курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Украинский язык", решение задач по предмету "Украинский язык", контрольные по предмету "Украинский язык", дипломые работы по предмету "Украинский язык", курсовые работы по предмету "Украинский язык".
Количество готовых работ по предмету "Украинский язык": 46
В сучасному житті, не відстаючи від темпу технічного прогресу, відбуваються і культурні, і морально-етичні зміни в суспільстві. Одночасно з цим змінюється і наша мова. Проте яких би змін не зазнавало суспільство або наука, є деякі аспекти життя, які не повинні зникати або видозмінюватися. На мою думку, до таких речей слід віднести і культуру мовлення. Ще з давніх часів вміння правильно говорити вважалося невід'ємною частиною виховання. У перших навчальних закладах Стародавньої Греції ораторське мистецтво вважали однією з семи головних наук. Чи можна сказати, що зараз у нашому суспільстві, як і в Стародавній Греції, культура мови знаходиться на належному рівні? Як на мене, ні. Тільки послухайте, як говорять люди на вулиці! Багато хто з нас неправильно ставить наголоси у словах, неправильно вимовляє звуки, «ковтає» фрази і частки слів. Крім того, недарма з'явилося поняття «слова-паразити». Іноді за цими нескінченними словами-паразитам ми не можемо зрозуміти, що хоче сказати людина, не кажучи вже про те, що на висловлювання коротенької думки вона витрачає втричі більше часу (поки людина перерахує всі свої «ну», «тому», «взагалі »і« як би »...). От і вимальовується сумна картина, а слід ще згадати про велику кількість ненормативної лексі яка в деяких горе-ораторів не несе ніякого змістовного чи емоційного навантаження, однак вони активно її використовують.
Завдання 1. Розкрийте зміст теоретичного питання у формі зв'язного тексту і проілюструйте прикладами. Обґрунтуйте свою думку. Реквізити ділових паперів. Реквізити службових паперів співробітника органів внутрішніх справ (протокол усної заяви про злочин,протокол огляду місця події, повістка свідку). (Продовжити) Завдання 2. Прочитайте і поясніть значення наведених паронімів. Поставте наголос. Складіть із паронімами словосполучення різних способів підрядного зв'язку (узгодження, керування, прилягання). Зразок: Економіка - економія. Економіка - сукупність суспільно-виробничих відносин; господарче життя, стан господарства; економіка держави (керування). Економія - бережливе, ощадливе витрачання чого-небудь; економія світла (керування). Виголошувати - оголошувати - проголошувати; виділяти -приділяти; генеральний - генеральський; депресія - репресія; еміграція -імміграція - міграція; замітка - помітка - примітка; зумовлений - обумовлений; індивідуалізм - індивідуальність; кваліфікаційний - кваліфікований; керівництво- керування. Завдання 4. Прочитайте речення. Виявіть, аргументуючи, орфографічні, лексичні, граматичні, пунктуаційні та стилістичні помилки. Запишіть правильні (без помилок) варіанти речень. Усно з'ясуйте правопис власних імен та назв. Зразок: Т.Грицюк В.С. службу в органах МВД україни праходить с жовтню 1990 рока. Т.Грицюк В.С. службу в органах МВС України проходить із жовтня 1990 року. а) З цілью закріплення на службі в органах міліціїт.Сидорова С.П., приказую: начальнику відділа профілактики майору міліції Даниленко Петро Юрієвичу взяти під особий контроль хід навчання т. СідороваС.П. згідно затвердженого плана. б) Поручений т.Іванову І.І. участок роботи забеспечує в тісній взаємодії з працівниками других служб постійно добивається положительних результатов у служебній діяльністі. в) Предпринімаємі в комплексі т. Павленко І.П. міри способствували скороченню на 43% злочинів, здійснених на обслужуваемом ним адмінучастку. Завдання 6. Знайдіть у запропонованих виразах порушення лексичних норм. Запропонуйте правку. Адреса місця проживання, більшість із проголошеного, компенсація у випадку каліцтва, купля-продаж інвалюти, проблеми національних меншостей, при отриманні штрафу, покази працівників міліції, розходження в поглядах, високоосвідчений спеціаліст, многолітнє ув’язнення, непоодиноке попередження, примірний перелік документів, хронометраж часу, вони видають себе чи не єдиними захисниками..., відслідкувати перебіг судових слухань, вляглися судові пристрасті, за ці слова прокуророві треба вибачитись, досаджували словом, документи знаходились в архіві, навішують йому всіх собак.
