курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Информатика", решение задач по предмету "Информатика", контрольные по предмету "Информатика", дипломые работы по предмету "Информатика", курсовые работы по предмету "Информатика".
Количество готовых работ по предмету "Информатика": 87
ВСТУП На сьогоднішній день світ охопила Всесвітня Павутина, під назвою Інтернет. Поєднуючи в собі різноманітну інформацію, в необ’ємній кількості, яка що хвилини збільшується. Але управління такою кількістю інформації яка влилася в повсякденне життя, не можливо без якого не будь структурованого механізму. Файли даних з монопольним доступом не зможуть забезпечити необхідну продуктивність, адже кількість інформації в файлі значно впливає на швидкість пошуку, і при великій кількості користувачів не можливо забезпечити велику продуктивність системи. Тут на допомогу приходять Бази Даних далі БД. Якщо ж порівняти БД на файли доступу то на загальному прикладі це буде виглядати так: - Файли монопольного доступу – звичайний чистий аркуш на якому інформація записана рядками, кожні данні один за одним, без будь якого логічного змісту. - Бази даних, наче зошит в клітинку в якому, все пишеться в табличному вигляді, під кожний запис виділено певну кількість клітинок, кожному запису можна присвоїть свій номер по порядку, можна шукати по будь якому критерію який відноситься до властивостей запису. Тут особливо не потрібно замислюватись над тим що краще а що гірше. Без будь яких роздумів зрозуміло що БД виграють , їх переваги можна перелічувати і перелічувати. Зі зростанням Всесвітньої павутини БД знайшли собі пристосування і тут. Як тільки з’явився Інтернет він був наповнений статичним контентом, яким можна було управляти тільки через відкритий код. Але в невдовзі мова PHP (спочатку він називався PHP / FI) був створений в 1995 році Расмусом Лердорф (Rasmus Lerdorf) з декількох Perl сценаріїв, які він розробив для відстеження відвідуваності свого резюме, опублікованого на Web сторінках. З часом Расмус написав реалізацію цієї мови на C і опублікував вихідний код для широкої громадськості, а на початку 1998 року з'явилася версія PHP 3.0. Саме з цього можна почати відлік розвитку динамічної інформації в Інтернеті та широкого застосування БД в всесвітній мережі Інтернет. Після цього з`являються сайти з динамічним контентом, перші соціальні мережі, перші власні блоги, сайти для закачування музики і багато іншого, і все це за допомогою БД. Але з популярність БД і виростає кількість зловмисників яким потрібно заволодіти інформаціє або просто пошкодити її. Якщо ж поділити всі не санкціоновані проникнення до інформації до 10% з них прийдуться на зловмисників, а 90% через користувачів. Всі програмісти знають що найкращим шукачем помилок в програмні є сам користувач, тому не можливо все передбачити, і 90% проникнення виникають саме не навмисно. Оскільки більшість атак приходить на інсайдерську частину, заволодівши лише кодами доступу до БД вже достатньо того щоб наробити лиха. Оскільки знаючи що і де потрібно шукати можна все просто знайти, особливо якщо все побудовано так чином щоб було зрозуміле всім. Наприклад маючи доступ до БД можна знайти таблицю користувачів та легко і просто змінити права доступу або заволодіти паролем, отримати заборонену інформацію. Було б доречно передбачити і цей нюанс, і зробити данні не зрозумілими для людини, зашифрувавши назви таблиць через будь-яку систему шифрування.
