курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Аудит", решение задач по предмету "Аудит", контрольные по предмету "Аудит", дипломые работы по предмету "Аудит", курсовые работы по предмету "Аудит".
Рік - 2015. кількість сторінок - 19 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
Ризик контролю та ризик не виявлення. Розрахунок прийнятного аудиторського ризику ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
1. Скласти план проведення аудиту розрахунків за податками і платежами 2. Скласти програму проведення аудиту розрахунків за податками і платежами. 3. Визначити перелік робочих документів аудитора та надати їх до контрольної роботи в заповненому виді 4. Скласти витяг з аудиторського висновку за перевіркою розрахунків за податками і платежами. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Рік - 2015. Кількість сторінок - 35 Вступ 1. Організація проведення аудиту 2. Аналіз нормативно-правової бази та спеціальної літератури з теми дослідження. 3. Методика аудиту розрахунків підприємства з оплати праці 4. Узагальнення результатів аудиторської перевірки Висновки Список використаних джерел Додатки
Рік - 2015. Кількість сторінок - 4 Завдання для виконання: 2.2.1. – 2.2.3. Завдання 2.2.1. За наведеними нижче результатами тестування щодо ефективності економіки країн та ступеню політичного ризику визначте коефіцієнт рангової кореляції, зробіть висновки. Результати тестування країн Ранг країн A B C D K M P Ефективність економіки 6 7 4 3 5 1 2 Ступінь політичного ризику 1 2 3 5 4 7 6
Завдання 2.2.2. Розрахуйте взаємозв’язок між вартістю основних фондів та випуском продукції за допомогою коефіцієнта Фехнера на основі наведених нижче даних:
№ підприємства Вартість основних фондів, млн. грн. Випуск продукції, млн. грн. 1 6 2,4 2 8 4,0 3 9 3,6 4 10 4,0 5 10 4,5 6 11 4,6 7 12 5,6 8 13 6,5 9 14 7,0 10 15 5,0
Завдання 2.2.3.
Експерти оцінили технічний та фінансовий стан 10 промислових підприємств. Сумарні бали оцінок виглядають наступним чином: Експертна оцінка промислових підприємств № З/П ТЕХНІЧНИЙ СТАН ФІНАНСОВИЙ СТАН № З/П ТЕХНІЧНИЙ СТАН ФІНАНСОВИЙ СТАН 1 27 26 6 42 37 2 30 25 7 35 33 3 38 30 8 40 36 4 36 32 9 39 31 5 33 28 10 43 40
1. За допомогою коефіцієнта рангової кореляції оцініть щільність зв’язку між технічним та фінансовим станом виробництва. 2. Зробіть висновки.
Рік - 2014. Кількість сторінок - 27 4. Нормативне регламентування зовнішнього та внутрішнього аудиту 16. Внутрішній аудит податку з прибутку підприємства 20. Внутрішній аудит витрат виробництва та собівартості продукції
Задача 16 Назвати найтиповіші види помилок і порушень, яких, на ваш погляд, можуть припускатися бухгалтери при обліку: основних засобів; ТМЦ; грошових коштів. А) основних засобів; Б) ТМЦ; В) грошових коштів:
Рік - 2014. Кількість сторінок - 37 4. Нормативне регламентування зовнішнього та внутрішнього аудиту 8. Внутрішній аудит малоцінних необоротних активів 12. Внутрішній аудит виробничих запасів. Задача 4 Підприємство в лютому придбало станки в кількості 6 штук вартістю 18000 грн. за одиницю з ПДВ. У березні було перераховано постачальнику 108000 грн. Оприбуткування станків та введення в експлуатацію відображено наступним чином: Дт Кт 151 631 108000 10 151 108000 За результатом внутрішнього аудиту визначте і поясніть помилки. Задача 12 Скласти методику проведення аудиту матеріальних цінностей. Для цього: - визначити обсяг необхідної інформації для проведення аудиторської перевірки, джерела та способи її отримання; - визначити та обґрунтувати обраний метод перевірки; - визначити зони ризику та можливі помилки; - скласти перелік основних законодавчих актів і нормативних документів, дотримання яких перевіряється аудитором; - описати дії, які виконує аудитор.
