курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Бухгалтерский учет", решение задач по предмету "Бухгалтерский учет", контрольные по предмету "Бухгалтерский учет", дипломые работы по предмету "Бухгалтерский учет", курсовые работы по предмету "Бухгалтерский учет".
Количество готовых работ по предмету "Бухгалтерский учет": 814
Рік - 2016. Кількість сторінок - 13 На підставі наведених даних: 1. Відкрити рахунки бухгалтерського обліку і записати залишки (сальдо) на 1.09.200_ р.; Скласти вступний баланс на 1 вересня 200_ р.; 2. Записати господарські операції в Журнал реєстрації господарських операцій за вересень місяць 200_р. та відобразити дані операції на рахунках методом подвійного запису. В міру складання бухгалтерських записів виконати необхідні розрахунки; 3. Визначити тип кожної господарської операції та її вплив на валюту балансу; 4. Підрахувати суми оборотів за дебетом і кредитом кожного синтетичного рахунку, визначити сальдо на 1 жовтня 200_ р; 5. Відкрити аналітичні рахунки до синтетичного рахунку 201 „Сировина і матеріали”, відобразити операції по них, та визначити залишки на 1 жовтня 200_ р.; Залишки на рахунках станом на 1 вересня 200_р. Назва рахунку Сума, тис. грн. Основні засоби 815 Знос основних засобів 227 Виробничі запаси 110,94 Дебіторська заборгованість по розрахунках з покупцями і замовниками 27 Каса в національній валюті 0,2 Поточний рахунок в національній валюті 157,66 Резерв сумнівних боргів 3 Розрахунки з підзвітними особами (Деб. заборгованість) 0,4 Розрахунки за відшкодуванням завданих збитків (Деб. заборгованість) 0,3 Кредиторська заборгованість по розрахунках з постачальниками 14,72 Розрахунки з бюджетом (по податку з доходу фізичних осіб) 0,62 Розрахунки з Пенсійним фондом 8,44 Розрахунки з фондом соціального страхування на випадок тимчасової непрацездатності 3,64 Розрахунки за страхуванням на випадок безробіття 2,15 Розрахунки зі страхування від нещасних випадків Розрахунки по оплаті праці Статутний капітал Прибуток нерозподілений Неоплачений капітал Баланс
Залишки сировини і матеріалів на 1 вересня 200_ р. Сировина Од. вим Ціна грн Варіант 13 Борошно вищого гатунку Кг 5 15320 Цукор Кг 6 2620 Меланж Кг 25 265 Молоко сухе Кг 24 481
Реєстр господарських операцій за вересень 200_р.
№ пор Зміст господарських операцій
1 Отримано сировину від постачальника "Київмлин": борошно в/г 1000 кг на сумму 5000 2 Відображений ПДВ за отриману сировину 1000 3 Отримано сировину від ВАТ "Продтовари" 3.1 - цукор 1300 кг на сумму 7800 3.2 - меланж 500 кг на сумму 15 000 грн. у т.ч. ПДВ 12500 4 Відображений ПДВ за отриманий цукор та меланж 4060 5 Сплачено за сировину Київ млин (операція 1) ? 6 Сплачено за сировину ВАТ "Продтовари" 50% від загальної вартості (операція 3) ? 7 Отримано готівку в касу підприємства для видачі її підзвітній особі 2460 8 Видано кошти підзвіт на придбання спецодягу 2460 9 Оприбутковано спецодяг, придбаний підзвітною особою 1920 10 Відображений ПДВ за придбаним спецодягом 384 11 Повернуто невикористану готівку підзвітною особою до каси ? 12 Відпущено на виробництво 12.1 - борошно, кг 8920 12.2 - цукор,кг 3660 12.3 - меланж,кг 765 12.4 - молоко сухе, кг 425 13 Списано витрати за електроенергію відповідно виставленого рахунку на (грн): 13.1 - виробництво 2630 13.2 - адміністративні витрати 455 13.3 - збутові витрати 392 14 Передано спецодяг виробничим робітникам 575 15 Передано спецодяг працівникам відділу збуту 660 16 Внесено в касу кошти матеріально-відповідальною особою (залишок на 1.09) ? 17 Сплачено за підписку на газету "Все про бухгалтерський облік" за півріччя 1200 18 Нарахована основна заробітні плата за поточний місяць 18.1 - робітникам 53200 18.2 - адміністративному персоналу 31000 18.3 - працівникам відділу збуту 12210 19 Нарахована премія 19.1 - робіникам 7880 19.2 - адміністративному персоналу 2180 19.3 - працівникам відділу збуту 880 20 Із заробітної плати утримані податки 20.1 - податок з доходів фізосіб (15%) ? 20.2 - внески до Пенсійного фонду (2%) ? 20.3 - внески на страхування у зв"язку з тимчасовою втратою працездатності (1%) ? 20.4 - внески на страхування на випадок безробіття (0.5) ? 21 Нараховано на зарплату:Внески до Пенсійного фонду (33.2%) ? 21.1 - робіникам ? 21.2 - адміністративному персоналу ? 21.3 - працівникам відділу збуту ? 22 Нараховано на зарплату:Внески на страхування у зв"язку з тимчасовою втратою працездатності (1.5%) ? 22.1 - робіникам ? 22.2 - адміністративному персоналу ? 22.4 - працівникам відділу збуту ? 23 Нараховано на зарплату:Внески на страхування на випадок безробіття (1.3%) ? 23.1 - робіникам ? 23.2 - адміністративному персоналу ? 23.3 - працівникам відділу збуту ? 24 Нараховано на зарплату:Внески на соціальне страхування від нещасного випадку (1.2%) ? 24.1 - робіникам ? 24.2 - адміністративному персоналу ? 24.3 - працівникам відділу збуту ? 25 Списано витрати за періодичні видання за поточний місяць ? 26 Нараховано амортизацію на основні засоби 26.1 - виробничі 5800 26.2 - адміністративні 2180 26.3 - відділу збуту 1145 27 Оприбуткована на склад готова продукція за собівартістю (вважати, що вся продукція повністю виготовлена і незавершеного вироництва немає) ? 28 Реалізовано (відвантажено) готову продукцію покупцям у т.ч. ПДВ 600000 29 Відображені податкові зобов"язання з ПДВ ? 30 Сплачено покупцями за відвантажену продукцію 60000 31 Відображено собівартість реалізованої продукції (вся готова продукція реалізована зі складу ? 32 Списано собівартість реалізованої продукції на фінансові результати ? 33 Списані адміністративні витрати ? 34 Списані збутові витрати ? 35 Списаний дохід від реалізації ? 36 Розрахований та відображений фінансовий результат за місяць ?
Рік - 2016. Кількість сторінок - 8 Практичні завдання для контрольної роботи
Підприємство "Альфа" займається роздрібною торгівлею. При розв'язанні одного з варіантів практичного завдання необхідно: 1. За даними таблиці № 1 скласти двосторонній сальдовий баланс (форма приведена у додатку 1). 2. Скласти бухгалтерські проводки на господарські операції за поточний місяць (вихідні дані наведені у таблиці 2) і записати їх в реєстраційний журнал господарських операцій (форма приведена у додатку 2). 3. Підрахувати обороти за місяць по дебету та кредиту кожного рахунку та визначити залишки на 1 _______ 20__р. 4. Скласти оборотний баланс по синтетичним рахункам (форма приведена у додатку 3). 5. На основі оборотної відомості скласти баланс підприємства "Альфа” на 1______ 20__р.
