курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Маркетинг", решение задач по предмету "Маркетинг", контрольные по предмету "Маркетинг", дипломые работы по предмету "Маркетинг", курсовые работы по предмету "Маркетинг".
Количество готовых работ по предмету "Маркетинг": 240
Вступ 1 Теоретичний розділ 1.1 Характеристика видів маркетингових досліджень 1.2 Аналіз схеми та призначення маркетингової інформаційної системи 1.3 Характеристика експертних систем у маркетинговій діяльності підприємства 1.4 Аналіз моделі поведінки споживачів 1.5 Характеристика методів маркетингових досліджень 1.6 Характеристика методів сегментування ринку 1.7 Характеристика методів дослідження конкурентів 2 Творчій розділ 2.1 Розробка та реалізація методу сегментування 2.2 Розрахунок обсягу вибірки цільового сегменту ринку 2.3 Обґрунтування методу дослідження респондентів цільового ринку 2.4 Обґрунтування методу оцінки конкурентного стану 3 Практичний розділ 3.1 Розробка процедури дослідження цільового ринку 3.2 Реалізація процедури дослідження та обробка отриманих результатів 3.3 Розрахунок конкурентоспроможності фірми 3.4 Розрахунок витрат на реалізацію процедури дослідження 3.5 Розробка рекомендацій Висновок Список літератури Загальний обсяг - 40 стор. Рік - 2004
Вступ І розділ. Сутність планування 1.1. Характеристика планування діяльності підприємства 1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування 1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці 1.4. Особливості планування в економіці України 1.5. Принципи та типи планування в організації 1.6. С истема планів організації ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва 2.1. Цілі та види реклами 2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні 2.3. Методи формування бюджету 2.4. Стратегія реклами 2.5. Фактори рекламного планування ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s 3.1. Маркетингові дослідження 3.2. Реклама 3.3. Mass Media. TV 3.4. Press advertorials 3.5. Аналіз ринку 3.6. Аналіз товару 3.7. Марчендайзінг 3.8. Внутрішня реклама 3.9. Зовнішня реклама 3.10. Promotion Висновки та пропозиції Список використаної літератури Загальний обсяг - 72 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ 1 теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю в ринкових умовах 1.1. Суть, зміст і цілі маркетингової діяльності 1.2 Маркетинг як специфічна функція управління 1.3 Оцінка маркетингової товарної і цінової політики підприємства 1.4 Маркетингової політика комунікацій та розподілу Розділ 2 практичні аспекти управління маркетингом на підприємстві 2.1 Організаційно – економічна характеристика Плодоконсервного заводу Черкаської облспоживспілки 2.2 Оцінка маркетингового середовища підприємства 2.3 Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства Розділ 3 шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства 3.1 Пропозиції щодо покращення товарної і цінової політики 3.2 Шляхи поліпшення комунікаційної політики та політики розподілення на підприємстві Висновок Список використаної літератури Додатки Загальний обсяг - 93 стор. рік - 2005
