курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Налоговая система", решение задач по предмету "Налоговая система", контрольные по предмету "Налоговая система", дипломые работы по предмету "Налоговая система", курсовые работы по предмету "Налоговая система".
Количество готовых работ по предмету "Налоговая система": 102
Вступ 3 1. Економічна характеристика ТОВ «Акарамбус» 5 2. Організація бухгалтерського та податкового обліку на ТОВ «Акарамбус» 13 3. Оподаткування господарської діяльності ТОВ «Акарамбус» платою за землю 23 3.1. Поняття, загальна характеристика та нормативна база плати за землю 23 3.2. Платники лати за землю 24 3.3. База та об’єкт оподаткування платою за землю 26 3.4. Ставки плати за землю 28 3.5. Пільги з плати за землю 30 3.6. Форми звітності та термін сплати плати за землю 33 3.7. Штрафні санкції 35 4. Перспективи розвитку системи оподаткування платою за землю 36 Висновки 41 Додатки 46
1. Сутність та поняття податкового менеджменту. Суб’єкти, об’єкт та мета податкового менеджменту. 2. Функції та складові податкового менеджменту 3. Законотворча діяльність у сфері оподаткування 4. Податкове регулювання і стимулювання 5. Податкове планування та прогнозування. 6. Податковий контроль: складові, форми тощо. Податковий облік: специфіка, особливості. 7. Податковий менеджмент на рівні підприємства 8. Система управління податковими органами 9. Становлення органів податкової служби України: етапи розвитку 10. Органи управління в сфері оподаткування та їхні функції 11. Органи законодавчої і виконавчої влади. Органи оперативного управління в сфері оподаткування. Органи не фінансового профілю 12. Система органів ДПС України 13. ДПС України: структура, статус, підпорядкування 14. Завдання ДПС. Функції вищої, середньої та низової ланок органів ДПС України 15. Функції ДПА в АР Крим, областях, містах Київ та Севастополь 16. Функції ДПА в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонних та об’єднаних ДПІ 17. Податкова міліція 18. Менеджмент кадрового забезпечення податкових органів 19. Призначення керівників органів ДПС та їх заступників: права, повноваження, відповідальність 20. Професійні вимоги до податкового менеджера 21. Організація праці податкового менеджера: робоче місце, умови тощо 22. Робота з персоналом в ДПС України: підбір, набір, розстановка кадрів 23. Підготовка, перепідготовка кадрів ДПС України, підвищення кваліфікації 24. Оцінка, атестація персоналу ДПС України 25. Система мотивації і способи стимулювання роботи персоналу ДПС України 26. Права посадових осіб податкових органів: їх правовий та соціальний захист 27. Права та обов’язки платників податків. Відповідальність платника податків 28. Фінансові санкції. Адміністративні штрафи. Кримінальна відповідальність 29. Правове регламентування діяльності податкових органів. Інструктивно-методичне забезпечення 30. Форми розрахунків з бюджетом. Способи утримання податків 31. Менеджмент роботи з платниками податків 32. Робота податкового менеджера з платниками податків 33. Порядок особистого прийому громадян посадовими особами ДПА України 34. Звітність щодо роботи з платниками податків 35. Робота податкового менеджера з документами: підпис, затвердження, засвідчення, накладання резолюції 36. Робота податкового менеджера з документами для службового користування 37. Організація діловодства в роботі податкового менеджера 38. Менеджмент податкового обліку та звітності 39. Види перевірок податкових органів 40. Камеральна перевірка: декларації з ПДВ, податку на прибуток, акцизного збору 41. Документальна перевірка: правильності нарахування та своєчасності сплати до бюджету ПДВ, податкових зобов’язань, податкового кредиту, обґрунтованість пільг по 42. Тематична перевірка: специфіка, особливості 43. Організація обліку платників податків 44. Облік платників податків – юридичних осіб 45. Облік платників податків – фізичних осіб 46. Облік суб’єктів малого підприємництва – платників єдиного податку 47. Порядок подання податкової декларації 48. Забезпечення достовірності складання зведеної інформації та форм звітності 49. Оперативна звітність про надходження платежів до держбюджету України 50. Менеджмент податкового обліку 51. Менеджмент оподаткування