курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Бухгалтерский учет", решение задач по предмету "Бухгалтерский учет", контрольные по предмету "Бухгалтерский учет", дипломые работы по предмету "Бухгалтерский учет", курсовые работы по предмету "Бухгалтерский учет".
Количество готовых работ по предмету "Бухгалтерский учет": 814
Рік - 2013. Кількість сторінок - 25 Баланс Заводу «Каштан» на 1 грудня 2012 року. Актив Сума, грн. ІІ 1 2 Розділ І. Необоротні активи Нематеріальні активи: - залишкова вартість - первісна вартість* - знос*
12000 17000 5000 Основні засоби: - залишкова вартість - первісна вартість* - знос* 350000 525000 175000 Довгострокові фінансові інвестиції 11000 Розділ ІІ. Оборотні активи Запаси: Матеріали в т.ч. відхилення від планово-облікових цін (ТЗВ) – 20000 150000 Малоцінні та швидкозношувальні предмети 12000 Незавершене виробництво 190000 Готова продукція 85000 Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги 150000 Каса 850 Рахунок в банку 88000 Короткострокові векселі одержані 6000 Розрахунки з різними дебіторами 3000 Розділ ІІІ. Витрати майбутніх періодів 150 Баланс 1058000 * Дані по цих ряднах в валюту балансу не входить Пасив Сума, грн. ІІ 1 2 Розділ І. Власний капітал Статутний капітал 560000 Додатковий капітал 173000 Резервний капітал 40000 Нерозподілений прибуток (непокритий збиток) 92000 Розділ ІІ. Забезпечення наступних витрат і платежів Забезпечення виплат персоналу
16000 Розділ ІІІ. Довгострокові зобов’язання Довгострокові кредити банків - Розділ IV. Поточні зобов’язання Короткострокові кредити банків 33000 Векселі видані 13000 Кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги 44000 Поточні зобов’язання за розрахунками: - з бюджетом - зі страхування - з оплати праці - за іншими операціями 25000 8000 46000 8000 Розділ V. Доходи майбутніх періодів - Баланс 1058000 Матеріали прийняті на відповідне зберігання (рах. 02) 2500
Господарські операції за грудень 2012 року № операції Сума, грн. ІІ 1 2 1. Отримано виробничі запаси від постачальників: а) за купівельною вартістю (планово-обліковими цінами) б) ПДВ Разом
60000 12000 72000 2. Нараховано транспортній організації за транспортування виробничих запасів: а) вартість послуг б) ПДВ Разом
6600 1320 7920 3. Відпущено виробничі запаси за планово-обліковими цінами на: а) виробництво продукції «Аква» б) виробництво продукції «Бета» в) загальновиробничі потреби г) адміністративні потреби Разом
55000 40000 8000 6000 109000 4. Списуються відхилення від планово-облікових цін (ТЗВ) по виробничих запасах, що відпущені на: а) виробництво продукції «Аква» б) виробництво продукції «Бета» в) загальновиробничі потреби г) адміністративні потреби Разом
? ? ? ? ? 5. Нарахована і розподілена оплата праці за грудень: а) робітникам по виробництву продукції «Аква» б) робітникам по виробництву продукції «Бета» г) адміністративному персоналу д) допомога по тимчасові непрацездатності (за рахунок ФСС) в) працівникам загальновиробничого призначення є) оплата за час відпусток Разом
21000
16000 5000
6000
2000 1000 51000 6. Нараховано внески до фондів соціального страхування та Пенсійного фонду на заробітну плату, нараховану: а) робітникам по виробництву продукції «Аква» б) робітникам по виробництву продукції «Бета» в) працівникам загальновиробничого призначення г) адміністративному персоналу д) оплата за час відпусток Разом
7770
5920
1850 2220 370 18130 7. Створено резерв відпускних на оплату паці нараховану (в розмірі 10% від оплати праці): а) робітникам по виробництву продукції «Аква» б) робітникам по виробництву продукції «Бета» в) працівникам загальновиробничого призначення д) адміністративному персоналу Разом
2100
1600
500 600 4800 8. Утримано із оплати праці: а) податок з доходів фізичних осіб б) внески за соціальним страхуванням в) аліменти Разом 5200 650 600 6450 9. Отримано по чеку в касу з рахунку в банку готівку 46000 10. Видано з каси оплату праці, допомогу по тимчасовій непрацездатності
46000 11. На рахунок в банку зарахована короткострокова позика банку 26000 12. З рахунку в банку перераховано заборгованість: а) постачальникам б) платежі в бюджет в) внески до фондів соціального страхування та Пенсійного фонду г) заборгованість іншим кредиторам (аліменти) Разом
44000 25000
8000
600 77600 13. Списано на адміністративні витрати на передплату періодичних видань
150 14. Повернуто постачальнику матеріали, що прийняті на відповідне зберігання* 2500 15. Нарахована амортизація основних засобів: а) загальновиробничого призначення б) будівні заводоуправління Разом
3200 1800 5000 16. Нарахована амортизація нематеріальних активів (загальновиробничого призначення) 400 17. Нарахована заборгованість «Обенерго» за споживчу електроенергію (віднести на витрати загальновиробничого призначення) 800 18. На рахунок в банку надійшли кошти від покупців 10000 19. З рахунку в банку оплачено векселі видані 13000 20. Розподілено і включено у собівартість продукції загальновиробничі витрати: а) на виробництво продукції «Аква» б) на виробництво продукції «Бета» Разом
? ? ? 21. Оприбуткована на склад готова продукція з виробництва: а) продукція «Аква» б) продукція «Бета» Разом
110000 95000 205000 22. Відображено заборгованість транспортній організації за доставку продукції покупцям на: а) вартість послуг б) ПДВ Разом
1000 200 1200 23. Списано собівартість відпущеної і реалізованої готової продукції 120000 24. Нараховано виручку (дохід) від реалізації готової продукції покупцям 195000 25. Нараховано податок на додану вартість від суми виручки (доходу) 32500 26. Надійшла на рахунок в банку від покупців виручка за реалізовано продукцію 195000 27. Віднесено на фінансовий результат звітного періоду чистий дохід від реалізації готової продукції ? 28. Списано на фінансовий результат звітного періоду витрати діяльності підприємства: а) собівартість реалізованої готової продукції б) адміністративні витрати в) витрати на збут Разом
? ? ? ? 30. Нараховано податок на прибуток за грудень (за діючою ставкою) ? 31. Списано на фінансові результати суму нарахованого податку на прибуток ? 32. Визначено за даними рахунку 79 «Фінансові результати» і списано фінансовий результат діяльності підприємства за звітний період на рахунок «Нерозподілені прибутки (непокриті збитки)» ? Всього ? * дані по цій господарській операції не входять в загальний підсумок реєстраційного журналу. Необхідно: 1. Скласти бухгалтерські проводки відповідно до здійснених господарських операцій та записати у журналі реєстрації. 2. Провести записи кожної операції в схемах рахунків, зазначивши номер операції та суму. 3. Підрахувати в кожному рахунку обороти за дебетом та кредитом, визначити сальдо на кінець звітного періоду. 4. Скласти оборотну відомість за рахунками синтетичного обліку. 5. Скласти фінансову звітність.
