курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Бухгалтерский учет", решение задач по предмету "Бухгалтерский учет", контрольные по предмету "Бухгалтерский учет", дипломые работы по предмету "Бухгалтерский учет", курсовые работы по предмету "Бухгалтерский учет".
Количество готовых работ по предмету "Бухгалтерский учет": 814
Вступ 1. Ознайомлення з виробничо-господарською діяльністю ТОВ «Агат» та організацією обліку. 2. Облік власного капіталу. 3. Облік грошових коштів та розрахунків. 4. Облік оплати праці та страхування. 5. Облік виробничих запасів. 6. Облік основних засобів та інших необоротних активів. 7. Облік довгострокових та поточних зобов*язань. 8. Облік витрат. 9. Облік готової продукції (товарів,робіт,послуг)та їх реалізації. 10. Облік доходів та результатів діяльності. 11. Автоматизація обліку на підприємстві. 12. Звітність підприємства. Висновки Література
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОБЛІКУ ПРЯМИХ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО 1.1 Сутність прямих витрат на виробництво і їх характеристика 1.2 Нормативно – правове регулювання обліку прямих витрат на виробництво 1.3 Основні засади ведення обліку прямих витрат на виробництво РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ ПРЯМИХ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО 2.1 Організаційно – економічна характеристика ПАТ «Руськополянський меблевий комбінат» 2.2. Документальне забезпечення обліку прямих витрат на виробництво 2.3. Синтетичний та аналітичний обліку прямих витрат на виробництво та їх відображення в звітності РОЗДІЛ 3 ЗАХОДИ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ОБЛІКУ ПРЯМИХ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
ВСТУП 1. Особливості амортизації інших необоротних матеріальних активів, малоцінних необоротних матеріальних активів, бібліотечних фондів 2. Ліміт залишку готівки в касі 3. Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками. Практична частина
Завдання 1. ТзОВ „Автолев” уклав з банком договір про отримання довгострокового кредиту строком на 2 роки. Загальна сума кредиту 293000 грн. Процентна ставка 25 % річних. Проценти нараховуються і сплачуються щокварталу. Кредит погашається рівними частинами щокварталу із сплатою відповідних процентів. Завдання 2. Згідно з первинними документами з обліку зарплати і доплат за над нормовану роботу, а також наказом за преміювання працівників за жовтень була нарахована зарплата: – адміністративному персоналу – 29300 грн.; – працівникам основного виробництва – 39300 грн.; – працівникам службі збуту – 34300 грн. При цьому зарплату заплановано виплатити: – із каси підприємства – 30%; – із перерахування на картрахунки – 50%; – готовою продукцією – 15%; Депонована зарплата – 1%. Відобразити господарські операції в бухгалтерському обліку підприємства. Завдання 3 ТзОВ „Буд” протягом листопада реалізувало: - будівлю (за попередньою оплатою) – ціна продажу 293000 грн., у тому числі ПДВ 20 %. За даними бухгалтерського обліку, первісна вартість будівлі становить 180000 грн., сума нарахованого зносу (на момент продажу) – 30000 грн.; - програмного забезпечення обліку, первісною вартість 2000 грн. і сумою накопиченого зносу 1110 грн.; - матеріали на суму 12300 грн. Також протягом місяця нарахована заробітна плата бухгалтеру – суміснику 10700 грн.; директору – 11300 грн.; двом працівникам виробництва по 5650 грн. Здійснено нарахування і утримання із заробітної плати у пенсійний фонд та фонди соціального страхування та оплачено всі внески до 20 грудня. Єдиний податок оплачено 22 грудня. Відобразити господарські операції в бухгалтерському обліку підприємства. Завдання 4. ТзОВ „Техноплюс” (за умови попередньої оплати) реалізувало товар вартістю 9720 грн. (в т.ч. ПДВ 20%). Вартість наданих послуг із транспортування товарів склала 196 грн. (в т.ч. ПДВ 20%). Під час приймання товарів покупцем виявлено нестачу з вини ТзОВ „Техноплюс” в сумі 1028 грн. Складено відповідний акт. ТзОВ „Техноплюс” визнав свою вину і у цьому звітному періоді погасив пред’явлену йому претензію: а) шляхом доставки товарів; б) грошовими коштами і відображено коригування сум ПДВ. Відобразити господарські операції в бухгалтерському обліку ТзОВ „Техноплюс”. Завдання 5. Засновник ТзОВ „Техноплюс”, що знаходиться на звичайній системі оподаткування надав своєму підприємству поворотну фінансову допомогу в сумі 113000 грн. Відобразити господарські операції в бухгалтерському обліку підприємства. Завдання 6. У ТзОВ „Буд” – кредиторська заборгованість у сумі 84000 грн. у тому числі: ТзОВ „Автолев” – 60000 грн. (в т.ч. ПДВ 20%) та ТзОВ „Технолюкс” – 24000 грн. (в т.ч. ПДВ 20%). Протягом кварталу підприємством здійснені такі господарські операції: – отримане від постачальника та оплачене обладнання (форма розрахунків – безготівкова) – 60000 грн. (в т.ч. ПДВ 20%).; – отримані спеціальні інструменти, зараховані на баланс як інші необоротні матеріальні активи (отриманий короткостроковий вексель) – 12000 грн. (в т.ч. ПДВ 20%).; – придбано комп’ютерну програму за готівку – 2400 грн. (в т.ч. ПДВ 20%).; – оплачено мобільному операторові за послуги зв’язку (форма розрахунків – безготівкова) – 600 грн. (в т.ч. ПДВ 20%). Після закінчення терміну позовної давності списана в дохід підприємства прострочена кредиторська заборгованість перед ТзОВ „Автолев” та ТзОВ „Технолюкс”. Відобразити господарські операції в бухгалтерському обліку підприємства. Завдання 7. Підприємство ТзОВ „Технолюкс” орендує будівлю у підприєм¬ства ТзОВ „Буд” для офісу (оби¬два підприємства є платниками податку на прибуток і ПДВ). За договором оперативної оренди ТзОВ „Технолюкс” заборгував орендну плату за два місяці у сумі 60000 грн. (у тому числі ПДВ 20%). Договором також передбачено стягнення пені у розмірі 0,01% за кожен день прострочення. Відобразити господарські операції в бухгалтерському обліку підприємства ТзОВ „Технолюкс”. Завдання 8 Загальні збори засновників ТзОВ „Автолев” прийняли рішення про виплату дивідендів у сумі 109300 грн. Відобразити господарські операції в бухгалтерському обліку підприємства. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Вступ Теоретичні питання і задачі №1 1. Облік надходження основних засобів Задача Підприємство придбало (отримало) дозатор універсальний для розфасування густих та кремоподібних компонентів вартістю 28800 грн. (в т.ч. ПДВ 4800 грн.). Джерело фінансування – цільове фінансування Витрати на транспортування: силами автотранспортного господарства підприємства – 200 грн., силами сторонньої організації – 360 грн. Витрати із страхування ризиків доставки устаткування – 500 грн. Об’єкт основних засобів прийнятий і введений в експлуатацію. Завдання: здійснити розрахунок первісної вартості оприбуткованого устаткування та відобразити в обліку підприємства операції з надходження та введення в експлуатацію об’єкта основних засобів. 2. Облік надходження виробничих запасів Задача Підприємство придбало (отримало) картон офсетний (ватман) 300 пачок за ціною 180 грн./ пачка (З ПДВ). Джерело фінансування – безоплатне одержання. Витрати на здійснення вантажувально – розвантажувальних робіт – 250 грн. Завдання: здійснити розрахунок первісної вартості отриманих запасів та відобразити в обліку підприємства операції з їх надходження з урахуванням джерела фінансування та форми розрахунків. 