курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Бухгалтерский учет", решение задач по предмету "Бухгалтерский учет", контрольные по предмету "Бухгалтерский учет", дипломые работы по предмету "Бухгалтерский учет", курсовые работы по предмету "Бухгалтерский учет".
Количество готовых работ по предмету "Бухгалтерский учет": 814
1. Визначте затрати на виробництво на основі даних: відпущено у виробництво зі складу матеріали – 5000 грн. нарахована заробітна плата робітникам виробництва – 18 000 грн. відрахування на соціальне страхування (32%+2,9%+1,9%+1,26%); нарахована амортизація по обладнанню – 600 грн.; загально виробничі витрати – 900 грн.
Вступ 1. Теоретичні та методичні аспекти обліку надходження основних засобів…………..………………………………………………………………...5 2. Організаційно-економічна характеристика та фінансовий стан СТОВ "Мрія"………………………………………………………..……..........14 3. Стан обліку надходження основних засобів……………………………….21 3.1. Економічний зміст і завдання обліку надходження основних засобів……………………………………………………………………….....21 3.2. Організація первинного обліку надходження основних засобів……..24 3.3. Синтетичний та аналітичний облік надходження основних засобів…28 4. Шляхи удосконалення обліку надходження основних засобів…………...33 4.1. Напрями розвитку обліку надходження основних засобів в Україні................................................................................................................33 4.2. Шляхи удосконалення обліку надходження основних засобів в СТОВ "Мрія"……………………………………………………………… ….37 Висновки та пропозиції Список використаних джерел Додатки
Вступ…………………………………………………………………………….3 1. Теоретичні основи обліку витрат і калькуляції виконаних робіт вантажним автотранспортом…………………………………………………….….5 2. Організаційно-економічна характеристика та фінансовий стан ДП "ДГ "Кутузівка" НААН"…………………………………………………14 3. Стан обліку витрат і калькуляція виконаних робіт вантажним автотранспортом…………………………………………………………………....22 3.1. Організація первинного обліку витрат виконаних робіт вантажним автотранспортом………………………………………………………22 3.2. Синтетичний та аналітичний облік витрат та виконаних робіт вантажним автотранспортом………………………………………………………26 3.3. Калькуляція виконаних робіт вантажним автотранспортом……...…29 4. Шляхи удосконалення обліку витрат і калькуляції виконаних робіт вантажним автотранспортом…………………………………………..……31 4.1. Напрями розвитку обліку витрат і калькуляції виконаних робіт вантажним автотранспортом в Україні………………………………….…31 4.2. Шляхи удосконалення обліку витрат і калькуляції виконаних робіт вантажним автотранспортом в ……………………………………..………38 Висновки та пропозиції………………………………………………………43 Список використаних джерел………………………………….…………….45 Додатки…………………………………………………………..…………….48
Для виконання навчального завдання наведені умовні дані підприємства "Промінь" за вересень звітного року. Підприємство відноситься до сфери роздрібної торгівлі. Методичні вказівки до написання контрольної роботи Користуючись даними, наведеними в Таблиці 2 додатку 2, зробити записи в журналі обліку господарських операцій за місяць. По кожній операції необхідно визначити кореспонденцію рахунків, а цифри за операціями 8 та 9 самостійно розрахувати, виходячи з встановлених даних за відповідним варіантом і поставити у розрахунку з операціях, починаючи з операції 19. Заповнити фінансову звітність підприємства Промінь”: - "Баланс" (форма 1), - "Звіт про фінансові результати" (форма 2), - “Звіт про рух грошових коштів” (форма 3), - “Звіт про власний капітал” (форма 4) Завдання з дисципліни “Фінансова звітність”
Дано: 1. Дані про підприємство, табл. 1 : Таблиця 1 Характеристика діяльності підприємства Показники Зміст характеристики підприємства Назва АТ “Промінь” Територія М. Київ Форма власності Колективна Галузь Торгівля Вид економічної діяльності Роздрібна торгівля Одиниця виміру грн., коп. Адреса Україна, 03149, м. Київ, вул. Портова, буд. 13
2. Господарські операції підприємства “Промінь” за 2ХХХ р., табл. 2. Таблиця 2. Господарські операції підприємства “Промінь”, здійснені протягом 2ХХХ р. Номер опера-ції Зміст господарської операції Дебет 1 2 3 1 Придбано принтер Deskjet 610С вартістю 595 грн. ПДВ 119 грн. 595,00
119,00 2 Отримано від учасників у погашення заборгованості за внесками до статутного капіталу: ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн.