Вступ 1 Загальна характеристика підприємства 1.1 Опис історії підприємства 1.2 Організаційна структура управління діяльністю підприємства 1.3 Загальна оцінка ситуації 1.4 Аналіз портфеля продукції 1.5 Сегментування ринку споживачів 2 Аналіз конкурентів 2.1 Аналіз ринку по галузі 2.2 Сегментація ринку конкурентів 2.3 Споживчі переваги продукції дослідного підприємства стосовно продукції конкурентів 2.4 Сильні та слабкі сторони в порівнянні з конкурентами 3 Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства 3.1 Маркетингове дослідження щодо обсягу продажу продукції і працівників відділу маркетингу конкурента-лідера ЗАТ „Фасад” 3.2 Звірка обсягів продажу підприємства ЗАТ „Фасад” із задекларованими доходами 3.3 Опис історичних показників обсягу продажу ЗАТ”Фасад” 3.4 Очевидні проблемні аспекти головного конкурента 4 Розрахунок конкурентоспроможності товару ТОВ „Новоком” Висновки Використана література Загальний обсяг - 36 стор. Рік - 2002
Вступ 1. Загальна характеристика пiдприємства 1.1. Характеристика iнфраструктури пiдприємства "Тiп-Топ-99" 1.2. Характеристика продукту пiдприємства "Тiп-Топ-99" 1.3. Характеристика динамiки обсягiв виробництва та реалiзацiї продукцiї 2. Аналiз фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємства "Тiп-Топ-99" 2.1. Розрахунок показникiв лiквiдностi 2.2. Розрахунок показникiв фiнансового стану 2.3. Розрахунок показникiв обернення 2.4. Розрахунок показникiв рентабельностi 3. Аналiз маркетингового середовища пiдприємства "Тiп-Топ-99" 3.1. Аналiз впливу факторiв зовнiшнього середовища на роботу пiдприємства 3.2. Аналiз впливу факторiв внутрiшнього середовища 3.3. Оцiнка ринкової позицiї пiдприємства "Тiп-Топ-99" на грунтi матрицi "БКГ" 3.4. SWOT - аналiз стану пiдприємства 4. Аналiз дiючих стратегiй пiдприємства "Тiп-Топ-99" 4.1. Аналiз дiючої маркетингової стратегiї 4.1.1. Товарна стратегiя 4.1.2. Стратегiя цiноутворення 4.2. Стратегiя конкуренцiї 4.2.1. Аналіз впливу чинників галузевої конкуренції за М.Портером 4.2.2. Аналіз конкурентного стану підприємства за методом Мак-Кінсі 5. Маркетинговий аналiз процесу управлiння пiдприємством 5.1. Характеристика структури упралвiння пiдприємством 5.2. Планування процесу розробки послуги 5.2.1. Класифiкацiя i основнi характеристики товару за методом трьох рiвнiв 5.2.2. Життєвий цикл товару та його стан 5.3. Аналiз збутової полiтики 5.3.1. Характеристiка каналiв розподiлу 5.3.2. Застосування АВС-аналiзу 5.4. Аналiз комунiкацiйної полiтики 5.4.1. Планування просування товару 5.4.2. Планування бюджету просування 5.4.3. Фiрмовий стиль 5.4.4. Методи особистого продажу 6. Маркетинговий контроль та економікс маркетингу на фірмі «Тіп-Топ-99» 6.1. Аналiз маркетингового контролю на пiдприємствi 6.1.1. Характеристика об`єктiв контролю 6.1.2. Контроль фактичного обсягу реалiзацiї продукцiї та її динамiки 6.1.3. Контроль прибутковостi 6.1.4. Застосування ситуацiйного аналiзу 6.2. Розрахунок цiни товару 6.2.1. Визначення цiнової еластiчностi 6.2.2. Розрахунок точки беззбитковостi 6.2.3. Визначення цiни товару за цiновими лiнiями 6.3. Розробка бюджету маркетингу Висновки Лiтература Загальний обсяг - 122 стор. Рік - 2003
Вступ Загальна частина Розділ І. Характеристика підприємства 1.1. Юридичний статус підприємства 1.2. Маркетингова оцінка організації підприємства 1.2.1. Структура управління 1.2.2. Зовнішнє середовище 1.2.3. Внутрішнє середовище 1.3. Місія підприємства Основна частина Розділ ІІ. Оцінка фінансово-господарської діяльності ТОВ „Контакт-сервіс” 2.1. Характеристика послуг, що надаються 2.1.1. Асортимент 2.2. Оцінка фінансових показників 2.2.1 Динаміка показників фінансових результатів 2.2.2. Динаміка обсягів виробництва Розділ ІІІ. Застосування маркетингових технологій у роботі ТОВ „Контакт-сервіс” 3.1. Стан товарної політики 3.2. Стан політики розподілення 3.3. Стан комунікаційної політики 3.4. Позиціонування та сегментування 3.5. Оцінка конкурентоспроможності 3.6. Стан маркетингових досліджень 3.7. Стан діючої системи маркетингового планування 3.8. SWOT – аналіз 3.9. Оцінка конкурентного стану за методом Мак-Кінсі Заключна частина Розділ IV. