курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Бухгалтерский учет", решение задач по предмету "Бухгалтерский учет", контрольные по предмету "Бухгалтерский учет", дипломые работы по предмету "Бухгалтерский учет", курсовые работы по предмету "Бухгалтерский учет".
Количество готовых работ по предмету "Бухгалтерский учет": 814
ВСТУП 1.ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА СКЛАД ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ 1.1.Економічна сутність та особливості формування власного капіталу 1.2.Характеристика складових власного капіталу 2.МЕТОДИКА ОБЛІКУ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ЖАШКІВСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 2.1.Організаційно-економічна характеристика ПАТ «Жашківський маслозавод» 2.2.Первинний облік операцій з власним капіталом 2.3.Аналітичний та синтетичний облік власного капіталу 2.4.Методика підготовки показників форм звітності, що відображають операції з власним капіталом 3.АНАЛІЗ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ НА ПРИКЛАДІ ПАТ "ЖАШКIВСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД" 3.1.Аналіз динаміки, складу і структури власного капіталу 3.2.Аналіз використання власного капіталу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВСТУП 1.ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ АКТИВІВ 1.1.Економічна сутність активів підприємства 1.2.Класифікація та оцінка активів підприємства 2. МЕТОДИКА ОБЛІКУ АКТИВІВ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІАЛЬНІСТЮ «ЛОРІ» 2.1.Організаційно-економічна характеристика ТзОВ «Лорі» 2.2. Первинний облік операцій з активами підприємства 2.3. Синтетичний та аналітичний облік активів на підприємстві 2.3.1.Облік необоротних активів 2.3.2.Облік оборотних активів 2.3.3.Інвентаризація активів підприємства 2.4.Методика підготовки показників форм фінансової звітності що відображають операції з активами 3.АНАЛІЗ АКТИВІВ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛОРІ» 3.1.Аналіз динаміки, складу і структури активів ТзОВ «Лорі» 3.2.Аналіз стану активів підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВСТУП 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ЗОБОВЯЗАНЬ 1.1.Економічна сутність зобовязань підприємства 1.2.Класифікація та оцінка зобовязань 2.МЕТОДИКА ОБЛІКУ ЗОБОВЯЗАНЬ НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА» 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ПАТ «Харківська бісквітна фабрика» 2.2. Первинний облік поточних зобовязань підприємства 2.3.синтетичний та аналітичний облік поточних зобовязань підприємства 2.3.1. Облік поточних зобовязань за кредитами 2.3.2. Облік поточних зобовязань за товари, роботи, послуги 2.3.3. Облік розрахунків з оплати праці 2.3.4. Облік розрахунків зі страхування 2.3.5. Облік розрахунків з бюджетом 2.3.6. Облік інших поточних зобов’язань 2.4. Методика відображення зобов’язань у фінансових звітах підприємства 3.АНАЛІЗ ЗОБОВЯЗАНЬ НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА» 3.1.Аналіз динаміки, складу і структури зобовязань 3.2.Аналіз ліквідності та платоспроможності 3.3.Аналіз фінансової стійкості ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Завдання 1. На підприємстві «Азарт» працює інвалід ІІ групи (бухгалтер) Халамівська О.І. У лютому 2016р. йому була нарахована заробітна плата у розмірі 1650 грн. У січні 2016р. працівницею була написана заява на застосування підвищеної ПСП. Необхідно: 1. Провести утримання із заробітної плати ЄСВ та ПДФО; 2. Визначити суми, які підлягають перерахуванню до бюджету та до органів ПФУ та виплаті на руки інваліду ІІ групи. 3. Відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського обліку (див. табл.21). Завдання 2. Працівник хворів із 8 по 24 липня 20Ххроку. Страховий стаж працівника – 9,5 років, оклад 3000,00грн У розрахунковому періоді (із 01.01.2016 по 30.06.2016ро) він перебував у відпустці з 7 по 18 травня і цього місяця йому було виплачено: заробітну плату в сумі 1800,00грн; відпускні – 2500,00грн.; і матеріальну допомогу до відпустки - 500,00грн Необхідно: розрахувати працівникові суму допомоги.. Завдання 3. Плановий річний фонд заробітної плати працівників відділу збуту (без відпускних) становить 2 500 157,00 грн. Планова річна сума відпускних дорівнює 452 732,50 грн. Нарахована заробітна плата працівникам відділу збуту за лютий 2012р. – 324 152,80 грн. Необхідно: 1) Розрахувати коефіцієнт резервування; коефіцієнт, що збільшує резерв на суму ЄСВ; місячний резерв щодо працівників основного виробництва. 2) Відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського обліку. Завдання 4. Фінансовий менеджер хворів із 02.02.16р. по 18.02.16р. (8 робочих днів). За розрахунковий період (серпень 2012р. по січень 2013р) йому нараховано виплати, указані в табл.23. Страховий стаж працівника становить 6 років і 2 місяці. Бухгалтером було встановлено що 5 робочих дні лікарняного має оплати роботодавець, а 3 робочих днів ФСС з ТВП. Завдання 5. Працівник хворів із 15 по 19 квітня 2016хроку. У декількох місяцях розрахункового періоду (із 01.10.2015 по 31.03.2015) на підприємстві було встановлено режим неповного робочого дня – 4 години. Вихідні дані для розрахунку наведено в таблиця 24. Страховий стаж працівника – 10 років. Необхідно: розрахувати працівникові суму допомоги.