Вихідна інформація для розв’язання практичного завдання Таблиця 1 Залишки на рахунках підприємства "Альфа" на 1 _______ 20.. р. Код рахунку Назва рахунків та субрахунків Варіанти практичного завдання 104 Машини та обладнання 65000 281 Товари на складі 16000 282 Товари в торгівлі 39000 284 Тара під товарами 1600 285 Торгова націнка 14000 301 Каса в національній валюті 470 311 Поточні рахунки в національній валюті 34433 372 Розрахунки з підзвітами особами 700 40 Статутний капітал 51500 441 Прибуток нерозподілений 4800 501 Кредити банку 65000 631 Розрахунки з вітчизняними постачальниками 13003 641 Розрахунки за податками 3000 657\1 За єдиним внеском на заробітну плату 1700 661 Розрахунки з оплати праці 4200
Таблиця 2 Господарські операції підприємства "Альфа " за ______ 20__р. № з\п Зміст господарської операції 3-й 1 2 3 1. Оплачено за товари постачальнику 144000 2. Оприбутковано товари на склад від постачальника -у сумі без ПДВ - сума ПДВ у ціні товарів
120000 24000 3 Передано товари зі складу у роздрібну торгівлю 130000 4. Проведено торгову націнку підприємства до роздрібної ціни 61800 5. Здійснено внутрішнє переміщення товарів з магазину на склад 7000 6. Списання торгової націнки з внутрішнього переміщення товарів 3300 7. Відображено виручку від реалізації товарів , що надійшла до каси 210500 8. ПДВ у сумі реалізації 35090 9. Здано в банк виручку від реалізації товарів 210500 10. Нараховано зарплату: -продавцям; -адміністративно-управлінському персоналу 8000
5000 11. Відрахування на соціальні заходи на зарплату продавців на: - єдиний соціальний внесок
?
12. Відраховано на соціальні заходи на зарплату адміністративно-управлінського персоналу на: - єдиний соціальний внесок
? 13. Витрати на аренду приміщення : - торгівельного залу; - адміністративного приміщення 6500 2500 14. Витрати на послуги зв’язку 1300 15. Амортизація основних засобів: - торгівельного обладнання, - офісної оргтехніки 1600 600 16. Оприбуткування МШП терміном служби менше 12 місяців 2000 17. Передача МШП терміном служби менше 12 місяців в експлуатацію 2000 18. Списання виручки для формування фінансового результату (сума виручки без ПДВ) ? 19. Списання націнки на реалізовані товари (за розрахунком середньої націнки) додаток 4 ? 20. Списується собівартість реалізованих товарів (сума виручки мінус націнка за розрахунком) ? 21. Відноситься на результат основної діяльності собівартість реалізованих товарів ? 22. Списано адміністративні витрати ? 23. Списано витрати на збут ? 24. Відображення результату основної діяльності (різниця між кредитовим і дебетовим оборотом по рахункам 791) ? ОБОРОТ за місяць ?
Рік - 2016. Кількість сторінок - 5 Вправа 1. Визначте вплив кожної з наведених операцій на бухгалтерський баланс та вкажіть тип операцій (грн.): 1. придбано товари в кредит - 200; 2. відпущено зі складу матеріали у виробництво - 1000; 3. виплачено заробітну плату персоналу - 2500; 4. оприбутковано безоплатно основні засоби - 23000; 5. нараховано заробітну плату робітникам основного виробництва - 13000; 6. зараховано на поточний рахунок довгострокову позику банку - 5000; 7. повернуто залишок невикористаних підзвітних сум – 270; 8. списано малоцінні та швидкозношувані предмети на потреби виробництва - 500; 9. оголошений статутний капітал - 100000. Вправа 2. 1. На підставі наведених даних складіть баланс підприємства (грн.): Найменування рахунку сума, грн. Статутний капітал 80000 Неоплачений капітал 35000 Поточний рахунок 45000
Рік - 2016. Кількість стрінок - 22 ТОВ "Базис" інд. код 19468038, юридична адреса м. Харків, вул. Пушкінська, 12. Податкова адміністрація Київського району. Підприємство займається виробничою й торговельною діяль¬ністю, є платником єдиного податку по ставці 6%. Середня чисельність працюючих за календарний рік складає 15 осіб. Для забезпечення необхідної деталізації, виходячи із призна¬чення рахунків, на даному умовному підприємстві необхідно до спро¬щеного плану рахунків ввести субрахунки із зазначенням їх коду або умовної позначки. У таблиці 1 наведено рахунки бухгалтерського обліку спрощеного плану рахунків. При виконанні контрольної роботи необхідно обрати лише потріб¬ні рахунки для здійснення проводок за наведеними господарськими операціями та доповнити їх субрахунками. Сальдо початкове за синтетичними рахунками на 01.01.20__ р. наведено в таблиці 2. Перелік господарських операцій за січень 20__ р. представлений у таблиці 3. Таблиця 1 Спрощений план рахунків бухгалтерського обліку 10 Основні засоби 13 Знос необоротних активів 14 Довгострокові фінансові інвестиції 15 Капітальні інвестиції 18 Інші необоротні активи 20 Виробничі запаси 23 Виробництво 26 Готова продукція 30 Каса 31 Рахунки в банках 35 Поточні фінансові інвестиції 37 Розрахунки з різними дебіторами 39 Витрати майбутніх періодів 40 Власний капітал 44 Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) 47 Забезпечення майбутніх витрат і платежів 55 Інші довгострокові зобов’язання 64 Розрахунки за податками і платежами 66 Розрахунки з оплати праці 68 Розрахунки за іншими операціями 69 Доходи майбутніх періодів 70 Доходи 79 Фінансові результати 84 Витрати операційної діяльності 85 Інші витрати
Таблиця 2 Сальдо початкове за синтетичними рахунками на 01.01.20__ р.
Код рахунку Найменування рахунку Найменування субрахунку Дебет Кредит 10 Основні засоби 31 200 13 Знос необоротних активів 6 500 20 Виробничі запаси Сировина і матеріали 5 200 МШП 23 Виробництво 8 450 26 Готова продукція Готова продукція Товари 30 Каса 1 300 31 Рахунки в банках 19 500 40 Власний капітал 45 500 64 Розрахунки за податками і платежами Розрахунки по ПДВ 650 Податкові зобов'язання по ПДВ Податковий кредит по ПДВ Розрахунки єдиного податку Розрахунки податку з доходів фізичних осіб 260
Розрахунки пенсійного забезпечення 120
Розрахунки зі страхування щодо тимчасової втрати працездатності 110 Розрахунки зі страхування на випадок безробіття 100 66 Розрахунки з оплати праці 2010 44 Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) 10 400
Баланс 65 650 65 650
Таблиця З Перелік господарських операцій за січень 20__ р.
Необхідно засвоїти порядок відображення в бухгалтерському обліку господарських операцій і заповнення регістрів та складання фінансового звіту суб'єкта малого підприєм¬ництва згідно з П(С)БО №25. Студенти повинні на підставі вихідних даних: 1. Скласти журнал господарських операцій за звітний місяць, вказати кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку за кожного операцією, облікові регістри, в яких здійснюються записи господарських операцій. 2. Зробити розрахунок необхідних сум господарських операцій. 3. Визначити суми, які заносяться до книги обліку доходів та витрат суб'єкта малого підприємництва - юридичної особи - та зазначити їх та відповідні графи в журналі господарських операцій. 4. Розрахувати суму єдиного податку за звітний період. 5. Заповнити книгу обліку доходів і витрат суб'єкта малого підприємництва - юридичної особи, що застосовує спрощену систему оподатковування, обліку і звітності. 6. Рознести суми господарських операцій в облікові регістри, що застосовуються при спрощеній формі обліку. 7. Скласти оборотно-сальдову відомість за синтетичними рахунками. 8. Скласти звіт суб'єкта малого підприємництва. 9. Скласти розрахунок сплати єдиного податку за звітний період.