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій у роботі ТОВ „Контакт-сервіс” 4.1. Розробка життєвого циклу послуги 4.2. Розробка ціни товару 4.3. Розробка реклами 4.4. Розробка бюджету маркетингу 4.5. Розробка маркетингової структури 4.6. Розробка каналів розподілу 4.7. Розробка системи маркетингового контролю 4.8. Проведення систематичного аналізу діяльності ТОВ „Контакт-сервіс” 4.9. Створення маркетингової інформаційної системи 4.10. Впровадження на фірмі маркетингового стратегічного планування Висновки Список використаних джерел Загальний обсяг - 75 стор. Рік - 2002
Вступ Загальна частина Розділ І. Характеристика ВАТ „Автокразбанк” 1.1. Юридичний статус ВАТ „Автокразбанк” 1.2. Маркетингова оцінка організації ВАТ «Автокразбанк» 1.2.1. Структура управління 1.2.2. Кадровий потенціал 1.2.3. Внутрішнє середовище 1.2.4. Зовнішнє середовище 1.3. Місія підприємства Основна частина Розділ ІІ. Оцінка фінансово-господарської діяльності банку 2.1. Характеристика продукції, що виробляється 2.1.1. Номенклатура 2.1.2. Асортимент 2.1.3. Якісні показники 2.1.4. Динаміка обсягів виробництва 2.2. Характеристика технології виробництва 2.2.1. Комп’ютеризація банківської діяльності 2.3. Оцінка фінансових показників Розділ ІІІ.Застосування маркетингових технологій у роботі банку 3.1. Стан товарної політики 3.2. Стан цінової політики 3.3. Стан розподілення 3.4. Стан комунікаційної політики 3.5. Позиціювання та сегментування 3.6. Стан маркетингових досліджень 3.7. Оцінка конкурентоспроможності 3.7.1. Оцінка СПФ 3.7.2. Оцінка КСФ 3.7.3. Оцінка КФУ Заключна частина Розділ IV. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій 4.1. Рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності банку Висновки Список використаних джерел Загальний обсяг - 75 стор. Рік - 2003
Вступ I. Теоретична частина (літературний огляд) 1.1. Визначення реклами 1.2. Історія розвитку реклами 1.3. Розвиток української реклами в 90-і роки ХХ століття 1.4. Світовий досвід розвитку реклами 1.5. Види та категорії реклами 1.6. Проблеми реклами в пресі 1.7. Рекламні агентства. Роль рекламних агенств 1.8. Роль і значення реклами в сучасних умовах II. Аналітико-дослідницька частина 2.1. Загальна характеристика ТОВ «Фабрика реклами «РЕНАТА»» 2.2. Аналіз виробничої діяльності ТОВ «Фабрика реклами «РЕНАТА»» 2.2.1. Зовнішня реклама 2.2.2. Поліграфічна продукція 2.2.3. Склад матеріалів 2.2.4. Промоушен заходи 2.2.5. Аналіз надання рекламних послуг ТОВ «Фабрика реклами « РЕНАТА»» за 2000-2003 роки III. Проектно-рекомендаційна частина Висновок Список використаної літератури Загальний обсяг - 90 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ 1. Організація та управління рекламною діяльністю в стратегії підприємств україни 1.1. Місце рекламного менеджменту в стратегічному плануванні діяльності підприємств 1.2. Планування рекламної діяльності на підприємстві 1.3. Організація, планування рекламних кампаній та контроль їх ефективності Розділ 2. Аналіз рекламної діяльності підприємства тов “добробут” 2.1. Характеристика