Актуальність теми дослідження. Материнська (чи системна) плата є фундаментом, на якому побудований будь-який сучасний комп'ютер, немає різниці чи то ПК, чи ноутбук або сервер. Саме материнська плата забезпечує взаємодію, таких різних по своєму, пристроїв і функцію компонентів, як процесор, оперативна пам'ять, плати розширення, всілякі накопичувачі і периферійні пристрої. Навіть якщо набір мікросхем системної логіки (він же чіпсет) підтримує найрізноманітніші шини і інтерфейси безпосередньо підключити що-небудь (наприклад, принтер) до мікросхеми ніяк не вийде. Саме материнська плата дозволяє користувачам без зусиль розширювати можливості комп'ютера, підключаючи до основних додаткові компоненти. Саме така архітектура, названа "відкритою", разом з іншими удосконаленнями, забезпечила свого часу вибухове зростання популярності ПК. Переоцінити роль материнської плати в роботі комп'ютера неможливо. Проте "прості смертні" рідко її бачать: "материнка" захована в надрах системного блоку, а її заміна - складна операція, на яку початківці самостійно наважуються рідко. Проте упізнати її нескладно: це найбільша плата ПК. Втім, бувають і виключення: материнські плати для надкомпактних систем за розміром не більше "крутої" відеокарти. Мета і основні завдання дослідження. Мета роботи полягає в визначенні поняття материнська плата, її побудови та структури. Також приділяється увага програмному забезпеченню, налагодженню, експлуатації та обслуговуванню мережі. То ж таке сучасна материнська плата? Материнська плата (англ. motherboard), відома також як головна плата (англ. mainboard), системна плата - плата, на якій містяться основні компоненти комп'ютера, що забезпечують логіку роботи. Системна (материнська) плата – це основний апаратний компонент, на якому реалізована магістраль обміну інформацією, є роз'єми для установки процесора і оперативної пам'яті, а також слоти для установки додаткових контролерів зовнішніх пристроїв. Предмет та об’єкт дослідження. Комп’ютер на базі материнської плати Biostar TPower i55. Історія заснування міжнародної корпорації починається з 1986 року. На початку свого існування, Biostar була зосереджена на виробництві материнських плат XT форм фактору. Biostar вдалося добитися стабільного зростання за допомогою величезних капіталовкладень і робочої сили в дизайн нової продукції і розвиток, що, у свою чергу, дозволило їм триматися на гідному рівні в швидкій еволюції комп'ютерної індустрії. Щоб відповідати запитам розвитку ринку, надаючи більш комплексні рішення споживачеві, Biostar примножив свої знання в дизайні і виробництві такої продукції як карти розширення, мультимедія і системні продукти. У 1990 році, Biostar відкрив свій завод в Китаї для того, щоб збільшити свої здібності і щоб відповідати запитам споживачів зі всього світу. У 1998 році їхні прибутки перевищили 130 мільйонів доларів США і вони зайняли 227 місце в топ 1000 підприємств в Тайвані. До того ж у 1999 компанія отримала сертифікат ISO
Ще зовсім недавно, після появи на ринку двухядерних процесорів, коли світова IT-спільнота намагалася розібратися, чи потрібні нам такі, або це тупикова гілка розвитку, чотирьохядерні CPU і зовсім здавалися фантастикою з далекого майбутнього. Проте, всього через декілька років, в 2006 році, компанія Intel випустила перший чотирьохядерний процесор Core 2 Quad. Більше року у даного CPU не було жодного прямого конкурента, а ціни на його модифікації могли відлякнути будь-якого, навіть добре забезпеченого ентузіаста. Проте після ряду етапів зниження цін чотиртохядерні процесори Intel сталі значно доступнішими для кінцевих користувачів. З появою на ринку мікропроцесорів Phenom, випущених основним конкурентом Intel – компанією AMD, мрії про чотирьохядерний комп'ютер стали ще реальнішими. Чи закінчиться коли-небудь гонка продуктивності? Тут думки різняться навіть у експертів. Одні вважають, що декілька ядер сьогодні абсолютно необхідно. А інші вважають, що для їх завдань цілком вистачило комп'ютера п'ятирічної давності. Для того, щоб відповісти на це питання, перш за все, потрібно докладно вивчити переваги, які надають чотирьохядерні процесори у задачах різного типу; а також проблеми, що можуть виникнути з переходом на чотирьохядерні комп’ютери. Крім того, потрібно забезпечити якісне сервісне обслуговування нових процесорів. Адже очевидно, що зі збільшенням кількості ядер і загальним ускладненням системи зростає складність діагностики та пошуку несправностей.
