курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Документоведение", решение задач по предмету "Документоведение", контрольные по предмету "Документоведение", дипломые работы по предмету "Документоведение", курсовые работы по предмету "Документоведение".
Количество готовых работ по предмету "Документоведение": 95
Вступ Частина i. Документаційне забезпечення суб’єктів господарської діяльності на етапі реєстрації 1.1. Державна реєстрація суб’єктів господарської діяльності 1.2. Перелік документів для державної реєстрації 1.2.1. Установча документація: види та порядок їх складання 1.2.2. Реєстраційна документація та її види 1.3. Алгоритм реєстрації суб’єктів господарської діяльності 1.3.1. Відкриття тимчасового рахунка для формування статутного фонду у банку 1.3.2. Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності 1.3.3. Реєстрація у податковій міліції та органах статистики 1.3.4. Отримання дозволу на виготовлення печаток і штампів у дозвільній системі 1.3.5. Реєстрація як платника страхових внесків до Пенсійного фонду 1.3.6. Реєстрація як страхувальника по платежах до фонду соціального страхування 1.3.7. Реєстрація як платника збору на обов'язкове соціальне страхування на випадок безробіття 1.3.8. Відкриття рахунку в банку 1.4. Порядок перереєстрації суб’єктів підприємницької діяльності 1.5. Порядок внесення змін до установчих документів Частина ii. Документознавчий аналіз установчих та реєстраційних документів 2.1. Загальні вимоги до оформлення документів 2.1.1. Види оформлення змінних реквізитів 2.1.2. Стиль сучасного ділового письма 2.1.3. Елементи тексту 2.2. Аналіз оформлення формуляру статуту 2.3. Аналіз оформлення установчого договору 2.4. Аналіз оформлення протоколу установчих зборів 2.5. Формуляр реєстраційної картки 2.6. Інші види документів, які необхідні при реєстрації Частина iii. Лінгвістичний аналіз установчих документів 3.1. Лексичні особливості установчих документів 3.1.1. Термінологічна лексика 3.1.2. Іншомовні слова 3.2. Використання засобів словотвору 3.3. Морфологічні особливості 3.4. Синтаксична організація ділового тексту Висновки Список літератури Загальний обсяг - 72 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ 1. Характеристика підприємства ВАТ «ДКХП» та його документообіг 1.1 Загальна характеристика Відкритого акціонерного товариства «Добропільський комбінат хлібопродуктів» (ВАТ «ДКХП») 1.2 Характеристика документообігу ВАТ «ДКХП» 1.3 Обробка вхідних документів 1.4 Обробка вихідних та внутрішніх документів 1.5 Реєстрація та контроль виконання документів Розділ 2. Організація документообігу бухгалтерії підприємства 2.1 Документація бухгалтерії та її призначення 2.2 Вимоги до змісту та оформлення документів бухгалтерії 2.3 Класифікація бухгалтерських документів 2.4 Порядок перевірки та обробки бухгалтерських документів 2.5 Облік товарно-матеріальних цінностей та облік розрахунків з постачальниками і покупцями Розділ 3. Організація електронного документообігу бухгалтерії підприємства 3.1 Електронний документообіг 3.2 Етапи розробки програм автоматизації бухгалтерського обліку 3.3 Огляд найбільш розповсюджених комп’ютерних систем для бухгалтерського обліку 3.4 Характеристика комп’ютерної системи для ведення бухгалтерського обліку «1С Підприємство» 3.5 Облік товарно-матеріальних цінностей. Облік розрахунків з постачальниками і покупцями засобами «1С Підприємство» 3.5.1 Організація розрахунку з постачальниками 3.5.2 Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей 3.5.3 Облік розрахунку з покупцями Висновки Список літератури Загальний обсяг - 67 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ 1 Характеристика підприємства 1.1. Нормативно-правова база для товариств обмеженою відповідальністю 1.2. Загальна характеристики підприємства 1.3. Організаційно-структурна схема ТОВ „Амур” 1.4. Аналіз документообігу підприємства 1.4.1 Приймання та обробка вхідної та відправка вихідної документації 1.4.2 Попередній розгляд документів 1.4.3 