курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Социология", решение задач по предмету "Социология", контрольные по предмету "Социология", дипломые работы по предмету "Социология", курсовые работы по предмету "Социология".
Количество готовых работ по предмету "Социология": 229
ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАСИЛЬСТВО НАД ДІТЬМИ ЯК СОЦІАЛЬНО- ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Характеристика поняття «насилля над дітьми» 1.2. Завдання і зміст роботи органів освіти і соціальних служб у запобіганні насильства над дітьми 1.3. Нормативно – правове забезпечення захисту дітей від жорстокого поводження Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВЗАЄМОДІЇ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ І ОРГАНІВ ОСВІТИ У ЗАПОБІГАННІ НАСИЛЬСТВУ НАД ДІТЬМИ 2.1. Комплексно-профілактична програма як основа взаємодії соціальних служб і органів освіти у запобіганні насильству над дітьми 2.2. Організація профілактичної роботи за моделлю діяльності міждисциплінарної команди 2.3. Підвищення професійного рівня учасників міждисциплінарної команди шляхом семінарів взаємонавчання 2.4. Техніка безпеки у роботі соціального педагога Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Магистерская работа выполнена на 5, год 2010. В работе имеется пилотажное исследование, анализ, анкета, таблицы, расчеты прилагаются. Работа писалась самостоятельно. Первый раздел раскрывает интернет как средство массовой коммуникации, второй раздел освещает роль и влияние всемирной паутины на ообщество + исследование(обрабатывалось в SPSS).
План ВСТУП…………………………………………………………………………......3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕРАПЕВТИЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА 1.1. Термінологічне поле досліджуваної проблеми………………..…....6 1.2. Феномен та історичні джерела генезису і використан- ня музикотерапії……………………………...……………….…….8 1.3. Основні наукові концепції сучасної музикотерапії………………...12 ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ………………………………………....15
РОЗДІЛ II. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ В СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1 Напрями лікувального впливу музикотерапії, її механізми і форми……………………………………………………………….17 2.2. Застосування музикотерапії в корекційно-реабілітаційній роботі з неповносправними…………………………………………..18 2.3. Результати сучасних досліджень та експериментальної роботи з використання реабілітаційного потенціалу музикотерапії в соціально-педагогічній діяльності……………………...……….....23 ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ……………………………………….....27 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………….………..……….....31
Альтернативні підходи в освіті існують вже більше 200 років. Наприклад, в США, перші альтернативи в освіті виникли ще в епохи прибуття перших переселенців (Янг, 1999). Саме поняття альтернативної освіти використовується з того часу, для того, щоб описати різні програми і підходи. Морлі (1991) помітив, що «альтернативна освіта є перспективою, а не процедурою або програмою. Воно грунтується на вірі, що існує багато шляхів до того, щоб стати освіченою людиною, так само, як і багато місць і структур, в яких це може відбутися».
Розділ I. Система соціального захисту в Україні: основні поняття, класифікація, принципи…………………………………………………………………………….....7
Розділ II. Тенденції розвитку системи соціального захисту України……………..11
I. Безробіття населення та стратегії подолання цього явища……………12 II. Система державного соціального страхування………………………...14 III. Бідність як соціальне явище…………………………………………......16 IV. Пенсійна система України………………………………………….........18 V. Система охорони здоров'я України……………………………………..20
Розділ III. Основні проблеми та завдання системи соціального захисту України………………………………………………………………………………...22
Практична частина……………………………………………………………………25 Завдання 1……………………………………………………………………….......25 Завдання 2…………………………………………………………………………...28 Завдання 3…………………………………………………………………………...30 Завдання 4…………………………………………………………………………...32 Завдання 5……………………………………………………………………………33 Завдання 6……………………………………………………………………………34 Завдання 7……………………………………………………………………………35 Завдання 8……………………………………………………………………………36
Зміст Вступ 1. Соціально-економічні ідеї фізіократів. Ф. Кене (1694-1774 pp.) 2. Соціально-економічна конструкція А. Сміта (1823-1890 pp.) 3. Жан Батист Сей (1767-1831 pp.) - теоретик "справедливого соціально-економічного розподілу" 4. (1806-1873 pp.) - пророк "соціальної реформації". Висновки Список використаних джерел Джон Стюарт Мілль
Соціально-психологічний тренінг як супровід соціальної роботи. Jб’єктом дослідження є соціально-психологічний тренінг. Предметом – соціально-психологічні тренінгові технології у супроводі соціальної роботи. Метою курсової роботи є дослідження соціально-психологічного тренінгу у системі соціальної роботи. Для реалізації мети визначено такі завдання: 1. Проаналізувати сутність та зміст соціально-психологічного тренінгу як групової форми взаємодії. 2. Описати мету, завдання тренінгових груп. 3. Визначити принципи та особливості організації тренінгової роботи. 4. Охарактеризувати особливості впровадження тренігових технологій у практику соціальної роботи з різними категоріями клієнтів. 5. Обґрунтувати роль соціально-психологічного тренінгу у формуванні професійної комунікативної компетентності соціального працівника. Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.
