курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Бухгалтерский учет", решение задач по предмету "Бухгалтерский учет", контрольные по предмету "Бухгалтерский учет", дипломые работы по предмету "Бухгалтерский учет", курсовые работы по предмету "Бухгалтерский учет".
Количество готовых работ по предмету "Бухгалтерский учет": 814
Рік - 2016. Кількість сторінок - 4 Завдання 1. Дані для розрахунку: підприємство-платник ПДВ в лютому поточного року здійснило наступні операції: - купило комп’ютери на суму 600000 грн. з ПДВ; - купило взуття у фізичної особи - платника єдиного податку, що не є платником ПДВ на суму 24000 грн. - придбало холодильник та подарувало його працівнику на День народження – 12000 грн. з ПДВ. Придбані товари підприємство реалізувало наступним чином: 40% комп’ютерів в Росію, а 60% - в Україну; 100% взуття – на території України. Торгова націнка склала – 25%. Необхідно: визначити суму ПДВ до сплати в бюджет.
Завдання 2. Працівнику Павленко І.С. за березень місяць поточного року нараховано наступні види доходів: 1. Заробітна плата у розмірі 5600 грн.; 2. Премія у розмірі 1800 грн.; 3. Нецільова благодійна матеріальна допомога – 1800 грн. Крім того, в березні працівник перевищів ліміт розмов по корпоративному телефону на 1200 грн., але ці кошти підприємству не повернув. Також Павленко отримав кошти під звіт на господарські потреби в розмірі 1500 грн, але повернув лише після 12 робочих днів з дня отримання. Необхідно: розрахувати загальну суму ПДФО, яка буде утримана з доходів Павленка І.С.
Завдання 3. Необхідно: розрахувати за специфічними ставками акцизний податок, при умові, що виробник шампанських вин реалізував у жовтні 20ХХр. 70 000л. шампанського. Ставка акцизного податку – 3,38грн. За 1 л. (пп.215.3.1ПКУ).
Рік - 2016. Кількість сторінок - 1 Обчислити суми зборів (внесків), які будуть відраховані до соціальних фондів із заробітку працюючих приватного підприємства “Консалтинг плюс” , якщо заробітної плати нараховано: Іваненко І.І. – 500 грн., Петренко П.П. – 2000 грн., Сидорчук С.С. – 3500 грн.
Рік - 2016. Кількість сторінок - 19 1. Субєкти ЗЕД та порядок їх реєстрації. Нормативно – правове регулювання ЗЕД в Україні 2. Документальне забезпечення експортних операцій 3. Облік міжнародних транспортних перевезень Задачі Задача 1 До підприємства «Конус» 14.03 п.р. надійшов товар від нерезидента на суму 2000 дол.США. Курс НБУ на 14.03 – 5,3 грн./1 дол.США. На дату складання балансу 31.03 п.р. курс НБУ – 5,5 грн. / 1 дол.США. 12.04. п.р. резидентом був проведений розрахунок з нерезидентом. Курс НБУ на 12.04. – 5,7 грн. / 1 дол.США Необхідно: 1. Скласти журнал реєстрації господарських операцій 2. Вказати первинні документи 3. Розрахувати курсову різницю Задача 2 Підприємство «Конус» уклало зовнішньоекономічну угоду з неризидентом на експорт товару до Німеччини, контрактною вартістю 15000 євро. 22.03. товар було відвантажено. Курс НБУ – 5,77 грн./1 євро Собівартість товару склала 66900 грн. Під час оформлення вантажної митної декларації (ВМД) на експорт підприємством «Конус» було сплачено митні збори у сумі 130 грн. 30.03 надішла валютна виручка від неризидента за відвантажений товар. Курс НБУ – 5,78 грн./1 євро. Необхідно: 1. Скласти журнал реєстрації господарських операцій 2. Вказати певинні документи 3. Здійснити необхідні розрахунки Список використаної літератури
Рік - 2016. Кількість сторінок - 2 Підприємство «Конус» уклало угоду з польською фірмою на імпорт будівельних матеріалів контрактною вартістю 36 000 дол. Курс НБУ – 8,06/1 дол. 7.08. п.р. надійшли будівельні матеріали від польської фірми. Курс НБУ- 8,07 грн./дол. Під час митного оформлення ВМД підприємство «Конус» сплатило: мито – 12%. На суму нарахованого ПДВ підприємство «Конус» видало податковий вексель, який було погашено 29.08. п.р. Підприємство «Конус» уклало угоду з підприємством «Вантаж» на суму 15000 грн. (без ПДВ) на транспортування будівельних матеріалів. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій, вказати первинні документи, здійснити розрахунки.