Рік - 2013. Кількість сторінок - 46 Вступ Розділ 1. Власний капітал: його визнання, функції та структура 1.1. Поняття та класифікація власного капіталу, основні завдання його обліку 1.2. Організація обліку формування статутного капіталу 1.3. Нормативно-правові акти, що регулюють порядок організації та ведення обліку власного капіталу на підприємстві Розділ 2. Особливості організації обліку власного капіталу на СТОВ «Нива» 2.1. Організація обліку неоплаченого, пайового, додаткового, вилученого та резервного капіталу 2.2. Організація обліку забезпечення зобов'язань 2.3. Організація обліку цільового фінансування і цільових надходжень Розділ 3. Організація інвентаризації власного капіталу Висновок Список використаної літератури
Рік - 2013.Кількість сторінок - 27 1. Вплив правового та податкового середовища на організацію і методику бухгалтерського обліку 2. Подвійний запис, його сутність, інформаційне та контрольне забезпечення 3. Облік резервів на оплату праці, гарантійних та інших забезпечень Задачі Задачі 1.Вкажіть кореспонденцію рахунків та первинні документи за наступним господарськими операціями: Господарські операції Сума, грн. Здано гроші з каси на поточний рахунок у банку 8 000 Перераховані гроші з поточного рахунку в банку на погашення зобов’язання постачальнику 7 500 Оплата покупцем вимоги через поточний рахунок 3 200 Зняття готівки з рахунку в банку для виплати заробітної плати 1 500 Отримано короткостроковий кредит банку 20 000 Видано працівникам зарплату 10 000 Перераховано в бюджет податок на додану вартість 3 000 Перераховано заборгованість Пенсійному фонду 3 200 Списані на виробництво матеріали 1 800
2.Необхідно скласти початковий і кінцевий баланс: 1) у бухгалтерському балансі підприємства станом на 31 березня поточного року відображено такі статті (грн.): статутний капітал — 18 800; позика банку — 2000; кредитори — 1700; прилади — 3500; транспортні засоби — 4200; товари — 4950; дебітори — 3280; поточний рахунок в банку — 6450; готівка в касі — 120; 2) протягом квітня поточного року підприємство здійснило такі операції (грн.): - зараховано на поточний рахунок кошти від дебіторів у погашення заборгованості — 3000; - придбано запасні частини — 600; - погашено з поточного рахунка заборгованість перед кредиторами — 1000; - видано з каси готівку підзвітній особі — 100; - з поточного рахунка кошти надійшли в касу підприємства — 200; - отримано позику банку — 4000; - нараховано заробітну плату робітникам основного виробництва — 1000; - повернуто залишок невикористаних підзвітних сум — 20; - повернуто позику банку — 2000. 3.Необхідно: 1) записати залишки на 31 березня поточного року за рахунками бухгалтерського обліку у відповідних регістрах обліку; 2) відобразити господарські операції підприємства "Надія" за II квартал поточного року у відповідних регістрах обліку; 3) визначити обороти за II квартал та залишки на 30 червня поточного року за рахунками; 4)скласти оборотні відомості за синтетичними рахунками (Головну книгу); 5) скласти баланс на 30 червня поточного року. Баланс підприємства "Надія" на 31 березня поточного року, грн. Актив Сума, грн. Пасив Сума, грн. Основні засоби (10), у т.ч.: 16 000 Статутний капітал (40) 14 600 автомобілі (105) 6 000 Резервний капітал (43) 1 400 верстати (104) 10 000 Знос необоротних активів (13) 1 640 Виробничі запаси (20), у т.ч.: 1 200 Розрахунки за податками й платежами (64), у т.ч.: 160 сировина й матеріали (201) 1 200 розрахунки за податками (641) 160 Виробництво (23) 180 розрахунки з оплати праці (66) 2 800 Каса (30), у т.ч.: 20 каса в нац. валюті (301) 20 Рахунки в банках (31), у т.ч.: 2 800 пот. рах. в нац. валюті (311) 2 800 Розрахунки з покупцями та замовниками (36), у т.ч.: 400 розрахунки з вітчизняними покупцями 400 Всього 20 600 Всього 20 600 Реєстр господарських операцій за ІІ квартал поточного року № з/п Первинний документ та зміст господарської операції Сума, грн. 1 Акт приймання-передачі № 12. Внесено власником підприємства вантажний автомобіль у рахунок поповнення статутного капіталу 6 800 2 Розрахунково-платіжна відомість № 47. Нараховано заробітну плату працівникам підприємства, зайнятим виробництвом продукції 1 000 3 Розрахунок бухгалтерії № 15. Проведені відрахування на соціальні заходи згідно з чинним законодавством 9 4 Прибутковий касовий ордер № 9. Надійшли в касу кошти з поточного рахунка для виплати заробітної плати 2 800 5 Видатковий касовий ордер № 11. Видано з каси заробітну плату працівникам 2 800 6 Розрахунок амортизації № 7. Нараховано знос основних засобів виробничого призначення 150 7 Розрахунок бухгалтерії № 16. Надано послуги з фарбування автомобілів замовнику (відображено за договірною вартістю) 3 000 8 Розрахунок бухгалтерії № 17. Списано собівартість наданих послуг ? 9 Розрахунок бухгалтерії № 18. Нараховано ПДВ на виручку від реалізації послуг ? 10 Розрахунок бухгалтерії № 19. Визначено фінансовий результат від реалізації послуг ? 11 Розрахунок бухгалтерії № 20. Нараховано податок на прибуток згідно з чинним законодавством ? 12 Рішення засновників № 3. Частину прибутку (5 спрямовано на поповнення резервного капіталу ? 13 Виписка банку. Зараховані гроші на поточний рахунок від замовника за послуги, надані в минулому місяці 400
Рік - 2013. Кількість сторінок - 20 Бухгалтерський і податковий облік операцій по експорту. Терміни надходження експортної виручки. Список використаних джерел
Рік - 2013. Кількість сторінок - 3 Задача 1. В виробничій майстерні бюджетної установи за місяць відбулись такі операції: - нарахована заробітна плата виробничим робітникам – 10 000 грн. - нараховано збір єдиного соціального внеску виробничим робітникам – 3676 грн. - видано зі складу матеріали на виробництво продукції – 15 000 грн. - оприбутковано готові вироби, передані на склад установи – 26 000 грн. - пред’явлено рахунки замовникам за виготовлені вироби – 30 000 грн. - отримано кошти від реалізації продукції виробничих майстерень – 30000 грн. Відобразити дані операції на рахунках бухгалтерського обліку.
