курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Менеджмент", решение задач по предмету "Менеджмент", контрольные по предмету "Менеджмент", дипломые работы по предмету "Менеджмент", курсовые работы по предмету "Менеджмент".
Количество готовых работ по предмету "Менеджмент": 464
Вступ 1. Стратегічний менеджмент розвитку підприємства в умовах ринку 1.1. Принципи і методологічні основи стратегічного менеджменту підприємства 1.2. Аналіз методів стратегічного менеджменту підприємства 2. Основні методи та підходи до стратегії 2.1. Поняття, суть стратегії 2.2.1. Стратегія і тактика менеджменту та маркетингу 2.2.2. Обґрунтування підприємницької ідеї (бізнес-план) 2.2.3. Стратегія конкурентних переваг 2.2.4. Стратегія витрат 2.2.5. Стратегія і тактика ціноутворення 2.2.6. Стратегія прибутків 2.3. Типи стратегій 3. Аналіз діяльності підприємства – ат тк “ват-прилуки” 3.1. Місія підприємства 3.2. Цілі підприємства 3.3. Поточна ситуація 3.4. Аналіз життєвих циклів послуг підприємства 3.5. Ключові ринки, основні конкуренти на ринку 3.6. Торгова марка (бренд) 3.7. Просування послуг. Реклама і зв’язки з громадськістю 3.8. Цінова стратегія 3.9. Стратегія витрат на виробництво Висновки та пропозиції Література Загальний обсяг - 63 стор. Рік - 2001
Введение 1. Методологические основы экономической стратегии фирмы 1.1. Понятие экономической стратегии фирмы 1.2. Основные составляющие экономической стратегии 1.3. Типы стратегии поведения фирмы во внешней среде. Выбор стратегии фирмы 2. Анализ деятельности ОАО ЧСЗ для выработки стратегии 2.1. Анализ выполнения плана по производительности труда 2.2. Анализ себестоимости товарной продукции 2.3. Анализ выполнения плана по прибыли 2.4. Анализ выполнения плана по рентабельности 2.5. Общая оценка финансового состояния предприятия 3. Технико-экономическое обоснование проекта 3.1. Цель проекта 3.2 Сущность проекта 3.3. Преимущество продукции и процесса переработки 3.4. Ожидаемый спрос на конечную продукцию, предварительные договоренности с конечными потребителями 3.5. Предпосылки успеха Проекта в текущих экономических условиях 4. Техническое обоснование проекта (описание производства) 4.1. Выполнение специфических требований к организации производства 4.2. Состав и стоимость технологического оборудования 4.3. Контроль за выполнением технологического процесса 4.4. Материалы, используемые в производстве, ориентировочные цены на материалы 4.5. Форма амортизации технологического оборудования 4.6. Себестоимость конечной продукции, составные элементы себестоимости, калькуляция себестоимости переработки 4.7. Обеспечение экологической и технической безопасности.5. Финансовое обоснование эффективности проекта 5.1. Баланс доходов и расходов 5.2. Пути повышения эффективности проекта 5.3. Заключение Список использованной литературы Загальний обсяг - 90 стор. Рік - 2002
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти розробки стратегії банку 1.1. Сутність та необхідність розробки стратегії розвитку банку 1.2. Місія, стратегічні пріоритети та цілі розвитку банку 1.3. Теоретичні підходи до визначення виробничої та фінансової стратегії комерційних банків 2. Дослідження існуючої стратегії розвитку банку 2.1. Аналіз об’єкту дослідження – комерційного банку – Ощадний банк України 2.1. Дослідження стратегії розвитку банку Розділ 3 Удосконалення підходів до побудови стратегії розвитку банку 3.1. Методичні підходи до визначення цільових ринків у розробці стратегії маркетингу банку 3.2. Розробка прогнозу розвитку окремих напрямків діяльності банку Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 41 стор. Рік - 2007