Зміст Вступ ……………………………………………………………….…………………………3 РОЗДІЛ І Соціально-психологічний тренінг як форма активного навчання ……….….6 1.1 Зміст та характеристика соціально-психологічного тренінгу ……………………………....6 1.2 Завдання та принципи тренінгового процесу …………………………………..…………..9
РОЗДІЛ ІІ Теоретико-методичні засади тренінгової роботи …………………..…………13 2.1 Базові методи соціально-психологічного тренінгу ………………………………………13 2.2 Організація та проведення тренінгів ………………………………………………....…...19
РОЗДІЛ ІІІ Впровадження тренінгових технологій у практику соціальної роботи…....24 3.1 Тренінгові технології у соціальному супроводі сім’ї ………………………………….….24 3.2 Соціально-психологічний тренінг у формуванні комунікативної компетентності соціальних працівників …………………………………28 Висновки ………………………………………………………………………………...…..32 Список використаних джерел ……………………………………………………….…….34 Додатки……………………………………………………………………………………..36
Особливості соціальної роботи з дітьми, позбавленими батьківського піклування Зміст
Вступ …………………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ І Діти, позбавлені батьківського піклування як об’єкт соціальної роботи................6 1.1 Сирітство та бездоглядність як соціальне явище…………………………………6 1.2 Соціально-психологічний портрет дітей, позбавлених піклування батьків…...10 РОЗДІЛ ІІ Теоретико-методичні аспекти соціальної роботи з дітьми сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування……………………………………………………….14 2.1 Законодавче забезпечення захисту дітей-сиріт, та дітей, позбавлених батьківського піклування……………………………………14 2.2 Система установ для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування та принципи їх діяльності……………………….20 2.3 Форми та методи соціальної роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування………………………….24 РОЗДІЛ ІІІ Альтернативні форми влаштування дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування…………………..28 3.1 Фостерна сім’я як альтернативна форма сімейного виховання Дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.................28 3.2. Дитячі будинки сімейного типу у системі піклування про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування..........32 Висновки……………………………………………………………………………..….40 Список використаних джерел……………………………………………………….…43 Додатки…………………………………………………………………………………45
Професія викладача- одна з найстаріших на Землі. Роль вчителя у розвитку суспільства, в русі цивілізації завжди була надзвичайно важливою, тому що вчителі виступали носіями знань,. Кожні передавали наступним покоління.Наші перші вчителі-це наші батьки. Вони дають нам перші життєві уроки: уроки добра, порядності, чесності. Саме цьому навчили мене мої батьки. Але вчитися мене навчили вчителя. Шкільні вчителі дали мені знання, розширили мій кругозір, допомогли визначити своє місце в житті. Більшість з них я можу назвати другими батьками.
Студенти - це специфічний соціальний прошарок молоді, оскільки їх соціалізація відбувається в середовищі, яке має певні особливості (відносини в групі, гуртожитку, спілкування один з одним у вільний від занять час, постійний контакт з викладачами - людьми, які відносяться до культурної еліти суспільства, що сприяє розвитку в них знань, вмінь, навичок комунікації).
Інститут освіти тісно пов’язаний з іншими соціальними інститутами: виробництва, науки, культури, політики - зв'язок освітнього процесу з іншими соціальними процесами.
На сьогоднішній день в Україні існує можливість отримання вищої освіти як бюджетної, так і на контрактній основі, до того ж, друга повністю довела свою життєдіяльність.
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.