господарської та маркетингової діяльності підприємства ТОВ “Добробут” 2.2. Аналіз використання рекламних заходів підприємства ТОВ “Добробут” 2.3. Аналіз процесу планування підготовки виставки ТОВ “Добробут” Розділ 3. Шляхи вдосконалення рекламного менеджменту підприємства тов “добробут” 3.1. Вдосконалення організаційної структури управління рекламною діяльністю на підприємстві ТОВ “Добробут” 3.2. Розробка рекламної кампанії підприємства ТОВ “Добробут” 3.3. Пропозиції по розробці фірмового стилю підприємства ТОВ “Добробут” Висновки Література Загальний обсяг - 97 стор. Рік - 2005
Вступ Загальна частина Розділ 1. Характеристика підприємства 1.1. Юридичний статус підприємства 1.2. Маркетингова оцінка організації підприємства 1.2.1. Структура управління 1.2.2. Кадровий потенціал 1.2.2 Аналіз впливу зовнішнього та внутрішнього середовища фірми Основна частина Розділ 2. Оцінка фінансово-господарської діяльності підприємства 2.1. Характеристика продукції, що виробляється 2.1.1. Асортимент 2.2. Оцінка фінансових показників 2.2.1. Аналіз абсолютних показників фінансової стійкості 2.2.2 Аналіз прибутку на ВКФ “Меркурій” Розділ 3. Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства 3.1. Стан цінової політики 3.2. Позиціонування та сегментування 3.2.1. Просування товару, мета та види 3.3. Оцінка конкурентоспроможності продукції ВКФ “Меркурій” 3.4. Аналіз ринку кондитерських виробів 3.5. Аналіз ринків збуту 3AT Кондитерська фабрика "Меркурій" Заключна частина Розділ 4. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій 4.1. Розрахунок ціни товару 4.2. SWOT- аналіз 4.3. Розробка реклами Висновки Література Загальний обсяг - 75 стор. Рік - 2002
Вступ Загальна частина Розділ 1. Характеристика підприємства 1.1. Юридичний статус підприємства 1.2. Маркетингова оцінка організації підприємства 1.2.1. Структура управління 1.2.2. Кадровий потенціал 1.2.3. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища 1.2.4. Аналіз впливу факторів внутрішнього середовища 1.3. Місія підприємства Основна частина Розділ 2. Оцінка фінансово - господарської діяльності підприємства 2.1. Характеристика послуг, які надаються підприємством 2.2. Динаміка об’ємів реалізації послуг 2.3. Оцінка фінансових показників 2.3.1. Динаміка основних економічних коефіцієнтів 2.3.2. Динаміка показників фінансових результатів Розділ 3. Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства 3.1. Стан товарної політики 3.2. Стан ціновой політики 3.3. Стан комунікаційної політики 3.3.1. Фірмовий стиль. Брендинг 3.3.2. Методи пропаганди 3.4. Позиціювання та сегментування 3.5. SWOT - аналіз стану підприємства 3.6. Оцінка конкурентоздатності автомобілів Заключна частина Розділ 4. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій 4.1. Розробка трьох рівней товару 4.2. Розробка життевого циклу товару 4.3. Розрахунок ціни товару 4.3.1. Визначення цінової еластичності 4.3.2. Розрахунок точки беззбитковості 4.1. Планування просування товару 4.2. Розрахунок бюджету маркетингу 4.3. Розробка каналів розподілу 4.4. Розробка маркетингової структури управління підприємством 4.5. Розробка маркетингової стратегії 4.6. Оцінка інвестиційних витрат та план фінансування 4.7. Оцінка стану товару за методом ВCG 4.8. Оцінка ризику обраного проекту стратегії Висновки Література Загальний обсяг - 74 стор. Рік - 2002