Вступ 1. Стратегічний менеджмент розвитку підприємства в умовах ринку 1.1. Принципи і методологічні основи стратегічного менеджменту підприємства 1.2. Аналіз методів стратегічного менеджменту підприємства 2. Основні методи та підходи до стратегії 2.1. Поняття, суть стратегії 2.2.1. Стратегія і тактика менеджменту та маркетингу 2.2.2. Обґрунтування підприємницької ідеї (бізнес-план) 2.2.3. Стратегія конкурентних переваг 2.2.4. Стратегія витрат 2.2.5. Стратегія і тактика ціноутворення 2.2.6. Стратегія прибутків 2.3. Типи стратегій 3. Аналіз діяльності підприємства – ат тк “ват-прилуки” 3.1. Місія підприємства 3.2. Цілі підприємства 3.3. Поточна ситуація 3.4. Аналіз життєвих циклів послуг підприємства 3.5. Ключові ринки, основні конкуренти на ринку 3.6. Торгова марка (бренд) 3.7. Просування послуг. Реклама і зв’язки з громадськістю 3.8. Цінова стратегія 3.9. Стратегія витрат на виробництво Висновки та пропозиції Література Загальний обсяг - 56 стор. Рік - 2002
Вступ 1. Аналіз задач, правові аспекти, етапи планування та менеджмент в діяльності підприємств в Україні 1.1. Аналіз задач які виникають перед підприємцем під час відкриття фірми 1.2. Правові аспекти діяльності малих підприємств в Україні 1.3. З’ясування структур які використовуються в менеджменті 1.4. Аналіз етапів планування при створені фірми в Україні 2. Аналіз господарської діяльності приватного медичного центру “Арніка” в м.Кременчук. 2.1. Аналіз господарської діяльності мед.центру “Арніка” 2.2. Аналіз кадрової політики та принцип добору і найманя кадрів в медичному центрі „Арніка” 2.3. Аналіз діяльності приватного медичного центру “Арніка”в м.Кременчук 2.4. Маркетингові дослідження стосовно необхідності відкриття медичного центру “ПУЛЬС” м.Кременчука 3. Проект по створеню приватного медичного центру “Пульс” 3.1. Сутність та концепція інвестиційного проекту створення приватного медичнного центру “Пульс” 3.2. Обгрунтування економічної ефективності інвестиційного проекту створення медичного центру “Пульс” 4. Висновок 5. Скорочення та абревіатури використовувані в дипломній роботі 6. Список літератури Загальний обсяг - 80 стор. Рік - 2005
Вступ розділ 1. Аналіз стану менеджменту в паливно-енергетичній діяльності україни 1.1 Кризові ситуації паливного ринку України і способи ефективного їх подолання 1.2 Загальні проблеми і загрози енергетичної безпеки України 1.3 Ситуативна модель функціонування ринків нафти і нафтопродуктів України. Аналіз структури поставок 1.4 Проблеми співпраці і конкуренції на Сході і Заході 1.5 Український ринок зрідженого газу 1.6 Українські перспективи на польському ринку зрідженого газу Розділ 2. Аналіз стану менеджменту і показники господарсько-економічної діяльності тов «пек-нафто» (структура управління, показники діяльності) 2.1 Загальна характеристика напрямів виробничо - фінансової діяльності підприємства і його економічного потенціалу 2.2 Аналіз і оцінка платоспроможності, фінансової стійкості,рентабельності і ділової активності підприємства 2.3 Економічний аналіз фінансового результату підприємства та показників рентабельності 2.4 Планування витрат і прибутку. Фінансове планування і планування витрат Розділ 3. Перспективи розвитку підприємства. Заходи і пропозиції по вдосконаленню менеджменту на підприємстві Висновок Список літератури Загальний обсяг - 115 стор. Рік - 2005
Вступ 1. Теоретичні засади створення і оцінки іміджу підприємства 1.1. Поняття та головні елементи іміджу організації 1.2. Тактика та методи формування іміджу 1.3. Організація, планування кампаній з формування іміджу та контроль їх ефективності 1.4. Висновки 2. Практичні засади дослідження іміджу підприємства 2.1. Характеристика господарської та маркетингової діяльності підприємства ТОВ “Добробут” 2.2. Аналіз використання заходів по формуванню іміджу підприємства ТОВ “Добробут” 2.3. Аналіз методів, що використовуються при створенні іміджу підприємства ТОВ “Добробут” 2.4. Висновки 3. Шляхи покращення іміджу підприємства ТОВ “Добробут” 3.1. Вдосконалення організаційної структури управління рекламною діяльністю підприємства 3.2. Розробка рекламної кампанії підприємства ТОВ “Добробут” 3.3. Пропозиції по розробці фірмового стилю підприємства ТОВ “Добробут” Загальні висновки і пропозиції Список використаної літератури Додатки Загальний обсяг - 100 стор. Рік - 2007
