курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Документоведение", решение задач по предмету "Документоведение", контрольные по предмету "Документоведение", дипломые работы по предмету "Документоведение", курсовые работы по предмету "Документоведение".
Количество готовых работ по предмету "Документоведение": 95
Вступ Розділ 1.1. Характеристика діяльності Шполянської філії СУЕМ та її організаційно-структурна схема 1.2. Особливості документообігу Шполянської філії СУЕМ 1.3. Складання номенклатури справ 1.4. Вимоги до формування документів та їх реквізитна схема РОЗДІЛ 2. Порядок ведення документів з особового складу 2.1. Накази з особового складу 2.2. Особові картки 2.3. Заяви 2.4. Характеристики 2.5. Особові справи 2.6. Трудові книжки РОЗДІЛ 3. Характеристика комп’ютерного забезпечення філії 3.1. Можливості застосування в діловодстві філії сучасних технологій та програмних засобів 3.2. Аналіз систем автоматизації діловодства в навчальних закладах 3.3. Коротка характеристика програмних засобів MS Word та MS Excel 3.4. Розробка шаблонів документів засобами MS Word. Розробка серії документів Висновки Література Загальний обсяг - 89 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ 1. Характеристика діяльності Городищенського відділення №3278 Ощадного банку 1.1. Організація діяльності Городищенського відділення №3278 Ощадного банку 1.2. Організаційно – структурна схема Городищенського відділення №3278 Ощадного банку 1.3. Організація роботи обліково – операційного відділу в Ощадному банку №3278 м. Городище Розділ 2. Аналіз документного забезпечення городищенського відділення №3278 ощадного банку 2.1. Организація документообігу Городищенського відділення №3278 Ощадного банку 2.1.1. Реєстрація документів в Городищенському відділенні ощадбанку 2.1.2. Порядок роботи з вхідною та вихідною документацією 2.2. Особливості підготовки окремих видів документації установи 2.2.1. Організаційно – розпорядча документація 2.2.2 Довідково-інформаційні документи 2.2.3. Кадрова документація філії - Городищенського відділення №3278 ВАТ “Ощадбанк” Розділ 3. Лінгвістичний аналіз документів ощадбанку 3.1. Особливості лексичного рівня документів 3.2. Морфологічна специфіка документів 3.3 Синтаксичні особливості документа Висновки Список використаних джерел Додатки Загальний обсяг - 71 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ 1 Характеристика діяльності Звенигородської міської ради та її виконавчого комітету 1.1 Сутність, мета і повноваження Звенигородської міської ради 1.2 Структура міської ради Розділ 2 Документне забезпечення діяльності Звенигородської міської ради та її виконавчого комітету 2.1 Організація діловодства в Звенигородській міській раді. Типова професійно-кваліфікаційна характеристика посади спеціаліста з організаційної діяльності виконкому 2.2. Аналіз номенклатури справ Звенигородської міської ради 2.3 Особливості документообігу в Звенигородській міській раді 2.4 Архівне зберігання документів 2.5 Організація прийому відвідувачів та робота з письмовими зверненнями громадян 2.5.1 Правила ведення прийому відвідувачів 2.5.2 Аналіз ведення прийому відвідувачів у Звенигородській міській раді 2.5.3 Робота з письмовими зверненнями громадян 2.5.4 Аналіз роботи з письмовими зверненнями громадян у Звенигородській міській раді 2.6 Характеристика формування документів 2.7 Стан використання сучасних технологій програмних засобів, комп’ютерних мереж Розділ 3 Мовні особливості розпорядчих документів Звенигородської міської ради 3.1 Аналіз викладу матеріалу та логічної побудови тексту розпорядчих документів 3.2 Особливості використання різних частин мови у тексті розпорядчих документів 3.3 Власні іменники у рішеннях та розпорядженнях 3.4 Синтаксичні особливості побудови тексту розпорядчих документів Розділ 4 Рекомендації щодо вдосконалення документного забезпечення діяльності Звенигородської міської ради та її виконавчого комітету 4.1 Створення шаблонів бланків документів засобами MS Word, MS Excel 4.2 Аналіз нормативно-правових документів по електронному документообігу 4.3 Пропозиції щодо впровадження електронного документообігу Висновки Список літератури Загальний обсяг - 98 стор. Рік - 2005