ЗЕД 52. Органи державного регулювання ЗЕД 53. Державна митна служба України: структура, особливості, функції, відповідальність 54. Принципи митного регулювання при здійсненні ЗЕД 55. Ліцензування і квотування ЗЕД-операцій 56. Декларування митної вартості товарів, що переміщуються через митний кордон України 57. Мито: зміст, розрахунок тощо 58. Міжнародні податкові угоди. Усунення подвійного оподаткування 59. Тарифне і нетарифне регулювання ЗЕД 60. Менеджмент інформаційного забезпечення адміністрування податків 61. Програма створення державної комп’ютеризованої системи моніторингу сплати податків, зборів 62. Автоматизація роботи підрозділів ДПС 63. Державна комп’ютеризована система моніторингу сплати податків, зборів 64. Інформаційне забезпечення платників податків: веб-сайт, телефонна інформаційно-довідникова служба, консультаційні пункти 65. Органи виконавчої влади, відповідальні за наявність інформаційних матеріалів у державній комп’ютеризованій системі моніторингу сплати податків, зборів 66. Порядок ведення особових рахунків платників податків 67. Недоїмка: порядок визначення, джерела погашення 69. Конфлікти в податковій роботі та шляхи їх розв’язання 70. Типи конфліктів. Між групові, між особові і внутрішньо особові конфлікти 71. Причини і наслідки конфліктів 72. Способи вирішення конфліктних ситуації (ухилення, примус, згладжування, компроміс) 73. Управління конфліктами в податковій роботі 74. Упередження виникнення та способи вирішення конфліктів у податковій роботі 75. Податкова відповідальність 76. Обґрунтованість валових витрат платника податків 77. Правильність обліку та списання матеріальних цінностей 78. Достовірність витрат на оплату праці та нарахувань на фонд оплати праці 79. Законність створення резерву майбутніх витрат 80. Обґрунтованість витрат на спецодяг, спецвзуття, спец харчування 81. Правильність списання витрат на підготовку кадрів та науково-технічне забезпечення 82. Достовірність витрат на рекламу 83. Законність представницьких витрат 84. Обґрунтованість витрат на відрядження 85. Правильність списання витрат на утримання об’єктів соціально-культурної сфери, інших витрат 86. Дотримання порядку обліку основних фондів та нарахування амортизації 87. Правильність відображення в обліку сум кредиторської, дебіторської заборгованості, за якими минув термін позовної давності 88. Обґрунтування зменшення валового доходу на суми безнадійної заборгованості 89. Менеджмент оптимізації податкових платежів та зобов’язань 90. Державний податковий менеджмент
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти розрахунків з бюджетом по податку на додану вартість 5 1.1. Економічний зміст непрямих податків 5 1.2. Правове регулювання фінансових відносин з бюджетом 8 1.3. Питання розрахунків з бюджетом по податку на додану вартість в економічній літературі 12 РОЗДІЛ ІІ. Фінансово-економічна характеристика ЗАТ СП «Шевченківське» 14 2.1. Організація фінансової роботи на підприємстві 14 2.2. Аналіз та оцінка активів і зобов’язань підприємства 20 2.3. Аналіз фінансової стійкості та ліквідності підприємства 23 2.4. Оцінка ділової активності і прибутковості діяльності підприємства 27 РОЗДІЛ ІІІ. Організація розрахунків з бюджетом по податку на додану вартість 30 3.1. Платники податку і загальні положення оподаткування 30 3.2. Об’єкти оподаткування та ставки податку 32 3.3. Методика розрахунку податку на додану вартість та терміни його сплати до бюджету 34 3.4. Контроль за станом розрахунків та відповідальність платника податку за порушення податкового законодавства 36 3.5. Податковий облік розрахунків з податку на додану вартість 37 3.6. Проблеми розрахунків з бюджетом по податку на додану вартість та шляхи їх подолання 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48 ДОДАТКИ 50