Реєстрація документів 1.4.4 Виконання та контроль за виконанням документів Розділ 2 Аналіз документаційного забезпечення 1.2 Класифікація документів підприємства 2.2 Аналіз вірності складання документів на підприємстві Розділ 3. Інформаційне забезпечення ТОВ „Амур” 3.1. Інформаційне забезпечення діяльності підприємства 3.2. Аналіз стану автоматизації управлінської діяльності ТОВ „Амур” 3.3 Аналіз та рекомендації по впровадженню інформаційних технологій на підприємстві 3.4. Створення документів за допомогою шаблонів Висновки використані джерела Загальний обсяг - 76 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ і загальні відомості про установу Розділ іі технологія проведення переговорів 2.1 підготовка до ділової зустрічі 2.1.2 Зустріч закордонної делегації 2.1.3 Розміщення в автомобілях та приїзд делегації 2.1.4 Напередодні ділової зустрічі 2.1.4.1 Предмет ділової зустрічі 2.1.4.2 Місце проведення переговорів 2.1.4.3 Часові межі 2.1.4.4 Кількість учасників 2.1.4.5 Матеріали для обговорення 2.1.5 Підготовка приміщень 2.1.6 Розсадження учасників за столом переговорів 2.1.7 Змістовна підготовка переговорів 2.1.8 Офіційна мова 2.2 прийом контрагентів в олександрійській міській раді 2.2.1 Організація прийому і порядок роботи з іноземцями (за інструкцією) 2.2.2 Службове листування: облік, звітність контроль і відповідальність Розділ ііі документи дипломатичного характеру 3.1 ділове листування 3.1.1 Службові листи 3.1.2 Листи до іноземних партнерів 3.1.3. Оформлення змінних реквізитів 3.2 контракти у зовнішньоекономічній діяльності 3. 2.1 Зовнішньоекономічний договір 3.3 загальні вимоги до тексту та мови дипломатичних документів Висновки Список викоритсаної літератури Загальний обсяг - 67 стор. Рік - 2005
Розділ 1 Характеристика структури відділу державних субсидій на базі управління праці та соціального захисту населення Лисянської райдержадміністрації 1.1. Відділ субсидій як важлива ланка соціального забезпечення 1.1.1. Структура управління праці та соціального захисту населення 1.1.2. Характеристика комп’ютерної мережі 1.2. Права і обов’язки працівників відділу субсидій Розділ 2 Організація документування та документаційного забезпечення у відділі державних субсидій 2.1. Бланки документів 2.2. Система організаційно-правової документації 2.3. Система планової документації 2.3.1. Призначення і склад планової документації 2.3.2. Складання і оформлення планових документів 2.4. Система розпорядчої документації 2.4.1. Процес видання розпорядчих документів 2.4.2. Складання і оформлення розпорядчих документів 2.5. Призначення і склад довідково-інформаційної документації 2.6. Система звітної документації 2.6.1. Призначення і склад звітної документації 2.6.2. Складання і оформлення звітних документів 2.7. Реєстрація і індексація документів 2.8. Формування справи 2.9. Зберігання документів Розділ 3 Програмний комплекс «Наш дім» 3.1. Можливості програмного комплексу 3.2. Вхід в програму 3.3. Основні засоби управління 3.4. Реєстрація на утримання документів 3.5. Обробка заяв 3.6. Завершення розрахунку Висновки, пропозиції Список використаної літератури Загальний обсяг - 72 стор. Рік - 2005
Вступ І. Загальна частина 1.1. Громадські об'єднання і рухи, їх типологія 1.2. “Консультаційний центр інформаційних технологій” 1.3. Структура та компетенція органів управління та контролю 1.4. Аналіз структури документобігу ІІ. Технологічна частина 2.1. Характеристика програмного засобу в якому виконана практична розробка (Microsoft Access ’97) 2.1.1 Системи керування базами даних 2.1.2. Обробка даних 2.1.3. Керування даними 2.2. Муніципальний телефонний довідник 2.2.1. Проектування бази даних 2.2.2. Побудова БД Створення бази даних без допомоги майстра Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 52 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ 1. Організація, оформлення, та функціонування документів господарсько-договірної діяльності 1.1. Сутність господарсько-договірної діяльності 1.2. Поняття