Задача 2 Науковій установі замовили провести науково – дослідну роботу. 20.06 було перераховано аванс за цю роботу в розмірі 20 000 грн. Роботу було зроблено 28.12 і передано замовникові її результати на підставі акту здачі – прийняття виконаної науково – технічної продукції. Остаточну суму за цю роботу було перераховано 29.12 в сумі 30000 грн. Фактична собівартість науково – дослідної роботи – 25000 грн. Відобразити дані операції на рахунках бухгалтерського обліку
Задача 3. Визначити бухгалтерські проведення за наступними операціями: - списано витрачені на ремонт основних засобів ремонтні матеріали, запасні частини, пальне тощо - нарахована зарплата працівникам установи за виконані ремонтні роботи з нарахуванням на соціальні заходи - прийняті роботи із закінченого ремонту основних засобів, виконаного підрядним способом - прийняті роботи з реконструкції основних засобів, виконані підрядною організацією
Задача 4. Бюджетна організація одержала від постачальників (за кошти загального фонду): - будівельні матеріали на суму 2000 грн. - обладнання для монтажу на суму 15000 грн. - господарські матеріали на суму 200 грн. - суму ПДВ визначити самостійно.
Задача 5. За квітень – місяць поточного року в обліку бюджетної установи відображені такі операції: - нарахована плата учням системи професійно – технічної освіти за виконані ними роботи в період виробничого навчання та суми, відраховані навчальному закладу – 6000 грн. - надійшли від підприємств кошти за рахунок навчального закладу системи професійно – технічної освіти за виконані учнями роботи в період виробничого навчання – 5000 грн. - нарахована часткова компенсація вартості спортивної форми, виданої згідно з чинним законодавством спортсменам – 600 грн. Відобразити операції на рахунках обліку
Рік - 2013. Кількість сторінок - 31 Особливості обліку підприємницької діяльності Задача Задача Журнал реєстрації господарських операцій САТВТ «Лілея» за серпень 2012 року
№ з/п Дата Зміст господарської операції Сума, грн. 1 01.08 Надійшла готівка в касу з поточного рахунку на видачу заробітної плати працівникам основного виробництва 2700,00 2 01.08 Видано з каси готівку у підзвіт Василюк В.К, на придбання запасних частин до сільськогосподарської техніки 3800,00 3 02.08 Отримано грошові кошти в касу в рахунок погашення заборгованості Житомирського ХПП 2349,00 4 02.08 Видано з каси заробітну плату працівникам основного виробництва 2700,00 5 02.08 Отримано грошові кошти на поточний рахунок погашення заборгованості заводу “Рудь” 5320,00 6 02.08 Перераховано з поточного рахунку грошові кошти в погашення заборгованості перед ТОВ “Агрохім” 7323,00 7 03.08 Перераховано грошові кошти з поточного рахунку в погашення заборгованості перед: - бюджетом; - позабюджетними фондами.
1230,00 1720,00 8 03.08 Нараховано заробітну плату працівникам основного виробництва: - рослинництва (10 чол. * 1500 грн.); - тваринництва (15 чол. * 2000 грн.).