Зустрічайте - NVIDIA ® GeForce ® 9800 GT з підтримкою технології SLI ®. Насолоджуйтесь топовими можливостями в індустрії, такими як технологія NVIDIA PhysX ™ * для пожвавлення ігрового процесу, і HybridPower ™ для оптимального управління енергоспоживанням. У цьому графічному процесорі зібрано все, чого так чекали справжні шанувальники ігор, адже це прекрасне рішення GeForce серії 9 з 112 ядрами і 256-розрядним буфером кадрів. Ідеальне поєднання Завдяки 112 процесорним ядрам, кожне з яких працює з дивно високою частотою в 1,5 ГГц, а також вражаючому 256-розрядний інтерфейс буфера кадрів, працює з частотою 900 МГц, графічний процесор GeForce 9800 GT стає саме тим, що так чекали справжні геймери. Неймовірна потужність у роботі з графікою дозволяє візуалізувати самі насичені і захоплюючі дух ігрові оточення. Графічний процесор GeForce 9800 GT підтримує роботу з шинної архітектурою PCI Express 2.0, забезпечуючи найвищі швидкості передачі даних, необхідні для сучасних ігор і 3D додатків. Починаючи гру Відеокарти серії GeForce 9800 GT володіють усіма провідними в індустрії особливостями і можливостями GeForce, серед яких NVIDIA SLI ®, динаміка тканин і об'ємні ефекти наступного покоління. Додавши до них підтримку технології PhysX ™, яка здатна симулювати реалістичне поведінка людського персонажа і відчуваються атмосферні погодні ефекти, Ви отримуєте ігрові враження, що не мають собі рівних. Чудові візуальні обчислення Завдяки можливостям технології NVIDIA CUDA ™ і новому середовищі виконання CUDA для Windows Vista, тепер програмісти можуть перенести найвимогливіші задачі по обробці даних з CPU на GPU, забезпечуючи неймовірний приріст продуктивності в порівнянні з можливостями традиційного CPU. Технологія NVIDIA HybridPower ™ нарощує продуктивність відеокарти при необхідності і знижує її при виконанні повсякденних завдань. А завдяки механізму PureVideo ® HD другого покоління погана якість фільмів на Blu-ray носіях стає лише спогадом про минуле. Бiльш детальний опис технологiй вiдеокарти GEFORCE 9800GT Технологія NVIDIA SLI ® 1: продуктивність вдвічі вище, ніж у конфігурації з одним GPU, для незрівнянних вражень від ігор завдяки комбінації двох відеокарт. Технологія SLI, необхідна для продуктивної графіки PCI Express ®, масштабує продуктивність в самих популярних іграх.
NVIDIA PhysX ™-Ready2: Графічні процесори GeForce підтримують технологію NVIDIA PhysX, що дозволяє досягти нового рівня в ігровому фізичному взаємодії, завдяки якому шанувальники комп'ютерних ігор отримають неймовірні враження від ще більш динамічних і реалістичних ігор з NVIDIA GeForce. <Br> <br> Технологія NVIDIA HybridPower ™ 3: Дозволяє автоматично перемикатися з відеокарти GeForce GTX 260 на інтегрований в материнську плату графічний процесор GeForce у випадку роботи з "неважкими" графічними додатками. Це призводить до зменшення шуму і значного енергозбереження.
Те, що двох ядерні процесори вже стали для індустрії стандартом де-факто, навряд чи в когось викликає сумніву. Хоча два чіпмейкера поки не відмовилися від продажу одноядерних рішень, ні в кого не викликає сумнівів той факт, що це протриває вже недовго: зовсім незабаром двухядерні процесори прийдуть у бюджетний сегмент. Так, властиво, якщо не гнатися за останніми досягненнями індустрії «в особі» Core 2, уже зараз можна придбати той же Pentium D 805 або 820 приблизно за $100, що, погодитеся, цілком доступно. Отже, два ядра - це вже не розкіш. Якщо рік-два-три назад розроблювачі програмного забезпечення могли ігнорувати необхідність паралельного відокремлення обчислень, те тепер вони не можуть собі цього дозволити, адже багато поточность із вузькоспеціалізрваних серверних додатків плавно перейшла в розряд мейнстрима. Вектор заданий, і далі індустрія ПО буде рухатися у відповідному напрямку. Для нас із вами це означає, що недалеко той день, коли Двох ядерні процесори будуть працювати з повною віддачею, для розроблювачів самих CPU - що прийшов час піти ще далі. Зрештою, сказавши «два», нікуди не дінешся від того, щоб рано або пізно сказати «чотири». І сьогодні цей день настав - зустрічайте перший чотирьох ядерний процесор для PC: Intel Core 2 Quad.
Компанія GIGABYTE була заснована в 1986 р. Вся діяльність компанії грунтується на принципах новаторства, якості і надійності. Gigabyte завоювала міцні позиції в комп'ютерній галузі завдяки своїм видатним досягненням у виробництві системних плат. Всі лінійки продукції GIGABYTE - системні плати, графічні адаптери, периферійні пристрої для ПК, ноутбуки, сервери, мережеве і комунікаційне устаткування - займають лідируючі позиції в своїх сегментах комп'ютерного ринку. Завдяки увазі, яку компанія приділяє дослідженням, проектуванню і розробці, продукція GIGABYTE відповідає найстрогішим вимогам домашніх і корпоративних користувачів до якості, стабільності і надійності. Щоб забезпечити максимально повне післяпродажне обслуговування, GIGABYTE створює розгалужену загальносвітову мережу технічної підтримки і надає на всі види своєї продукції привабливі умови гарантії. Широкий спектр продукції GIGABYTE відкриває нові можливості для кожного користувача і кожної компанії. Продукція GIGABYTE - ідеальне рішення для зв'язку із зовнішнім світом і руху в майбутнє. Мета GIGABYTE, для досягнення якої використовуються всі ресурси компанії - стати найефективнішим постачальником IT-продукции в світі.