Рік - 2016. Кількість сторінок - 5 Задача Згідно з наведеними даними заповнити звіт форми №4 «Звіт про власний капітал» Дані для заповнення Витяг з форми 1 «Баланс» (на початок звітного періоду), тис.грн. Статті пасиву балансу На 01.01 На 31.12 Статутний капітал 5060 ? Пайовий капітал 388 ? Інший додатковий капітал 1620 ? Резервний капітал 850 ? Нерозподілений прибуток 156 ? Вилучений капітал (260) ? Усього 7814 ?
У ТОВ «Мрія» за звітний період відбулися такі операції, що вплинули на суму власного капіталу: - у березні проведено дооцінку основних засобів на суму 15 тис.грн. - у квітні учасниками зроблено внески до статутного капіталу – 56 тис.грн - у листопаді підприємство отримало безоплатно автомобіль ВАЗ 2107 – 22 тис.грн. - чистий прибуток за звітний рік склав – 100 тис.грн. - частину прибутку направлено на поповнення: а) резервного капіталу – 20 тис.грн. б) статутного капіталу – 15 тис.грн.
Завдання 2. На основі інформації про доходи і витрати підприємства за звітний рік складіть звіт про фінансові результати – ф.2 Номер та назва рахунку Сума, грн. 702 «Дохід від реалізації товарів» (в т.ч. ПДВ) 135000 713 «Дохід від операційної оренди активів» (в т.ч.ПДВ) 12000 714 «Дохід від операційної курсової різниці» 800 731 «Дивіденди отримані» 21000 72 «Дохід від участі в капіталі» 5000 902 «Собівартість реалізованих товарів» 85000 92 «Адміністративні витрати» 10500 93 «Витрати на збут» 8000 946 «Втрати від знецінення запасів» 500 945 «Втрати від операційної курсової різниці» 600 977 «Інші витрати звичайної діяльності» 3500 981 «Податки з прибутку від звичайної діяльності» ? 811 «Виплати за окладами» 18000 833 «Амортизація нематеріальних активів» 3000 814 «Оплата відпусток» 2000 804 «Витрати тари і тарних матеріалів» 10000 806 «Витрати запасних частин» 6000
Розрахуйте суму податку з прибутку за даними бух.обліку
Рік - 2016. Кількість сторінок - 14 ЗАВДАННЯ 1. На підставі умовних даних, представлених в таблиці 2 та таблиці 3 скласти оборотно-сальдовий баланс по синтетичних рахунках за звітний період (додаток А). 2. Скласти бухгалтерську звітність підприємства станом на 31.12.200_ р. До індивідуальної роботи докласти заповнені форми звітності: Ф1 Баланс підприємства (додаток Б); Ф2 Звіт про фінансові результати (додаток В); Ф3 Звіт про рух грошових коштів (додаток Г); Ф4 Звіт про власний капітал (додаток Д). 3. Розглянути порядок складання приміток до фінансової звітності. Сформувати примітки до заповнених форм звітності (додаток Е). 4. Викласти порядок подання бухгалтерської звітності в установлені адреси, їх розгляд і затвердження. 5. Використовуючи дані складеної фінансової звітності надати загальну оцінку фінансового стану підприємства (ліквідність, платоспроможність). Розрахунки показників звести в таблицю Таблиця 2. Вихідні дані по рахунках підприємства станом на 31.12.20_ по переднього року були такими: Тис. грн. №п\п Назва рахунку 1 Каса в національній валюті 571 2 Поточні рахунки в національній валюті 57300 3 Розрахунки з вітчизняними партнерами ( дебітори ) 3800 4 Товари на складі ( ТМЦ ) 2154 5 Вилучені акції 4500 6 Розрахунки з вітчизняними партнерами ( кредитори ) 10725 7 Резерв сумнівних боргів 140 8 Розрахунки з оплати праці 825 9 Основні засоби 58575 10 Статутний капітал 76200 11 Емісійний дохід 11300 12 Інший додатковий капітал 9035 13 Дохід від реалізації товарів ( без ПДВ ) 44100 14 Собівартість реалізованих товарів 21200 15 Витрати на збут 11925 16 Адміністративні витрати 2800 17 Знос основних засобів 10500 18 Розрахунки з податку на прибуток 2453 19 Видатки з податку на прибуток від звичайної діяльності 2453
Таблиця 3. Журнал господарських операцій за звітний період Тис.грн. №п/п Зміст господарських операцій 1 Протягом року підприємство реализувало товари(в т.ч. ПДВ) 80808 2 Були придбанні товари 18056 3 Визначені суми нарахованих витрат - на управління 6400 - на збут 26995 4 В обіг повторно було випущено вилучені акції 6660 5 Створено резерв сумнівних боргів у розмірі 296 6 Нарахована амортизація 740 7 Проведена інвентаризація товарних запасів і виявлено, що на кінець звітного періоду їх собівартість склала 1264 8 Оголошені дивіденди на випущені акції у розмірі 2960 9 У результаті здіснення операцій з партнерами (постачальниками та покупцями ): - кредиторська заборгованність зросла на 3330 - валова дебіторська заборгованість зросла на 1865
Рік - 2016. Кількість сторінок - 5 Завдання1 Підприємство придбало 50 бланків трудових книжок вартістю 4,80 грн у т.ч. ПДВ кожний на загальну суму 240,00 грн у т.ч. ПДВ. Приймаючи на роботу фахівця, який не має трудового стажу, відділ кадрів завів на нього трудову книжку. У місяці оформлення трудової книжки вартість бланка за заявою працівника утримано з його заробітної плати.
Завдання 2. Згідно з лікарняним листком працівник хворів із 8 до 19 квітня 2015 року. Страховий стаж працівника становить 12 років, оклад – 2800,00 грн. У розрахунковому періоді (із 01.10.20ХХр. до 31.03.20ХХр.) працівник: - хворів весь січень (з 1-го до 31-го числа). Цього місяця йому також було виплачено виробничу квартальну премію в сумі 700,00 грн.; - хворів із 1 до 8 лютого, потім перебував у щорічній відпустці з 11 до 22 лютого. Заробітна плата за відпрацьовані в лютому дні становить 800,00 грн. У цьому ж місяці йому було виплачено премію до ювілею в сумі 500,00 грн. Необхідно: нарахувати працівникові суму допомоги.
Завдання 3. Працівник хворів із 8 до 24 липня 2015 року. Страховий стаж працівника – 9,5 років, оклад – 3000,00 грн. У розрахунковому періоді (із 01.01.2015 р. до 30.06.2015 р.) він перебував у відпустці з 7 до 18 травня, і цього місяця йому було виплачено: заробітну плату в сумі 1800,00 грн.; відпускні – 2500,00 грн.; і матеріальну допомогу до відпуски – 500,00 грн. Необхідно: розрахувати працівникові суму допомоги.
Завдання 4. Працівник іде у відпустку в липні 2015 року на 18 календарних днів. У січні 2015 року на підприємстві всім працівникам було підвищено оклади. До підвищення оклад відпускника становив 2 500 грн., після підвищення - 4000 грн. При коригуванні середньої зарплати для розрахунку відпусткових підприємство застосовує фактичний коефіцієнт підвищення. Розрахунковий період для нарахування відпусткових - липень 2014 року - червень 2015 року. У цьому періоді місячна зарплата до підвищення (шість місяців із липня по грудень 2014 року) становила 2 500 грн., після підвищення (шість місяців із січня по червень 2015 року) - 4 000 грн. Необхідно: - розрахувати коефіцієнт коригування відпусткових; - суму скоригованої заробітної плати; - заробітну плату за розрахункових період із урахуванням коригування; - кількість календарних днів у розрахунковому періоді, які беруть участь у розрахунку відпусткових; - середньоденну заробітну плату для нарахування відпусткових з урахуванням коригування; - суму нарахованих працівникові відпусткових.
