курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Педагогика", решение задач по предмету "Педагогика", контрольные по предмету "Педагогика", дипломые работы по предмету "Педагогика", курсовые работы по предмету "Педагогика".
Количество готовых работ по предмету "Педагогика": 398
ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. Теоретичний аспект досліджуваної проблеми…………………….6 1.1. Гуманістична спрямованість виховних систем шкіл та виховних закладів минулого………………………………………………………………………….6 1.2. Гуманістична спрямованість діяльності педагога………………………...9 РОЗДІЛ 2. Розвиток гуманістичної спрямованості педагогічної взаємодії…14 2.1. Педагогічна взаємодія - важлива умова ефективності освітнього процесу………………………………………………………………14 2.2. Форми педагогічної взаємодії на уроках іноземної мови………………...19 2.3. Педагогічна взаємодія в умовах використання багаторівневої структури уроку інформатики………………………………………………………………26 ВИСНОВКИ……………………………………………………………..……….29 СПТСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………..…….32
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ М. МОНТЕСОРІ 6 1.1. Становлення та розвиток педагогічної системи М.Монтесорі 6 1.2. Концептуальні засади гуманістичної педагогіки М.Монтесорі 12 РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІКА М. МОНТЕСОРІ ЯК ОСОБЛИВОСТІ ТРАКТУВАННЯ ДИТЯЧОЇ ПРИРОДИ З СИСТЕМОЮ М.МОНТЕСОРІ 15 2.1. Основоположні принципи гуманістичної педагогіки М. Монтесорі 15 2.2. Особливості змісту гуманістичної педагогічної технології 20 ВИСНОВКИ 35 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПОНЯТТЯ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ТА МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ 6 1.1. Поняття музейної педагогіки та її структура 6 1.2. Громадське виховання та особливості його формування в молодших школярів 13 РОЗДІЛ ІІ. ГРОМАДСЬКЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ 20 2.1. Підготовка вчителів до музейно-педагогічної діяльності 20 2.2. Формуючий експеримент 22 2.3. Констатуючий експеримент 25 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 ДОДАТКИ
ВСТУП ……………………………………………………………………… 2 Розділ I. ТЕОРІТИЧНО- МЕТОДОЛОГИЧНІ АСПЕКТИ ВОКАЛЬНОГО-ХОРОВОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ . 1.1. Історіографія проблеми, ступінь її вивченості. 5 1.2. Сутність вокально-хорового виховання та його специфіка ……. 11 1.3. Формування співочого дихання у молодших школярів………… 14 1.4. Формування звукоутворення та артикуляції ……………………. 16 Розділ II. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ВОКАЛЬНО-ХОРОВОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ……………………………….. 18 2.1. Організація занять хору…………………………………………… 18 2.2. Методика роботи над піснею та етапи її розучування ………… 21 2.3. Методика вокального виспівування в дитячому хорі…………… 26 2.4. Методика формування навички співу без супроводу …………. 29 2.5. Методика розучування вокально-хорових творів……………….. 31 2.6. Розробка уроку для формування вокально-хорових навичок молодших школярів……………………………………………………. 33 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………. 37 ЛІТЕРАТУРА………………………………………………………………… 39 ДОДАТКИ …………………………………………………………………… 41
Вступ………………………………………………………………………….2 Розділ 1. Основи виховання гуманістичний цінностей у дітей дошкільного віку………………………………………………………………….6 1.1 Педагогічні основи гуманістичного виховання…………………….....6 1.2 Сутність і механізми формування звичок морального поводження…………………………………………………………………..9 Розділ 2 Виховання звичок морального поводження в дітей середнього дошкільного віку………………………………………………………………...16 2.1 Середній дошкільний вік як найбільш сприятливий період виховання морального поводження …………………………………................16 2.2 Аналіз завдань гуманістичного виховання в сучасних програмах дошкільного виховання й методів їхньої реалізації…………………………...20 2.3 Методика виховання звичок морального поводження в дітей середньої групи…………………………………………………………………..26 2.4 Планування роботи з формування культури поводження дітей у середній групі ДС………………………………………………………………..32 Розділ 3 Діагностика рівня сформованості деяких звичок морального поводження………………………………………………………………………36 Висновок……………………………………………………………………41 Список використаної літератури……………………………………….....43
ВСТУП 3 Розділ І. Початок та розвиток наукової діяльності Марії Монтессорі 5 1.1. Біографія Марії Монтессорі 5 1.2.Концептуальні положення методики Монтессорі 10 РОЗДІЛ ІІ. Теорично-методологічні аспекти теорії саморозвитку Монтессорі 13 2.1. Загальні засади теорії саморозвитку М. Монтессорі 13 2.2. Дисципліна волі 16 2.3. Самостійність 20 РОЗДІЛ ІІІ. Метод Монтессорі та його використання на практиці 24 3.1.Загальна характеристика методу М.Монтессорі 24 3.2.Триступінчастий урок Монтессорі 27 3.3. Практичне використання медоту Монтессорі 29 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