Час двухядерних процесорів прийшов. Зараз саме час процесори, оснащені двома обчислювальними ядрами, почали активне проникнення в настільні комп'ютери. До кінця наступного року більшість нових PC повинне бути засноване саме на CPU із двома ядрами. Настільки сильна прагнення виробників по впровадженню двухядерних архитектур пояснюється тим, що інші методи для нарощування продуктивності себе вже вичерпали. Ріст тактових частот дається дуже важко, а збільшення швидкості шини й розміру кеш-пам'яті не приводить до відчутного результату. У той же час удосконалювання 90 нм технологічного процесу дійшло так тієї крапки, коли виробництво гігантських кристалів із площею порядку 200 кв. мм стало рентабельним. Саме цей факт дав можливість виробникам CPU почати кампанію по впровадженню двухядерних архитектур. Отже, слідом за компанією Іntel, попередньо представляє свої двухядерні процесори для настільних систем і компанія AMD. Лінійка двухядерних процесорів від AMD одержала назву Athlon 64 X2. Це найменування відбиває як той факт, що нові двухядерні CPU мають архітектуру AMD64, так і те, що в них є присутнім два обчислювальних ядра. Разом з назвою, процесори із двома ядрами для настільних систем.
1.1 Основні особливості архітектури Intel Pentium 4 EE Досить точна й докладна інформація про внутрішню будову нового покоління процесорів Intel для ПК, поява яких очікується в самий найближчий час, була представлена в дні весняних форумів Intel для розроблювачів - Intel Developer Forum, у тому числі, у дні Московського IDF Spring 2006. Саме тоді вперше було чітко сказане, що Intel планує почати поставки процесорів на базі архітектури Intel Pentium 4 EE з нормами 65 нм техпроцесса вже в третьому кварталі 2007 року. Саме тоді також точно стало відомо, що нова архітектура стане основою для процесорів всіх сегментів ринку - настільних ПК (Conroe), мобільних ПК (Merom) і серверів (Woodcrest).
AMD була заснована 1 травня 1969р. Джерри Сендерсом і 7 його друзями. Стартовий капітал був $100,000.
У першій половині 1999 р. AMD початку поставки процесорів K 6-ІІІ (ДО6-3D+) з розніманням Socket 7. Головна особливість - убудована кеш-пам'ять другого рівня 256 КБ (L1 кэш залишився 64 КБ, що вдвічі більше, ніж Pentіum ІІІ), що працює на повній частоті ядра (Pentіum ІІІ - на половині частоти ядра), а кеш-пам'ять, установлена на материнській платі, розглядається як кэш третього рівня. Тактові частоти 400-500 Мгц. Довго залишатися в Socket 7 процесори від AMD не могли, тому що межа його можливостей уже був досягнутий. 23 червня 1999 р. були представлені моделі AMD Athlon 500, 550, 600, виготовлені по 0,25 мікронної технології в новому корпусі Slot А (ледве більше тонкий картридж у порівнянні з Slot 1). Після цього AMD випустила ще кілька процесорів з більше високою частотою. 29 листопада 1999 р. були випущені процесори Athlon із частотами від 550-800 МГЦ, виготовлені за технологією 0,18 напівтемних (що б відрізняти вони йменувалися Model 1 - 0,25 мікрон і Model 2 - 0,18 мікрон). Основні характеристики: внутрішня архітектура - типу "RІSC"; має 3 конвеєри для целочисленных обчислень і 3 для операцій із плаваючою крапкою; додані нові команди в блок 3DNow!, тепер зветься Enhanced 3DNow!; L1 кэш - 128 КБ (64+64), L2 кэш - 512 КБ (у перспективі до 8 МБ) розташований в окремих мікросхемах поруч із процесором і працює на частотe рівній половині частоти ядра, підтримує ECC- Механізм; многопроцессорность - теоретично до 14 процесорів на одній шині; системна шина - 100 МГЦ, але працює по обох фронтах сигналу, що результируют 200 Мгц.