3. Облік розрахунків з підзвітними особами Задача Працівнику відділу постачання видано аванс на відрядження в межах України. Тривалість відрядження визначено згідно з виданими посвідченнями. Після повернення працівник подав до бухгалтерії всі первинні документи, що підтверджують здійснені витрати. Аванс на відрядження – 5500 грн. Строк відрядження – 6 днів Витрати на проїзд до місця відрядження і назад – 250 грн. Витрати на проживання в готелі (за 1 добу) – 300 грн. Строк проживання в готелі (діб) – 4 Кількість разів харчування, внесеного до рахунка за проживання в готелі – 1 Вартість бронювання місця в готелі – 150 грн. Витрати на телефонні переговори – 30 грн. Завдання: відобразити в бухгалтерському обліку розрахункові операції з підзвітними особами, враховуючи те, що під час відрядження вони можуть здійснювати господарські витрати, які призначаються для споживання підприємства, що відрядило працівника, або для особистого споживання відрядженим працівником. Обчислити суми витрат, які відшкодовує і які не відшкодовує підприємство працівнику. Теоретичні питання і задачі №2 1. Облік статутного капіталу Задача Підприємство функціонує 10 років від дня заснування (12.03.2000). Його зареєстрований статутний капітал становить 350 000 грн. Впродовж часу існування на підприємстві відбулась низка подій, які спричинили зміну статутного капіталу. У разі обміну облігацій на акції, а також викупу частини акцій у їх власників емісійний дохід не визнавався. Випуск нових акцій – 46000 грн. Індексація основних засобів – 4000 грн. Зменшення номінальної вартості акцій – 5600 грн. Викуп частини акцій у власників з метою їх анулювання – 12000 грн. Завдання: відобразити в обліку операції із збільшення (зменшення) статутного капіталу підприємства. Визначити розмір статутного капіталу на кінець 2010 р. 2. Облік розрахунків за претензіями, пред’явленими постачальниками Задача Підприємство отримало матеріали на суму 2400 грн. з ПДВ. Воно уклало договір на перевезення матеріалів автотранспортним підприємством. Під час приймання виявлено відсутність частини матеріалів, про що складено відповідний акт. Форма розрахунків з постачальником – передоплата Сума недостачі матеріалів – 180 грн. Претензію виставлено транспортній організації Претензію задоволено, форма задоволення претензії – грошова. Сума неустойки за протермінування поставки матеріалів – 100 грн. 3. Облік нарахування відпускних. Задача Працівникові підприємства надано чергову відпустку у липні строком 26 календарних днів. Розрахунковий період – з липня минулого року по червень поточного. При обчисленні розрахункового періоду слід враховувати кількість календарних днів у році (366), святкові і неробочі дні та кількість календарних днів відпустки без оплати. Оклад працівника становить 2500 грн. (незмінний протягом розрахункового періоду). Липень: квартальна премія – 500 грн., матеріальна допомога на оздоровлення – 500 грн. Серпень: оплата за час перебування у відряджені – 600 грн. Жовтень: квартальна премія – 600 грн., допомога з тимчасової непрацездатності – 180 грн. Січень: квартальна премія – 600 грн. Березень: відпустка за власний рахунок 4 дні Квітень: квартальна премія – 600 грн. Червень: винагорода за винахідництво та раціоналізаторські пропозиції – 200 грн., безкоштовно надані працівникам акції підприємства – 300 грн., компенсація за невикористану відпустку – 280 грн. Завдання: обчислити середньоденний заробіток для нарахування відпускних і суму відпускних та відобразити в обліку їх нарахування та виплату. Список літератури
Користуючись даними, наведеними в таблицях 1 та 2 додатку 2, зробити записи в журналі обліку господарських операцій підприємства за місяць. По кожній операції необхідно визначити кореспонденцію рахунків, здійснити самостійні розрахунки, а результати поставити у колонках, де стоїть знак питання. Усі затрати підприємства у Таблиці 2 поділяються на прямі та адміністративні. Прямі затрати відображаються по дебету рахунка 23 (проводки 27, 29, 39, 41, 43, 45, 48,49), адміністративні затрати відображаються по дебету рахунка 92 (проводки 24, 26, 28, 37,40, 42,44). До прямих затрат віднесені: заробітна плата робітників, відрахування на соціальне страхування від цієї заробітної плати, матеріальні затрати, амортизація виробничого обладнання. До складу адміністративних затрат включені витрати на відрядження адміністративно-управлінського персоналу (АУП), заробітна плата АУП і відрахування на соціальне страхування від цієї заробітної плати, заробітна плата АУП і відрахування на соціальне страхування від цієї заробітної плати. Адміністративні затрати не включаються до собівартості продукції, відносяться до затрат періоду та списуються прямо на рахунок фінансових результатів, (проводка 56). Нарахування податку на прибуток (проводки 57 і 58) здійснюється з податкового обліку. Податок на прибуток відноситься на затрати (рахунок 98) з наступним списанням по дебету рахунка 79 "Фінансові результати". Бухгалтерський прибуток визначається як кредитове сальдо рахунка 791 "Результати основної діяльності". Далі зробити записи в Головній книзі, підрахувати дебетові обороти і визначити залишки по рахунках на кінець місяця. Скласти оборотну відомість за вересень. Користуючись даними Таблиці І журналу обліку господарських операцій та оборотної відомості, заповнити фінансову звітність: - "Баланс" (форма 1), - "Звіт про фінансові результати" (форма 2), - “Звіт про рух грошових коштів” (форма 3), - “Звіт про власний капітал” (форма 4) - «Примітки до фін. Звінтості » (форма 5), - Заповнити податкову (декларація з податку на прибуток, декларація з ПДВ), спеціальну(розрахунок комунального податку,звіт про відрахування в фонд соц. Забезпечення: пенс. Фонд і соц. страх) та статистичну звітність (форма 1 ОЗ, АМОРТИЗАЦІЯ). - провести аналіз фінансового стану підприємства “Омега” за 2ХХХ рік При заповненні форми 1 "Баланс" необхідно звернути особливу увагу на такі моменти: І) у рядках 120 "Незавершене виробництво" і 130 "Готова продукція" до залишків незавершеного виробництва і до вартості готової продукції, відповідно, не включені адміністративні витрати; 2) залишки по рахунках 301 "Каса в національній валюті", 311 "Поточні рахунки в національній валюті" 313 "Інші рахунки в банку в національній валюті" відображаються в-рядку 230; 3) залишки по рахунках 643 "Податкові зобов'язання" і 644 "Податковий кредит", 685 "Розрахунки з іншими кредиторами" відображаються у рядках 250, 610 відповідно. При заповненні форми 2 "Звіт про фінансові результати" необхідно звернути увагу на наступне: 1) у рядку 010 відображаються кредитові обороти рахунка 701 (проводка 52); 2) у рядку 015 відображається ПДВ, який вираховується із доходу (проводка 53); 3) собівартість реалізованої продукції (рядок 040) відображена по дебету рахунка 901 (проводка 54) і списана потім по дебету рахунка 791; до собівартості не включені адміністративні витрати, вони відображені у рядку 070; 4) прибуток від