Вступ І Розділ. Характеристика діяльності загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ст. м. Сміли 1.1. Розвиток і надання якісної освіти 1.1.1 Підвищення кваліфікації викладачів 1.1.2 Вдосконалення навчальних планів 1.1.3 Вдосконалення методів навчання 1.1.4 Підтримка дослідницької діяльності 1.1.5 Використання традиційних та нових технологій в навчальному процесі 1.1.6 Розширення доступу до бібліотек та інформаційних технологій 1.2. Загальна характеристика та організаційно-правові засади діяльності загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ст. м. Сміли 1.3. Організаційно-структурна схема школи-інтернату ІІ Розділ. Аналіз нормативного та документаційного забезпечення діяльності загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ст. м. Сміли 2.1. Нормативне забезпечення діяльності школи-інтернату 2.2. Документацій не забезпечення діяльності школи-інтернату 2.2.1 Аналіз управлінської документації 2.2.2 Аналіз документації характерної для установи даного типу 2.3. Аналіз та схема документообігу по школі-інтернаті 2.4. Номенклатура справ школи-інтернату ІІІ Розділ. Дослідження та аналіз технічного та програмного забезпечення загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ст. м. Сміли 3.1. Поняття «інформаційна технологія», їх класифікація 3.2. Аналіз стану управлінської документації школи-інтернату 3.3. Рекомендації щодо впровадження програмного засобу автоматизованої системи електронного документообігу «ДЕЛО» 3.4. Створення шаблонів управлінської документації школи-інтернату Висновки Список використаних літературних джерел Загальний обсяг - 103 стор. Рік - 2005
Вступ
РОЗДІЛ 1 ЗАТ „Кондитерська фабрика „Лагода”
1.1 Завдання, мета, предмет діяльності та стратегія розвитку
1.2 Структура управління
1.2 Організація служби документаційного забезпечення управління
1.3 Документи, що визначають організацію діловодства
РОЗДІЛ 2 Характеристика та аналіз системи документаційного забезпечення ЗАТ „Кондитерська фабрика „Лагода”
2.1 Організаційно-розпорядча документація
2.2 Документування довідково-інформаційної діяльності
2.3 Організаційно-правова документація
2.4 Документи з особового складу
РОЗДІЛ 3 Характеристика документних потоків в ЗАТ „Кондитерська фабрика „Лагода”
3.1 Організація документообігу
3.1.1 Прийняття і розгляд документів
3.1.2 Реєстрація документів
3.1.3 Організація контролю за виконанням документів
3.1.4 Формування справ
3.2 Складання номенклатури справ
3.3 Експертиза цінності документів
3.4 Оформлення справ
3.5 Передача справ до архіву
3.6 Технологія створення документів засобами текстового процесора Microsoft Word
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Загальний обсяг - 74 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ 1. Загальна характеристика державного архіву черкаської області 1.1. Історична довідка 1.2. Основні завдання Держархіву області 1.3. Структура Державного архіву 1.4. Анотація складу фондів та документів Розділ 2. Система облікової документації державного архіву області та здійснення централізованого обліку документів наф 2.1. Поняття «обліковий документ». Основні облікові документи, їх цільове призначення. Загальні вимоги до ведення облікових документів 2.2. Укладання і ведення облікових документів ДАЧО 2.3. Організація документів 2.4. Організація і ведення централізованого державного обліку у зоні комплектування держархіву області 2.5. Ведення централізованого державного обліку НАФ Держкомархівом України Розділ 3. Комп’ютеризація обліку документів наф 3.1. Інформаційні технології ДАЧО 3.2. Стан та перспективи комп’ютеризації обліку в ДАЧО Висновок Список використаної літератури Загальний обсяг - 65 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ1. Обласна державна адміністрація як орган виконавчої влади в області 1.1 Загальна характеристика Черкаської обласної адміністрації 1.2 Діяльність апарату обласної державної адміністрації 1.3 Організація роботи загального відділу Розділ 2. Порядок організації документування та основних операцій з діловодства загального відділу 2.1 Принципи організації діловодства в органах державної влади 2.2 Складання номенклатури і формування справ 2.3 Документування засідань колегії 2.4 Характеристика основних документів колегіальної діяльності в обласній державній адміністрації Розділ 3. Інформаційне забезпечення організації діловодства адміністрації 3.1 Використання сучасних інформаційних технологій 