Вступ ……………………………………………………………………………….3 Розділ І. Теоретичні основи екологічного виховання молодших школярів засобами народних обрядів і традицій ………………………………………6 1.1. Сутність та педагогічний зміст екологічного вихоання ………………….6 1.2 Народні обряди та традиції як засіб екологічного виховання учнів молодшого шкільного віку …………………………………………………..14 1.3. Педагогічні засоби екологічного виховання молодших школярів ……21 РОЗДІЛ ІІ. Метолика екологічного виховання молодших школярів у процесі використання народних звичаїв і традицій ………………………………33 2.1. Використання народних обрядів та традицій на уроках природознавства …………………………………………………………………………………….33 2.2. Народний календар як засіб ознайомлення дітей з явищами природи …………………………………………………………………………………….43 Висновки …………………………………………………………………………52 Список використаної літератури ……………………………………………55 Додатки
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. МЕТОДИКА ТА ФОРМИ РОБОТИ З БАТЬКАМИ УЧНІВ 5 1.1.Форми роботи з батьками учнів 5 1.2.Основні напрями організації співпраці класного керівника з батьками учнів 6 РОЗДІЛ ІІ. ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА Й РОДИНИ 12 2.1.Батьківські збори 12 2.2.Форми проведення зборів 19 2.3.Алгоритм проведення зборів 21 ВИСНОВОК 27 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 29 ДОДАТКИ 30
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І СПЕЦИФІКА МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН У ГРУПАХ ОДНОЛІТКІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.2.Огляд літератури по даній проблематики 5 1.2. Поняття міжособистісних відносин у групах і колективах 8 1.3. Психологічні особливості взаємин хлопчиків і дівчаток у молодших класах 12 РОЗДІЛ ІІ ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 21 2.1.Методи й організація дослідження. 21 2.2. Результати дослідження . 23 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 1.Особливості вивчення рідної мови……………………………………………….4 2. Проблеми розвитку рідної мови…………………………………………………5 3.Ознайомлення з навколишнім світом дітей раннього віку……………………12 ВИСНОВОК………………………………………………………………………..16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ…………………………………………………………..17
Вступ 1. Загальні компетенції вищого навчального закладу І-ІІ рівня акредитації 2. Загальні компетенції в управлінні вищим навчальним закладом 3. Спеціальні компетенції вищого навчального закладу І-ІІ рівня акредитації Висновки Список використаної літератури
Впечатления, которые получает человек об окружающем мире, остав-ляют определенный след, сохраняются, закрепляются, а при необходимо-сти и возможности воспроизводятся. Эти процессы называются памятью. «Без памяти, - писал С.Л.Рубинштейн, - мы были бы существами мгнове-ния. Наше прошлое было бы мертво для будущего. Настоящее, по мере его протекания, безвозвратно исчезало бы в прошлом» [27,с.218]. Память лежит в основе способностей человека, является условием научения, приобретения знаний, формирования умений и навыков. Без памяти и невозможно нормальное функционирование личности, ни обще-ства. Память можно определить как способность к получению, хранению и воспроизведению жизненного опыта. Значение памяти в жизни человека очень велико. Абсолютно все, что мы знаем, умеем, есть следствие способности мозга запоминать и сохра-нять в памяти образы, мысли, пережитые чувства, движения и их системы. Человек, лишенный памяти, как указывает И.П.Сеченов, вечно находился бы в положении новорожденного, был бы существом, не способным ни-чему научиться, ничем овладеть, и его действия определялись только ин-стинктами [16,с.111]. Память создает, сохраняет и обогащает наши знания, умения, навыки, без чего немыслимы ни успешное учение, ни плодотвор-ная деятельность. Память связывает прошлое человека с его настоящим, обеспечивает единство личности. Человеку надо много знать и много помнить, с каж-дым годом жизни все больше и больше. Книги, записи, карточки в биб-лиотеках, компьютеры помогают человеку помнить, но главное – это его собственная память. В научной психологии проблема памяти является «ровесницей психо-логии как науки» (П.П.Блонский). Память – сложнейший психический процесс, поэтому, несмотря на многочисленные ее исследования, все еще не создано теории механизмов памяти. Новые научные данные показыва-ют, что процессы памяти связаны со сложными электрическими и хими-ческими изменениями в нервных клетках мозга. Исследованиями памяти в настоящее время заняты представители разных наук: психологии, биологии, медицины, генетики и ряда других. В каждой из этих наук существуют свои вопросы, в силу которых они обра-щаются к проблемам памяти, своя система понятий и соответственно свои теории памяти. Но все эти науки вместе взятые расширяют наши знания о памяти человека, взаимно дополняют друг друга, позволяют глубже за-глянуть в одно из самых важных и загадочных явлений человеческой психики [10,с.125]. Областью исследования ВКР (выпускной квалификационной работы) явилось развитие памяти младшего школьника. Проблема исследования – приемы развития памяти младшего школь-ника, как фактор их личностного развития. Цель исследования – изучить особенности памяти младшего школь-ника и ее проявления в процессе обучения. Объект исследования – учащиеся младших классов. Предмет исследования – процесс развития памяти младшего школь-ника в учебной деятельности. Задачи исследования: - изучить психолого-педагогическую литературу по данной проблеме; - проанализировать особенности развития памяти младших школьни-ков; - определить приемы развития памяти у младших школьников. Работа носит практический характер.