Вступ Особливості банківського маркетингу Аналіз діяльності банків на фінансовому ринку України Розділ 1. Характеристика підприємства 1.1. Юридичний статус підприємства 1.2. Маркетингова оцінка організації підприємства 1.2.1. Структура управління 1.2.2. Кадровий потенціал 1.2.3. Внутрішнє середовище 1.2.4. Зовнішнє середовище 1.3. Місія підприємства Розділ 2. Оцінка фінансово-господарської діяльності підприємства 2.1. Характеристика продукції, що виробляється 2.1.1. Номенклатура 2.1.2. Асортимент 2.1.3. Якісні показники 2.1.4. Динаміка обсягів виробництва 2.2. Характеристика технології виробництва 2.2.1. Комп’ютеризація банківської діяльності 2.3. Оцінка фінансових показників Розділ 3. Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства 3.1. Стан товарної політики 3.2. Стан цінової політики 3.3. Стан розподілення 3.4. Стан комунікаційної політики 3.5. Позиціювання та сегментування 3.6. Стан маркетингових досліджень 3.7. Оцінка конкурентоспроможності 3.7.1. Оцінка СПФ 3.7.2. Оцінка КСФ 3.7.3. Оцінка КФУ Розділ 4. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій 4.1. Рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності ДФ АБ “Укрінбанк” Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 76 стор. Рік - 2002
Вступ 1. Загальна характеристика пiдприємства 1.1. Характеристика iнфраструктури пiдприємства санаторій “Світанок” 1.2. Характеристика продукту пiдприємства санаторій “Світанок” 1.3. Характеристика динамiки обсягiв виробництва та реалiзацiї продукцiї 2. Аналiз фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємства санаторій “Світанок” 2.1. Розрахунок показникiв лiквiдностi 2.2. Розрахунок показникiв фiнансового стану 2.3. Розрахунок показникiв обернення 2.4. Розрахунок показникiв рентабельностi 3. Аналiз маркетингового середовища пiдприємства санаторій “Світанок 3.1. Аналiз впливу факторiв зовнiшнього середовища на роботу пiдприємства 3.2. Аналiз впливу факторiв внутрiшнього середовища 3.3. Оцiнка ринкової позицiї пiдприємства санаторій “Світанок” на грунтi матрицi "БКГ" 3.4. SWOT - аналiз стану пiдприємства 4. Аналiз дiючих стратегiй пiдприємства санаторій “Світанок” 4.1. Аналiз дiючої маркетингової стратегiї 4.1.1. Товарна стратегiя 4.1.2. Стратегiя цiноутворення 4.2. Стратегiя конкуренцiї 4.2.1. Аналіз впливу чинників галузевої конкуренції за М.Портером 4.2.2. Аналіз конкурентного стану підприємства за методом Мак-Кінсі 5. Маркетинговий аналiз процесу управлiння пiдприємством 5.1. Характеристика структури упралвiння пiдприємством 5.2. Планування процесу розробки послуги 5.2.1. Класифiкацiя i основнi характеристики товару за методом трьох рiвнiв 5.2.2. Життєвий цикл товару та його стан 5.3. Аналiз збутової полiтики 5.3.1. Характеристiка каналiв розподiлу 5.3.2. Застосування АВС-аналiзу 5.4. Аналiз комунiкацiйної полiтики 5.4.1. Планування просування товару 5.4.2. Планування бюджету просування 5.4.3. Фiрмовий стиль 5.4.4. Методи особистого продажу 6. Маркетинговий контроль та економікс маркетингу на санаторій “Світанок” 6.1. Аналiз маркетингового контролю на пiдприємствi 6.1.1. Характеристика об`єктiв контролю 6.1.2. Контроль фактичного обсягу реалiзацiї продукцiї та її динамiки 6.1.3. Контроль прибутковостi 6.1.4. Застосування ситуацiйного аналiзу 6.2. Розрахунок цiни товару 6.2.1. Визначення цiнової еластiчностi 6.2.2. Розрахунок точки беззбитковостi 6.2.3. Визначення цiни товару за цiновими лiнiями 6.3. Розробка бюджету маркетингу Висновки Лiтература Загальний обсяг - 121 стор. Рік - 2002