Рік - 2013. Кількість сторінок - 4 Розробити для підприємства перелік форм первинних документів і облікових регістрів з обліку запасів (таблиця 1). Скласти графік документообігу (таблиця 2)
Рік - 2013. Кількість сторінок - 12 1. Обов’язкові та необов’язкові параметри аналітичного обліку в банках 2. Облік розрахунків платіжними вимогами. Практичні завдання Завдання 12 Визначити сутність господарської операції, зміст якої узагальнює бухгалтерське проведення: 1 Дт 3218 Кт 6053 2 Дт 7051 Кт 3318 3 Дт 7400 Кт 3652 4 Дт 7403 Кт 3659 5 Дт 3500 Кт 3400 6 Дт 7401 Кт 3622 7 Дт 7400 Кт 3658 8 Дт 3658 Кт 3652 9 Дт 7452 Кт 3650 10 Дт 7103 Кт 1200 Завдання 112. За умовою задачі з обліку господарських операцій, які відбулися в комерційному банку в листопаді-грудні, необхідно скласти відповідні бухгалтерські проведення. Банк „Гарант” розпочав свою діяльність 1 листопада поточного року. Банком зареєстровано статутний фонд в розмірі 10 млн. грн.. Із загального обсягу статутного фонду внесено 8,5 млн. грн. в безготівковій формі, решта заборгованості одержана готівкою. 1 листопада банк підписав угоду з „Новим банком” на проведення семінару-навчання з працівниками банку „Гарант” щодо впровадження в систему обліку комерційних банків МСБО. Семінар буде проведено у період з 1 по 15 грудня. За навчання працівників під час семінару банк „Гарант”сплатив 15 листопада 3000 грн.. 9 листопада видано аванс головному бухгалтеру в розмірі 15000 грн.. на оплату витрат на відрядження. Мета відрядження – підвищення кваліфікації. Термін відрядження – 20 днів. Банком виконано 1 грудня передплату (суму вказати самостійно) за проведення аудиту міжнародною аудиторською фірмою „Інтераудит” в період з 15.12 по 31.12. Банк орендує приміщення, щомісячна орендна плата 3000 грн. сплачується 1 числа поточного місяця ( за поточний місяць). Банк сплачує рахунки за комунальні послуги 1 числа наступного місяця, а отримує їх в останній робочий день поточного місяця в сумі 1500 грн.. 28 грудня банк оплатив 10000 грн. за проведення реклами з надання послуг юридичним і фізичним особам. Нараховано амортизацію основних засобів в розмірі 2000 грн.. Визначити фінансовий результат діяльності банку за звітний період, враховуючи обороти по рахунках 7 класу на кінець звітного періоду 583000 грн., по рахунках 6 класу – 1520000 грн..
Задача 1. Згідно з наведеними даними заповнити форму 4 «Звіт про власний капітал» А. Витяг з форми 1 «Баланс» Залишки власного капіталу на початок звітного періоду Статті пасиву балансу На 01.01 На 31.12 Статутний капітал 1800 ? Додатково вкладений капітал 120 ? Інший додатковий капітал 820 ? Резервний капітал 145 ? Нерозподілений прибуток (непокриті збитки) (25) ? Неоплачений капітал (103) ? Усього 2757 ?
Б. За звітний період підприємство «Стимул» отримало 180 тис.грн. прибутку. Частину прибутку підприємство направило на: - поповнення резервного капіталу – 18 тис.грн. - виплату дивідендів – 27,5 тис.грн. У листопаді місяці підприємство отримало безоплатно комп’ютер – 5 тис.грн. і в грудні проведено уцінку основних засобів, що вже дооцінювались на суму 25 тис.грн.
Завдання 2. На основі даних залишків по бухгалтерських рахунках складіть Баланс підприємства Номер та назва рахунку Сума, грн. 10 «Основні засоби» 6800 131 «Знос основних засобів» 800 40 «Статутний капітал» 10000 44 «Нерозподілені прибутки (непокриті збитки)» 300 46 «Неоплачений капітал» 1300 207 «Запасні частини» 500 27 «Готова продукція сільського господарства» 2000 203 «Паливо» 300 36 «Розрахунки з покупцями» 4700 38 «Резерв сумнівних боргів» 400 34 «Короткострокові векселі отримані» 800 311 «Рахунки в банку в національній валюті» 3298 301 «Каса в національній валюті» 2 60 «Короткострокові позики банків» 900 63 «Розрахунки з постачальниками» 4400 66 «Розрахунки з оплати праці» 80 65 «Розрахунки зі страхування» 20 642 «Розрахунки за обов’язковими платежами» 200
Задача 3. Складіть всі необхідні бухгалтерські проводки по руху капіталу та заповність звіт про власний капітал (ф 4), тис.грн. Статті пасиву балансу На 01.01 На 31.12 І. Власний капітал Статутний капітал 64,8 ? Додатковий вкладений капітал 98,9 ? Інший додатковий капітал 9272,3 ? Резервний капітал 7,2 ? Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) (425,7) ? Неоплачений капітал (8) ? Вилучений капітал - ? Усього за розділом 1 9009,5 ?
Операції за звітний рік 1. В минулому році величину іншого додаткового капіталу було завищено на 270,3 тис.грн. 2. Здійснено уцінку нематеріальних активів на 3 тис.грн. 3. Нерозподілений прибуток за звітний період склав 487,9 тис.грн. 4. Здійснено нарахування дивідендів учасниками в розмірі 5 тис.грн. 5. Спрямовано частину прибутку на поновлення резервного капіталу 3 тис.грн. 6. Безкоштовно отримані основні засоби на суму 13,5 тис.грн. 7. Петренком П.О. внесені кошти на поточний рахунок (внесок до статутного капіталу) – 8 тис.грн.
Задача 4. На основі інформації про доходи та витрати підприємства за звітний період складіть звіт про фінансові результати Номер та назва рахунку Сума, грн. 701 «Дохід від реалізації продукції» 180000 704 «Вирахування з доходу» 2000 711 «Дохід від реалізації іноземної валюти» 12000 715 «Отримані штрафи, пені, неустойки» 2000 741 «Дохід від реалізації фінансових інвестицій» 15000 901 «Собівартість реалізованої готової продукції» 67000 92 «Адміністративні витрати» 16000 93 «Витрати на збут» 14000 942 «Собівартість реалізованої іноземної валюти» 12600 949 «Інші витрати операційної діяльності» 3000 951 «Відсотки за кредит» 2000 971 «Собівартість реалізованих фінансових інвестицій» 14000 981 «Податки на прибуток від звичайної діяльності» ? 815 «Оплата іншого відпрацьованого часу» 1800 812 «Премії та заохочення» 2000 823 «Страхування на випадок безробіття» 1000 805 «Витрати будівельних матеріалів» 3400 803 «Витрати палива» 1700
Розрахуйте суму податку з прибутку за даними бухгалтерського обліку.