Рік - 2016. Кількість сторінок - 26 1.Загальні принципи відображення в бухгалтерському обліку доходів і витрат банку 2.Облік операцій при розрахунках платіжними дорученнями Практичні завдання Практичні завдання 1.Задача У касі банку “Київ” були здійснені такі видаткові операції з працівниками банку: виплата заробітної плати працівникам – 20 000 грн.; виплата відпускних – 7500 грн.; виплата матеріальної допомоги – 800 грн. Початкове сальдо на рахунку 1001 становило 40 000 грн. Скласти бухгалтерські проведення щодо видаткових операцій банку. Вивести кінцеве сальдо за рахунком 1001. 2.Задача Кредитним договором, укладеним банком із клієнтом ТОВ “Надія” 20 січня 201Х р, визначено ліміт овердрафту на суму 40 000 грн. 2 лютого 201Х р клієнт подає до банку платіжне доручення на здійснення платежу постачальникові на суму 80 000 грн. На цю дату кредитовий залишок за рахунком клієнта становить 60 000 грн. Відповідно до умов договору банк виконує розпорядження власника рахунку на здійснення платежу в повній сумі (80 000 грн.). Скласти бухгалтерські проведення. Список використаних джерел
Рік - 2016. Кількість сторінок - 53 Вступ Розділ 1. Нормативно – правове забезпечення обліку та огляд літературних джерел з обліку поточних зобов’язань підприємства 1.1. Нормативно – правове забезпечення обліку поточних зобов’язань 1.2. Огляд літературних джерел з обліку поточних зобов’язань підприємства Розділ 2. Практичні аспекти обліку поточних зобов’язань на ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен» 2.1. Синтетичний та аналітичний облік поточних зобов’язань підприємства 2.2. Документальне забезпечення обліку поточних зобов’язань Розділ 3. Порядок відображення у звітності поточних зобов’язань Висновки Список використаних джерел
Рік - 2016. Кількість сторінок - 4 Завдання 4. Працівниця, яка має двох дітей віком до 18 років написала у січні 20ХХ року заяву довільної форми, та надала всі підтверджуючі документи. Заробітна плата за лютий 20ХХ року становить 3100,00 грн. Необхідно: провести утримання із заробітної плати ЄСВ та ПДФО, визначити суми, які підлягають перерахуванню до бюджету.
Завдання 5. Працівниці Наконечній М.В. (маркетолог) у березні 20ХХ року було нараховано заробітну плату у розмірі 1300,00 грн. та матеріальна допомога, яка виплачена до 8 березня у розмірі 300,00 грн. (має систематичний характер). Працівниця 01.01.ХХр. написала заяву на застосування ПСП звичайної. Працівник Сидоренко М.І. помер і потерпілій стороні Сидоренко В.В. було виплачено за рахунок коштів роботодавця допомогу на поховання у розмірі 4000,00 грн. Ставка нарахування ЄСВ для даного підприємства 40,1%. Необхідно: відобразити дані господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку: - нарахування заробітної плати та матеріальної допомоги Наконечній М.В. та проведення утримань із неї. - нарахування ЄСВ на заробітну плату та матеріальну допомогу; - визначити скільки на руки отримають коштів Наконечна М.В. - порядок надання допомоги на поховання потерпілій стороні Сидоренко В.В.
Завдання На 01.01.20ХХ р. у власності ТОВ «Сатурн» знаходяться два зареєстрованих об’єкти: квартира 1 загальною площею 90 кв.м. і будинок загальною площею 540 кв.м. 19 травня 20ХХ року ТОВ «Сатурн» продало квартиру. Необхідно: розрахувати податок на нерухомість
Завдання 3. Підприємство на початку 20ХХ року розрахувало необхідний плановий розмір відпусткових на рік, для працівників основного виробництва, у розмірі 895 000,00 грн. Розмір планового річного фонду оплати праці становить 6520 000,00 грн. У січні 20ХХ року фонд оплати праці становив 540 100,00 грн. У березні на підприємство було прийнято чотири особи, при чому фонд оплати праці зріс на 125000,00 грн., а плановий розмір витрат на оплату відпусток і ЄСВ за рік у зв’язку з такими витратами зріс на 9400,00 грн. У березні фонд оплати праці становив 562200,00 грн. У травні декілька працівників пішли у відпустку. Сума фактично відпускних становила 16000,00 грн., а сума обчисленого ЄСВ (ставка ЄСВ становить 38% (умовно)). Необхідно: 1) розрахувати коефіцієнт резервування та коефіцієнт, що збільшує резерв на суму ЄСВ; 2) визначити місячний резерв за період січень та березень звітного року. 3) відобразити на рахунках бухгалтерського обліку операції, які мали місце у травні 20ХХ року. 4) відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського обліку (табл. 27).
Рік - 2016.Кількість сторінок - 32 Розрахункова частина курсової роботи складається з наскрізної задачі. При розвязку задачі необхідно: - проставити кореспонденцію рахунків та зробити необхідні розрахунки у журналі господарських операцій - по кожній операції вказати первинний документ - заповнити первинні документи - розрахувати залишки за рахунками бухгалтерського обліку - заповнити облікові регістри (журнали – ордери та відомості) - скласти оборотно – сальдову відомість - заповнити звітність підприємства (Баланс ф.1, Звіт про фінансові результати ф.2, Звіт про рух грошових коштів ф.3, Звіт про власний капітал ф.4). Постановка задачі ТОВ «Меблі» займається виробництвом меблів для дому та офісу. Підприємство є платником податку на прибуток і ПДВ на загальних підставах. Повна назва: Товариство з обмеженою відповідальністю «Меблі» Код ЄДРПОУ 15608201 Форма власності: колективна Вид економічної діяльності: виробництво меблів Місцезнаходження: м.Черкаси, вул.