Введение 1 Общая часть 1.1 Основные направления разработки стратегии маркетинга в предприятии 1.2 Характеристика ОАО «Роганский мясоперерабатывающий завод» 2 Аналитическая часть 2.1 Задачи и источники анализа издержек обращения 3 Проектная часть 3.1 Разработка стратегии маркетинга в ОАО «Роганском мясоперерабатывающем заводе» Заключение Список литературы Загальний обсяг - 93 стор. Рік - 2002
Вступ Загальна частина Розділ 1. Характеристика підприємства 1.1. Юридичний статус підприємства 1.2. Маркетингова оцінка організації підприємства 1.2.1. Структура управління 1.2.2. Внутрішнє середовище 1.2.3. Зовнішнє середовище 1.3. Місія підприємства 1.4. Оцінка застосування маркетингових технологій у діяльності підприємства 1.4.1. Застосування маркетингового комплексу (4р) 1.4.2. Застосування елементів аналітичної функції 1.4.3. Застосування елементів виробничої функції 1.4.4. Застосування елементів збутової функції 1.4.5. Застосування елементів планово – контрольної функції Основна частина Розділ 2. Оцінка фінансово – господарської діяльності підприємства 2.1. Характеристика виробленої продукції 2.1.1. Номенклатура і асортимент продукції 2.1.2. Якісні показники 2.1.3. Динаміка об’ємів виробництва 2.2. Характеристика технології виробництва 2.2.1. Основні цехи 2.2.2. Технологічні лінії 2.2.3. Склади готової продукції 2.2.4. Технологічний процес виробництва продукту 2.2.5. Мікрологістика 2.3. Оцінка фінансових показників 2.3.1. Динаміка основних економічних коефіцієнтів 2.3.2. Динаміка показників фінансових результатів Розділ 3. Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства 3.1. Стан товарної політики 3.2. Стан цінової політики 3.3. Стан політики розподілення 3.4. Стан комунікаційної політики 3.5. Стан стратегічної політики 3.6. Стан зовнішньо – економічної діяльності 3.7. Позиціонування та сегментування 3.8. Належність маркетингових систем 3.9. Оцінка конкурентноздатності 3.10. Стан маркетингових досліджень Заключна частина Розділ 4. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій 4.1. Розробка трьох рівнів товару 4.2. Розробка життєвого циклу товару 4.3. Розрахунок ціни товару 4.4. Розробка реклами 4.5. Розрахунок бюджету маркетингу 4.6. Розробка каналів розподілу 4.7. Розробка упаковки 4.8. Розробка методів транспортування 4.9. Розробка маркетингової структури 4.10. Розробка маркетингової стратегії 4.10.1. Оцінка КФУ 4.10.2. Оцінка КСФ 4.10.3. Оцінка СПФ 4.10.4. Оцінка стану товару за методом BCG 4.11. Розробка систем маркетингового контролю Висновки Література Загальний обсяг - 88 стор. Рік - 2002
Вступ Загальна частина Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 1.1. Основні техніко-економічні показники підприємства за останні два роки 1.1.1. Характеристика інфраструктури підприємства 1.1.2. Характеристика продукції, що реалізується 1.1.3. Характеристика динаміки об’ємів продажу продукції Розділ 2. Аналіз фінансово - господарської діяльності підприємства 2.1 Розрахунок показників фінансового стану підприємства 2.1.1. Динаміка основних коефіцієнтів 2.2. Розрахунок показників фінансових результатів діяльності підприємства 2.2.1. Динаміка показників фінансових результатів Розділ 3. Аналіз маркетингового середовища 3.1. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на роботу підприємства 3.2. Аналіз впливу факторів внутрішнього середовища 3.3. Оцінка ринкової позиції підприємства на грунті матриці “BKG” 3.4. SWOT- аналіз стану підприємства Основна частина Розділ 4. Аналіз діючої стратегії підприємства 4.1. Аналіз діючої економічної стратегії 4.1.1. Товарна стратегія 4.1.2. Стратегія ціноутворення 4.1.3. Стратегія інвестиційної діяльності 4.1.4. Стратегія стимулювання персоналу 4.2. Стратегія конкуренції 4.2.1. Аналіз впливу чинників галузевої конкуренції за М. Портером 4.2.2. Аналіз застосування стратегії диференціації 4.2.3. Аналіз застосування STP- маркетингу 4.2.4. Оцінки конкурентного стану підприємства за методом Мак- Кінсі Розділ 5. Маркетинговий аналіз процесу управління підприємством 5.1. Характеристика структури управління підприємством 5.2. Планування процесу розробки товару 5.2.1. Класифікація і основні характеристики товару за методом трьох рівней 5.2.2. Життєвий цикл товару та його стан за методикою матриці “BKG” 5.3. Аналіз збутової політики 5.3.1. Характеристика збутової політики 5.3.2. Застосування маркетингових систем 5.3.3. Застосування АВС- аналізу 5.3.4. Застосування методів мікро та макрологістики 5.4. Аналіз комунікаційної політики 5.4.1. Планування просування товару 5.4.2 Планування бюджету просування 5.4.3. Фірмовий стиль. Брендінг 5.4.4. Методи пропаганди. PR Методи особистого продажу 5.5. Аналіз маркетиногвого контролю на підприємстві 5.5.1. Характеристика об”єктів контролю 5.5.2. Контроль фактичного обсягу реалізації продукції та її динаміки 5.5.3. Контроль прибутковості 5.5.4. Застосування ситуаційного аналізу Заключна частина Розділ 6. Формування стратегії бізнесу 6.1. Розрахунок ціни товару 6.1.1. Визначення цінової еластичності 6.1.2. Розрахунок точки беззбитковості 6.2. Розробка бюджету маркетингу 6.3. Розробка стратегії підприємства 6.3.1. Програма реалізації на п’ять років 6.3.2. Оцінка інвестиційних витрат та план фінансування 6.3.3. Оцінка показників ефективності стратегії 6.3.4. Оцінка ризику проекту стратегії 6.3.5. Обгрунтування обраного типу стратегії підприємства 6.3.6. Зміст та взаємозв’язки робіт щодо реалізації обраної стратегії Висновки Література Загальний обсяг - 88 стор. рік - 2002
Вступ Глава і: “ринок послуг” 1.1. Формування ринку послуг 1.2. Ринок послуг і його особливості Глава іі: “комплекс маркетингу в сфері послуг” 2.1. Комплекс послуг 2.1.1. Асортиментна політика у сфері послуг 2.1.2. Характеристики послуг 2.2 Конкуренція та конкурентоспроможність послуг 2.2.1. Конкуренція на ринку послуг 2.2.2. Конкурентні стратегії на ринку послуг 2.3. Цінова політика в маркетингу послуг 2.3.1. Цінові системи ринку послуг 2.3.2 Формування ціни на послугу 2.4. Комунікативна політика 2.4.1. Рекламна діяльність у системі маркетингу Визначення реклами 2.5. Політика розподілу товарів (послуг) Розробка комплексу маркетингу в Пп «юридична фірма «ор-дана» Загальні висновки Загальний обсяг - 76 стор. Рік - 2002
Вступ Загальна частина Розділ 1. Характеристика підприємства 1.1. Юридичний статус та загальна характеристика Корсунь-Шевченківського плодоконсервного заводу 1. 