Задача 5 Складіть всі необхідні бухгалтерські проводки по руху власного капіталу та заповність звіт про власний капітал, тис.грн. Статті пасиву балансу На 01.01 На 31.12 І. Власний капітал Статутний капітал 50 ? Додатковий вкладений капітал 20 ? Інший додатковий капітал 6,5 ? Резервний капітал 12,5 ? Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) 25 ? Неоплачений капітал (25) ? Вилучений капітал (3) ? Усього за розділом 1 86 ?
Операції за звітний рік: 1. Чистий прибуток за звітний рік склав 16 тис.грн. 2. На поповнення резервного капіталу спрямовано 3 тис.грн. 3. На виплату дивідендів спрямовано 5 тис.грн. 4. Реалізовані акції, раніше викуплені в акціонерів за ринковою вартістю 4 тис.грн. (номінальна вартість випущених акцій – 3 тис.грн.) 5. Внесено засновником в погашення заборгованості по внесках до статутного капіталу 25 тис.грн. 6. Безоплатно надійшли основні засоби - 14 тис.грн. 7. У грудні здійснена дооцінка основних засобів 8 тис.грн.
Рік - 2016. Кількість сторінок - 20 1.У чому полягає процесуально-правовий та економічний зміст судово-бухгалтерської експертизи? 2.Розрахунково-аналітичні методичні прийоми судово-бухгалтерської експертизи 3.Охарактеризуйте правову регламентацію висновку експерта-бухгалтера Задачі Задача № 1 До суду звернулось підприємство «Астра» з позовом про визнання його прав на частину будинку. Спорудження цього будинку протягом трьох років проводилось підприємством «Будівельник», а інвестування — підприємством «Астра». Після розгляду справи в суді за клопотанням однієї зі сторін суддею була призначена експертиза, на вирішення якої були поставлені такі питання: 1. Визначити фактичну вартість будинку. 2. На підставі наданих документів визначити, чи проводило підприємство «Астра» інвестування даного будинку і в яких розмірах. 1. Необхідно визначити перелік документів щодо об’єкту дослідження та написати основні господарські операції, що повинні відображати формування фактичної вартість будинку. 2. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Задача № 7 Для проведення судово-бухгалтерської експертизи до державної експертної установи надійшла ухвала судді господарського суду Житомирської області Крамаренка І. Д. На вирішення експертизи поставлені такі запитання: 1. Чи підтверджується документально отримання в червні 2012 р. корпорацією «Автомаш» товарно-матеріальних цінностей за накладними № 10 від 10.04.2012 р. та № 12 від 12.04.2012 р.? 2. Чи у відповідності з чинним законодавством складені накладні № 10 від 10.04.2012 р. та № 12 від 12.04.2012 р.? Для проведення дослідження експерту надані: • головна книга корпорації «Автомаш» за 2012 р.; • касова книга корпорації «Автомаш» за 2012 р. Експертом протягом п’яти днів з дня одержання завдання на проведення експертизи було заявлене клопотання про надання необхідних матеріалів. 1. Визначити перелік необхідних додаткових документів у разі, якщо корпорацією «Автомаш» одержано ТМЦ за вказаними накладними за варіантами: А) за договорами купівлі-продажу Б) за договорами комісії 2. Навести перелік нормативних актів, якими встановлено порядок складання первинних документів та якими регулюється порядок відображення їх в бухгалтерському обліку 3. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження. Задача № 10 Згідно з актом ревізії № 123 від 10.02.2013 р. ревізором встановлено списання в СМУ-4 з підзвітних осіб 200 грн без підтвердження видатковими документами в ІІІ кварталі 2012 р. Перед експертом-бухгалтером слідчими були поставлені такі запитання: 1. Чи підтверджуються висновки ревізора про безпідставне списання з Радіонова Д. Р., Смирнова К. Л. (перелічених у постанові) підзвітних сум на 200 грн у ІІІ кв. 2012 р.? 2. Чи правильно списані підзвітні суми з Радіонова Д. Р., Смирнова К. Л. за видатками, проведеними на закупівлю товарів по товарних чеках? Згідно з наданими на дослідження бухгалтерськими рахунками «Розрахунки з підзвітними особами», «Товари», «Каса» та накопичувальними відомостями до них за ІІІ квартал 2012 р. у грн П. І. Б. Розмір заборгованості станом на 01.07.12 Зменшено заборгованість за ІІІ кв. 2012 (рах. «Розр. з підзв.особами») Оприбутковано ТМЦ, рах. «Товари» Товарні чеки за ІІІ кв. 2012 р., на підставі яких прибутковано ТМЦ Дані рах. «Каса» про повернення підзв. сум Номер та дата Вартість товарів Радіонов Д. Р. 300,00 200,00 150,00 №5/05.09 150,00 0,00 Смирнов К. Л. 500,00 400,00 300,00 №9/03.09 300,00 50,00 Провести дослідження та відповісти на поставлені запитання. 1. Визначити перелік документів, необхідних для відповіді на поставлені запитання 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Список використаних джерел
Рік-2016.Кількість сторінок - 15 1.Назвіть види судових експертиз 2.До яких видів експертиз належить судово-бухгалтерська експертиза? 3.Охарактеризуйте методичні прийоми судово-бухгалтерської експертизи Задачі Задача № 1 До суду звернулось підприємство «Астра» з позовом про визнання його прав на частину будинку. Спорудження цього будинку протягом трьох років проводилось підприємством «Будівельник», а інвестування — підприємством «Астра». Після розгляду справи в суді за клопотанням однієї зі сторін суддею була призначена експертиза, на вирішення якої були поставлені такі питання: 1. Визначити фактичну вартість будинку. 2. На підставі наданих документів визначити, чи проводило підприємство «Астра» інвестування даного будинку і в яких розмірах. 1. Необхідно визначити перелік документів щодо об’єкту дослідження та написати основні господарські операції, що повинні відображати формування фактичної вартість будинку. 2. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Задача № 8