Завдання 5. Вам необхідно відобразити в обліку дану господарську операцію Дані для виконання: У травні 20ХХр. підприємство уклало з працівником договір про надання позики, на підставі якого працівникові було видано безпроцентну поворотну позику на купівлю будівельних матеріалів на суму 12000,00 грн., строком на один рік. Умовами договору передбачено щомісячне погашення позики рівними частинами протягом календарного року. У зв’язку з цим працівник написав заяву з проханням щомісяця (починаючи з червня 20ХХр.) утримувати з його заробітної плати в рахунок погашення позики суму в розмірі 1000,00 грн. Крім того, договором передбачено, що в разі звільнення працівника до закінчення календарного року, він повинен повернути непогашену суму до каси підприємства до моменту звільнення.
Завдання 6 Завдання для заповнення звітності з оплати праці Необхідно: 1) заповнити таблицю та провести утримання із заробітної плати ЄСВ, ПДФО та ВЗ, а також визначити суму, яка підлягає виплаті на руки працівникам; 2) на основі розрахованих даних у табл. 1 складіть персоніфіковану звітність по ЄСВ за серпень 2015 року.
Завдання 7. Необхідно: на основі даних, які наведені у табл. 4 складіть форму 1ДФ. Таблиця 2 Інформація для заповнення форми 1 ДФ за ІІІ квартал 2015 року № ПІП працівника Ідентифікаційний номер Сума доход, яка підлягає оподаткуванню ПДФО ПДФО Ознака доходу 1 Харченко В.В. 3453008654 17000 3400 Заробітна плата 2 Іскрицький В.І. 3453006789 16500 2794 3 Курчака І.І. 6786006789 8960 1286 4 Петренко В.М. 6754006789 5400 1002 5 Мазурок В.В. 6754006543 5200 1000 6 Стрижак І.С. 4356566666 8400 1348
Рік - 2016. Кількість сторінок - 30 Вступ 1. Організація бухгалтерського обліку утримань із заробітної плати 2. Види вирахувань із заробітної плати 3. Документальне оформлення утримань із заробітної плати. 4. Ревізія розрахунків з працівниками на ТзОВ "Прем'єр Груп" Висновки Список використаних джерел
Рік - 2016. Кількість сторінок - 7 На основі наведеного розподілу варіантів необхідно: • скласти Журнал обліку господарських операцій підприємства “Славутич” за І квартал ц. р.; • заповнити відомості; • зазначити відповідні документи, якими оформлюються наведені операції; • здійснити необхідні розрахунки; • підрахувати обороти та залишки на рахунках; • скласти Баланс (форма 1-м). Підприємство “Славутич” належить до сьомого класу за кодом Загального класифікатора галузей народного господарства, відповідно страховий тариф до фонду на загальне державне соціальне страхування від нещасного випадку становить 1,02%. Таблиця 1 Залишки на рахунках бухгалтерського обліку на підприємстві “Славутич” станом на 01.01 ц. р., грн. № рахунку Сума, грн. № рахунку Сума, грн. 10 21160 40 23162 13 5060 44 550 20 1840 64 1500 23 400 66 4968 26 «Готова продукція» 200 68 2760 26 «Товари» 400 30 200 31 13800
Таблиця 2 Господарські операції підприємства “Славутич” за І квартал ц. р. Зміст операції Сума, грн. 1. На умовах попередньої оплати для виробничих цілей були закуплені оприбутковані матеріали, у т. ч. ПДВ 2700 2. Підприємством “Витязь” надано маркетингові послуги, у т. ч. ПДВ 2400 Здійснено оплату маркетингових послуг 3. Придбано і оприбутковано товар, у т. ч. ПДВ 5400 4. Перераховано кошти за товар 5. Перераховано кошти за транспортні послуги, вартість яких включена до собівартості товарів, у т. ч. ПДВ 54 6. Реалізовано товар покупцю, визнано дохід, 4200 відображено ПДВ, списано собівартість товару 1500 7. Надійшла оплата за товар 8. На умовах передоплати закуплено вантажний автомобіль, у т. ч. ПДВ 3600 9. Нараховано і перераховано кошти за державну реєстрацію автомобіля 100 10. Автомобіль введено в експлуатацію 11. Відпущені матеріали для виробництва 700 Нарахована заробітна плата працівникам основного виробництва 12. Зроблені утримання з оплати 13. Відображено нарахування на фонд оплати праці основних працівників 14. Нарахована заробітна плата адміністративному персоналу 15. Зроблені утримання з оплати 16. Відображено нарахування на фонд оплати праці адміністративних працівників 17. Отримано кошти в касу для виплати заробітної плати 18. Видано заробітну плату 19. Нараховано знос оЗ виробничого призначення 400 20. Оприбуткована на склад готова продукція (50% витрат виробництва) 21. Реалізовано продукцію - визнано дохід 9600 - відображено ПДВ - списано собівартість продукції 1500 22. Реалізовано верстат, визнано дохід, 1100 списано знос 200 списано залишкову вартість 500 23. Віднесено на зменшення фінансового результату собівартість 24. Віднесено на збільшення фінансового результату доходи 25. Нараховано єдиний податок 26. Визначено чистий прибуток 27. Перераховано всі види податків і зборів за відповідним призначенням, які нараховані за звітний період
Таблиця 3 Вихідні дані для нарахування заробітної плати по підприємству “Славутич” ПІБ, посада працівника Оклад / Відпрацьовано днів Іванов В.А. – директор 240/21 Комарова І.М. – головний бухгалтер 200/20 Ліванов Н.І. – механік 96/21 Коваль В.Й. – механік 176/21 Романов М.Н. – токар 176/21 Золотов Р.О. – водій вантажного авто 120/21 Загальна кількість робочих днів - 21
2. Практичне завдання для контрольної роботи Для виконання навчального завдання наведені умовні дані підприємства "Промінь" за вересень звітного року. Підприємство відноситься до сфери роздрібної торгівлі. Методичні вказівки до написання контрольної роботи Користуючись даними, наведеними в Таблиці 2 додатку 2, зробити записи в журналі обліку господарських операцій за місяць. По кожній операції необхідно визначити кореспонденцію рахунків, а цифри за операціями 8 та 9 самостійно розрахувати, виходячи з встановлених даних за відповідним варіантом і поставити у розрахунку з операціях, починаючи з операції 19. Заповнити фінансову звітність підприємства Промінь”: - "Баланс" (форма 1), - "Звіт про фінансові результати" (форма 2), - “Звіт про рух грошових коштів” (форма 3), - “Звіт про власний капітал” (форма 4)
Завдання з дисципліни “Фінансова звітність”
Дано: 1. Дані про підприємство, табл. 1 : Таблиця 1 Характеристика діяльності підприємства Показники Зміст характеристики підприємства Назва АТ “Промінь” Територія М. Київ Форма власності Колективна Галузь Торгівля Вид економічної діяльності Роздрібна торгівля Одиниця виміру грн., коп. Адреса Україна, 03149, м. Київ, вул. Портова, буд. 13
2. Господарські операції підприємства “Промінь” за 2ХХХ р., табл. 2. Таблиця 2. Господарські операції підприємства “Промінь”, здійснені протягом 2ХХХ р. Номер опера-ції Зміст господарської операції 1 2 1 Придбано принтер Deskjet 610С вартістю 1595 грн. ПДВ 266 грн. 2 Отримано від учасників у погашення заборгованості за внесками до статутного капіталу: ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн. 3 Введено в експлуатацію об`єкти основних засобів: принтер Deskjet 610С - 1595 грн. ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн. Разом 3095,00 грн. 4 Внесено учасниками в оплату за 1000 простих акцій Вартість однієї акції: номінальна ціна - 1,00 грн. продажна ціна - 1,20 грн. 5 Нараховано амортизацію основних засобів: торгівельного обладнання 500,00 грн. об`єктів загальногосподарського призначення 3800,00 грн. Разом 4300,00 грн. 6 Передано в експлуатацію МШП загальногосподарського призначення, строк корисного використання яких не перевищує 12 місяців, вартістю 185,00 грн. 7 Оприбутковано товари, що надійшли від постачальника за купівельними цінами, вартістю 100000,00 грн. ПДВ 20000,00 грн. Товарна надбавка підприємства, включаючи ПДВ 56000,00 грн. 8 У касу банку здано виторг від реалізації товарів у сумі 150000,00 грн. ПДВ 25000,00 грн. 9 Списано продажну вартість реалізованих товарів 90000,00 грн. (операція 8) 150000*0,6= 90000 10 Нараховано заробітну плату працівникам підприємства: продавцям 4000,00 грн. адміністрації 3000,00 грн. Разом 7000,00 грн. 11 Проведено нарахування на заробітну плату ЄСВ за ставкою 38% продавцям 4000*0,38= 1520 адміністрації 3000*0,38=1140 12 Проведено утримання із заробітної плати ЄСВ за ставкою 3,6% - продавцям 4000*0,036= 144 - адміністрації 3000*0,036=108 13 З поточного рахунку підприємства: - надійшло в касу підприємства - 9000,00 грн. Перераховано з поточного рахунку підприємства: - за розрахунково-касове обслуговування банку - 180,00 грн. - за рекламу на радіо - 350,00 грн.