Рік - 2014. Кількість сторінок - 24 1. Виникнення внутрішнього аудиту 13.Внутрішній аудит незавершеного виробництва 17. Внутрішній аудит вексельних операцій Задача 5 Акціонерне товариство у лютому звітного року отримало дві ЕОМ безоплатно. В акті приймання-передачі вказано, що первісна вартість основних засобів становить 3200грн. за одиницю, сума нарахованого зносу – 1100грн., витрати на транспортування ЕОМ – 150 грн., на професійну підготовку оператора – 250 грн. В обліку оприбуткування відображено записом: Д-т 104 – К-т 424 – 36000грн. За результатом внутрішнього аудиту визначте і поясніть помилки. Задача 13 Скласти методику проведення аудиту грошових коштів. Для цього: - визначити обсяг необхідної інформації для проведення аудиторської перевірки, джерела та способи її отримання; - визначити та обґрунтувати обраний метод перевірки; - визначити зони ризику та можливі помилки; - скласти перелік основних законодавчих актів і нормативних документів, дотримання яких перевіряється аудитором; - описати дії, які виконує аудитор.
1. Складіть програму аудиту основних засобів. 2. Приведіть види процедур при внутрішньому аудиті товарно-матеріальних цінностей. 3. Як оцінити аудитору систему бухгалтерського обліку і внутрішнього аудиту на підприємстві. Список використаних джерел
1. Складіть програму аудиту витрат підприємства. 2. Приведіть види процедур при внутрішньому аудиті праці і заробітної плати. 3. Що таке аудиторський ризик? Список використаних джерел
1. Складіть програму аудиту розрахунків з дебіторами. 2. Приведіть види процедур при внутрішньому аудиті валютних операцій. 3. Як отримати аудитору докази наявності у підприємства права власності на майно? Список використаних джерел
Зміст 1. Система правового регулювання аудиторської діяльності в Україні 3 2. Концепції, цілі і завдання кадрової політики організації 7 Список використаних джерел 11
з предмету: Аудит персоналу Загальний обсяг - 11 сторінок. Рік захисту 2014 ВУЗ - Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
Неповна версія контрольної роботи для ознайомлення у доданому файлі.
Розробити лист пропозицію та лист зобов’язання. Скласти договір на проведення аудиту з аудиторською фірмою “Практик”. Скласти програму та план аудиторської перевірки на підприємстві недержавної форми власності “Назарія”. Скласти робочі документи аудитора, що підтверджують перевірку документального оформлення відображених в обліку операцій. Скласти аудиторський звіт та аудиторський висновок по результатам перевірки. Варіант 3 1. Як внесок до статутного капіталу засновник ТОВ вніс автомобіль. Експертна вартість автомобіля становить 12000 грн., в бухгалтерському обліку підприємства було зроблено запис: Дт Кт Сума, грн. 10 46 10000 641 46 2000
2. На балансі підприємства є верстат первісна вартість якого – 17300 грн., накопичений знос – 5600 грн. В другому кварталі підприємство прийняло рішення реалізувати верстат за 18000 грн. (без ПДВ) оплата надійшла на рахунок підприємства. В бухгалтерському обліку були зроблені записи: Дт Кт Сума, грн. 631 742 15000 31 631 18000 641 742 3000 742 10 17300 131 10 5600 793 972 17300 742 793 15000
3. Оприбутковані МШП, а саме канцелярські приладдя, яке придбане підзвітною особою Марченко В. М. Вартість МШП становить 60 грн. (у т.ч. ПДВ). В обліку підприємства дану операцію було відображено: Дт Кт Сума, грн. 20 372 60
4. За товарно – транспортною накладною № 954 надійшло борошно в мішках, вартість якого становить 72000 грн., в т.ч. ПДВ - 12000 грн. Транспортні витрати на доставку борошна становили 96 грн., в т.ч. ПДВ – 18 грн. Дт Кт Сума, грн. 20 631 72000 641 631 12000 20 685 96
5. Касовий звіт від 12.03. 2012 р. складено за такими первинними документами: Видатковий касовий ордер № 30 від 12.03.2012 р. – на виплату заробітної плати на суму 8500 грн.; Видатковий касовий ордер № 28 від 09.03.2012 р. – на оплату виконаних робіт по ремонту меблів згідно з угодою № 12 від 06.02.2012 р. Маляр О.А. на суму 130 грн.; Видатковий касовий ордер № 29 від 06.03.2012 р. – на виплату авансів на відрядження інженера Каштан Ю.А. на суму 120 грн. У журналі – ордері № 1 за кредитом рахунку 301 “Каса в національній валюті” 12.03.2012 р. зроблено такі бухгалтерські записи : Дт 661 “ Розрахунки за заробітною платою ” На суму 8500 грн. Дт 91 “ Загальновиробничі витрати ” На суму 130 грн. Дт 372 “ Розрахунки з підзвітними особами ” На суму 120 грн.