Для проведення судово-бухгалтерської експертизи до державної експертної установи надійшла постанова прокурора Чернігівської області Демиденка П. І. На вирішення експертизи поставлені такі запитання: 1. Чи підтверджується документально отримання в серпні 2009 р. підприємством «Авізо» основних засобів за договором купівлі-продажу № 42 від 01.08.2009 р. за накладними № 20 від 12.08.2009 р. та № 22 від 24.08.2009 р.? 2. Чи відповідно до чинного законодавства складені накладні № 20 від 12.08.2009 р. та № 22 від 24.08.2009 р.? Для проведення дослідження експерту надані: • головна книга корпорації «Авізо» за 2009 р.; • касова книга корпорації «Авізо» за 2009 р. Експертом протягом п’яти днів з дня одержання завдання на проведення експертизи було заявлене клопотання про надання необхідних матеріалів. 1. Визначити перелік документів, необхідних для відповіді на поставлені запитання 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження. 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Задача № 14 Для проведення судово-бухгалтерської експертизи 03.03.2013 р. до державної експертної установи надійшла постанова прокурора Тернопільської області Глізь П. І. На вирішення експертизи поставлені такі запитання: 1. Чи підтверджується документально придбання в грудні 2012 р. підприємством «Кентавр» комп’ютера за договором купів¬лі-продажу № 42 від 01.08.2012 р. за накладною № 20 від 12.08.2012 р. на загальну суму 2200 грн? 2. Чи відповідно до чинного законодавства складена накладна № 20 від 12.08.2012 р.? Для проведення дослідження експерту надані: • головна книга корпорації «Кентавр» за 2012 р; • касова книга корпорації «Кентавр» за 2012 р. 1. Визначити перелік документів, необхідних для відповіді на поставлені запитання. 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Список використаних джерел
Рік - 2016. Кількість сторінок-16 1. Який зв’язок існує між судовими експертизами та правоохоронною діяльністю? 2. Визначте сутність експертиз: однопредметних, комісійних, комплексних 3. Історичні етапи розвитку судово-бухгалтерської експертизи Задачі Задача № 4
Засновники ТОВ «Омега» звернулись до суду з позовом про виплату їм вартості частини майна підприємства станом на 01.10.2013 р. Ухвалою суду була призначена судово-бухгалтерська експертиза, на вирішення якої було поставлене таке запитання: 1. В якій сумі документально підтверджується заборгованість ТОВ «Омега» перед засновниками станом на 01.10.2013 р? На експертизу надійшла лише ухвала суду. 1. Визначити, які документи необхідні для вирішення поставленого запитання. 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання Задача № 9 До господарського суду м. Вінниця 07.10.2013 р. надійшла позовна заява від підприємства «Мрія» стосовно несплати товариством «Книга» грошових зобов’язань за договором купівлі-продажу № 323 від 07.09.2012 р. в сумі 4000 грн. Як зазначено в заяві, товари за вказаним договором підприємством «Мрія» були поставлені товариству «Книга» за накладною № 15 від 10.10.2012р. на суму 40000 грн. Відповідно до договору покупець має перерахувати кошти за одержаний товар протягом двох місяців. Станом на 1 грудня 2012 р., 1 березня 2012 р., а також на 1 червня 2012 р. Є акти звіряння взаємних розрахунків, у яких підтверджується існування заборгованості в розмірі 4000 грн. Акти підписані однією стороною — підприємством «Мрія». По цій справі судом була призначена судово-бухгалтерська експертиза в експертній державній установі для вирішення питання: 1. Чи підтверджується документально заборгованість товариства «Книга» перед підприємством «Мрія» за договором купівлі-продажу № 23 від 07.09.2012 р. станом на 01.10.2013 р. у сумі 4000 грн? Для проведення судово-бухгалтерської експертизи суд зобов’язав сторони надати всі необхідні документи. 1. Скласти перелік документів, необхідних для проведення дослідження з поставленого питання 2. Проаналізувати чи достатньо наданих на дослідження документів для проведення дослідження з поставленого питання. 3. Відповісти на наступні запитання: • на підставі яких документів у бухгалтерському обліку відображуються господарські операції? • якими нормативними актами регулюються ці положення? • яким чином у бухгалтерському обліку товариства «Книга» і підприємства «Мрія» повинна була бути відображена описана операція за договором купівлі-продажу № 23? Задача № 14 Для проведення судово-бухгалтерської експертизи 03.03.2013 р. до державної експертної установи надійшла постанова прокурора Тернопільської області Глізь П. І. На вирішення експертизи поставлені такі запитання: 1. Чи підтверджується документально придбання в грудні 2012 р. підприємством «Кентавр» комп’ютера за договором купів¬лі-продажу № 42 від 01.08.2012 р. за накладною № 20 від 12.08.2012 р. на загальну суму 2200 грн? 2. Чи відповідно до чинного законодавства складена накладна № 20 від 12.08.2012 р.? Для проведення дослідження експерту надані: • головна книга корпорації «Кентавр» за 2012 р; • касова книга корпорації «Кентавр» за 2012 р. 1. Визначити перелік документів, необхідних для відповіді на поставлені запитання. 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Список використаних джерел
Рік - 2016. Кількість сторінок - 25 1.Назвіть передумови та основні принципи контролю 2.Дайте характеристику державній податковій службі як органу контролю 3.Відмінні риси судово-бухгалтерської експертизи від аудиту Задачі Задача № 3 Згідно з актом перевірки № 25 від 10.01.2013 р., складеним ревізорами ДПІ у Дарницькому районі м. Києва, підприємству «Альфа» донараховано Податку з доходів фізичних осіб на суму 3000 грн за 2012 р., внесків до Пенсійного фонду України - у розмірі 4000 грн за цей же період. На вирішення судово-бухгалтерської експертизи поставлені такі питання: 1. Чи підтверджуються документально висновки акта перевірки № 25 від 10.01.2013 р. щодо донарахувань за 2012 р. Податку з доходів фізичних осіб в сумі 3000 грн. та внесків до Пенсійного фонду України — 4000 грн? На дослідження надані матеріали: - відомості нарахування заробітної плати по підприємству «Альфа» за 2012р. 1. Визначити, чи можливо за наданими на дослідження документами відповісти на поставлене слідчим запитання 2. Скласти перелік документів, необхідних для вирішення поставленого питання, та написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання Задача № 7 Для проведення судово-бухгалтерської експертизи до державної експертної установи надійшла ухвала судді господарського суду Житомирської області Крамаренка І. Д. На вирішення експертизи поставлені такі запитання: 1. Чи підтверджується документально отримання в червні 2012 р. корпорацією «Автомаш» товарно-матеріальних цінностей за накладними № 10 від 10.04.2012 р. та № 12 від 12.04.2012 р.? 2. Чи у відповідності з чинним законодавством складені накладні № 10 від 10.04.2012 р. та № 12 від 12.04.2012 р.? Для проведення дослідження експерту надані: • головна книга корпорації «Автомаш» за 2012 р.; • касова книга корпорації «Автомаш» за 2012 р. Експертом протягом п’яти днів з дня одержання завдання на проведення експертизи було заявлене клопотання про надання необхідних матеріалів. 