У січні 2000 року президентом і головним керуючим став Гектор Руиз. Перехід на технологію 0,18 напівтемних для AMD відбувся влітку 2000 р. розробкою ядра Thunderbіrd. Для своїх нових процесорів Athlon AMD розробляє також нове рознімання Socket А (Socket 462 у вигляді мікросхеми). Новий процесор містить 37 млн транзисторів. L1 кэш - 128 КБ, L2 кэш - 256 КБ (L2 перебуває на кристалі процесора). Єдине "вузьке" місце (у всіх змістах цього слова) - 64- бітна шина між ядром і кэшем другого рівня (ширина аналогічної шини Pentіum ІІІ - 256 біт). Перші процесори працювали на шині 200 МГЦ (2х100), наступні моделі перейшли на 266 МГЦ (2х133). Набір команд x86, MMX, Enhanced 3DNow!
ISO 9660 являє собою єдину файлову систему, призначену для використання під управлінням багатьох різних операційних систем. На відміну від звичайної файлової системи, яка повинна динамічно оновлюватися і змінюватися, коли операційна система додає або видаляє файли, ISO 9660 описує середовище тільки для читання, а саме CD-ROM.
Первісне опис ISO 9660 мало розширитися у Помаранчевій книзі, щоб врахувати додаткові можливості реалізації записуваного компакт-диска. Це розширення дозволяє магнитооптическим носіям приймати зміни в структурі файлів і проводити багатосеансовий запису на компакт-диск (де файлова структура змінюється в міру завершення кожної операції запису протягом сеансу).
Початкові специфікації для ISO 9660 зазнали ряд змін, що поліпшують підтримку файлів операційних систем UNIX і Macintosh, a також роблять доступ до дисків CD-ROM під управлінням зазначених систем більш прозорим.
Вступ З настанням двадцять першого століття людство не мислить себе без цифрових технологій. Цифрове телебачення, цифрова фото - й відео - зйомка, цифровий стільниковий і стаціонарний зв'язок і т.д.; людина користується цими благами цивілізації, не замислюючись про те, як і що там працює. Але ж там відбуваються дуже складні дії над інформацією, представленою у двійковій системі числення. Пристрої, які забезпечують цифрову обробку інформації, називаються цифровими. Ці пристрої виконані на цифрових інтегральних мікросхемах, що дозволяє значно зменшити габарити пристроїв, масу, споживану потужність, вартість і набагато поліпшити надійність. Застосування технологій великих і надвеликих інтегральних мікросхем дозволило перенести комп'ютери з лабораторій і спеціальних установ у кожен будинок. Крім поліпшення якості й надійності апаратури інтегральні мікросхеми також впливають на продуктивність й якість праці людини, за допомогою того, що робота стає автоматизованою отже, збільшується в рази обчислювальна здатність і зменшується ризик помилки. З появою цифрових пристроїв у техніці зв'язку стало можливим надання величезної кількості послуг, покращилася якість зв'язку й збільшився обсяг передаваємої інформації. Вершиною цифрової техніки є мікропроцесор. Мало хто знає, що в сучасних японських автомобілях автоматичним підкачуванням коліс управляє мікропроцесор. Мікропроцесорні пристрої широко використовуються в апаратурі, що забезпечує обмін, обробку й розподіл інформації.
1. Теоретична частина 1.1 Будова контролера прямого доступу до оперативної пам’яті та принцип його роботи Прямий доступ до пам'яті (ПДП) - Direct Memory Access (DMA) - викорис¬ товується для високошвидкісної передачі даних між пристроями введення- виведення й оперативною пам'яттю без втручання ЦП. Типовим прикладом ви¬користання DMA є контролери дисководів і вінчестера. У системах IBM PC ХТ/АТ використовується контролер DMA Intel 8257А (мал. 1.1.1), що забезпе¬чує чотири 8-бітних канали DMA. В IBM PC AT застосовується каскадне вклю¬чення двох контролерів DMA (мал. 1.1.2): 8257А, що забезпечує чотири 8- бітних канали, і 8257 А-5, що забезпечує чотири 16-бітних канали (див. табл.) Таблиця 1.1. Канали DMA в IBM PC AT Канал Призначення Розрядність 0 Пристрій на шині ISA 8 1 Контролер інтерфейсу SDLC 8 2 Контролер дисководу 8 3 Контролер вінчестера 8 4 Використовується для каскадування 16 5 Пристрій на шині ISA 16 6 Пристрій на шині ISA 16 7 Пристрій на шині ISA 16
В активному циклі обслуговування підсистеми ОМА можливо в одному із чотирьох режимів: • режим програмування • режим обміну даними Для формування 24-розрядної адреси використовується регістр сторінки, що визначає старші біти адреси. Молодші 16 біт задаються регістром бази відпові¬дного каналу контролера. Така схема забезпечує передачу даних у межах адре¬сного простору 16 Мбайт. Для 8-бітних каналів ОМА регістр сторінки визначає біти 16-23 фізичної ад¬реси, а регістр бази - біти 0-15. Для 16-бітних каналів ОМА використовується тільки 7 біт регістра сторінки, що визначають біти 17-23 фізичної адреси. При цьому регістр бази каналу задає біти 1-16. Біт А0 завжди виставляється в 0, щоб гарантувати вирівняну переда¬чу слова пам'яті.