операційної діяльності, одержаний як кредитове сальдо рахунка 791 до відображення податку на прибуток або як різниця між рядками 050 й 070; прибуток від звичайної діяльності (рядок 170) дорівнює прибутку від операційної діяльності, оскільки інші види діяльності в завданні не розглядаються; чистий прибуток (рядок 220), одержаний після вирахування податку на прибуток (рядок 180, проводки 57, 58) з прибутку до оподаткування (рядок 170); 5) для заповнення II розділу форми 2 "Елементи операційних витрат", витрати за елементами визначаються як кредитові обороти відповідних рахунків ("Виробничі запаси", "Розрахунки з оплати праці" тощо), списані в дебет рахунків обліку виробничих та адміністративних витрат -23 і 92. В завданні затрати за елементами визначались відповідно: - матеріальні затрати (рядок 230) - з проводки 46; - затрати на оплату праці (рядок 240) - проводки 26-29; - відрахування на соціальні заходи (рядок 250) - проводки 37-45 (перевірте: рядок 250 повинен дорівнювати 37,74% від рядка 240); - амортизація (рядок 260) - проводка 49; - інші затрати (рядок 270) - проводка 24. Підсумок за рядками 280 повинен відповідати сумі затрат по рахунках 23 і 92. Підсумок за рядками 280 повинен відповідати сумі затрат по рахунках 23 і 92. Вихідні дані для виконання практичного завдання:
Таблиця 1 Залишки на рахунках підприємства “Омега” на початок вересня 2ХХХ р., у грн. Код рахунків Назва рахунків та субрахунків сума 104 Машини та обладнання 79781 131 Знос основних засобів 1550 201 Сировина й матеріали 6000 23 Виробництво 1119 26 Готова продукція 7750 301 Каса в національній валюті 120 311 Поточні рахунки в національній валюті 10096 372 Розрахунки з підзвітними особами 620 375 Розрахунки за відшкодуванням завданих збитків 510 377 Розрахунки з іншими дебіторами 870 40 Статутний капітал 78200 44 Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) 3100 63 Розрахунки з постачальниками та підрядниками 4950 641/1 Розрахунки за податками. Податок на прибуток 1490 641/2 Розрахунки за податками. Податок на додану вартість 592 641/3 Розрахунки за податками. Прибутковий податок з громадян 710 651 Розрахунки за пенсійним забезпеченням 2178 652 Розрахунки за соціальним страхуванням 264 653 Розрахунки за страхуванням на випадок безробіття 132 661 Розрахунки за заробітною платою 12800 662 Розрахунки з депонентами 400 685 Розрахунки з іншими кредиторами 500
Таблиця 2 Господарські операції за вересень 2ХХХ р.
№ з/п Зміст операції сума
1 2 3 1. Отримано в касу з банку на виплату зарплати і оплату витрат на відрядження 15200 2. Видано під звіт з каси 1300 3. Внесено нестачу матеріально відповідальною особою в касу 600 4. Повернено залишок підзвітних сум в касу 500 5. Виплачено заробітну плату з каси 12800 6. Виплачено депоновану заробітну плату з каси 400 7. Повернено кошти на поточний рахунок з каси 1680 8. Отримано від покупців на поточний рахунок за розрахунками за продукцію 68000 9. Оплачено рахунки постачальника з поточного рахунку 13200 10. Перераховано платежі з поточного рахунку (наразі застосовується єдиний соціальний внесок): Єдиний соціальний внесок 4224 11. Єдиний соціальний внесок 383 12. Єдиний соціальний внесок 256 13. Єдиний соціальний внесок 56 14. прибутковий податок з громадян 1400 15. профспілкові внески 128 16. Аліменти 534 17. Зараховано на поточний рахунок короткострокову позику банку 8000 18. Перераховано з поточного рахунку на відкриття акредитиву 11600 19. Перераховано з поточного рахунку до бюджету ПДВ 592 20. Перераховано з поточного рахунку податок на прибуток 1490 21. Погашено дебіторську заборгованість інших дебіторов 1000 22. Оплачено рахунок постачальника з акредитиву (передоплата) 4320 23. Відображено податковий кредит з ПДВ 720 24. Списано витрати на відрядження працівника АУП 1300 25. Придбано матеріали підзвітною особою 240 26. Нараховано: основна заробітна плата АУП 6436 27. основна заробітна плата робітникам 6160 28. премія працівникам АУП 3218 29. премія робітникам 2900 30. оплата тимчасової непрацездатності за рахунок ФСС 364 31. Утримано: прибутковий податок з громадян 2123 32. Єдиний соціальний внесок 462,11 35. профспілкові внески 183,6 36. аліменти 533,8 37. Нараховано страхові внески до фондів: Єдиний соціальний внесок від зарплати та премій АУП 3495,69 39 Єдиний соціальний внесок від зарплати та премій робітників 3364,88 46 Оприбутковано матеріали 14400 47 Відображено податковий кредит 2880 48 Передано матеріали у виробництво 1440 49 Нараховано амортизацію виробничого обладнання 1206 50 Передано на склад готову продукцію по фактичній собівартості 28688 51 Відображено собівартість реалізованої продукції 35832 52 Відображено реалізацію продукції 75680 53 Відображено податкове зобов`язання з ПДВ 12613 54 Списано собівартість реалізованої продукції на фінансовий результат 35832 55 Списано дохід від реалізації 63067 56 Списано адміністративні витрати 14539,5 57 Нараховано податок на прибуток 3173,88 58 Списано податок на прибуток на фінансовий результат 3173,88 59 Списано нерозподілений прибуток 9521,62
Контрольна робота виконується слухачем самостійно і представляє собою наскрізну задачу з розв’язком, який завершується складанням звітності (Балансу та Звіту про фінансові результати). Підготовлені для контрольної роботи матеріали можуть бути використані для написання курсової роботи з “Фінансового обліку”. Для виконання контрольної роботи необхідно 1. Обрати вид діяльності та форму організації підприємства (допускається в якості прикладу обрати підприємство, на якому працює слухач (найкращий варіант), підконтрольне підприємство (якщо слухач працює в контролюючому органі) або умовне підприємство, діяльність якого – результат творчого пошуку слухача). 2. Навести коротку характеристику діяльності (які для її забезпечення потрібні засоби і предмети праці, скільки праюючих). 3. Передбачити показники для заповнення Балансу (ф. 1) та Звіту про фінансові результати (ф. 2) на початок звітного періоду. Звітний період – квартал. 4. Навести журнал реєстрації господарських операцій, що відбулись у звітному періоді, в якому передбачити діяльність в розрізі господарських процесів – придбання, виробництво, реалізація (визначення фінансових результатів). Журнал побудувати за наступною формою: Журнал реєстрації господарських операцій ТзОВ “Обрій” за IV-й кв. 2007 р. № з/п Первинний документ Зміст операції Сума, грн. Кореспонденція рахунків Дебет Кредит
Можлива альтернативна форма журналу, в якій збережені вказані реквізити. Нарахування заробітної плати та відрахувань на соціальні заходи допускається відображати одною проводкою. Аналітичний облік передбачити за рахунками (як мінімум) 23 “Виробництво”, 26 “Готова продукція”. 5. Відобразити розноску сум господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку (допускається заповнення як облікових регістрів, так і Т-рахунків). 6. Навести оборотну відомість по синтетичних рахунках за звітний період (оборотний баланс). 7. Скласти Баланс (ф. 1) та Звіт про фінансові результати (ф. 2) на кінець звітного періоду (можна використовувати форми, в яких наведені початкові залишки). Робота підшивається у звичайному порядку.