1000 1500 3 Введено в експлуатацію об`єкти основних засобів: принтер Deskjet 610С - 595 грн. ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн. Разом 3095,00 грн.
595 1000 1500 4 Внесено учасниками в оплату за 1000 простих акцій Вартість однієї акції: номінальна ціна - 1,00 грн. продажна ціна - 1,20 грн.
1000,00
200,00 1 2 5 5 Нараховано амортизацію основних засобів: торгівельного обладнання 500,00 грн. об`єктів загальногосподарського призначення 3800,00 грн. Разом 4300,00 грн. 4300,00 500,00 3800,00 6 Передано в експлуатацію МШП загальногосподарського призначення, строк корисного використання яких не перевищує 12 місяців, вартістю 185,00 грн. 185 185 7 Оприбутковано товари, що надійшли від постачальника за купівельними цінами, вартістю 100000,00 грн. ПДВ 20000,00 грн. Товарна надбавка підприємства, включаючи ПДВ 56000,00 грн. 100000 20000 56000 8 У касу банку здано виторг від реалізації товарів у сумі 180000,00 грн. ПДВ 3000,00 грн. 180 000 30 000 9 Списано продажну вартість реалізованих товарів 105000,00 грн. (операція 8) 105000 10 Нараховано заробітну плату працівникам підприємства: продавцям 4000,00 грн. адміністрації 3000,00 грн. Разом 7000,00 грн. 4000 4000 3000 3000 11 Проведено нарахування на заробітну плату ЄСВ за ставкою 38% продавцям 4000*0,38= 1520 адміністрації 3000*0,38=1140 1520 1520 1140 1140 12 Проведено утримання із заробітної плати ЄСВ за ставкою 3,6% - продавцям 4000*0,036= 144 - адміністрації 3000*0,036=108 144 108 13 З поточного рахунку підприємства: - надійшло в касу підприємства - 9000,00 грн. Перераховано з поточного рахунку підприємства: - за розрахунково-касове обслуговування банку - 180,00 грн. - за рекламу на радіо - 350,00 грн.
- визнано економічні санкції - 550,00 грн.
- заборгованість постачальникам - 122000,00 грн. - заборгованість різним кредиторам за надані послуги - 10000,00 грн. - заборгованість перед бюджетом - 11000,00 грн. - в т.ч. за податком на прибуток - 3600,00 грн.
9000,00
180,00 180,00
350,00 350,00 550,00 550,00 122000,0
10000,00
11000,00 14 Нараховано різним кредиторам за надані комунальні послуги, послуги зв`язку, з охорони тощо - 6150,00 грн. у т.ч. ПДВ - 1025,00 грн. 5125,00 5125,00 1025,00 15 З каси підприємства виплачено: заробітну плату працівникам - 8440,00 грн. аванси на службові відрядження 450,00 грн. 8440,00 450,00 16 Нараховано податки, збори і обов`язкові платежі підприємства (відносяться на витрати) - 2200,00 грн. 2200,00 2200,00 17 Списано витрати на відрядження працівників підприємства: продавців - 185,00 грн. адміністрації - 300,00 грн. 485,00 185,00 300,00 18 Відповідно до складеного розрахунку списано торгову націнку, що відноситься до реалізованих товарів методом “червоного сторно” 60000,00 грн. (60000,00) 19 Списано на результати від основної діяльності підприємства: дохід від реалізації товарів (сума виручки за мінусом ПДВ) 180000 – 30000= 150000 витрати, згруповані за функціями (закриття рахунків класу 9) - собівартість реалізованих товарів 105000 - адміністративні витрати 3800+185+3000+1140+180+350+5125+2200+ 300=16280 - витрати на збут 500+4000+1520+185=6205 - інші операційні витрати 550 витрати, згруповані за економічними елементами (закриття рахунків класу 8) - матеріальні витрати - витрати на оплату праці - відрахування на соціальні заходи - амортизація - інші операційні витрати
150000
105000
16280
6205
550