Енгельса, буд.250 Назва банку: ЧФ АБ «Укрсоцбанк», МФО (код) банка 354842 Поточний рахунок №26004508001204 Директор підприємства: Романенко С.С. Головний бухгалтер – Михайлик В.П. Касир – Сидоренко Р.В. Залишки за рахунками синтетичного обліку станом на 01.10 поточного року № Назва рахунку Сума, грн. 10 Основні засоби 249130 13 Знос необоротних активів 81086 14 Довгострокові фінансові інвестиції 15583 201 Сировина і матеріали 24030 204 Тара та тарні матеріали 100 203 Паливо 1440 23 Виробництво 10338 22 МШП 3100 26 Готова продукція 60565 30 Каса 720 31 Рахунки в банках 88800 36 Розрахунки з покупцями і замовниками 12200 377 Розрахунки з іншими дебіторами 580 40 Статутний капітал 183890 42 Додатковий капітал 38440 43 Резервний капітал 24650 44 Нерозподілені прибутки 22100 46 Неоплачений капітал 5100 62 Короткострокові векселі видані 20000 63 Розрахунки з постачальниками і замовниками 30950 6411 Розрахунки за податками і платежами (ПДВ) 3770 6412 Податок з доходів фізичних осіб 4250 651 Єдиний соціальний внесок 16030 661 Розрахунки з оплати праці 42520
Аналітичні дані по субрахунку 201 «Сировина і матеріали» № Найменування сировини Од.вим. Кількість Сума, грн. Ціна, грн. 1 Дошка Куб.м. 300 21000 70 2 Клей Кг 200 680 3,4 3 Шурупи кг 100 150 1,5 4 Транспортно – заготівельні витрати 2200 разом 24030
Аналітичні дані по рахунку 26 «Готова продукція» № Найменування продукції Одиниця виміру кількість Облікова вартість Фактична собівартість 1 Стіл Шт. 300 63600 45735 2 Стілець Шт. 200 19600 14830 Разом 83200 60565
Аналітичні дані по рахунку 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками» № постачальник Сума, грн. 1 ВАТ «Будівельник» 22500 2 ТОВ «Постачальник» 8450 Разом 30950
Дані аналітичного обліку по рахунку 10 «Основні засоби» та 131 «Знос основних засобів» № Назва основного засобу Первісна вартість Знос 1 Адміністративна будівля 58750 25786 2 Будівля магазину 53240 14290 3 Будівля цеху 75600 26730 4 Верстат для виготовлення столів 3870 520 5 Компютер (адміністрація) 4200 972 6 Легковий автомобіль (адміністрація) 45840 10744 7 Токарний станок 3300 867 8 Верстат для виготовлення стільців 2230 739 9 Інструмент різальний для обробки деревини 2100 438 разом 249130 81086
Розшифровка до статті «Незавершене виробництво» № Стаття затрат По виробах Разом стіл стілець 1 Сировина і матеріали 4406 1470 5876 2 Зарплата виробничого персоналу 1400 900 2300 3 Відрахування на соціальне страхування 527 339 866 4 Знос основних засобів 238 158 396 5 Загальновиробничі витрати 500 400 900 разом 7071 3267 10338
Довідкові дані згідно наказу про облікову політику підприємства: - підприємство обліковує витрати на рахунках 9 класу - при нарахуванні амортизації основних засобів застосовується прямолінійний метод та кумулятивний метод - вартісна межа малоцінних необоротних активів – 500 грн., їх амортизацію нараховують у першому місяці використання у розмірі 100% вартості - списання виробничих запасів у виробництво і готової продукції на реалізацію здійснюється за методом середньозваженої собівартості - розподіл загальновиробничих витрат при визначенні виробничої собівартості здійснюється пропорційно нарахованій заробітній платі виробничого персоналу - перелік змінних загальновиробничих витрат: а) матеріальні витрати б) витрати на оплату праці (25% нарахованої зарплати та премій) в) єдиний соціальний внесок (з 01.01.2016 – єдина ставка ЄСВ становить 22%) г) інші операційні витрати - премія нараховується продавцю та менеджеру по збуту в розмірі 10% від суми нарахованої зарплати. - господарські операції за 4 квартал поточного року наведені у журналі господарських операцій (табл.).
Рік - 2016. Кількість сторінок - 2 Завдання 9.6.8. Банк «Кредо» 01. 06. 20__ р. залучив строковий вклад (депозит) НБУ в сумі 10 000 доларів США курс 8,1 під 20 % річних. Терміном один місяць відсотки сплачуються щомісяця. Метод нарахування - факт/факт. Офіційний курс 8,1 грн./дол. США. Необхідно: Відобразити відповідні дати, проведення й суми.
Завдання 7.6.9. 04.01.20__ р. банк «Кредо » розмістив вільні грошові кошти на депозит у банку «Надра» на термін один рік у сумі 100 000 грн. за номінальною ставкою 12 % річних, ринкова ставка 18 %. Метод розрахунку відсотків - 30/360. Необхідно: Відобразити відповідні дати, проведення й суми.
Рік - 2016. Кількість сторінок - 1 Підприємство уклало договір про надання консультаційних послуг іноземному підприємству. Згідно із зовнішньоекономічним контрактом вартість наданих послуг - 1800 дол. Акт наданих послуг був підписаний 10.06., курс НБУ- 8,3 грн. за дол., а оплата надійшла 20.06., курс НБУ 8,32 грн. за долл. Собівартість наданих послуг склала 3600 грн. Відобразити ці операції в бухгалтерському і податковому обліку в таблиці Зміст операції Дт Кт Сума Витрати / Доходи
Рік - 2016. Кількість сторінок - 4 Варіант 13: Практична частина: Завдання 1. ТОВ «Медік» (платник ЄП ІІІ групи та платник ПДВ), застосовує касовий метод. 30.05.20ХХр ТОВ оформило акт наданих послуг за травень на суму 36000,00 грн у т ч. ПДВ. Собівартість наданих послуг становила 18000,00 грн. 27.06.20ХХр. ТОВ отримало оплату від замовника на суму, яка зазначена в акті виконаних робіт. 02.07.20ХХр. зареєстровано ПН у ЄРПН з дотриманням 15-ти денного строку (дата реєстрації – 02.07.20ХХр). Необхідно: відобразити на рахунках бухгалтерського обліку дану господарську операцію (табл. 8).
Завдання 2.
