курсовые по деталям машин и основам конструированию, дипломы по деталям машин и основам конструированию, контрольные по деталям машин и основам конструированию
Рефераты по предмету "Товароведение", решение задач по предмету "Товароведение", контрольные по предмету "Товароведение", дипломые работы по предмету "Товароведение", курсовые работы по предмету "Товароведение".
Количество готовых работ по предмету "Товароведение": 48
ЗМІСТ ВСТУП_________________________________________________________2 РОЗДІЛ I. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ХОЛОДНИХ СУПІВ. ДУМКИ О ХОЛОДНИХ СУПАХ ВИДАТНИХ ЛЮДЕЙ______________________6 РОЗДІЛ II. ХАРАКТЕРИСТИКА СУПІВ ТА ВИДИ КВАСУ,А ТАКОЖ ВИДИ БУЛЬЙОНІВ,УМОВИ ЇХ ЗБЕРІГАННЯ ХОЛОДНИХ СУПІВ_________________________________________________________14 2.1. Різновид бульйонів__________________________________________15 2.1.1. Мясний;__________________________________________________15 2.1.2.Кістковий;_________________________________________________17 2.1.3. Рибний;___________________________________________________18 2.1.4. Грибний;__________________________________________________19 2.2. Загальна характеристика квасу_______________________________21 2.3. Види супів__________________________________________________22 2.3.1. Солодкі холодні ___________________________________________22 2.3.2. Гаспачо___________________________________________________23 2.3.3. Солянка___________________________________________________23 2.3.4. Холодник__________________________________________________25 2.3.5. Буряковий суп_____________________________________________27 2.3.6. Ботвінья___________________________________________________27 2.3.7. Капусняк__________________________________________________28 2.4. Вимоги до якості, відпустки й зберіганню_______________________29 ВИСНОВКИ____________________________________________________32 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА_____________________________________34
1. Вид 2. Сировина 3. Призначення 4. Класифікація 5. Асортимент 6. Термін реалізації, зберігання 7. Маркування 8. Малюнок 9. Вимоги до якості 10. Використання Література
1. Поняття товару та способи класифікації товарів 2. Визначення конкурентоздатності товарів 3. Товарні марки 4. Упаковка та маркірування 5. Асортиментна політика фірми 6. Концепція життєвого циклу товару 7. Товарні інновації
Задача Визначити фінансовий результат від реалізації послуг з організації виставкового заходу за вихідними даними, враховуючи при цьому: - Кількість експонентів, що орендують необладнану виставкову площу, становить 34 од., кількість необладнаної виставкової площі 274 кв.м - Кількість експонентів, що орендують обладнану виставкову площу становить 112 од., кількість обладнаної виставкової площі 893 кв.м - Організація фуршету розрахована на 150 осіб - Термін проведення конференції 42 год - Оренда офісу та складського приміщення триває 6 місяців - Користування послугами зв’язку 6 місяців - Зарплата співробітників 6 місяців - Загальна кількість учасників, що зареєструвались – 1. Кошторис витрат на необладнану виставкову площу (у.о. кв.м.) 1. Оренда виставкової площі (7 днів) – 2. Технічне обслуговування експонента під час роботи виставки – 3. Загальне електроосвітлення і опалювання (термін 7 днів) 4. Прибирання стенда експонента (термін 5 днів) – 5. Охорона експозиції (термін 5 днів) – 2. Кошторис витрат на необладнану виставкову площу (у.о. кв.м.) 1. Оренда виставкової площі (7 днів) – 2. Монтаж фриза стенда і стінових панелей, що відділяють стенд експонета від суміжних стендів 3. Технічне обслуговування експонента під час роботи виставки – 4. Загальне електроосвітлення і опалювання (термін 7 днів) 4. Прибирання стенда експонента (термін 5 днів) – 5. Охорона експозиції (термін 5 днів) – 3. Кошторис витрат на додаткове обладнання, монтаж – демонтаж та технічне обслуговування 1. Подіум 0,5*0,5 м 2. Подіум 1*1 м. – 3. Подіум 0,5*1 м. – 13, 4. Вітрина скляна 0,5*0.5*1 м – 8, 5. Вітрина скляна 0,5*1*1 м. – 6. Вітрина скляна 1*1*1 – 15, 7. Вітрина скляна 0,5*0,5*2,5 – 8. Вітрина скляна 0,5*1*2,5 – 9. Вітрина скляна 1*1*2,5 – 10. Панель скляна 1*1,4 м. – 8, 11. Панель з ДВП 1*2,5 м. – 27, 12. Двері з замком – 13. Лампа люмінесцентна – 31, 14. Електрична розетка – 23, 15. Напис на фризі кольоровий з логотипом – 16. Рекламні установки на території виставки – 17. Барабан рекламний на висоті 3,5 м. – 18. Барабан рекламний, що обертається – 19. Кольорове оформлення стінових панелей – 4. Організація фуршету на одну особу – 5. Організація конференції (у.