3.2 Створення шаблонів для документів колегіальної діяльності 3.3 Організація інформаційно – пошукових систем Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 53 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ1 місце тальнівської районної державної адміністрації в системі органів виконавчої влади 1. Органи виконавчої влади як різновид державних органів 2. Система органів виконавчої влади 3. Районна державна адміністрація - складова частина системи органів виконавчої влади Розділ2 характеристика організаційно-розпорядчої документації та технологія роботи з документами в тальнівській районній державній адміністрації 1. Складання та оформлення організаційно-розпорядчої документації в секретаріаті тальнівської районної державної адміністрації 1.1 оформлення бланків документів 1.2 оформлення реквізитів документів 2. Аналіз документів, що створюються та використовуються в процесі управлінської діяльності районної державної адміністрації 2.1 регламент 2.2 розпорядження 2.3 положення 2.4 інструкції 2.5 листи 2.6 план 2.7 заходи 2.8 оформлення кадрових документів 3. Мовні особливості організаційно-розпорядчої документації 4. Організація діловодства в районній державній адміністрації 4.1. Організація документообігу 4.1.1 проходження та порядок виконання вхідних документів 4.1.2 порядок оброблення та надсилання вихідних документів. Робота з внутрішніми документами 4.1.3 організація прийому - передачі документів 4.1.4 облік об’єму документообігу 4.2 реєстрація документів 4.2.1 загальні положення. Індексація документів. Форми реєстрації документів 4.2.2 систематизація реєстраційних карток та організація довідкових картотек 4.3 контроль за виконанням документів 4.3.1 організація контролю за виконанням документів 4.3.2 здійснення контролю за виконанням документів 4.4 складання номенклатур та формування справ 4.5 підготовка справ до зберігання та використання 4.6 діловодство за пропозиціями, заявами та скаргами громадян Розділ3 пропозиції, щодо вдосконалення роботи з документами Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 59 стор. Рік - 2005
Вступ РОЗДІЛ 1. Характеристика діяльності Прилуцького управління праці та соціального захисту населення 1.1. Структура управління праці та соціального захисту населення 1.2. Основні завдання управління праці та соціального захисту населення РОЗДІЛ 2. Документальне забезпечення міського управління праці та соціального захисту населення 2.1. Кадрова документація 2.2. Документування діяльності пенсійного відділу 2.3. Порядок прийому документів на призначення пенсій 2.4. Оформлення документів на призначення пенсій 2.5. Попередній розгляд документів на призначення пенсій 2.6. Реєстрація документів на призначення пенсій 2.7. Формування пенсій 2.8. Організація контролю за призначенням та виплатою пенсій РОЗДІЛ 3 Сучасні технології інформаційного забезпечення установи 3.1. Призначення комп’ютерної мережі. Класифікація мереж 3.2. Характеристики і функції плати мереженого адаптеру 3.3. Системні утиліти 3.4. Характеристика мережі в управлінні праці і соціального захисту населення м. Прилуки 3.5. Механізація та автоматизація діловодних процесів РОЗДІЛ 4. Аналіз документів та шляхи оптимізації роботи з документами 4.1. Документознавчий аналіз документів 4.2. Лінгвістичний аналіз документів відділу 4.3. Характер руху документів в установі Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 68 стор. Рік - 2005
Вступ РОЗДІЛ 1. Характеристика діяльності Пенсійного фонду України в м.Прилуки 1.1. Структура управління Пенсійного фонду України в м.Прилуки 1.2. Основні завдання управління Пенсійного фонду України в м.Прилуки РОЗДІЛ 2. Документне забезпечення Пенсійного фонду України в м.Прилуки 2.1. Документування управлінської діяльності 2.2. Порядок прийому документів на призначення пенсій 2.3. Оформлення документів на призначення пенсій 2.4. Попередній розгляд документів на призначення пенсій 2.5. Реєстрація документів на призначення пенсій 2.6. Формування пенсій 2.7. Організація контролю за призначенням та виплатою пенсій РОЗДІЛ 3 Сучасні технології інформаційного забезпечення установи 3.1. Призначення комп’ютерної мережі. Класифікація мереж 3.2. Характеристики і функції плати мереженого адаптеру 3.3. Системні утиліти 3.4. Характеристика мережі в управлінні Пенсійного фонду України в м.Прилуки 3.5. Механізація та автоматизація діловодних процесів РОЗДІЛ 4. Аналіз документів та шляхи оптимізації роботи з документами 4.1. Документознавчий аналіз документів 4.2. Лінгвістичний аналіз документів відділу 4.3. Характер руху документів в установі Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 81 стор. Рік - 2005