1. Документальне оформлення надходження товарів на оптові склади і бази 2. Облік посередницької діяльності 3. Облік торгових націнок Практичне завдання Підприємство "Альфа" займається роздрібною торгівлею. При розв'язанні одного з варіантів практичного завдання необхідно: 1. За даними таблиці № 1 скласти двосторонній сальдовий баланс (форма приведена у додатку 1). 2. Скласти бухгалтерські проводки на господарські операції за поточний місяць (вихідні дані наведені у таблиці 2) і записати їх в реєстраційний журнал господарських операцій (форма приведена у додатку 2). 3. Підрахувати обороти за місяць по дебету та кредиту кожного рахунку та визначити залишки на 1 _______ 20__р. 4. Скласти оборотний баланс по синтетичним рахункам (форма приведена у додатку 3). 5. На основі оборотної відомості скласти баланс підприємства "Альфа” на 1______ 20__р.
Вихідна інформація для розв’язання практичного завдання Таблиця 1 Залишки на рахунках підприємства "Альфа" на 1 _______ 20.. р. Код рахунку Назва рахунків та субрахунків Варіанти практичного завдання 104 Машини та обладнання 55000 281 Товари на складі 13000 282 Товари в торгівлі 35000 284 Тара під товарами 1200 285 Торгова націнка 11000 301 Каса в національній валюті 400 311 Поточні рахунки в національній валюті 35400 372 Розрахунки з підзвітами особами 400 40 Статутний капітал 52100 441 Прибуток нерозподілений 4400 501 Кредити банку 55000 631 Розрахунки з вітчизняними постачальниками 6100 641 Розрахунки за податками 6000 657\1 За єдиним внеском на заробітну плату 2000 661 Розрахунки з оплати праці 3800
Таблиця 2 Господарські операції підприємства "Альфа " за ______ 20__р. № з\п Зміст господарської операції 2 -й 1 2 3 1. Оплачено за товари постачальнику 120000 2. Оприбутковано товари на склад від постачальника -у сумі без ПДВ - сума ПДВ у ціні товарів
100000 20000 3 Передано товари зі складу у роздрібну торгівлю 100000 4. Проведено торгову націнку підприємства до роздрібної ціни 47500 5. Здійснено внутрішнє переміщення товарів з магазину на склад 3000 6. Списання торгової націнки з внутрішнього переміщення товарів 1400 7. Відображено виручку від реалізації товарів , що надійшла до каси 169100 8. ПДВ у сумі реалізації 28190 9. Здано в банк виручку від реалізації товарів 169100 10. Нараховано зарплату: -продавцям; -адміністративно-управлінському персоналу 6000
4000 11. Відрахування на соціальні заходи на зарплату продавців на: - єдиний соціальний внесок
?
12. Відраховано на соціальні заходи на зарплату адміністративно-управлінського персоналу на: - єдиний соціальний внесок
? 13. Витрати на аренду приміщення : - торгівельного залу; - адміністративного приміщення 6000 2000 14. Витрати на послуги зв’язку 1000 15. Амортизація основних засобів: - торгівельного обладнання, - офісної оргтехніки 1500 500 16. Оприбуткування МШП терміном служби менше 12 місяців 3000 17. Передача МШП терміном служби менше 12 місяців в експлуатацію 3000 18. Списання виручки для формування фінансового результату (сума виручки без ПДВ) ? 19. Списання націнки на реалізовані товари (за розрахунком середньої націнки) додаток 4 ? 20. Списується собівартість реалізованих товарів (сума виручки мінус націнка за розрахунком) ? 21. Відноситься на результат основної діяльності собівартість реалізованих товарів ? 22. Списано адміністративні витрати ? 23. Списано витрати на збут ? 24. Відображення результату основної діяльності (різниця між кредитовим і дебетовим оборотом по рахункам 791) ? ОБОРОТ за місяць
Завдання № 1 На підставі даних для виконання завдання: • заповнити журнал господарських операцій; • заповнити головну книгу; • скласти оборотну відомість. : Дані для виконання. Таблиця 1. Залишки по синтетичних рахунках на 1 вересня 200....р № п/п Назва рахунку Дт Кт 1 Основні засоби 990000 2 Знос основних засобів 158553 3 Матеріали 56700 4 Паливо 10500 5 Незавершене виробництво 52000 6 Готова продукція 8850 7 Каса 75 8 Поточний рахунок 136608 9 Розрахунки з постачальниками 62500 10 Розрахунки з бюджетом 6000 11 Розрахунки по страхуванню 4500 12 Розрахунки по оплаті праці 24000 13 Розрахунки з підзвітними особами 270 14 Розрахунки з різними кредиторами 4200 15 Нерозподілений прибуток 120000 16 Статутний капітал 856500 17 Довгострокові кредити банків 5250 18 Короткострокові кредити банку 13500 РАЗОМ: 1255003 1255003
Таблиця 2. Журнал господарських операцій № п/п Зміст господарської операції Варіант 5 1 Оприбутковано на склад матеріали. 61500 2 Відображена сума ПДВ з придбаних матеріалів ? 3 Рахунок постачальника за матеріали сплачено ? 4 Оприбутковано на склад обладнання, що не потребує монтажу 23000 5 Відображено суму ПДВ щодо обладнання ? ? 6 Сплачено постачальникам за обладнання в повному обсязі ? 7 Оприбутковано на склад від постачальника - фурнітуру 5700 8 Відображено суму ПДВ 9 В виробництво надійшли матеріали 58500 10 Сплачено постачальникам за фурнітуру в повному обсязі ? 11 Нарахована заробітна плата робітникам: а) основного виробництва 28250
б) допоміжного виробництва - в) робітникам відділу збуту 6300 г) адміністративному персоналу 6300 12 Із зарплати проведено утримання: - податку з доходів фізичних осіб ?