Петренко А.В. продає ТОВ «Гармонія» нежитлове приміщення, договірна вартість якого – 890000,00 грн., оцінна – 950000,00 грн. Необхідно: обчислити розмір ПДФО та ВЗ, який буде сплачено під здійснення такого продажу нежитлового приміщення
Завдання 3. Із працівником підприємства в 20ХХ році був укладений договір на надання послуг з адаптації програмного забезпечення строком на два місяці (березні і квітні). Загальна вартість робіт – 24000,00 грн. Оплата проводиться після закінчення робіт. У квітні роботи були завершені, підписано акт приймання і нараховано винагороду працівникові. Зарплата працівникові була нараховано таким чином: у березня – 9000,00 грн, у квітні – 7500,00 грн. Крім того, у квітні йому було нараховано допомогу з тимчасової непрацездатності в сумі 2800,00 грн. Підприємство відноситься до 15-го класу професійного ризику, тому ставка ЄСВ становить 37%. Необхідно: розрахувати суму ЄСВ
Рік - 2016. Кількість сторінок - 3 Завдання 1. ТОВ «Медік» (платник ЄП ІІІ групи та платник ПДВ), застосовує касовий метод. 13.05.20ХХр ТОВ оприбуткувало будівельні матеріали від постачальника на суму 12000,00 грн у т.ч ПДВ. 20.05.20ХХр ТОВ «Медік» отримало від постачальника ПН, зареєстровану в ЄРПН з дотриманням 15-денного строку (дата реєстрації 20.05.20ХХр). 03.06.20ХХр ТОВ «Медік» перерахувало постачальнику оплату за будівельні матеріали. Необхідно: відобразити на рахунках бухгалтерського обліку дану господарську операцію (табл. 7). Таблиця 7 Облік придбання матеріалів платником податку, який використовує касовий метод № з/п Зміст господарської операції Первинні документи Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дебет Кредит
Завдання 2. Виходячи із умови попереднього завдання 5.4 ТОВ «Сатурн» на загальній системі оподаткування станом на 1 січня 20ХХ року: – орендує земельну ділянку площею 10 га (НГО – 10000 грн.) - використовується під сільгоспугіддя; – має у власності земельну ділянку площею 2 га (НГО – 6000 грн.) - використовується під будівництво промислової будівлі.
ТОВ «Сатурн» 1 квітня продала власну земельну ділянку, взяла в оренду під сільгоспугіддя ще одну ділянку площею 15 га (НГО – 12000 грн.) і перейшла на спрощену систему оподаткування (єдинник четвертої групи). Необхідно: розрахувати розмір земельного податку за 2-4 квартали 20ХХ року
Завдання 3. Необхідно: на основі даних табл. 8 провести утримання ПДФО та військового збору із сум доходів працівників підприємства.
Рік - 2016. Кількість сторінок - 1 Завдання 3. 27.04.20ХХ р. ТОВ «Гармонія» оприбуткувало від постачальника товар на суму 12000,00 грн у т.ч ПДВ. 12.05.20ХХ р. було отримано ПН, зареєстровано у ЄРПН із перевищенням 15-ти денного строку (дата реєстрації – 12.05.20ХХ р). 13.05.20ХХ р. було проведено оплату за товари постачальнику у розмірі 12000,00 грн. Необхідно: відобразити на рахунках бухгалтерського обліку дану господарську операцію (табл. 3). № з/п Зміст господарської операції Первинні документи Дебет Кредит Сума, грн.
Рік - 2015. Кількість сторінок - 2 Підприємство відвантажило на експорт кондитерські вироби, контрактна вартість яких склала 1000 дол.США. Собівартість відвантаженої продукції 4500 грн. Підприємством створено резерв сумнівних боргів у повній сумі дебіторської заборгованості (виходячи із платоспроможності дебітора, заборгованість якого через його віддаленість і відсутність давніх комерційних зв’язків визнана сумнівною). У зазначеній в угоді термін дебіторська заборгованість була погашена, а резерв сумнівних боргів – списаний. Курс валюти: - на дату відвантаження (30.03.2009) – 6 грн. за 1 дол.США - на дату складання балансу (01.04.2009) – 7 грн. за 1 дол.США - на дату погашення заборгованості (17.04.2009) – 6,5 грн. за 1 дол.США Відобразити в обліку господарську операцію, пов’язану з виникненням дебіторської заборгованості та створенням резерву сумнівних боргів. Заповнити необхідні первинні документи.