Введение 1 теоретический обзор проблемы 1.1 Истоки проблематики 1.2 Современные тенденции 1.2.1 Участие персонала в управлении компаниями в странах ЕЭС 1.2.2 Характерные черты участия персонала в управлении американскими компаниями 1.2.3 Самоуправляющиеся команды 1.2.4 Опыт использования временных рабочих команд в американских компаниях 1.3. Формы организации групповой деятельности 1.3.1 Понятие «группы» 1.3.2 Причины объединения людей в группы 1.3.3 Виды групп 1.3.3.1 Обязательные и свободные группы 1.3.3.2 Первичные и вторичные группы 1.3.3.3 Формальные и неформальные группы 1.3.4 Понятие «коллектива» 1.3.5 Отличительные особенности коллектива 1.3.5.1 Намерения 1.3.5.2 Ограниченный срок жизни 1.3.5.3 Ограниченное членство 1.3.5.4 Ценность коллектива 1.3.6 Понятие «команды» 1.3.7 Факторы, влияющие на сплоченность команды 1.3.7.1 Членство 1.3.7.2 Рабочее окружение 1.3.7.3 Организационные аспекты 1.3.7.4 Развитие и зрелость 1.4 Управленческая команда и направления деятельности менеджера по ее развитию 2. Объект, методы и методики исследования 2.1. Объект исследования 2.1.1 История Черкасской табачной фабрики 2.1.2 Видение «Лиггет- Дукат Украина 2.1.3 Описание исследуемого отдела 2.2 Определение методов и методик исследования 2.3 Методы, использованные в данной дипломной работе 2.3.1 Метод наблюдения 2.3.2 Методы опроса, интервью, анкетирования 2.3.3 Беседа 2.4 Методики, использованные в данной дипломной работе 2.4.1 Методика открытых и закрытых вопросов 2.4.2 Методика незаконченных предложений 2.4.3 Методика контент-анализа 3. Результаты исследования 3.1 Цели исследования 3.2 Общие сведения о «Лиггет-Дукат Украина» 3.2.1 Организация управления 3.2.2 Виды обучения и развития персонала в «Лиггет-Дукат Украина» 3.3 Факторы, влияющие на эффективность работы команды, выявленные в ходе исследования 3.3.1 Факторы, влияющие на производительность 3.3.2 Факторы, влияющие на удовлетворенность отношениями 3.4. Выводы и рекомендации Заключение Список использованных источников Загальний обсяг - 56 стор. Рік - 2000
Вступ Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю Розділ 2. Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" 2.1. Характеристика об’єкту дослідження 2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства 2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції 2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки 3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства 3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем 3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства Додаток Висновок Література Загальний обсяг - 56 стор. Рік - 2000
Вступ Розділ І Теоретичні аспекти планування трудової кар’єри 1.1 Кар’єра індивідуальної професійної мобільності : сутність, цілі 1.2 Класифікація типів ділової кар’єри та просування працівників 1.3 Управління кар’єрою та професійно-кваліфікаційним просуванням працівників 1.4 Планування і підготовка резерву керівників Розділ ІІ Аналіз і оцінка планування трудової кар’єри на підприємстві 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства: 2.1.1 Мета предмет та основні показники діяльності організації 2.1.2 Аналіз якісного складу персоналу 2.1.3 Заходи матеріальної і нематеріальної мотивації філіалу “ Теплові розподільчі мережі Київенерго” 2.2 Планування ділової кар’єри на підприємстві 2.3 Організація професійно-кваліфікаційного просування робітників 2.4 Управління розвитком кар’єри спеціалістів, службовців і керівників 2.5 Планування та підготовка резерву керівників Розділ ІІІ Пропозиції щодо вдосконалення планування трудової кар'єри 3. 1 Удосконалення планування ділової кар’єри у філіалі “ Теплові розподільчі мережі Київенерго” 3.2 Пропозиції щодо планування трудової кар’єри спеціалістів і керівників 3.3 Вдосконалення формування і підготовки резерву керівників Висновки Література Додаток Додаток Додаток 3А Додаток 3Б Додаток 3В Додаток Додаток Додаток Додаток Додаток Додаток Додаток Додаток Додаток Загальний обсяг - 131 стор. Рік - 2001