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ І МЕТОДІВ ДОКУМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ ПРИВИЛЬНОСТІ ОБЧИСЛЕННЯ ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК 1.1. Економічний зміст та значення податку на прибуток 1.2. Огляд нормативно-законодавчих актів та літературних джерел з питання організації та методів документальної перевірки правильності обчислення податку на прибуток 1.3. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства РОЗДІЛ ІІ. ДІЮЧА МЕТОДИКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОКУМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ ПРАВИЛЬНОСТІ ОБЧИСЛЕННЯ ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1. Методика документальної перевірки правильності обчислення податку на прибуток за матеріалами підприємства 2.2. Організація і методика документальної перевірки правильності обчислення податку на прибуток за матеріалами підприємства РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА МЕТОДІВ ДОКУМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ ПРАВИЛЬНОСТІ ОБЧИСЛЕННЯ ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК 3.1. Зарубіжний досвід організації та методів документальної перевірки правильності обчислення податку на прибуток 3.2. Удосконалення організації і методики документальної перевірки правильності обчислення податку на прибуток ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ 6 1.1. Сутність прибуткового оподаткування та його роль у системі оподаткування доходів фізичних осіб 6 1.2. Характеристика основних елементів оподаткування доходів фізичних осіб 15 1.3. Особливості оподаткування окремих видів доходів фізичних осіб 27 Висновки до першого розділу 36 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЮЧОЇ ПРАКТИКИ ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ 37 2.1. Механізм оподаткування доходів фізичних осіб в Україні 37 2.2. Динаміка і структура податкових надходжень по податках з доходів фізичних осіб і їх територіальна відмінність 53 2.3. Вплив податку з доходів фізичних осіб на формування Зведеного бюджету України 62 Висновки до другого розділу 71 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ 74 3.1. Світовий досвід оподаткування доходів фізичних осіб 74 3.2. Проблеми оподаткування доходів фізичних осіб в Україні 83 3.3. Основні напрямки реформування системи оподаткування доходів фізичних осіб в Україні 92 Висновки до третього розділу 98 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 104 ДОДАТКИ 114
Дипломна робота складається із вступу, 3 розділів, висновків і пропозицій. Робота викладена на 120 аркушах, містить 6 таблиць, 10 рисунки, 10 сторінок додатків. Список використаної літератури містить 60 найменувань.Містить розділ з економетричного моделювання.Написана особисто.Захищена на відмінно.
1. Поняття податкової системи, основи її побудови 2. Внески до фондів загальнообов’язкового соціального страхування Зміст господарської операції Сума, грн.. Отримано товари від ТОВ «Світоч» за чистою покупною вартістю 30 300*0,2 = 6060 30300 6060 Надійшла передоплата від ВАТ «Політ» за товари 36300*0,2 = 7260 36300+7260= 43560 43560 7260 Перераховано з поточного рахунку передоплата за товари ТОВ «Рица» 24300*0,2 = 4860 24300+4860= 29160 29160 4860 Нарахована заробітна плата за січень 20 працівникам підприємства по 600 грн. кожному 20*600 = 12000 12000 Зроблено відрахування єдиного соціального внеску (умовно 37%) 12000 * 0,37 = 4440 4440 Утримано із заробітної плати єдиний соціальний внесок (3,6%) 12000 * 0,036 = 432 432 Нарахований комунальний податок (Податковим кодексом нарахування і сплата комунального податку не передбачені) - Визначена й перерахована до бюджету сума ПДВ за січень ПК= 6060+4860 = 10920 ПЗ=7260 ПК більше ПЗ, ПДВ не сплачується, сума 10920-7260 = 3660 зменшує податкове зобов’язання наступного періоду Відвантажені ВАТ «Політ» раніше оплачені товари за відпускною вартістю В т.ч. ПДВ Чистий дохід від реалізації Фактична собівартість товарів – 25300 43560 7260 25300 Отримані раніше оплачені товари від ТОВ «Рица» за чистою покупною вартістю ПДВ 24300 4860 Продана іноземна валюта при курсі НБУ 5,4 грн. за долар – 5000 5000*5,4 = 27000 Сплачена комісійна винагорода банку в розмірі 0,1% 27000*0,1%= 27 Списано фактичну собівартість реалізованої іноземної валюти за середньозваженим курсом 5,3 грн. за долар 5,3*5000= 26500 Курсова різниця (5,5-5,3)*5000 = 1000 27000 27000 27 27 26500 1000 Зроблено ремонт адміністративного корпусу підрядним способом (залишкова вартість будинку на 1 січня поточного року – 100 тис.