курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Социология", решение задач по предмету "Социология", контрольные по предмету "Социология", дипломые работы по предмету "Социология", курсовые работы по предмету "Социология".
Количество готовых работ по предмету "Социология": 229
Содержание 1. ПОСТАНОВКА И ОБОСНОВАНИЕ ПРОБЛЕМЫ ИССЛЕДОВАНИЯ 3 2. ОБЪЕКТ И ПРЕДМЕТ ИССЛЕДОВАНИЯ 23 3. ЦЕЛЬ ИССЛЕДОВАНИЯ 23 4. ГИПОТЕЗЫ ИССЛЕДОВАНИЯ: 23 5. ЗАДАЧИ ИССЛЕДОВАНИЯ: 24 6. ОПРЕДЕЛЕНИЕ ВЫБОРОЧНОЙ СОВОКУПНОСТИ: 24 7. МЕТОДЫ СБОРА ИНФОРМАЦИИ. 25 8. ЛОГИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ОСНОВНЫХ ПОНЯТИЙ 26 8.1 Интерпретация основных понятий 26 8.2 Операционализация понятий. 34 9. ЛОГИЧЕСКАЯ СТРУКТУРА АНКЕТЫ 35 10. АНКЕТА 36 11 ПЛАН ПОДГОТОВКИ И ПРОВЕДЕНИЯ ИССЛЕДОВАНИЯ 41
С развитием производства и ускорением темпов развития общества информация приобрела свойства товара и стала объектом рыночных отношений, значимость которых потребовала их правовой регламентации. Термин «информация» уже более 50 лет используется в журналистике, где он выступает одной из центральных и наиболее общих категорий. Кроме того, математические методы теории информации используются в физике, химии, географии, геологии и ряде других наук о неживой природе. Информационные идеи применяются в биологии, где предполагается, что само появление жизни было связано с преобразованием генетической информации; в психологии, физиологии нервной высшей деятельности, педагогике. Особое место понятие «информация» заняло в длинном ряду социальных наук – теории управления, экономике, политике и т. д Социальная информация – ориентирующее знание о состоянии социальной системы, процесс обеспечения информационных потребностей общества на основе применения информационных технологий.
Емоційна стійкість та методики її вимірювання План 1. Вступ…………………………………………………………….…..1 2. Емоційна стійкість та методики її вимірювання………...………3 3. Висновок……………………………………………………………8 4. Тест на емоційну стійкість……………………………………….10 5. Література……………………………...………………………….13
Література 1. Варій М.Й. Загальна психологія: Навч. посібник / Для студ. психол. і педагог. спеціальностей. - Львів: Край, 2005. 2. Василюк Ф.Е. Психология переживания. - М.: Изд-во МГУ, 1984. 3. Вилюнас В.К. Психология эмоциональных явлений. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 1976. 4. Горго Ю.П., Маліков М.В., Богдановська Н.В. Оцінка та керування функціональними станами людини: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів . – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2005.– 135 с. http://sites.znu.edu.ua/lectory/public_files/2007/02/ozen_upav_funk_stanom.pdf 5. Изард К. Психология эмоций. - СПб.: Питер, 2000. 6. Ильин Е.Л. Эмоции и чувства. - СПб.: Питер, 2002. 7. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо видів і порядку проведення психофізіологічних обстежень і добору працівників локомотивних бригад// РОЗРОБЛЕНО: Державним підприємством “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України (ДНДЦ УЗ)” http://wmzdoroga.at.ua/_ld/1/106_-0109.pdf
Сутність та структура управлінських процесів План 1. Вступ…………………………………………………….….1 2. Сутність та структура управлінських процесів…………..4 3. Висновок…………………………………………….…….16 4. Література……………………………………..…………..17
Література 1. Дикарева А. А., Мирская М. И. Социология труда: Учеб. пособие. — М., 1989. 2. Дворецкая Г. В., Махнорылов В. П. Социология труда: Учеб. пособие. — К., 1990. 3. Кравченко А. И. Социология труда в ХХ веке: Историко-критический очерк. — М., 1987. 4. Малиновський В. Я. // Державне управління: Навчальний посібник.- Вид. 2-ге, доп. та перероб.- К.: Атіка, 2003.- 576 с 5. Полторах В. А. Соціологія: Основи соціології праці та управління. — К., 1992. 6. Социология труда: Учебник / Под ред. Н. И. Дряхлова, А. И. Кравченко, В. В. Щербины. — М., 1993. 7. Кравченко В. И. Прикладная социология и менеджмент. — М., 1985. 8. Соціологія праці та управління: Термінологічний словник-довідник / Відп. ред. В. А. Полторак. — К., 1993. 9. Краткий словарь по социологии. — М., 1998.