Дні виплати заробітної плати – з 9 по 13 березня. 6. За січень 2012 р. нарахована і виплачено заробітну плату : завідувачу складом № 3 Миронову П.Р., який звільнився з підприємства 20 грудня попереднього року – 150 грн.; бухгалтеру – експерту Сидоренко Е.Л., термін контракту якого закінчується 31.12.2008 р. – 250 грн.; слюсарю ІІІ розряду Іванченку Р.А. – 190 грн. За даними табельного обліку Іванченко Р.А. у січні через невизначені причини на роботі не з’являвся.
7. Дані виписки банку з поточного рахунку підприємства за 13.03 2012 року: Дата виписки банку Дата прийому документів у банку Номер кореспондую-чого рахунку Шифр операції Оборот Дебет Кредит 0 564321,00 13.03 13.03 361 3 520 13.03 361 4 2200 13.03 80 1 721 13.03 631 1 53 13.03 372 1 678 13.03 301 6 77453 13.03 65 1 809 0 490125
Сальдо поточного рахунку згідно з останньою випискою банка за 12.03.2012 р. - 561321,00 грн. 8. На підприємстві є залишки по розрахунках з покупцями (замовниками), грн.: № Назва підприємства Заборгованість по рахунку Примітки 01.01. 2009 01.01. 2010 01.01. 2011 01.01. 2012 1. Фірма “Рим –4” 3100 25000 140500 210000 2. Фірма СКА 41100 28500 45400 25400 3. ЗАТ “Тесляр” 35600 - 65000 110000 4. ЗАТ “Курск” 7100 2400 10600 8400 5. Інофірма (Австрія) 134000 134000 134000 134000
Курсова робота складається з п’яти завдань: 1. Розробити лист пропозицію та лист зобов’язання 2. Скласти договір на проведення аудиту з аудиторською фірмою “Практик” 3. Скласти програму та план аудиторської перевірки на підприємстві недержавної форми власності “Назарія” 4. Скласти робочі документи аудитора, що підтверджують перевірку документального оформлення відображених в обліку операцій 5. Скласти аудиторський звіт та аудиторський висновок по результатам перевірки В кінці роботи слід навести перелік використаної літератури Під час виконання курсової роботи студент повинен використати крім підручників та посібників також періодичні фахові видання, закони України, постанови уряду, інструкції та положення тощо1. Первісна вартість споруди цеху – 400 тис. грн., а сума його зносу на дату першої переоцінки становить 100 тис. грн. Після переоцінки чиста балансова вартість споруди знизилась до 210 тис. грн. При цьому за перерахунком було визначено, що вартість споруди зменшилась на 100 тис. грн., а сума зносу – на 18 тис. грн. В бухобліку підприємства було зроблено такі записи: Дт Кт Сума, грн. 10 971 100000 131 10 18000 2. Дані про стан розрахунків з підзвітними особами на 01.04 2012 р.:
№ Підзвітна особа Заборгованість на 01.03 , грн. Видано підзвіт у березні Подано авансові звіти у березні Заборгованість на 01.04.2004 р. Дт Кт Дт Кт Кущ Я.А. 48,00 - 100,00 20,00 128,00 - Назаренко Ю.І. - 30,00 200,00 100,00 130,00 - Харченко А. К. 60,00 - 80,00 - 140,00 - Хорунжий Ю. М. 70,00 - 100,00 - 170,00 -