о. за одну годину) 1. Оренда конференц – залу – 19, 2. Монтаж та технічне обслуговування проекційного обладнання – Постійні витрати на організацію виставкового заходу 1. Оренда приміщень організації (у.о. за місяць) 1. Оренда офісу – 2. Оренда складського приміщення – 2. Амортизаційні відрахування (у.о. за місяць) 1. Амортизаційні відрахування офісного обладнання – 2. Амортизаційні відрахування виставкового обладнання – 3. Поштова розсилка інформаційних матеріалів (у.о.) Поштові витрати – 4. Послуги звязку (у.о. за місяць) 1. Телефонні переговори – 2. Мобільний зв'язок – 3. Інтернет – 5. Транспортні витрати Транспортні витрати – 6. Зарплата робітників (у.о. за місяць) Нарахування на зарплату – 7. Реклама Реклама 8. Виготовлення друкованої інформації (у.о.) 1. Друкована продукція – 1. Прибутки на необладнану виставкову площу (у.о./ кВ.м.) Оренда обладнаної виставкової площі – 2. Прибутки на обладнану виставкову площу (у.о./кВ.м.) Оренда обладнаної виставкової площі – 3. Кошторис прибутків на додаткове обладнання 1. Подіум 0,5*0,5 м 2. Подіум 1*1 м. – 3. Подіум 0,5*1 м. – 4. Вітрина скляна 0,5*0.5*1 м – 5. Вітрина скляна 0,5*1*1 м. – 6. Вітрина скляна 1*1*1 – 7. Вітрина скляна 0,5*0,5*2,5 – 8. Вітрина скляна 0,5*1*2,5 – 9. Вітрина скляна 1*1*2,5 – 10. Панель скляна 1*1,4 м. – 11. Панель з ДВП 1*2,5 м. – 12. Двері з замком – 13. Лампа люмінесцентна – 14. Електрична розетка – 15. Напис на фризі кольоровий з логотипом – 16. Рекламні установки на території виставки – 17. Барабан рекламний на висоті 3,5 м. – 18. Барабан рекламний, що обертається – 19. Кольорове оформлення стінових панелей – 4. Прибуток на реєстраційний внесок (у.о./од.уч.) Реєстраційний внесок – 6. Прибуток від реклами в каталозі 1. Реклама в каталозі – 2. Реклама в каталозі кольорова – Задача Оцінити ефективність участі підприємства у виставковому заходів за показника якісної оцінки відвідувачів стенду Кількість балів для оцінки обрана за пропозиціями західних дослідників, проте може бути змінена відповідно до побажань конкретного експонента Характеристика відвідувача/ мотив відвідування Статус відвідувача Відповідальні за прийняття рішень Приймають участь у рішенні Без повноважень Загальна інформація 9 6 Суттєві переговори 13 10 - Укладання угод 17 16 - Показники якісної оцінки відвідувачів стенду 1. Кількість відвідувачів стенду, відповідальних за прийняття рішення (мотив – загальна інформація) – 2. Кількість відвідувачів стенду, відповідальних за прийняття рішення (мотив – суттєві переговори) – 3. Кількість відвідувачів стенду, відповідальних за прийняття рішення (мотив – укладання угод) – 4. Кількість відвідувачів стенду, що приймають участь у рішенні (мотив – загальна інформація) – 5. Кількість відвідувачів стенду, що приймають участь у рішенні (мотив – суттєві переговори) – 6. Кількість відвідувачів стенду, що приймають участь у рішенні (мотив – укладання угод) – 7. Кількість відвідувачів стенду без повноважень (мотив – загальна інформація) – 8. Кількість нових відвідувачів із загальної кількості – 9. Кількість днів проведення виставкового заходу – 10. Витрати на організацію роботи персоналу стенду (у.о.) – 11. Сумарні витрати на участь у виставковому заходів (тис.у.о.) – 12. Кількість робочого персоналу стенду – Задача Використовуючи вихідні дані таблиці, розрахувати ефективність та чистий прибуток проведення виставкового заходу для підприємства – організатора виставки враховуючи, що необладнану площу оренду не орендують. Податок на прибуток становить 25%, ПДВ – 20% Показники для оцінки ефективності виставкового заходу 1. Кількість фірм – учасників Українські підприємства – Іноземні представництва в Україні – Іноземні фірми – 2. Організаційний внесок учасника виставки – 500 грн 3. Вартість 1 кв.