грн.). Чиста сума рахунка ремонтно- будівельної організації – 4300 ПДВ 4300*0,2= 860 4300 860 Нарахована заробітна плата за лютий 21 працівникові підприємства по 720 кожному 21*720= 15120 15120 Зроблено відрахування єдиний соціальний внесок (37%) 5594,4 Утримано із заробітної плати єдиний соціальний внесок (3,6%) 544,32 Нарахований комунальний податок (Відповідно до Податкового кодексу комунальний податок не нараховується) - Визначена і перерахована до бюджету сума ПДВ за лютий ПК = 860 На суму 860+ 3660 = 4520 грн. знижується податкове зобов’язання наступного періоду - Перерахована з поточного рахунку будинку для престарілих благодійна допомога 3300 3300 Відвантажені ТОВ «Мрія» товари за відпускною вартістю, у тому числі ПДВ 60300/6 Чистий дохід від реалізації Фактична собівартість товарів 60300 10050 45300
Розпочато реконструкцію будинку складу, залишкова вартість якого 50 тис.грн. Зокрема, отриманий рахунок за проектні роботи, чиста вартість якого ПДВ 10300*0,2 = 2060 10300 2060 5300 Передано комп’ютер, залишкова вартість якого 2000 грн., зношення – 1000 грн., у рахунок поставки товарів ЗАТ «Час», вартість 3000 грн., включаючи ПДВ 2000 1000 Відвантажені товари іноземній фірмі за контрактною вартістю 10 тис.дол. при валютному курсі на дату оформлення вантажної митної декларації 5,3 грн. за долар 10000*5,3=53000 Митний збір (умовно 1%) Списано фактичну собівартість реалізованих товарів Списані витрати з розмитнення товарів 53000 5300 5300 40300 5300
Оплачені товари іноземною фірмою при валютному курсі 5,2 грн. за долар 5,2*10000 = 52000 Курсова різниця (5,2-5,3)*10000 = 1000 52000 1000 Імпортована 1 тис. пляшок шампанського об’ємом 0,75 л за контрактної вартістю 5000 дол. 5000*5,2 = 26000 (митна вартість – 4800 дол. при валютному курсі на дату оформлення вантажної митної декларації 5,2 грн. за долар) Митний збір (умовно 1%) 4800*5,2*1% = 249,6 Акцизний збір за ставкою 1,6 грн. за 1 л 1,6*1000*0,75= 1200 ПДВ по імпортних товарах (26000+249,6+1200)*0,2 26000 249,6 1200
5489,92 Перераховано іноземній фірмі за шампанське при валютному курсі 5,1 грн. за долар 5000*5,1 = 25500 Курсова різниця (5,2-5,1)*5000= 500 25500 500 Реалізоване шампанське ВАТ «Прима» за договірною вартістю, у тому числі ПДВ 42300/6 Чистий дохід від реалізації Відображена фактична собівартість відвантаженого товару 26000+249,6+1200 = 27449,6 Збір на розвиток виноградарства, садівництва й хмільництва (1,5% від доходу) (42300-7050)*1,5% 42300 7050 27449,6 528,75
Нарахована заробітна плата за березень 20 працівникам підприємства по 820 кожному 820*20 =16400 16400 Здійснені відрахування єдиного соціального внеску (37%) 6068 Утримано із заробітної плати 3,6% 590,4 Нарахований комунальний податок (з прийняттям Податкового Кодексу комунальний податок не нараховується) За даними шляхових листів за перший квартал списаний бензин, витрачений: а) для вантажного автомобіля – 3 тонни б) для легкового автомобіля – 2 тони
3000
2000 Відображено суму збору за забруднення навколишнього середовища за 1 квартал при нормативі 3 грн. за 1 тону бензину. Поправочні коефіцієнти 1,8 та 1,25 3*3*1,8 = 16,2 2*3*1,25= 7,5 16,2 7,5 Відображена сума податку із власників транспортних засобів за 1 квартал за ставками: для автомобіля «Жигулі» - 5 грн. за 100 куб.см об’єму двигуна, для автомобіля ЗІЛ – 10 грн. за 100 куб.см об’єму двигуна Об’єм двигуна Жигулі 1600 куб.см ЗІЛ – 6000 куб.см 1600*5/100 = 80 6000*10/100 = 600 80 600 Нарахована плата за землю за 1 квартал при середній ставці 0,21 грн. за 1 кв.м. Коефіцієнт, застосовуваний у Києві, Сімферополі, Севастополі та містах обласних підпорядкування, становить 3,0. Коефіцієнт індексації, визначений Законом України про Державний бюджет України на поточний рік, становить 3,03 Умовно – обсяг землі 300 кв.м. 300*0,21*3*3,03 = 572,67 572,67 Нарахована плата за воду за 1 квартал (при ліміті забору 3 тис.куб.м. фактично використано 4 тис.куб.м.). Нормати збору за спеціальне використання підземних вод – 5,29 коп. за 1 куб.м. 3000* 5,29/100 = 158,70 1000*5,29*5/100 = 264,50 15870 26450 Визначена й перерахована до бюджету сума ПДВ за березень
Нарахована сума амортизації за 1 квартал 4995 Нарахована сума податку на прибуток за 1 квартал Списано доходи
ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПОДАТКОВОГО ПЛАНУВАННЯ 12 1.1 Мета, задачі та напрямки організації податкового менеджменту на підприємстві 12 1.2 Сутність, класифікація та основні методи податкового планування на підприємстві 27 1.3 Основні нормативно-правові документи та податкові регістри, що регламентують податкові взаємовідносини підприємства та держави 41 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1……………………………………………………....45 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА СТАНУ ПОДАТКОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ПАТ «МЕТАЛУРГМАШ») 46 2.1 Аналіз фінансово-господарської діяльності Публічного акціонерного товариства «Металургмаш» 46 2.2 Аналіз податкових платежів підприємства та їх динаміки 75 2.3 Стан податкового планування на підприємстві 86 2.4. Економетрична модель аналізу залежності між доходами ПАТ «МЕТАЛУРГМАШ» від реалізації продукції (послуг) та розміром сплачуваного підприємством податку на додану вартість 94 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2…………………………………………………......103 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОДАТКОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 105 3.1 Зарубіжний досвід податкового планування та особливості застосування на українських підприємствах 105 3.2 Оптимізація податкового планування на підприємстві 116 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3…………………………………………………......128 ВИСНОВКИ 129 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 132 ДОДАТКИ 137
Поняття податкової системи та основи її побудови Зміст: Вступ……………………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Поняття і функції податків…………………………………………………….4 1.1. Фіскальна функція податків ………………………………………………….6 1.2. Регулююча функція податків…………………………………………………7 Розділ 2. Основи побудови податкової системи………………………………………...9 2.1. Основні елементи податкової системи України…………………………....11 2.2. Принципи побудови податкової системи України…………………………12 Розділ 3. Форми оподаткування в Україні………………………………….………….14 3.1. Пряме оподаткування підприємств…………………………………………14 3.2. Непряме оподаткування підприємств……………………………………….29 3.3. Збори і цільові відрахування………………………………………………...35 3.4. Місцеві податки і збори……………………………………………………..37 Розділ 4. Сучасні податкові системи зарубіжних країн……………………………….40 4.1. Система оподаткування у Франції…………………………………………..41 4.2. Система оподаткування у Німеччині……………………………………….43 Висновки………………………………………………………………………………….44 Список використаної літератури……………………………………………………......45
1. Як відображається ПДВ в орендній платі у орендатора: • Д 641 К 685; • Д 685 К 311; • Д 713 К 641; 2. Що є підставою для внесення в дебет субрахунку 641 суми ПДВ у вартості оприбуткованого товару: • рахунок постачальника; • виписка банку про сплату товару; • податкова накладна; • товарно – транспортна накладна. • Практичне завдання №3 Суб’єктом підприємницької діяльності є промислове підприємство. Необхідно: 1. Скласти журнал реєстрації господарських операцій за грудень 20_ р. 2. Визначити показники підприємства по розрахунках з бюджетом за податками за місяць. 3. Скласти декларацію з податку на додану вартість та податкову декларацію з податку на прибуток підприємства. Матеріал завдання 1. Сальдо синтетичних рахунків на 1 грудня 20_ р. Код рахунку (субрахунку) Найменування рахунку Сальдо на 1 грудня 20_р. Д-т К-т 20 Виробничі запаси 20 000,00 23 Незавершене виробництво 1 000,00 26 Готова продукція 25 000,00 311 Поточні рахунки в національній валюті 22 000,00 361 Розрахунки з вітчизняними покупцями 2 000,00 40 Статутний капітал 40 000,00 441 Прибуток нерозподілений 1500,00 631 Розрахунки з постачальниками 3 600,00 641 Розрахунки за податками 1400,00 65 Розрахунки за страхуванням 6 500,00 661 Розрахунки за заробітною платою 17 000,00 Разом: 70 000,00 70 000,00
2. Господарські операції за грудень 20_ р. Відповідно до норм Податкового кодексу витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визнаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконання робіт, надання послуг (п.138.4); інші витрати визнаються витратами того звітного періоду, в якому вони здійснюються, з урахуванням окремих особливостей.
№ п/п Зміст операції Сума загальна, грн..