3. Протягом першого півріччя 2012 р. бухгалтерією підприємства у складі витрат на рекламу списано на адміністративні витрати вартість виготовлення візитних карток для бухгалтера, директора, комерційного директора. 4. Відпущені за накладною № 144 від 27.03.2012 р. матеріали за обліковими цінами на суму 1600 грн. У бухгалтерському обліку зроблено проводку : Дт 631 “Розрахунки з вітчизняними постачальниками” Кт 20 “Виробничі запаси” – на суму 1600 грн. 5. Підприємством виконано розробку комп’ютерної програми. В процесі дослідження та розробки підприємство понесло наступні витрати: • витрати на курси підвищення кваліфікації робітників, зайнятих розробкою програми 500 грн.; • виплата заробітної плати розробникам 1000 грн.; • нарахування на фонд заробітної плати розробників; • витрати на державну реєстрацію авторських прав 300 грн.; • сума амортизації комп’ютера, використаного для розробки 200 грн.; • вартість використаних матеріалів (дискет) 25 грн. В обліку підприємства було зроблено такий запис:
№ Зміст господарської операції Сума, грн. Бух. проводка Дт Кт 1 Понесені витрати на підготовку спеціалістів 500 12 685 2 Відображено податкове зобов’язання з ПДВ 100 641 685 3 Нарахована заробітна плата розробникам 1000 12 661 4 Відображено суму нарахувань на фонд оплати праці робітників, зайнятих розробкою НМА, в Пенсійний фонд 330 12 651 5 Відображено суму нарахувань на фонд оплати праці робітників, зайнятих розробкою НМА, в Фонд соціального страхування 30 12 652 6 Відображено суму нарахувань на фонд оплати праці робітників, зайнятих розробкою НМА, в Державний фонд підтримки зайнятості населення 20 12 653 7 Проведена державна реєстрація авторських прав (отримано свідоцтво) 300 12 685 8 Списано вартість використаних дискет 25 12 22 9 Нараховано знос комп’ютера 200 12 131 10 Перераховано кошти за послуги підготовки спеціалістів та державній реєстрації НМА 900 685 311
6. Як внесок до статутного капіталу засновник ТОВ “Янтар” вніс легковий автомобіль. Експертна вартість автомобіля становить 9000 грн. В бухобліку підприємства було зроблено такий запис:
Дт Кт Сума, грн. 10 46 7500 641 46 1500 7. На 1.01.2012 р. на складі знаходилось в залишку готової продукції (ГП) 55 одиниць, виробнича собівартість яких 80 грн. за одиницю. 5.01.2012 р. на склад надійшло 100 одиниць ГП, виробнича собівартість яких 90грн. за одиницю. 9.01.2012 р.підприємство відвантажило покупцеві 115 одиниць ГП, за методом списання запасів – середньозваженої вартості. Дохід від реалізації склав – 15000 грн. в т.ч. ПДВ. В обліку підприємства було зроблено такий запис :
№ Зміст господарської операції Сума, грн. Бух. Проводка Дт Кт 1 Відображено у складі доходу виручку від реалізації ГП 15000 631 701 2 Нараховано податкове зобов’язання з ПДВ 3000 641 701 3 Списано виробничу собівартість реалізованої ГП 9800 901 26 4 Визначено фінансовий результат від операції реалізації ГП 18000 701 791 9800 791 901 5 Надійшла на розрахунковий рахунок оплата від покупця 15000 311 631
8. Виробниче підприємство відвантажило покупцю продукцію особистого виробництва на суму 1200 грн. (в т.ч. ПДВ) по собівартості 750 грн. В бухобліку підприємства було зроблено такий запис:
1. Підприємство придбало виробниче обладнання первинною вартістю 330 тис. грн. загальний розрахунковий обсяг виробництва визначений підприємством у розмірі 1600 тис. одиниць. Ліквідаційна вартість після його експлуатації за попередніми оцінками може становити 10 тис. грн. передбачений строк корисного використання – 4 роки. Підприємство обрало кумулятивний метод для нарахування амортизації. За підрахунками бухгалтерії річна норма амортизації (за перший рік) склала – 202000 грн.