Вступ. Навчальні заклади недержавної форми власності – важлива структурна галузь вищої освіти в Україні Розділ 1. Олександрійська філія Черкаського інституту управління – структурний підрозділ Черкаської академії менеджменту Розділ 2. Системи документації та їх функціонування в Олександрійській філії Черкаського інституту управління (ОФЧІУ) 2.1. Організаційно-розпорядча документація 2.2. Кадрова документація 2.3. Документування навчального процесу в Олександрійської філії Черкаського інституту управління Розділ 3. Організація роботи з документами в олександрійської філії Черкаського інституту управління 3.1. Блок-схеми руху документів в ОФЧІУ 3.2. Організація контролю за виконанням документів 3.3. Систематизація та схоронність документів. Номенклатура справ ОФЧІУ (проект) 3.4. Інструкція з діловодства в ОФЧІУ (проект) Розділ 4. Сучасні комп'ютерні засоби та їх використання у документуванні навчального закладу Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 115 стор. Рік - 2005
Вступ РОЗДІЛ 1. Українсько-американська програма партнерства громад – міжнародна співпраця заради розбудови миру й добробуту на місцевому рівні 1.1. Створення і початок діяльності Центральноукраїнського регіонального навчального центру 1.2. Нові цілі Програми партнерства громад 1.3. Шляхи залучення ширшої аудиторії 1.4. Регіональні навчальні центри РОЗДІЛ 2. Організація роботи з навчальною документацією у ЦУРНЦ 2.1. Форми організації навчального процесу 2.2. Організація навчальної діяльності у ЦУРНЦ 2.3. Вимоги до тренерів ЦУРНЦ РОЗДІЛ 3. Використання технічних засобів в ході навчального процесу 3.1. Сучасні комп’ютерні засоби та їх використання у документуванні навчального закладу 3.2. Інформаційні технології мережі регіональних навчальних центрів 3.3. Додаткові засоби підготовки документа Висновки Додатки Загальний обсяг - 62 стор. Рік - 2005
1 державна податкова інспекція як орган виконавчої влади 1.1 загальні положення податкової інстпекції 1.2 організаційна структурна схема смілянської одпі 1.2.1 служби та відділи підпорядковані начальнику одпі 1.2.2 служби та відділи підпорядковані першому заступнику начальника одпі 2 система документаційного забезпечення смілянській одпі 2.1 головні поняття документообігу 2.2 питання организації документообігу 2.2.1 надходження, реєстрація, виготовлення та інши операції виконання документів 2.2.2 порядок проходження і виконання вхідних документів 2.3 склад та облік об’єму документообігу 2.4 особливості деяких документів иснуючих у підрозділах одпі 2.5 документаційне забезпечення управління 2.5.1 загальні положення, функції та права відділа кадрів та спецроботи 3 компьютерне забезпечення управління 3.1 джерела інформациії, доставка, схов, анализ, уявлення 3.2 автоматизовани робочи места (арм) 3.3 використання комп'ютерних мереж 3.4 програмне забезпечення 3.5 краткая характеристика возможностей многофункционального редактора microsoft word 3.5.1 формат печати 3.5.2 форматирование абзацев 3.5.3 выравнивание текста 3.5.4 использование табуляторов 3.5.5 создание таблиц 3.5.6 работа с диаграммами 3.5.7 вставка объектов 4 список використаної літератури Загальний обсяг - 76 стор. Рік - 2005
Вступление 1. Характеристика рынка недвижимости украины 1.1 Биржевой рынок Украины 1.2 Рынок недвижимости Украины и особенности его становления 1.3 Комплекс услуг и структура агентства недвижимости 1.3.1 Коммерческий департамент 1.3.2 Департамент обслуживания 1.4 Документационное обеспечение агентства недвижимости 2. Технологическая часть 2.1 Информационное и программное обеспечение агентства недвижимости 1.2 Экономико-математические приложения MS Excel 2.1.1 Средства структуризации и первичной обработки данных 2.1.2 Статистическая обработка данных и прогнозирование 2.2 СУБД MS Access и ее основные возможности 2.2.1 Общая характеристика СУБД MS Access 2.2.2 Автоматизированное рабочее место специалиста агентства недвижимости 2.2.3 Разработка структур и формы ввода данных