15000 30000 9 03.08 Проведено нарахування на заробітну плату працівників основного виробництва: 1. рослинництва – ЄСВ 2. тваринництва – ЄСВ
5580 11160 10 03.08 Проведено утримання із заробітної плати працівників основного виробництва: - ЄСВ (3,6%) 1500*0,036= 54 2000*0,036= 72 10*1500*0,036 + 15*2000*0,036 = 1620 - прибутковий податок (1500-54-573,5 (ПСП))*0,15 = 130,88 (2000-72)*0,15= 289,2 130,88*10 + 289,2*15 = 5646,8 1620 5646,8 11 04.08 Списано послуги вантажного автотранспорту на витрати рослинництва 3805,00 12 04.08 Списано паливо на збирання врожаю зернових 1730,00 13 05.08 Оприбутковано зерно пшениці від основного виробництва за плановою собівартістю 32400,0 14 06.08 Оприбутковано молоко від основного стада ВРХ за плановою собівартістю 3720,00 15 06.08 Оприбутковано від підзвітної особи Василюк В.К. придбані нею запасні частини для с.-г. 3000,00 16 06.08. Нараховано ПДВ 3000*0,2= 600 600 17 06.08. Віднесено до каси невикористані підзвітною особою (Василюком В.К.) грошові кошти 3800 – 3000 – 600 = 200 200 18 06.08 Нараховано амортизацію на основні засоби галузі рослинництва 1930,00 19 06.08 Нараховано амортизацію на основні засоби галузі тваринництва 2380,00 20 07.08 Отримано на поточний рахунок короткострокову позику банку 7000,0 21 07.08 Погашено з поточного рахунку частину короткострокової позики банку 2000,0 22 07.08 Переведено короткострокову позику банку до складу довгострокового кредиту банку 5000,00 23 08.08 На поточний рахунок одержано довгострокову позику банку 12400,00 24 08.08 Оприбутковано від АТ “Автотранс” вантажний автомобіль 1730,00 25 08.08 Нараховано ПДВ 1730*0,2 = 346 346 26 09.08 Понесено витрати з доставки автомобіля (доставка проводилась власними силами с/х підприємства) 120,00 27 09.08 Зараховано вантажний автомобіль до складу основних засобів за первісною вартість 1730+120 = 1850 1850 28 10.08 Віднесено до капітальних інвестицій витрати на виготовлення літнього вигону для тварин 520,00 29 10.08 Зараховано літній вигін для тварин до складу тимчасових (нетитульних) споруд 520,00 30 10.08 Придбано дозвіл на користування природними ресурсами 2500,00 31 10.08 Нараховано ПДВ 2500*0,2= 500 500 32 12.08 Зараховано дозвіл на користування природними ресурсами до складу нематеріальних активів 2500 33 12.08 Відображено залишкову вартість ліквідованого трактора ДТ 75 130,00 34 12.08 Списано знос ліквідованого трактора ДТ 75 13740,00 35 13.08 Реалізовано інвентарну тару 2500,00 36 13.08 Списано знос реалізованої інвентарної тари 200,00 37 13.08 Нарахована заборгованість на АТ “Київ буд” за реалізовану інвентарну тару 3600,00 38 13.08 Нараховано ПДВ 3600/6= 600 600 39 14.08 Видано з каси в підзвіт Мащенко О.В. грошові кошти на придбання паливно-мастильних матеріалів 1300,00 40 14.08 Оприбутковано від підзвітної особи придбані ПММ (Мащенко О.В.) 1000,00 41 14.08 Нараховано ПДВ 1000*0,2=200 200 42 14.08 Віднесено до каси невикористані підзвітною особою грошові кошти 1300-1000-200=100 100 43 14.08 Оприбутковано приплід від основного стада ВРХ 12390,00 44 15.08 Оприбутковано приріст теличок до 1 року 15390,00 45 15.08 Переведено з інших ферм та з інших груп теличок до 1 року 4980,00 46 16.08 Придбано у ПП “Селекція” теличок до 1 року 25285,0 47 16.08 Нараховано ПДВ 25285*0,2 = 5057 5057 48 17.08 Переведено в групу теличок старше 1 року теличок до 1 року 27900,00 49 18.08 Переведено на інші ферми теличок до 1 року 2790,00 50 19.08 Реалізовано теличок до 1 року 4500,00 51 19.08 Відображено дохід від реалізації теличок псп “Зубр” 6900,00 52 19.08 Нараховано ПДВ 6900/6= 1150 1150 53 20.08 Відображена недостача теличок до 1 року, виявлена в ході інвентаризації 570,00 54 20.08 Оприбутковано від ТОВ “Агрохім” добрива 2343,00 55 20.08 Нараховано ПДВ 2343*0,2= 468,6 468,6 56 21.08 Витрачено добрива під зимову оранку 930,00 57 21.08 Списано паливо на витрати галузі тваринництва 760,00 58 23.08 Списано медикаменти, використані на лікування тварин основного стада ВРХ 2340,00 59 23.08 Реалізовано молоко за реалізаційними цінами 3720,00 60 23.08 Нараховано дохід від реалізації молока молокозаводу “Рудь” 5160,00 61 23.08 Нараховано ПДВ 5160/6= 860 860 62 24.08 Реалізовано зерно пшениці Житомирському хлібоприймальному пункту 19320,00 63 24.08 Нараховано дохід від реалізації зерна пшениці 24120,00 64 24.08 Нараховано ПДВ 24120/6= 4020 4020 65 26.08 Списано на фінансовий результат: - собівартість реалізованої готової продукції 4500+3720+19320= 27540 - виявлену недостачу теличок до 1 року 570 - залишкову вартість трактора ДТ 75 130 - вартість реалізованої інвентарної тари 2500 - дохід від реалізації інвентарної тари 3600-600=3000 - дохід від реалізації теличок 6900-1150=5750 - дохід від реалізації готової продукції 5160-860+24120-4020= 24400
27540 570
130
115 3000
5750
24400 66 28.08 Проведено витрати на утримання ЖКГ 11724,00 67 28.08 Відображено заборгованість по квартплаті мешканців квартир 112,40 68 28.08 Проведено оплату мешканцями квартир послуг ЖКГ 112,40 69 28.08 Проведено витрати на утримання дитячих дошкільних закладів 24332,00 70 28.08 Відображено заборгованість по використанню дитячих дошкільних закладів 160,46 71 29.08 Погашено заборгованість за користування послугами дитячих дошкільних закладів 160,46 72 29.08 Погашено з поточного рахунку довгострокову позику банку 2000,00 73 29.08 Погашено заборгованість перед АТ “Автотранс” за рахунок короткострокової позики банку 20760,00 74 29.08 Збільшено розмір статутного капіталу за рішенням засновників: - за рахунок додаткового капіталу; - за рахунок резервного капіталу
12000,00 5000,00 75 29.08 Відображено збільшення статутного капіталу за рахунок перерозподіленого прибутку 1230,00
Рік - 2013. Кількість сторінок - 49 Вступ Розділ 1. Власний капітал: його визнання, функції та структура 1.1. Поняття та класифікація власного капіталу, основні завдання його обліку 1.2. Організація обліку формування статутного капіталу 1.3. Нормативно-правові акти, що регулюють порядок організації та ведення обліку власного капіталу на підприємстві Розділ 2. Особливості організації обліку власного капіталу на підприємствах різних форм власності 2.1. Організація обліку неоплаченого, пайового, додаткового, вилученого та резервного капіталу 2.2. Організація обліку забезпечення зобов'язань 2.3. Організація обліку цільового фінансування і цільових надходжень Розділ 3. Організація інвентаризації власного капіталу Висновок Список використаної літератури
Рік - 2013. Кількість сторінок - 1 Працівнику видано в під звіт грошові кошти в сумі 450 грн. для закупівлі на ринку овочів (які будуть продаватися через роздрібну торгівлю). Товари закуплені у фізичної особи (не платника ПДВ) і оприбутковані. Вартість закупки склала 300 грн. Працівником складений авансовий звіт. Не використана сума грошових коштів повернута в касу підприємства. За рішенням підприємства облік товарів ведуть за продажною вартістю, і, при оприбутковуванні товару на склад на них нарахована торгівельна націнка 100 грн. Скласти бухгалтерські проводки.