2. Одержані від постачальника МШП, строк корисного використання яких більше операційного циклу. Купівельна вартість МШП – 1200 грн. (в т.ч. ПДВ). Витрати по доставці МШП становили 360 грн. (в т.ч. ПДВ). Оплата постачальнику за МШП була здійснена минулого кварталу. Організації, що здійснювала доставку, заплатили одразу після виконання нею роботи. В бухобліку підприємства дані операції було відображено : Дт Кт Сума, грн. 22 631 1000 641 631 200 949 685 300 641 685 60 685 311 360
3. Касовий звіт касир здавала один раз на п’ять днів. Підприємство щоденно здійснює операції на суму не більше ніж 160 грн. у касовій книзі є підчищення, виправлення. Каса знаходиться в приміщенні бухгалтерії, де для неї відведено дерев’яну шафу. Оригінали та дублікати ключів від якої зберігається у касира.
4. Дані про розрахунки з підзвітними особами по відрядженнях за квітень 2012 р.:
№ Прізвище, ініціали Термін відряджен-ня Авансовий звіт Видача авансів фактично Остаточні розрахунки з підзвітними особами Да- та Сума Да- та Сума Здано до каси Одержано з каси Дата Сума Дата Сума 1 Петренко К.І. 3.04-9.04 10.04 130,50 2.04 92,50 - - 17.04 37,5 2 Кудін В.О. 16.04-27.04 04.05 184,00 10.04 94,00 - - 16.04 110,00 3 Колос Т.О. 2.04-6.04 09.04 77,00 30.03 187,00 17.04 120,00 - - 4 Дуб Д. 6.04-10.04 13.04 110,00 - - - - 17.04 110,00 5 Шаров В.Т. 6.04-10.04 20.04 140,00 03.04 280,00 20.04 140,00 - - 6 Ясень А.І. 9.01-13.04 23.04 130,00 02.04 250,00 27.04 120,00 - -
5. На основі звернення від 16.04.2012 р. про надання тимчасової фінансової допомоги фірмі “Темп” терміном до 30.04.2012 р. у вигляді проплати рахунків постачальників фірми “Стенд” у сумі 16400,00 грн. За розпорядженням заступника директора Житньої О.Л. перераховано з поточного рахунку 17.04.2012 р. 16400,00 грн. У бухгалтерському обліку відображено: Дт 361 Кт 311 на суму 16400,00 грн.
6. Дані пор залишки депонентської заборгованості працівників підприємства станом на 01.01.2012 р., грн.:
Показники Період існування заборгованості до 1 року до 2 років до 3 років понад 3 роки 1. Штатний персонал підприємства 2500 1900 800 600 2. Позаштатні працівники - 450 200 - 3. Усього по підприємству 2500 2350 1000 600
7. До складу транспортно – заготівельних витрат за квітень 2012 р. включено: оплата залізничного тарифу – 2000 грн.; оплата за вантажні роботи – 600 грн.; за простій вагонів – 1400 грн.; митні податки та збори – 1100 грн.; проценти за кредит – 1500 грн.; комісійні послуги – 500 грн. Усього – 7100 грн. 8. У квітні 2012 р. на загальну суму 4200 грн. оприбутковано ТМЦ, які надійшли від фірми “Темп”. Підприємство вчасно не розрахувалось за них з постачальником. Своєчасно не сплачені постачальнику суми ПДВ (840 грн.) віднесені в дебет 64 рахунка.