20 Нараховано податок на прибуток підприємства 150000-105000-16280-6205-550 = 21965 21965*18/100 (актуальна ставка податку на прибуток – 18%) = 3953,7 3953,7 3953,7 21 Списано на результати від основної діяльності підприємства витрати з нарахування податку на прибутку 3953,7 22 Відображення чистого прибутку звітного періоду 21965-3953,7= 18011,3 18011,3 23 Нараховано дивіденди власникам підприємства 18011,3*0,1= 1801,13 1801,13 24 Здійснено відрахування до резервного капіталу підприємства (5 % від суми чистого прибутку) 18011,3*0,05= 900,57 900,57 25 Списано прибуток, використаний у звітному періоді 1801,13+900,57 = 2701,7 2701,7
3. Дані про сальдо окремих рахунків станом на 1.01.2ХХХ р., див. табл. 3 Таблиця 3 Відомості про сальдо за рахунками № субрахунку (рахунку) Сума, грн. Тип сальдо № субрахунку (рахунку) Сума, грн. Тип сальдо 103 60000,00 Д-т 421 4500,00 К-т 104 2000,00 Д-т 43 2600,00 К-т 131 28500,00 К-т 441 9400,00 К-т 22 900,00 Д-т 46 5800,00 Д-т 282 94000,00 Д-т 631 25300,00 К-т 285 44000,00 К-т 641/ПДВ 1700,00 К-т 301 300,00 Д-т 651 800,00 К-т 311 6000,00 Д-т 661 3500,00 К-т 40 40000,00 К-т 685 8700,00 К-т За іншими рахунками та субрахунками сальдо = 0
Інші вихідні дані
Підприємство використовує рахунки класу 8 та 9. Ставка податку на прибуток підприємств - 21 %. Нарахування дивідендів з суми чистого прибутку - 10 % чистого прибутку. Відрахування чистого прибутку до резервного капіталу підприємства - 5 % від суми чистого прибутку без суми дивідендів.
Завдання: За даними, викладеними вище: 1) здійснити бухгалтерські проведення за господарськими операціями (заповнити стовпчики 3 та 4 табл. 2) 2) заповнити Головну Книгу (використовуючи табл. 2 та 3 виконати відповідні записи у таблицях 4.1 – 4.34) 3) заповнити оборотно-сальдову відомість за формою табл. 5
Правове регулювання судово-бухгалтерської експертизи Завдання для виконання практичної частини домашньої роботи Варіант 3. Необхідно пов’язати наведені поняття з їх визначеннями. Дані для виконання: Термін Визначення Арифметична перевірка А. Відповідність змісту операції вимогам чинних законів, інструкцій, положень, стандартів чи інших нормативних документів, призначених встановлювати правила здійснення цієї операції Операції Б. Визначається шляхом перевірки відповідності її показників плановим, нормам, рівню аналогічних показників інших показників, умовам і меті діяльності юридичної особи, або іншим показникам, що характеризують економічну ефективність або об’єктивну необхідність здійснення операцій Законність операцій В. Перевірка документів, що здійснюється шляхом перерахунку результатів таксування, загальних підсумків, узгодження нарахувань і утримань тощо з метою визначення правильності підрахунків та виявлення зловживань і крадіжок Доцільність операцій Г. Документально відображені події і явища в межах процесів господарювання Достовірність операцій Д. За первинними документами в хронологічній послідовності відтворюється надходження та витрачання запасів за кожним артикулом, видом або типовим розміром Зустрічна перевірка Е. Спосіб, при якому дослідження операцій, які за технологічним процесом передують кінцевій (заключній) операції, експерти-бухгалтери не здійснюють Відновлення кількісно-сумового обліку Є. Визначається повнотою і правильністю документального оформлення – відповідно до встановлених законодавством вимог Дослідження паралельних проводок Ж. Дає можливість виявити такі зловживання, за яких двосторонні операції отримують різне відображення у кожної із сторін Дослідження фактів за кінцевою (заключною) операцією З. Порівнюються різні за своїм найменуванням та характером документи, в яких відображаються різні аспекти однієї і тієї ж або декількох взаємопов’язаних операцій Взаємна перевірка Й. Перевірка наявності бухгалтерських проводок за усіма операціями, які повинні бути здійснені