договору, основні засади укладання і здійснення договорів 1.3. Забезпечення виконання зобов’язань у договірних відносинах 1.4. Відповідальність за порушення умов договору 1.5. Складання та оформлення договору з господарської діяльності 1.6. Характеристика основних видів договорів з господарсько-договірної діяльності 1.7. Документування господарсько-претензійної діяльності Розділ 2. Організація господарсько договірної документації на прикладі “головного інформаційно-обчислювального центру. Київської міської державної адміністрації. Державного комунального підприємства.” (гіоц кмда) 2.1. Характеристика гіоц кмда за видами діяльності 2.2. Структурно-організаційна схема гіоц кмда 2.3. Пвв, як структурний підрозділ гіоц кмда, який організовує господарсько-договірну діяльність 2.4. Характеристика договорів з господарської діяльності, які функціонують на гіоц кмда 2.5. Лінгвістичний аналіз договорів з господарської діяльності, які функціонують на гіоц кмда Розділ 3. Рекомендації щодо удосконалення документування господарсько-договірної діяльності на підприємстві 3.1. Що таке електронний шаблон документа 3.2. Створення шаблона 3.3. Створення нового шаблона 3.4. Взаємозв'язок між стилями і шаблонами 3.5. Як завантажити загальний шаблон для поточної робочої сесії 3.6. Попередній перегляд нових шаблонів за допомогою бібліотеки стилів 3.7. Що таке надбудови 3.8. Програмна розробка електронного шаблона договору підряду Висновок Список використаної літератури Додатки Загальний обсяг - 175 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ і загальні відомості про установу Розділ іі технологія проведення переговорів 2.1 підготовка до ділової зустрічі 2.1.2 Зустріч закордонної делегації 2.1.3 Розміщення в автомобілях та приїзд делегації 2.1.4 Напередодні ділової зустрічі 2.1.4.1 Предмет ділової зустрічі 2.1.4.2 Місце проведення переговорів 2.1.4.3 Часові межі 2.1.4.4 Кількість учасників 2.1.4.5 Матеріали для обговорення 2.1.5 Підготовка приміщень 2.1.6 Розсадження учасників за столом переговорів 2.1.7 Змістовна підготовка переговорів 2.1.8 Офіційна мова 2.2 прийом контрагентів в олександрійській міській раді 2.2.1 Організація прийому і порядок роботи з іноземцями (за інструкцією) 2.2.2 Службове листування: облік, звітність контроль і відповідальність Розділ ііі документи дипломатичного характеру 3.1 ділове листування 3.1.1 Службові листи 3.1.2 Листи до іноземних партнерів 3.1.3. Оформлення змінних реквізитів 3.2 контракти у зовнішньоекономічній діяльності 3. 2.1 Зовнішньоекономічний договір 3.3 загальні вимоги до тексту та мови дипломатичних документів Висновки Список викоритсаної літератури Загальний обсяг - 63 стор. Рік - 2005
Загальний обсяг - 128 стор. Рік - 2005 Вступ Розділ і особливості ведення та документування господарської діяльності на черкаському асфальтобетонному заводі 1.1 загальні відомості про підприємство 1.2 правовий статус акціонерних товариств 1. 3 господарські правовідносини та господарське право 1.4 загальна характеристика господарських договорів 1.5 класифікація і система господарських договорів за законодавством україни 1.6 функції господарського договору 1.7 форма господарського договору 1.8 порядок укладання господарських договорів 1.9 виконання господарських договорів 2. Договір та методика його укладення 2.1 вимоги до розробки договорів 2.2 структура договору та його основні умови 2.2.1 Преамбула (вступна частина) договору 2.2.2 Предмет договору. Права та обов'язки сторін 2.2.3 Додаткові умови 2.2.4 Інші умови договору 2.3 порядок оформлення тексту договору 2.4 поняття “договір”, його види 2.4.1 Договори з господарської діяльності 2.4.1.1 Види господарських договорів 2.4.2 Трудові договори 2.4.2.1 Трудовий контракт 2.4.2.2 Трудова угода 3. Лінгвістичний аналіз договірної документації 3.1 офіційно-діловий стиль 3.2 вимоги до текстів документів 3.2.1 Текст службового документа 3.2.2 Використання спеціальної лексики 3.2.3 Вживання застарілої лексики 3.2.4 Вживання неологізмів 