1. Визначити перелік необхідних додаткових документів у разі, якщо корпорацією «Автомаш» одержано ТМЦ за вказаними накладними за варіантами: А) за договорами купівлі-продажу Б) за договорами комісії 2. Навести перелік нормативних актів, якими встановлено порядок складання первинних документів та якими регулюється порядок відображення їх в бухгалтерському обліку. 3. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження Задача № 12 По кримінальній справі по обвинуваченню робітників складу кондитерського комбінату у присвоєнні матеріальних цінностей була проведена комплексна ревізія комбінату за період з 01.01.12 р. по 01.10.12 р., за результатами якої бухгалтером-ревізором та інженером-технологом був виявлений лишок цукрового піску на складі комбінату в кількості 800 кг на суму 4000 грн. По справі була призначена судово-бухгалтерська експертиза. На розгляд експерта-бухгалтера було поставлене запитання: 1. В якій кількості документально підтверджується лишок цукру, виявлений на складі кондитерського комбінату станом на 01.10.12 р.? Дані матеріальних звітів за період з 01.01.12 р. по 01.10.12 р Дані первинних документів за період з 01.01.12 р.по 01.10.12 р. Дані бухгалтерського обліку за період з 01.01.12 р. по 01.10.12 р. Дані інвентаризації станом на 01.10. 12р. Надходження з урахув. залишку на початок Передано у виробництво Надходження з урахув. залишку на початок Передано у виробництво Надходження з урахув. залишку на початок Передано у виробництво Цукор, т 256,0 250,0 256,8 250,0 256,0 250,0 6,8 Провести дослідження та відповісти на поставлені запитання. 1. Визначити перелік документів, необхідних для відповіді на поставлені запитання. 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання Список використаних джерел
Рік - 2016. Кількість сторінок - 18 1.Назвіть основні завдання податкової міліції 2. Відмінні риси судово-бухгалтерської експертизи від аудиту 3. Дайте визначення експертизи: первинної, повторної, основної, додаткової Задачі Задача № 8 Для проведення судово-бухгалтерської експертизи до державної експертної установи надійшла постанова прокурора Чернігівської області Демиденка П. І. На вирішення експертизи поставлені такі запитання: 1. Чи підтверджується документально отримання в серпні 2009 р. підприємством «Авізо» основних засобів за договором купівлі-продажу № 42 від 01.08.2009 р. за накладними № 20 від 12.08.2009 р. та № 22 від 24.08.2009 р.? 2. Чи відповідно до чинного законодавства складені накладні № 20 від 12.08.2009 р. та № 22 від 24.08.2009 р.? Для проведення дослідження експерту надані: • головна книга корпорації «Авізо» за 2009 р.; • касова книга корпорації «Авізо» за 2009 р. Експертом протягом п’яти днів з дня одержання завдання на проведення експертизи було заявлене клопотання про надання необхідних матеріалів. 1. Визначити перелік документів, необхідних для відповіді на поставлені запитання. 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання Задача № 12 По кримінальній справі по обвинуваченню робітників складу кондитерського комбінату у присвоєнні матеріальних цінностей була проведена комплексна ревізія комбінату за період з 01.01.12 р. по 01.10.12 р., за результатами якої бухгалтером-ревізором та інженером-технологом був виявлений лишок цукрового піску на складі комбінату в кількості 800 кг на суму 4000 грн. По справі була призначена судово-бухгалтерська експертиза. На розгляд експерта-бухгалтера було поставлене запитання: 1. В якій кількості документально підтверджується лишок цукру, виявлений на складі кондитерського комбінату станом на 01.10.12 р.? Дані матеріальних звітів за період з 01.01.12 р. по 01.10.12 р Дані первинних документів за період з 01.01.12 р.по 01.10.12 р. Дані бухгалтерського обліку за період з 01.01.12 р. по 01.10.12 р. Дані інвентаризації станом на 01.10. 12р. Надходження з урахув. залишку на початок Передано у виробництво Надходження з урахув. залишку на початок Передано у виробництво Надходження з урахув. залишку на початок Передано у виробництво Цукор, т 256,0 250,0 256,8 250,0 256,0 250,0 6,8 Провести дослідження та відповісти на поставлені запитання. 1. Визначити перелік документів, необхідних для відповіді на поставлені запитання 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання
Задача № 3 Згідно з актом перевірки № 25 від 10.01.2013 р., складеним ревізорами ДПІ у Дарницькому районі м. Києва, підприємству «Альфа» донараховано Податку з доходів фізичних осіб на суму 3000 грн за 2012 р., внесків до Пенсійного фонду України—у розмірі 4000 грн за цей же період. На вирішення судово-бухгалтерської експертизи поставлені такі питання: 1. Чи підтверджуються документально висновки акта перевірки № 25 від 10.01.2013 р. щодо донарахувань за 2012 р. Податку з доходів фізичних осіб в сумі 3000 грн. та внесків до Пенсійного фонду України — 4000 грн? На дослідження надані матеріали: - відомості нарахування заробітної плати по підприємству «Альфа» за 2012р. 1. Визначити, чи можливо за наданими на дослідження документами відповісти на поставлене слідчим запитання 2. Скласти перелік документів, необхідних для вирішення поставленого питання, та написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження. 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Список використаних джерел