1. Призначення та планування судово-бухгалтерської експертизи. Завдання для виконання практичної частини домашньої роботи
Варіант 5. Необхідно вказати, в якому розділі висновку експерта-бухгалтера відображаються наведені положення: Дані для виконання: 1. Згідно зі ст. 196 КПК України експерту роз’яснені його права і обов’язки, встановлені ст.77 КПК України, і він попереджений про кримінальну відповідальність за ст. 384 та ст. 385 КК України. 2. За справою встановлено, що в березні 2004 року позивач А.І. Радчук звернулась з позовом до ТОВ “Троянда” про поновлення на роботі, стягненні заробітної плати за весь час вимушеного прогулу. Позивач Радчук А.І. працювала на підприємстві з 05.12.2003 року по 20.02.2004 року. Відповідачем ТОВ “Троянда” позивачу А.І.Радчук не було виплачено всю заробітну плату на момент звільнення. Позивач Радчук А.І. вважає, що відповідач ТОВ “Троянда” неправильно визначив розмір середньомісячного заробітку. 3. Представник відповідача позов не визнав, вважає, що заробітна плата вираховувалася відповідно до чинного законодавства. Література
1. Підприємство розпочало свою господарську діяльність у четвертому кварталі звітного року. Стан засобів і джерел підприємства на 01 жовтня звітного року характеризується даними, що наведені у табл. 1. Таблиця 1 Стан залишків на початок звітного періоду № рахунка Сальдо на початок звітного періоду дебет кредит 10 7000 - 131 - 136 20 531 - 23 80 - 26 387,5 - 301 10 - 311 980 - 313 - - 36 - - 372 59 - 375 50 - 377 90 - 40 - 7281,9 44 - 270 60 - - 63 - 300 641/1 (прибуток) - 130 641/2 (ПДВ) - 50 641/3(прибутковій податок - 70 644 - - 651 - 255,6 661 - 640 662 - 20 685 - 34 Всього 9187,5 9187,5
2. За четвертий квартал звітного року на підприємстві мали місце наступні господарських операції, наведені у журналі господарських операцій за четвертий квартал у табл. 2.
Таблиця 2 Журнал господарських операцій за четвертий квартал звітного року № з/п Зміст операції Сума, грн. Податковий облік часткова повна Дохід Витрати 1 2 5 6 7 8 1. Отримані кошти у касу на відрядження і заробітну плату 760 2. Видано в підзвіт 65 3. Внесена нестача матеріально відповідальною особою 30 4. Повернуто залишок підзвітних сум 25 5. Виплачена заробітна плата 640 6. Виплачена депонована заробітна плата 20 7. Повернуті із каси кошти на поточний рахунок 84 8. Погашена заборгованість за продукцію від покупців 3400 9 Погашена заборгованість за матеріали постачальнику з поточного рахунку 660 10. Перераховано : - єдиний соціальний податок до Пенсійного фонду; - податок на доходи фізичних осіб 255,6
70
325,60 11. Перераховані аліменти 26,69 12. Зарахована короткострокова позичка на поточний рахунок 400 13. Перераховано з поточного рахунку на відкриття акредитиву 580 14. Перераховано до бюджету ПДВ 50 15. Перераховано податок на прибуток 130 16. Погашено іншу поточну дебіторську заборгованість 50 17. Перераховано аванс постачальнику з акредитиву 216 18. Відображено податковий кредит по ПДВ 36 19. Списано витрати на відрядження АУП 65 20. Придбані матеріали підзвітною особою без ПДВ 12 21. Нарахована заробітна плата: • АУП • Основним робітникам
482,73 435
917,73 22. Нарахована допомога по тимчасової непрацездатності робітника АУП (до 5 днів)