3.2.5 Вживання іншомовних слів 3.2.6 Вживання скорочень 3.3 морфологічні засоби ділового мовлення 3.3.1 Особливості вживання іменників у мові документа 3.3.2 Прикметники і числівники ділового мовлення 3.4 особливості вживання у мові документів займенників, дієслів, прислівників, прийменників, сполучників Розділ ii склад, загальна характеристика та порядок оформлення управлінської документації 2.1 постанова 2.2 рішення 2.3 розпорядження 2.4 вказівки 2.5 інструкції 2.6 статут 2.7 накази Розділ iii розробка комплексу заходів для впроваджнння нових технологій автоматизації документної діяльностію. Характеристика пакету delopro 3.1 Інформаційні системи 3.1.1 Загальні положення 3.1.2 Класифікація автоматизованих інформаційних систем 3.2 загальні відомості про систему delopro 3.3 організація роботи підприємства з використанням системи delopro 3.3.1 Введення інформації про структуру і співробітників підприємства 3.3.2 Введення інформації про організації 3.3.3 Введення первинної інформації про товари і послуги 3.4 організація ведення закупок підприємства 3.4.1. Формування нової закупки 3.4.2. Оплата закупівлі 3.4.5. Оформлення відрядження 3.5 організація складського обліку товарів на підприємстві. Робота з формами «прайс-листы» і «проекти» 3.5.1. Оприбутковування товарів на склад 3.5.2 Формування і друк складської статистики 3.5.3 Робота з формою «Прайс-листы» 3.5.4. Робота з формою «проекты» 3.6 оганізація ведення замовлень підприємства 3.6.1 Формування нового замовлення 3.6.2. Підготовка і друкування документів для сформованого замовлення. Використання прапорців “Договор/счет”, а також прапорця «Торг» 3.6.3. Занесення в базу інформації про оплату замовлення 3.6.4. Відвантаження товару за замовленням. Оформлення і печать документів з використанням форми „Накладные” 3.6.5. Списання товарів 3.6.6. Формування і друкування звітів Література
Загальний обсяг - 168 стор. Рік - 2005 Вступ 1. Характеристика документаційної діяльності ВАТ „Азот” 1.1. Історія створення ВАТ „Азот” 1.2. Організація праці відділу кадрів, його завдання і функції 2. Організація кадрового діловодства на підприємстві 2.1. Документацій не забезпечення системи управління персоналом 2.2. Класифікація документації, що використовується в управлінні персоналом Оформлення організаційно-кадрової документації 2.3. Статут організації 2.4. Правила внутрішнього трудового розпорядку 2.5. Штатний розклад 2.6. Оформлення положень про структурні підрозділи 2.7. Оформлення інструкцій організаційно-методичного призначення 2.8. Посадові інструкції Оформлення окремих видів організаційних документів 2.9. Постанова 2.10. Вказівка 2.11. Накази з основної діяльності РОЗДІЛ 3. Аналіз організаційної роботи кадрової служби на підприємстві ВАТ „Азот” 3.1. Склад документів, що необхідні при влаштуванні на роботу 3.2. Оформлення прийому робітника. 90 3.3. Встановлення випробувального терміну 3.4. Укладання трудового контракту (угоди) 3.5. Прийом на роботу по сумісництву 3.6. Укладання договору про матеріальну відповідальність 3.6.1. Типовий договір про повну і колективну матеріальну відповідальність Порядок ведення і заповнення документів персонального обліку 3.7. Заповнення особової картки по обліку персоналу 3.8. Особливості заповнення особової справи державного службовця 3.9. Складання і оформлення наказів з особового складу Документування руху особового складу 3.10. Переведення робітника на іншу роботу 3.11. Документація по оформленню службових відряджень 3.12. Оформлення відпустки 3.13. Документування звільнення робітника Висновки та пропозиції Список використаної літератури