м. обладнаної площі (грн.) Для українських підприємств Для іноземних представництв в Україні – Для іноземних фірм – 4. Розміри стенду (кВ.м.) – 5. Організація рекламно – поліграфічних послуг (тис.грн.) – 6. Поштове розсилання листів учасникам виставки та запрошень фахівцям (тис.грн.) – 7. Видання каталогу виставки (тис.грн.) – 8. Транспортні затрати (тис.грн.) – 9. Інші витрати на організацію виставки (тис.грн.) – 10. Надання додаткового обладнання – 11. Надання додаткових послуг (тис.грн.) – 12. Організація презентаційних програм (тис.грн.) – 13. Фонд оплати праці (тис.грн.) – 14. Вартість 1 кв.м. необладнаної площі (грн.) – 15. Дердавне фінансування –
1. Структура організації роздрібної торгової мережі 2. Розвиток торгових послуг Завдання Дослідіть сучасну політику розподілення в Україні і світовий досвід організації бізнесу в сфері роздрібної торгівлі в США, Англії тощо та розробіть маркетингову стратегію розподілення, а також тактику її реалізації для найбільш перспективної, на Вашу думку, форми організації торгового дому «Рута» Формування маркетингових рішень відносно завдання слід провести з урахуванням Ваших результатів досліджень впливу на політику розподілення торгових підприємств в Україні слідуючих змін зовнішнього середовища маркетингу: диверсифікація споживання, софтизація економіки, переміщення акцентів з якості наданих послуг на функціональні властивості матеріальних продуктів, зрілість та старіння суспільства, інформатизація та інтернаціоналізація Інформація для прийняття рішення відносно завдання Торговий дім «Рута» відомий на ринку України як солідний оптово – роздрібний торговець універсальним асортиментом товарів. Його девіз: «Ми гарантуємо високу якість реалізуємої продукції, середні ціни та високу культуру торгівлі» Стійкий попит на товари торгового дому забезпечує постійне зростання продаж. Однак зростає і загроза конкуренції. Президент торгового дому розуміє, що оскільки в роздрібній торгівлі проходить безпосередній контакт із споживачами, тому саме вона найбільш чітко реагує на зміни у споживчій сфері Він усвідомлює необхідність отримання інформації про подібні зміни і доручає директору з маркетингу підготувати доповідну записку про основні привабливості її регіонів та оптимальні маркетингові стратегії розподілення для найбільш перспективних форм організації бізнесу у сфері роздрібної торгівлі (типів магазинів) Список використаної літератури
1. Оцінка та градація якості товарів, їх значення в практичній діяльності 2. Товарні втрати та порядок їх списання. Міри щодо скорочення товарних втрат Завдання Список використаної літератури
1. Дайте характеристику основним стадіям виробництва ячмінного солоду 2. Вода, її значення для організму людини. Вимоги стандарту до якості води 3. Вимоги до сировини у виробництві фруктового мармеладу. Принципова схема виготовлення фруктового мармеладу 4. Класифікація харчоконцентратів, їх харчова та споживча цінність Список використаної літератури
1. Закупівля товарів на гуртових ярмарках і гуртових ринках 2. Задача Оптове підприємство уклало договір постачання з магазинами №1 і №2, в якому зазначено, що доставка цукру буде здійснюватися централізовано рівними партіями в кожну декаду місяця. Розрахуйте коефіцієнт рівномірності постачання цукру до магазинів, зробіть висновок, який магазин краще обслуговується оптовим підприємством і запропонуйте шляхи своєчасного завозу цукру до магазинів, користуючись таблицею Список використаної літератури
1. Пошук покупців 2. Практичні рішення оптовика 3. Задача Проаналізуйте стан розвитку мережі загальнотоварних складів оптової та роздрібної мережі України, зробіть ґрунтовні висновки і визначте основні напрямки її удосконалення. Вихідні дані наведено у таблицях Список використаної літератури
1. Проблеми розробки і планування магазинів 2. Задача Оптове підприємство уклало договір постачання з магазинами №1 і №2, в якому зазначено, що доставка цукру буде здійснюватися централізовано рівними партіями в кожну декаду місяця. Розрахуйте коефіцієнт рівномірності постачання цукру до магазинів, зробіть висновок, який магазин краще обслуговується оптовим підприємством і запропонуйте шляхи своєчасного завозу цукру до магазинів, користуючись таблицею Список використаної літератури