Співвідношення мотиву та стимулу трудової поведінки План 1. Вступ………………………………………………………………...1 2. Співвідношення мотиву та стимулу трудової поведінки………..2 3. Висновок…………………………………………………………..12 4. Література…………………………………………………………14
Література
1. Дикарева А. А., Мирская М. И. Социология труда: Учеб. пособие. — М., 1989.
2. Дворецкая Г. В., Махнорылов В. П. Социология труда: Учеб. пособие. — К., 1990.
3. Кравченко А. И. Социология труда в ХХ веке: Историко-критический очерк. — М., 1987.
4. Полторах В. А. Соціологія: Основи соціології праці та управління. — К., 1992.
5. Социология труда: Учебник / Под ред. Н. И. Дряхлова, А. И. Кравченко, В. В. Щербины. — М., 1993.
6. Кравченко В. И. Прикладная социология и менеджмент. — М., 1985.
7. Соціологія праці та управління: Термінологічний словник-довідник / Відп. ред. В. А. Полторак. — К., 1993.
Організація соціологічного дослідження План Вступ………………………………………………………………................................................…...…....1 Розділ І. Поняття та організація емпіричного та прикладного соціологічного дослідження…………………………………………..............................................................…….5 Розділ ІІ. Технологія підготовки та проведення соціологічного дослідження…................................................................................................…..23 Висновок…………………………………………..............................................…………………….......33 Література………………………………………………………................................................………….37
Вступ 3 1. Вихідні позиції дослідження предмету соціології 4 2. Засади єдності методології та предмету соціології 5 3. Сучасні аспекти визначення предмету соціології 9 Висновки 12 Список використаної літератури 13
Зміст Вступ 3 1. Об’єкти суб’єкти соціальної політики 5 2. Соціальне страхування як одне з джерел фінансування соціальної сфери 10 3. Види соціального страхування 14 Висновки 18 Список використаної літератури 19
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ СФЕРИ ПІДЛІТКА 1.1 Психічний розвиток і формування особистісної сфери підлітка 1.2 Психологічні новоутворення підлітка 1.3 Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості підлітка 1.4 Феномен інформаційного впливу на особистість підлітка 1.4.1 Роль та соціально-педагогічні функції засобів масової інформації 1.4.2 Виховний потенціал засобів масової інформації як важливий чинник соціалізації обистості підлітка 1.4.3 Засоби масової інформації як особливий чинник впливу на формування моделі життя молоді РОЗДІЛ 2. ТЕЛЕБАЧЕННЯ ЯК ФАКТОР СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 2.1 Соціально-педагогічна характеристика глядачів телепрограм 2.2 Вплив телевізійної реклами на модель поведінки підлітка 2.3 Формування ціннісних орієнтацій особистості підлітків засобом телебачення 2.4 Аналіз впливу телебачення на соціальне виховання дітей 2.5 Емпіричне дослідження впливу телепрограм на підлітків та аналіз його результатів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТОК А Анкетування підлітків щодо оцінки ними ролі телебачення в їхньому житті ДОДАТОК Б Бесіда з батьками учнів 7 – 10 класів на тему: Сприйняття підлітками телевізійної продукції
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДО ВИВЧЕННЯ СІМ’Ї В НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 5 1.1 Типологія сім'ї в сучасній науці 5 1.2 Структурно-функціональні підходи у дослідженні сім'ї 7 РОЗДІЛ 2. ЕТАПИ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ СІМ’Ї ТА ШЛЮБУ ЯК СОЦІАЛЬНОГО ІНСТИТУТУ 17 2.1 Доіндустріальний етап розвитку сім'ї 17 2.2 Сім'я на індустріальному етапі розвитку суспільства 20 2.3 Виникнення сім'ї сучасного типу 22 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ СІМ’Ї ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКИ 26 3.1 Функція як засіб реалізації ролі й місця сім'ї в сучасному суспільстві 26 3.2 Спосіб життя сім'ї як інтеграційний показник її функціонування 28 3.3 Основні тенденції розвитку сучасної сім'ї в сучасних умовах 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