Вступ DVD (англ. Digital Versatile Disc — цифровий чи багатоцільовий диск англ. Digital Video Disk — цифровий відеодиск) — носій інформації у вигляді диска, зовні схожий з компакт-диском, однак має можливість зберігати більше інформації за рахунок використання лазера з меншою довжиною хвилі, ніж для звичайних компакт-дисків. Перші диски і програвачі DVD з'явилися в листопаді 1996 року в Японії та в березні 1997 у США. На початку 1990-х років розроблялося два стандарти для оптичних інформаційних носіїв високої щільності. Один з них називався «Multimedia Compact Disc» (MMCD) і розроблявся компаніями Philips і Sony, другий — «Super Disc» — підтримували 8 великих корпорацій, у числі яких були Toshiba і Time Warner. Пізніше зусилля розробників стандартів були об'єднані під началом IBM, що не хотіла повторення кровопролитної війни форматів, як було зі стандартами касет VHS і Betacam у 1980-х. Офіційно DVD був анонсований у вересні 1995 року. Перша версія специфікацій DVD була опублікована в вересні 1996 року. Зміни і доповнення в специфікації вносить організація DVD Forum (раніше називалася DVD Consorcium), членами якої є 10 компаній-засновників і більш як 220 приватних осіб.Перший привід, що підтримує запис DVD-R, був випущений Pioneer у жовтні 1997 року. Вартість цього приводу, що підтримував специфікацію DVD-R версії 1.0, складала 17000 доларів США. Пусті диски, призначені для запису, обсягом 3.95 Гб коштували по 50 доларів кожна.Споконвічно «DVD» розшифровувався як Digital Video Disc (цифровий відеодиск). Пізніше багато хто стали розшифровувати DVD як Digital Versatile Disc (цифровий багатоцільовий диск). Toshiba, керівник сайту DVD Forum, використовує Digital Versatile Disc. До консенсусу не прийшли і дотепер, тому сьогодні «DVD» офіційно взагалі ніяк не розшифровується. • DVD за структурою даних бувають трьох типів: 1)DVD-Video — містять фільми (відео і звук); 2)DVD-Audio — містять аудіодані високої якості (набагато вищої, ніж на аудіо-компакт-дисках); 3)DVD-Data — містять будь-які дані. • DVD як носії бувають чотирьох типів: 1)DVD-ROM — штамповані на заводі диски; 2)DVD+R/RW — диски одноразового (R — Recordable) і багаторазового (RW — ReWritable) запису; 3)DVD-R/RW — диски одноразового (R — Recordable) і багаторазового (RW — ReWritable) запису;
4)DVD-RAM — диски багаторазового запису з довільним доступом (RAM — Random Access Memory).
DVD може мати одну чи дві робочі сторони та один чи два робочі шари на кожній стороні. Від їхньої кількості залежить місткість диска: Будь-який носій може мати будь-як структуру даних (див. вище) і будь-яку кількість шарів (двошарові DVD-R і DVD-RW з'явилися наприкінці 2004 року). Стандарт запису DVD-R(W) був розроблений DVD-Forum'ом як офіційна специфікація (пере)записуваних дисків. Однак ціна ліцензії на цю технологію була занадто висока, і тому декілька виробників пишучих приводів і носіїв для запису об'єдналися в «DVD plus RW Alliance», що і розробив стандарт DVD+R(W), вартість ліцензії на який була нижчою. Спочатку чисті диски для запису DVD+R(W) були дорожчими, ніж DVD-R(W), але тепер ціни зрівнялися. Стандарти запису «+» і «-» частково сумісні. В даний час вони однаково популярні — половина виробників підтримує один стандарт, половина — інший. Йдуть суперечки, чи витисне один з цих форматів свого конкурента, чи вони продовжать мирно співіснувати. Усі приводи для DVD можуть читати обидва формати дисків, і більшість пишучих приводів також можуть записувати обидва типи «болванок». На відміну від компакт-дисків, у яких структура аудіодиска фундаментально відрізняється від диска з даними, у DVD завжди використовується файлова система UDF. Швидкість читання/запису DVD указується як кратна 1350 Кб/с, тобто 16-швидкісний привід забезпечує читання (чи запис) дисків у 16 x 1350 = 21600 Кб/з (21,09 Мб/с).