Рік - 2016. Кількість сторінок - 21 1. Розрахунково-аналітичні методичні прийоми судово-бух¬галтерської експертизи 2. Висновок експерта, його структура та зміст 3. Оцінка висновку експерта-бухгалтера слідчим (судом) Задачі Задача № 5 До науково-дослідного інституту судових експертиз надійшли матеріали кримінальної справи та документи підприємства «Ніка» при постанові слідчого прокуратури м. Вінниця Іванова В.І. про призначення судово-бухгалтерської експертизи. На вирішення експертизи поставлено запитання: 1. У якому розмірі підтверджується нестача грошових коштів у касі підприємства «Ніна» станом на 10.10.2009 р., виявлена ревізорами КРУ м. Вінниця (акт ревізії № 122/10 від 10.10.2009 р.)? На дослідження надані такі документи підприємства «Ніна» за 2006-2009 рр.: • статутно-реєстраційні документи «Ніна»; • договори про індивідуальну матеріальну відповідальність касирів; • заявка-розрахунок на встановлення ліміту в касі підприємства; • прибуткові та видаткові касові ордери; • касові книги та накопичувальні відомості до них; • банківські документи за розрахунковим рахунком та накопичувальні відомості; • авансові звіти; • бухгалтерський рахунок «Розрахунки з підзвітними особами»; • відомості з нарахування та виплати заробітної плати; • журнали ЕККА; • податкова звітність; • акт ревізії КРУ м. Вінниця № 122/10 від 10.10.2009р.; • інші матеріали справи: протоколи допитів, пояснення. 1. Проаналізувати надані на дослідження матеріали і визначити, чи всі необхідні документи надані експерту для проведення дослідження та відповіді на поставлене запитання 2. Скласти перелік документів, необхідних для вирішення поставленого питання, написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження. 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Задача № 11 У ході проведення ревізії на підприємстві «Соняшник» перевіряючими було встановлено, що деяким особам цього підприємства повторно виплачувалась заробітна плата за липень 2012 р. Згідно з постановою перед експертом-бухгалтером слідчий поставив такі запитання: 1. Чи підтверджуються висновки ревізора про повторну виплату заробітної плати за липень 2012 р. Самойлову Г. К. та Климову С. А. підприємства «Соняшник» в сумі 810,00 грн? На дослідження надані наступні бухгалтерські документи підприємства «Соняшник» за липень та серпень 2012 р.: • відомості про нарахування заробітної плати за липень та серпень 2012р.; • касова книга за 2012р.; • касові звіти з прибутковими та видатковими документами за липень та серпень 2012 р. Згідно з наданими на дослідження бухгалтерськими документами за липень та серпень 2012 р.: П. І. Б. Розмір заробітної плати, що належить до виплати за липень 12 р. Дані платіжних відомостей про виплату авансу за липень 12 р. Дані платіжних відомостей про виплату заробітної плати за липень 12 р. Дані видаткових ордерів за серпень 09 р. з призначенням платежу видача заробітної плати за липень 12 р. Самойлов С. А. 430,00 200,00 230,00 230,00 Климов Г. К. 380,00 190,00 190,00 190,00
Провести дослідження та відповісти на поставлені запитання. 1. Визначити перелік документів, необхідних для відповіді на поставлені запитання 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Задача № 14 Для проведення судово-бухгалтерської експертизи 03.03.2013 р. до державної експертної установи надійшла постанова прокурора Тернопільської області Глізь П. І. На вирішення експертизи поставлені такі запитання: 1. Чи підтверджується документально придбання в грудні 2012 р. підприємством «Кентавр» комп’ютера за договором купів¬лі-продажу № 42 від 01.08.2012 р. за накладною № 20 від 12.08.2012 р. на загальну суму 2200 грн? 2. Чи відповідно до чинного законодавства складена накладна № 20 від 12.08.2012 р.? Для проведення дослідження експерту надані: • головна книга корпорації «Кентавр» за 2012 р; • касова книга корпорації «Кентавр» за 2012 р. 1. Визначити перелік документів, необхідних для відповіді на поставлені запитання 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження. 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання Список використаних джерел
Рік - 2016. Кількість сторінок - 18 Вступ 1. Визначте сутність експертиз: однопредметних, комісійних, комплексних. 2. Завдання судово-бухгалтерської експертизи та їхній зміст. 3. Органолептичні методичні прийоми судово-бухгалтерської експертизи. Задачі Задача № 4 Засновники ТОВ «Омега» звернулись до суду з позовом про виплату їм вартості частини майна підприємства станом на 01.10.2013 р. Ухвалою суду була призначена судово-бухгалтерська експертиза, на вирішення якої було поставлене таке запитання: 1. В якій сумі документально підтверджується заборгованість ТОВ «Омега» перед засновниками станом на 01.10.2013 р? На експертизу надійшла лише ухвала суду. 1. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження 2. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання
Задача № 6 До НДІ судових експертиз 17.11.2013 р. надійшли матеріали кримінальної справи № 2-96 при постанові судді Деснянського районного суду Чернігівської області Давиденко Н. О. про призначення судово-бухгалтерської експертизи з питань визначення залишкової балансової вартості автомобіля ВАЗ 21213 «Нива», що був на балансі державної установи станом на 02.02.2013 р. На експертизу надані такі матеріали: - акт приймання-передачі основних засобів від 17.10.2005 р.; - інвентарна картка групового обліку основних засобів автомобілів ВАЗ 21213; - довідка № 57/08-1674 від 02.02.2013 р.; - довідка № 57/32-1726 від 17.09.2013 р.; - бухгалтерські рахунки «Основні засоби», «Знос основних засобів» за 2007—2013 рр. 1. Проаналізувати надані на дослідження матеріали і визначити, чи всі необхідні документи надані експерту для проведення дослідження та відповіді на поставлене запитання. 2. Скласти перелік документів, необхідних для вирішення поставленого питання, написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження. 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання.