Завдання 7. У поданих словосполученнях виправте порушення граматичних норм сучасної української літературної мови Двохста студентів; вивчив домашнє завдання, можеш відпочити; самий досконалий; він старше мене; рожеве фламінго; семидесяти книжок; чотири професора; двоє робітниць; смачне сулугуні; до карнизу; дискусія по питаннях; за вимогою сторін; розпочинаючий говорити; довівший до логічного завершення; їдучи на змагання, всі хочуть перемагати; наша художниця-конструктор; під’їхали на авті до метра; із однією тисячею дев’ятисот шести десяти чотирма студентами; двоє мільйонів; більш ширший.
Завдання 8. Запишіть усі можливі варіанти відповіді на питання «Котра година?». Числівники запишіть словами. 7.15; 12.45; 22.25; 19.50; 13.30; 8.55; 15.00.
Завдання 9. Подані іменники запишіть у родовому, давальному і кличному відмінках. Яремків Іван Омелянович, Петренко Андрій Степанович, Швець Микола Опанасович, Крилова Анастасія Федорівна, Поліщук Валер’ян Костянтинович, П’явка Ігор Семенович, Рябокінь Інна Сергіївна, Федосєєв Анатолій Олегович, Климчук Богдана Іванівна, Величко Олег Григорович.
Завдання 10. Подані іменники запишіть у формі родового та орудного відмінків однини. Вагон, фейлетон, Канів, Мадрид, Єнісей, Алжир, Південний Буг, Іртиш, плащ, водопровід, варіант, звук, диплом, музей, майдан, карниз, гараж, дощ, дощик, вальс, синтез, аналіз, катод, синус, долар, чагарник, барвінок, курінь, якір, прибуток, пароплав, водогін, роман.
Зміст: Зміст: 1 1. Мова – явище суспільне. Функції мови. Місце української мови серед мов світу. 2 2. Класифікація сучасних документів. Основні вимоги до тексту сучасного документа 3 3. Писемне ділове мовлення, вимоги до нього. Спосіб викладу матеріалу в документах. 4 Писемне мовлення. 4 4. Усне ділове мовлення. Вимоги до нього. Вили усного ділового мовлення, їх характеристика. 5 Усне мовлення 5 5. Характеристика офіційно-ділового стилю. 5 Основні риси офіційно-ділового стилю 5 6. Українська графіка. Український алфавіт. 5 7. Чергування в системі голосних української мови та їх орфографічне відображення. 5 8. Чергування в системі приголосних та їх орфографічне відображення. 6 9. Правила вживання м’якого знака та апострофа в українських та іншомовних словах. 7 10. Спрощення груп приголосних, евфонічні чергування української мови та їх орфографічне відображення. 8 11. Правопис голосних у словах іншомовного походження. 8 12. передача голосних у прізвищах слов’янського та неслов’янського походження. 8 13. Подвоєння та подовження в українських та іншомовних іменників. 9 14. Проблеми визначення роду невідмінюваних іменників. 9 15. Проблема визначення роду відмінюваних іменників. 10 16. Поділ іменників на відміни та групи. 11 17. Правопис відмінкових закінчень іменників родового відмінка однини. 12 18. правопис відмінкових закінчень іменників орудного відмінка однини усіх типів відмінювання. 12 19. правопис відмінкових закінчень іменників кличного відмінка однини усіх типів відмінювання. 12 20. Ступені порівняння прикметників. Помилки при ступенюванні прикметників. 13 21. відмінювання числівників (особливості відмінювання). 14 22. Зв’язок числівників з іменниками. Синонімія числівників. 16 23. творення і вживання дієприслівників. 16 24. Творення і вживання дієприкметників. 17 25. особливості прикметникового керування в українській мові (проблеми перекладу прийменника по з російської мови). 18 26. Правопис складних прислівників. 19 27. Правопис складних прикметників. 19 Складні прикметники 19 28. Правопис складних іменників. Прикладки. 19 Складні іменники 19 29. Правопис складних і складених прийменників і сполучників. 20 30. Написання часток НЕ і НІ з самостійними частинами мови. 20 31. особливості вживання великої літери у власних назвах, позначеннях юридичних та фізичних осіб. Абревіатура й графічні скорочення. 20 Текст к основна одиниця ділового документа. Елементи тексту ділового документа. Типи текстів ділового документа. 