- визнано економічні санкції - 550,00 грн.
- заборгованість постачальникам - 122000,00 грн. - заборгованість різним кредиторам за надані послуги - 10000,00 грн. - заборгованість перед бюджетом - 11000,00 грн. - в т.ч. за податком на прибуток - 3600,00 грн. 14 Нараховано різним кредиторам за надані комунальні послуги, послуги зв`язку, з охорони тощо - 6150,00 грн. у т.ч. ПДВ - 1025,00 грн. 15 З каси підприємства виплачено: заробітну плату працівникам - 8440,00 грн. аванси на службові відрядження 450,00 грн. 16 Нараховано податки, збори і обов`язкові платежі підприємства (відносяться на витрати) - 2200,00 грн. 17 Списано витрати на відрядження працівників підприємства: продавців - 185,00 грн. адміністрації - 300,00 грн. 18 Відповідно до складеного розрахунку списано торгову націнку, що відноситься до реалізованих товарів методом “червоного сторно” 60000,00 грн. 19 Списано на результати від основної діяльності підприємства: дохід від реалізації товарів (сума виручки за мінусом ПДВ) 150000 – 25000= 125000 витрати, згруповані за функціями (закриття рахунків класу 9) - собівартість реалізованих товарів 90000 - адміністративні витрати 3800+185+3000+1140+180+350+5125+2200+ 300= 16280 - витрати на збут 500+4000+1520+185=6205 - інші операційні витрати 550 витрати, згруповані за економічними елементами (закриття рахунків класу 8) - матеріальні витрати - витрати на оплату праці - відрахування на соціальні заходи - амортизація - інші операційні витрати 20 Нараховано податок на прибуток підприємства 125000-90000-16280-6205-550 = 11965 11965*18/100 (актуальна ставка податку на прибуток – 18%) = 2153,7 21 Списано на результати від основної діяльності підприємства витрати з нарахування податку на прибутку 22 Відображення чистого прибутку звітного періоду 11965-2153,7 = 9811,3 23 Нараховано дивіденди власникам підприємства 9811,3*0,1= 981,13 24 Здійснено відрахування до резервного капіталу підприємства (5 % від суми чистого прибутку) 9811,3*0,05= 490,57 25 Списано прибуток, використаний у звітному періоді 981,13+490,57= 1471,7
Рік - 2016. Кількість сторінок - 2 Практичне завдання 2. Працівнику підприємства, для якого підприємство є основним місцем роботи станом на 1 січня звітного року і який надав подовжене посвідчення особи, віднесеної до 2 категорії постраждалих від Чорнобильської катастрофи, нараховано заробітну плату: - у січні – в сумі 1730 грн. - у лютому – в сумі 1580 грн. Необхідно розрахувати податок на доходи фізичних осіб та суму єдиного соціального внеску.
Задача 2. У квітні місяці 2015 року підприємство виготовило 355 од. ювелірних виробів, реалізовано 160 шт., в т.ч. на експорт 60. Собівартість одного виробу 320 грн., рентабельність виробництва одиниці продукції – 29%. Податок на додану вартість визначено в сумі 7000 грн. Необхідно: перевірити достовірність визначення платником податкового зобов’язання з податку на додану вартість. При встановленні порушень застосувати до платника відповідні фінансові санкції згідно чинного податкового законодавства.
Рік - 2016. Кількість сторінок - 16 1. Скласти бухгалтерські проводки відповідно до здійснених господарських операцій та записати у журналі реєстрації. 2. Провести записи кожної операції в схемах рахунків, зазначивши номер операції та суму. 3. Підрахувати в кожному рахунку обороти за дебетом та кредитом, визначити сальдо на кінець звітного періоду. 4. Скласти оборотну відомість за рахунками синтетичного обліку. 5. Скласти фінансову звітність. Баланс Заводу «Каштан» на 1 грудня 20___ року. ктиви Варіант IІ Розділ І. Необоротні активи Нематеріальні активи: залишкова вартість 12 000 первісна вартість* 17 000 Знос* 5 000 Основні засоби: залишкова вартість 350 000 первісна вартість* 525 000 Знос* 175 000 Довгострокові фінансові інвестиції 11 000 Розділ ІІ. Оборотні активи Запаси: Матеріали в т.ч. відхилення від планово-облікових цін (ТЗВ) - 20 000 150 000
Малоцінні та швидко зношувані предмети 12 000 Незавершене виробництво 190 000 Готова продукція 85 000 Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги 150 000 Каса 850 Рахунок в банку 88 000 Короткострокові векселі одержані 6 000 Розрахунки з різними дебіторами 3 000 Витрати майбутніх періодів 150 Розділ IІІ. Необоротні активи та групи вибуття - Баланс 1 058 000
*Дані по цих рядках в валюту балансу не входять Пасиви Варіант ІІ Розділ І. Власний капітал Зареєстрований капітал 560 000 Додатковий капітал 173 000 Резервний капітал 40 000 Нерозподілений прибуток (непокритий збиток) 92 000 Розділ ІІ. Довгострокові зобов’язання і забезпечення Довгострокові забезпечення: Довгострокоові забезпечення виплат персоналу 16 000 Розділ ІІІ. Поточні зобов’язання Короткострокові кредити банків 33 000 Векселі видані 13 000 Кредиторська заборгованість за товари, роботи та послуги 44 000 Поточні зобов’язання за розрахунками: З бюджетом 25 000 Зі страхування 8 000 З оплати праці 46 000 За іншими операціями 8 000 Розділ V. Доходи майбутніх періодів – Баланс 1 058 000
Матеріали прийняті на відповідальне зберігання (02) 2 500
Господарські операцій за грудень 20_ р.
№ п/п Зміст господарських операцій Сума, грн..