- в пенсійний фонд ? - в фонд соціального старування ? -в фонд соціального страхування по безробіттю ? 13 Проведено нарахування до пенсійного фонду: а) основного виробництва б) допоміжного виробництва в)робітникам відділу збуту г) адміністративному персоналу ? ?
14 Проведено нарахування до фонду-соціального страхування: а) основного виробництва б)загальнозаводського персоналу в) робітникам відділу збуту г) адміністративного персоналу ??
15 Проведено нарахування до фонду соціального страхування по безробіттю: а) основного виробництва б) допоміжного виробництва в)робітникам відділу збуту г) адміністративному персоналу ? ? 16 Списано палива на технологічні цілі 1810
17 Затверджено авансовий звіт та затрати, списані на загальногосподарські цілі 260
18 Невикористану підзвітну суму повернено через: а) касу (вар. 1,2,3,4,5) б) утримано із заробітної плати (вар. 6,7,9.10) ?
19 Перевитрати по звітних сумах відшкодовано із каси (вар.8) ? 20 Списано в кінці місяця загальновиробничі витрати на основне виробництво ?
21 Випущено і здано на склад готову продукцію за фактичною собівартістю ? 22 Списано собівартість реалізованої продукції ? 23 Відвантажено зі складу готову продукцію 250000 24 Відображено суму ПДВ з реалізованої продукції ? 25 Отримано короткостроковий кредит на поточний рахунок 204000 26 В касу надійшли кошти 250 27 Видано під звіт на господарські потреби 150 28 Надійшли кошти за відвантажену продукцію ? 29 Списано на фінансовий результат дохід від реалізації продукції ? 30 З поточного рахунку до каси надійшли кошти для виплати заробітної плати ?
31 З каси виплачена заробітна плата робітникам: а) основного виробництва б)загальнозаводського персоналу в) робітникам відділу збуту г) адміністративного персоналу ?
32 Списано на фінансовий результат витрати на збут ? 33 Списано на фінансовий результат адміністративні витрати ? 34 Перерахувати до бюджету податок з доходів фізичних осіб ? 35 Перерахувати кошти до фондів: державного страхування ? 36 Списано на фінансовий результат собівартість готової продукції ? 37 Нараховано податок на прибуток ? ? 38 Списано нерозподілений прибуток ?
Завдання №2 Скласти баланс (форма №1), використовуючи стандартну форму.
Вступ 1. Облік фінансових витрат 2. Облік втрат від участі в капіталі 3. Облік інших витрат 4. Облік витрат від надзвичайних подій Список використаних джерел
Завдання 1. Розробити для підприємства перелік форм первинних документів і облікових регістрів з обліку праці і заробітної плати. Таблиця руху первинного документа Табель обліку робочого часу Наряд на відрядну роботу Листок обліку простоїв Розрахунково – платіжна відомість Скласти графік документообігу. Завдання 2. Розробити для підприємства робочий план рахунків з обліку доходів. Завдання 3. Вкажіть права, обов’язки та відповідальність Бухгалтера з обліку розрахунків з дебіторами і кредиторами Завдання 4. Вказати, які доходи оподатковуються податком на доходи фізичних осіб: Завдання 5.
Розрахувати податок на прибуток: Підприємство у 2 кварталі 2011р. здійснило наступні операції: - у підприємства в наявності є наступні основні засоби, що введені в експлуатацію в березні 2011 р.: - верстат – 17 тис.грн, строк використання 5 років; - меблі – 10 тис.грн., строк використання 4 роки. - відвантажено товари – 200 тис.грн. з ПДВ; - списано собівартість відвантажених товарів – 56 тис.грн; - нараховано роялті на право користування НМА нерезиденту, що має офшорний статус – 15 тис.грн.; - отримано попередню оплати за продукцію – 60 тис.грн. з ПДВ; - Отримано неустойку за невиконання договірних зобов’язань в сумі 2 тис.грн. Довідково: методи використання амортизації – прямолінійний.
1. На підставі кореспонденції рахунків визначте зміст господарських операцій та визначити їх вплив на баланс підприємства: 1) Д-т 30 - К-т 31; 4) Д-т 24 - К-т 23; 7) Д-т 31 - К-т 36; 2) Д-т 31 - К-т 37; 5) Д-т 10 - К-т 46; 8) Д-т 91 - К-т 20; 3) Д-т 23 - К-т 20; 6) Д-т 92 - К-т 13; 9) Д-т 92 - К-т 66.
Вправа 9
1.) На підставі наведених даних складіть баланс підприємства (грн.): статутний капітал - 90000; довгострокова позика банку - 2000; поточний рахунок в банку - 50000; неоплачений капітал – 20000; основні засоби – 20000; розрахунки по заробітній платі – 8000; нематеріальні активи – 9700; розрахунки за страхування – 2700; матеріали – 2200; витрати майбутніх періодів – 800.
2.) Наведіть кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку: - До каси підприємства з поточного рахунку направлені грошові кошти - 8700 грн. - З поточного рахунку погашена заборгованість по довгостроковій позиці банку на суму 2000 грн. - З каси підприємства видана заробітна плата працівникам підприємства – 8000 грн. - Нараховано знос транспортних засобів на суму 1400 грн. - Нарахована заробітна плата робітникам виробництва – 5000 грн. - Проведені нарахування на зарплату робітників виробництва – 1847 грн. - В касу підприємства надійшли грошові кошти як внесок до статутного капіталу засновниками – 20000 грн. - З поточного рахунку перераховані грошові кошти в погашення заборгованості по соціальному страхуванню – 2700 грн. - З каси підприємства видані грошові кошти під звітній особі – 700 грн. 3.) Скласти оборотно-сальдову відомість та баланс підприємства на початок та на кінець місяця
ЗАДАЧА Нарахувати оплату за 5 днів тимчасової непрацездатності, якщо заробітна плата за 6 місяців складає 11500 грн. Режим роботи 5 днів на тиждень.
ЗАДАЧА Від замовника надійшла передоплата в сумі 12 000 грн. Кошторисна вартість об’єкта 8 500 грн., фактична собівартість 8 600 грн. Визначити фінансовий результат діяльності генпідрядника і зробити відповідні бухгалтерські проведення. ЗАДАЧА Від постачальника на автопідприємство надійшло паливо вартістю 12 000 грн. з ПДВ. Зробити господарські проведення. ЗАДАЧА Нарахувати оплату за дні тимчасової непрацездатності з 2 по 12 січня 2010 року. Якщо стаж роботи працівника бухгалтерії 6 років 11 місяців. Зарплата відповідно за : 12 - 2400 грн., 11 - 2350 грн., 10 - 2750 грн., 9 - 2200 грн. і 7 - 2400 грн. Оплату відобразити на рахунках обліку згідно чинного законодавства.