Рік - 2013. кількість сторінок - 18 1. Особливості обліку побутових послуг Задача Журнал реєстрації господарських операцій САТВТ «Лілея» за серпень 2012 року
№ з/п Дата Зміст господарської операції Сума, грн. Кореспонденція рахунків 1 01.08 Надійшла готівка в касу з поточного рахунку на видачу заробітної плати працівникам основного виробництва 2700,00 2 01.08 Видано з каси готівку у підзвіт Василюк В.К, на придбання запасних частин до сільськогосподарської техніки 3800,00 3 02.08 Отримано грошові кошти в касу в рахунок погашення заборгованості Житомирського ХПП 2349,00 4 02.08 Видано з каси заробітну плату працівникам основного виробництва 2700,00 5 02.08 Отримано грошові кошти на поточний рахунок погашення заборгованості заводу “Рудь” 5320,00 6 02.08 Перераховано з поточного рахунку грошові кошти в погашення заборгованості перед ТОВ “Агрохім” 7323,00 7 03.08 Перераховано грошові кошти з поточного рахунку в погашення заборгованості перед: - бюджетом; - позабюджетними фондами.
1230,00 1720,00 8 03.08 Нараховано заробітну плату працівникам основного виробництва: - рослинництва (10 чол. * 1500 грн.); - тваринництва (15 чол. * 2000 грн.).
15000 30000 9 03.08 Проведено нарахування на заробітну плату працівників основного виробництва: 1. рослинництва – ЄСВ 2. тваринництва – ЄСВ
5580 11160 10 03.08 Проведено утримання із заробітної плати працівників основного виробництва: - ЄСВ (3,6%) 1500*0,036= 54 2000*0,036= 72 10*1500*0,036 + 15*2000*0,036 = 1620 - прибутковий податок (1500-54-573,5 (ПСП))*0,15 = 130,88 (2000-72)*0,15= 289,2 130,88*10 + 289,2*15 = 5646,8 1620 5646,8 11 04.08 Списано послуги вантажного автотранспорту на витрати рослинництва 3805,00 12 04.08 Списано паливо на збирання врожаю зернових 1730,00 13 05.08 Оприбутковано зерно пшениці від основного виробництва за плановою собівартістю 32400,0 14 06.08 Оприбутковано молоко від основного стада ВРХ за плановою собівартістю 3720,00 15 06.08 Оприбутковано від підзвітної особи Василюк В.К. придбані нею запасні частини для с.-г. 3000,00 16 06.08. Нараховано ПДВ 3000*0,2= 600 600 17 06.08. Віднесено до каси невикористані підзвітною особою (Василюком В.К.) грошові кошти 3800 – 3000 – 600 = 200 200 18 06.08 Нараховано амортизацію на основні засоби галузі рослинництва 1930,00 19 06.08 Нараховано амортизацію на основні засоби галузі тваринництва 2380,00 20 07.08 Отримано на поточний рахунок короткострокову позику банку 7000,0 21 07.08 Погашено з поточного рахунку частину короткострокової позики банку 2000,0 22 07.08 Переведено короткострокову позику банку до складу довгострокового кредиту банку 5000,00 23 08.08 На поточний рахунок одержано довгострокову позику банку 12400,00 24 08.08 Оприбутковано від АТ “Автотранс” вантажний автомобіль 1730,00 25 08.08 Нараховано ПДВ 1730*0,2 = 346 346 26 09.08 Понесено витрати з доставки автомобіля (доставка проводилась власними силами с/х підприємства) 120,00 27 09.08 Зараховано вантажний автомобіль до складу основних засобів за первісною вартість 1730+120 = 1850 1850 28 10.08 Віднесено до капітальних інвестицій витрати на виготовлення літнього вигону для тварин 520,00 29 10.08 Зараховано літній вигін для тварин до складу тимчасових (нетитульних) споруд 520,00 30 10.08 Придбано дозвіл на користування природними ресурсами 2500,00 31 10.08 Нараховано ПДВ 2500*0,2= 500 500 32 12.08 Зараховано дозвіл на користування природними ресурсами до складу нематеріальних активів 2500 33 12.08 Відображено залишкову вартість ліквідованого трактора ДТ 75 130,00 34 12.08 Списано знос ліквідованого трактора ДТ 75 13740,00 35 13.08 Реалізовано інвентарну тару 2500,00 36 13.08 Списано знос реалізованої інвентарної тари 200,00 37 13.08 Нарахована заборгованість на АТ “Київ буд” за реалізовану інвентарну тару 3600,00 38 13.08 Нараховано ПДВ 3600/6= 600 600 39 14.08 Видано з каси в підзвіт Мащенко О.В. грошові кошти на придбання паливно-мастильних матеріалів 1300,00 40 14.08 Оприбутковано від підзвітної особи придбані ПММ (Мащенко О.В.) 1000,00 41 14.08 Нараховано ПДВ 1000*0,2=200 200 42 14.08 Віднесено до каси невикористані підзвітною особою грошові кошти 1300-1000-200=100 100 43 14.08 Оприбутковано приплід від основного стада ВРХ 12390,00 44 15.08 Оприбутковано приріст теличок до 1 року 15390,00 45 15.08 Переведено з інших ферм та з інших груп теличок до 1 року 4980,00 46 16.08 Придбано у ПП “Селекція” теличок до 1 року 25285,0 47 16.08 Нараховано ПДВ 25285*0,2 = 5057 5057 48 17.08 Переведено в групу теличок старше 1 року теличок до 1 року 27900,00 49 18.08 Переведено на інші ферми теличок до 1 року 2790,00 50 19.08 Реалізовано теличок до 1 року 4500,00 51 19.08 Відображено дохід від реалізації теличок псп “Зубр” 6900,00 52 19.08 Нараховано ПДВ 6900/6= 1150 1150 53 20.08 Відображена недостача теличок до 1 року, виявлена в ході інвентаризації 570,00 54 20.08 Оприбутковано від ТОВ “Агрохім” добрива 2343,00 55 20.08 Нараховано ПДВ 2343*0,2= 468,6 468,6 56 21.08 Витрачено добрива під зимову оранку 930,00 57 21.08 Списано паливо на витрати галузі тваринництва 760,00 58 23.08 Списано медикаменти, використані на лікування тварин основного стада ВРХ 2340,00 59 23.08 Реалізовано молоко за реалізаційними цінами 3720,00 60 23.08 Нараховано дохід від реалізації молока молокозаводу “Рудь” 5160,00 61 23.08 Нараховано ПДВ 5160/6= 860 860 62 24.08 Реалізовано зерно пшениці Житомирському хлібоприймальному пункту 19320,00 63 24.08 Нараховано дохід від реалізації зерна пшениці 24120,00 64 24.08 Нараховано ПДВ 24120/6= 4020 4020 65 26.08 Списано на фінансовий результат: - собівартість реалізованої готової продукції 4500+3720+19320= 27540 - виявлену недостачу теличок до 1 року 570 - залишкову вартість трактора ДТ 75 130 - вартість реалізованої інвентарної тари 2500 - дохід від реалізації інвентарної тари 3600-600=3000 - дохід від реалізації теличок 6900-1150=5750 - дохід від реалізації готової продукції 5160-860+24120-4020= 24400