1 2 5 1. Отримано виробничі запаси від постачальників: а) за купівельною вартістю (планово – обліковими цінами) 60000 б) ПДВ 12000 в) Разом 72000 2. Нараховано транспортній організації за транспортування виробничих запасів: а) вартість послуг 6600 б) ПДВ 1320 Разом 7920 3. Відпущено виробничі запаси за планово – обліковими цінами на: а) на виробництво продукції "Аква" 55000 б) виробництво продукції "Бета" 40000 в) загальновиробничі потреби 8000 г) адміністративні потреби 6000 Разом 109000 4. Списуються відхилення від планово-облікових цін (ТЗВ) по виробничих запасах, що відпущені на: а) виробництво продукції "Аква" визначаємо відсоток ТЗВ: (20000+6600) / (130 000+60000) = 0,14 55000*0,14 = 7700 7700 б) виробництво продукції "Бета" 40000*0,14 = 5600 5600 в) загальновиробничі потреби 8000*0,14= 1120 1120 г) адміністративні потреби 6000*0,14=840 840 Разом 15260 5. Нарахована і розподілена оплата праці за грудень: а) робітникам по виробництву продукції "Аква" 21 000 б) робітникам по виробництву продукції "Бета" 16 000 в) працівникам загальновиробничого призначення 2000 г) адміністративному персоналу 5000 д) допомога по тимчасовій непрацездатності 6000 є) оплата за час відпусток 1000 Разом 51 000 6. Проведено нарахування єдиного соціального внеску на соціальне страхування на заробітну плату – з 01.01.2016 – єдина ставка соціального внеску 22%: а) робітникам по виробництву продукції "Аква" 4620 б) робітникам по виробництву продукції "Бета" 3520 в) працівникам загальновиробничого призначення 440 г) адміністративному персоналу 1100 д) оплата за час відпусток 220 Разом 9900 7 Створено резерв відпускних на оплату праці нараховану (в розмірі 10% від оплати праці) а) робітникам по виробництву продукції "Аква" 2100 б) робітникам по виробництву продукції "Бета" 1600 в) працівникам загальновиробничого призначення 500 г) адміністративному персоналу 600 Разом 4800 8. Проведено утримання із заробітної плати: а) єдиного соціального внеску (з 01.01.2016 – не нараховується) б) податку з доходів фізичних осіб 600 Разом 600 9. Отримано по чеку в касу з рахунку в банку готівку 46 000 10. Видано з каси оплату праці, допомогу по тимчасовій непрацездатності 46 000 11. На рахунок у банку зарахована короткострокова позика банку 26 000 12. З рахунку в банку перераховано заборгованість: а) постачальникам 44 000 б) платежі в бюджет 25 000 в) внески до Пенсійного фонду 8 000 Разом 77 000 13. Списано на адміністративні витрати на передплату періодичних видань 150 14 Повернуто постачальнику матеріали, що прийняті на відповідальне збереження 2500 15. Нарахована амортизація основних засобів: а) загальновиробничого призначення 3200 б) будівлі заводоуправління 1800 Разом 5000 16. Нарахована амортизація нематеріальних активів (загальновиробничого призначення) 400 17. Нарахована заборгованість «Обленерго» за спожиту електроенергію (віднести на витрати загальновиробничого призначення) 800 18. На рахунок в банку надійшли кошти від покупців 10 000 19. З рахунку в банку оплачено векселі видані 13 000 20 Розподілено і включено у собі вартість продукції загальновиробничі витрати: 8000+1120+2000+440+500+3200+400+800= 16460 Розподіляємо загальновиробничі витрати пропорційно заробітній платі 2100+1600 = 3700 а) на виробництво продукції "Аква" 2100/3700 * 16460 = 9342 9342 б) на виробництво продукції "Бета" 7118 7118 Разом 16460 21. Оприбутковано на склад готова продукція з виробництва: а) продукція "Аква" 110 000 б) продукція "Бета" 95 000 Разом 205 000 22. Відображено заборгованість транспортній організації за доставку продукції покупцям на: а) вартість послуг 1000 б) ПДВ 200 Разом 1 200 23. Списано собівартість відпущеної і реалізованої готової продукції 120 000 24 Нарахована виручку (дохід) від реалізації покупцям готової продукції 195 000 25. Нараховано податок на додану вартість від суми виручки (доходу) 32 500 26. Надійшли на рахунок у банку від покупців виручка за реалізовану продукцію 195 000 27. Віднесено на фінансові результати звітного періоду чистий дохід від реалізації готової продукції 195000-32500 = 162500 162 500 28. Списано на фінансові результати звітного періоду витрати діяльності підприємства: а) собівартість реалізованої готової продукції 120 000 б) адміністративні витрати 6000+ 840+5000+1100+600+150+1800 = 15490 15490 в) витрати на збут 1000 Разом 136490 30. Нараховано податок на прибуток за грудень (за діючою ставкою) (162500 - 136490)*0,18= 26010*0,18 = 4681,8 4681,8 31. Списано на фінансові результати суму нарахованого податку на прибуток 4681,8 32. Визначено за даними рахунку 79 "Фінансові результати" і списано фінансовий результат діяльності підприємства за звітний період на рахунок "Нерозподілені прибутки (непокриті збитки)" 26010 – 4681,8 = 21328,2 21328,2 Всього
Рік - 2016. Кількість сторінок - 21 1. Сутність і коротка характеристика елементів облікової політики підприємства 2. Вибір форми бухгалтерського обліку за обліковою політикою підприємства 3. Критерії визначення облікової політики Список використаних джерел Додатки
Рік - 2016. Кількість сторінок - 25 Для виконання навчального завдання наведені умовні дані підприємства "Промінь" за вересень звітного року. Підприємство відноситься до сфери роздрібної торгівлі. Методичні вказівки до написання контрольної роботи Користуючись даними, наведеними в Таблиці 2 додатку 2, зробити записи в журналі обліку господарських операцій за місяць. По кожній операції необхідно визначити кореспонденцію рахунків, а цифри за операціями 8 та 9 самостійно розрахувати, виходячи з встановлених даних за відповідним варіантом і поставити у розрахунку з операціях, починаючи з операції 19. Заповнити фінансову звітність підприємства Промінь”: - "Баланс" (форма 1), - "Звіт про фінансові результати" (форма 2), - “Звіт про рух грошових коштів” (форма 3), - “Звіт про власний капітал” (форма 4)
Завдання з дисципліни “Фінансова звітність”
Дано: 1. Дані про підприємство, табл. 1 : Таблиця 1 Характеристика діяльності підприємства Показники Зміст характеристики підприємства Назва АТ “Промінь” Територія М. Київ Форма власності Колективна Галузь Торгівля Вид економічної діяльності Роздрібна торгівля Одиниця виміру грн., коп. Адреса Україна, 03149, м. Київ, вул. Портова, буд. 13
2. Господарські операції підприємства “Промінь” за 2ХХХ р., табл. 2. Таблиця 2. Господарські операції підприємства “Промінь”, здійснені протягом 2ХХХ р. Номер опера-ції Зміст господарської операції 1 2 1 Придбано принтер Deskjet 610С вартістю 595 грн. ПДВ 119 грн. 2 Отримано від учасників у погашення заборгованості за внесками до статутного капіталу: ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн. 3 Введено в експлуатацію об`єкти основних засобів: принтер Deskjet 610С - 595 грн. ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн. Разом 3095,00 грн. 4 Внесено учасниками в оплату за 1000 простих акцій Вартість однієї акції: номінальна ціна - 1,00 грн. продажна ціна - 1,20 грн. 5 Нараховано амортизацію основних засобів: торгівельного обладнання 500,00 грн. об`єктів загальногосподарського призначення 3800,00 грн. Разом 4300,00 грн. 6 Передано в експлуатацію МШП загальногосподарського призначення, строк корисного використання яких не перевищує 12 місяців, вартістю 185,00 грн. 7 Оприбутковано товари, що надійшли від постачальника за купівельними цінами, вартістю 100000,00 грн. ПДВ 20000,00 грн. Товарна надбавка підприємства, включаючи ПДВ 56000,00 грн. 8 У касу банку здано виторг від реалізації товарів у сумі 174000,00 грн. ПДВ 29000,00 грн. 9 Списано продажну вартість реалізованих товарів 115200,00 грн. (операція 8) 192000*0,6= 115200 10 Нараховано заробітну плату працівникам підприємства: продавцям 4000,00 грн. адміністрації 3000,00 грн. Разом 7000,00 грн. 11 Проведено нарахування на заробітну плату ЄСВ за ставкою 38% продавцям 4000*0,38= 1520 адміністрації 3000*0,38=1140 12 Проведено утримання із заробітної плати ЄСВ за ставкою 3,6% - продавцям 4000*0,036= 144 - адміністрації 3000*0,036=108 13 З поточного рахунку підприємства: - надійшло в касу підприємства - 9000,00 грн. Перераховано з поточного рахунку підприємства: - за розрахунково-касове обслуговування банку - 180,00 грн. - за рекламу на радіо - 350,00 грн.