Задача № 13 На дослідження судовому експерту-бухгалтеру поставлене таке запитання: Чи підтверджується документально нестача товарно-матеріальних цінностей на підприємстві «Тодес» станом на 01.11.2013 р.? На дослідження експерту надані всі необхідні документи. У ході дослідження експертом встановлено, що інвентаризація ТМЦ проводилась на даному підприємстві станом на 01.01.2013 р., а також на 01.11.2013 р. На підставі наданих на дослідження первинних документів експертом розрахований обліковий залишок ТМЦ станом на 01.11.2013 р. Після зіставлення облікового залишку з даними фактичного залишку експертом виявлені лишки ТМЦ станом на 01.11.2013 р. 1. Визначити перелік документів, необхідних для відповіді на поставлені запитання. 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження. 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Список використаних джерел
Рік - 2016. Кількість сторінок - 47 ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ ВЕКСЕЛЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сутність, види і функції векселів 1.2. Нормативно – правове забезпечення обліку векселів на підприємстві 1.3. Особливості організації та ведення обліку векселів на підприємстві РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1. Організаційно – економічна характеристика ПАТ «Черкаське АТП 17127» 2.2.Документальне оформлення вексельних розрахунків ПАТ «Черкаське АТП 17127» 2.3.Аналітичний та синтетичний облік вексельних операцій РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ ВЕКСЕЛЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Рік - 2016. Кількість сторінок - 59 Розділ 1. Теоретичні основи фінансового обліку і аудиту основних засобів та їх значення в фінансово – господарській діяльності підприємства 1.1. Особливості організації фінансового обліку основних засобів на підприємстві 1.2. Теоретико – методологічні підходи організації аудиту на підприємстві 1.3. Організаційно – економічна характеристика ПАТ «Виробниче об’єднання «Восход» Розділ 2. Організація і методика фінансового обліку та аудиту основних засобів на прикладі ПАТ «ВО «Восход» 2.1. Фінансовий облік основних засобів 2.2. Методика проведення аудиту основних засобів 2.3. Узагальнення та реалізація результатів аудиту основних засобів Розділ 3. Удосконалення організації фінансового обліку і аудиту основних засобів в системі електронної обробки данних 3.1. Аналіз ринку програмних продуктів з обліку і аудиту, їх переваги та недоліки 3.2. Удосконалення організації обліку і аудиту основних засобів підприємства на базі використання 1:С Підприємство Висновки Список використаних джерел Додатки
Рік - 2016. Кількість сторінок - 23 1.Висновок експерта, його структура та зміст 2.Повідомлення про неможливість дати висновок, його структура та зміст 3. Назвіть важливі напрямки вдосконалення контролю в ринкових умовах Задачі Задача № 1 До державної експертної установи для проведення судово-бухгалтерської експертизи надійшли матеріали кримінальної справи № 32546 при постанові судді Печерського районного суду м. Києва Петрова П. Г. На вирішення експертизи поставлені такі питання: 1. Чи підтверджуються документально висновки ревізії (акт КРУ від 15.02.2012 р.) щодо встановлення нестачі грошових коштів у касі підприємства «Полюс» станом на 10.02.2012 р.? 1. Необхідно визначити перелік документів та основні господарські операції щодо об’єкту дослідження. За питаннями, поставленими в межах компетенції експерта-бухгалтера, визначити, які об’єкти необхідно дослідити. 2. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Задача № 2 До науково-дослідного інституту судових експертиз надійшли матеріали кримінальної справи та документи підприємства «Ніка» при постанові слідчого прокуратури м. Вінниця Іванова В.І. про призначення судово-бухгалтерської експертизи. На вирішення експертизи поставлено запитання: 1. У якому розмірі підтверджується нестача грошових коштів у касі підприємства «Ніна» станом на 10.10.2009 р., виявлена ревізорами КРУ м. Вінниця (акт ревізії № 122/10 від 10.10.2009 р.)? На дослідження надані такі документи підприємства «Ніна» за 2006-2009 рр.: • статутно-реєстраційні документи «Ніна»; • договори про індивідуальну матеріальну відповідальність касирів; • заявка-розрахунок на встановлення ліміту в касі підприємства; • прибуткові та видаткові касові ордери; • касові книги та накопичувальні відомості до них; • банківські документи за розрахунковим рахунком та накопичувальні відомості; • авансові звіти; • бухгалтерський рахунок «Розрахунки з підзвітними особами»; • відомості з нарахування та виплати заробітної плати; • журнали ЕККА; • податкова звітність; • акт ревізії КРУ м. Вінниця № 122/10 від 10.10.2009р.; • інші матеріали справи: протоколи допитів, пояснення. 1. Проаналізувати надані на дослідження матеріали і визначити, чи всі необхідні документи надані експерту для проведення дослідження та відповіді на поставлене запитання 2. Скласти перелік документів, необхідних для вирішення поставленого питання, написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження. 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Задача № 3 У ході проведення ревізії на підприємстві «Соняшник» перевіряючими було встановлено, що деяким особам цього підприємства повторно виплачувалась заробітна плата за липень 2012 р. Згідно з постановою перед експертом-бухгалтером слідчий поставив такі запитання: 1. Чи підтверджуються висновки ревізора про повторну виплату заробітної плати за липень 2012 р. Самойлову Г. К. та Климову С. А. підприємства «Соняшник» в сумі 810,00 грн? На дослідження надані наступні бухгалтерські документи підприємства «Соняшник» за липень та серпень 2012 р.: • відомості про нарахування заробітної плати за липень та серпень 2012р.; • касова книга за 2012р.; • касові звіти з прибутковими та видатковими документами за липень та серпень 2012 р. Згідно з наданими на дослідження бухгалтерськими документами за липень та серпень 2012 р.:
П. І. Б. Розмір заробітної плати, що належить до виплати за липень 12 р. Дані платіжних відомостей про виплату авансу за липень 12 р. Дані платіжних відомостей про виплату заробітної плати за липень 12 р. Дані видаткових ордерів за серпень 09 р. з призначенням платежу видача заробітної плати за липень 12 р. Самойлов С. А. 430,00 200,00 230,00 230,00 Климов Г. К. 380,00 190,00 190,00 190,00 Провести дослідження та відповісти на поставлені запитання. 1. Визначити перелік документів, необхідних для відповіді на поставлені запитання 2. Написати основні господарські операції щодо об’єкту дослідження 3. Визначити перелік нормативних документів з бухгалтерського та податкового обліку, що регулюють дане питання. Список використаних джерел
Рік - 2016. Кількість сторінок - 13 На підставі наведених даних: 1. Відкрити рахунки бухгалтерського обліку і записати залишки (сальдо) на 1.09.200_ р.; Скласти вступний баланс на 1 вересня 200_ р.; 2. Записати господарські операції в Журнал реєстрації господарських операцій за вересень місяць 200_р. та відобразити дані операції на рахунках методом подвійного запису. В міру складання бухгалтерських записів виконати необхідні розрахунки; 3. Визначити тип кожної господарської операції та її вплив на валюту балансу; 4. Підрахувати суми оборотів за дебетом і кредитом кожного синтетичного рахунку, визначити сальдо на 1 жовтня 200_ р; 5. Відкрити аналітичні рахунки до синтетичного рахунку 201 „Сировина і матеріали”, відобразити операції по них, та визначити залишки на 1 жовтня 200_ р.; Залишки на рахунках станом на 1 вересня 200_р. Назва рахунку Сума, тис. грн. Основні засоби 815 Знос основних засобів 227 Виробничі запаси 110,94 Дебіторська заборгованість по розрахунках з покупцями і замовниками 27 Каса в національній валюті 0,2 Поточний рахунок в національній валюті 157,66 Резерв сумнівних боргів 3 Розрахунки з підзвітними особами (Деб. заборгованість) 0,4 Розрахунки за відшкодуванням завданих збитків (Деб. заборгованість) 0,3 Кредиторська заборгованість по розрахунках з постачальниками 14,72 Розрахунки з бюджетом (по податку з доходу фізичних осіб) 0,62 Розрахунки з Пенсійним фондом 8,44 Розрахунки з фондом соціального страхування на випадок тимчасової непрацездатності 3,64 Розрахунки за страхуванням на випадок безробіття 2,15 Розрахунки зі страхування від нещасних випадків Розрахунки по оплаті праці Статутний капітал Прибуток нерозподілений Неоплачений капітал Баланс
Залишки сировини і матеріалів на 1 вересня 200_ р. Сировина Од. вим Ціна грн Варіант 13 Борошно вищого гатунку Кг 5 15320 Цукор Кг 6 2620 Меланж Кг 25 265 Молоко сухе Кг 24 481
Реєстр господарських операцій за вересень 200_р.
№ пор Зміст господарських операцій
1 Отримано сировину від постачальника "Київмлин": борошно в/г 1000 кг на сумму 5000 2 Відображений ПДВ за отриману сировину 1000 3 Отримано сировину від ВАТ "Продтовари" 3.1 - цукор 1300 кг на сумму 7800 3.2 - меланж 500 кг на сумму 15 000 грн. у т.ч. ПДВ 12500 4 Відображений ПДВ за отриманий цукор та меланж 4060 5 Сплачено за сировину Київ млин (операція 1) ? 6 Сплачено за сировину ВАТ "Продтовари" 50% від загальної вартості (операція 3) ? 7 Отримано готівку в касу підприємства для видачі її підзвітній особі 2460 8 Видано кошти підзвіт на придбання спецодягу 2460 9 Оприбутковано спецодяг, придбаний підзвітною особою 1920 10 Відображений ПДВ за придбаним спецодягом 384 11 Повернуто невикористану готівку підзвітною особою до каси ? 12 Відпущено на виробництво 12.1 - борошно, кг 8920 12.2 - цукор,кг 3660 12.3 - меланж,кг 765 12.4 - молоко сухе, кг 425 13 Списано витрати за електроенергію відповідно виставленого рахунку на (грн): 13.1 - виробництво 2630 13.2 - адміністративні витрати 455 13.3 - збутові витрати 392 14 Передано спецодяг виробничим робітникам 575 15 Передано спецодяг працівникам відділу збуту 660 16 Внесено в касу кошти матеріально-відповідальною особою (залишок на 1.09) ? 17 Сплачено за підписку на газету "Все про бухгалтерський облік" за півріччя 1200 18 Нарахована основна заробітні плата за поточний місяць 18.1 - робітникам 53200 18.2 - адміністративному персоналу 31000 18.3 - працівникам відділу збуту 12210 19 Нарахована премія 19.1 - робіникам 7880 19.2 - адміністративному персоналу 2180 19.3 - працівникам відділу збуту 880 20 Із заробітної плати утримані податки 20.1 - податок з доходів фізосіб (15%) ? 20.2 - внески до Пенсійного фонду (2%) ? 20.3 - внески на страхування у зв"язку з тимчасовою втратою працездатності (1%) ? 20.4 - внески на страхування на випадок безробіття (0.5) ? 21 Нараховано на зарплату:Внески до Пенсійного фонду (33.2%) ? 21.1 - робіникам ? 21.2 - адміністративному персоналу ? 21.3 - працівникам відділу збуту ? 22 Нараховано на зарплату:Внески на страхування у зв"язку з тимчасовою втратою працездатності (1.5%) ? 22.1 - робіникам ? 22.2 - адміністративному персоналу ? 22.4 - працівникам відділу збуту ? 23 Нараховано на зарплату:Внески на страхування на випадок безробіття (1.3%) ? 23.1 - робіникам ? 23.2 - адміністративному персоналу ? 23.3 - працівникам відділу збуту ? 24 Нараховано на зарплату:Внески на соціальне страхування від нещасного випадку (1.2%) ? 24.1 - робіникам ? 24.2 - адміністративному персоналу ? 24.3 - працівникам відділу збуту ? 25 Списано витрати за періодичні видання за поточний місяць ? 26 Нараховано амортизацію на основні засоби 26.1 - виробничі 5800 26.2 - адміністративні 2180 26.3 - відділу збуту 1145 27 Оприбуткована на склад готова продукція за собівартістю (вважати, що вся продукція повністю виготовлена і незавершеного вироництва немає) ? 28 Реалізовано (відвантажено) готову продукцію покупцям у т.ч. ПДВ 600000 29 Відображені податкові зобов"язання з ПДВ ? 30 Сплачено покупцями за відвантажену продукцію 60000 31 Відображено собівартість реалізованої продукції (вся готова продукція реалізована зі складу ? 32 Списано собівартість реалізованої продукції на фінансові результати ? 33 Списані адміністративні витрати ? 34 Списані збутові витрати ? 35 Списаний дохід від реалізації ? 36 Розрахований та відображений фінансовий результат за місяць ?
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.