Введення 1. Теоретичні аспекти кадрової політики 1.1. Об'єкт кадрової політики 1.1.1. Людський фактор 1.1.2. Людські ресурси 1.1.3. Робоча сила 1.1.4. Сукупний працівник 1.1.5. Трудові ресурси 1.1.6. Кадри 1.1.7. Персонал 1.2. Кадрова політика як система керування людьми 1.3. Соціальне керування і кадрова політика 1.3.1. Сутність керування 1.3.2. Соціальне керування і його форми 1.3.3. Зміст керування людськими ресурсами 1.3.4. Структура кадрової політики 1.4. Система підготовки керуючих людськими ресурсами 1.4.1. Основні спеціальності і рівні утворення 1.5. Класифікація кадрів 1.5.1. Кадри керування 1.6. Соціальна і кадрова політика 1.6.1. Програми кадрового розвитку 1.6.2. Проблема кадрів – складова теорія державного керування 1.7. Кадрова політика і кадрова робота 1.7.1. Зміст кадрової роботи 1.7.2. Основні напрямки кадрової роботи 1.7.3. Основні принципи кадрової роботи 1.7.4. Система кадрової роботи 2. Кадрова політика ВАТ «Канівське АТП-17151» 2.1. Організаційна структура управління підприємством 2.2. Кадрова політика 2.3. Багаторівнева атестація кадрів 2.4. Нормування й оплата праці 2.5. Загальне положення про оплату праці 3. Розробка підприємств кадрової політики 3.1. Основні напрямки й етапи розробки 3.1.1. Етапи розробки кадрової політики 3.2. Методи прогнозування і планування в кадрової політиці 3.2.1. Система планів підготовки розподілу і використання кадрів 3.2.2. Методи прогнозування в кадровій політиці 3.2.3. Методи визначення споживи в кадрах 3.3. Фірмова кадрова політика 3.3.1. Керування кадрами Висновок Перелік послань Додаток А “Завдання на дипломну роботу” Додаток Б “Приказ(распоряжение)о прикращении трудового договора” Додаток В”Приказ(распоряжение)о прикращении трудового договора” Додаток Г”Прика (распоряжение)о приёме работника на работу” Загальний обсяг - 100 стор. рік - 2005
Вступ Розділ 1 теоретичні аспекти кадрової політики організації 1.1 Характеристика основних положень змісту кадрової політики 1.2 Розробка кадрової політики 1.3 Основні етапи планування персоналу 1.4 Оптимізація чисельності персоналу підприємства Розділ 2 кадрова політика гештальт консалтинг груп 2.1. Аналіз господарської діяльності компанії Гештальт Консалтинг Груп 2.2 Вплив загроз та можливостей зовнішнього середовища на діяльність фірми 2.3. Оцінка сильних та слабких сторін внутрішнього середовища 2.4. SWOT – аналіз та проблеми формування цілей на підприємстві 2.5 Мотивація і стимулювання персоналу Розділ 3 шляхи вдосконалення кадрової політики 3.1 Роль команди як етап вдосконалення кадрової політики 3.2 Способи добору персонала та типові помилки 3.3 Створення нових методів мотивації персоналу щодо досягнення стратегічних цілей організації 3.4 «Збалансована Система Цінностей» як інструмент підвищення ефективності кадрової політики Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 99 стор. рік - 2005
Вступ 1. Сучасна державна кадрова політика 1.1. Поняття “кадри”, “керівні кадри”, кадрова політика” 1.2. Формування державної кадрової політики 1.3. Принципи здійснення державної кадрової політики Висновки 2. Планування роботи з персоналом управління 2.1. Система управління кадрами державної служби 2.2. Структура, функції та організація роботи кадрових підрозділів 2.3. Розвиток системи управління кадрами державної служби 2.4. Планування роботи з персоналом управління 2.5. Організація планування роботи з персоналом управління 2.6. Професійно – кваліфікаційні характеристики Висновки 3. Формування складу управлінських кадрів 3.1. Підбір і розстановка кадрів 3.2. Формування