Рік - 2015. Кількість сторінок - 39 - скласти вхідний баланс за даними таблиці 2.2 (розрахувати амортизацію та визначити суму зносу для формування балансу, а також формування витрат за даними таблиць); Таблиця – Залишок господарських засобів та джерел їх утворення ТОВ “Смак” на 1.10.20__ р., грн Залишки активів, зобов’язань та капіталу Основні засоби 10704 Видані аванси постачальникам 20990 Каса 420 Розрахунки з покупцями 41650 Поточний рахунок 9800 Виробничі витрати 4000 Податкове зобов’язання 7735 Активи 95299 Отримані аванси від покупців 46410 Податковий кредит 3498,33 Накопичена амортизація Статутний капітал пасиви 95299
Таблиця Дані про основні засоби та малоцінні необоротні матеріальні активи Основні засоби Кількість, од. Первісна вартість Дата введення в експлуатацію місяць Рік Будівля цеху 1 142800 4 червня 2012 Будівля складу 1 113700 4 червня 2012 Смартфон 1 2700 15 березня 2015 Комп’ютери 4 22600 24 березня 2014 Принтери 2 2800 18 вересня 2013 Касовий апарта 1 2450 10 грудня 2013 Кавоварка 2 5700 22 березня 2015 Плити 4 21500 21 червня 2012 Холодильники 2 21400 23 вересня 2012 Столи кухонні 6 7400 13 червня 2015 Виробничі шафи 2 4900 06 червня 2014 Столи офісні 4 5600 16 грудня 2012 Разом х 353550
Таблиця – Методи нарахування амортизації Рекомендований метод амортизації Суми років
- відобразити факти здійснення господарських операцій в журналі реєстрації господарських операцій і виконати необхідні розрахунки у таблицях; - розрахувати податок на прибуток за правилами податкового обліку; - скласти шахову та сальдово-оборотну відомості (табл. 3.13–3.14); - скласти головну книгу; - скласти баланс та звіт про фінансові результати; - скласти декларацію з податку на прибуток та з ПДВ. Таблиця – Аналітичні дані про виробництво та випуск готової продукції Продукція Нормальна потужність, кг Фактична потужність, кг Кількість готової продукції, кг Розцінка, грн. Здоба 2680 2710 2440 0,61 Тістечка 2350 2320 2290 0,74 Торти 2640 2710 2690 0,82 Разом 7670 7740 7420 х
Таблиця – Аналітичні дані про виробництво та випуск готової продукції Продукція Вартість залишків незавершеного виробництва, грн. Здоба 1223 Тістечка 719 Торти 102 Разом 2044
Таблиця – Дані щодо виробітку та відпрацьованого часу
Працівник ТС, грн. Оклад, грн. Кфвд Дх Дв Відпустка, кількість днів МД, грн. Премія, грн. ЗП НЗП Робітник 1 12,4 Х 16 3 - - 2% за 1% перевиконання норм виробітку*** Робітник 2 12,2 Х 19 - 1020* Робітник 3 12,6 Х 10 9 - - Технолог 3800 19 3 - 1400** Бухгалтер 3500 10 15 - 1400 Директор 4600 19 6 - - 1600
Примітки: * – систематична матеріальна допомога; ** – разова мате-ріальна допомога; *** – норма годин на фактичний випуск продукції – 412. Умовні позначення: ТС – тарифна погодинна ставка; Кфвд – кількість фактично відпрацьованих днів; Дх – дні хвороби; Дв – дні відрядження; ЗП – звітний період; НЗП – наступний звітний період; МД – матеріальна допомога. При проведенні нарахувань на заробітну плату відсоток Єдиного внеску на обов’язкове державне соціальне страхування – 37,4%. Таблиця – Дані про сукупний заробіток працівників за відповідний розрахунковий період Працівник ОЗП Пр Пкв Л В МД Кфвд Сс Робітник 1 67160 2000 1100 320 1700* 108 7 Робітник 3 58150 2300 900 2800 114 4 Бухгалтер 46250 2100 500 600 3200 4000** 192 9
Примітки: * – систематична; ** – разова. Умовні позначення: ОЗП – основна заробітна плата; Пр – премія; Пкв – премія квартальна; Л –лікарняні; В – відпускні; МД – матеріальна допомога; Кфвд – кількість фактично відпрацьованих днів; Сс – страховий стаж; m – остання цифра ІНПС.
Таблиця Склад та норма змінних і постійних загальновиробничих витрат на підприємстві відповідно до наказу про облікову політику Загальновиробничі витрати Норма витрат на одиницю потужності, грн. Змінні (витрати матеріалів на обслуговування виробництва заробітна плата персоналу та відрахування на соціальні заходи; витрати води та енергії на загальновиробничі потреби; витрати на поточне обслуговування виробничого обладнання) 1,70 Постійні (витрати на відрядження, пов’язані з виробничими потребами; амортизація виробничого обладнання) 0,7 разом 2,4
Таблиця – Перелік господарських операцій за жовтень 20__ року Номер операції Зміст операції
Рік - 2015. Кількість сторінок - 20 Передбачає поетапне складання студентами початкового балансу, оборотно-сальдової відомості за поточний звітний період, заповнення Головної книзі, складання обов’язкового пакету фінансової, податкової і спеціальної звітності підприємства. згідно плану практичного заняття. Робота виконується студентами на базі матеріалів базового підприємства (за місцем роботи). В разі відсутності базового підприємства за основу береться віртуальне (умовне) підприємство. Вхідна інформація для виконання самостійної роботи (на базі віртуального підприємства ПАБ «Сиріус») Таблиця 1 1. Інвентарний баланс на 01.01. поточного року № запису Стаття (назва показнику) Сума, тис. грн. 1 2 3 РЕСУРСИ ПІДПРИЄМСТВА 1 Основні засоби і інші необоротні матеріальні активи: Первісна вартість Знос Залишкова вартість 450 50 400 2 Поточна дебіторська заборгованість покупців 15 3 Незавершене виробництво 7 4 Капітальні інвестиції 238 5 Фінансові інвестиціі в непов’язані сторони: Довгострокові Поточні 155 6 6 Заборгованість за виданими авансами постачальникам 21 7 Розрахунки за векселі видані 2 8 Довгострокова дебіторська заборгованість 2 9 Резерв сумнівних боргів 3 10 Грошові кошти: В касі На рахунку в банку Еквіваленти грошових коштів (1261) 4 350 1 11 Інші оборотні активи 6 12 Необоротні активи і групи вибуття 110 Всього ресурси (за первинною вартістю) 1314 ДЖЕРЕЛА ПІДПРИЄМСТВА 1 Статутний капітал 390 2 Переоцінка необоротних активів 5 3 Резервний капітал 12 4 Нерозподілений прибуток (непокритий збиток) 20 5 Забезпечення майбутніх витрат і платежів: На виплату відпусток На матеріальне заохочення Інші види забезпечень 54 5 7 6 Зобов’язання за фінансову оренду 12 7 Позики банку: Довгострокові Поточні 100 45 8 Поточні зобов’язання за довгостроковою позикою 6 9 Розрахунки з: Постачальниками за товари, роботи послуги За податками й платежами За страхуванням З працівниками по оплаті праці З іншими кредиторами За аванси одержані 54 10 20 450 1 15 10 Доходи майбутніх періодів 65 11 Розрахунки за облігаціями 43 Всього джерела підприємства 1314