CD - ROM ra CD - RW приводи давно стали популярні на комп'ютерному ринку, однак найча¬стіше при покупці вибір грунтується на ціні або фірмі-виробнику, а не на пізнаннях покупця про те, який привід забезпечить найкраще сполучення ціни/продуктивності/особливостей. На вид накопичувач CD - RW практично не відрізнимо від CD - ROM ті ж розміри, той же висувний лоток для прийому дисків, теж гніздо для підключення навушників і регулятор гуч¬ності (наш підопічний також уміє апаратно програвати звукові CD). Конструктори пишучих иакопичувачів звичайно обмежуються тільки однією кнопкою на передній панелі і для керу¬вання лотком. Незмінна прикраса CD — RW логотип Compact Disc Recordable / Rewritablc, по якому представників пишучої! "братій", властиво і відрізняють на вид від звичайних CD - ROM Основне "внутрішнє" розходження між моделями CD - RW це їхні швидкісні характеристики при роботі з компакт-дисками різних типів. За традицією вони визначаються кратністю частоти обертання стосовно прабатька жанру - Audio CD й позначаються відомими всім іксами. В CD-RW таких "іксів" цілих три, що відповідає швидкості запису CD - ROM та CD - RW читання CD-ROM. Складніше всього те, що представники цієї трійці в різних моделях можуть сполучатися в най¬різноманітніші комбінації. Всі наші спроби дати яку-небудь чітку класифікацію приводів CD -RW по швидкісних характеристиках успішно провалилися. Яскраво виражених цінових груп також немає. Більше того, деякі високошвидкісні пристрої навіть дешевше, ніж більше повіль¬ні. Через це до вибору дисководу CD - ROM чи CD - RW прийдеться підходити в індивідуаль-ному порядку.
1.1 Опис команди LODS Введення елемента ланцюжка з порту введення-виведення Операція введення елемента ланцюжка з порту введення-виведення реалізується командою INS (Input String), що має наступний формат: ins адрес_пріемніка, номер_порта Ця команда вводить елемент з порту, номер якого знаходиться в регістрі DX, в елемент ланцюжка, адреса пам'яті якого визначається операндом адрес_пріемника. Незважаючи на те, що ланцюжок, в яку вводиться елемент, адресується зазначенням цього операнда, її адреса має бути явно сформований в парі регістрів ES: EDI / DI. Розмір елементів ланцюжка повинен бути узгоджений з розміром порту він визначається директивою резервування пам'яті, за допомогою якої виділяється пам'ять для розміщення елементів ланцюжка. Після пересилання команда INS налаштовуючи вмісту регістра EDI / DI на величину, рівну розміру елемента, що брав участь в операції пересилки. Як завжди, при роботі ланцюгових команд враховується стан прапора DF. Подібно командам, які реалізують розглянуті раніше ланцюгові операції примітиви, транслятор перетворить команду INS в одну з трьох машинних команд без операндів, що працюють з ланцюжками елементів певного розміру: INSB (INput String Byte) - ввести в порт ланцюжок байтів; INSW (INput String Word) - ввести в порт ланцюжок слів; INSD (INput String Double Word) - ввести в порт ланцюжок подвійних слів. Приміром, введемо з порту SOOOh 10 байтів в область пам'яті pole: . Data pole db 10 dup ("") . Code push ds pop es; настройка es на ds mov dx, 5000h lea di.pole mov ex, 10 rep insb
1. Проектування операційної системи: сутність, цілі та етапи 2. Сучасний рівень розвитку операційних систем: системи автоматизованого проектування, автоматизовані системи управління виробництвом, системи автоматизованого складування та подачі товарів, гнучкі виробничі системи, інтегровані автоматизовані системи управлення виробництвом 3. Реалізація функції якості як можливість залучення споживача до операційного процесу 4. Проектування виробничого і обслуговуючого потоків: методи, засоби, інструментарій 5. Проектування робіт і нормування праці