вищої політико – управлінської еліти 3.3. Особливості в роботі державної служби. Стиль ке- рівництва Висновки 4. Організація навчання керівних кадрів 4.1. Становлення сучасної системи навчання кадрів 4.2. Центри підвищення кваліфікації 4.3. Роль і завдання Української Академії державного Управління при Призедентові України в організа- ції навчання керівних кадрів 4.4. Перспективи навчання кадрів Висновки 5. Інформація та діловодство в діяльності органів державної влади 5.1. Діловодство як складова управлінської діяльності 5.2. Класифікація сучасних документів 5.3. Основні види управлінських документів та вимог до їх підготовки 5.4. Організація роботи з документами та контроль за їх виконанням Втисновки Висновки та пропозиції Література Загальний обсяг - 80 стор. рік - 2004
Аннотація Вступ Розділ Теоретичні основи стратегічного управління 1.1. Суть, значення та основні поняття стратегічного управління 1.2. Процес стратегічного управління 1.3. Стратегічні альтернативи розвитку підприємницьких структур Розділ Аналітичні аспекти стратегічного управління На кп фабриці "лучанка" 2.1. Загальна характеристика КП фабрики "Лучанка" 2.2. Стратегічний аналіз діяльності 2.2.1. Аналіз структури та використання основних фондів 2.2.2. Аналіз чисельності та руху робочої сили 2.2.3. Аналіз фонду заробітної плати 2.2.4. Аналіз балансового прибутку 2.2.5. Аналіз рентабельності 2.2.6. Аналіз майна підприємства 2.2.7. Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості 2.3. Аналіз зовнішнього середовища 2.4. SWOT-аналіз Розділ Методичні підходи до вибору курсу Стратегічного розвитку підприємства 3.1. Вибір стратегічного шляху розвитку підприємства 3.2. Оцінка ефективності стратегії розвитку підприємства 4. Охорона праці та навколишнього середовища 5. Економіко-математичні методи і моделі Висновок Список використаних джерел Загальний обсяг - 114 стор. Рік - 2002
Вступ 1. Теоретичні питання структури управління організацією 1.1. Суть організаційних структур управління та принципи їх побудови 1.2. Порівняльна характеристика організаційних структур управління організацією 1.3. Фактори вибору організаційних структур управління 2. Дослідження організаційної структури управління ТОВ “Зоя” 2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства 2.2. Аналіз організаційної структури управління ТОВ ‘’Зоя’’ 2.3. Аналіз впливу характеру діяльності на розмір і внутрішню культуру організації 2.4. Основні аспекти організаційного процесу 2.5. Аналіз діяльності торгового відділу 2.6. Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організа-ції 2.7. Вплив зовнішніх факторів на організаційну структуру управлін-ня ТОВ ‘’Зоя’’ 3. Вдосконалення організаційної структури управління ТОВ ‘’Зоя’’ 3.1. Заходи по вдосконаленню організаційної структури управ-ління ТОВ ‘’Зоя’’ Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 80 стор. Рік - 2004
Вступ 1. Сутність кризових явищ у діяльності підприємства 1.1. Економічна сутність кризи розвитку підприємства 1.2. Механізм розгортання кризи розвитку підприємства 1.3. Фактори виникнення кризових явищ та загрози банкрутства підприємства 2. Теоретичні положення антикризового управління підприємством 2.1. Побудова системи антикризового управління підприємством 2.2. Системи протидії банкрутству 2.3. Модель процесу антикризового управління підприємством 3. Діагностика кризи розвитку підприємства 3.1. Сутність та завдання діагностики кризи розвитку підприємства 3.2. Процес діагностики кризи розвитку підприємства 4. Аналіз виробничо – господарської діяльності підприємтсва з метою виявлення джерел виникнення кризи 4.1. Історія створення ЗАТ “меблі” 4.2. Технологічний процес виробництва 4.3. Аналіз діяльності підприємства 4.4. Показники змін стану платоспроможності підприємства Висновки Список використаних джерел Загальний обсяг - 125 стор. Рік - 2004