1. Товариством придбаний вантажний автомобіль вартістю 36 тис. грн. (в т.ч. ПДВ) і оплачені витрати з доставки автомобіля в сумі 840 грн. (в т.ч. ПДВ). Автомобіль було поставлено на баланс підприємства. В бухобліку були зроблені такі записи:
2. В червні 2012 р. підприємством було реалізовано комп’ютер. Продажна вартість комп’ютера становило 3600 грн. (в т.ч. ПДВ). Первісна вартість комп’ютера становить 2800 грн., нарахований знос 900 грн. оплата за комп’ютер була здійснена наперед на поточний рахунок ТОВ “Янтар”. В обліку підприємства було зроблено такий запис:
3. Дані про розрахунки з підзвітними особами по коштах:
№ Прізвище, ініціали Залишок заборгованості на 01.04,грн. Видано аванси Здано авансові звіти Залишок заборгова-ності на 01.05, грн. Дата Сума, грн. Дата Сума, грн. Колесник І.І. 35,00 4.04-23.04 260,00 23.04 250,00 45,00 Серьогін А.П. 10,00 4.04 200,00 23.04 190,00 20,00 Агар З.Ф. - 3.04 150,00 - - 150,00 Гай О.О. 15,00 3.04-18.04 150,00 24.04 175,00 - Берест Л.Г. - 16.04 90,00 30.04 90,00 -
4. Як внесок до статутного капіталу засновник вніс автомобіль. Справедлива вартість автомобіля становить 18 тис. грн. в бухобліку підприємства було зроблено такі записи:
Дт Кт Сума, грн. 10 46 15000 641 67 3000 5. Підприємство здійснило господарським способом прибудову до будівлі, яка рахувалася на балансі. В обліку підприємства було зроблено такий запис : № Зміст господарської операції Сума, грн. Бух. проводка Дт Кт 1. Придбано матеріали та комплектуючі вироби, обладнання для встановлення (призначених для будівництва прибудови) 5000 22 631 2. Відображення суми податкового кредиту 833,33 641 631 3. Проведена оплата постачальнику 6833,33 631 311 4. Нарахована заробітна плата працівників, які здійснюють будівництво 6000 10 661 5. Відображено суму нарахувань на фонд оплати праці робітників, зайнятих в будівництві, в Пенсійний фонд 1520 10 651 6. Відображено суму нарахувань на фонд оплати праці робітників, зайнятих в будівництві, в Фонд соціального страхування 240 10 652 7. Відображено суму нарахувань на фонд оплати праці робітників, зайнятих в будівництві, в Державний фонд підтримки зайнятості населення 90 10 653 8. Списання вартості матеріалів і комплектуючих виробів, призначених для будівництва прибудови 5000 10 205
6. 16.04 2012 р. на поточний рахунок підприємства була помилково зарахована банком сума 46411 грн. Помилково зарахована сума списана з поточного рахунку підприємства 21.05.2012 р. без документального оформлення.
