курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Бухгалтерский учет", решение задач по предмету "Бухгалтерский учет", контрольные по предмету "Бухгалтерский учет", дипломые работы по предмету "Бухгалтерский учет", курсовые работы по предмету "Бухгалтерский учет".
Количество готовых работ по предмету "Бухгалтерский учет": 814
Розрахувати експертну і облікову первинну вартість гудвілу методами: загальної оцінки, капіталізації додаткового прибутку і кількості років: Показники ВАРІАНТ 2 Ринкова вартість активів і зобов’язань компанії, що продається, тис. $: - основних засобів; 1900 - фінансових інвестицій; 400 - запасів; 600 - зобов’язань. 700 Балансова вартість активів і зобов’язань компанії, що продається, тис. $: - основних засобів; 1890 - фінансових інвестицій; 410 - запасів; 610 - зобов’язань. 680 Середньорічний прибуток компанії, тис. $: 253 Вартість (ціна) придбання компанії, тис. $: 2350 Середньо галузева норма прибутку, % 8 n – число років 4
Скласти порівняльну таблицю щодо основних відмінностей в обліку запасів бюджетних установ і підприємств, які підпадають під дію П(С)БО, оформивши результат досліджень за зразком Практичного завдання 1. Проведені дослідження повинні надавати повне уявлення про основні відмінності в частині визначення, визнання, класифікації запасів, документування їх руху, організації аналітичного та синтетичного обліку.
За даними підприємства, де працює студент, виконуються завдання: 1)застосовує фінансову звітність провести аналіз основних показників та розробити рекомендації для прийняття управлінських рішень щодо покращення його фінансового стану, показників рентабельності і оборотності активів; 2) оцінити стан основних засобів, дебіторської та кредиторської заборгованості та запропонувати управлінські рішення; 3) дати характеристику грошових потоків підприємства, оцінити доходність цінних паперів та запропонувати управлінські рішення. Якщо для виконання практичної частини відсутня можливість застосувати дані підприємства, то студент використовує умовні дані.
Варіант 2. 1. У чому полягають права та обов’язки працівників за рівнями управління стосовно санкціонування виплат? 2. Що таке інвентаризаційні різниці та який існує порядок врегулювання інвентаризаційних різниць 3. Яке значення має документообіг для організації системи внутрішньогосподарського контролю
Варіант №4 1. Методи розробки структур управління. 2. Проблеми створення управлінських інформаційних систем. 3. Основні проблеми й задачі системи автоматизації керування. 4. Соціально-економічні результати інформатизації суспільства. 5. Застосування Microsoft Excel для аналізу та аудиту з використанням пакету прийняття рішень та Visual Basic for Application. 6. Аналіз складу і динаміки балансового прибутку. 7. Чистий, непокритий прибуток. 8. Сфери застосування. Прикладні СППР їх короткі характеристики. 9. Напрямки вдосконалення інформатизації податкової системи України.
1. Порядок митного оформлення бартерних операцій 2. Митні процедури і порядок формування митної вартості Практична частина: Завдання 1. 10.04 підприємство імпортувало товари вартістю 11400 дол. Курс НБУ на момент отримання товарів складав 8,31 грн. за дол. На митниці були сплачені: - мито -2%; - митний збір - 0,2%. На суму ПДВ підприємством був виданий митним органам вексель. Оплата товарів була здійснена 30.04, курс НБУ на момент оплати - 8,38. Завдання 2.
Оприбутковано товари, що надійшли від іноземного контрагента на склад за бартерною угодою:
Зміст: І. Теоретична частина 1. Загальна характеристика Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій…...3-5 2. Метод бухгалтерського обліку……………………………………………….....6-13 3. Облік процесу виробництва………………………………………………...…14-16 ІІ. Практична частина. Задача 1……………………………………………………………………………..…17 Висновок ……………………………………………………………………………..18 Література …………………………………………………………………………….19
Завдання 1. Необхідно: Нарахувати погодинно – преміальну оплату праці, доплату за роботу в нічний час; Визначити суму відрахувань та утримань із з/п; Скласти бухгалтерські проводки. Дані для виконання: Слюсар 4 розряду відпрацював за місяць згідно з табелем 176 годин, в тому числі в нічний час 35 годин, тарифна ставка за 1годину, становить – 1,80 грн. за роботу в нічний час доплата 40% тарифної ставки. Наказом по підприємству йому встановлена премія 15%.