18,18 23. Утримано із заробітної плати : - податок на доходи фізичних осіб; • - єдиний соціальний податок до Пенсійного фонду • - аліменти
106,15
24,39
26,69
157,23 24. Нарахований єдиний соціальний податок до пенсійного фонд: • - АУП • - основних робітників
183,13
165,05
348,18 25. Оприбутковані матеріали від постачальника, в т.ч. ПДВ
720 144
864 26. Передано матеріали у виробництво 720 27. Нарахована амортизація виробничого обладнання 60,30 28. Передано готову продукцію на склад 1434,43 29. Списана собівартість готової продукції 1380,35 30. Відображено доход від реалізації продукції 3784 31. Відображено податкове зобов’язання по ПДВ 630,7 32. Списана собівартість реалізованої продукції 1380,35 33. Списано доход від реалізації на фінансовий результат 3153,30 34. Списані адміністративні витрати на фінансовий результат 749,04 35. Нарахований податок на прибуток 236 36. Списано податок на прибуток на фінансовий результат 236 37. Визначено результат ВГД за звітний період 787,91
Вправа 2. Для наведених господарських операцій зазначте кореспондуючі рахунки: 1. придбано вантажний автомобіль за готівку; 2. для виплати заробітної плати надійшла готівка в касу; 3. виплачено заробітну плату працівникам; 4. оприбутковано від постачальників матеріали; 5. видано готівку підзвітній особі; 6. одержано безоплатно малоцінні та швидкозношувані матеріали; 7. нараховано заробітну плату робітникам основного виробництва; 8. на поточний рахунок зараховано короткострокову позику банку; нараховано податок на прибуток підприємства. Вправа 7. 1. На підставі наведених даних складіть баланс підприємства (грн.): 1) пото-чний рахунок - 9500; 2) виробничі запаси - 19400; 3) основні засоби - 113820; 4) прибуток - 3900; 5) статутний капітал - 135000; 6) розрахунки з оплати праці - 3700; 7) розрахунки з дебіторами - 130; 8) розрахунки з підзвітними особами - 20; 9) розрахунки з кредиторами - 270. 2. Наведіть кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку: - З поточного рахунку перераховані грошові кошти кредиторам на суму 270грн. - До каси надійшли грошові кошти з поточного рахунку на суму 4000 грн. - З каси підприємства видана заробітна плата на суму 3200 грн. - Невидана заробітна плата за депонована на суму 500 грн. - Відпущені виробничі запаси на виробництво – 11000 грн. - На поточний рахунок надійшли грошові кошти від дебіторів – 130 грн. - Надійшли основні засоби від постачальників – 30000 грн. - Основні засоби введені в експлуатацію – 30000 грн. - Нарахован знос основних засобів, які знаходяться в адміністрації –1000 грн. 3. Скласти оборотно-сальдову відомість та баланс підприємства на початок та на кінець місяця.
1. Підприємство розпочало свою господарську діяльність у четвертому кварталі звітного року. Стан засобів і джерел підприємства на 01 жовтня звітного року характеризується даними, що наведені у табл. 1. Таблиця 1 Стан залишків на початок звітного періоду № рахунка Сальдо на початок звітного періоду дебет кредит 10 7000 - 131 - 136 20 531 - 23 80 - 26 387,5 - 301 10 - 311 980 - 313 - - 36 - - 372 59 - 375 50 - 377 90 - 40 - 7281,9 44 - 270 60 - - 63 - 300 641/1 (прибуток) - 130 641/2 (ПДВ) - 50 641/3(прибутковій податок - 70 644 - - 651 - 255,6 661 - 640 662 - 20 685 - 34 Всього 9187,5 9187,5
2. За четвертий квартал звітного року на підприємстві мали місце наступні господарських операції, наведені у журналі господарських операцій за четвертий квартал у табл. 2.