- визнано економічні санкції - 550,00 грн.
- заборгованість постачальникам - 122000,00 грн. - заборгованість різним кредиторам за надані послуги - 10000,00 грн. - заборгованість перед бюджетом - 11000,00 грн. - в т.ч. за податком на прибуток - 3600,00 грн. 14 Нараховано різним кредиторам за надані комунальні послуги, послуги зв`язку, з охорони тощо - 6150,00 грн. у т.ч. ПДВ - 1025,00 грн. 15 З каси підприємства виплачено: заробітну плату працівникам - 8440,00 грн. аванси на службові відрядження 450,00 грн. 16 Нараховано податки, збори і обов`язкові платежі підприємства (відносяться на витрати) - 2200,00 грн. 17 Списано витрати на відрядження працівників підприємства: продавців - 185,00 грн. адміністрації - 300,00 грн. 18 Відповідно до складеного розрахунку списано торгову націнку, що відноситься до реалізованих товарів методом “червоного сторно” 60000,00 грн. 19 Списано на результати від основної діяльності підприємства: дохід від реалізації товарів (сума виручки за мінусом ПДВ) 174000 – 29000= 145000 витрати, згруповані за функціями (закриття рахунків класу 9) - собівартість реалізованих товарів 115200 - адміністративні витрати 3800+185+3000+1140+180+350+5125+2200+ 300=16280 - витрати на збут 500+4000+1520+185=6205 - інші операційні витрати 550 витрати, згруповані за економічними елементами (закриття рахунків класу 8) - матеріальні витрати - витрати на оплату праці - відрахування на соціальні заходи - амортизація - інші операційні витрати 20 Нараховано податок на прибуток підприємства 160000-115200-16280-6205-550 = 21765 21765*18/100 (актуальна ставка податку на прибуток – 18%) = 3917,7 21 Списано на результати від основної діяльності підприємства витрати з нарахування податку на прибутку 22 Відображення чистого прибутку звітного періоду 21765-3917,7 = 17847,3 23 Нараховано дивіденди власникам підприємства 17847,3*0,1= 1784,73 24 Здійснено відрахування до резервного капіталу підприємства (5 % від суми чистого прибутку) 17847,3*0,05= 892,37 25 Списано прибуток, використаний у звітному періоді 1784,73+892,37= 2677,1
Рік - 2016. Кількість сторінок - 25 Для виконання навчального завдання наведені умовні дані підприємства "Промінь" за вересень звітного року. Підприємство відноситься до сфери роздрібної торгівлі. Методичні вказівки до написання контрольної роботи Користуючись даними, наведеними в Таблиці 2 додатку 2, зробити записи в журналі обліку господарських операцій за місяць. По кожній операції необхідно визначити кореспонденцію рахунків, а цифри за операціями 8 та 9 самостійно розрахувати, виходячи з встановлених даних за відповідним варіантом і поставити у розрахунку з операціях, починаючи з операції 19. Заповнити фінансову звітність підприємства Промінь”: - "Баланс" (форма 1), - "Звіт про фінансові результати" (форма 2), - “Звіт про рух грошових коштів” (форма 3), - “Звіт про власний капітал” (форма 4)
Завдання з дисципліни “Фінансова звітність”
Дано: 1. Дані про підприємство, табл. 1 : Таблиця 1 Характеристика діяльності підприємства Показники Зміст характеристики підприємства Назва АТ “Промінь” Територія М. Київ Форма власності Колективна Галузь Торгівля Вид економічної діяльності Роздрібна торгівля Одиниця виміру грн., коп. Адреса Україна, 03149, м. Київ, вул. Портова, буд. 13
2. Господарські операції підприємства “Промінь” за 2ХХХ р., табл. 2. Таблиця 2. Господарські операції підприємства “Промінь”, здійснені протягом 2ХХХ р. Номер опера-ції Зміст господарської операції 1 2 1 Придбано принтер Deskjet 610С вартістю 595 грн. ПДВ 119 грн. 2 Отримано від учасників у погашення заборгованості за внесками до статутного капіталу: ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн. 3 Введено в експлуатацію об`єкти основних засобів: принтер Deskjet 610С - 595 грн. ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн. Разом 3095,00 грн. 4 Внесено учасниками в оплату за 1000 простих акцій Вартість однієї акції: номінальна ціна - 1,00 грн. продажна ціна - 1,20 грн. 1 2 5 Нараховано амортизацію основних засобів: торгівельного обладнання 500,00 грн. об`єктів загальногосподарського призначення 3800,00 грн. Разом 4300,00 грн. 6 Передано в експлуатацію МШП загальногосподарського призначення, строк корисного використання яких не перевищує 12 місяців, вартістю 185,00 грн. 7 Оприбутковано товари, що надійшли від постачальника за купівельними цінами, вартістю 100000,00 грн. ПДВ 20000,00 грн. Товарна надбавка підприємства, включаючи ПДВ 56000,00 грн. 8 У касу банку здано виторг від реалізації товарів у сумі 174000,00 грн. ПДВ 29000,00 грн. 9 Списано продажну вартість реалізованих товарів 150000,00 грн. (операція 8) 10 Нараховано заробітну плату працівникам підприємства: продавцям 4000,00 грн. адміністрації 3000,00 грн. Разом 7000,00 грн. 11 Проведено нарахування на заробітну плату ЄСВ за ставкою 38% продавцям 4000*0,38= 1520 адміністрації 3000*0,38=1140 12 Проведено утримання із заробітної плати ЄСВ за ставкою 3,6% - продавцям 4000*0,036= 144 - адміністрації 3000*0,036=108 13 З поточного рахунку підприємства: - надійшло в касу підприємства - 9000,00 грн. Перераховано з поточного рахунку підприємства: - за розрахунково-касове обслуговування банку - 180,00 грн. - за рекламу на радіо - 350,00 грн.
- визнано економічні санкції - 550,00 грн.