Завдання 1 (в.22). Підприємство оптової торгівлі - суб'єкт малого підприємництва в січні ц.р. безоплатно отримало сировину на суму 3000грн. В лютому матеріальні цінності, що були раніше уцінені до 1500грн., були реалізовані за 1700грн., сума ПДВ - 340грн. Первісна вартість запасів до проведення уцінки становила 1600грн. Необхідно відобразити операції на рахунках бухгалтерського обліку із використанням спрощеного плану рахунків та вказати первинні документи.
Завдання 1 Підприємство одержало по імпорту в межах бартерного договору товари на суму 1000 дол. США, курс НБУ складав 8,3 грн. за долар. Потім підприємство відвантажило на експорт товари вартістю 1000 дол. США при курсі НБУ 8,4 грн. за долар. Митні збори і мито складають 0,2% і 10% митної вартості товарів. (Результати подати у вигляді таблиці) Тест Указати правильну бухгалтерську проводку. Списано іноземну валюту для продажу при отриманні валюти від засновника за внесками до статутного фонду в рахунок погашення заборгованості. — Дт 416; Кт 40. — Дт 146; Кт 744. — Дт 334; Кт 312.
Завдання 1 (в.22). Підприємство одержало від покупця аванс - 1 000 дол. у розмірі вартості поставки товару. На момент отримання грошових коштів курс НБУ складав 8,3 грн. за 1 дол. На кінець кварталу курс НБУ досяг 8,4 грн. за 1 дол. На момент відвантаження товарів, яке відбулося в наступному кварталі, курс НБУ був 8,38 грн. за дол. На митниці було сплачено: - мито-4%; - митні збори - 0,2% Тест
Завдання 1. Розробити для підприємства перелік форм первинних документів і облікових регістрів з обліку основних засобів Скласти графік документообігу
Завдання 2. Розробити для підприємства робочий план рахунків з обліку зобов’язань. Завдання 3. Вкажіть права, обов’язки та відповідальність Головного бухгалтера
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ З ПІДЗВІТНИМИ ОСОБАМИ 1.1. Сутність розрахунків з підзвітними особами 1.2. Нормативно-правове регулювання обліку розрахунків з підзвітними особами 1.3. Методологія обліку розрахунків з підзвітними особами РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ ПІДПРИЄМСТВА З ПІДЗВІТНИМИ ОСОБАМИ 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Документальне оформлення розрахунків з підзвітними особами 2.3. Аналітичний та синтетичний облік розрахунків з підзвітними особами РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ З ПІДЗВІТНИМИ ОСОБАМИ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Завдання 1. Розробити для підприємства перелік форм первинних документів і облікових регістрів з обліку фінансових результатів (див. таблицю 1 в додатках). Скласти графік документообігу. Завдання 2. Розробити для підприємства робочий план рахунків з обліку витрат Завдання 3. Вкажіть права, обов’язки та відповідальність бухгалтера з обліку праці і заробітної плати
1. Організація синтетичного обліку 2. Організація обліку запасів Задача Завдання 1. Розробити для підприємства перелік форм первинних документів і облікових регістрів з обліку грошових коштів Скласти графік документообігу.