27540 570
130
115 3000
5750
24400 66 28.08 Проведено витрати на утримання ЖКГ 11724,00 67 28.08 Відображено заборгованість по квартплаті мешканців квартир 112,40 68 28.08 Проведено оплату мешканцями квартир послуг ЖКГ 112,40 69 28.08 Проведено витрати на утримання дитячих дошкільних закладів 24332,00 70 28.08 Відображено заборгованість по використанню дитячих дошкільних закладів 160,46 71 29.08 Погашено заборгованість за користування послугами дитячих дошкільних закладів 160,46 72 29.08 Погашено з поточного рахунку довгострокову позику банку 2000,00 73 29.08 Погашено заборгованість перед АТ “Автотранс” за рахунок короткострокової позики банку 20760,00 74 29.08 Збільшено розмір статутного капіталу за рішенням засновників: - за рахунок додаткового капіталу; - за рахунок резервного капіталу
12000,00 5000,00 75 29.08 Відображено збільшення статутного капіталу за рахунок перерозподіленого прибутку 1230,00 Список використаних джерел
Рік - 2013. Кількість сторінок - 23 Бухгалтерський і податковий облік операцій по імпорту. Оподаткування податком на додану вартість та акцизним збором операцій по імпорту Задачі Задачі Необхідно відкрити рахунки синтетичного обліку (всі початкові сальдо нульові, крім рахунків 311 «Поточні рахунки в національній валюті» - 239800 грн., 312 «Поточні рахунки в іноземних валютах» - 2000 дол.США, курс НБУ – 5,1 грн. за дол..США, 40 «Статутний капітал» - 250000 грн.) Відобразити господарські операції на рахунках, визначити дебетовий та кредитовий обороти, а також сальдо на кінець звітного (податкового) періоду. Скласти оборотну відомість за рахунками синтетичного обліку за І квартал звітного року. Скласти баланс підприємства станом на 31 березня звітного року. Підприємство «Агросервіс» - резидент України в І кварталі звітного року виконало такі операції в сфері зовнішньоекономічної діяльності: Укладено контракт з нерезидентом на експорт цукру-піску. Сума контракту 25 тис.дол.. Валюта платежу по контракту – долари США. З метою подальшого експорту придбано цукор-пісок у українського виробника. 16.02 звітного року цукор було оприбутковано на підприємстві „Агросервіс” на суму з ПДВ 20200 грн. Оплата за поставлений цукор постачальнику була повністю проведена 21.02, враховуючи ПДВ. 27.02 звітного року отримано аванс від нерезидента у розмірі 50% від контрактної вартості. Курс НБУ на дату отримання авансу – 5,05 грн. за 1 дол. США. Відповідно до контракту 6.03 звітного року цукор-пісок був повністю відвантажений іноземному покупцю. Оформлена вивізна вантажна митна декларація. Нараховано і сплачено митний збір – 0,2% від контрактної вартості. Курс НБУ на дату оформлення митної декларації – 5,06 грн. за 1 дол. США. Підприємство прийняло рішення про продаж частини отриманої валюти – 40% від суми авансу в доларах США на Міжбанківській валютній біржі України. 10.03 звітного року 40% отриманого авансу перераховано уповноваженому банку. Курс НБУ на дату списання валюти з поточного рахунку в іноземних валютах – 5,05 грн. за 1 дол. США. 14.03 звітного року валюта була продана на МВР за ринковим курсом 5,07 грн. за 1 дол. США. Комісійна винагорода банку – 2% від суми гривень, які були отримані від продажу валюти за ринковим курсом. Курс НБУ на дату продажу – 5,06 грн. за 1 дол. США. 15.03 звітного року сума гривень, отримана від продажу валюти за вирахуванням комісійної винагороди банку була зарахована на поточний рахунок підприємства в національній валюті. 27.03 звітного року іноземний покупець погасив дебіторську заборгованість за поставлений цукор у сумі різниці між контрактною вартістю і раніше перерахованим авансом. Курс НБУ на дату надходження валюти на поточний рахунок в іноземних валютах - 5,09 грн. за дол. США. Визначити фінансовий результат від здійснення операцій з експорту та імпорту товарів, а також продажу валюти, проведених на підприємстві „Агросервіс” у I кварталі звітного року.
1. Сальдо на початок періоду актив сума Пасив сума 311 239800 40 250000 312 2000*5,1=10200 разом 250000 Разом 250000
Визначити типові проведення з експорту товарів і продажу валюти Список використаних джерел
Рік - 2013. Кількість сторінок - 1. Завдання 8. Розподіліть нижче вказані господарські операції по характеру їх впливу на баланс на групи: Варіант 3 1. . Акціонерне товариство обміняло акціонерам акції на облігації. 2. Перераховані грошові засоби з поточного рахунку банка в національній валюті на біржу для купівлі іноземній валюти.