- заборгованість постачальникам - 122000,00 грн. - заборгованість різним кредиторам за надані послуги - 10000,00 грн. - заборгованість перед бюджетом - 11000,00 грн. - в т.ч. за податком на прибуток - 3600,00 грн. 14 Нараховано різним кредиторам за надані комунальні послуги, послуги зв`язку, з охорони тощо - 6150,00 грн. у т.ч. ПДВ - 1025,00 грн. 15 З каси підприємства виплачено: заробітну плату працівникам - 8440,00 грн. аванси на службові відрядження 450,00 грн. 16 Нараховано податки, збори і обов`язкові платежі підприємства (відносяться на витрати) - 2200,00 грн. 17 Списано витрати на відрядження працівників підприємства: продавців - 185,00 грн. адміністрації - 300,00 грн. 18 Відповідно до складеного розрахунку списано торгову націнку, що відноситься до реалізованих товарів методом “червоного сторно” 60000,00 грн. 19 Списано на результати від основної діяльності підприємства: дохід від реалізації товарів (сума виручки за мінусом ПДВ) 174000 – 29000= 145000 витрати, згруповані за функціями (закриття рахунків класу 9) - собівартість реалізованих товарів 104400 - адміністративні витрати 3800+185+3000+1140+180+350+5125+2200+ 300=16280 - витрати на збут 500+4000+1520+185=6205 - інші операційні витрати 550 витрати, згруповані за економічними елементами (закриття рахунків класу 8) - матеріальні витрати - витрати на оплату праці - відрахування на соціальні заходи - амортизація - інші операційні витрати 20 Нараховано податок на прибуток підприємства 145000-104400-16280-6205-550 = 17565 17565*18/100 (актуальна ставка податку на прибуток – 18%) = 3161,7 21 Списано на результати від основної діяльності підприємства витрати з нарахування податку на прибутку 22 Відображення чистого прибутку звітного періоду 17565-3161,7 = 14403,3 23 Нараховано дивіденди власникам підприємства 24 Здійснено відрахування до резервного капіталу підприємства (5 % від суми чистого прибутку) 25 Списано прибуток, використаний у звітному періоді
Рік - 2016. Кількість сторінок - 18 1. Визначення фінансових результатів від операційної діяльності. Розрахунок фінансових результатів від звичайної діяльності. 2. Розкриття інформації про зміни у власному капіталі у примітках до бухгалтерських звітів. 3. Статистична звітність щодо фінансів підприємства, її зміст, джерела і порядок подання. Практичне завдання Необхідно скласти баланс на початок і на кінець звітного періоду на підставі нищенаведених даних. Залишки на рахунках на початок періоду: Рахунок Сума, грн. 10 1000 13 200 20 500 30 100 Д 36 500 40 1000 44 300 К 66 600 Реєстр господарських операцій за березень ц.р. № п/п Зміст господарських операцій операції Сума, грн. 1. Оприбутковано від постачальника товар 250 2. Надійшли гроші від покупця 150 3. Видано підзвітній особі для купівлі канцтоварів 70 4. Нараховано заробітну плату основним робітникам 230 5. Списано матеріали на виробництво 100
Рік-2016. Кількість сторінок - 43 Необхідно скласти оборотно-сальдову відомість і оборотний баланс на початок і на кінець звітного періоду на підставі нищенаведених даних. Дані для виконання: Рах. Назва рахунків Сума, грн. 10 Основні засоби 3000 13 Знос необоротних активів 500 201 Сировина і матеріали 1000 23 Виробництво - 26 Готова продукція 1200 31 Рахунки в банках 350 40 Статутний капітал 2400 60 Короткострокові позики 2000 66 Розрахунки з оплати праці 650
Реєстр господарських операцій за січень ц.р. № п/п Зміст господарських операції Сума, грн. 1. Оприбутковано від постачальника товар 2000 2. Відображена сума податкового кредиту по ПДВ 400 3. Перераховано кошти постачальнику за товар 100 4. Одержано аванс від покупця 1500 5. Нараховано заробітну плату робітникам 1700
Оприбутковано від постачальника товар Дт28 Кт631 2000 грн. Відображена сума податкового кредиту по ПДВ Дт641 Кт631 400 грн. Перераховано кошти постачальнику за товар Дт631 Кт311 100 грн. Одержано аванс від покупця Дт311 Кт681 1500 грн. Нараховано заробітну плату робітникам Дт23 Кт661 1700 грн.
Рік - 2016. Кількість сторінок - 36 1. Принципи побудови та структурування балансу 2. Загальні положення Стандарту бухгалтерського обліку «Звіт про рух грошових коштів» 3. Порядок складання консолідованої фінансової звітності. Розкриття інформації про складання консолідованої фінансової звітності у примітках до звітності Практичне завдання Необхідно визначити суму ПДВ до сплати в бюджет та заповнити "Декларацію з ПДВ". Дані для виконання: Протягом звітного періоду відбулися наступні операції: У ТОВ “Приріст” придбано канцтовари на загальну сум 720,00 грн. для використання в господарській діяльності, ПН № 125; Придбано програмне забезпечення “1С - бухгалтерія” у ТОВ “Мрія” на загальну суму 1800,00 грн., ПН № 569; Придбано холодильник для зберігання продуктів адмінперсоналу на загальну суму 2400 грн. у ЗАТ “Холод”, ПН № 101. Реалізовано кінцевому споживачу готову продукцію на суму 6000 грн з ПДВ, ПН №1427. Список використаних джерел
Рік - 2016. Кількість сторінок - 4 Завдання 1. Необхідно: заповнити податкову накладну на часткову передоплату. Дані для заповнення: ТОВ «Щедра земля» (платник ПДВ) за договором поставки від 20.09.20ХХ р. № 243 отримало 23.09.20ХХ р. від покупця ТОВ «Родинний кошик» (платник ПДВ) 50% передоплати в сумі 12 тис. грн. із ПДВ. Цим договором передбачено відвантажити покупцю: - картоплі – 900 кг за ціною 6,00 грн. у т.ч. ПДВ; - моркви – 800 кг за ціною 8,40 грн. у т.ч. ПДВ; - буряку – 700 кг за ціною 7,20 грн. у т.ч. ПДВ; - цибулі – 350 кг за ціною 9,60 грн. у т.ч. ПДВ; - часнику – 580 кг за ціною 6,00 грн. у т.ч. ПДВ
Завдання 2. У липні 20ХХ року підприємство здійснило такі операції: – 14 липня придбало товари на суму 10000 грн (крім того ПДВ – 2000 грн). ПН було зареєстровано постачальником у ЄРПН 15 травня; – 17 липня поставило товари платнику ПДВ на суму 8000 грн. (крім того ПДВ – 1600 грн.). Цього ж дня ПН було зареєстровано в ЄРПН; – 29 липня поставило товари неплатнику ПДВ на суму 4000 грн. (крім того ПДВ – 800 грн.). Необхідно: – визначити суму ПДВ до сплати підприємством-постачальником; – розрахувати суму ПДВ за формулою на дату відвантаження товару неплатникові; – проаналізувати стан формули і роглянити дії постачальника при умові: а) постачальник перераховує суму, якої не вистачає для реєстрації ПН у ЄРПН, на рахунок у СЕА; б) постачальник вирішує не реєструвати ПН у ЄРПН.
Завдання 3. ПП «Артеменко» (платник ЄП ІІІ групи) у ІІ кварталі 20ХХ року здійснив наступні операції: - Отримав оплату від ТОВ «Віра» 25000 грн. по акту виконаних робіт від 15 січня цього року; - Надав послуги та підписав акт виконаних робіт на суму 18 000 грн.; - Придбав товари для подальшого перепродажу на суму 12 000 грн. з ПДВ; - Реалізував придбані товари з торговою націнкою 30%; - Отримав кошти від продажу особистого автомобіля – 100 000 грн.; - Отримав грошові кошти у якості поворотної фінансової допомоги зі строком повернення 29.06.20ХХр. – 5000 грн. - Отримав проценти по депозиту – 2000 грн.; - Отримав роялті за надані авторські права – 5000 грн. - Надійшла по поточний рахунок передоплата від покупця в розмірі 18000,00 грн. Необхідно: розрахувати суму єдиного податку.
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.