ЗАДАЧА Зареєстрований статут АТ 1 200 000 грн., 20% акцій продані за номінальною вартістю; 35% - за ціною, яка вища номінальної на 15%; 10% - за ціною, яка менша номінальної на 20%; 25% - утримано з заробітної плати. Зробити проведення.
Згідно з наведеними даними заповнити Баланс ( форма № 1) :
№ Показник Сума , грн. 1 Сальдо по рахунку 10 21000 2 Сальдо по рахунку 111 6200 3 Сальдо по рахунку 12 19000 4 Сальдо по рахунку 13 15000 5 Сальдо по рахунку 142 6 Сальдо по рахунку 201 7200 7 Сальдо по рахунку 207 8 Сальдо по рахунку 23 9 Сальдо по рахунку 26 4000 10 Сальдо по рахунку 28 800 11 Сальдо по рахунку 301 60 12 Сальдо по рахунку 311 80 13 Сальдо по рахунку 312 2940 14 Сальдо по рахунку 34 1000 15 Сальдо по рахунку 371 16 Сальдо по рахунку 372 50 17 Сальдо по рахунку 39 18 Сальдо по рахунку 40 37030 19 Сальдо по рахунку 42 20 Сальдо по рахунку 441 2300 21 Сальдо по рахунку 442 22 Сальдо по рахунку 50 1100 23 Сальдо по рахунку 51 24 Сальдо по рахунку 60 1500 25 Сальдо по рахунку 66 3400 26 Сальдо по рахунку 685 2000 Валюта балансу 47330
Задача 2
Згідно з наведеними даними заповнити Звіт про фінансові результати. Підприємство ТзОВ « Асторія» займається виробничою діяльністю. За звітний період по підприємству є такі данні ( грн.)
Показники За звітний період Разом В тому числі Виробництво Збут Управління
Заробітна плата : - робітників 12000 12000 - персоналу управління цехами 2500 2500 - персоналу управління підприємством 6500 2400 4100 Нарахування на заробітну плату: - робітників 4500 4500 - персоналу управління цехами 938 938 - персоналу управління підприємством 2438 900 1538 Собівартість витрачених матеріалів 38700 33000 4200 1500 Амортизація основних засобів 3382 2362 300 720 Витрати на оренду основних засобів 800 800 Відсотки за банківський кредит 4542 Витрати на рекламу 3200 3200 Витрати на доставку реалізованої продукції ( за послуги транспортної організації) 900 900 Разом 55300 11900 8658 Вартість реалізованої продукції (з ПДВ) 120000
ЗАВДАННЯ 3
Матеріальне забезпечення: 1. Журнал реєстрації господарських операцій за різними видами діяльності (табл.1). 2. Таблиця для розрахунку собівартості реалізованої продукції (табл.2). 3. Таблиця для розрахунку податку на прибуток за даними фінансового обліку (табл.3) 4. Таблиця визначення податку на прибуток до сплати в бюджет (табл.4) 5. Таблиця для визначення фінансового результату (табл.5). 6. Журнал № 6.
Завдання та методичні вказівки: 1. На підставі наведених даних у таблицях 1 відобразити господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку. 2. У таблиці 2 розрахувати собівартість реалізованої продукції записати відповідні суми до журналу господарських операцій. 3. У таблиці 3 зробити розрахунок податку на прибуток за даними фінансового обліку. 4. У таблиці 4, використовуючи відповідні суми з таблиці 3, зробити розрахунок податку на прибуток до сплати в бюджет за двома варіантами. Записати відповідні суми до журналу господарських операцій 5. У таблиці 5 зробити розрахунок фінансового результату діяльності підприємства. Зробити відповідні записи у журналі господарських операцій. 6. Зробити відповідні бухгалтерські записи у журналі № 6.
Таблиця 1 Журнал реєстрації господарських операцій
№ Зміст операції Сума 1 Реалізовано підприємству “Приват” готову продукцію (з ПДВ): - жіночі костюми - чоловічі костюми - податкові зобов’язання (визначити) (3216+5840)/6 = 1509,33 3216 5840 1509,33 2 Надано послуги фізичним особам з ремонту одягу (за касовим методом), оплата в касу підприємства: - податкові зобов’язання (визначити) 400/6 = 66,67 400 66,67 400 3 Нарахована сума відшкодування нестачі винною особою - податкові зобов’язання (визначити) (240+240*0,2)*2 = 576 576-240= 336 240 240 576 336 336 240 4 Одержано на рахунок в банку від боржника пеня за прострочку поставки товарів згідно заключеного договору 120 5 Безоплатно одержані матеріали 140 6 Одержано на рахунок в банку страховку у зв’язку з пожежею 3800 7 Оприбутковано на склад дерев’яні відходи від ліквідації столу 3,60 8 Реалізовано магазину "Еліт" жіночий костюм - податкові зобов’язання 384/6 = 64 384 64
9 Оприбутковано на склад лишки паперу виявленої при інвентаризації 24 10 Реалізовано за готівку, що надійшла в касу підприємства, приватному підприємцю Макаренко О.М. готову продукцію - податкові зобов’язання (визначити) 276/6 = 46 276 46 11 Списано на фінансові результати доходи від: - реалізації готової продукції (р.1, 8, 10) 3216+5840-1509,33+384-64+276-46 - надання послуг з ремонту одягу 400-66,67 - відшкодування нестач - одержаної пені 120 - безоплатно одержаних активів 140 - одержаної страховки 3800 - оприбуткованих відходів 3,6 - оприбуткованих лишків паперу 24 8096,67
333,33
120
140
3800
3,6
24 12 Списано на фінансові результати собівартість реалізованої продукції (на підставі даних таблиці 2) 8048 8048 13 Списано на фінансові результати собівартість послуг ремонту 1712 1712 14 Списано на фінансові результати вартість нестачі виробничих запасів -
15 Списано на фінансові результати: - адміністративні витрати - витрати на збут 3216 2477 16 Нараховано податок на прибуток (табл.3, 4 варіант 1) 880 17 Списано витрати з податку на прибуток на фінансові результати 880 18 Визначено фінансовий результат (за даними таблиці 5) 3815,4
1. Дати відповідь на запитання: 1. Документальне оформлення та облік виручки від реалізації туристичних послуг у турагента 2. Вказати кореспонденцію рахунків та первинні документи на підставі наведених господарських операцій. 1. Нараховано за оренду приміщення офісу. 2. Нараховано знос основних засобів загальногосподарського призначення. 3. Отримано послуги від пансіонату за проживання туристів. 4. Списано собівартість наданих туристичних послуг. 5. Списано 1/3 квартальної суми за оренду приміщення офісу, що було раніше віднесено на витрати майбутніх періодів. 6. Нарахована амортизація нематеріальних активів. 7. Нараховано заборгованість по лізингу. 8. Нараховано знос по виробничим основним фондом. 9. Нараховано заборгованість АТП за отримані транспортні послуги. 10. Нараховано заборгованість авіакомпанії за послуги по чартерному перевезенню туристів в державу дальнього зарубіжжя.