в БД оценки недвиджимости средствами Access Заключение Литература Загальний обсяг - 55 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ 1. Правові засади місцевого самоврядування в україні 1.1. Місцеві органи влади 1.1.1. Повноваження міських рад 1.1.2. Повноваження виконавчих органів міських рад 1.2. Структура органів місцевого самоврядування на прикладі Олександрійської міської ради 1.3. Структура апарату Олександрійської міської ради 1.4. Характеристика роботи апарату Олександрійської міської ради Розділ 2. Аналіз системи документування в органах місцевого самоврядування 2.1. Класифікація ділових документів 2.1.1. Організаційно-розпорядча документація 2.1.1.1Мова і стиль організаційно – розпорядчих документів 2.1.1.2. Правила скорочень у текстах документів 2.2. Аналіз документування управлінської діяльності апарату Олександрійської міської ради 2.2.1. Аналіз організації роботи з документами 2.2.2. Аналіз порядку оформлення документів Розділ 3. Інформаційно-комп‘ютерне забезпечення міської ради 3.1 Аналіз програмних продуктів та електронного документообігу 3.2.1. Нормативна база (НАУ) 3.3. Розробка бази даних по контролю за виконанням рішень міської ради 3.3.1. Аналіз програмних засобів для виконання завдання 3.3.2. Опис технології розробки Висновки Список використаної літератури Загальний обсяг - 170 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ 1 Характеристика структури відділу соціальних допомог на базі управління праці та соціального захисту населення Лисянської райдержадміністрації 1.1. Відділ соціальних допомог як важлива ланка соціального забезпечення 1.1.1. Організація прийому громадян 1.1.2. Прийом документів 1.1.3. Організація роботи по опрацюванню документів 1.1.4. Вимоги до документів 1.1.5. Перевірка правильності призначення допомоги 1.2. Структура управління праці та соціального захисту населення 1.3. Характеристика комп’ютерної мережі діючої в управлінні праці та соціального захисту населення 1.4. Функції фахівців відділу соціальних допомог Розділ 2 Організація документування та документаційного забезпечення у відділі соціальних допомог 2.1. Процеси документування відділу соціальних допомог 2.2. Бланки документів 2.3. Організація документообігу 2.3.1. Загальні положення 2.3.2. Основні параметри потоків 2.3.3. Прийом і обробка вхідних документів 2.3.4. Порядок обробки та відправлення вихідної кореспонденції 2.3.5. Схема руху вихідних документів у відділі соціальних допомог 2.4. Система організаційно-правової документації 2.4.1. Призначення і склад організаційно-правової документації 2.4.2. Положення про організацію 2.4.3. Складання й оформлення окремих видів організаційно-правової документації 2.5. Система планової документації 2.5.1. Призначення і склад планової документації 2.5.2. Складання і оформлення планових документів 2.6. Система розпорядчої документації 2.6.1. Процес видання розпорядчих документів 2.6.2. Складання і оформлення розпорядчих документів 2.7. Призначення і склад довідково-інформаційної документації 2.8. Система звітної документації 2.8.1. Призначення і склад звітної документації 2.8.2. Складання і оформлення звітних документів 2.9. Реєстрація і індексація документів 2.10. Формування справи Розділ 3 Програмний комплекс «Наш дім» 3.1. Можливості програмного комплексу 3.2. Вхід в програму 3.3. Основні засоби управління системою 3.4. Реєстрація на утримання документів 3.5. Обробка заяв 3.6. Завершення розрахунку Висновки, пропозиції Список використаної літератури Загальний обсяг - 90 стор. Рік - 2005
I. Вступ II. Основна частина 2.1. Поняття про класифікацію і класифікування документів. Сутність фасетно-блочної системи класифікації 2.2. Класифікація по інформаційній складовій документа 2.3. Класифікація по матеріальній складовій документа 2.4. Класифікація документів відповідно до обставин їхнього перебування у зовнішньому середовищі 2.5. Типологічна класифікація документів 2.6. Управлінський документ як результат і інструмент управлінської праці 2.7. Поняття про систему управлінської документації, офіційні та особові документи 2.8. Класифікація управлінських документів III. Література Загальний обсяг - 55 стор. Рік - 2005