Завдання 2. Розробити для підприємства робочий план рахунків з обліку основних засобів Завдання 3. Вкажіть права, обов’язки та відповідальність касира
Вступ Розділ 1 Теоретичні засади обліку довгострокової та поточної дебіторської заборгованості за товари, роботи та послуги 1.1. Економічна сутність довгострокової та поточної дебіторської заборгованості 1.2. Нормативно – правове регулювання обліку довгострокової та поточної дебіторської заборгованості 1.3. Методологія обліку поточної та довгострокової дебіторської заборгованості Розділ 2 Практичні засади обліку довгострокової та поточної дебіторської заборгованості ПАТ «Іркліївський маслосирзавод» 2.1. Організаційно – економічна характеристика ПАТ «Іркліївський маслосирзавод» 2.2. Організація обліку поточної та довгострокової дебіторської заборгованості 2.3. Формування інформації про поточну та довгострокову дебіторську заборгованість у фінансовій звітності Розділ 3 Шляхи удосконалення обліку поточної та довгострокової дебіторської заборгованості Висновки Список використаних джерел Додатки
2.1. Виготовлення готової продукції - покрівельна черепиця, здійснюється з давальницької сировини Замовника. 2.2. При виготовленні готової продукції Виконавець використовує сировину, що належать йому, певної кількості і якості. 2.3. Спільна вартість давальницької сировини, переданої для переробки, складає 78000 грн. Давальницька сировина Кількість, т Ціна, грн./т Вартість Портланд Dikergoff (Ukraina), OOO s II 100 780 78000
Між ТОВ «Гранд» і підприємством-нерезидентом «ALMEMA» (Літва) укладена угода на переробку давальницької сировини, відповідно до якої резидент є замовником, а нерезидент — виконавцем. 04.03 ТОВ «Гранд» відвантажує на адресу іноземного підприємства давальницьку сировину, облікова вартість якої 78000 грн. На дату митного оформлення ВМД при вивезенні давальницької сировини курс НБУ склав 8,01 грн./дол. США За митне оформлення при вивезенні давальницької сировини сплачено питні платежі у сумі 550 грн. Вартість послуг з переробки давальницької сировини, відповідно до укладеної угоди, складає 5000 доларів США. 21.03 було підписано акт виконаних робіт і оформлена ввізна ВМД на готову продукцію. Курс НБУ - 8,15 грн./S. Під час оформлення ВМД на ввезення готової продукції від виконавця з переробки давальницької сировини сплачено митні платежі у сумі — 500 грн. 24.03 ТОВ «Гранд» перерахувало іноземну валюту нерезиденту в рахунок оплати послуг за переробку давальницької сировини. Курс НБУ - 8,10 грн./$. Оплата послуг здійснюється грошовими коштами Реалізація готової продукції відбувається в третій країні
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОлШе», Україна надалі іменований "Замовник", у особі директора Шевчук О. В., що діє на підставі Статуту та фірми «Progres Sp.zo.o» (Польща) надалі іменований "Виконавець", у особі Бартоша Скварчека, що діє на підставі Статуту, уклали цей Контракт про нижченаведене:
2. ДАВАЛЬНИЦЬКА СИРОВИНА 2.1. Виготовлення готової продукції - покрівельна черепиця, здійснюється з давальницької сировини Замовника. 2.2. При виготовленні готової продукції Виконавець використовує сировину, що належать йому, певної кількості і якості. 2.3. Спільна вартість давальницької сировини, переданої для переробки, складає 140000 грн. Давальницька сировина Кількість, т Ціна, грн./т Вартість Зазнчити, яка саме і з якого порту 175 800 140000
Між ТОВ «ОлШе» і підприємством-нерезидентом «Progres Sp.zo.o» (Польща) укладена угода на переробку давальницької сировини, відповідно до якої резидент є замовником, а нерезидент — виконавцем. 02.03 ТОВ «ОлШе» відвантажує на адресу іноземного підприємства давальницьку сировину, облікова вартість якої 140000 грн. На дату митного оформлення ВМД при вивезенні давальницької сировини курс НБУ склав 8,01 грн./дол. США За митне оформлення при вивезенні давальницької сировини сплачено питні платежі у сумі ????? грн. Вартість послуг з переробки давальницької сировини, відповідно до укладеної угоди, складає 15000 доларів США. 19.03 було підписано акт виконаних робіт і оформлена ввізна ВМД на готову продукцію. Курс НБУ - 8,15 грн./S. Під час оформлення ВМД на ввезення готової продукції від виконавця з переробки давальницької сировини сплачено митні платежі у сумі — ????? грн. 22.03 ТОВ «Гранд» перерахувало іноземну валюту нерезиденту в рахунок оплати послуг за переробку давальницької сировини. Курс НБУ - 8,10 грн./$. Оплата послуг здійснюється грошовими коштами Готова продукція повертається ТОВ «ОлШе»
1. ВАТ «Форум» використовує систему калькулювання повних виробничих витрат для складання зовнішньої звітності. Поряд із цим керівництво товариства зацікавлене у складанні внутрішньої звітності з використанням системи калькулювання змінних витрат. Нормальна річна потужність товариства становить 10000 од. прод. Існує наступна інформація про діяльність товариства Показник 2006 рік Обсяг реалізації, од. 8000 Обсяг виробництва, од. 10000 Запаси готової продукції на початок року, од. 0 Прямі матеріальні витрати на од., грн. 20 Прямі витрати на оплату праці на од., грн. 16 Змінні загальновиробничі витрати на од., грн. 6 Постійні загальновиробничі витрати, грн. 150000 Змінні загальногосподарські витрати (на збут) на од., грн. 12 Постійні загальногосподарські витрати, грн. 100000 Ціна реалізації за од., грн. 120 Необхідно: Скласти звіт про фінансові результати на основі калькулювання змінних витрат.