1. Аудиторський огляд документів і використання експертних оцінок під час аудиту Тест Ризик виявлення – це: 1) помилки, недоліки, які можуть бути допущені в результаті діяльності підприємства: 2) ризик нежиттєздатності бізнесу клієнта аудитора; 3) ризик того, що в ході аудиторської перевірки суттєві помилки в фінансовій звітності клієнта можуть залишитись невиявленими; 4) невпевненість того, що суттєва недостовірна інформація не буде виявлена або своєчасно попереджена системою внутрішнього контролю. Список використаної літератури
На підставі залишків на рахунках бухгалтерського обліку ТзОВ “Будсервіс” станом на 30 вересня поточного року (додаток 1) та даних журналу реєстрації господарських операцій необхідно: 1) визначити первинні документи, проставити кореспонденцію рахунків та розрахувати відповідні суми в журналі реєстрації господарських операцій підприємства та таблиці, наведеної в додатку 2 на підставі варіантів за операціями №10 та №12, які зосереджені в додатку 3; 2) скласти оборотну відомість за рахунками синтетичного обліку за формою, наведеною в додатку 4; 3) скласти Баланс підприємства на кінець року (форма 1); 4) скласти Звіт про фінансові результати (форма 2).
Дані про підприємство. Назва Товариство з обмеженою відповідальністю “Омега” Юридична адреса м. Дніпродзержинськ, вул. Райська, 15 Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 21876541 Обслуговуючий банк ПАБ «Приватбанк», МФО 305299 Поточний рахунок 26004400999124 Вид діяльності Виробництво металоконструкцій Директор Старков Михайло Валентинович Головний бухгалтер ПІБ студента
Журнал реєстрації господарських операцій ТОВ “Омега” за ІV квартал 20__ р. Зміст господарських операцій Сума, грн.
1. Здійснена передоплата постачальнику за матеріали 2000 2. Відображений податковий кредит на суму ПДВ 333 3. Оприбутковані матеріали, які надійшли від постачальників 1667 4. Списана сума податкового кредиту 333 4а. Здійснений взаємозалік за рахунками 2000 5. Оприбутковано придбаний автомобіль 8000 6. Відображена сума податкового кредиту з ПДВ 1600 7. Нараховано і сплачено за реєстрацію автомобіля 240 240 8. Сплачено постачальнику за придбаний автомобіль 9600 9. Зарахування придбаного автомобіля до складу основних засобів 8000 10. Передані матеріали у виробництво 3500 11. Списано на загальногосподарські потреби паливо, яке знаходиться на складі підприємства 350 12. Нарахована заробітна плата працівникам підприємства: а) робітникам основного виробництва 12100 б) загальновиробничому персоналу 5720 в) адміністративно-управлінському персоналу 2000 г) працівникам, зайнятим збутом і реалізацією продукції 1700 13. Утримані із заробітної плати: а) ЄСВ (3,6%)
б) ПДФО
14. Нарахування на заробітну плату: 14.1. ЄСВ (умовно 36,8%):
а) робітникам основного виробництва б) загальновиробничому персоналу в) адміністративно-управлінському персоналу г) працівникам, зайнятим збутом і реалізацією продукції 15. З поточного рахунку у банку здійснено перерахування податків та внесків: а) ЄСВ
б) ПДФО 16. Надійшла і оприбуткована до каси готівка із банку на виплату заробітної плати 12000 17. Виплачена працівникам підприємства заробітна плата 12000 18. Нарахована амортизація основних виробничих засобів 200 19. Нарахована орендна плата адміністративного будинку 300 20. Отриманий короткостроковий кредит банку на поточний рахунок 30000 21. Нараховані та сплачені відсотки з банківського кредиту 700 700 22. Між об’єктами виробництва розподілені накладні витрати (розподіл здійснений умовно) 5500 23. Списані нерозподілені накладні витрати
24. Списані на фінансові результати: - адміністративні витрати
- витрати на збут
25. Відправлена до складу із виробництва готова продукція (залишки НЗВ відсутні) 26. Відвантажена покупцю продукція 42000 27. Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ 7000 28. Списання суми з рахунку 701 у порядку закриття 35000 29. Списана в реалізацію відвантажена продукція за фактичною собівартістю 30. Надійшли кошти за реалізовану продукцію на поточний рахунок 42000 31. Нарахований і списаний податок на прибуток (19%)
32. Визначено фінансовий результат від реалізації: 33. Сплачений податок на прибуток
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РІЗНИХ ФОРМ ВЛАСНОСТІ 1.1. Сутність статутного капіталу та особливості його формування на підприємствах різних форм власності 1.2. Нормативно – правове регулювання обліку статутного капіталу 1.3. Методологічні засади обліку статутного капіталу на підприємстві РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ОБЛІКУ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ НА ПАТ «РУСЬКОПОЛЯНСЬКИЙ МЕБЛЕВИЙ КОМБІНАТ» 2.1. Організаційно – економічна характеристика ПАТ «Руськополянський меблевий комбінат» 2.2. Документальне забезпечення обліку статутного капіталу підприємства 2.3. Аналітичний та синтетичний облік статутного капіталу підприємства РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Удосконалення методології складання звіту про власний капітал 3.2. Вплив зміни методології на відображення статутного капіталу в звітності підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
На балансі підприємства значиться об’єкт основних засобів,причому - Його первісна вартість -30000 грн, - Сума нарахованого зносу -5000 грн. - справедлива вартість об’єкта становить 35000 грн. У зв’язку з цим прийнято рішення про переоцінку вартості об’єкта основних засобів. Для цього об’єкта основних засобів здійснена преоцінка є першою. Розрахувати індекс переоцінки. Розрахувати «нову» первісну вартість і «нову» суму зносу. Розрахувати суму дооцінки первісної вартості та зносу. Відобразити господарську операцію в бухгалтерському обліку.
ЗАВДАННЯ 1 10.04 підприємство імпортувало товари вартість 4000 дол. Курс НБУ на момент отримання товарів складав 8,31 грн. за долар. На митниці були сплачені: - мито 2 %; - митний збір 0,2 %; На суму ПДВ підприємством був виданий митним органом вексель. Оплата товарів була здійснена 30.04. за долар, балансова вартість іноземної валюти, сплаченою іноземному постачальнику, становить 8,27 грн. за долар. Відобразити операції в бухгалтерському обліку в таблиці. ЗАВДАННЯ 2 Що не належить до основних завдань обліку ЗЕД: а) облік наявності та руху матеріальних та нематеріальних активів; б) облік дебіторської та кредиторської заборгованості; в) облік розрахункових операцій; г) облік звітних сум за зовнішньоекономічними операціями.