Первісна вартість об’єкта 15 000 грн. Ліквідаційна вартість 1 500 грн. Строк корисної експлуатації 8 років. Визначити: - річну норму амортизації; - місячну норму амортизації; - суму амортизаційних відрахувань, розраховану методом прискореного зменшення залишкової вартості. Зробити висновок.
Рік захисту - 2013. Стор. - 1 Завдання 1. Підприємство відвантажило продукцію вартістю 1 000 дол. на експорт, курс НБУ на момент відвантаження складав 8,3 грн. за долар. Собівартість продукції - 4000 грн. На кінець кварталу курс НБУ склав 8,4 грн. за долар. Продукція сплачена в наступному кварталі, при цьому курс НБУ складав 8,48 грн. за долар. На митниці були сплачені: - мито-8%; - митні збори - 0,2% Завдання 2.
Надійшла виручка від покупця за реалізований на експорт товар: а) Дт 685 Кт 311; б) Дт 641 Кт 685; в) Дт 312 Кт 362; г) Дт 311 Кт 632.
Рік захисту - 2013. Стор - 20 1. Бухгалтерський і податковий облік операцій з давальницькою сировиною в зовнішньоекономічній діяльності з оплатою послуг по переробці за рахунок частини давальницької сировини 2. Експорт товарів, продаж валюти Список використаних джерел
Особливості обліку у неприбуткових організаціях 1. Сутність і класифікація неприбуткових організацій 2. Оподаткування неприбуткових організацій 3. Особливості ведення обліку у неприбуткових організаціях 4. Звітність неприбуткових організацій Практична частина № з/п Дата Зміст господарської операції Сума, грн. 1 01.08 Надійшла готівка в касу з поточного рахунку на видачу заробітної плати працівникам основного виробництва 2700,00 2 01.08 Видано з каси готівку у підзвіт Василюк В.К, на придбання запасних частин до сільськогосподарської техніки 3800,00 3 02.08 Отримано грошові кошти в касу в рахунок погашення заборгованості Житомирського ХПП 2349,00 4 02.08 Видано з каси заробітну плату працівникам основного виробництва 2700,00 5 02.08 Отримано грошові кошти на поточний рахунок погашення заборгованості заводу “Рудь” 5320,00 6 02.08 Перераховано з поточного рахунку грошові кошти в погашення заборгованості перед ТОВ “Агрохім” 7323,00 7 03.08 Перераховано грошові кошти з поточного рахунку в погашення заборгованості перед: - бюджетом; - позабюджетними фондами.
1230,00 1720,00 8 03.08 Нараховано заробітну плату працівникам основного виробництва: - рослинництва (10 чол. * 1500 грн.); - тваринництва (15 чол. * 2000 грн.).
15000 30000 9 03.08 Проведено нарахування на заробітну плату працівників основного виробництва: 1. рослинництва – ЄСВ 2. тваринництва – ЄСВ
5580 11160 10 03.08 Проведено утримання із заробітної плати працівників основного виробництва: - ЄСВ (3,6%) 1500*0,036= 54 2000*0,036= 72 10*1500*0,036 + 15*2000*0,036 = 1620 - прибутковий податок (1500-54-573,5 (ПСП))*0,15 = 130,88 (2000-72)*0,15= 289,2 130,88*10 + 289,2*15 = 5646,8 1620 5646,8 11 04.08 Списано послуги вантажного автотранспорту на витрати рослинництва 3805,00 12 04.08 Списано паливо на збирання врожаю зернових 1730,00 13 05.08 Оприбутковано зерно пшениці від основного виробництва за плановою собівартістю 32400,00 14 06.08 Оприбутковано молоко від основного стада ВРХ за плановою собівартістю 3720,00 15 06.08 Оприбутковано від підзвітної особи Василюк В.К. придбані нею запасні частини для с.-г. 3000,00 16 06.08. Нараховано ПДВ 3000*0,2= 600 600 17 06.08. Віднесено до каси невикористані підзвітною особою (Василюком В.К.) грошові кошти 3800 – 3000 – 600 = 200 200 18 06.08 Нараховано амортизацію на основні засоби галузі рослинництва 1930,00 19 06.08 Нараховано амортизацію на основні засоби галузі тваринництва 2380,00 20 07.08 Отримано на поточний рахунок короткострокову позику банку 7000,0 21 07.08 Погашено з поточного рахунку частину короткострокової позики банку 2000,0 22 07.08 Переведено короткострокову позику банку до складу довгострокового кредиту банку 5000,00 23 08.08 На поточний рахунок одержано довгострокову позику банку 12400,00 24 08.08 Оприбутковано від АТ “Автотранс” вантажний автомобіль 1730,00 25 08.08 Нараховано ПДВ 1730*0,2 = 346 346 26 09.08 Понесено витрати з доставки автомобіля (доставка проводилась власними силами с/х підприємства) 120,00 27 09.08 Зараховано вантажний автомобіль до складу основних засобів за первісною вартість 1730+120 = 1850 1850 28 10.08 Віднесено до капітальних інвестицій витрати на виготовлення літнього вигону для тварин 520,00 29 10.08 Зараховано літній вигін для тварин до складу тимчасових (нетитульних) споруд 520,00 30 10.08 Придбано дозвіл на користування природними ресурсами 2500,00 31 10.08 Нараховано ПДВ 2500*0,2= 500 500 32 12.08 Зараховано дозвіл на користування природними ресурсами до складу нематеріальних активів 2500 33 12.08 Відображено залишкову вартість ліквідованого трактора ДТ 75 130,00 34 12.08 Списано знос ліквідованого трактора ДТ 75 13740,00 35 13.08 Реалізовано інвентарну тару 2500,00 36 13.08 Списано знос реалізованої інвентарної тари 200,00 37 13.08 Нарахована заборгованість на АТ “Київ буд” за реалізовану інвентарну тару 3600,00 38 13.08 Нараховано ПДВ 3600/6= 600 600 39 14.08 Видано з каси в підзвіт Мащенко О.В. грошові кошти на придбання паливно-мастильних матеріалів 1300,00 40 14.08 Оприбутковано від підзвітної особи придбані ПММ (Мащенко О.