Таблиця 2 Журнал господарських операцій за четвертий квартал звітного року № з/п Зміст операції Сума, грн. часткова повна 1 2 5 6 1. Отримані кошти у касу на відрядження і заробітну плату 760 2. Видано в підзвіт 65 3. Внесена нестача матеріально відповідальною особою 30 4. Повернуто залишок підзвітних сум 25 5. Виплачена заробітна плата 640 6. Виплачена депонована заробітна плата 20 7. Повернуті із каси кошти на поточний рахунок 84 8. Погашена заборгованість за продукцію від покупців 3400 9 Погашена заборгованість за матеріали постачальнику з поточного рахунку 660 10. Перераховано : - єдиний соціальний податок до Пенсійного фонду; - податок на доходи фізичних осіб
325,60 11. Перераховані аліменти 26,69 12. Зарахована короткострокова позичка на поточний рахунок 400 13. Перераховано з поточного рахунку на відкриття акредитиву 580 14. Перераховано до бюджету ПДВ 50 15. Перераховано податок на прибуток 130 16. Погашено іншу поточну дебіторську заборгованість 50 17. Перераховано аванс постачальнику з акредитиву 216 18. Відображено податковий кредит по ПДВ 36 19. Списано витрати на відрядження АУП 65 20. Придбані матеріали підзвітною особою без ПДВ 12 21. Нарахована заробітна плата: • АУП • Основним робітникам
917,73 22. Нарахована допомога по тимчасової непрацездатності робітника АУП (до 5 днів)
18,18 23. Утримано із заробітної плати : - податок на доходи фізичних осіб; • - єдиний соціальний податок до Пенсійного фонду • - аліменти
157,23 24. Нарахований єдиний соціальний податок до пенсійного фонд: • - АУП • - основних робітників
348,18 25. Оприбутковані матеріали від постачальника, в т.ч. ПДВ
864 26. Передано матеріали у виробництво 720 27. Нарахована амортизація виробничого обладнання 60,30 28. Передано готову продукцію на склад 1434,43 29. Списана собівартість готової продукції 1380,35 30. Відображено доход від реалізації продукції 3784 31. Відображено податкове зобов’язання по ПДВ 630,7 32. Списана собівартість реалізованої продукції 1380,35 33. Списано доход від реалізації на фінансовий результат 3153,30 34. Списані адміністративні витрати на фінансовий результат 749,04 35. Нарахований податок на прибуток 236 36. Списано податок на прибуток на фінансовий результат 236 37. Визначено результат ВГД за звітний період 787,91
Подати порядок складання наступних додатків до форм податкової звітності в такій послідовності: - вказати сучасну нормативну базу відповідної форми звітності; - привести рахунки бухгалтерського обліку, на підставі яких складається даний додаток до форми звітності; - висвітлити основні бухгалтерські записи, що використовуються при заповненні даного додатку; - описати основний механізм заповнення обраного студентом додатку; - навести умовний числовий приклад заповнення відповідного додатку. Додаток ВП «Розрахунок податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(ки)» Відповідь на це завдання повинна базуватися на сучасній сучасній нормативно-правовій базі, що запроваджена з 1 квітня 2011 року для підприємств України з урахуванням змін до них на дату виконання контроль¬ної роботи, поглядах та коментарях українських економістів. Для цього студенти можуть використовувати періодичні видання, сучасні підручники, спеціальні джерела інформації, перелік літератури, що наведений нижче, кон¬сультації викладачів університету та бухгалтерів підприємств. Заповнення форм звітності та додатків до них, їх обговорення та впровадження в діючу систему бухгалтерського та податкового обліку підприємств, план рахунків бухгалтерського обліку, коментарі до них друкуються в таких виданнях: «Баланс»; «Бухгалтерський облік та аудит»; «Бухгалтерія» (у складі газети «Бизнес»); «Вісник податкової служби України»; «Все про бухгалтерський облік»; «Податки та бухгалтерський облік»; «Дебет-кредит». Відповідь на теоретичну частину контрольної роботи не повинна бути переписаним текстом Податкового кодексу або інших регулятивних документів, що пов’язаний з конкретним об’єктом обліку та звітності, а студент має викласти свій погляд на сутність з урахуванням основного призначення стандарту. Прикладна частина З урахуванням дії законодавчих актів щодо фінансової звітності необхідно виконати наступні завдання (варіант роботи обирається за останньою цифрою залікової книжки студента): 1) закінчити побудову журналу господарських операцій з огляду на здійснення наведених операцій у логічній послідовності протягом звітного року (таблиця 1); 2) виконати у відповідних операціях розрахунки з використанням сучасних розмірів податків та внесків; 3) здійснити аналіз поточного обліку з урахуванням принципу подвійного запису на рахунках бухгалтерського обліку; 4) скласти заключні бухгалтерські записи за результатами звітного року; 5) заповнити повністю оборотний баланс рахунків бухгалтерського обліку за 2011 рік (таблиця 3); 6) заповнити фінансову звітність підприємства, зокрема: - відповідно до сальдо рахунків активів, капіталу та зобов’язань скласти бухгалтерський баланс станом на 31.12.2011 р., керуючись П(С)БО 2 «Бухгалтерський баланс»; - з урахуванням оборотів по рахунках доходів та витрат в оборотному балансі підприємства, скласти звіт про фінансові результати за звітний період, дотримуючись правил П(С)БО 3 «Звіт про фінансові результати»; - на підставі вимог П(С)БО 4 «Звіт про рух грошових коштів», скласти форму № 3. При заповненні цього звіту необхідно побудувати робочі таблиці за статтями «Зміни в оборотних активах» та «Зміни у поточних зобов’язаннях».; - на підставі вимог П(С)БО 5 «Звіт про власний капітал», скласти форму № 4; - перевірити правильність складених форм фінансової звітності шляхом перевірки взаємоув’язок між показниками форм звітності; - скласти примітки до річних форм звітності: № 5, № 6 та у довільній формі згідно вимог П(С)БО, керуючись цими вказівками; 7) скласти звітність з єдиного соціального внеску.