1 2 3 1.1. Оприбутковано одержані від постачальника матеріали 1.2 Купівельна вартість матеріалів 60 000,0 1.3 Крім того ПДВ 12 000,0 1.4 Транспортні витрати 2 000,00 1.5 Крім того ПДВ 400,00 1.6 Передано матеріали на виробництво 55 000,00 1.7 Списано суму ТЗВ 2000 / 60 000 * 55 000= 1833 1833 1.8 Передано на виробництво тару 500,00 2.1 Передано з виробництва на склад готову продукцію 68 000,00 2.2 Отримано на рахунок передплату від покупців 180 000,00 2.3 Відображено податкове зоовязання з ПДВ 30000 2.4 Відображено дохід (виручку) від реалізації готової продукції 180 000,00 2.5 Заравховано податкове зоовязання з ПДВ 30000 2.6 Списана собівартість реалізованої продукції 75 000,00 2.7 Відображено залік передплати 180 000,00 3.1 Списана сума чистого доходу на фінансовий результат 4.1. Нарахована заробітна плата: - персоналу виробництва; - персоналу, зайнятому збутом (реалізацією) продукції; адміністративному персоналу
10 000,0
2 000,00
5 000,00 5. Довідка бухгалтера 5.1. Відраховано єдиний соціальний внесок (36,95%) від заробітної плати: - робітників виробництва: - персоналу, зайнятого збутом продукції: - АУП
5.2. Списана собівартість реалізованої продукції на фінансовий результат 75000 5.3. Списано на фінансовий результат: - витрати на збут - адміністративні витрати; 5.4. Визначено фінансовий результат (без проводки) 5.5. Нараховано податок на прибуток (23%) 5.6. Списано витрати з податку на фінансові результати 5.7. Відображено нерозподілений прибуток Разом:
3.Показники підприємства по розрахунках з бюджетом за податками за звітний період
Вступ Розділ 1. Теоретико-методологічні та організаційно-правові засади управління державною податковою службою в україні 1.1. Характеристика суб’єктів державного податкового менеджменту 1.2. Особливості організаційно-правового статусу державної податкової служби 1.3. Функції та завдання органів державної податкової служби Розділ 2. Оцінка діяльності державної податкової інспекції у глибоцькому районі як суб’єкта державного податкового менеджменту 2.1. Аналіз діяльності ДПІ у Глибоцькому районі щодо мобілізації податкових надходжень до зведеного бюджету 2.2. Організація обліку платників податків в податкових органах 2.3. Моніторинг контрольно-перевірочної роботи Розділ 3. Проблеми та шляхи вдосконалення управління державною податковою службою 3.1. Розвиток функцій, організаційної структури та форм управління державною податковою службою в процесі її модернізації 3.2. Покращення роботи з персоналом органів державної податкової служби як засіб удосконалення її діяльності 3.3. Напрями підвищення ефективності охорони праці у ДПІ у Глибоцькому районі Висновки Список використаних джерел Додатки
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА РОЗРАХУНКАМИ З БЮДЖЕТОМ ЗА МІСЦЕВИМИ ПОДАТКАМИ І ЗБОРАМИ 1.1. Економічна сутність місцевих податків і зборів 1.2. Правове регулювання місцевих податків і зборів 1.3. Методичні основи державного контролю розрахунків з бю-джетом за місцевими податками і зборами
РОЗДІЛ 2. КОНТРОЛЬ ЗА РОЗРАХУНКАМИ З БЮДЖЕТОМ ЗА МІСЦЕВИМИ ПОДАТКАМИ І ЗБОРАМИ 2.1. Основні завдання та функції державної податкової адмініст-рації в м. Києві 2.2. Порядок проведення камерального і документального контролю за розрахунками з бюджетом за місцевими податками і зборами 2.3. Узагальнення результатів виконання контрольної роботи за розрахунками по місцевих податках і зборах. 2.4. Комп’ютеризація контролю за розрахунками з бюджетом за місцевими податками і зборами
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА РОЗРАХУНКАМИ ЗА МІСЦЕВИМИ ПОДАТКАМИ І ЗБОРАМИ 3.1. Зарубіжний досвід місцевого оподаткування та контролю за розрахунками за місцевими податками і зборами 3.2. Перспективи розвитку системи оподаткування місцевими податками і зборами на напрями удосконалення контролю за їх адмініструванням
Умова: ТОВ «Водолій» здійснює торговельну діяльність є платником податку на прибуток та податку на додану вартість. За другий квартал поточного року підприємством було здійснено наступні господарські операції (таблиця 2): Таблиця 2.