В.) 1000,00 41 14.08 Нараховано ПДВ 1000*0,2=200 200 42 14.08 Віднесено до каси невикористані підзвітною особою грошові кошти 1300-1000-200=100 100 43 14.08 Оприбутковано приплід від основного стада ВРХ 12390,00 44 15.08 Оприбутковано приріст теличок до 1 року 15390,00 45 15.08 Переведено з інших ферм та з інших груп теличок до 1 року 4980,00 46 16.08 Придбано у ПП “Селекція” теличок до 1 року 25285,00 47 16.08 Нараховано ПДВ 25285*0,2 = 5057 5057 48 17.08 Переведено в групу теличок старше 1 року теличок до 1 року 27900,00 49 18.08 Переведено на інші ферми теличок до 1 року 2790,00 50 19.08 Реалізовано теличок до 1 року 4500,00 51 19.08 Відображено дохід від реалізації теличок псп “Зубр” 6900,00 52 19.08 Нараховано ПДВ 6900/6= 1150 1150 53 20.08 Відображена недостача теличок до 1 року, виявлена в ході інвентаризації 570,00 54 20.08 Оприбутковано від ТОВ “Агрохім” добрива 2343,00 55 20.08 Нараховано ПДВ 2343*0,2= 468,6 468,6 56 21.08 Витрачено добрива під зимову оранку 930,00 57 21.08 Списано паливо на витрати галузі тваринництва 760,00 58 23.08 Списано медикаменти, використані на лікування тварин основного стада ВРХ 2340,00 59 23.08 Реалізовано молоко за реалізаційними цінами 3720,00 60 23.08 Нараховано дохід від реалізації молока молокозаводу “Рудь” 5160,00 61 23.08 Нараховано ПДВ 5160/6= 860 860 62 24.08 Реалізовано зерно пшениці Житомирському хлібоприймальному пункту 19320,00 63 24.08 Нараховано дохід від реалізації зерна пшениці 24120,00 64 24.08 Нараховано ПДВ 24120/6= 4020 4020 65 26.08 Списано на фінансовий результат: - собівартість реалізованої готової продукції 4500+3720+19320= 27540 - виявлену недостачу теличок до 1 року 570 - залишкову вартість трактора ДТ 75 130 - вартість реалізованої інвентарної тари 2500 - дохід від реалізації інвентарної тари 3600-600=3000 - дохід від реалізації теличок 6900-1150=5750 - дохід від реалізації готової продукції 5160-860+24120-4020= 24400
27540 570
130
115 3000
5750
24400 66 28.08 Проведено витрати на утримання ЖКГ 11724,00 67 28.08 Відображено заборгованість по квартплаті мешканців квартир 112,40 68 28.08 Проведено оплату мешканцями квартир послуг ЖКГ 112,40 69 28.08 Проведено витрати на утримання дитячих дошкільних закладів 24332,00 70 28.08 Відображено заборгованість по використанню дитячих дошкільних закладів 160,46 71 29.08 Погашено заборгованість за користування послугами дитячих дошкільних закладів 160,46 72 29.08 Погашено з поточного рахунку довгострокову позику банку 2000,00 73 29.08 Погашено заборгованість перед АТ “Автотранс” за рахунок короткострокової позики банку 20760,00 74 29.08 Збільшено розмір статутного капіталу за рішенням засновників: - за рахунок додаткового капіталу; - за рахунок резервного капіталу
12000,00 5000,00 75 29.08 Відображено збільшення статутного капіталу за рахунок перерозподіленого прибутку 1230,00
1.Розмежувати витрати, які включаються до розрахунку об’єкта оподаткування податком на прибуток: Приклади витрат Включаються/не включаються (+/-) 1. Прямі витрати на оплату праці 2. Амортизація основних засобів загально- виробничого призначення 3. Суми попередньої оплати товарів, робіт, послуг 4. Суми витрат, не віднесені до складу витрат минулих звітних податкових періодів у зв’язку з втратою, знищенням або зіпсуттям документів, що підтверджують здійснення витрат, установлених цим розділом, та підтверджених такими документами у звітному податковому періоді 5. Витрати, понесені (нараховані) у звітному періоді у зв’язку з придбанням у нерезидента послуг (робіт) з консалтингу, маркетингу, реклами (крім витрат, здійснених (нарахованих) на користь постійних представництв нерезидентів, які підлягають оподаткуванню згідно з пунктом 160.8 статті 160 ПК) в обсязі, що перевищує 4 відсотки доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (за вирахуванням податку на додану вартість та акцизного податку) за рік, що передує звітному. 6. Витрати на освітлення та опалення приміщень адміністративного персоналу 7. Відрахування на соціальні заходи працівників відділу збуту 8. Витрати, понесені у зв’язку із придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи – підприємця, що сплачує єдиний податок 9. Фінансові витрати, до яких належать витрати на нарахування процентів (за користування кредитами та позиками, за випущеними облігаціями та фінансовою орендою) та інші витрати підприємства в межах норм, встановлених цим Кодексом, пов’язані із запозиченнями (крім фінансових витрат, які включені до собівартості кваліфікаційних активів відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку) 10. Винагороди за консультаційні, інформаційні, аудиторські та інші послуги, що отримує платник податку для забезпечення господарської діяльності
10. Розрахувати розмір податку на доходи фізичних осіб, що утримує підприємство та перерахує до бюджету: Підприємство у квітні 2011 року нарахувало наступні доходи своїм працівникам: - нараховано заробітну плату директору – 15000грн; - виплачено допомогу по вагітності бухгалтеру – 24000 грн. - нарховано дохід нерезиденту по договору цивільно-правового характеру – 4000 грн; - нараховано заробітну плату прибиральниці – 950 грн., що подавала заяву на застосування податкової соціальної пільги; - нараховано заробітну плату майстру – 2000 грн., що утримує двох дітей віком до 18-ти років, та подав заяву про застосування податкової соціальної пільги; - нараховано заробітну плату програмісту – 5000 грн; - нараховано нецільову благодійну матеріальну допомогу разового характеру програмісту у зв’язку з сімейними обставинами в сумі 1500 грн. Довідково: мінімальний прожитковий мінімум та мінімальна заробітна плата та 1 січня 2011р. – 912 грн. (умовно), розмір єдиного соціального внеску – 36,76%.
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.