Дипломна робота Тема:"Особливості роботи соціального педагога в дитячих реабілітаційних центрах"
ЗМІСТ Вступ..3 Розділ 1. Кваліфікаційні вимоги до соціального педагога профессіограма 1.1Зміст соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з обмеженими функціональними можливостями .7 1.2Особливості роботи з дітьми інвалідами, що залишилися без опіки батьків..18 1.3Соціальна реабілітація сім’ї з дітьми з особливими потребами .......27 Розділ 2. Діяльність соціального педагога в дитячих реабілітаційних центрах. 2.1 Професійні вимоги до соціального педагога дитясих реабілітаційних центрів...39 2.2 Проведення комплексної реабілітації (діагностика, корекція, профілактика)..51 2.3 Форми та методи роботи з дітьми з особливими потребами...52 Розділ 3. Дослідження розумових та комунікативних відхилень дітей дошкільного віку з обмеженими функціональними можливостями 3.1. Діагностика розумових та комунікативних здібностей..55 3.2. Рекомендації щодо проведення корекційної роботи. 63 Висновок...72 Література ...79
Бакалаврська випускна робота Тема: "Вплив мотиваційних тенденцій особистості на міжособистісні відносини в навчальній групі"
Зміст ВСТУП3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти вивчення мотивації особистості та міжособистісних відносин…5 1.1.Активність особистості та її джерела ….5 1.2.Мотивація та мотиваційні якості особистості .10 1.3.Міжособистісні відносини: типологія та мотиваційна регуляція….15 РОЗДІЛ 2. Прояв мотиваційних тенденцій особистості у стосунках в навчальній групі……18 2.1.Мотив афіліації та соціальна тривожність…….18 2.2.Просоціальна поведінка……26 2.3.Мотив агресивної поведінки…33 ВИСНОВКИ……44 ЛІТЕРАТУРА.48
Бакалаврська робота на тему: Соціально-психологічні особливості управлінського спілкування
Зміст Вступ. 3 1. Ділове спілкування як соціально-психологічний феномен. 5 1.1. Поняття спілкування та його види 5 1.2. Складові психології ділового спілкуванн…..9 1.3. Лідерство та керівництва та їх вплив на процес спілкування 16 1.4. Спілкування та етика взаємостосунків у колективі 18 1.5.Висновки….25 2.Конфлікти в діловому спілкуванні та професійній діяльності…..28 2.1. Людина в системі управління. 28 2.2. Конфлікт та конфліктні ситуації, як соціально-психологічний феномен…….30 2.3. Основні форми , види та класи конфліктів та конфліктних ситуацій………...32 2.4. Шляхи та стилі поведінки при вригулюванні конфліктів та конфліктних ситуацій.42 2.5.Висновки…..49 Висновки . 52 Список використаних літературних джерел. 54 Додатки….57
Реферат „социальная философия” Тема: „Культура та її функція в суспільстві”
Зміст Вступ 3 1. Поняття культури 4 2. Структура культури 7 3. Культура особистості 12 4. Функції культури 15 5. Традиції і новації в культурі 17 Висновок 19 Список використаної літератури 20
Дипломная работа предмет: Соціологія Тема: "Соціально-правовий захист дітей"
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика правового статусу дитини в Україні 7 1.1. Історичні етапи формування соціально-правових механізмів захисту дитини на міжнародному та національному рівні 7 1.2. Правоздатність та дієздатність дитини 17 1.3. Деліктоздатність неповнолітніх осіб 24
Розділ 2. Соціальні механізми захисту дітей в Україні 32 2.1. Види соціального захисту дітей та їх характеристика 32 2.2. Основні гарантії для дітей з обмеженнями та вадами здоров’я 37 2.3. Інститут опіки і піклування, як гарантія захисту дітей 48
Розділ 3. Правове регулювання захисту дітей 65 3.1. Основні конституційні гарантії захисту дитини 65 3.2. Процесуальні гарантії захисту прав дітей 68 3.3. Дитина в кримінальному процесі: основні принципи участі та захисту 73
Проблеми відродження національної культури в Україні Соціологія
Зміст Вступ 3 1. Особливості розвитку національної культури в умовах перехідного періоду 4 2. Проблеми відродження мови, освіти та науки 7 3. Проблеми відродження в сфері літератури, мистецтва, театру та музики 13 4. Релігійне життя та їх вплив на національне відродження 16 Висновок 19 Список використаної літератури 20
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.