Наукова робота на здобуття кваліфікації магістра — музичне мистецтво, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди – Харків, 2012. Розглягуто питання визначення поняття «інтелект», структури інтелектуальних та музичних інтелектуальних здібностей здібностей студентів педагогічного ВНЗ. З’ясовано основні засади формування інтелектуальних здібностей майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки. Теоретично обгрунтовано та практично перевірено педагогічну технологію формування інтелектуальних здібностей майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки.
Зміст Вступ……………………………………………………………………..с. 3 Розділ 1. Історіографічне дослідження розвитку музичної та музично-педагогічної освіти 1.1 Ярослав Мудрий і культурний розвиток Київської Русі ……с. 8 1.2 Музичне мистецтво Київської Русі……………………………с. 17 Розділ 2. Становлення музичного виховання на сучасному етапі 2.1 Шляхи музичного виховання школярів………………………..с. 22 2.2 Педагогіка співробітництва в процесі музичного навчання й виховання………………………………………………………………….с. 30 Висновки Список використаної літератури
Вступ Розділ І. . Теоретичний аспект вивчення народознавства у початкових класах на сучасному етапі 1.1. Українське народознавство як складова частина навчально-виховного процесу у початкових класах 1.2. Педагогічні умови ефективного використання народознавчого матеріалу в початковій школі Розділ ІІ. Методика роботи над творами різних видів із використанням народознавчого матеріалу 4 2.1. Методика роботи над творами у початкових класах 2.2. Методика використання народознавчого матеріалу під час написання різних видів творів Висновки Список використаної літератури Додатки Додаток а Додаток б
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади дослідження дидактичних принципів навчання 5 1.1 Характеристика загальних принципів навчання як певної системи основних дидактичних вимог до навчання 5 1.2 Дидактичні принципи в контексті програмових особливостей навчання музичного мистецтва 9 Розділ ІІ. Методичні особливості шляхів реалізації дидактичних принципів на уроках музики в 5 класах 13 2.1 Принцип єдності національного та загальнолюдського аспектів змісту музичної освіти 13 2.2 Принцип взаємодії компонентів соціального досвіду людини, емоційно-ціннісного ставлення, музичних знань, умінь і компетенцій, творчості, спілкування 17 2.3 Принцип неперервності і наступності завдань і змісту музичної освіти 21 2.4 Принцип варіативності націленості змісту програми на творчість учителя, його професійну компетентність, здатність самостійно застосовувати орієнтовний музичний матеріал 25 2.5 Принцип поліхудожності 30 Висновки 34 Список використаної літератури 36
КР «Вікова фізіологія і гігіена праці» Тема: «Вікові особливості розвитку мови» Зміст
Вступ 3 1. Особливості розвитку мовлення з раннього дитячого віку до дошкільного 3 2. Розвиток мовлення молодшого школяра 9 3. Розвиток мовлення підлітків 11 4. Розвиток мовлення в юнацькому віці 12 Висновки 13 Список використаної літератури 14
Введение I. Психолого-педагогические аспекты проблемы 1. Необходимость учёта особенностей возрастного и литературного развития школьников во время контекстного изучения художественных произведений 2. Реализация внутрипредметных связей в преподавании литературы 3. Изучение художественного произведения в контексте 3.1. Биографический контекст 3.2. Литературоведческий контекст 3.3. Культурологический контекст II. Методика контекстного изучения произведений на уроках зарубежной литературы (на примере анализа поэзии Р.М.Рильке, Б.Пастернака) 1. Контекстный анализ творчества Р.М.Рильке 2. Контекстный анализ творчества Б.Пастернака Заключение Список использованных источников
Вступление 1. История неформального движения 1.1 Причины возникновения 1.2 История возникновения 1.3 Появление современных неформалов 2. Характеристика и классификация детских и юношеских общественных организаций и молодёжных объединений 2.1 Характеристика детских и юношеских общественных организаций и молодёжных объединений. Понятие «неформалы» 2.2 Классификация детских и юношеских общественных организаций и молодёжных объединений 2.2.1 Детские и юношеские общественные организации 2.2.2 Неформальные объединения 2.3 Функции объединений 3. Неформальные молодёжные объединения 3.1 Экстернальная культура 3.2 Классификация неформалов 3.2.1 Асоциальные 3.2.2 Антисоциальные 3.2.3 Просоциальные 3.2.4 Неформалы художественной направленности 3.2.5 Компьютерный андеграунд 3.2.6 Неформальные организации в спорте 3.3 Влияние молодёжных группировок на личность подростка 3.4 Особенности психологии неформальности Заключение Список использованных источников
Вступление 3 1. Статус русского языка в годы независимости Украины 4 2. Методические особенности обучения русскому языку 8 3. Школьные программы по русскому языку 12 Заключение 17 Список использованной литературы 18
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.