Таблиця 2 Господарські операції ПАТ «Сиріус» за поточний звітний рік Зміст операції Оплачено рахунок пост. за матеріали, у т. ч. ПДВ Перераховано в бюджет ПДВ Отримано дивіденди за акціями Перераховано в бюджет податок на прибуток Перераховано Пенсійному фонду єдиний соціальний внесок Одержано в касі з банку Виплачена готівкою заробітна плата, частково Нарахована заробітна плата за поточний місяць: Робітникам основного виробництва Адміністрації Працівникам сфери збуту Робітникам допоміжних виробництв Управлінському цеховому апарату Нараховано єдиний соціальний внесок, за прийнятою ставкою (визначити самостійно) – умовно 37% (29800+44000)*0,37 = 27306 (100000+99000)*0,37= 73630 21700*0,37= 8029 Утримано із заробітної плати працівників підприємства: Податок на дохід фіз.. осіб Єдиний соціальний внесок Профсоюзний внесок аліменти Відпущено зі складу на виробництво - матеріали Одержано в касі з банку кошти на відрядження Видано в підзвіт керівникові підприємства Згідно авансового звіту списується кошти на відрядження Повернуто в касу невикористану суму авансу Віднесено на витрати періоду нараховані і сплачені %% за кредит Повернуто в банк невикористану частину коштів підзвітних осіб (оп.15) Отримано від покупців аванс в рахунок майбутніх поставок, у т. ч. ПДВ – 20% (самостійно визначити суму) 850000/ 6 = 141666,67 850000-141666,67 = 708333,33 Оприбутковано на склад готова продукція* (суму визначити самостійно) 7000+ 29800+44000+27306+32000 - 32000= 108106 Реалізовано покупцям готова продукція: Фактична собівартість -60% випущеної продукції; Договірна вартість, у т. ч. ПДВ 412000/6= 68666,67 412000*0,6= 247200 Визначено фінансовий результат від реалізації (самостійно) 412000-68666,67= 343333,33 Списуються на фінансовий результат витрати підприємства (самостійно) 90:247200 92: 100000+99000+73630+3500=276130 93: 21700+8029= 29729 95:3117 Отриманий результат діяльності перенесений на рахунок 44 (самостійно) 343333,33-247200-276130-29729-3117= -212842,67
Рік - 2015. Кількість сторінок - 45 Вступ 1. Поняття, оцінка та класифікація готової продукції, значення і завдання її обліку 2. Документальне оформлення руху готової продукції 3. Синтетичний і аналітичний облік руху готової продукції та її реалізації Висновки Практична частина Завдання № 1 На підставі даних для виконання завдання: • заповнити журнал господарських операцій; • заповнити головну книгу; • скласти оборотну відомість • скласти бухгалтерський баланс, використовуючи форму 1. : Дані для виконання. Таблиця 1. Залишки по синтетичних рахунках на 1 вересня 200....р № п/п Назва рахунку Дт Кт 1 Основні засоби 990000 2 Знос основних засобів 158553 3 Матеріали 56700 4 Паливо 10500 5 Незавершене виробництво 52000 6 Готова продукція 8850 7 Каса 75 8 Поточний рахунок 136608 9 Розрахунки з постачальниками 62500 10 Розрахунки з бюджетом 6000 11 Розрахунки по страхуванню 4500 12 Розрахунки по оплаті праці 24000 13 Розрахунки з підзвітними особами 270 14 Розрахунки з різними кредиторами 4200 15 Нерозподілений прибуток 120000 16 Статутний капітал 856500 17 Довгострокові кредити банків 5250 18 Короткострокові кредити банку 13500 РАЗОМ: 1255003 1255003
Таблиця 2. Журнал господарських операцій № п/п Зміст господарської операції Варіант
1 Оприбутковано на склад матеріали. 67200 2 Відображена сума ПДВ з придбаних матеріалів ? 3 Рахунок постачальника за матеріали сплачено ? 4 Оприбутковано на склад обладнання, що не потребує монтажу 24500 5 Відображено суму ПДВ щодо обладнання ? 6 Сплачено постачальникам за обладнання в повному обсязі ? 7 Оприбутковано на склад від постачальника - фурнітуру 4000 8 Відображено суму ПДВ 9 В виробництво надійшли матеріали 49800 10 Сплачено постачальникам за фурнітуру в повному обсязі ? 11 Нарахована заробітна плата робітникам: а) основного виробництва 29800
б) допоміжного виробництва 22000 в) робітникам відділу збуту 7150 г) адміністративному персоналу 6120 12 Із зарплати проведено утримання: - податку з доходів фізичних осіб ?
- військового збору ? - єдиного соціального внеску ? 13 Проведено нарахування єдиного соціального внеску (37.6%): а) основного виробництва б) допоміжного виробництва в)робітникам відділу збуту г) адміністративному персоналу ? ?
14 Списано палива на технологічні цілі 1540 15 Затверджено авансовий звіт та затрати, списані на загальногосподарські цілі 220
16 Невикористану підзвітну суму утримано із заробітної плати ? 18 Списано в кінці місяця загальновиробничі витрати на основне виробництво ?
19 Випущено і здано на склад готову продукцію за фактичною собівартістю ? 20 Списано собівартість реалізованої продукції ? 21 Відвантажено зі складу готову продукцію 220000 22 Відображено суму ПДВ з реалізованої продукції ? 23 Отримано короткостроковий кредит на поточний рахунок 170000 24 В касу надійшли кошти 250 25 Видано під звіт на господарські потреби 200 26 Надійшли кошти за відвантажену продукцію ? 27 Списано на фінансовий результат дохід від реалізації продукції ? 28 З поточного рахунку до каси надійшли кошти для виплати заробітної плати ?