ЗАВДАННЯ 1 Необхідно: - закрити рахунок 79 «Фінансові результати»; - визначити фінансові результати від продажу продукції; - скласти відповідні бухгалтерські проводки (за допомогою таблиці); Дані для виконання: Оприбутковано продукцію за фактичною собівартістю 200 грн., зараховано на поточний рахунок кошти від продажу продукції 380 грн., списано витрати на збут 50 грн., списано адміністративні витрати 20 грн. Визначено суму ПДВ згідно чинного законодавства - ?. Нараховано акцизний податок – 40 грн.
Задача 4 Записати у схемі рахунків за операціями заводу “Оріон” суми залишків на 1 січня.
Основні засоби – 84000 матеріали – 5450 поточний рахунок у банку - 5100 розрахунки з оплати праці – 1400 Статутний фонд (капітал) – 91000 Фінансові результати (прибуток) – 600 цільові фонди - 1550 Баланс - 94550
Накреслити схеми рахунків у формі букви “Т”, записати наведені суми залишків відповідно за дебетом або кредитом рахунку. Після цього скласти реєстраційний журнал господарських операцій; встановити кореспонденцію рахунків за кожною з них, користуючись Планом рахунків; підбити підсумок реєстраційного журналу. Записати кореспонденцію на схеми. Знайти дебетові та кредитові обороти, вивести сальдо. Скласти баланс на 1 лютого. Реєстраційний журнал господарських операцій скласти за наведеною далі формою. Реєстраційний журнал господарських операцій за місяць № Зміст операції Кореспондентські рахунки Сума, грн. дебет кредит часткова загальна
Господарські операції заводу «Оріон» за січень, грн. 1. Одержано в касу з поточного рахунка - 1500 2. Видана з каси заробітна плата працівникам – 1400 3. Видано з каси підзвіт на господарські витрати – 80 4. Прийняті в касу залишки підзвітних сум – 10 5. Внесено на поточний рахунок залишок грошей у касі – 50 6. Надійшли на склад від постачальників матеріали – 3000 7. Зараховано на поточний рахунок кредит банку – 2000 8. Відпущено на виробництво матеріали зі складу – 1600 9. Перераховано з поточного рахунку для погашення заборгованості постачальникам за матеріали – 2800 10. Нараховано до сплати постачальникам за рахунок цільового фонду – 700 11. Перераховано з поточного рахунку для погашення заборгованості банку за короткостроковими кредитами – 1900 Разом - 15020 Задача 8 1. Записати у схеми рахунків за операціями заводу “Прогрес” початкові залишки за даними балансу. Баланс заводу «Прогрес» на 1 лютого Актив Пассив Стаття балансу Сума, грн. Стаття балансу Сума, грн. Основні засоби 1138200 Статутний капітал 1330000 Матеріали 194000 Прибуток 59000 Поточний рахунок у банку 95000 Розрахунки з оплати праці 37000 Розрахунки з підзвітними особами 200 Розрахунки з кредиторами 2700 Розрахунки з дебіторами 1300 Разом 1428700 1428700
2. Записати в реєстраційний журнал операції заводу “Прогрес” за лютий: 1) одержано в касу: з поточного рахунка — 25800 грн і від підзвітної особи невикористані аванси — 200 грн, разом — 26000 грн; 2) надійшли на склад від постачальників матеріали на суму 48300 грн, паливо — 11700 грн, разом — 60000 грн; 3) зараховано на поточний рахунок: короткостроковий кредит банку — 27000 грн, від дебіторів — 1300 грн, внесок готівки з каси — 300 грн, разом — 28600 грн; 4) перераховано з поточного рахунка: для погашення заборгованості остачальникам — 21000 грн, кредиторам — 1900 грн, для погашення кредиту банку — 15000 грн, разом — 37900 грн; 5) видано з поточного рахунка готівкою: на заробітну плату — 12000 грн, господарські потреби — 800 грн, разом — 12800 грн; 6) відпущено зі складу й витрачено на виробництво матеріалів — 12500 грн, палива — 4400 грн, разом — 16900 грн; 7) видано з каси: заробітна плата — 37000 грн, під звіт на господарські потреби — 500 грн, кредиторам для погашення заборгованості — 800 грн, внесено на поточний ахунок — 200 грн, разом — 38500 грн. Задача 10 1. Відкрити схеми синтетичних та аналітичних рахунків і записати в них початкові залишки. 2. Записати операції послідовно в реєстраційний журнал і схеми синтетичних розрахунків; скласти за ними оборотні відомості і баланс. Баланс швейної фабрики «Володарка» на 1 лютого Актив Пасив Стаття балансу Сума, грн. Стаття балансу Сума, грн. Основні засоби 3471350 Статутний капітал 3756800 Сировина та матеріали 237500 Прибуток 43600 Виробництво 42600 Короткостроковий кредит банку 23000 Готова продукція 28300 Розрахунки за податками 400 Поточний рахунок у банку 43400 Розрахунки з підзвітними особами 650 Разом 3823800 3823800
Виписка з документів за операціями фабрики за лютий: 1. Вимоги № 76–90. Відпущено зі складу на виробництво матеріали — 164800 грн. 2. Прибуткові ордери № 39–47. Надійшли на склад від заводу “Аналог“ за платіжною вимогою № 319 матеріали — 148700 грн. 3. Авансовий звіт № 7 Бровка П. П. На витрати з відвантаження покупцям продукції — 410 грн, на доставку матеріалів, що надійшли на склад, — 240 грн, разом — 650 грн. 4. Платіжна вимога № 271 АТП-2 за перевезення: матеріалів, що надійшли на склад від постачальників, — 760 грн, відвантаженої покупцям продукції — 980 грн, разом — 1740 грн. 5. Відомості № 9–17. Нараховано заробітну плату виробничим робітникам за лютий — 98870 грн, утримано із заробітної плати податки для внесення до бюджету — 5000 грн. 6. Накладні № 54–62. Надійшли з цеху на склад не використані у виробництві матеріали — 1800 грн. 7. Платіжна вимога № 307. Енергозбуту за використану на виробництві електроенергію — 5900 грн. 8. Накладні № 54–62. Надійшла на склад готова продукція за фактичною собівартістю (розрахувати суму з урахуванням залишку незавершеного виробництва на кінець місяця — 30000 грн). 9. Виписка з поточного рахунка. Списано для погашення заборгованості за короткостроковим кредитом банку — 23000 грн; сплачені платіжні вимоги постачальників: № 319 заводу “Аналог” за матеріали — 148700 грн, № 271 АТП-2 за перевезення — 1740 грн, перераховано в бюджет за платіжним дорученням № 75 податки, утримані із заробітної плати, — 4900 грн, разом — 178340 грн. 10. Виписка з поточного рахунка. Зараховано від покупців за відвантажену продукцію — 28600 грн. 11. Довідка бухгалтерії. Фактична собівартість оплаченої покупцями продукції — 269000 грн. 12. Довідка бухгалтерії. Списується результат від реалізації продукції за лютий (суму визначити за даними поточного обліку).
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.