Вступ 1. Теоретичні основи інформаційного забезпечення управління підприємством 1.1. Суть, значення і особливості інформаційного забезпечення 1.2. Технологія інформаційної діяльності 1.3. Ефективність інформаційних систем підприємства 1.4. Формування комплексної інформаційної системи 2. Оцінка інформаційного забезпечення управління підприємством 2.1. Організаційно - економічна характеристика ТОВ „Полтавський інститут економіки і менеджменту” 2.2. Оцінка системи документообігу підприємства 2.3. Аналіз матеріально-технічного забезпечення 3. Вдосконалення інформаційного забезпечення підприємства 3.1. Поліпшення програмного забезпечення в управлінні 3.2. Поліпшення систем автоматизації управління Загальні висновки і пропозиції Список використаної літератури Загальний обсяг - 95 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ 1 теоретичні засади дослідження конкурентоспроможності підприємства 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 1.2. Формування стратегії конкурентоспроможності і фактори, що на неї впливають 1.3. Методологія оцінки конкурентоспроможності продукції 1.4 Методологічні основи вибору базових конкурентних стратегій Розділ 2 практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності продукції на підприємстві громадського харчування 2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства громадського харчування «М*ясні закуски» 2.2 Оцінка конкурентоспроможності продукції кафе-бару “М*ясні закуски” 2.3. Якість і ціна продукції, як головні чинники конкурентоспроможності підприємства Розділ 3 шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства громадського харчування 3.1. Основні проблеми забезпечення конкурентоспроможності галузі громадського харчування та шляхи їх вирішення 3.2. Шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства громадського харчування Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 90 стор. рік - 2005
Вступ Розділ 1 теоретичні засади управлінням товарними запасами на підприємствах громадського харчування 1.1. Види товарних запасів, завдання та інформаційна база їх оцінювання 1.2. Моделі управління запасами 1.3. Методика оцінювання ефективності управління товарними запасами Розділ 2 практичні аспекти управління товарними запасами на підприємстві громадського харчування “ласунчик” 2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства громадського харчування “Ласунчик” 2.2. Оцінка управління товарними запасами по підприємству ЧП "Ласунчик" 2.3. Оцінка товарооборотності підприємства Розділ 3 шляхи покращення управління товарними запасами на підприємстві 3.1. Автоматизація управління роботи підприємств громадського харчування 3.2. Оптимізація управління запасами на підприємстві громадського харчування Висновок Список використаної літератури Загальний обсяг - 95 стор. Рік - 2005
Вступ 1. Теоретичні аспекти кадрового менеджменту підприємства 1.1. Характеристика основних положень змісту кадрового менеджменту 1.2. Розробка кадрової політики 1.3. Основні етапи планування персоналу 1.4. Оптимізація чисельності персоналу підприємства 1.5. Висновки 2. Практичні засади кадрового менеджменту на підприємстві громадського харчування 2.1. Організаційно-економічна характеристика ресторану готельного комплексу “Дніпро” 2.2. Аналіз діяльності управлінського персоналу ресторану “Дніпро” 2.3. Характеристика основних напрямів в кадровій роботі підприємства 2.4. Особливості стимулювання робітників підприємства, як елемент управління персоналом 2.5. Висновки 3. Шляхи вдосконалення кадрового менеджменту на підприємстві громадського харчування 3.1. Роль команди як етап вдосконалення кадрової політики 3.2. Удосконалення способів добору персонала та типові помилки 3.3. Удосконалення кадрової роботи на підприємстві Загальні висновки і пропозиції Список використаної літератури Загальний обсяг - 104 стор. рік - 2005
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.