24 Фразеологія ділового мовлення. 25 40-42. Складні випадки керування в текстах офіційно-ділового стилю. Юридична термінологія, її використання у текстах право ділової сфери. особливості вживання складних речень у текстах ОДС. 25 Особливості вживання простих речень у текстах ОДС. 26 Охарактеризуйте наказ як документ. 26 Автобіографія. 27 Охарактеризуйте лист як діловий документ. 28 характеристика доручення як документа. 29 Доповідна записка. 30 Охарактеризуйте витяг з протоколу як документ. 30 Характеристика заяви як документа. Позовна заява. 30 контракт. 30 реквізити характеристики як документа. 32 Характеристика звіту як ділового документа. 32 Основні цивільно-правові документи щодо господарських спорів (претензія, відповідь на претензія, пропозиція, апеляційна скарга та ін.). 33 Характеристика, реквізити, різновиди договору. 33 Довідка. 34 Охарактеризуйте розписку як діловий документ. 35 Характеристика акта як ділового документа. 35 Охарактеризуйте оголошення як документ. 35 Напишіть заяву на ім’я голови місцевого суду (Ви бажаєте працювати на посаді секретаря суду). 36 напишіть характеристику (для подання до місцевого суду). 36 Напишіть автобіографію. 36 напишіть звіт про проходження практики в місцевому суді. 37 Напишіть доручення на продаж будинку. 37 напишіть розписку про одержання коштів. 37 напишіть лист-прохання до голови місцевого суду (для проходження студентами Вашого курсу практики). 37 напишіть довідку про займану посаду (для подання до податкової інспекції). 38 напишіть оголошення про проведення науково-практичної конференції у Вашому навчальному закладі з проблем кримінального права та процесу. 38 Напишіть пояснювальну записку про порушення трудової дисципліни студентами Вашої групи. 38 Укладіть доповідну записку про порушення правил оформлення документів. 38 напишіть витяг з протоколу. 39 Напишіть супровідний лист. 39 складіть акт про порушення санітарного стану. 39 напишіть довіреність (генеральну) на право управління і розпорядження особистим майном. 39 Укладіть трудову угоду. 40 Напишіть претензію про оплату неустойки за недопоставку продукції. 41 напишіть апеляційну скаргу на рішення місцевого господарського суду. 41 Апелляционный суд Николаевской 41 АПЕЛЛЯЦИЯ 41 Напишіть розписку. 42 Напишіть наказ про затвердження порядку відбору на державну службу перспективних випускників вищих навчальних закладів IV рівня акредитації 42
Зміст Вступ 3 Розділ 1 5 1.1 Обгрунтування теми 5 1.2 Тематичний огляд літератури 5 2. Методика дослідження 6 2.1 Викладення ключових понять 6 2.2 Категорії дослідження 7 2.2.1 Об’єкт дослідження 7 2.2.2 Методи 7 3. Аналіз фактичного матеріалу 8 3.1 Повнота фактичного матеріалу 8 3.1.1 Релевантність інформації 8 3.1.2 Відповідність тексту назві 11 3.1.3 Відповідність змісту видових рубрик родовій 11 3.2. Доцільність 13 4. Аналіз ілюстративного матеріалу 13 4.1 Опорні аспекти ілюстрування 13 4.2. Види ілюстрацій 13 4.3. Зв'язок ілюстрацій з текстом 13 Висновки 15 Розділ 2 17 Список використаної літератури 21
КР «Вікова фізіологія і гігіена праці» Тема: «Вікові особливості розвитку мови» Зміст
Вступ 3 1. Особливості розвитку мовлення з раннього дитячого віку до дошкільного 3 2. Розвиток мовлення молодшого школяра 9 3. Розвиток мовлення підлітків 11 4. Розвиток мовлення в юнацькому віці 12 Висновки 13 Список використаної літератури 14
1. Зміни приголосних у потоці мовлення (спрощення і подовження) 3 2.Чергування голосних і приголосних фонем (з історичним коментарем) 7 Список використаної літератури 20
1. Графіка як розділ мовознавства. Український алфавіт, його особливості (співставлення з російським) 3 2. Звуки і букви, їх співвідношення 6 3 Орфографія. Принципи орфографії 7 4. Розділи орфографії 9 5. Особливості українського правопису 9 Список використаної літератури 15
