової звітності ЗАТ “Планета” на кінець року акції були дооцінені і в обліку відображені по справедливої вартості. Завдання: Визначити первинні документи, кореспонденцію рахунків і необхідні суми по наведеним операціям з руху фінансових інвестицій та отриманим доходам по ним. ЗАВДАННЯ 6.1. Вказати первинні документи, кореспонденцію рахунків та визначити вартість, за якою оприбутковуються на баланс основні засоби (підприємство – платник ПДВ) на основі даних: ТОВ “Дніпро” придбало верстат від ВАТ “Промінвест” вартістю 7800 грн., в т.ч. ПДВ. За транспортні витрати по доставці верстата сплачено 180 грн, в т.ч. ПДВ. За установку та наладку верстату сплачено постачальнику 240 грн., в т.ч. ПДВ. Нарахувати амортизацію за перший квартал прямолінійним методом, виходячи з встановленого строку служби верстата 10 років і ліквідаційної його вартості 200грн. ЗАВДАННЯ 6.4 Відобразити в бухгалтерському обліку операцію з ліквідації старого комп’ютера, який вийшов з ладу і подальший ремонт його недоцільний, оскільки витрати на ремонт значні і не виправдають себе. Первинна вартість комп’ютера, по якій він обліковується на рахунку 10 - 3600 грн., сума нарахованого зносу на даний час – 2350 грн. Після ліквідації на склад оприбутковано деталей, які можуть бути використані в подальшому для ремонту інших комп’ютерів, на суму 150 грн. ЗАВДАННЯ 9.1 Підприємством здійснена попередня оплата постачальнику за матеріали на суму 9000грн, в т.ч. ПДВ. Надійшли матеріали від постачальника згідно супровідним документам. Транспортні витрати з доставки матеріалів склали і оплачені в сумі 300грн, в т.ч. ПДВ. З отриманих матеріалів за місяць передано до виробництва матеріалів на суму 5000грн. Окрім того, використано на ремонт гуртожитку підприємства матеріалів на суму 1200грн. Транспортно-заготівельні витрати списано пропорційно використаній вартості матеріалів в поточному місяці. В кінці місяця при інвентаризації виявлена нестача на суму 20грн, що в межах природного убутку матеріалів. Зробити розрахунки, відобразити кореспонденцію господарських операцій, вказавши первинні документи; визначити суми руху товарно-матеріальних цінностей по підприємству протягом місяця та їх залишків на кінець місяця. ЗАВДАННЯ 10.1. На початок місяця залишок матеріалів на складі підприємства складає 65500грн. Окрім того, сума транспортно-заготівельних витрат по їх доставці дорівнює 1310 грн. За місяць зі складу відпущено матеріали: в цех на виробництво продукції по замовленню №1 на суму 50000грн, замовленню №2 – 6000грн. та на загальновиробничі потреби – 600грн. В кінці місяця суму транспортно-заготівельних витрат необхідно списати з розрахунку, що середній відсоток транспортно-заготівельних витрат дорівнює 2% до вартості матеріалів. Нарахована заробітна плата робітникам, які виконують замовлення №1 – 4500грн, замовлення №2 – 500грн, службовцям та обслуговуючому персоналу цеху – 1000грн. Нарахувати внески до пенсійного фонду і фондів соціального страхування відповідно діючим ставкам. За місяць нарахована амортизація основних засобів, яка віднесена до загальновиробничих витрат, в сумі 1200грн. Витрати за електроенергію, освітлення, опалення цеху нараховано відповідно пред‘явленим рахункам в сумі 150грн. (сума вже без ПДВ) Загальновиробничі витрати розподілені та списані на замовлення №1 – 90%, замовлення №2 – 10%., тобто пропорційно заробітній платі працівників, зайнятих виготовленням продукції по кожному з замовлень. Залишок незакінченого виробництва на кінець місяця по замовленню №1 визначити з розрахунку, що собівартість готової продукції, яка з цеху здана на склад, становить 52350грн. Замовлення №2 виконано повністю і готова продукція здана на склад підприємства. Визначити кореспонденцію рахунків обліку процесу виробництва та розрахувати собівартість виготовленої продукції чи наданих послуг підприємством, оприбуткувати готову продукцію на склад. Вказати необхідні первинні документи для відображення операцій, вказаних в нижче наведених завданнях .
Задача 1. Підприємство відвантажило на експорт кондитерські вироби, контрактна вартість яких склала 1000$ США. Собівартість відвантаженої готової продукції 4500 грн. Підприємством створено резерв сумнівних боргів у повній сумі дебіторської заборгованості (виходячи із платоспроможності дебітора, заборгованість якого через його віддаленість та відсутність давніх комерційних зв'язків визнано сумнівною). У зазначений в угоді термін дебіторська заборгованість була погашена, а резерв сумнівних боргів - списаний. Курс валюти: - на дату відвантаження (30.03.2009 р.) - 6,0 грн. за 1 $ США; - на дату складання балансу (01.04.2009 р.) - 7,0 грн. за 1 $ США; - на дату погашення заборгованості (17.04.2009 р.) - 6,5 грн. за 1 $ США. Відобразити в обліку господарську операцію, пов'язану з виникненням дебіторської заборгованосгі та створенням резерву сумнівних боргів. Заповнити необхідні первинні документи. Задача 2. Підприємство придбало об'єкт основних засобів. Первісна вартість такого об'єкта - 35000 грн. Термін корисного використання - 5 років. Очікується, що цей об'єкт матиме ліквідаційну вартість, що дорівнює 5000грн. Використовуючи метод прямолінійного списання, визначити річну суму амортизаційних відрахувань.
1. Особливості обліку кредитних операцій в податковому обліку 2. Особливості обліку валютних операцій Задача Підприємство відвантажило продукцію вартістю 2800 дол. на експорт, курс НБУ на момент відвантаження складав 8,4 грн. за долар. На митниці було сплачено: - мито-8%; - митні збори - 0,2% Продукція була сплачена покупцем частково в поточному кварталі у розмірі 1800 дол., частково в наступному кварталі у розмірі 1000 дол. Курс НБУ на момент оплати 1800 дол. - 8,39 грн., курс НБУ на кінець кварталу - 8,38 грн., курс НБУ на дату оплати 1000 дол.-8,43 грн. Тести Відображено реалізацію товару на експорт — перша подія: а) Дт 28 Кт 311; б) Дт 362 Кт 702; в) Дт 85 Кт 311; г) Дт 362 Кт 28.
1. Методичні прийоми судово-бухгалтерської експертизи………………….3 2. Експертне дослідження операцій з виробничими запасами…………….14 3. Наведіть джерела інформації для експертного дослідження операцій в касі підприємства………………………………………………………………...20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...23
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.