29 З каси виплачена заробітна плата робітникам: а) основного виробництва б)загальнозаводського персоналу в) робітникам відділу збуту г) адміністративного персоналу ?
30 Списано на фінансовий результат витрати на збут ? 31 Списано на фінансовий результат адміністративні витрати ? 32 Перерахувати до бюджету податок з доходів фізичних осіб ? 33 Перерахувати кошти до фондів: державного страхування ? 34 Списано на фінансовий результат собівартість готової продукції ? 35 Нараховано податок на прибуток ? ? 36 Списано нерозподілений прибуток ?
Завдання №2 Скласти баланс (форма №1), використовуючи стандартну форму.
Рік - 2015. Кількість сторінок - 12 Практичне завдання № 1 Розподілити ТЗВ на базі середнього відсотка та скласти проводки по господарських операціях. Зміст статті Вартість палива, тис. грн. (без ПДВ) ТЗВ, тис. грн. Залишок на початок місяця 120 20 Надійшло за місяць 60 60 Разом 120+60=180 20+60=80 80/180= 0,4444 Вибуло за місяць 270 270*0,4444= 120 Залишок на кінець місяця 180-270=90 80-120=40
Практичне завдання №2 Відобразити операції з реалізації готової продукції на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми. 10.10ххр. згідно договору купівлі-продажу № 133/09, на умовах наступної оплати, реалізовано ТОВ “Едем” декоративні подушки власного виробництва в кількості 145 шт. за ціною 205,35 грн. за одиницю + ПДВ. Собівартість реалізованих подушок – 20 485,24 грн. (відображено в день реалізації). 11.10.ххр. в рахунок оплати від ТОВ “Едем” отримано вексель на суму реалізованої продукції. 17.10.хх р. вексель оплачено в повній сумі, кошти отримано на поточний рахунок в банку.
Практичне завдання № 3 Первісна вартість обладнання 20 000 грн., очікуваний строк служби – 4 років, ліквідаційна вартість – 1000 грн. Нарахувати амортизацію основних засобів адміністративного призначення кумулятивним методом. Скласти бухгалтерське проведення за 1-й місяць.
Практичне завдання № 4 Первісна вартість авто 15 000 грн., очікуваний строк служби – 4 років, ліквідаційна вартість – 200 грн. Нарахувати амортизацію нематеріальних активів збутового призначення методом прискореного зменшення залишкової вартості. Скласти бухгалтерське проведення за 1-й місяць.
Практичне завдання № 5 Первісна вартість авто 200 00 грн., очікуваний строк служби – 4 роки, ліквідаційна вартість – 2500 грн. Нарахувати амортизацію основних засобів загальновиробничого призначення методом зменшення залишкової вартості. Скласти бухгалтерське проведення за 1-й місяць.
Практичне завдання № 6 Нарахувати амортизацію основних засобів виробничого призначення виробничим методом, врахувавши загальний обсяг виготовленої продукції за 1 рік – 16 600 од., за 2 рік – 15 900 од., за 3 рік – 14 700 од., за 4 рік – 13 300 од. Первісна вартість авто 36 000 грн., очікуваний строк служби – 4 років, ліквідаційна вартість – 6 00 грн.
Практичне завдання №7 Відобразити операції по розрахунках з підзвітними особами на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми. 02.10.ххр. фінансовому директору Іванову В.П., згідно з наказом керівника підприємства, видано кошти в підзвіт на відрядження до м. Донецька в сумі 3 950,00 грн. 10.10.хх р. затверджено Звіт про використання коштів Іванова В.П., згідно якого: • вартість проїзду до м. Донецька – 182,40 грн. (в т.ч. ПДВ); • вартість проживання – 1 836,00 грн. (в т.ч. ПДВ); • вартість проїзду до м. Києва – 182,40 (в т.ч. ПДВ); • добові (за 6-ть днів) – визначити самостійно Залишок невикористаної підзвітної суми 10.10.хх р. повернуто в касу підприємства.
Практичне завдання № 8 Відобразити операції по розрахунках з підзвітними особами на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми. 05.10.хх р. видано в підзвіт Совенку С.О. кошти на придбання офісного паперу, в сумі 1750,00 грн. 06.10.хх р. затверджено Звіт про використання коштів Совенка С.О., згідно якого: вартість придбаного офісного паперу – 744,00 грн. (в т.ч. ПДВ). Залишок невикористаної підзвітної суми 06.10.хх р. повернуто в касу підприємства.
Практичне завдання № 9 Відобразити операції з реалізації готової продукції ТОВ “Альфа” на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми. 03.10.хх р. згідно договору купівлі-продажу № 131/09, на умовах наступної оплати, ТОВ “Альфа” реалізовано столи з натурального дерева в кількості 16 шт. за ціною 3512,00 грн. за одиницю + ПДВ. Собівартість реалізованих столів – 30 521,00 грн. (відображено в день реалізації). 07.10.хх р. на поточний рахунок в банку отримано оплату (повну) за реалізовані столи від покупця.. Практичне завдання № 10 Підприємство 02.01. 2012р. придбало облігації номінальною вартістю 50 000 грн. за 40 000 грн. Фіксована ставка відсотка за облігаціями – 9% річних. Облігації будуть погашені через 4 роки. Виплата відсотків здійснюється в кінці року. Розрахувати амортизовану собівартість за інвестиціями в облігації за кожен рік.
Практичне завдання № 11 Ввідобразити операції з надходження нематеріальних активів на рахунках бухгалтерського обліку, визначити необхідні суми. 03.10.ххр. отримано від ТОВ “Сервіс” комп’ютерну програму, вартість якої складає 2 850,00 грн. + ПДВ. 03.10.ххр. представником постачальника здійснено підключення та тестування комп’ютерної програми. Вартість отриманих послуг складає 1400,00 грн. + ПДВ. 04.10.ххр. введено в експлуатацію придбану комп’ютерну програму (в обліку класифікується як нематеріальний актив).