побудувати функцію витрат; зробити прогнозні розрахунки на основі наведених даних. Дані для виконання завдання: Господарські операції ТзОВ “Роні” за червень ц.р. № оп. Зміст господарської операції Сума, грн 1 Відпущено зі складу дошки для виготовлення столів 1000 2 Нараховано заробітну плату: – робітникам за виготовлення столів – майстру цеху 800 120 3 Проведено відрахування на соціальні заходи згідно чинного законодавства (див. оп. 2) ? 4 Відпущено мастильні матеріали для змащування деталей верстатів 30 5 Використано електроенергію, відпущену енергоцехом для роботи виробничого обладнання 210 6 Нараховано знос виробничого обладнання 350 7 Відображено собівартість послуг парокотельного цеху по опаленню виробничого приміщення 100 В червні на ТзОВ “Роні” виготовлено 20 столів; в липні планується виготовити 30 столів. Заробітна плата майстра цеху підвищиться на 22 грн.
Вибрати правильну відповідь Загальна сума витрат на обслуговування устаткування і фактичний час роботи устаткування за попередні 4 тижні були такими:
Тиждень Машино-години Витрати на обслуговування, грн.. 1 226 16900 2 210 16230 3 240 17320 4 200 15500
Використовуючи метод вищої-нижчої точки, визначити суму постійних затрат на обслуговування устаткування.
ЗАДАЧА 1 (в.22) Виберіть правильну відповідь Загальна сума витрат на обслуговування устаткування і фактичний час роботи устаткування за попередні 4 тижні були такими: Тиждень Машино-годин Витрати на обслуговування устаткування, грн.. 1 115 17200 2 72 15148 3 177 18000 4 180 23500 Використовуючи метод вищої – нижчої точки, визначити суму постійних затрат на обслуговування. ЗАДАЧА 1 (В.23) Вибрати правильну відповідь Загальна сума витрат на обслуговування устаткування і фактичний час роботи устаткування за попередні 4 тижні були такими:
Тиждень Машино-годин Витрати на обслуговування устаткування, грн.. 1 110 17500 2 95 16000 3 108 17330 4 125 17900 Використовуючи метод вищої-нижчої точки, визначити суму постійних затрат на обслуговування устаткування
1. Які зміни відбулися у веденні обліку малими підприємствами з прийняттям Податкового кодексу України? 2. Які первинні документи використовуються для обліку касових операцій? Практична частина: Завдання Підприємство орендує у свого робітника легковий автомобіль. За домовленістю сторін витрати на утримання автомобіля несе орендодавець. Вартість автомобіля на момент його здачі в оренду згідно проведеної експертизи складає 8500грн. Місячна сума орендної плати встановлена в сумі 200грн. Заробітна плата 800грн. Відобразити на рахунках бухгалтерського обліку нарахування і виплату орендної плати та заробітної плати робітника з використанням спрощеного плану рахунків
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.