7. За видатковою накладною № 37 відпущено 10 тон борошна вищого ґатунку МП “Мрія”. Облікова ціна борошна 1грн. за 1 кг. В обліку зроблено такі записи:
8. Підприємство має дебіторську заборгованість в сумі 3000 дол. США по курсу НБУ 5,1 грн. за 1 дол. США. Заборгованість за звітний період не погашалась. Курс 5,4 грн. за 1 дол. США. В бухобліку були зроблені такі записи:
Рік - 2013. Кількість сторінок - 36 1.Аудит нарахування та сплати податку на додану вартість. 2.Аудит формування витрат підприємства. 3.Види аудиторських висновків. Ситуаційне завдання Практичне (ситуаційне) завдання контрольної роботи з аудиту полягає у перевірці господарських операцій, подачею рекомендацій аудитора щодо виправлення помилок в бухгалтерському обліку та підготовці аудиторського висновку за результатами аудиту господарських операцій базового підприємства (згідно варіанту контрольної роботи). Початковими залишками на підприємстві для всіх варіантів виступають: Залишки на початок перевіряючого періоду, грн. Назва рахунка Шифр рахунка Залишок на 01.01 Дебет Кредит Основні засоби 10 420850 Паливо 203 77392 Сировина і матеріали 201 964300 Запасні частини 207 19745 Незавершене виробництво 23 87200 Каса 301 12297 Поточний рахунок 311 29544240 Розрахунки з постачальниками та підрядчиками 631 715708 Розрахунки з підзвітними особами 372 182 Розрахунки з іншими дебіторами 377 192730 Статутний капітал 40 29160500 Резервний капітал 43 780400 Додатковий капітал 42 64464 Короткострокові позики 60 597500 Баланс х 31318754 31318754
Таким чином, необхідно: − відкрити рахунки і сформувати початкові залишки; − відобразити фактичні господарські операції згідно вихідних даних перевіряючого підприємства; − перевірити законність здійснених господарських операцій на підприємстві; − виявити помилки (перекручення) в бухгалтерському обліку, при необхідності здійснити коригування та виправити проводки, а також сформувати баланс на кінець періоду; − за результатами перевірки підготувати аудиторський висновок. Підприємство № 10 Дата Зміст господарських операцій Сума, грн. Кореспонденція рахунків за даними обліку підприємства Дебет Кредит 04.01 За чеком КД 145541 з поточного рахунку отримано кошти в касу підприємства для виплати заробітної плати 99040,00 301 311 04.01 За видатковим касовим ордером видано заробітну плату підприємства 99040,00 661 301 12.02 За чеком КД 145542 з поточного рахунку отримано кошти в касу підприємства на видачу позики для індивідуального будівництва, що буде видана за рахунок підприємства 50000,00 301 311 13.04 Повернуто в касу підприємства Грибом В.М. невикористану підзвітну суму 254,00 301 371 15.03 Видано з каси під звіт Кузубу І.І. 103,00 371 301 02.01 Зарахована виручка на р/рах. від реалізації згідно договору 1254 від ТОВ "Агрус" (в т.ч. ПДВ) 13526,88 302 702 09.01 Перераховано з р/рах ТОВ "Мрія" за матеріали 14156,24 361 311 20.01 Перераховано з р/рах прибутковий податок в бюджет 2560,00 65 311 20.01 Перераховано з р/рах до пенсійного фонду 1400,00 63 311 20.01 Перераховано з р/рах до фонду соціального страхування 3254,15 36 311 22.02 Зараховано виручка на р/рах від реалізації згідно акту виконаних робіт 1245/85 (в т.ч. ПДВ) 124899,00 301 361 15.03 Зараховано виручку на р/рах від ТОВ ЛГН (в т.ч.ч ПДВ) 254666,28 311 361 30.03 Знято з р/рах за розрахунково касове обслуговування 1250,66 311 92 30.03 Перераховано з р/рах податок на прибуток за минулий період 36985,00 63 311 30.03 Перераховано з р/рах ПДВ в бюджет 4698,00 64 311 30.03 Нараховано ФОП на підприємстві (АУП-38200,00, вир.від-31400,87) 69600,87 92 66 30.03 Утримано прибутковий податок з ФОП 9560,00 65 66 30.03 Нараховано до пенсійного фонду (утримання 2%-3400,00; нарах-ня 32%-7000,00) 11400,00 92 65 30.03 Нараховано до фонду соціального страхування (утримання 0,5%- 4600,00; нарах-ння:1,5%-6500,00; 4%-12154,15) 23254,15 26 65 14.01 Отримано матеріали (н.1565) в т.ч. ПДВ 7560,00 15 631 15.02 Отримано паливо (ттн.65) в т.ч. ПДВ 12654,00 201 362 12.02. Списано на виробництво матеріали 12652,00 23 201 20.03. Списано паливо в межах норм списання (АУП – 1862,65; вир від-2540,00) 4402,65 23 207 12.01 Представлено авансовий звіт директором підприємства № 25 (12.02.): добові 90,00; проживання – 44,00 матеріали 121,66 255,66 60 372
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.