2 Маркетингова оцінка організації підприємства 1.2.1 Структура управління 1.2.2 Кадровий потенціал 1.2.3 Внутрішнє середовище 1.2.4 Зовнішнє середовище 1.3 Місія підприємства Основна частина Розділ 2. Оцінка фінансово-господарської діяльності підприємства 2.1 Характеристика продукції, яка виробляється 2.1.1 Номенклатура 2.1.2 Асортимент 2.1.3 Якісні показники 2.1.4. Динаміка об’ємів виробництва 2.2. Характеристика технології виробництва плодоконсервного заводу 2.2.1 Основні ціни 2.2.2 Технологічні лінії 2.2.3 Склади готової продукції 2.2.4 Технологічний процес виробництва продукту 2.2.5. Мікрологістика 2.3. Оцінка фінансових показників Розділ 3. Застосування маркетингових технологій у роботі плодоконсервного заводу 3.1. Стан товарної політики 3.2. Стан цінової політики 3.3. Стан політики розподілення 3.4. Стан комунікаційної політики 3.5. Стан стратегічної політики 3.6. Стан зовнішньоекономічної діяльності 3.7. Позиціювання та сегментування 3.8. Оцінка конкурентоспроможності 3.9. Стан маркетингових досліджень Загальна частина Розділ 4. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій 4.1. Розробка трьох рівнів товару 4.2 Розробка життєвого циклу товару 4.3. Розрахунок ціни товару 4.4. Розробка реклами 4.5 Розрахунок бюджету маркетингу 4.6 Розробка маркетингової стратегії Висновки Література Додатки Загальний обсяг - 62 стор. Рік - 2005
Вступ 1 Конкурентоспроможність підприємства - найважливіша характеристика підприємства в ринкових умовах 1.1 Поняття конкурентоспроможності підприємства та фактори, що її визначають 1.2 Аналіз та оцінка конкурентоспроможності підприємства 1.3 Планування маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності підприємства 2 Загальна характеристика підприємства, особливості його господарчої та організаційно-економічної діяльності 2.1 Організаційні особливості КП пивзаводу «Богдан»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності, технологічні процеси 2.2 Аналіз показників економічної діяльності 2.3 Аналіз факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства 2.4 Конкурентний статус КП пивзаводу «Богдан» 3 Планування маркетингових заходів на КП пивзаводу «Богдан» 3.1 Постановка цілей КП пивзаводу «Богдан» 3.2 Маркетингова стратегія підвищення конкурентоспроможності КП пивзаводу «Богдан» 3.3 Обгрунтування ефективності маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності КП пивзаводу «Богдан» Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 109 стор. Рік - 2001
Вступ Загальна частина Розділ 1. Характеристика підприємства 1.1. Юридичний статус підприємства 1.2. Маркетингова оцінка організації підприємства 1.2.1. Структура управління 1.2.2. Аналіз впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища 1.3. Місія підприємства Основна частина Розділ 2. Оцінка фінансово - господарської діяльності підприємства 2.1. Характеристика товару, який виробляється підприємством 2.2. Якісні показники 2.2.1. Динаміка обсягів продажу 2.3. Оцінка фінансових показників 2.3.1. Динаміка основних економічних коефіцієнтів 2.3.2. Динаміка показників фінансових результатів 2.4. Характеристика технології виробництва 2.4.1. Технологічні лінії 2.4.2. Технологічний процес виробництва продукту 2.4.3. Склади готової продукції 2.4.4. Мікрологістика Розділ 3. Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства 3.1. Цінова та збутова політика підприємства 3.2. Позиціонування та сегментування 3.3. SWOT – аналіз стану підприємства 3.4. Оцінка конкурентоспроможності продукції Заключна частина Розділ 4. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій 4.1. Розробка трьох рівней товару 4.2. Розрахунок ціни товару 4.3. Розробка реклами 4.4. Розробка бюджету маркетингу 4.5. Розробка системи маркетингового контролю 4.6. Оцінка стану товару за методом ВCG Висновки Література Загальний обсяг - 80 стор. Рік - 2002
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.