Вступ Розділ і. Місце золотоніської адміністрації в системі Органів виконавчої влади 1.1. Органи виконавчої влади як різновид державних органів 1.2-Система органів виконавчої влади 1.3. Золотоніська адміністрація як представницький орган виконавчої влади місцевого самоврядування 1.4. Комітет Золотоніської адміністрації як виконавчий орган 1.5. Порядок документування і роботи з документами у Золотоніській держадміністрації Розділ ii. Організація та технологія роботи зі зверненнями громадян 2.1. Основні терміни та вимоги до звернень 2.1.1. Основні терміни, що вживаються 2.1.2. Вимоги до звернень 2.1.3. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення 2.1.4. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню 2.1.5. Заборона переслідування громадян за подання звернення і неприпустимість примушування їх до його подання 2.1.6. Заборона розголошення відомостей, що містяться у зверненнях 2.1.7. Звернення до об'єднань громадян 2.2. Порядок розгляду звернень громадян 2.2.1. Розгляд пропозицій (зауважень) громадян 2.2.2-Розгляд заяв (клопотань) 2.2.3. Розгляд скарг громадян 2.2.4. Термін подання скарги 2.2.5. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги 2.2.6. Обов'язки органів державної влади, місцевого самоврядування і т. ін. 2.2.7 Термін розгляду звернень громадян 2.2.8. Безоплатність розгляду звернення 2.2.9. Особистий прийом громадян Розділ iii. Організація і ведення діловодства за зверненнями громадян 3.1. Загальні положення щодо постановки і ведення діловодства за зверненнями громадян в органах виконавчої влади 3.2. Форми реєстрації звернень громадян 3.3. Постановка на контроль звернень громадян та формування справ 3.4. Умови зберігання документів за зверненнями громадян Розділ iv. Аналіз системи діловодства за зверненнями громадян в золотоніській держадміністрації 4.1. Ведення діловодства за зверненнями громадян у Золотоніській держадміністрації 4.2. Пропозиції щодо вдосконалення організації роботи зі зверненнями громадян в Золотоніській держадміністрації Висновки Список літератури Загальний обсяг - 33 стор. Рік - 2005
Введение Глава i 1. Сущность понятия и организация электронного офиса 1.1. Базовые функции по документообороту 1.2. Классификация характеристики систем электронного документооборота 1.3. Организация и варианты структур внедрения электронного документооборота Глава ii Технология создания документов 2.1. Обзор существующих програмных средств создания документов 2.1.1. Класификация средств обработки документов 2.1.2. Сравнительная характеристика текстовых процессоров 2.2. Этапы подготовки текстовых документов 2.2.1. Набор текста 2.2.2. Базовые функции редактирования текста 2.2.3. Основные методы форматирования текстовых документов 2.2.4. Оформление абзацев документа 2.2.5. Стилевое оформление текста 2.2.6. Верстка страниц многостраничного документа 2.2.7. Печать документа Глава iii 3. Информационно – поисковая система «современный документ» 3.1. Характеристика системы и её возможности 3.2. Структура ипс «современный документ» и её функциональные модули 3.3. Состав информационной базы в системе 3.3.1. Алгоритм формирования документов для ипс «современный документ» 3.3.2. Требования к текстам документов для ипс "современный документ" 3.4. Создание документов в системе «современный документ» 3.4.1. Характеристика, требования к разработке документов типа устав 3.4.2. Характеристика, требования к разработке документов типа акт 3.4.1. Характеристика, требования к разработке документов типа отчет Загальний обсяг - 75 стор. Рік - 2005
Вступ РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика організацiї документообiгу 1.1. Історія розвитку документообігу і його визначення 1.2. Основи організації документообігу Висновки до роздiлу РОЗДIЛ 2 Аналіз документообігу в ДП “IОЦ” 2.1 Організаційна структура ДП “ІОЦ” 2.2 Аналіз документопотоків ДП “ІОЦ” 2.3 Характеристика організаційно-розпорядчої документації підприємства 2.4 Аналіз вiрності оформлення організацiйно-розпорядчої документації на ДП “ІОЦ” Висновки до роздiлу РОЗДIЛ 3. Автоматизація документообігу на базі ДП “ІОЦ” 3.1 Методи і засоби автоматизації документообігу 3.2 Аналіз програмних продуктів з автоматизації документообігу підприємства 3.3. Структура автоматизації документообігу за допомогою системи “Дело” Висновки до роздiлу Висновки Література Додатки Загальний обсяг - 94 стор. Рік - 2005
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.