1. Вступ 2. Обчислювальні мережі в управлінні трудовими ресурсами 3. Автоматизоване робоче місце управління з праці 4. Програмне забезпечення АІС з УТР 5. Автоматизований облік трудових ресурсів 6. Автоматизація управління трудовими ресурсами Література
Вступ 3 Розділ І. Способи захисту потоку даних в Web. 6 Розділ ІІ. Захист на рівні додатків. 7 2.1. Система PGP. 7 2.2. Система S/MIME. 10 Розділ ІІІ. Протоколи SSL і TLS. 18 3.1. Архітектура SSL. 18 3.2. Протокол запису SSL 18 3.3. Протокол зміни параметрів шифрування 21 3.4. Протокол повідомлення 21 3.5. Протокол квитирования. 21 3.6. Створення головного секретного ключа. 26 3.7. Генерування криптографічних параметрів. 27 Розділ IV. Захист на рівні IP (мережний рівень). 28 4.1. Архітектура захисту на рівні IP 28 4.2. Протокол ESP. 30 4.2. 1. Формат пакета ESP 30 4.3. 2. Шифрування й алгоритми аутентифікації. 31 4.3. 3. Транспортний режим ESP. 32 4.3. 4. Тунельний режим ESP. 34 4.4. Комбінація захищених зв'язків. 35 Висновок. 37 Список використаної літератури 39
1. Індивідуальні питання з теоретичного курсу 1.1. Відмінності між OLTP і OLAP – системами 1.2. На чому заснований модульний принцип побудови ІС? 1.3. Зміст поняття «єдиний інформаційний простір» КІС 1.4. Зміст поняття «модель даних «зірка» та «сніжинка». Провести аналогію між багатовимірною моделлю даних та моделлю «зірка» 1.5. Застосування Internet у логістиці та у логістичних системах 1.6. Які види інтеграції використовують при виконанні управлінського обліку? 1.7. В яких умовах повинна працювати автоматизована система управління персоналом у корпораціях? 1.8. Призначення і основні характеристики мови РНР 1.9. Програмний продукт стратегічного корпоративного планування БЕСТ – 5 компанії „ІНТЕЛЕКТ - СЕРВІС” 2. Інтерфейс, призначення та основні елементи корпоративної інформаційної системи R/3 3. а) Організація комплексного управління підприємством у комп’ютерному середовищі на прикладі R/3 б) Організація телекомунікаційних процесів у КІС із застосуванням СКБД Список використаної літератури
Список скорочень та умовних позначень Вступ 1 Загальні питання машинної імітації 1.1 Поняття машинної імітації (імітаційного моделювання) 1.2 Переваги та недоліки методу машинної імітації 1.3 Загальна схема і цілі машинної імітації 1.4 Імітація еволюційних процесів у динамічних моделях 1.5 Програмна реалізація імітаційних моделей 2 Основні етапи побудови імітаційної моделі 2.1 Визначення задачі та її аналіз 2.2 Визначення вимог до інформації 2.2 Збирання інформації 2.4 Висування гіпотез і прийняття припущень 2.5 Установлення основного змісту моделі 2.6 Визначення параметрів, змінних і критеріїв ефективності 2.7 Описання концептуальної моделі і перевірка її вірогідності 2.8 Побудова логічної структурної схеми імітаційної моделі 3 Імітаційна модель керування запасами на прикладі фірми «Аметист- Н» 3.1 Сутність? оптимального керування запасами 3.2 Стратегія (політика) керування запасами 3.2.1 Керування однопродуктовим запасом 3.2.2 Керування багатопродуктовим запасом 3.3 Імітаційна модель оптимізації запасів 3.4 Логічна структурна схема імітаційної моделі 3.5 Вибір програмних і апаратних засобів побудови імітаційної моделі керування запасами 4 Економічне обґрунтування проекту 4.1 Визначення витрат і договірної ціни на науково-технічну продукцію 4.2 Визначення витрат на НДР прямим рахунком 4.3 Розробка мережної моделі виконання комплексу робіт Висновки Додатки Додаток А Специфікація Додаток Б Текст програми Додаток В Інструкція користувачеві Додаток Г Копії ілюстрацій до захисту Список літератури Загальний обсяг - 80 стор. рік - 2006
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.