1. Сутність і значимість закупівельної роботи 2. Задача Оптове підприємство уклало договір постачання з магазинами №1 і №2, в якому зазначено, що доставка цукру буде здійснюватися централізовано рівними партіями в кожну декаду місяця. Розрахуйте коефіцієнт рівномірності постачання цукру до магазинів, зробіть висновок, який магазин краще обслуговується оптовим підприємством і запропонуйте шляхи своєчасного завозу цукру до магазинів, користуючись таблицею Список використаної літератури
1. Організаційні форми гуртової торгівлі 2. Задача Оптове підприємство уклало договір постачання з магазинами №1 і №2, в якому зазначено, що доставка цукру буде здійснюватися централізовано рівними партіями в кожну декаду місяця. Розрахуйте коефіцієнт рівномірності постачання цукру до магазинів, зробіть висновок, який магазин краще обслуговується оптовим підприємством і запропонуйте шляхи своєчасного завозу цукру до магазинів, користуючись таблицею Список використаної літератури
1. Організація перевезення товарів автомобільним транспортом 2. Задача Оптове підприємство уклало договір постачання з магазинами №1 і №2, в якому зазначено, що доставка цукру буде здійснюватися централізовано рівними партіями в кожну декаду місяця. Розрахуйте коефіцієнт рівномірності постачання цукру до магазинів, зробіть висновок, який магазин краще обслуговується оптовим підприємством і запропонуйте шляхи своєчасного завозу цукру до магазинів, користуючись таблицею Список використаної літератури
План Вступ Розділ 1. Стан ринку виробів із ситалів в Україні Розділ 2. Класифікація та характеристика асортименту виробів з ситалів ОАО "Завод "Ситал" Розділ 3. Вимоги до якості Розділ 4. Аналіз якості виробів Розділ 5. Шляхи поліпшення якості Висновки та пропозиції Список використаної літератури
Зміст Вступ 1. Аналіз ринку плодоовочевих консервів в Україні на матеріалах торгового підприємства "Сільпо" 2. Історія виникнення консервів 3. Плодоовочеві консерви, харчова цінність, фактори які впливають на асортимент консервів 3.1. Сировина, схема виробництва консервів, класифікація 3.2. Асортимент, товарознавча характеристика асортименту 4. Вимоги до якості, дефекти.. 5. Пакування, маркування, зберігання 6. Практична частина: Аналіз асортимента плодоовочевих консервів різних виробників в магазині, відмітні особливості рецептури нових плодоовочевих консервів 7.Висновки та пропозиції 8. Використана література 9. Додатки
Вступ 1. Загальна характеристика підприємства 1.1.Етапи розвитку діяльності підприємства 1.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2. Аналіз маркетингового комплексу 2.1. Оцінка товарної політики 2.2. Цінова політика. 2.3. Збутова політика 2.4. Комунікаційна політика. 3.Оптимізація маркетингової діяльності підприємства Висновки. Список використаної літератури
Вступ Особливості організації продажу непродовольчих товарів Формування комерційних зв’язків з постачальниками Аналіз продажу товарів у магазині Фокстрот Оцінка ефективності продажу товарів у магазині Фокстрот Шляхи удосконалення організації продажу непродовольчих товарів у мережі Фокстрот Висновки Список використаної літератури Додатки
1. Основна частина 1.1. Теоретичні основи роздрібного продажу товарів Роздрібний продаж товарів - основний елемент комерційної діяльності. Методи роздрібної торгівлі Вітчизняний та зарубіжний досвід роздрібного продажу товару Загальна характеристика господарської діяльності мережі супермаркетів „Сільпо” Вивчення практики Аналіз та оцінка процесу продажу товарів та надання торговельних послуг Шляхи удосконалення діяльності, форм продажу і обслуго-вування покупців в роздрібній мережі магазинів „Сіль-по” 2. Заключна частина Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Все ще гадаєш, що подивитися українською нового з всесвіту серіалів, або чекаєшь рік, два на свій улюблений серіал, то зверни увагу на сайт про tvshows - https://tvshows.com.ua/. Першим відопідає на питання про дату виходу нового сезону, наприклад про серіл Відьмак від Нетфлікс, коли вийде.