Дата Зміст господарської операції Варіант 3 01.04. Залишкова вартість основних засобів (термін використання – 6 років, всі основні засоби використовуються в загальногосподарських цілях)
25000 11.04. Отримано попередню оплату від покупця ПП «Малятко» з ПДВ (Сума ПДВ-?) 120000 ? 12.04. Ввезено партію імпортного товару – комп’ютери (курс НБУ – 7,91 грн. за 1 дол.США) 30000 дол.США 12.04. Перераховано мито та митний збір і суму ПДВ 1600 ? 12.04. Включено мито та митний збір до первісної вартості товарів 1400 14.04. Сплачено аванс за послуги платнику єдиного податку ПП «Ромашка» за ставкою 6% з ПДВ (ПДВ-?) 400 ? 15.04. Оплачено імпортовані комп’ютери, ввезені 12.01. (курс НБУ – 7,88 грн. за 1 дол.США) 30000 дол.США 22.04 Перераховано аванс на добровільне страхування автомобіля без ПДВ 12000 22.04. Перераховано аванс на обов’язкове страхування цивільної відповідальності, без ПДВ 600 25.04 Націнено імпортовані товари, що ввезені 12.04. Торгова націнка склала 25% ? 25.04 Відвантажено імпортовані раніше товари покупцю ? 25.04 Списано собівартість відвантажених раніше імпортованих товарів ? 26.04. Оплачено вартість мобільного зв’язку з ПДВ 1000 ? 27.04. Відвантажено товари покупцю ТОВ «Лада» з ПДВ 50000 ? 27.04. Списано собівартість відвантажених товарів 20000 30.04. Нараховано заробітну плату працівникам адміністративного та збутового персоналу 37000 30.04. Нараховано амортизацію на основні засоби ? 31.04. Курс НБУ: 1 дол.США – 7,90 грн. 02.05 Відвантажено товари на експорт (курс НБУ на дату митного оформлення – 7,69 грн. за 1 дол.США) 3000 дол. 2.05 Списано собівартість експортованих товарів 12000 02.05 Сплачено митні збори на митниці 500 04.05. Отримано поворотну фінансову допомогу від платника податку на прибуток. Строк повернення 30.06. 21000 11.05. Сплачено аванс за аудиторські послуги по проведенню аудиту 20000 22.05. Отримано канцтовари від платника єдиного податку за ставкою 10% 600 24.05. Отримано дивіденди від дочірнього підприємства-резидента 8000 25.05. Виплачено дивіденди акціонерам 12000 25.05. Перераховано аванс по податку на прибуток з виплачених дивідендів ? 28.05. Нараховано заробітну плату працівникам за лютий (загально виробничого призначення) 4000 31.05 Курс НБУ 1 дол.США-7,82 грн. 01.06 Отримано кошти на розрахунковий рахунок за експортовані товари 02.05 п.р. (курс НБУ 7,71 за 1 дол.США) 03.6. Отримано факс від постачальника з ПДВ 1500 ? 05.06. Оплачено з розрахункового рахунку матеріали для господарської діяльності, з ПДВ 900 ? 12.06. Відремонтовано орендований офіс, без ПДВ (підписано акт виконаних робіт) 10000 16.06. Придбано основні засоби, не для використання в господарській діяльності з ПДВ 6100 ? 22.06. Отримано пеню за прострочення у сплаті платежу 600 30.06. Нараховано амортизацію в податковому обліку (метод – прямолінійний): ? 30.06. Отримано акт за оренду з ПДВ 6000 ? 30.06. Нараховано відсотки по депозиту 3100 30.06 Курс НБУ 1 дол.США-7,91грн. 01.07. Перераховано відсотки на розрахунковий рахунок 3100
Визначити: Розрахувати суму податку на прибуток (з поетапних відображенням формування валових доходів, валових витрат, амортизаційних відрахувань), податку на додану вартість (з поетапним відображення формування податкового зобов’язання, податкового кредиту, та ПДВ до сплати в бюджет), ПДФО.