Вступ Розділ 1 Загальна характеристика комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Донецьк» 1.1 Склад, структура та основні напрямки діяльності кадрової служби авіапідприємства 1.2 Документаційне забезпечення процесу прийняття на роботу 1.3 Документаційне забезпечення процесу переведення робітників на іншу роботу 1.4 Документаційне забезпечення процесу звільнення працівників 1.5 Документаційне забезпечення відпусток працівників 1.6 Аналіз ведення штатного розкладу, посадової інструкції та облік робочого часу 1.7 Ведення особових справ у відділі кадрів комунального авіапідприємства «Міжнародний аеропорт Донецьк» Розділ 2 Використання сучасної комп‘ютерної техніки при оформленні документів кадровою службою авіакомпанії «Міжнародний аеропорт Донецьк» 2.1 Використання текстового редактору Word в організації роботи кадрової служби підприємства 2.2 Використання табличного редактору Excel в організації роботи кадрової служби підприємства Розділ 3 Автоматизація документаційного забезпечення діяльності кадрової служби авіапідприємства «Міжнародний аеропорт Донецьк» за допомогою системи електронного документообігу «1С:Зарплата та кадри» 3.1 Основні функції, можливості та призначення програмного комплексу «1С:Зарплата та кадри» 3.2 Порядок роботи з системою кадрового обліку «1С:Зарплата та кадри» 3.3 Робота з кадровими документами у системі кадрового обліку «1С:Зарплата та кадри» 3.3.1 Прийняття на роботу 3.3.2 Кадрові переміщення 3.3.3 Звільнення робітників з роботи 3.3.4 Ведення відпусток 3.3.5 Ведення особових справ у системі електронного документообігу «1С: Зарплата та кадри» 3.3.6 Ведення табелю робочого часу Висновки Список літератури Загальний обсяг - 80 стор. Рік - 2005
Введение Глава 1. Программа информатизации украины для высших учебных заведений 1.1 Проблемы и задачи информатизации деятельности ВУЗов 1.1.1 Цели и задания национальной программы информатизации учебных заведений разного уровня аккредитации 1.1.2 Нормативно-правовое и методическое обеспечение информатизации учебных заведений 1.2 Обзор программных средств автоматизации учебного процесса 1.2.1 Краткая характеристика пакет программ "ДЕКАНАТ" 1.2.2 Достоинства и недостатки организации работы программы "Приложение к диплому" 1.3 Организация учебного процесса Черкасской академии менеджмента 1.3.1 Документирование содержания образования 1.3.2 Документационное обеспечение планирования учебного процесса 1.3.3 Документационное обеспечение учета реализации учебного плана Глава 2. Современные технологии хранения и обработки массивов данных 2.1 Теория развития современных СУБД 2.1.1 Классификация и некоторые характеристики СУБД 2.1.2 Объектно-ориентированные СУБД 2.1.3 Особенности сетевых СУБД, технологии SQL Глава 3. Разработка автоматизированной системы учета и ведения базы данных студентов 3.1 Разработка инфологической модели объекта исследования 3.2 Характеристики системы 3.3 Особенности работы: 3.4 Описание панели управления программного комплекса «Выписки к дипломам» Выводы: Загальний обсяг - 74 стор. Рік - 2006
Зміст 1. Офіційно-діловий стиль. Найважливіші риси, які визначають діловий стиль 3 2. Господарсько-договірні документи 3 3.Підготовка справ до зберігання та використання 5 4.Напишіть акт обстеження умов проживання вашої сім’ї 6 Список використаної літератури 8
Зміст 1. Види організаційно-розпорядчих документів 3 2. Документи, виконання яких підлягає обов’язковому контролю 8 3. Підготуйте заяву про переведення на іншу посаду 11 4. Складіть акт на списання матеріальних цінностей 12 Список використаної літератури 13
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Становлення та розвиток управлінського документознавства як наукової дисципліни 6 1.1. Поняття документу та історична ретроспектива його розвитку 6 1.2. Зародження та розвиток управлінського документознавство в рамках справочинства 10 1.3. Розвиток управлінського документознавство та діловодство в Україні за радянських часів 15 Розділ 2. Управлінське документознавство на сучасному етапі розвитку та його перспективи 19 2.1. Підготовка до складання управлінських документів 19 2.2. Особливості групування, складання та оформлення службових документів 23 2.3. Загальна характеристика вимог до організації сучасного діловодства. 29 Висновок 32 Список використаної літератури 35
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.