Практичне завдання № 12 Визначити вартість відпуску запасів за методом середньозваженої собівартості. Операції з руху матеріальних цінностей Надходження Вибуття,кг Кількість,кг Ціна,грн. Сума,грн. 1. Залишок на 01.10.п.р. 600 17,00 2. Надходження на 10.10.п.р. 400 12,50 разом 3. Вибуття на 11.10.п.р. 600
Залишок 4. Надходження 15.10.п.р. 900 14,00 разом 5. Вибуття на 25.10. п.р. 700
Залишок
Практичне завдання № 13 Визначити вартість відпуску запасів за методом ФІФО. Дані для виконання: Операції з руху матеріальних цінностей Надходження Вибуття,кг Кількість,кг Ціна,грн. Сума,грн. 1. Залишок на 01.10.п.р. 250 15,00 2. Надходження на 10.10.п.р. 350 11,50 3.Вибуття на 11.10.п.р. 400
Практичне завдання № 14 Визначити вартість відпуску запасів за методом ідентифікованої собівартості. Дані для виконання: Операції з руху матеріальних цінностей Надходження Вибуття,кг Кількість,кг Ціна,грн. Сума,грн. 1. Залишок на 01.10.п.р. 250 17,00 2. Надходження на 10.10.п.р. 350 11,50 3.Вибуття на 11.10.п.р. 400
4.Надходження 15.10.п.р. 800 11,00 5. Вибуття на 25.10. п.р. 700
6.Надходження 29.10.п.р. 500 10,50 7. Вибуття на 30.10. п.р. 600
Примітка: 11.10 – витрачено 200 кг. із залишку; решту – з першого надходження; 25.10 – витрачено 600 кг. із другого надходження; решту – з першого надходження; 30.10 – витрачено 500 кг. із третього надходження; решту – з другого надходження.
Рік - 2015. Кількість сторінок - 1 Банк “Київ” надав кредит ТОВ “Прогрес” на закупівлю сировини, що використовується в процесі здійснення основної діяльності. Дата підписання кредитної угоди – 23 травня 201Х р., а дата зарахування коштів на поточний рахунок ТОВ “Прогрес”, що обслуговується банком “Київ” – 28 травня 201Х р.. Основна сума кредиту – 80 000 грн., комісія – 2000 грн. Номінальна ставка – 10 % річних. Термін дії кредитної угоди – п’ять місяців. Погашення номіналу кредиту – в кінці строку дії кредитної угоди. Проценти нараховуються та сплачуються спочатку місяця. Виконати в обліку всі бухгалтерські проведення, які стосуються облікового супроводження, відповідно до наведених умов.
Рік - 2015. Кількість сторінок - 27+додатки Завдання для контрольної роботи та порядок її виконання Виконання контрольної роботи передбачає письмове розв'язання одного з варіантів практичного завдання. Номери практичних завдань кожному студенту визначаються по першій літері його ПРІЗВИЩА згідно з наступною таблицею При виконанні будь-якого варіанта змінюються лише дані за операціями 8 та 9: Варіанти завдань контрольної роботи № варіанта Літери, з яких починаються прізвища студентів Завдання варіанта контрольної роботи, за операціями 8 та 9 додатку 2 Списано продажну вартість реалізованих товарів, в тис. грн. , в т.ч. ПДВ Сума 168000 грн., в т.ч. ПДВ - 28000 грн. III. Практичне завдання для контрольної роботи Для виконання навчального завдання наведені умовні дані підприємства "Промінь" за вересень звітного року. Підприємство відноситься до сфери роздрібної торгівлі. Методичні вказівки до написання контрольної роботи Користуючись даними, наведеними в Таблиці 2 додатку 2, зробити записи в журналі обліку господарських операцій за місяць. По кожній операції необхідно визначити кореспонденцію рахунків, а цифри за операціями 8 та 9 самостійно розрахувати, виходячи з встановлених даних за відповідним варіантом і поставити у розрахунку з операціях, починаючи з операції 19. Інші вихідні дані
Підприємство використовує рахунки класу 8 та 9. Ставка податку на прибуток підприємств - 21 %. Нарахування дивідендів з суми чистого прибутку - 10 % чистого прибутку. Відрахування чистого прибутку до резервного капіталу підприємства - 5 % від суми чистого прибутку без суми дивідендів.
Завдання: За даними, викладеними вище: 1) здійснити бухгалтерські проведення за господарськими операціями (заповнити стовпчики 3 та 4 табл. 2) 2) заповнити Головну Книгу (використовуючи табл. 2 та 3 виконати відповідні записи у таблицях 4.1 – 4.37) 3) заповнити оборотно-сальдову відомість за формою табл. 5
Таблиця 5 Оборотно-сальдова відомість операцій підприємства “Промінь” за 2ХХХ рік №№ субрахунків Назва рахунків та субрахунків с-до на початок, Д-т с-до на початок,К-т оборот за рік, Д-т оборот за рік, К-т с-до на кінець, Д-т с-до на кінець, К-т 1 2 3 4 5 6 7 8
- Разом
4) використовуючи дані табл. 1, 2, 3, 4, 5 та допоміжних розрахунків скласти фінансову звітність підприємства “Промінь”:
Заповнити фінансову звітність підприємства Промінь”: - "Баланс" (форма 1), - "Звіт про фінансові результати" (форма 2), - “Звіт про рух грошових коштів” (форма 3), “Звіт про власний капітал” (форма 4) «Примітки до річної фінансової звітності» (форма № 5)
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.