ПП "книга" займається виготовленням та збутом товарів для школярів. Протягом листопад ПП було придбано товарів за контрактними цінами на суму 36 тис.грн. (в т ч канцприладдя - на суму 30 тис. грн., учнівських зошитів -на суму 2 тис грн, підручників на суму 4тис грн) та матеріалів на суму 55тис грн. Крім того було придбане торговельне обладнання за ціною 4 тис грн. ПП збуло у грудні продукції на суму 70тис грн. також було реалізовано покупне канцприладдя на суму 45 тис грн. зошити на суму 2.5тис грн. а підручник на 6 тис грн . визначити пдв що підляга сплаті до бюджету . вказати терміни та описати правильність подачі податкової декларації до податкової служби.
1. Операції підприємства по придбанню товарно – матеріальних цінностей у січні поточного року характеризуються такими даними: № п/п Дата оприбуткування ТМЦ на склад Дата оплати ТМЦ Дата отримання податкової накладної Сума ПДВ, грн. 1 3.01 6.01 4.01 15000 2 8.01 10.01 8.01 18000 3 11.01 12.01 13.01 21000 4 11.01 10.01 15.01 10000 5 17.01 1.02 20.01 13000 6 22.01 2.02 2.02 10000 7 22.01 22.01 29.01 8000 8 26.01 1.02 31.01 15000 9 30.01 3.02 1.02 7000 10 31.01 3.02 3.02 23000
Податковий кредит у січні підприємство визначило у сумі 150000 грн. Встановити достовірність суми податкового кредиту, визначеної платником. У разі виявлення порушень нарахувати фінансові санкції, враховуючи, що перевірка проводилась у серпні поточного року. Визначити загальну суму донарахувань до бюджету.
2. а) Дача громадянина займає земельну ділянку площею 600 кв.м. б) Гараж громадянина – пенсіонера займаж земельну ділянку площею 125 кв.м. в) Громадянин – суб’єкт підприємницької діяльності (пенсіонер) є власником приміщення, яке використовується для здійснення діяльності з метою отримання доходів. Площа земельної ділянки, на якій розташоване приміщення становить 200 кв.м. Довідково: ставка плати за землю 15 грн. за кв.м. Нарахувати плату за землю для фізичних осіб. Розрахунки та відповідь пояснити, посилаючись на чинне законодавство України.
Гр. Кравченко, пенсіонер, за грудень місяць отримав: 45 грн. пенсії, 100 грн. — за продаж овочів на ринку; 150 грн. — за продаж шапки з нутрії, реалізованої через магазин та 40 грн. за реалізацію шкурки нутрії на ринку. Які податки і скільки повинен заплатити гр.Кравченко. Поясніть порядок оподаткування.
Ситуаційне завдання Викладач технікуму, який щомісяця отримує 180 грн., у травні написав методичні вказівки за спецкурсом і отримав в червні 100 грн. гонорару. З вересня він почав за сумісництвом (контрактом) викладати свій предмет в коледжі, отримуючи погодинну оплату по 1,5 умовній одиниці за годину по 10 го¬дин на тиждень. Викладач має доньку 3 років і дружину, яка ніде не працює. Підрахуйте доходи викладача і поясніть поря¬док оподаткування цих доходів. Ситуаційне завдання Громадянин Опанасюк займається підприємницькою діяльністю за участю членів сім’ї (повнолітньої дочки та неповнолітнього сина). Як розподіляється оподатковуваний доход громадян? Чи в праві громадянин Опанасюк сплатити фіксований податок, єдиний податок?
Акціонерне товариство для залучення додаткових грошових ресурсів вирішило випустити облігації на загальну суму 50 тис. грн. При цьому 20% залучених коштів передбачається використати на придбання основних засобів виробничого призначення, 10 % - на придбання нематеріальних активів, решту - на придбання матеріалів для виробництва продукції. Визначити суму нарахування ПДВ на емітовані облігації.
ЗАДАЧА 1 Визначить суми податкових зобов’язань та податкового кредиту та розрахуйте суму податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню з бюджету чи сплаті до бюджету № п/п Господарські операції за звітний місяць Сума, грн.. 1 Одержано дохід від реалізації вантажного автомобіля (в т.ч. ПДВ-?) 3000 2 Нараховано за електроенергію для адміністративних потреб (крім того ПДВ-?) 600 3 Одержано від постачальника пакувальний матеріал (в т.ч. ПДВ-?) 28000
ЗАДАЧА 2 Визначити величину фіксованого сільськогосподарського податку та відобразить порядок його нарахування, та сплати, якщо сільськогосподарське господарство володіє 540 га землі (в т.ч. 100 га зайняті під багаторічні насадження). Згідно з грошовою оцінкою земель, в даній місцевості 1 га землі коштує 2080 грн.
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.