1. Основні питання фонетики 3 2. Принципи класифікації звуків мовлення. Голосні та приголосні звуки 5 3. Наголос і його види. Особливості наголошення слів в українській мові 8 4.Засоби милозвучності української мови 10 Завдання 12 1. Випишіть з фахової літератури 10-15 слів-термінів, розкрийте їх значення. Визначте кількість звуків і букв у словах 12 2. Випишіть з «Орфографічного словника» найуживаніші слова з літерою -ґ-. розкрийте їх значення 13 Список використаної літератури 14
1. Закономірності історичного розвитку мов. Походження української мови, її місце серед інших слов’янських мов 3 2. Поняття національної та літературної мови Мовні норми 7 3. Основні групи діалектів української мови: 10 4. Стилі української мови 12 Завдання 13 1. Розповісти про особливості говірки тієї місцевості, звідки ви родом 13 2. Виписати з твору «Наталка Полтавка» І. Котляревського 10 українських прислів’їв та приказок 15 Список використаної літератури 16
Вступ 3 Розділ 1. Поняття бібліографічної інформації: основні форми її закріплення і передачі 5 1.1 Загальне поняття бібліографічної інформації 5 1.2 Типологія бібліографічної інформації 6 1.3 Методологія бібліографічної інформації періодичних видань 11 Розділ 2. Практичні засади проведення аналізу бібліографічної інформації в періодичних виданнях 17 2.1 Загальні відомості про стан бібліографічної інформації в періодичних виданнях 17 2.2 Аналіз журнальної бібліографічної інформації та його практичні результати 22 Висновки 30 Список використаної літератури 33
Вступ 3 Розділ І. Н. Кобринська - видатна постать української літератури кінця ХІХ - початку ХХ ст. 5 1.1 Життєвий шлях Н. Кобринської 5 1.2 Творча та літературна діяльність письменниці 6 1.3 Суспільно-громадська діяльність Н. Кобринської 15 Розділ ІІ. Особливості становлення особистості жінки в суспільстві та творах Н.Кобринської 19 2.1 Наталія Кобринська - центральна постать українського феміністичного руху 19 2.2 Особистість жінки в творі Н. Кобринської «Задля кусника хліба» 23 Висновки 29 Список використаної літератури 30
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади вивчення творів та переказів на уроках української мови в загальноосвітній школі 5 1.1 Сутнісні характеристики творів та переказів як письмових мовленнєвих вправ 5 1.2 Психолого-педагогічні особливості роботи з переказами та творами 11 Висновки до І розділу 14 Розділ ІІ. Методичні особливості організації навчального процесу при роботі з творами та переказами на прикладі 7-10 класу ЗОШ 15 2.1 Методи та прийоми роботи з творами та переказами 15 2.2 Система вправ і завдань при роботі з творами та переказами для учнів 7-10 класів загальноосвітньої школи 19 Висновки до ІІ розділу 32 Висновки 33 Список використаної літератури 34
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади вивчення сутнісних характеристик наочності в загальноосвітній школі 5 1.1. Стан дослідження ролі наочності в навчальному процесі в науковій літературі та принципи її використання на уроках української мови 5 1.2 Загальна характеристика видів наочності та психолого-педагогічні особливості її використання 8 Розділ ІІ. Методичні особливості організації навчального процесу при роботі з наочністю 16 2.1 Методика використання наочності на уроках української мови 16 2.2 Практичні засади використання наочності в 5 -11 класах 18 Загальні висновки 29 Список використаної літератури 30
Вступ 3 Розділ 1. Аспекти створення перекладних словників 5 1.1 Характеристика поняття «словника» 5 1.2 Історія формування перекладних словників 7 1.3 Типологія перекладних словників 10 Розділ 2. Англо-українські та українсько-англійські словники 18 2.1 Англо-український словник бібліотечної термінології 18 2.2 Новий практичний економічний словник 25 2.1 Визначення принципів укладання перекладного словника 27 Висновки 32 Список використаної літератури 34
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.