1. Сутність інвентаризації, її значення 2. Види інвентаризації 3. Методика проведення інвентаризації 3.1. Інвентаризація необоротних активів 3.2. Інвентаризація запасів 3.3. Інвентаризація грошових коштів 3.4. Інвентаризація зобов’язань 3.5. Інвентаризація власного капіталу та забезпечення зобов’язань 4. Оформлення та узагальнення результатів інвентаризації Список використаних джерел
Підприємство оптової торгівлі - суб'єкт малого підприємництва в січні ц.р. безоплатно отримало сировину на суму 3000грн. В лютому матеріальні цінності, що були раніше уцінені до 1500грн., були реалізовані за 1700грн., сума ПДВ - 340грн. Первісна вартість запасів до проведення уцінки становила 1600грн. Необхідно відобразити операції на рахунках бухгалтерського обліку із використанням спрощеного плану рахунків та вказати первинні документи.
1. На підставі кореспонденції рахунків визначте зміст господарських операцій та визначити їх вплив на баланс підприємства: 1) Д-т 30 - К-т 31; 4) Д-т 24 - К-т 23; 7) Д-т 31 - К-т 36; 2) Д-т 31 - К-т 37; 5) Д-т 10 - К-т 46; 8) Д-т 91 - К-т 20; 3) Д-т 23 - К-т 20; 6) Д-т 92 - К-т 13; 9) Д-т 92 - К-т 66.
Вправа 9
1.) На підставі наведених даних складіть баланс підприємства (грн.): статутний капітал - 90000; довгострокова позика банку - 2000; поточний рахунок в банку - 50000; неоплачений капітал – 20000; основні засоби – 20000; розрахунки по заробітній платі – 8000; нематеріальні активи – 9700; розрахунки за страхування – 2700; матеріали – 2200; витрати майбутніх періодів – 800.
2.) Наведіть кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку: - До каси підприємства з поточного рахунку направлені грошові кошти - 8700 грн. - З поточного рахунку погашена заборгованість по довгостроковій позиці банку на суму 2000 грн. - З каси підприємства видана заробітна плата працівникам підприємства – 8000 грн. - Нараховано знос транспортних засобів на суму 1400 грн. - Нарахована заробітна плата робітникам виробництва – 5000 грн. - Проведені нарахування на зарплату робітників виробництва – 1847 грн. - В касу підприємства надійшли грошові кошти як внесок до статутного капіталу засновниками – 20000 грн. - З поточного рахунку перераховані грошові кошти в погашення заборгованості по соціальному страхуванню – 2700 грн. - З каси підприємства видані грошові кошти під звітній особі – 700 грн. 3.) Скласти оборотно-сальдову відомість та баланс підприємства на початок та на кінець місяця.
Необхідно: 1. Визначити первісну вартість придбаної комп’ютерної програми ’’1С Підприємства’’ 2. Скласти бухгалтерські проводки. Дані для виконання: 1. Вартість програми – 2000 грн. ( в т. ч. ПДВ ) 2. Послуги фірми за встановлення програми – 750 грн. ( в т. ч. ПДВ ) 3.Проведено оплату рахунків.
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.